Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47
Yucko schreef op zondag 10 juni 2012 @ 15:00:
[...]
nou nou, wat een problemen allemaal met ICS zeg :Z

Ik draai ICS en zou echt niet meer terug willen naar GB ondanks een eventueel aanwezige superbrick-bug. ICS draait zoveel vloeiender, langere accuduur en weet ik wat allemaal nog meer.
Toch blijft het vreemd. Bij mij draait het ook als een speer en ik zou niet meer terug willen. Maar ik kan op een of andere manier niet zo lang meer met de accu doen.

Die superbrick bug maak ik me niet zo druk om. Een kwestie van opletten wat je doet. En straks komt er vast een nieuwe rom die de beveiliging er wél in heeft zitten (net als GB).

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
De bluetooth blijft brak. Als je geluk hebt werkt het. Verder is de accu inderdaad iets beter, maar was bij GB ook al voldoende. Qua snelheid merk ik et niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japiesa
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:12
Krijg je hiermee volledige root toegang? Ik moet binnenkort ook maar even aan de slag hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
De accuduur is nu weer normaal lijkt het. Ik heb een paar apps weggegooid (waaronder een battery monitor widget), maar ook een paar updates ontvangen, dus het kan ook daar in zitten.

Tot nu toe is dat ook mijn ervaring met Android. In de 2 jaar met de Desire had ik ook af en toe ineens een paar dagen dat ik het haast niet meer redde met 1 acculading per dag. Na een cleanup of update was het dan weer normaal.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Marcus73 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 13:52:
[...]

Eindelijk, ik heb de oplossing gevonden. Het koste even wat moeite en uiteindelijk 8,99 euro voor de juiste app. Het blijkt dat (mijn) ICS upgrade een technische voorziening voor mijn BT verbinding niet heeft mee-geinstalLeerd. Het betreft iets met rSAP. Zie http://forum.android-rsap.com/viewtopic.php?f=32&t=390
Dat vind ik nu geweldig se.
Men krijgt een ganse firmware upgrade gratis en om een fout in die gratishe firmware op te lossen moet ge dan betalen. :?
Dat kunnen ze mij proberen aan te smeren bij 1 april maar nu niet meer.
Indien dit echt waar is dan zouden wij hier een draaidje moeten openen waar iedereen een klacht tegen Android ondertekend.
Enfin, ik heb er geen last meer van, ik heb GB .... heerlijk en foutloos :) .

En bij GB heb ik mijn buddy's weer terug, die miste ik toch erg bij ICS.
Even je voornaamste contacten met foto en al op het scherm, even op zo'n foto klikken en ge zijt aan het bellen of SMSsen ... snel en gemakkelijk in één scherm.

[ Voor 11% gewijzigd door onkeltje op 12-06-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Is ook geen fix voor mij hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:55
Lekker, mijne is defect, reparatie kost 321 euro. Defect ivm illegale software en defect mainboard. Lekker, ze kunnen niet eens aantonen dat die twee met elkaar te maken hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:50
Draaide je custom firmware? want als dat zo is, dan weet je dat de garnatie was verlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 20:55
Jup, custom rom die er al ruim een maand opstond. Ik blijf het bullshit vinden, das niet zoiets als dat je garantie op je PC verloopt als je er een andere windows opzet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja die discussie gaan we hier niet aan, maar je weet dat je garantie verloopt als je zulke dingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook de trillingen die je krijgt bij het typen uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:32:
Kan ik ook de trillingen die je krijgt bij het typen uitschakelen?
Instellingen,geluid,aanraaktonen uitvinken.
Dit had je zelf ook kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:20:
[...]

Instellingen,geluid,aanraaktonen uitvinken.
Dit had je zelf ook kunnen vinden
Bedankt, nou ik dacht overal gekeken te hebben. Ze hadden dit beter bij het toetsenbord kunnen zetten. Heeft weinig met geluid te maken vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:54:
[...]

Bedankt, nou ik dacht overal gekeken te hebben. Ze hadden dit beter bij het toetsenbord kunnen zetten. Heeft weinig met geluid te maken vind ik.
Trillen maakt toch ook enigszins geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:27
Ik heb net cpu-spy geinstaleerd maar kan iemand mij vertellen waarom de cpu zo goed als nooit op 1400Mhz loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
ik vind het weer widget van de sg3 wel strak, iemand die weet of die ook is te downloaden voor de note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:50
MEGATRON schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:35:
Ik heb net cpu-spy geinstaleerd maar kan iemand mij vertellen waarom de cpu zo goed als nooit op 1400Mhz loopt?
Omdat het blijkbaar niet nodig is ;) Je processor in je desktop heeft ook bijna nooit een belasting van 100%, tenzij je veel spul renderd. Dat doe je nou net niet op een smartphone ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Stefanovic45 op 17-06-2012 08:41 ]

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 09:09
Weet iemand hier hoe ik makkelijk films op de note kan zetten en welk formaat hij moet lezen etc? Wellicht via een convert programma of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevindelange schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:36:
Weet iemand hier hoe ik makkelijk films op de note kan zetten en welk formaat hij moet lezen etc? Wellicht via een convert programma of iets?
Begin bij het begin
Wat is het bronbestand ?
De Note speet (nagenoeg) alles af, van 3gp-mono tot mkv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

En anders heb je altijd nog dice player, gebruik ik altijd en heeft tot nu toe alles kunnen afspelen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen update ICS voor mn Note.
Tel com is Telfort. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
:') Vraag je dit nu serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
H3llSiNG schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:21:
En anders heb je altijd nog dice player, gebruik ik altijd en heeft tot nu toe alles kunnen afspelen.
DVD formaat (dus een VIDEO_TS map)

ik weet wel dat ik bijvoorbeeld voor mn ipod destijds handbrake gebruikte om alles netjes op het ipod beeldformaat te krijgen. het is denk onnodig om een 10gb mkv op een note te zetten. Daarom leek het mij mooier om gewoon een 1280*800 filmpje te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
Hmm... gemerkt sinds ICS dat battery drain een groot probleem is.
In GB RocketROM 2 dagen tussen laad cycles gered, in stock ICS van 100% naar 0 in een dag. Full Wipe / stock rom flash - geen apps installed - van 100% naar 0 in minder dan 6 uur. ;_;

Maar weer eens Juice Defender geinstalled - kijken of dat het euvel verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Headlight
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 01:00
Heb gistermiddag mijn andriod 4.0 update gedaan, maar nu is me gsm helemaal gef*ckt! Hij start uitzichzelf programa's en blijft dan op en neer gaan van normaal naar voicetalk (d8 ik) & al zet ik hem op schermblok dan gaat er gegeven moment programmetje bureauklok aan, valt uitzichzelf ook weer weg.. En daarbij start ie zichzelf ook vaker opnieuw op..

Heb er nu al spijt van de ICS update, maar mijn vraag was nu dus of iemand anders hier dezelfde problemen heeft? want ik wordt er helemaal gek van!!

en anders iemand een idee wat er aan gedaan kan worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hesbas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08 19:23
Probleem met je telefoon na de upgrade naar ICS is bekend. Factory-reset is de uitkomst. Probleem met het snelle leeglopen van de accu is dan ook weg. Maar dat ben je alles kwijt. Eerst een goede backup maken dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Sinds 2 weken de update naar ICS op mijn Note, maar lopen tegen 1 vervelend probleem/gemis aan: Ik kan via de balk bovenin het scherm de helderheid niet meer aanpassen!

Aangezien het grootste gedeelte van mijn batterij altijd aan het beeldscherm op gaat, heb ik de helderheid standaard altijd zo laag mogelijk staan, dus niet op automatisch, maar soms is het prettig om even de helderheid snel wat hoger te zetten. Dat kon voorheen altijd door de balk bovenin beeld kort vast te houden en dan naar links of rechts te slepen. Maar dit werkt nu dus niet meer.

Meer mensen hier ervaring mee?

Verder lopen Riptide en GTA3 vast na de update. Zodra je de game selecteert kantelt het scherm naar landscapemodus, maar voordat hij helemaal gekanteld is blijft het beeld hangen en zie je dus een donker hoofdscherm met wat wazige icoontjes. Toestel reageert vervolgens niet en sluit de app pas na heel vaak op de homeknop gedrukt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevindelange schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:38:
[...]

DVD formaat (dus een VIDEO_TS map)

ik weet wel dat ik bijvoorbeeld voor mn ipod destijds handbrake gebruikte om alles netjes op het ipod beeldformaat te krijgen. het is denk onnodig om een 10gb mkv op een note te zetten. Daarom leek het mij mooier om gewoon een 1280*800 filmpje te krijgen.
En,
Al geprobeerd dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40

Yucko

One clown to rule them all !

KlaasjeNL schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:42:
Sinds 2 weken de update naar ICS op mijn Note, maar lopen tegen 1 vervelend probleem/gemis aan: Ik kan via de balk bovenin het scherm de helderheid niet meer aanpassen!

Aangezien het grootste gedeelte van mijn batterij altijd aan het beeldscherm op gaat, heb ik de helderheid standaard altijd zo laag mogelijk staan, dus niet op automatisch, maar soms is het prettig om even de helderheid snel wat hoger te zetten. Dat kon voorheen altijd door de balk bovenin beeld kort vast te houden en dan naar links of rechts te slepen. Maar dit werkt nu dus niet meer.

Meer mensen hier ervaring mee?
...
Gebruik de app Screen Filter en gebruik de widgets om snel tussen bepaalde % helderheid te switchen.

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg niet dat het door Telfort komt, dan flip ik um helemaal doorrr |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:27
@intellected

Je kan toch die ics firmware downloaden en met ODIN flashen. Het is een stockfirmware dus er gebeurt niets met je flashcounter (dus je behoudt je garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-01 18:40
GenjiBlade schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:43:
In GB RocketROM 2 dagen tussen laad cycles gered, in stock ICS van 100% naar 0 in een dag. Full Wipe / stock rom flash - geen apps installed - van 100% naar 0 in minder dan 6 uur. ;_;

Maar weer eens Juice Defender geinstalled - kijken of dat het euvel verhelpt.
En jahoor - reultaat;

Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/2990/export02.png

Juice Defender Plus installed - op agressive profiel met uitzondering voor Spotify zodat ik tijdens het forenzen (anderhalf uur per dag) lekker kan streamen, Ik facebook/whatsapp redelijk wat en bel gemiddeld. Gister ochtend om 6 uur van de lader gehaald, vannacht toevallig vergeten te laden maar niks aan de hand; nog 45% over 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Heeft iemand al een probleem gehad met swype?

Soms kan ik gewoon swypen, maar het "woord verander/opties balkje" verschijnt dan soms niet, heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuwie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:15
Sinds de update naar ICS reageert de standaard mp3 speler en foto galerie niet naar behoren, er worden namelijk dubbelen bestanden aangemaakt ,waarvan 1 van 2 leeg is en niet herkent word,wie heeft er een oplossing voor dit probleem? btw na de update heb ik een hard reset gedaan. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
GenjiBlade schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:43:
Dat is wel erg kras. Ik heb ook ICS en heb inmiddels ruim een dag. In 6 uur leeg is wel heel erg veel.
Ik heb er een paar apps afgekiept de teveel rare dingen deden, maar dan nog haal ik zonder al die batterymgr enzo ruim een dag.

Ik heb Juice Defender er een dagje op gehad, maar na 2 spontane reboots heb ik dat experiment ook weer gestaakt. Ooit op mijn HTC ook mee gewerkt (gekocht zelfs) en ook met dat apparaat heb ik het na een paar dagen weer verwijderd. Mij te weinig winst en teveel gekloot. Het spul moet gewoon werken. Met al die 'hulpjes' ben je meer daarmee bezig dan met het werken/spelen met je apparaat.

Maar goed, als het jou helpt is het goed. Maar als jij zonder iets al binnen 6 uur een lege accu hebt, is er iets anders aan de hand, anderd had iedereen dat. Mijn ervaring is trouwens dat je het eerst een paar dagen moet aankijken. Vaak stabiliseert het verbruik zich en als je veel 'geprutst' hebt (install/deinstall) kan het de moeite waard zijn om een keer te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
Niemand die weet waarom Swype niet naar behoren werkt? Ook Chrome bèta loopt vaak vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
kevindelange schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:41:
Niemand die weet waarom Swype niet naar behoren werkt? Ook Chrome bèta loopt vaak vast..
Bij mij niet. En Swype gebruik ik niet. Ik heb met geen enkel programma problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen.

Misschien dat de vraag die ik hieronder ga stellen al eerder is langsgekomen
maar dan heb ik het antwoord gemist. Mijn vraag is deze:

Ik wil mijn favorieten (IE/Safari/Chrome) in de browser van mijn Note importeren
alleen zie ik geen mogelijkheid dit te doen dan alle pagina's allemaal te bezoeken
en vervolgens apart te saven en wat natuurlijk een heidens karwei is. :(

Iemand een stapsgewijs antwoord hoe dit wel te doen en ....of het net zo makkelijk is
als wanneer je het van PC/Mac naar PC/Mac doet?

Dank alvast voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Alles in Chrome importeren en dan Chrome laten syncen met Google. Op je telefoon krijg je dan al die favorieten binnen als je daar ook Chrome installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hier nog iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:50
kevindelange schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:41:
Chrome loopt bij mij inderdaad ook opmerkelijk vaak vast...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 19:47
Kom maar op met die update :)

http://www.mobilecowboys.nl/android/16736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als het zo gaat als de update naar ICS kunnen we nog wel even wachten. Onze Note komt misschien wel weer na de update van de S2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Ken. schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:04:
[...]

Als het zo gaat als de update naar ICS kunnen we nog wel even wachten. Onze Note komt misschien wel weer na de update van de S2.
ik denk oktober/november in die marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Is er eigenlijk een mogelijkheid om de Note in idle mode automatisch alleen op 2G/3G/UMTS te zetten ipv Wifi op de achtergrond? Dit lijkt me aanzienlijk beter voor de batterij.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 22:04
Hallo mensen, ik had een vraag over dit interessante toestel met betrekking tot het maken van notities en/of stukjes tekst en wat leeswerk.

Ik ga een management studie volgen voor in de zorg en het leek me handig om een Note aan te schaffen voor het maken van notities, schrijven van verslagen (soort rough set up) en het lezen van literatuur. Ik heb dit voorheen gedaan op een 7" HTC Flyer tijdens mijn HBO-V maar vind deze net te groot. Mijn 3,5" telefoon is natuurlijk te klein. :+ Een SGS3 ga ik niet aan beginnen.

Dus ik dacht, probeer het beste van twee werelden! Maar hoe is de accu duur met bv simpel typewerk dmv een bluetooth toetsenbordje en wifi? Zou je er 6 uur mee kunnen doen (ivm samoled + witte achtergrond veel stroom schijnt te vreten...) helderheid kan wel helemaal omlaag denk ik, deed ik ook bij mijn LCD scherm op de Flyer. Die haalde makkelijk 2-3 dagen met mijn gebruik.

Kan altijd nog de Mugen 5400 mAh accu later er bij nemen als ik echt te kort kom, maar heb standaard altijd een 300 mAh nood accu bij me.

Of zal ik wachten op de Note 2.0 aankondiging? Ook al zal ik er niet veel profijt van hebben in mijn gebruik denk ik... Maar tips, suggesties of opmerkingen zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rudios schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:15:
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de Note in idle mode automatisch alleen op 2G/3G/UMTS te zetten ipv Wifi op de achtergrond? Dit lijkt me aanzienlijk beter voor de batterij.
Instellingen ==> wifi --> geavanceerd--> wifi ingeschakeld laten staan tijdens sluimeren --> alleen indien ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ah, niet gezien, super, bedankt! Betekend dat overigens wel dat 3G met de nodige syncs aanblijft?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Zoek een leuk goedkoop abbo i.c.m een Note.

Vindt nu dit --> Vodafone Bel + SMS + Web Vaak € 37,50 ( 500MB + 90min + Onbeperkt SMS )
2 jarig

Kom via --> http://www.typhone.nl/gsm...enTonen=True&Tab=vodafone

Op € 675,-- compleet. Haal je daar de losse toestelprijs af ( € 435,-- ) kom je op € 10,-- per maand gemiddeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
mphilipp schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:58:
[...]

Bij mij niet. En Swype gebruik ik niet. Ik heb met geen enkel programma problemen.
Vind ik goed dat je dat zo schrijft. Eerder heb ik van u gelezen dat als er een programma was waar je problemen mee had dat gewoon verwijderde. Dat is natuurlijk heel wijs :+.
Op die manier heb je natuurlijk geen probleem met progs die niet werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marhalm
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 11:59
Yucko schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:14:
[...]

Gebruik de app Screen Filter en gebruik de widgets om snel tussen bepaalde % helderheid te switchen.
Status Brightness is ook prima. Lekker snel brightness aanpassen vanuit statusbar. Wel even icoonkleur aanpassen naar zwart, dan zie je het icoon niet in de statusbar. Icoon past namelijk totaal niet bij de andere iconen ;)

Google Play: Status Brightness Free

[ Voor 41% gewijzigd door marhalm op 08-07-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 08 juli 2012 @ 09:58:
Zoek een leuk goedkoop abbo i.c.m een Note.

Vindt nu dit --> Vodafone Bel + SMS + Web Vaak € 37,50 ( 500MB + 90min + Onbeperkt SMS )
2 jarig

Kom via --> http://www.typhone.nl/gsm...enTonen=True&Tab=vodafone

Op € 675,-- compleet. Haal je daar de losse toestelprijs af ( € 435,-- ) kom je op € 10,-- per maand gemiddeld ?
* kuch *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Narathan schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:57:
Hallo mensen, ik had een vraag over dit interessante toestel met betrekking tot het maken van notities en/of stukjes tekst en wat leeswerk.

Ik ga een management studie volgen voor in de zorg en het leek me handig om een Note aan te schaffen voor het maken van notities, schrijven van verslagen (soort rough set up) en het lezen van literatuur. Ik heb dit voorheen gedaan op een 7" HTC Flyer tijdens mijn HBO-V maar vind deze net te groot. Mijn 3,5" telefoon is natuurlijk te klein. :+ Een SGS3 ga ik niet aan beginnen.

Dus ik dacht, probeer het beste van twee werelden! Maar hoe is de accu duur met bv simpel typewerk dmv een bluetooth toetsenbordje en wifi? Zou je er 6 uur mee kunnen doen (ivm samoled + witte achtergrond veel stroom schijnt te vreten...) helderheid kan wel helemaal omlaag denk ik, deed ik ook bij mijn LCD scherm op de Flyer. Die haalde makkelijk 2-3 dagen met mijn gebruik.

Kan altijd nog de Mugen 5400 mAh accu later er bij nemen als ik echt te kort kom, maar heb standaard altijd een 300 mAh nood accu bij me.

Of zal ik wachten op de Note 2.0 aankondiging? Ook al zal ik er niet veel profijt van hebben in mijn gebruik denk ik... Maar tips, suggesties of opmerkingen zijn altijd welkom.
Even een opmerking, de Flyer heeft een heel fijne pen terwijl het pennetje van de Note daarbij niet in de schaduw kan staan. Schijnbaar is dat niet belangrijk voor je maar ik wilde het even genoemd hebben. Was voor mij toch een tegenvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rudios schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:39:
Ah, niet gezien, super, bedankt! Betekend dat overigens wel dat 3G met de nodige syncs aanblijft?
Hij schakelt nu 10 seconden na het uitgaan van het scherm over op 3G. Sync van mail etc gaat nu dus via 3G lopen (en dus op je data abonnement). Je kunt, om hoog data verbruik te voorkomen, je app updates op wifi only zetten en ook de check for updates van samsung.

Bij aanzetten scherm heb je binnen 2 seconden weer wifi (indien binnen bereik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Dank, echter, als ik de telefoon inschakel dan blijft hij heel vaak hangen op het 3G netwerk, hij schakeld dan niet automatisch terug naar wifi. Dan moet ik steeds wifi handmatig instellen. Vraag me af waar dat aan ligt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kan goed aan je router liggen hoor. Thuis werkt het prima bij mij, hier op de zaak moet ik de router regelmatig resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Oke, mijn dank. Zal eens wat met de routersettings spelen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Rudios schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:27:
Dank, echter, als ik de telefoon inschakel dan blijft hij heel vaak hangen op het 3G netwerk, hij schakeld dan niet automatisch terug naar wifi. Dan moet ik steeds wifi handmatig instellen. Vraag me af waar dat aan ligt.
1x per maand heb ik dit ook. Wifi aan/uit zetten helpt dan. De volgende keer gaat het dan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ik kreeg zojuist een melding dat er een software update is, heb hier geen beschikking over wifi dus moet even wachten tot ik thuis ben.
Zijn er meer mensen die deze update melding hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:40

Yucko

One clown to rule them all !

mijn poolse note heeft geen update klaarstaan.

misschien even vermelden welke versie van android em kernel je op dit moment hebt, en welke csc je toestel heeft

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

De open duitse 4.0.4 versie is te downloaden op sammobile

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:36
In de Note is het mogelijk om te achterhalen wat de geweigerde (binnenkomende) nummers zijn, dit is de zien in de Instellingen-Oproepen. Echter kan je een geweigerd nummer wijzigen en wissen, maar als je op wissen drukt blijft dan dit nummer geblokkeerd. Of is het dan direct gedeblokkeerd.
Moet je een nummer zowel in de contacten als in whatsapp blokkeren, of alleen in de contacten om ook in whatsapp geblokkeerd te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Yucko schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:32:
mijn poolse note heeft geen update klaarstaan.

misschien even vermelden welke versie van android em kernel je op dit moment hebt, en welke csc je toestel heeft
Ik heb een tijdje terug de Duitsland landcode erin gezet, dus dit zal dan de 4.0.4 wezen aangezien ik al ics draai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Henkpaulus schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:28:
Ik kreeg zojuist een melding dat er een software update is, heb hier geen beschikking over wifi dus moet even wachten tot ik thuis ben.
Zijn er meer mensen die deze update melding hebben?
Hier ook niks. Iemand een changelog gevonden van deze update? Ik kan er verder niks over vinden.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:30
Wat nieuwe icoontjes, sneller, en signature unlock.
http://www.sammobile.com/...-updates-for-galaxy-note/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Had vanmiddag de melding dat er een update beschikbaar is voor mijn toestel, toen hij begon te downloaden en ik zag dat het redelijk wat Mb,s waren heb ik hem weg geslikt en gewacht dat ik thuis was op de wifi. Maar nu krijg ik de melding dat ik er niks te updaten is.
Heb al meerdere tijdstippen groeivertraging maar blijf de up to satellietverbinding status houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 11-09 11:20
Get!em schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:34:
[...]

Instellingen ==> wifi --> geavanceerd--> wifi ingeschakeld laten staan tijdens sluimeren --> alleen indien ingeschakeld.
Bij mij werkt dit niet. Heb steeds al problemen met wifi. Ik had hem zo ingesteld dat wifi altijd aanstaat. Echter ontvang ik dan in de slaapstand geen Whatsappberichten. Als ik het scherm inschakel komen na verloop van tijd berichten binnen. Dit is te versnellen door wifi handmatig uit te schakelen (en vervolgens direct weer in te schakelen of de berichten gewoon via 3G te ontvangen).

Omdat ik dit probleem nooit heb met 3G dacht ik slim te zijn door het toestel dus zo in te stellen dat wifi uitschakelt in slaapstand zodat ik geen berichten hoef te missen.

Echter kwam ik erachter dat wifi helemaal niet automatisch uitschakelt in de slaapstand. Zodra ik het scherm inschakel is te zien dat er nog steeds een wifiverbinding is, zonder dat het toestel eerst verbinding moet zoeken.

Iemand bekend met dit probleem? En nog belangrijker: iemand die een oplossing heeft? Ik moet zeggen dat ik weinig zin heb om alles terug te zetten naar de fabrieksinstellingen als bij anderen al is gebleken dat dit niet de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Net update gedaan via 4.0.3 naar 4.0.4 (duitse versie, aangepast toentertijd toen ICS beschikbaar kwam)
Merk geen verschil in snelheid of iets dergelijks, wel fijn van samsung om toch weer de 'nieuwste' versie beschikbaar te stellen voor de note :) Laten we wachten op 4.1 :+

Wel grappig dat video kijken op de achtergrond, is wel handig tijdens whatsappen en facebook :)

Voor de mensen die duitse versie hebben en niet kunnen wachten: (het instellen naar duitse versie ben ik even kwijt hoe het ook al weer moest)
418O2 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 12:38:
stappenplan als je hem los wil installeren

download CheckFus

run hem.

Selecteer
Phone: GT-N7000
Country: Germany (staan er twee, je moet diegene hebben waar BADBT achter staat)

Dan klik je op check firmware. Dan kan je de firmware downloaden

als dat klaar is ga je naar het tabje advanced en selecteer je het bestand dat je net hebt gedownload en decrypt je deze. Daarna pak je hem uit

vervolgens download je Odin3 1.85. Zet je telefoon uit en boot in Download mode (Power + Home + Vol down) en verbind je telefoon met je pc en start odin.

Bij PDA selecteer je de md5 file uit het uitgepakte bestand en dan druk je op start.

dan heb je de officiele firmware op je telefoon staan. Geen verhoogde counter want het is een officiele rom.
Hiermee download ie de rom binnen minuutje? scheelt die slechte hosting sites ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

KlaasjeNL schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 23:04:
[...]

Iemand bekend met dit probleem? En nog belangrijker: iemand die een oplossing heeft?
Ja, en helaas, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
http://wtrns.fr/XTdeX1qP3DZWAeq

wetransferlink voor de 4.0.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:26

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Miscchien een stomme vraag maar hoe pak ik dit uit dan heb t geprobeerd met unrar, maar die ziet t bestand niet, en kan deze versie op elke Note of moet t een duitse zijn ??

Alvast bedankt voor de moeite !

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kan op elke note. Flashen moet met odin. Als je niet weet wat dat is moet je je eerst goed inlezen.

En je afvragen of je het wil doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Hoe kan het dat ik 2 dagen geleden een melding van die update kreeg en een paar uur later dat ik thuis op wifi zit dat er geen update meer voor mij is?

via de telefoon en via kies niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Vandaag merkte ik iets raars op na update naar 4.0.4
Toen ik het pennetje gebruikte in chrome (en in de standaard browser) en toevallig op de desktop pathe site zat merkte ik op dat het nu werkt als een 'mouse-over' wanneer je over de menu'tjes hangt met het pennetje. Dan kan je dingen selecteren zonder dat je het scherm aan raakt.
Ik dacht dat het ding kapot was toen ik even nadacht dat mijn wacom tekentablet precies het zelfde doet eigenlijk, maar is dit mij gewoon nog nooit opgevallen of is dit iets nieuws? :D

Ik zou zeggen -> pathe.nl en probeer het in de 'home - films - etc etc balk'

[ Voor 11% gewijzigd door MusicAddict op 13-07-2012 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Is altijd zo geweest ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Henkpaulus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:10:
Hoe kan het dat ik 2 dagen geleden een melding van die update kreeg en een paar uur later dat ik thuis op wifi zit dat er geen update meer voor mij is?

Gij waart al begonnen met downloaden hé en dan heb je dat afgebroken.
Ik vrees dat dat niet zo gezond is en dat je nu eerst weer naar een reset moet gaan.

Dus terug naar fabrieksinstellingen of een full wipe.

Het is toch algemeen bekend dat ge zulke dingen nooit moogt afbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mijn god onkeltje, voor hollanders ben je niet te volgen kan ik je melden.

Hij zegt toch helemaal niet dat hij die melding kreeg?

En een factory reset lijkt mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Henkpaulus schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:10:

Heb kies op de laptop geinstalleerd, en nu kreeg ik direct een update melding. En het is allemaal gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 08:49
Ik heb sinds 2 dagen een Note en heb hier een Valenta Leather Pocket 19 bij besteld (van dit merk heb ik ook een hoesje voor mijn Ace en S+. en ben daar zeer teverden over).

Maar deze sluit zo nou om de Note dat de powerbutton in gedrukt wordt en dus uitgaat.... ;(

Ik ben nu bezig om het hoesje wat op te rekken/soepel te maken, want deze is erg stug.
Edit: telefoon bijft nu gewoon aan :9

Mijn vraag is hebben meer mensen dit hoesje en zoja hoe bevalt deze ?

Update ICS 4.0.3 uit gevoerd (ben pas bij page 55 van dit topic, toch maar gedaan)

[ Voor 13% gewijzigd door Reveltoorn op 14-07-2012 12:59 ]

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Henkpaulus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Heb kies op de laptop geinstalleerd, en nu kreeg ik direct een update melding. En het is allemaal gelukt.
En... Merk je verbeteringen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Kan ik nog niet beoordelen, maar het lijkt wel of de accu wat langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Idle verbruik is echt omlaag. Gisteren van 100 naar 87% in 7 uur, met een kwartiertje muziek luisteren, verder stond hij uit. Heb ik met andere software niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Om 12:00 uur via ODIN 4.0.4 geflasht. Er valt tot nu toe nog weinig te zeggen over de verbeteringen maar het lijkt er inderdaad op dat het batterijverbruik is minder is geworden. De ontlaad-curve lijkt minder steil te lopen. Ik zal het in de gaten houden en van tijd tot tijd mijn bevindingen posten.

Video in een pop-up schermpje werkt erg leuk. Ook ben ik een groot voorstander van een aantal cosmetische ingrepen. Nu lijken de menu's en bijvoorbeeld het ontgrendelen middels een patroon, ondanks TW, meer op stock Android. Ik vond het voor deze update namelijk nog steeds wat Gingerbread aandoen. Het gehele uiterlijk van het OS oogt hiermee iets volwassener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Henkpaulus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Ik vergeet die optie telkens. Vind Kies echt een afgrijselijk programma..
Probeer al twee dagen de update OTA binnen te krijgen, maar helaas. Via Kies ging het gelijk inderdaad :)
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
418O2 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:50:
Mijn god onkeltje, voor hollanders ben je niet te volgen kan ik je melden.

Hij zegt toch helemaal niet dat hij die melding kreeg?

En een factory reset lijkt mij niet nodig.
Ik had toch eerder dit gelezen hoor:

"Had vanmiddag de melding dat er een update beschikbaar is voor mijn toestel, toen hij begon te downloaden en ik zag dat het redelijk wat Mb,s waren heb ik hem weg geslikt en gewacht dat ik thuis was op de wifi. Maar nu krijg ik de melding dat ik er niks te updaten is.
Heb al meerdere tijdstippen groeivertraging maar blijf de up to satellietverbinding status houden."

Wat moet ik daar dan uit begrijpen?
Volgens mij is hij dan wel zeker begonnen met downloaden en heeft hij het dan afgebroken.
Ik blijf zeggen dat dit niet gezond is, volgens mij zit dat in het geheugen van de Note en ziet hij daarom geen update meer.
Dus ... hoe maakt gij dat geheugen dan terug leeg?
OK ik zal wel mis zijn.

Oja, nog iets vergeten.
Ik had vroeger de update naar ICS binnen gekregen via OTA.
ICS was mij niet goed bevallen en daarom ben ik terug gegaan naar GB.
Wel via OTA zie ik nu ook geen update meer en via Kies wel.
Dus ik ga er vanuit dat er ergens in het geheugen blijft staan wat aangeeft dat die upgrade gebeurd is en daarom geen upgrade meer ziet.
Waarschijnlijk zal Kies op die geheugen plaats van de Note niet gaan kijken en ziet Kies daarom wel nog een update. Ik heb daar geen andere verklaring voor.
Graag een andere en betere uitleg dan.

[ Voor 37% gewijzigd door onkeltje op 13-07-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
mag ik aannemen dat mensen die nu 4.0.4 krijgen aangeboden via ota of kies duitse modellen zijn? de mijne is namelijk een geimporteerde uit amerika maar krijg niets binnen via kies of ota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Ik heb die van mij Idd omgezet naar de duitse landcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:33
marcel23456 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 22:42:
mag ik aannemen dat mensen die nu 4.0.4 krijgen aangeboden via ota of kies duitse modellen zijn? de mijne is namelijk een geimporteerde uit amerika maar krijg niets binnen via kies of ota.
Simpel upgraden via How to upgrade Galaxy Note

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedendag

kan iemand mij misschien een idee geven hoe ik een back up kan maken van mijn Note ?
met Kies is dat bij mij een nachtmerrie is alleen maar aan het voorbereiden maar verder gebeurt er niks.
de verbinding met de pc is via usb in orde ..

bvd Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mybackup of titanium backup.

Maar kom op mensen, beetje google mag ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:18:
Mybackup of titanium backup.

Maar kom op mensen, beetje google mag ook wel
Waarom dat dan ?
Hij heeft antwoord, en hoeft zich alleen maar te melden als het hem niet lukt.
Als het gelukt is, hoor/zie je de vrager nooit meer terug, tot een nieuw probleem zich opdoet.

( Verwijderd in "Samsung Galaxy Note (GT-i9220, N7000) - Update topic!" )

Ik begin me steeds vaker aan het "asociaal" forumgedrag te storen van dat soort mensen.
Je 'werkt' je figuurlijk uit de naad om een probleem op te lossen, maar bij succes kan er geen bedankje vanaf ..

[ Voor 7% gewijzigd door FreshMaker op 14-07-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

FreshMaker schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:33:
[...]

Ik begin me steeds vaker aan het "asociaal" forumgedrag te storen van dat soort mensen.
Je 'werkt' je figuurlijk uit de naad om een probleem op te lossen, maar bij succes kan er geen bedankje vanaf ..
offtopic:
Ben het helemaal met je eens. Daardoor heb ik tegenwoordig steeds vaker de neiging om geen oplossing aan te dragen terwijl ik het wel weet. Als er goede oplossingen worden aangedragen mag je daar ook weleens gehoor aangeven. Zeker als er een heel topic aan het probleem is gewijd

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 14-07-2012 19:35 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 12-09 08:33
Reveltoorn schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:20:
Ik heb sinds 2 dagen een Note en heb hier een Valenta Leather Pocket 19 bij besteld (van dit merk heb ik ook een hoesje voor mijn Ace en S+. en ben daar zeer teverden over).

Maar deze sluit zo nou om de Note dat de powerbutton in gedrukt wordt en dus uitgaat.... ;(

Ik ben nu bezig om het hoesje wat op te rekken/soepel te maken, want deze is erg stug.
Edit: telefoon bijft nu gewoon aan :9

Mijn vraag is hebben meer mensen dit hoesje en zoja hoe bevalt deze ?

Update ICS 4.0.3 uit gevoerd (ben pas bij page 55 van dit topic, toch maar gedaan)
Zelfde probleem hier. Die Valenta is echt te strak.
Ik probeer hem wat op te rekken maar heb nog geen resultaat geboekt.

Mocht je ontdekken hoe je hem goed passend krijgt, ik hou me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 08:49
^^ ik heb een mal gemaakt welke schuin breder wordt en deze steeds verder er in gepropt.

Mijne werkt nu goed, Note blijft aan en beschermt goed ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Reveltoorn op 16-07-2012 09:48 ]

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Catch22 bedankt voor het meedenken alles is weer naar wens

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:30
Valenta Leather Pocket 19 heb ik ook, hoesje zat 3 dagen te strak maar daarna sluit die eigenlijk perfect aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Draai nu een aantal dagen 4.0.4. Tot nu toe verbruikt de batterij ongeveer 2 tot 3 % per uur bij lage belasting/idle verbruik. Toch wel en verbetering ten opzichte van de vorige versie. Nu wachten op Jelly Bean.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Respiration schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:06:
Draai nu een aantal dagen 4.0.4. Tot nu toe verbruikt de batterij ongeveer 2 tot 3 % per uur bij lage belasting/idle verbruik. Toch wel en verbetering ten opzichte van de vorige versie. Nu wachten op Jelly Bean.
Hier met 4.0.3 deed hij al 0,5% tot 1,0% per uur idle.. nu met 4.0.4 (sinds weekje) vind ik het knap als hij nóg zuiniger zou zijn :D Maar inderdaad verbruik is nu teminste wel allemaal netjes zonder al te veel batterijverbruik dat geeft ik toe :)
En blijft handig filmpje kijken als je iets anders aan het doen bent nu, nu nog 4.1 en de functies die daarbij horen en waarschijnlijk tegen die tijd ook alle functies die ze nu S3 only hebben op 4.0 dan voor ons op een 4.1 update. Uiteraard dan weer functies weggelaten die tegen die tijd in de Note2 of S3 4.1 update zitten die ze exclusief houden voor hun topmodellen :+ .. blijft markttechnisch denken dat samsung helaas voor ons..

[ Voor 23% gewijzigd door MusicAddict op 16-07-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen,
ik weet niet of ik hier in het goede topic ben, vind het altijd erg moeilijk om mijn weg te vinden op het forum van Tweakers, maar dit is mijn probleem:
Mijn Note laadt niet meer op, en connect niet meer met de pc, dat wil zeggen, af en toe doet ie dat nog wel, zo'n 5 minuten, en dan disconnect ie weer, soms geeft ie zelfs nog even het oplaadsymbooltje bij de batterij wanneer ik de usbkabel er al uitgetrokken heb.
Nog een opmerkelijk feit, als de telefoon aan is, springt deze voortdurend op car mode,
dit alles bij elkaar opgeteld doet mij denken dat er een probleem is met de USB-jig, alleen weet ik niet hoe ik dit moet checken, en eventueel verhelpen, zijn er mensen die similar problems gehad hebben, en wél weten hoe dit moet?

ik run trouwens Android 4.0.3, ivm die car mode problemen wilde ik 4.0.4 installeren, maar ik krijg 'm niet aan m'n pc;)

Zou me enorm helpen, baal hier flink van,
Pagina: 1 ... 32 ... 43 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.

Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.