Android Market: NoLED - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5sZWQubm90aWZ5Il0.Verwijderd schreef op donderdag 29 december 2011 @ 15:42:
Heeft iemand eigenlijk nog tips voor een notificatie app?
Voor mijn gevoel slurpt NoLED m'n batterij leeg, heeft iemand er ervarning mee?
Misschien moet je Flashlight Notifier eens bekijken?
WTF. Geen idee of het nou met de laatste Android update te maken heeft (gisteren uitgevoerd). Maar ik zet vanochtend m'n Note aan en gelijk geeft 'ie 'kloppend' geluid en zie ik een melding verschijnen dat een of 't ander vaag email adres @ aol.com wil chatten?!
Met bovenaan zo'n 'talk' symbooltje.
??? Is dit de nieuwste soort spam ofzo?
Heb gelijk maar op blokkeren geklikt.
[ Voor 5% gewijzigd door ehtweak op 30-12-2011 08:43 ]
Zelfde als met MSN bots die random mail adressen toevoegen en beginnen te chatten of iemand uit Amerika vindt je leuk.ehtweak schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 08:42:
WTF. Geen idee of het nou met de laatste Android update te maken heeft (gisteren uitgevoerd). Maar ik zet vanochtend m'n Note aan en gelijk geeft 'ie 'kloppend' geluid en zie ik een melding verschijnen dat een of 't ander vaag email adres @ aol.com wil chatten?!
Gewoon blokkeren en negeren en niet te lang bij stil staan.
[ Voor 4% gewijzigd door 42dpi op 30-12-2011 08:58 ]
Si vis pacem, para bellum
Na 3 weken 'speeltijd' met mijn Note uiteindelijk toch een luie pixel ontdekt, zat verstopt net onder een icoontje, dus had hem nog niet eerder opgemerkt. Het begon met een pixel die het niet deed tijdens het spelen van gta 3 (heerlijk spel trouwens op de note
) Dacht dat dit wel aan de programmering lag van het spel zelf, blijkt dat die pixel er dus wel degelijk normaal ook heeft gezeten. Je merkt hem op tijdens achtergronden die 'donkerder' zijn dan de de kleur die de pixel uitstraalt, tijdens google.com via de webrowser zie ik hem zeker zitten. bij andere kleuren als blauw, rood en dergelijk geen enkel last..
Hebben meer mensen hier last van? van een defecte pixel?
Ik heb al verder gezocht maar kan hier niet echt iets over vinden om hem te 'maken'
Zo niet, kan je met 1 'luie' pixel aanspraak maken op de garantie van samsung?
Ik merk hem nu niet zo vaak meer op, maar zou ik graag willen weten wanneer het toch nodig wordt om te repareren.
En anders wordt het mijn smoes wanneer de blauwe amoleds er mee op houden en het toch nodig is voor een nieuw scherm..
Verder echt de heerlijkste telefoon die er is, kom van een hd2 af sinds launch van dat toestel en damn wat een verschil. Al heb ik wel altijd het gevoel dat ik hem ergens tegen aan zal stoten.. mn hd2 kreeg ik van geen kanten kapot.. vandaar dat ik ook een mooie matte case heb voor de note (aanrader!)
Ik heb al verder gezocht maar kan hier niet echt iets over vinden om hem te 'maken'
Ik merk hem nu niet zo vaak meer op, maar zou ik graag willen weten wanneer het toch nodig wordt om te repareren.
Verder echt de heerlijkste telefoon die er is, kom van een hd2 af sinds launch van dat toestel en damn wat een verschil. Al heb ik wel altijd het gevoel dat ik hem ergens tegen aan zal stoten.. mn hd2 kreeg ik van geen kanten kapot.. vandaar dat ik ook een mooie matte case heb voor de note (aanrader!)
Ik had er twee in mijn scherm, gepaard met zwarte strepen en vlekken onder mijn scherm (alleen zichtbaar in een donkere omgeving). Mijn toestel ligt nu bij de reparatieafdeling van Dynafix en ik hoop dat ze het fixen. Gewoon Dynafix even bellen zou ik zeggen.MusicAddict schreef op vrijdag 30 december 2011 @ 22:55:[..]
[..]
Denk dat ik dat na de jaarwisseling maar eens doe, bij de mijne is het vooral ook zichtbaar in een donkere omgeving. Je leest zo wel op andere forums dat samsung een steekje laat vallen met de kwaliteit van de schermen.. maar ik snap ook wel dat je niet elke instelling gaat kijken (in mijn geval laagste helderheid) en als je ze zo in de winkel ziet liggen staan ze toch op 80% helderheid waar je ogen pijn van gaan doenKen. schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:01:
[...]
Ik had er twee in mijn scherm, gepaard met zwarte strepen en vlekken onder mijn scherm (alleen zichtbaar in een donkere omgeving). Mijn toestel ligt nu bij de reparatieafdeling van Dynafix en ik hoop dat ze het fixen. Gewoon Dynafix even bellen zou ik zeggen.
Heb mijn note wel via de phonehouse maar dan neem ik aan dat hij daar ook naartoe gaat? (dynafix) Heb geen idee hoe dat gaat met samsung want mijn htc werd thuis opgehaald toen het scherm kuren begon te krijgen en kwam ook weer netjes terug
Gebruik *#0*# bij de telefoon en je komt in een testmodus. Kun je makkelijk en snel testen, ook op dode pixels!
Ik zou bij sensor de image test overslaan, jesus en dat staat op mijn telefoon....hesbas schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 11:40:
Gebruik *#0*# bij de telefoon en je komt in een testmodus. Kun je makkelijk en snel testen, ook op dode pixels!
Ik weet niet of het per winkel/webshop verschilt, maar ik heb de mijne via belsimpel.nl en daar staat op de site dat ze alleen toestellen RMA'en als je op de dag van ontvangst een defect ontdekt. Dan mag je het toestel terug sturen en krijg je gelijk een nieuwe. Na deze dag moet je het zelf regelen bij Dynafix.MusicAddict schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 00:10:
[...]
Heb mijn note wel via de phonehouse maar dan neem ik aan dat hij daar ook naartoe gaat? (dynafix) Heb geen idee hoe dat gaat met samsung want mijn htc werd thuis opgehaald toen het scherm kuren begon te krijgen en kwam ook weer netjes terug
http://web.dynafix.com/contact/contactgegevens
Even bellen, je IMEI nummer en winkel vermelden en dan krijg je gelijk de verzendinstructies toegemaild. Opsturen met begeleidende brief en wachten maar.
Voor de echte verzamelaars alle bekende servicecodes:
http://forum.xda-develope...p?p=20750699&postcount=68
http://forum.xda-develope...p?p=20750699&postcount=68
Ja maar dat is voor hun natuurlijk ook het makkelijkst, want als je hem via een webwinkel hebt dan zou je hem alleen eerst naar hun toe sturen, om hem vanaf daar naar in dit geval dynafix te sturenKen. schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 12:57:
[...]
Ik weet niet of het per winkel/webshop verschilt, maar ik heb de mijne via belsimpel.nl en daar staat op de site dat ze alleen toestellen RMA'en als je op de dag van ontvangst een defect ontdekt. Dan mag je het toestel terug sturen en krijg je gelijk een nieuwe. Na deze dag moet je het zelf regelen bij Dynafix.
http://web.dynafix.com/contact/contactgegevens
Even bellen, je IMEI nummer en winkel vermelden en dan krijg je gelijk de verzendinstructies toegemaild. Opsturen met begeleidende brief en wachten maar.
Maar ik loop van de week de phonehouse maar eerst in, dan hoef ik me iig niet zorgen te maken over dat verzenden/ophalen wat dan ook
Maar lijkt me ook zoiets dat ze voor 1 defecte pixel niet heel dat scherm willen vervangen, of geven ze hier meestal wel een 'zero-pixel' garantie op ofzo? Heb geen zin in het gezever dat hij terugkomt en er niks aan gedaan is omdat het niet rendabel was oid.. want dan zijn we ook weer een maand verder
Volgens mij heb ik wel eens gehoord dat pixel garantie pas geldt vanaf 3 kapotte pixels, maar zeker weten doe ik het niet.
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ten eerste allemaal een gelukkig nieuw jaar, veel geluk, liefde en mooie high-tech gadgets toegewenst in 2012!
My Galaxy Note
-ADW Launcher Ex
-Minimalistic Text + Call AddOn
-App drawer (Naar boven swipen)
-Notificatie bar (Naar beneden swipen)
-Browser (Op de muis klikken)
My Galaxy Note
-ADW Launcher Ex
-Minimalistic Text + Call AddOn
-App drawer (Naar boven swipen)
-Notificatie bar (Naar beneden swipen)
-Browser (Op de muis klikken)

[ Voor 18% gewijzigd door lakigucci op 01-01-2012 08:12 ]
Verwijderd
Hallo allemaal
Ik ben hier op dit forum nieuw. Ik heb me aangemeld hier omdat ik een paar vraagjes had over de Samsung Galaxy Note?
Ik ben misschien van plan om dit toestel aan te schaffen.
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de:
- Samsung Galaxy Note i9220
- Samsung Galaxy Note N7000
Ik zocht het op op Google maar daar krijg ik vrij weinig informatie uit.
Vaak wordt het aangegeven zo: Samsung Galaxy Note (i9220/N7000).
Ook las ik dat Android 4.0 op de smartphone komt.
- Wanneer komt deze update ongeveer.
- Deze versie komt dan binnen via een update, maar ik heb ook een Archos 5it (7gen) die bezit op dit moment Android 1.6 maar die zal ook altijd deze versie behouden. Mijn vraag is dus als ik een Samsung Galaxy koop voor die update wordt hij dan ook volledig omgezet, of moet ik wachten tot dat deze smartphone met de versie 4.0 in de winkels ligt.
Ik heb namelijk al eens geprobeerd om mijn Archos van v1.6 naar v2.2 te upgrade maar dan moest ik in het Linuxsysteem dingen gaan veranderen en met Ängstorm aan de slag gaan.
Ieder geval alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden op mijn vragen.
mvg. Jeff
Ik ben hier op dit forum nieuw. Ik heb me aangemeld hier omdat ik een paar vraagjes had over de Samsung Galaxy Note?
Ik ben misschien van plan om dit toestel aan te schaffen.
Wat zijn eigenlijk de verschillen tussen de:
- Samsung Galaxy Note i9220
- Samsung Galaxy Note N7000
Ik zocht het op op Google maar daar krijg ik vrij weinig informatie uit.
Vaak wordt het aangegeven zo: Samsung Galaxy Note (i9220/N7000).
Ook las ik dat Android 4.0 op de smartphone komt.
- Wanneer komt deze update ongeveer.
- Deze versie komt dan binnen via een update, maar ik heb ook een Archos 5it (7gen) die bezit op dit moment Android 1.6 maar die zal ook altijd deze versie behouden. Mijn vraag is dus als ik een Samsung Galaxy koop voor die update wordt hij dan ook volledig omgezet, of moet ik wachten tot dat deze smartphone met de versie 4.0 in de winkels ligt.
Ik heb namelijk al eens geprobeerd om mijn Archos van v1.6 naar v2.2 te upgrade maar dan moest ik in het Linuxsysteem dingen gaan veranderen en met Ängstorm aan de slag gaan.
Ieder geval alvast heel erg bedankt voor het beantwoorden op mijn vragen.
mvg. Jeff
Welkom, probeer je vragen over de note hier te stellen.
Deze post is samengevoegd uit een ander topic
Deze post is samengevoegd uit een ander topic
[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 04-01-2012 09:32 ]
Er is maar 1 Note, typenr maakt niet uit.
Q1 (dus jan-mrt) 2012 komt de 4.0 update.
Ik heb een merge met het notetopic aangevraagd via een TR
Q1 (dus jan-mrt) 2012 komt de 4.0 update.
Ik heb een merge met het notetopic aangevraagd via een TR
Op XDA bij het forum van de Note Android Development is vandaag Cyanogenmod 9 uitgekomen, met andere woorden: Ice Cream Sandwich. Geflasht op mijn Note en werkt als een zonnetje. Fantastisch, dat Android 4.0, zou niet meer terugwillen naar die TouchWiz-meuk van Samsung.
Let er op als je gaat flashen via Odin dat je binary counter met 1 omhoog gaat. Dat wil zeggen dat wanneer je je Note retour stuurt naar Samsung voor bijvoorbeeld defecten dat ze zouden kunnen zien dat je een custom ROM er op hebt gezet. Flash in het beste geval met ClockWorkMod (CWM) Recovery en dan heb je dit probleem niet. Wees er dan wel goed op verdacht dat je eerst een factory reset uitvoert, anders zal je telefoon in het opstartscherm blijven en krijg je 'm er niet uit (!!)
Let er op als je gaat flashen via Odin dat je binary counter met 1 omhoog gaat. Dat wil zeggen dat wanneer je je Note retour stuurt naar Samsung voor bijvoorbeeld defecten dat ze zouden kunnen zien dat je een custom ROM er op hebt gezet. Flash in het beste geval met ClockWorkMod (CWM) Recovery en dan heb je dit probleem niet. Wees er dan wel goed op verdacht dat je eerst een factory reset uitvoert, anders zal je telefoon in het opstartscherm blijven en krijg je 'm er niet uit (!!)
Geen camera, geen MTP, geen Pen apps... Ik wacht wel even 2-3 maanden tot de officiele release
Als dat het belangrijkste is. Camera gebruik ik bijna nooit en die S Pen-apps ook niet. De "S Pen" zelf werkt wel. MTP is nog wel te bezien. Het werkt in ieder geval al grotendeels en dat is mooi418O2 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:55:
Geen camera, geen MTP, geen Pen apps... Ik wacht wel even 2-3 maanden tot de officiele release
ik heb wel ervaring met cm7 en ik ben wel klaar met dat. ik wil een stabiele telefoon waar alles op werkt.
als je er echt over wil praten moet je even een customromtopic aanmaken
als je er echt over wil praten moet je even een customromtopic aanmaken
Ik kreeg vanochtend een update binnen xxkl7..
Verschil tot nu wat ik zie..
Toetsenboard.
Alarmscherm.
Lockscreen tekst.
Verschil tot nu wat ik zie..
Toetsenboard.
Alarmscherm.
Lockscreen tekst.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Dat doet hij toch ....localjoost.nl schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:27:
Welkom, probeer je vragen over de note hier te stellen.
Over de Binary counter, werkt de bekende 'jig' ook op de Note ?
iig om in de downloadmode te kunnen komen, iemand al getest ?
Die opmerking komt uit een topic dat is gemerged met dezeFreshMaker schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:20:
[...]
Dat doet hij toch ....![]()
Over de Binary counter, werkt de bekende 'jig' ook op de Note ?
iig om in de downloadmode te kunnen komen, iemand al getest ?
Volgens mij wel; althans, zoiets las ik.
Is het ook mogelijk om firmware updates(fota: firmware on the air) uit te voeren zonder daar pc of mac voor nodig is zodat je draadloos firmware kan updaten via het toestel ?
Kijk ik zit nu nog met een Apple Iphone 4 en wil in de toekomst misschien hier op overstappen...
En zijn ook icloud alternatieven die op Android werken ik zou graag me hele systeem willen back-uppen(apps en instellingen) of heb ik daar nog me pc of mac voor nodig ?
Kijk ik zit nu nog met een Apple Iphone 4 en wil in de toekomst misschien hier op overstappen...
En zijn ook icloud alternatieven die op Android werken ik zou graag me hele systeem willen back-uppen(apps en instellingen) of heb ik daar nog me pc of mac voor nodig ?
FOTA is per definitie zonder pc 
Instellingen kan je automatisch laten backuppen via Google (net als contacten). Apps zitten niet echt in de cloud, maar eenmaal aangeschaft kan je ze altijd downloaden.
Daarnaast biedt Google ook een soort clouddienst voor je muziek.
Instellingen kan je automatisch laten backuppen via Google (net als contacten). Apps zitten niet echt in de cloud, maar eenmaal aangeschaft kan je ze altijd downloaden.
Daarnaast biedt Google ook een soort clouddienst voor je muziek.
Dus met andere woorden kan ik dan zonder pc of mac firmware bij werken met dit toestel.
Nou dan weet ik al vast wat me volgende toestel word de Samsung Galaxy Note.
Als ik het zo lees gaat Android apple voor bij met zijn besturing systeem(iOS) qua mogelijkheden.
Nu moeten ze alleen nog met een fatsoenlijke betaal systeem komen voor apps.
Want ik heb geen zin om daar een creditcard speciaal voor aan te schaffen of is daar een alternatief voor ?
Als ik het zo lees gaat Android apple voor bij met zijn besturing systeem(iOS) qua mogelijkheden.
Nu moeten ze alleen nog met een fatsoenlijke betaal systeem komen voor apps.
Want ik heb geen zin om daar een creditcard speciaal voor aan te schaffen of is daar een alternatief voor ?
[ Voor 65% gewijzigd door Havelock op 03-01-2012 10:58 ]
Ja daar zat ik al naar te kijken.
ik denk dat er meer mensen zijn die hier mee zitten dat dit een heel goed alternatief is om toch betaalde apps te kunnen kopen.
ik denk dat er meer mensen zijn die hier mee zitten dat dit een heel goed alternatief is om toch betaalde apps te kunnen kopen.
[ Voor 66% gewijzigd door Havelock op 03-01-2012 11:05 ]
Waar is dat theme van Lakigucci te downloaden??
Leuk man gatheren
Verwijderd
Is het mogelijk om de audio instellingen in de Note te veranderen? Op de iphone zijn namelijk de gesproken berichten, verstuurd vanaf mijn Note middels whatsapp, niet af te spelen.
Ik denk zelf dat het ligt omdat mijn gesproken berichten opgenomen worden als.3gp en daardoor de iphone deze niet kan afspelen. Maar zeker weten doe ik dit niet. Wellicht dat iemand hiervoor een oplossing heeft.
Mocht ik dit verkeerd gepost hebben dan hoor ik graag waar ik dit dan moet posten.
alvast bedankt voor de genomen moeite.
ps ik heb al supportvragen uitgezet bij whatsapp over dit probleem en tevens internet afgezocht maar geen oplossing kunnen vinden. Wel verschillende andere mensen die een probleem hebben om van een android toestel naar de iphone gesproken berichten afgespeeld te krijgen.
Tevens is dit een SUPER toestel
Ik denk zelf dat het ligt omdat mijn gesproken berichten opgenomen worden als.3gp en daardoor de iphone deze niet kan afspelen. Maar zeker weten doe ik dit niet. Wellicht dat iemand hiervoor een oplossing heeft.
Mocht ik dit verkeerd gepost hebben dan hoor ik graag waar ik dit dan moet posten.
alvast bedankt voor de genomen moeite.
ps ik heb al supportvragen uitgezet bij whatsapp over dit probleem en tevens internet afgezocht maar geen oplossing kunnen vinden. Wel verschillende andere mensen die een probleem hebben om van een android toestel naar de iphone gesproken berichten afgespeeld te krijgen.
Tevens is dit een SUPER toestel
9,5 uur aan, nog 83% accu. Constant op wifi (muv het fietsritje huis > werk) en 1 minuut gebeld, niet gewhatsapped, wel gmail en tweetdeck sync aan.
Stukken beter dan met de SGS
Stukken beter dan met de SGS
Hier heb je voor nodig de app: Minimalistic Text.migros schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:15:
Waar is dat theme van Lakigucci te downloaden??
Diverse instellingen kan je hier vinden: http://wiki.devmil.de/tiki-index.php?page=Showcases
^^418O2 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:55:
[...]
Die opmerking komt uit een topic dat is gemerged met deze
Volgens mij wel; althans, zoiets las ik.
Het is inderdaad afkomstig uit een ander topic, ik had het er beter bij kunnen zetten
[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 04-01-2012 09:37 ]
De KL8 rom geflashed op mijn Note.
WOW!!!!
Ik dacht dat de originele software nog best goed werkte maar met deze rom vliegt mijn phone!
Hoewel hij er pas sinds gisteren op staat heb ik nu al het idee dat de batterijduur ontzettend verbetert is.
Eerst ging er toch wel zeker 10% per uur af in slaapstand, nu al aan van 07:00 tot nu 11:38 nog steeds 92% accu over.
En super stabiel!
Aanrader! :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424401
WOW!!!!
Ik dacht dat de originele software nog best goed werkte maar met deze rom vliegt mijn phone!
Hoewel hij er pas sinds gisteren op staat heb ik nu al het idee dat de batterijduur ontzettend verbetert is.
Eerst ging er toch wel zeker 10% per uur af in slaapstand, nu al aan van 07:00 tot nu 11:38 nog steeds 92% accu over.
En super stabiel!
Aanrader! :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1424401
Iemand ervaringen met de Note in combinatie met de Noreve Tradition case? Ik heb gemerkt dat deze case minimaal 2 bar en soms meer wegsnoept van het bereik. Wanneer ik op 3 bar 2g dan zijn er momenten dat ik gewoon de verbinding verlies en dus onbereikbaar ben.
Je vraag is meer thuis in [Accessoires] Samsung Galaxy Note (GT-i9220), dit topic is voor het toestel zelfpanikiniki schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 12:56:
Iemand ervaringen met de Note in combinatie met de Noreve Tradition case? Ik heb gemerkt dat deze case minimaal 2 bar en soms meer wegsnoept van het bereik. Wanneer ik op 3 bar 2g dan zijn er momenten dat ik gewoon de verbinding verlies en dus onbereikbaar ben.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Weet iemand wanneer er duidelijk wordt of de witte uitvoering van de Samsung Galaxy Note ook naar Nederland komt?
Edit:
Ik zie trouwens dat je de witte versie kan pre-orderen bij Expansys.nl.
Een goed teken?
http://www.expansys.nl/sa...gb-3g+wi-fi-white-227259/
Edit:
Ik zie trouwens dat je de witte versie kan pre-orderen bij Expansys.nl.
Een goed teken?
http://www.expansys.nl/sa...gb-3g+wi-fi-white-227259/
[ Voor 44% gewijzigd door Latte op 04-01-2012 23:57 ]
Verwijderd
Vraag
Ik heb de Samsung 32GB microSDHC Card Class 10 gekocht
Bij thuiskomst heb ik de micro sd kaart in me telefoon gedaan zoals het beschreven staat in de handleiding die ik van internet heb afgehaald ( die er bij zit is zeer kort )
Ik dacht nu kan ik me aplicaties erop zetten Dus ik ben in het menu aan het zoeken en ben naar het volgende gegaan
stanby scherm -applicaties-instellingen-applicaties-applicaties beheren-alles
Dacht dan wil ik graag adope flash player 11.1 op me sd kaart dus raak hem aan en tot mijn verbazing is de verpl. naar sd-kaart het balkje waar die in staat zwart
Dacht dan doe ik iets niet goed en heb de handleiding gelezen die ik van internet heb gehaald maar daar staat het niet in
Me telefoon ziet me sd kaart wel want als ik naar applicaties-mijn best.-external_sd dan laat ie zien wat ik er allemaal heb opgezet
Kan iemand mij uitleggen hoe het me wel lukt of wat ik fout doe
Ik heb de Samsung 32GB microSDHC Card Class 10 gekocht
Bij thuiskomst heb ik de micro sd kaart in me telefoon gedaan zoals het beschreven staat in de handleiding die ik van internet heb afgehaald ( die er bij zit is zeer kort )
Ik dacht nu kan ik me aplicaties erop zetten Dus ik ben in het menu aan het zoeken en ben naar het volgende gegaan
stanby scherm -applicaties-instellingen-applicaties-applicaties beheren-alles
Dacht dan wil ik graag adope flash player 11.1 op me sd kaart dus raak hem aan en tot mijn verbazing is de verpl. naar sd-kaart het balkje waar die in staat zwart
Dacht dan doe ik iets niet goed en heb de handleiding gelezen die ik van internet heb gehaald maar daar staat het niet in
Me telefoon ziet me sd kaart wel want als ik naar applicaties-mijn best.-external_sd dan laat ie zien wat ik er allemaal heb opgezet
Kan iemand mij uitleggen hoe het me wel lukt of wat ik fout doe
De developer van een applicatie bepaalt of dat mag/kan. Sommige applicaties hebben bepaalde rechten of bepaalde functies van het os waardoor ze niet naar de SD kaart kunnen worden verplaatst.
Heb je de Note al vol gekregen met apps dan?
Petje af als dat het geval is. (en zoals Catch zegt, niet alle applicaties ondersteunen a2sd. Je kan als je root hebt een aparte ext partitie aanmaken op je sd kaart, en apps2ext (heet dat zo?) gebruiken - dan kan alles op de SD kaart geloof ik.
Verwijderd
Oke
Maar houw hem liever zo.Als je gaat rooten vervalt de garantie toch ?
En nee nog niet me telefoon vol met applicaties zijn er paar bijgekomen
Over rooten en garanties zijn de meningen verdeeldVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:20:
Oke
apps2ext of apps2sd is op de Note wat mij betreft niet echt nodig. Dit kan over een jaar natuurlijk goed anders zijn, als er meer en meer 40MB+ apps in de market verschijnen.
[ Voor 23% gewijzigd door jvvj op 05-01-2012 17:26 . Reden: quote toegevoegd omdat nieuwe pagina :) ]
Verwijderd
Jeps nu zijn ze nog klein
Maar bevoorbeeld 1 spel weet niet welke maar die schijnt 1 gb te wezen dacht het spel 9mm kan die dan wel op de sd kaars omdat het een groot bestand is lijkt het me wel makkelijk
Maar bevoorbeeld 1 spel weet niet welke maar die schijnt 1 gb te wezen dacht het spel 9mm kan die dan wel op de sd kaars omdat het een groot bestand is lijkt het me wel makkelijk
Handleiding voor een MicroSD card? You kiddin me?
1. Haal hem uit de verpakking.
2. Stop hem in je telefoon...
Ik snap wel waarom die handleiding zo kort is hoor
.
Ik snap wel waarom die handleiding zo kort is hoor
[ Voor 55% gewijzigd door lakigucci op 05-01-2012 21:51 ]
Offtopic, het gaat hier over de Galaxy Note.
[ Voor 90% gewijzigd door janvanduschoten op 06-01-2012 13:19 ]
Ik *denk* dat luckyluk de handleiding "how to place apps on sd card" bedoeltlakigucci schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 21:51:
Handleiding voor een MicroSD card? You kiddin me?
Ik snap wel waarom die handleiding zo kort is hoor.
Ziet er op zich wel een leuke telefoon uit. Maar meer dan dat zeker niet en al helemaal niet te vergelijken met de Samsung Note.
Ikzelf heb zojuist een Note aangeschaft ter vervanging van mijn Motorola Milestone. De reden voor vervanging is dat de Milestone, alhoewel nog in prima staat, erg traag is geworden voor de Android versie waar deze vandaag op draait (2.3) alsook voor de meeste intensieve Apps.
Als ik dan de specs vergelijk tussen de Milestone, Note en SPX 5 dan liggen de Milestone en SPX5 erg dicht bij mekaar:
Beide 256 MB RAM (wat erg weinig is naar huidige standaard en de belangrijkste oorzaak van traagheid van de Milestone)
Beide 512 MB Flash geheugen
550MHz processor voor Milestone overklokbaar naar 800 zonder problemen, 650MHz voor SPX5 volgens de info die ik terugvind
Resolutie van 854 x 480 voor de Milestone, 800 x 480 voor de SPX5
Het enige waarin de SPX 5 lijkt op de Note is de afmeting (maar dus niet resolutie en ook niet de technologie) van het scherm.
En ik kan je ook al meteen met zekerheid melden dat een LCD scherm van deze afmetingen de batterij sowieso erg snel zal ontladen.
De specs van de SPX5 liggen dus zeer dicht bij een toestel uit het topsegment van ongeveer 2,5 jaar geleden.
En alhoewel ik de SPX5 dus nooit heb gebruikt, weet ik wel zeker dat deze in gebruik niet te vergelijken zal zijn met een Note.
Wat natuurlijk niet wegneemt dat het misschien een fijn toestel isdat aan je noden voldoet.
Heb eens naar je profiel gekeken maar daar staat geen woonplaats ingevuld.
Mocht je in Belgie wonen en echt op zoek zijn naar een snel toestel en genoegen nemen met Android 2.3, kan ik je aanraden eens een kijkje te nemen op iBood vandaag. Neen ik werk niet voor hun :-) Maar daar wordt dus een Motorola Atrix aangeboden voor 250 euro, wat wel erg interessant is. Het grootste nadeel is dat er geen update naar Android 4.0 (ICS) is gepland en dit toestel dus op 2.3 zal blijven. Maar voor het overige echt zeer sterke (moderne) specs. Mocht ik de Note niet net hebben aangeschaft, ik zou eerlijk gezegd twijfelen om voor de helft van de aanschafprijs met de Atrix genoegen te nemen...
[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 06-01-2012 13:20 ]
Sinds ongeveer twee weken verbruikt mijn Note ineens erg veel data. Ik had het eerst nog niet zo door, maar de laatste paar dagen eens gaan uitzoeken wat het kon zijn. Met behulp van my data manager erachter gekomen dat mijn email erg veel data verbruikte. Na wat testen ben ik er nu achter dat het ligt aan het syncen van mijn contacten op mijn exchange mail.
Iemand anders hier ook tegenaan gelopen of iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Verder trouwens wel heel erg happy met mijn Note. Ik kwam van de Nokia n900 af waar ik twee jaar lang heel erg tevreden over was, maar tot nu toe (een klein beetje tegen mijn verwachting in) erg blij met de overstap!
Verder trouwens wel heel erg happy met mijn Note. Ik kwam van de Nokia n900 af waar ik twee jaar lang heel erg tevreden over was, maar tot nu toe (een klein beetje tegen mijn verwachting in) erg blij met de overstap!
No matter the age, never lose the Kramer inside
*checkt ook in bij dit topic*
vandaag mijn Galaxy Note binnen gekregen, dus de X10i gaat eruit
Meteen geroot om o.a. AdFree te kunnen draaien.
Net even samsungdive.com bekeken en het is jammer dat bij het gebruik van de localisatie-optie dat dit gewoon zichtbaar is op het display van de telefoon. Dus voor het opsporen van een gestolen telefoon helaas niet echt bruikbaar.
Ook had ik graag gezien dat je de interval van het voor langere tijd tracken van een telefoon kon instellen want nu update hij op de site elke 15 min terwijl hij toch echt vaker een positiebepaling op de telefoon doet.
vandaag mijn Galaxy Note binnen gekregen, dus de X10i gaat eruit
Meteen geroot om o.a. AdFree te kunnen draaien.
Net even samsungdive.com bekeken en het is jammer dat bij het gebruik van de localisatie-optie dat dit gewoon zichtbaar is op het display van de telefoon. Dus voor het opsporen van een gestolen telefoon helaas niet echt bruikbaar.
Ook had ik graag gezien dat je de interval van het voor langere tijd tracken van een telefoon kon instellen want nu update hij op de site elke 15 min terwijl hij toch echt vaker een positiebepaling op de telefoon doet.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
de gehele handleiding voor de samsung note van internet gehaald het boekje wat erbij zit is de basis paar bladzijdes van het internet 195 a4tjesJD_1971 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 07:36:
[mbr]Offtopic, het gaat hier over de Galaxy Note.[/]
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:01:
Ik lees net dat de Note vier Hubs heeft. De Social Hub, Music Hub, Readers Hub en Game Hub... Maar ik heb helemaal geen Game Hub?
Is deze niet beschikbaar voor de Note, of ontbreekt die app gewoon op mijn toestel en wat kan ik eraan doen?
Heeft iemand het ook als je de note hebt gemount op de pc en als je dan een sms of mail binnenkrijgt dat die dan eindeloos blijft loopen met die k*dt 'over the horizon' default ringtone.
Ik heb net in het systeem alle default crap verwijderd en elk spoort gewist van die samsung 'over the horizon' crapringtone.
Ik heb net in het systeem alle default crap verwijderd en elk spoort gewist van die samsung 'over the horizon' crapringtone.
Heb ik zelf ook een paar keer gehad, erg vreemd en irritant ;sTerreurBV schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 20:31:
Heeft iemand het ook als je de note hebt gemount op de pc en als je dan een sms of mail binnenkrijgt dat die dan eindeloos blijft loopen met die k*dt 'over the horizon' default ringtone.
Maar sinds ik de KL8 v.1.2 rom erop heb staan gelukkig geen last meer van gehad
Mag ik vragen hoe iedereen hier omgaat met het formaat van de Note? Nemen jullie hem nog wel gewoon mee in de broekzak?
Soms broekzak, andere keren in een leather case met riem Clip.
Verwijderd
Mijn Note gaat altijd mee in mijn broekzak.Karp schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:15:
Mag ik vragen hoe iedereen hier omgaat met het formaat van de Note? Nemen jullie hem nog wel gewoon mee in de broekzak?
Altijd in mijn broekzak, geen enkel probleem (past er zelfs vaak nog op zijn zijkant in).
Alleen tijdens het drummen haal ik hem eruit omdat hij dan wel in de weg zit
[ Voor 15% gewijzigd door drijfhout op 08-01-2012 00:38 ]
Ik heb hem ook gewoon in de broekzak, sommigen mensen denken wel eens dat ik blij ben om ze te zien.
Hier ook, maar dat deed ik met mijn HTC Desire ook altijd. Dat zegt niet heel veel dusdrijfhout schreef op zondag 08 januari 2012 @ 00:37:
[..]
In m'n broekzak behalve als een koptelefoon er op aan het gesloten - dan gaat ie in mijn jaszak mee. Heeft meer te maken met het kabeltje van de koptelefoon die ik niet wil breken dan de grootte van de note
Ik ben zelf overgestapt van de eerste Desire naar de Galaxy Note. Het meenemen van de telefoon in mijn broekzak of binnenzak van mijn jas is tot nu toe geen enkel probleem. Ik kan me voorstellen dat het in strakke jeans niet fijn zit, maar dan heb je hetzelfde probleem met bv een portemonnee of sleutelbos, Ik heb ook geen enkele moeite gehad om ermee te bellen op straat omdat het echt niet zo opvalt. Ik moest de eerste keer wel even een beetje zoeken voordat de luidspreker goed voor mijn oor zat
Het batterijverbruik viel me wel in het begin een beetje tegen, ik had een heel hoog standby gebruik. Maar ik ben erachter gekomen dat dat veroorzaakt wordt door mijn Dlink dir655 router. (Veel mensen met Galaxy SII en de Note hebben dit probleem.) Als ik wifi uitzet en mobiel internet gebruik gaat de accu veel langer mee. Ik ben nog opzoek naar een oplossing hiervoor.
Door de grote accu kan de Note veel langer bellen en op standby staan dan de gemiddelde smartphone. Dat is handig omdat ik nu als ik een keer niet kan opladen (uitgaan etc.) ik weet dat mijn mobiel het lang kan volhouden. Echter wanneer je intensief gaat internetten of filmpjes kijkt kost dit redelijk wat stroom en is de accuduur gemiddeld.
Het is een erg fijn toestel voor mij aangezien ik meestal te lui was om mijn Novo8 tablet te gebruiken (lag maanden ongebruikt in de kast). Thuis gebruik ik nu de Note om op de bank te internetten en anders kan ik de laptop pakken. Ik kijk wel erg uit naar de ICS update omdat ik verwacht dat de tablet-features, zoals de hoge resolutie, dan nog beter tot zijn recht zullen komen.
Het batterijverbruik viel me wel in het begin een beetje tegen, ik had een heel hoog standby gebruik. Maar ik ben erachter gekomen dat dat veroorzaakt wordt door mijn Dlink dir655 router. (Veel mensen met Galaxy SII en de Note hebben dit probleem.) Als ik wifi uitzet en mobiel internet gebruik gaat de accu veel langer mee. Ik ben nog opzoek naar een oplossing hiervoor.
Door de grote accu kan de Note veel langer bellen en op standby staan dan de gemiddelde smartphone. Dat is handig omdat ik nu als ik een keer niet kan opladen (uitgaan etc.) ik weet dat mijn mobiel het lang kan volhouden. Echter wanneer je intensief gaat internetten of filmpjes kijkt kost dit redelijk wat stroom en is de accuduur gemiddeld.
Het is een erg fijn toestel voor mij aangezien ik meestal te lui was om mijn Novo8 tablet te gebruiken (lag maanden ongebruikt in de kast). Thuis gebruik ik nu de Note om op de bank te internetten en anders kan ik de laptop pakken. Ik kijk wel erg uit naar de ICS update omdat ik verwacht dat de tablet-features, zoals de hoge resolutie, dan nog beter tot zijn recht zullen komen.
Verwijderd
Rooten,dan Sheeprom erop en dan heb je 30 a 40% méér accuduur.wij schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:22:
Ik ben zelf overgestapt van de eerste Desire naar de Galaxy Note. Het meenemen van de telefoon in mijn broekzak of binnenzak van mijn jas is tot nu toe geen enkel probleem. Ik kan me voorstellen dat het in strakke jeans niet fijn zit, maar dan heb je hetzelfde probleem met bv een portemonnee of sleutelbos, Ik heb ook geen enkele moeite gehad om ermee te bellen op straat omdat het echt niet zo opvalt. Ik moest de eerste keer wel even een beetje zoeken voordat de luidspreker goed voor mijn oor zat![]()
Je zal even moeten googlen want weet niet meer precies hoe ik eraan kwam,maar ben er zéér over te spreken. Wel eerst kijken welke kernel versie je hebt ,als het .21 is kan je deze wss nog niet rooten.
Hier kan je custom ROMs vinden voor de Galaxy Note:
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1349
Je kan wet lezen en screenshots bekijken om een eerste indruk te krijgen. Echter moet je echt meerdere ROM's proberen alvorens je een gevoel krijgt wat je prettig vindt. IMHO de enige manier om de ROM te vinden die het best bij je past.
Zelf gebruik ik CheckROM Revo NoteHD v1 (zonder mods) Naast dat de UI me aanspreekt (geen kermis-achtige kleuren icoontjes bv) is deze stabiel en je kan erg lang met de accu.
Bijv.: gisterochtend van de lader gehaald en tijdens het fietsen 2 uur muziek geluisterd (6% vermindering) Daarna gedurende de dag wat matig gebruik gemaakt van internet. 3G en wifi aan gehad. Nu nog 51% accu. Verdere apps die syncen: Whatsapp, Twitter contacts, Exchange mail (1x per uur van 8 tot 21), Skype contacts, Google calendar en docs, Facebook contacts, Buienalarm, Beautiful Widgets (1x per 2 uur), Buienalarm (1x per 30 min)
Voor mij geen reden om de nieuwe versie van deze ROM te flashen.
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1349
Je kan wet lezen en screenshots bekijken om een eerste indruk te krijgen. Echter moet je echt meerdere ROM's proberen alvorens je een gevoel krijgt wat je prettig vindt. IMHO de enige manier om de ROM te vinden die het best bij je past.
Zelf gebruik ik CheckROM Revo NoteHD v1 (zonder mods) Naast dat de UI me aanspreekt (geen kermis-achtige kleuren icoontjes bv) is deze stabiel en je kan erg lang met de accu.
Bijv.: gisterochtend van de lader gehaald en tijdens het fietsen 2 uur muziek geluisterd (6% vermindering) Daarna gedurende de dag wat matig gebruik gemaakt van internet. 3G en wifi aan gehad. Nu nog 51% accu. Verdere apps die syncen: Whatsapp, Twitter contacts, Exchange mail (1x per uur van 8 tot 21), Skype contacts, Google calendar en docs, Facebook contacts, Buienalarm, Beautiful Widgets (1x per 2 uur), Buienalarm (1x per 30 min)
Voor mij geen reden om de nieuwe versie van deze ROM te flashen.
Ik heb sinds donderdag een Note. Kom van de HTC Desire waar ik een jaar van genoten heb, erg fijn toestel. De Note bevalt me tot nu toe uitstekend. Geweldig scherm, heerlijk snel en goede batterij. Heb 'm sinds vrijdag geroot en de Rocket Rom V15 er op. Heerlijke ROM, maakt de note nog sneller en zuiniger met de batterij.
Heb de eerste dag nogal aan 't formaat van de note moeten wennen, maar ik zou nu niks anders meer willen. Als ik nu naar m'n Desire kijk denk ik van wat een minitoestelletje
Hoop echt dat de Note een succes wordt en dat we over zo'n jaar ook de Note 2 te zien krijgen. Dat verdient dit geweldige toestel zeker
Heb de eerste dag nogal aan 't formaat van de note moeten wennen, maar ik zou nu niks anders meer willen. Als ik nu naar m'n Desire kijk denk ik van wat een minitoestelletje
Hoop echt dat de Note een succes wordt en dat we over zo'n jaar ook de Note 2 te zien krijgen. Dat verdient dit geweldige toestel zeker
Liever geen bloemen.
Het accugebruik is toch niet slecht, voor een mobiel waar regelmatig mee gespeeld wordt en continu 3g verbinding met synchronisatie aan.

Verwijderd
de note is al een sucxes geworden ondanks zijn grote formaat maar daar had ik geen twijfels over.bigmouth schreef op maandag 09 januari 2012 @ 11:21:
Ik heb sinds donderdag een Note. Kom van de HTC Desire waar ik een jaar van genoten heb, erg fijn toestel. De Note bevalt me tot nu toe uitstekend. Geweldig scherm, heerlijk snel en goede batterij. Heb 'm sinds vrijdag geroot en de Rocket Rom V15 er op. Heerlijke ROM, maakt de note nog sneller en zuiniger met de batterij.
Heb de eerste dag nogal aan 't formaat van de note moeten wennen, maar ik zou nu niks anders meer willen. Als ik nu naar m'n Desire kijk denk ik van wat een minitoestelletje![]()
Er zijn nu al geruchten te vinden over de note2 maar het is natuuflijk afwachten.
ik gebruik ook de note sinds het begin en ik ben heel erg gewend geraakt aan de note want ik had hier voor de htc hd2 maar als je die 2 toestellen naast elkaar zet dan zeg je geef mij maar die note.
Het is nu afwachten op de ice cream kijken of dat de note nog mooier maakt.
Ik zou eerder zeggen: de note is (al) een succes geworden dankzij zijn grote formaatVerwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 13:08:
[...]
de note is al een sucxes geworden ondanks zijn grote formaat maar daar had ik geen twijfels over.
[ Voor 56% gewijzigd door jvvj op 09-01-2012 14:57 . Reden: quote erbij ]
Verwijderd
Als je iemand op zijn schrijfwijze wijst zet dan zelf wel de haakjes op de correcte plaats.localjoost.nl schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:56:
[...]
Ik zou eerder zeggen: de note is (al) een succes geworden dankzij zijn grote formaat
Hij bedoelde te zeggen dat het een succes is "dankzij" zijn formaat, niet "ondanks" zijn formaat.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:58:
[...]
Als je iemand op zijn schrijfwijze wijst zet dan zelf wel de haakjes op de correcte plaats.
Precies418O2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:29:
[...]
Hij bedoelde te zeggen dat het een succes is "dankzij" zijn formaat, niet "ondanks" zijn formaat.
Verwijderd
Volgens mij bedoelde dat succes verkeerd was geschreven. Er stond sucxes.418O2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:29:
[...]
Hij bedoelde te zeggen dat het een succes is "dankzij" zijn formaat, niet "ondanks" zijn formaat.
Snel gebeurd want de c en de x staan naast mekaar.
Ondanks - dankzij ;-)
Zie gewoon beide posts
Maar ik ben wel verbaasd dat ik van de CES nog geen echte concurrentie gehoord heb. Op dit moment is het best een uniek ding.
Zie gewoon beide posts
Maar ik ben wel verbaasd dat ik van de CES nog geen echte concurrentie gehoord heb. Op dit moment is het best een uniek ding.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 09-01-2012 17:34 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Dat bedoelde ik inderdaad, bedankt voor het verbeteren.Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2012 @ 17:05:
[...]
Volgens mij bedoelde dat succes verkeerd was geschreven. Er stond sucxes.
Snel gebeurd want de c en de x staan naast mekaar.
Verwijderd
Juist dat bedoelde ik, bedankt voor het verbeteren.418O2 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 16:29:
[...]
Soms wil je snel iets schrijven en ja dan maak je wel fouten.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Ja heb geen multi csc waardoor je m niet kan aanpassen, als je een multi csc hebt dan ken je een keuze maken uit een hele lijst.
Je kan de csc veranderen met odin, of geduld hebben en wachten tot de updates voor jouw landcode uitkomen.
Je kan de csc veranderen met odin, of geduld hebben en wachten tot de updates voor jouw landcode uitkomen.
Thanks, heb inmiddels via dit topic op XDA de XLA1 Samsung Stock ROM draaien (via Mobile Odin Pro). Merk wel een aantal veranderingen, telefoon lijkt iets sneller te reageren, en sommige meldingteksten zijn veranderd. Kan inderdaad nu ook de CSC aanpassenVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 11:04:
Ja heb geen multi csc waardoor je m niet kan aanpassen, als je een multi csc hebt dan ken je een keuze maken uit een hele lijst.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Ik heb spontaan een probleem met de camera focus. Op de e.o.a. manier krijg ik 'm gewoon niet meer scherp. Hij lijkt ook heel gehaast te willen focussen en dat resulteert in een wazige afbeelding. Handmatig focussen helpt ook niet.
k heb niets aan de instellingen veranderd en deze nog even nagelopen en wat instellingen geprobeerd, maar niets verhelpt het probleem. Met de frontfaced camera krijg ik wel scherpe foto's. Zal de camera defect zijn? Ik zie rechts bovenin het camerascherm wel een klein wit icoontje wat op een batterij indicator lijkt met een klein driehoekje/pijltje ernaast, ik weet alleen wat dat inhoudt en of die er altijd al zat?!
Edit: Overigens lukt het wel om objecten van dichtbij scherp in beeld te krijgen. Maar tot vandaag kon ik gewoon een foto van bijv. een kamer maken en het hele shot scherp in beeld krijgen en dat lukt nu dus niet meer.
k heb niets aan de instellingen veranderd en deze nog even nagelopen en wat instellingen geprobeerd, maar niets verhelpt het probleem. Met de frontfaced camera krijg ik wel scherpe foto's. Zal de camera defect zijn? Ik zie rechts bovenin het camerascherm wel een klein wit icoontje wat op een batterij indicator lijkt met een klein driehoekje/pijltje ernaast, ik weet alleen wat dat inhoudt en of die er altijd al zat?!

Edit: Overigens lukt het wel om objecten van dichtbij scherp in beeld te krijgen. Maar tot vandaag kon ik gewoon een foto van bijv. een kamer maken en het hele shot scherp in beeld krijgen en dat lukt nu dus niet meer.

[ Voor 14% gewijzigd door AmonTobin op 12-01-2012 00:25 ]
Ik zie rechts bovenin het camerascherm wel een klein wit icoontje wat op een batterij indicator lijkt met een klein driehoekje/pijltje ernaast, ik weet alleen wat dat inhoudt en of die er altijd al zat?!
.
[/quote]
Dat icoontje geeft aan dat de foto opslag intern is verander je de opslag naar sd dan zie je een sd icoontje.

.

[/quote]
Dat icoontje geeft aan dat de foto opslag intern is verander je de opslag naar sd dan zie je een sd icoontje.
Staat je camera niet per ongeluk op macromode?
Een collega van me kwam zojuist ook met die suggestie idd. Dank voor de bevestiging!Stuwie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:07:
Nee, dat heb ik al gecheckt. Ik heb voor de gein deze instelling ook al een keer op macro modus gezet en weer teruggezet, in de hoop dat die instelling wellicht 'onderhuids' toch verkeerd stond en zo weer 'gereset' werd, maar helaas. Ik heb ook een reset van de camera-instellingen geprobeerd, maar ook geen resultaat.418O2 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:13:
Staat je camera niet per ongeluk op macromode?
Wat me opvalt, is dat hij bijv. bij het maken van een foto van een kamer alleen objecten (op afstand) helemaal aan de rechterkant van het beeld kan focussen. Ik heb m'n Note wel al een keer laten kletteren, dus het begint toch op een hardware issue te lijken.
Grappig detail: Ik kwam er zojuist achter dat het plastic vliesje nog op de cameralens zat. Deze verwijderd, lens schoongemaakt, maar helaas heeft dit het probleem ook niet verholpen.
[ Voor 8% gewijzigd door AmonTobin op 12-01-2012 11:31 ]
Verwijderd
Hoe kan je het uiterst vervelende signaal; HAAL TELEFOON VAN DE LADER uitzetten? Deze wekt mij nl. middenin de nacht; toch zeer onhandig als je je telefoon 's nachts aan de lader hebt.. Thnx!
Misschien ben ik wel gewoon heel erg dom dat ik het antwoord niet heb gevonden maar... Als ik een foto met mijn iPhone maakte werd ook de locatie opgeslagen zodat ik in iPhoto kon zien waar de foto was gemaakt.
Nu had ik een sloot foto's gemaakt en geimporteerd in iPhoto maar... Geen locaties (was er stiekem vanuit gegaan dat dit wel standaard zou zijn vandaag de dag).
Doe ik iets verkeerd of moet ik ergens diep in een menu weggestopt een optie aanzetten?
Nu had ik een sloot foto's gemaakt en geimporteerd in iPhoto maar... Geen locaties (was er stiekem vanuit gegaan dat dit wel standaard zou zijn vandaag de dag).
Doe ik iets verkeerd of moet ik ergens diep in een menu weggestopt een optie aanzetten?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Staat standaard uit:Ballebek schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:37:
Misschien ben ik wel gewoon heel erg dom dat ik het antwoord niet heb gevonden maar... Als ik een foto met mijn iPhone maakte werd ook de locatie opgeslagen zodat ik in iPhoto kon zien waar de foto was gemaakt.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
geen idee. is storend inderdaad. net als de tril als je de lader aansluitVerwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:19:
Hoe kan je het uiterst vervelende signaal; HAAL TELEFOON VAN DE LADER uitzetten? Deze wekt mij nl. middenin de nacht; toch zeer onhandig als je je telefoon 's nachts aan de lader hebt.. Thnx!
Verwijderd
een beetje googlen.Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:19:
Android Market: Battery Charged Silencer - Apps op Android Market
De meeste alerts die ik krijg komen door mijn muziek heen - de alerts van het email programma (niet gmail) pauzeert de muziek en geeft me dan een melding en fade weer in. Ik heb de instellingen nagelopen - maar zie geen optie die hierop lijkt. Uitzetten van de alerts doe ik liever niet, zie ik ergens een instelling over het hoofd? In PowerAMP (wat ik voor muziek gebruik) kan ik er ook niets over vinden.
Verwijderd
Goede vraag, joost. Ik zit met hetzelfde "probleem".
Gebruik ook PowerAMP, dus ik heb het vermoeden dat het daarmee te maken heeft.
Gebeurd ook met Spotfiy heel irritant.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:34:
Goede vraag, joost. Ik zit met hetzelfde "probleem".
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.
Problemen met KIES horen in dit topic.
Alles over custom ROM's voor de Galaxy Note hoort in [Samsung Galaxy Note] Custom ROM's & Custom Firmware.