Mhhh, mijn L800 is doorgestuurd naar fabrikant.
Doorlooptijd 2 tot 3 weken.
Doorlooptijd 2 tot 3 weken.
Het probleem is dat het gedrag alles behalve consistent is... sommige applicaties sluiten wel af met "<-" terwijl andere gewoon actief blijven en dan ook niet te sluiten zijn (en soms mysterieus vanzelf sluiten na een tijde). Applicaties waarvan je dan weer wel verwacht dat ze NIET zouden sluiten zoals WhatsApp doen het dan net welJ27 schreef op maandag 12 december 2011 @ 19:05:
Als je ipv de home knop de backknop gebruikt om uit een programma te gaan, lijkt het dat dat je programma 'echt' sluit. dwz, hij komt niet meer voor in het rijtje apps dat je ziet als je de backknop langer ingedrukt houd.
Dat jij dat toestel nog steeds hebt johr2504 schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:37:
[...]
Het probleem is dat het gedrag alles behalve consistent is... sommige applicaties sluiten wel af met "<-" terwijl andere gewoon actief blijven en dan ook niet te sluiten zijn (en soms mysterieus vanzelf sluiten na een tijde). Applicaties waarvan je dan weer wel verwacht dat ze NIET zouden sluiten zoals WhatsApp doen het dan net wel
Ik heb dat nog nooit bewust gemerkt. Welke apps op jouw Lumia blijven draaien wanneer je de backtoets gebruikt?r2504 schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:37:
[...]
Het probleem is dat het gedrag alles behalve consistent is... sommige applicaties sluiten wel af met "<-" terwijl andere gewoon actief blijven en dan ook niet te sluiten zijn (en soms mysterieus vanzelf sluiten na een tijde). Applicaties waarvan je dan weer wel verwacht dat ze NIET zouden sluiten zoals WhatsApp doen het dan net wel
Er zijn mensen die kritiek durven geven en niet steeds naar hun speelgoedje kijken alsDat jij dat toestel nog steeds hebt joh
Hoofdzakelijk de muziek toestanden... net die dingen die ik weg wil in plaats van in pause te moeten zetten.Welke apps op jouw Lumia blijven draaien wanneer je de backtoets gebruikt?
ook mijn gedachte hoor. Ik heb amper iets positiefs gehoord en als al die zaken je zo tegenstaan moet je gewoon je toestel omruilen voor in jouw geval een Android.Croccifixio83 schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:49:
[...]
Dat jij dat toestel nog steeds hebt joh
[ Voor 48% gewijzigd door PaT op 12-12-2011 21:43 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 22:35 ]
http://proxysnel.nl
[ Voor 69% gewijzigd door PaT op 13-12-2011 07:56 ]
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Wel opletten, is voor gebruik met de bij de Lumia meegeleverde hoes. Snap ik wel, anders druk je die knoppen in...
Mee eens.Beanie schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:15:
[quote]r2504 schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:37:
[...]
[mbr]en dit hoort dus ook allemaal in het algemene wp7 topic[/mbr]
Overigens, zoals hierboven ook al gezegd wordt: Waarom heb je het toestel nog steeds?
Het is duidelijk dat het niet is wat je zoekt, ongeacht terechte kritiek of niet. Heb je vooraf wel eens WP geprobeerd? Zo ja, waarom dan alsnog gekocht?
dfrenner schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:42:
[...]
Fijn....
Hij doet niets meer, behalve trillen....
edit:
Not amused!![]()
Nu geeft zune aan dat hij backup wil terug zetten en komt terug met een foutcode.
Iedere keer weer opnieuw.
Blijkbaar staat het synchroniseren van foto's op handmatig ingesteld by default.![]()
![]()
![]()
Wat heb je aan zo'n backup
Okee en gisteravond wilde ik weer verder met dat ding. Aan de lader gelegd en ht enige dat hij doet is trillen.... Geen beeld.dfrenner schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:37:
Iemand nog ideeën om de foto's te redden?
Na 17% van het herstelproces kapt hij ermee...
:9
Toestel uit en aanzetten, had ik ook een x.Toms_88 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:03:
Marketplace, Video & Muziek en Xbox hubs willen weer niet openen, heel kort de animatie dat ie m wil gaan openen maar gaat gelijk weer terug..
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Mja is al 3e keer hier na laatste update.Snippertje schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 11:09:
[...]
Toestel uit en aanzetten, had ik ook een x.
:9
[ Voor 96% gewijzigd door PaT op 13-12-2011 13:36 ]
[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 13-12-2011 13:36 ]
[ Voor 23% gewijzigd door PaT op 13-12-2011 14:35 ]
Kijk eens op de website van Microsoft waar gebruikers improvements kunnen aanmelden... je kan er één voor één m'n punten vinden die gebruikers dus duidelijk wel storen, maar om één of andere redenen blijft dit het topic van m'n batterij gaat niet lang mee en hij is cool omdat hij blauw is postingsrobinVerdegaal schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:31:
[...]
Het lijkt wel of je het niet wilt begrijpen.
[ Voor 100% gewijzigd door Robert H op 13-12-2011 14:17 ]
[ Voor 20% gewijzigd door PaT op 13-12-2011 16:34 ]
In Schop een ModjeWietsee. schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:52:
En oja waar hoort dit bericht eigenlijk?
[ Voor 13% gewijzigd door Gisae op 13-12-2011 16:00 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Verwijderd
ik heb gisteren begrepen dat niet alle simkaarten zomaar kunnen worden verknipt. Mijn vrouw had een (oudere) tmob sim maar die konden ze niet knippen zonder de werking aan te tastenTelfordia schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:07:
Sinds vandaag kan ik op mijn Lumia niet meer gebeld worden. Sms, en zelf bellen gaat wel al is het signaal van het toestel erg laag. Mensen die mij bellen krijgen de melding "De lijn is bezet, probeer het later nog eens. Gisteren kon ik nog wel gewoon gebeld worden.
Zou dit te maken kunnen hebben met de verknipte sim? Ik heb Telfort gebeld en zij hebben alle blokkades verwijderd, maar dat heeft niks geholpen. Iemand een idee?
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Dit zou kunnen, je zou je sim kunnen laten swappen om het zeker te weten. Indien je een adapter hebt om je microsim in een gewone (andere/je oude) telefoon te doen zou je dit ook kunnen testen.Telfordia schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:07:
Sinds vandaag kan ik op mijn Lumia niet meer gebeld worden. Sms, en zelf bellen gaat wel al is het signaal van het toestel erg laag. Mensen die mij bellen krijgen de melding "De lijn is bezet, probeer het later nog eens. Gisteren kon ik nog wel gewoon gebeld worden.
Zou dit te maken kunnen hebben met de verknipte sim? Ik heb Telfort gebeld en zij hebben alle blokkades verwijderd, maar dat heeft niks geholpen. Iemand een idee?
Vragen zijn niet echt een probleem vermoed ik; het probleem zal eerder zijn dat sommigen zo'n vragen als een kans zien om hun (ongezouten) ontevreden te uiten over het OS waarop nogal 'heftige' discussies losbarsten puur over WP7, wat niets meer te maken heeft met de telefoon. En dat kun je inderdaad beter doen in het andere topic.
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
[ Voor 4% gewijzigd door Wietsee. op 13-12-2011 17:45 ]
nog steeds geen veranderingWietsee. schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 17:43:
Geen paniek, mijn scherm bleef 'n tijdje geleden ook zwart nadat ik wou ophangen (was aan het bellen). Dit heeft totaal een half uur geduurt. Ik kon alleen de capacitieve toetsen bedienen, maar ik zag dus niks.
Uiteindelijk heb ik 't toen voor elkaar gekregen 't toestel uit te zetten en aan de lader gehangen waarna de Lumia weer opstartte.
[ Voor 18% gewijzigd door PmBb op 13-12-2011 19:39 ]
Neen.exelletor schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:29:
Iemand die weet of Lumia 800 (net als gouwe ouwe Nokia's) ook over een usb OTG aansluiting beschikt?
[ Voor 6% gewijzigd door trabbit op 13-12-2011 23:01 ]
https://wren.co/join/Devian
Daar ben ik ook naar op zoek geweest, ook niks gevonden.trabbit schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:54:
Ik wil dat Nokia Drive door blijft draaien in de screenlock (zoals bij alle andere Nokia's kan), dit omdat je met de aanwijzingen ook prima ergens komt en de accu aanmerkelijk langer mee gaat. Nu stoppen de gesproken aanwijzingen en wordt de gps verbinding verbroken.
Ik heb gekeken bij:
- instellingen>achtergrondtaken, geavanceerd hier staat Nokia Drive niet bij.
- In de instellingen van Nokia Drive zelf staat hier ook niks over.
Ik heb het idee dat dat de tijd is bij je gemiddelde verbruik. Ik heb al diverse keren gemerkt als ik het toestel een uur laat liggen zonder er iets mee te doen, de resterende tijd hard op loopt. Bij mij staat nu bijv. 2 uur sinds laatste laadtijd, 95% resterend, 17 uur.Zothor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 02:46:
zelfs na de update van laatst is mijn batterij tijd van de lumia echt belabberd, met 100% batterij blijft er bij mij 12 uur resterend staan en dat zonder dat ik er iets mee doe, Ik heb push mail op elk half uur staan en whatsapp aan staan. wat zal ik hier nu mee doen? terug brengen of wachten op de volgende "battery update"
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Helaas kan slechts de developer dat doen. Die zal namelijk een zogenaamde Background Agent moeten programmeren die die taken overneemt. Op die manier werken Runkeeper, Endomondo en bijvoorbeeld ook die tiles die automagisch geupdate worden. De programma's die zo'n Agent hebben èn waarbij jij expliciet toestemming hebt gegeven* in de desbetreffende App zullen verschijnen in je Instellingen > Achtergrondtaken.trabbit schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 22:54:
Ik vind het soms moeilijk te bepalen in welk topic ik een vraag moet stellen, maar deze vraag leek mij hier gepast. (Nokia Drive is op dit moment Lumia only)
Ik wil dat Nokia Drive door blijft draaien in de screenlock (zoals bij alle andere Nokia's kan), dit omdat je met de aanwijzingen ook prima ergens komt en de accu aanmerkelijk langer mee gaat. Nu stoppen de gesproken aanwijzingen en wordt de gps verbinding verbroken.
Dit zou moeten kunnen als je Nokia Drive als background task kan toevoegen. Ik kan alleen niet vinden hoe ik doe, Skymaps en bijvoorbeeld Runkeeper kunnen dit wel dus een bijgeleverd product zou dit toch ook moeten kunnen.
Ik heb gekeken bij:
- instellingen>achtergrondtaken, geavanceerd hier staat Nokia Drive niet bij.
- In de instellingen van Nokia Drive zelf staat hier ook niks over.
Heeft iemand suggesties?
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
[ Voor 71% gewijzigd door Ginz op 14-12-2011 16:46 ]
https://wren.co/join/Devian
Maybe there's hope: http://www.wpcentral.com/...-800-getting-dlna-supporttrabbit schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:09:
Vragen zonder antwoord aan Nokia:
- Komt er nog een dlna app, zoals HTC levert.
Verwijderd
en Samsung en LG dacht ik.trabbit schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:09:
[...]- Komt er nog een dlna app, zoals HTC levert.
Volgens mij leveren alle OEMs die nu, behalve Nokia.- Komt er een app voor problemen met APN settings (Simyo en Telfort bijvoorbeeld) zoals Samsung en HTC ook dacht ik levert[...]
En zou Nokia daar ook niet rond deze tijd mee komen??? Meen mij te herinneren dat ze zoiets aangekondigd hadden.Caelorum schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:55:
Volgens mij leveren alle OEMs die nu, behalve Nokia.
Verwijderd
In een ander topic hier op het forum werd dat wel gemeld ja. Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze hier al te lang mee gaan wachten, omdat dit gewoon iets is wat en Nokia en de gebruikers en de operators willen. In ieder geval, ik neem aan dat geen van die groepen gezeik wil hebben om iets wat eenvoudig te verhelpen isPaT schreef op woensdag 14 december 2011 @ 17:07:
[...]
En zou Nokia daar ook niet rond deze tijd mee komen??? Meen mij te herinneren dat ze zoiets aangekondigd hadden.
Op m'n support vragen aan zowel Nokia Nederland als Belgie is tot op heden zelfs geen antwoord gekomen (en da's toch een dikke twee weken geleden).trabbit schreef op woensdag 14 december 2011 @ 16:09:
Het is wel jammer dat Nokia vrij actief was op Tweakers.net bij de promotie van de telefoon en het antwoord geven op reviews maar vrijwel niet te zien is op het forum gedeelte.
Er is vast wel het een en 't ander te regelen met Nokia Care? Ik zou even een berichtje op hun Facebook pagina plaatsen.EraZor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:27:
Hmm kan helaas mededelen dat mijn lumina gezakt is voor de droptest. Van nog geen meter uit m'n zak gevallen: glas in 1000 stukken en scherm kapot. Telefoon nog wel te gebruiken via de carkit, maar je kunt m niet meer bedienen dus...
Dit was met hoesje, trouwens; of dat veel helpt, betwijfel ik dus. Iemand enig idee of dit te repareren is? (ivm unibody)? Heb geen bon; was een krijgertje via de tweakers testdag. Kakzooi.
als je een beetje handig bent is het scherm van de lumia als het goed is best makkelijk te verwijderen, als het goed is moet je het glas er via de simkaart slot uit duwen zodat je de unibody in kan maar dat weet ik niet zeker meer, ik ben vaak bezig met dit soort dingetjes maar heb mijn lumia nog nooit uit elkaar gehaald vind ik hem te mooi voor op dit momentEraZor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:27:
Hmm kan helaas mededelen dat mijn lumina gezakt is voor de droptest. Van nog geen meter uit m'n zak gevallen: glas in 1000 stukken en scherm kapot. Telefoon nog wel te gebruiken via de carkit, maar je kunt m niet meer bedienen dus...
Dit was met hoesje, trouwens; of dat veel helpt, betwijfel ik dus. Iemand enig idee of dit te repareren is? (ivm unibody)? Heb geen bon; was een krijgertje via de tweakers testdag. Kakzooi.
jaa dat klopt ook wel voor een deel alleen mijn telefoon komt dus met 12 uur (soms minder) resterend uit de oplader op 100% voor de update was dit precies hetzelfde vandaar dat ik het me afvraag. vervelende is alleen ik wil me toestel niet kwijt voor paar weken, kunnen ze beter meteen 1 nieuwe gevenTelfordia schreef op woensdag 14 december 2011 @ 08:59:
[...]
Ik heb het idee dat dat de tijd is bij je gemiddelde verbruik. Ik heb al diverse keren gemerkt als ik het toestel een uur laat liggen zonder er iets mee te doen, de resterende tijd hard op loopt. Bij mij staat nu bijv. 2 uur sinds laatste laadtijd, 95% resterend, 17 uur.
Ik heb daarbij het scherm op laag staan, Wifi aan, 3g overdag (meestal) uit en gebruik het toestel best intensief.
[ Voor 31% gewijzigd door Zothor op 14-12-2011 21:06 ]
Verwijderd
Dat is toch een limited editon de vrijwel niemand in handen krijgt.Timons106 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:29:
Goed nieuws voor de Batman fans, Nokia heeft de 'Dark Night Rises' limited edition van de Nokia Lumia 800 aangekondigd.
Een zwarte Nokia Lumia 800 met een Batman logo op de achterkant.
Linkje: http://www.theverge.com/2...-batman-dark-knight-rises
Ik geloof 40 stuks dus dat kun je wel vergeten.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:13:
[...]
Dat is toch een limited editon de vrijwel niemand in handen krijgt.
Hi, ik heb er een bij Hi 'gekregen' bij een verlenging van mijn abonnement, en daar werd ook EUR 386 opgegeven als toestelprijs - die prijs klopt dus, ze verkopen alleen geen losse toestellen. Succes ermee, ik ben een tevreden gebruiker!Batsu schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:04:
Kan iemand eigenlijk nog iets melden over de goede prijs van 386 euro bij KPN? Geldt dat nog of moet je geluk hebben??
Thanks, heb m inmiddels met abo aangeschaft Batsu in "Nokia Lumia 800 Levertijden- en Abonnemententopic"ElectroDonker schreef op donderdag 15 december 2011 @ 11:12:
[...]
Hi, ik heb er een bij Hi 'gekregen' bij een verlenging van mijn abonnement, en daar werd ook EUR 386 opgegeven als toestelprijs - die prijs klopt dus, ze verkopen alleen geen losse toestellen. Succes ermee, ik ben een tevreden gebruiker!
Vreemd, mijn batterij gaat (zonder 3G, met WiFi) zeker 2 dagen mee. Ik zou contact opnemen met Nokia.Zothor schreef op woensdag 14 december 2011 @ 02:46:
zelfs na de update van laatst is mijn batterij tijd van de lumia echt belabberd, met 100% batterij blijft er bij mij 12 uur resterend staan en dat zonder dat ik er iets mee doe, Ik heb push mail op elk half uur staan en whatsapp aan staan. wat zal ik hier nu mee doen? terug brengen of wachten op de volgende "battery update"
Geen idee hoe die nummering gaat, maar het nummer is aardig wat hoger.Model: NOKIA 800 LUMIA INT RM-801
Nieuw serienummer: 3592890465124xx
Reparatiewerkzaamheden: Gerepareerd onder garantie
Serienummer: 3592890450969xx
[ Voor 71% gewijzigd door Gisae op 16-12-2011 02:10 ]
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Telefoon crashen mag niet gebeuren. Is mij met 3 Windows Phones nog nooit gebeurd en dat na meer dan een jaar. Gewoon omwisselen die hap voor nieuwe hardware. Daar heb je garantie voor.r2504 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:33:
Daarnet crashte m'n ...
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2011 10:44 ]
Voor 1 enkele crash?? Dan lijkt mij jouw reactie wel een beetje overdreven. Ik moet zeggen dat de Lumia wel iets crash gevoeliger is dan mijn oude Omnia 7 of de HTC Radar. Ik heb tot nu toe ook 1 spontane reboot gehad. Daar vergaat de wereld echter niet door.Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 10:42:
[...]
Telefoon crashen mag niet gebeuren. Is mij met 3 Windows Phones nog nooit gebeurd en dat na meer dan een jaar. Gewoon omwisselen die hap voor nieuwe hardware. Daar heb je garantie voor.
.
Met ^^PaT schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 11:34:
[...]
Voor 1 enkele crash?? Dan lijkt mij jouw reactie wel een beetje overdreven. Ik moet zeggen dat de Lumia wel iets crash gevoeliger is dan mijn oude Omnia 7 of de HTC Radar. Ik heb tot nu toe ook 1 spontane reboot gehad. Daar vergaat de wereld echter niet door.
Tsja, dat ietwat vreemde gedrag van music agent. Download ff de app 'Stop the Music'. Is gratis en die draait die service hardhandig de nek om...Waar ik van de week wel van schrok is dat Mix radio spontaan begon te spelen in mijn broekzak. Laat ik nu net die middag aan iemand hebben laten zien dat dat gewoon met streamen fantastisch werkt. Je zal het maar niet in de gaten hebben, dan ben je aardig snel door je databundel heen! Ik sluit mix radio tegenwoordig maar af door eerst even een offline mix te kiezen. Mocht die dan spontaan gaan spelen, dan kost het mij hooguit wat stroom...
[ Voor 7% gewijzigd door trabbit op 16-12-2011 13:22 ]
Vuilrand?trabbit schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
@Gisae:
Wat is die vuilrand? Kan het niet plaatsen, je hebt eerst de behuizing dan het scherm, maar dan toch geen rand meer?
start knop en de app opnieuiw starten, wordt altijd de app opnieuw gestart. juist vanwege dit scenario.trabbit schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:16:
@Gisae:
Wat is die vuilrand? Kan het niet plaatsen, je hebt eerst de behuizing dan het scherm, maar dan toch geen rand meer?
Ik heb nog geen 1 keer een crash gehad, ook heb ik nog geen schoonheidsfoutjes ontdekt. Wel een paar keer apps gehad die niet goed functioneerde en af en toe een app gehad die zichzelf afsloot.
Hoop dat het volgende nog net in het Lumia topic kan:
Wel vind ik nog steeds irritant dat je een app niet hardhandig kan afsluiten. Ik heb nu een paar keer gehad dat een app blijft hangen. Bijvoorbeeld met Oneplayer, als hij dan via upnp je muziek doorzoekt gaat er iets niet goed. Oneplayer blijft maar zoeken en dit kan je ook niet stoppen. Als je dan de backknop indruk zegt het programma dat dit niet kan omdat die aan het zoeken is, houd ik de backknop ingedrukt dan wil ik de app gewoon kunnen sluiten. Nu moet ik de telefoon uit/aan zetten.
Check out my photography on Instagram
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Meerdere malen opnieuw opgestart, maar dat hielp helaas niets. Weet iemand hier hoe je de telefoon kan resetten naar de standaardinstellingen zonder dat je daarbij al je gegevens verliest? Dat wil ik dan ook nog wel proberen. Anders inderdaad maar even langs. Zou fijn zijn als ze 'm meteen omruilen, maar dan moet hij wel toevallig op voorraad zijn.JvW schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:27:
Al eens opnieuw gestart? Zou een bug kunnen zijn.
...
en anders inderdaad terug naar de winkel. Volgens mij wordt een telefoon bij een defect in de eerste dagen eigenlijk altijd direct omgeruild.
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Miscchien klemt het gaatje waar de 3,5 mm plug in moet op het laatste stukje of zit ereen vuiltje in en heb je hem er daardoor net niet helemaal ver genoeg in gestopt?Woembah schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 00:20:
Heb vandaag de lumia ontvangen (cyaan) en ik vind hem werkelijk fantastisch, behalve één ding:
Nadat ik er wat muziek op had gezet had ik even een kwartiertje geluisterd. Daarna de koptelefoon weer uitgeplugd, maar als ik hem nu weer inplug doet hij alsof er niks gebeurt en blijft hij vrolijk via de speaker afspelen. Ook als ik de megeleverde headset gebruik gebeurt dit.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 17-12-2011 12:35 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
3g uit maar data verbinding wel aan?? (2g)badluckboy schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:02:
Ik heb wifi en 3g uit staan en toch kan ik op internet hoe kan dat?
ja data verbinding wel aan. Ik wist niet dat je via GSM ook op internet kon. stupid me.yesjohn schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 17:18:
[...]
3g uit maar data verbinding wel aan?? (2g)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq