Hallo,
Sinds gister gaat mijn telefoon continu de car mode van de spraak aplicatie openen en daarna weer terug schakelen.
Dit gebeurt soms maarliefst 20x in een minuut. maar soms een half uur lang helemaal niet.
Dit veroorzaakt de volgende dingen die ik toch erg vervelend vind:
-het ontgrendeld de toetsen (ik heb geen pin-code of ander slot).
-Het scherm gaat continu aan. waardoor de accu in no time leeg is.
-Als ik toevallig een bericht krijg word dat door me telefoon geroepen. ook in stilmodus.
-Tijdens het (de)activeren van de car mode trilt het toestel waardoor ik niet meer weet wanneer ik nou een berichtje binnen krijg.
-soms zorgt dit ervoor dat ik niet eens fatsoenlijk een smsje kan typen of een willekeurige app kan gebruiken doordat de car mode de spraak applicatie (elke 2sec) naar voren tovert.
mogelijke oplossingen die ik al heb geprobeerd:
-toestel uitzetten, batterij verwijderen 10sec wachten en weer erin doen en toestel opstarten
-bij instellingen>toegankelijkheid de rechten van de app uitzetten
-in de instellingen van de app alle mogelijke manieren om automatisch de app op te starten deactiveren.
Op internet heb ik gezocht en vond ik meerdere andere mensen die dit probleem ook hadden, vooral met de galaxy S II en daaruit is gebleken dat een hard-reset geen zin heeft.
op youtube heb ik een video geplaatst die goed weergeeft wat het probleem precies is. het eerste deel van het filmpje is vanaf me home screen. daarna vanaf de applicatielijst. en daarna als het scherm gelocked is en dus uit zou moeten zijn. op 0:35 start ik perongeluk een app waardoor het scherm zwart word. de rest van de keren komt dat door de car mode herken baar aan het stuurwiel wat dan in de notificatiebalk verschijnt.
de video op youtube:
http://youtu.be/XW-zMXoFGaI
(ik heb dit zelfde gestuurd naar de klanten service van samsung en vodafone. maar omdat ik hierdoor mijn telefoon nauwelijks kan gebruiken heb ik zo snel mogelijk een oplossing nodig.)