Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:12

CeesKees

I rest my Kees

Kaap schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 07:11:
[...]

Bizar is dat he...

Ik speel zelf alleen maar manager mode als Arsenal. Ik kan bijvoorbeeld met veel gemak winnen van Man United of Chelsea maar vroeg in het seizoen is er altijd de wedstrijd tegen Blackburn Rovers. Ik weet niet wat er met het spel is, maar die wedstrijd win ik zelden, krijg altijd wel een rooie kaart en de sufste tegendoelpunten. Alsof mijn PS3 zegt die wedstrijd mag jij gewoon niet winnen.
Zo herkenbaar!! '
Gisteren nog!! Penalty tegen, door een schouderduw!! En ook tegen Blackburn!!!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:26:
[...]

Serieus? En dit kost dan ook geen contracten bij ultimate team?
Bij online seasons werkt het sowieso. UT speel ik niet dus durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Hebben veel van jullie nog last van het disconnecten ná wedstrijden?

Gister denk ik 6 of 7 potjes gespeeld. Na elke wedstrijd krijg ik de melding dat de verbinding met EA is verbroken. Vervolgens krijg ik verliezen toegekend, terwijl ik bijna alle wedstrijden had gewonnen.

Ik heb het bij UT en ook bij de uitdagingen. Die heb ik nu al 4 of 5 keer gehaald, maar telkens krijg ik de 'verbinding mislukt' melding en wordt het halen van de uitdaging niet geregistreerd.

Erg frustrerend...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Bij UT werkt het quitten binnen 5 minuten niet helaas dus moet je wel je wedstrijd uitspelen om niet te verliezen en geen contracten kwijt te raken. Je kan wel beter opletten op de verbindingsstatus voordat je verder klikt (alleen 3 groene streepjes verder gaan).

Ik heb zelden last van disconnects terwijl ik draadloos speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik heb het ook niet bij de normale online wedstrijden (voor die divisions).
Alleen bij FUT en bij de uitdagingen. Om gek van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:00
Ik heb Fifa 12 voor de PC en het lukt me maar niet om online vriendschappelijke wedstrijden te doen. 1-tegen1 seizoen wil prima trouwens. Firewall al gechecked (uitgeschakeld) en de virusscanner maar ik krijg steeds de melding "verbinden verbroken met tegenstander"

Heeft iemand dit probleem vaker gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

De juiste poorten voor FIFA12 al open gezet in de router?

Ik heb via google nog even gezocht naar de juiste poorten voor de PC, maar ik zag verschillende lijstjes voorbij komen en ik weet dus niet welke goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
SR8 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:06:
De juiste poorten voor FIFA12 al open gezet in de router?

Ik heb via google nog even gezocht naar de juiste poorten voor de PC, maar ik zag verschillende lijstjes voorbij komen en ik weet dus niet welke goed zijn
Ik heb de PS3 in de DMZ gezet. Dan zijn alle poorten open.
Dit heeft ook altijd zijn werk gedaan bij Fifa 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54

Polycom

Poes van goud

maxoss schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:49:
Begin toch een beetje een pesthekel te krijgen aan de mensen die zo'n ontiechelijke trage verbinden hebben en toch online gaan spelen. Wedstrijd moet je uitspelen anders verlies je de wedstrijd en lig je uit het toernooi. :(
Als je in het begin van een wedstrijd merkt dat de verbinding traag is kan je gewoon leaven (balbezit > start > leave game) de wedstrijd telt dan niet (dus geen L,D of W) en je mag het opnieuw proberen. Het moet natuurlijk wel 0 - 0 staan.

Ik doe dit soms als de verbinding traag is of als beide teams allebei dezelfde kleur shirtjes aan heeft. :)

edit: weet niet of dit ook bij Cup wedstrijden werkt

[ Voor 3% gewijzigd door Polycom op 18-01-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-10 15:42
Mijn 'Form' deze week:
WWWWWLLLLLL.
Je merkt gewoon dat passing error hoger staat, dat je spelers duels niet meer winnen, ze trager zijn, etc.
Frustrerend :(

edit:
En direct na het plaatsen van deze post vliegen de meest dubieuze goals er aan de goede kant in. Alsof fifa het er om doet..

[ Voor 30% gewijzigd door Niekfct op 18-01-2012 21:57 ]

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edu78
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-10 22:36
Edu78 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 23:51:
Speel FIFA 12 op de pc met een Xbox 360 controller. Sinds een tijdje kan ik het spel niet meer spelen: de cursor in de spelmenu's blijft maar verschuiven, zonder dat ook maar iets aanraak op de controller. Heb de controller al proberen aan te sluiten op een andere usb-poort, maar dat helpt niks. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Probleem is opgelost met hulp van EA. Voor wie hetzelfde probleem heeft, hierbij de oplossing: controller verwijderd in apparaatbeheer, opnieuw opgestart zonder usb-apparaten en ze daarna één voor één weer aangesloten aan de achterkant (in plaats van via het frontpanel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nix_R
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-05 14:56
Merken jullie met FUT dat sinds de laatste update steeds vaker speler geblesseerd raken en ook langer geblesseerd blijven? heb nu 6 van de 11 basis spelers geblesseerd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 14:30
Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de hooghoudtrucjes op de PS3. Heb via youtube een tutorial gevonden waarin wordt uitgelegt hoe je de verschillende trucjes moet doen.
Echter willen mij deze niet lukken.

Dien je deze eerst vrij te spelen / te unlocken of doe ik gewoon iets verkeerds?

Trouwens met verschillende spelers geprobeerd maar neem aan dat bijv. Messi hier weining problemen mee zou moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:54
Nix_R schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 13:39:
Merken jullie met FUT dat sinds de laatste update steeds vaker speler geblesseerd raken en ook langer geblesseerd blijven? heb nu 6 van de 11 basis spelers geblesseerd :S
Speel je niet gewoon met Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

tsjiller schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 11:17:
Goedemorgen,

Ik heb een vraag over de hooghoudtrucjes op de PS3. Heb via youtube een tutorial gevonden waarin wordt uitgelegt hoe je de verschillende trucjes moet doen.
Echter willen mij deze niet lukken.

Dien je deze eerst vrij te spelen / te unlocken of doe ik gewoon iets verkeerds?

Trouwens met verschillende spelers geprobeerd maar neem aan dat bijv. Messi hier weining problemen mee zou moeten hebben :P
Volgens mij heeft Messi qua skills 4 sterren en voor bepaalde skills heb je een speler met 5 sterren nodig.

Edit: Hier heb je een lijst van spelers waar je alle skills mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 10:11
Als ik semi-pro speel maak ik als ik een beetje me best doe 6 of 7-0 tegen alle clubs. Zet ik hem een stapje hoger (professional) kan ik met geen mogelijkheid winnen. Nogal frustrerend, waarom is er niet nog een tussenstapje kwa niveau???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Z500 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:51:
Als ik semi-pro speel maak ik als ik een beetje me best doe 6 of 7-0 tegen alle clubs. Zet ik hem een stapje hoger (professional) kan ik met geen mogelijkheid winnen. Nogal frustrerend, waarom is er niet nog een tussenstapje kwa niveau???
Als je wil kun je dat tussenstapje zelf creëren met behulp van de sliders die je kunt vinden onder Customize FIFA - Game Settings.

Als je speelt op Prof (wat voor jou iets te hoog is), zet dan van de CPU de Shot error en Pass error iets hoger en zet Marking en Goalkeeper ability iets lager. Op die manier is de CPU minder goed in passen en afronden en kom je de CPU iets makkelijker voorbij.

Sowieso kan ik in het algemeen aanraden om zowel van de speler als CPU de Run frequency hoger te zetten naar 70/80. Dat zorgt er voor dat de spelers veel minder statisch zijn en dat het wat meer op echt voetbal lijkt.

[ Voor 7% gewijzigd door SR8 op 21-01-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-09 10:11
Bedankt, ik ga hier eens mee spelen :)
SR8 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:42:
[...]

Als je wil kun je dat tussenstapje zelf creëren met behulp van de sliders die je kunt vinden onder Customize FIFA - Game Settings.

Als je speelt op Prof (wat voor jou iets te hoog is), zet dan van de CPU de Shot error en Pass error iets hoger en zet Marking en Goalkeeper ability iets lager. Op die manier is de CPU minder goed in passen en afronden en kom je de CPU iets makkelijker voorbij.

Sowieso kan ik in het algemeen aanraden om zowel van de speler als CPU de Run frequency hoger te zetten naar 70/80. Dat zorgt er voor dat de spelers veel minder statisch zijn en dat het wat meer op echt voetbal lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 12:47:
Ik speel fifa 12 op de 360 onder username Exploit22, als iemand binnenkort wat potjes wilt spelen voeg me maar toe.
Heb je toegevoegd :) Zijn er nog meer 360 live-gamers? Ik speel regelmatig met "doemaarnie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:39
Z500 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:51:
Ik heb hetzelfde. Ik ben gewoon geen goede Fifa speler en dus is semi-pro mijn max. Ook dan heb ik te vaak dat ik compleet weggespeeld maak en dat de AI te perfect speelt naar mijn smaak.

Ik heb de volgende sliders van de AI aangepast:
Pass error: eerst naar 55, maar daar merk je niks van. Pas op 60 merkte ik dat de AI af en toe wat realistischere foutjes maakt. Het is dan niet overdreven maar gewoon een heel stuk realistischer.
Sprint speed: 45, ze blijven snel maar niet meer onhoudbaar snel

Verder heb ik niks aangepast. Het blijft moeilijk maar is dan wel te doen. Wat ik je wel kan aanraden is om vooral niet je eigen sliders aan te passen. Met name sprint speed van jezelf aanpassen geeft een heel onrealistisch gevoel. Het leek of ook de balsnelheid bizar hoog werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik speel divisie vier en kan op prof ook niet winnen. de ai is gewoon heel anders en onrealistisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 10-10 19:30

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik ben ook eens online gegaan endat 1vs1 bevalt me wel. Divisie 10 is erg makkelijk, divisie 9 wisselt maar over t algemeen goed te doen. Erg fijn datje tegenstander evenveel sterren heeft. Ik kies meestal vier sterren, dan krijg je leuke teams als tegenstander. Alleen Ivoorkust vond ik lastig, Drogba is wel heel erg sterk.

Ik heb nog niet echt een team gevonden wat me helemaal ligt, al is Fiorentina wel prettig. Met Werder speelde ik net mijn beste wedstrijd, maar toch 0-0, de ballen gingen er niet in. Die ploeg en ik gaan vast een haat liefdeverhouding krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 13:24
Net een potje verloren omdat ik opnieuw een goal tegen kreeg door een rare beweging van Ronaldo.
Dan gaat hij erg inhouden en dan opeens sprint ie er vandoor en dat zet je verdedigers vaak op het verkeerde been en dan is tie weg.
Weet iemand hoe je zo'n beweging doet? Die zie ik alleen bij Ronaldo. Dan loopt hij met de bal, zonder te sprinten. Hij houdt de bal paar keer heel kort bij zich en dan ineens sprint hij weg met een enorme versnelling. Niet te stoppen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Lb voor close control en dan rechterstick en sprinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

slico schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 22:02:
Net een potje verloren omdat ik opnieuw een goal tegen kreeg door een rare beweging van Ronaldo.
Dan gaat hij erg inhouden en dan opeens sprint ie er vandoor en dat zet je verdedigers vaak op het verkeerde been en dan is tie weg.
Weet iemand hoe je zo'n beweging doet? Die zie ik alleen bij Ronaldo. Dan loopt hij met de bal, zonder te sprinten. Hij houdt de bal paar keer heel kort bij zich en dan ineens sprint hij weg met een enorme versnelling. Niet te stoppen dus.
Ow, volgens mij weet ik wat je bedoelt.

Bedoel je dribbelend sprinten? Dat kun je doen als de rechter trigger zachtjes inhoudt. Dat is pas irritant om te verdedigen. Want dan de speler op ieder moment naar een andere kant lopen ipv van voluit sprinten. Zo heb ik weleens vanaf de aftrap een solo goal gemaakt omdat niemand Pato kon stoppen of in de aanval heel de verdediging uitgedribbeld.

Of gewoon LT/L2 of LB/L1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Laatst online: 02-01-2023
Nog meer mensen die zich zo ontiegelijk aan die collisions ergeren? Wat waardeloos zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
of het valt me niet op of het gebeurd me niet vaak. in de demo was t wel hefty maar het stoort me nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Alleen als de verbinding laggy is, dan is de Impact Engine echt een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-10 13:24
418O2 schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 23:26:
Lb voor close control en dan rechterstick en sprinten
Hoe dan precies? Als ik het zo uit probeer dan lukt het niet... Heb ook geen filmpje gevonden op Youtube waar het uitgelegd staat.
Ik ben zeker geen noob ofzo, maar het is gewoon een verdraaid handig trucje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nou dat is my best guess. Met LB hou je de bal heel kort en kan je kort draaien. Als je dan met je rechterstick wegsprint dan maak je ineens snel vaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Laatst online: 02-01-2023
418O2 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 17:45:
of het valt me niet op of het gebeurd me niet vaak. in de demo was t wel hefty maar het stoort me nu niet meer
Ik heb minimaal 5x per wedstrijden dat spelers tegen elkaar aanlopen en vallen. Waardoor of een counter of aanval wordt verstoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Hier ook hoor. Obstructie gebeurd bij bijna elke ééntwee zonder dat die als overtreding gezien wordt, je verdedigers kruisen dwars tegen elkaar aan en de spelers lijken er nooit erg in te hebben als er iemand in de weg staat en proberen er dwars doorheen te lopen. En hetgene waar het systeem voor bedoeld is, duels uitvechten, worden zelden beslist door goed je lichaam te gebruiken door deze in de goede positie te hebben maar meer door geluk of de speler die in beweging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan maar niet wennen om na jaren PES nu FIFA te spelen weer. Laatste fifa is 1998 geweest op de PC. Nu op de PS3.

Loopt als stroop door een rietje en de computer spelers zijn bang voor de bal lijkt het wel, rennen steeds de verkeerde kant op. Spelen in iedergeval niet mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Capo op 28-01-2012 22:30 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 19:49
Dat lijkt niet alleen zo, dat is zo. Hoe kunnen ze in hemelsnaam beweren dat ze geen random iets hebben ingebouwd om te bepalen of iemand kan winnen. Mijn wins vs losses lopen heel gelijk op. Vrijdag en Zaterdag win ik 10 potjes verlies er geen en speel er een gelijk. Start vannochtend twee potjes op, twee keer tegen man city en ik krijg twee keer een doelpunt tegen tussen 10 - 20 minuten (ingame) en twee keer een doelpunt tegen tussen 20 - 30 minuten. Daarnaast heb ik nog nooit een keeper van het statuut Valdes zo in de korte hoek geklopt zien worden als die goals die ik tegen kreeg.

Ook heb ik sterk het idee dat fifa schoten op goal verzint. In het eerste potje vandaag had mijn tegenstander 10 schoten op goal. Ik heb er maar een paar geteld. De hele eerste helft speelde zich voornamelijk af op het middenveld !!!

Daarbij komt ook nog eens dat ze dat verschrikkelijke auto target systeem eens drastisch moeten aanpassen... Een klein tikje op de x/(a xbox) toets zorgt er heel vaak voor dat vanuit mijn verdediging naar aanval wordt gespeeld, waar ze vervolgens weer dertig meter buitenspel staat. Dan kan je zeggen, waarom speel je niet met manual controls. Nou om de doodeenvoudige reden dat ik mijn steekpass op manual heb gezet en ik daar niet heel vrolijk van wordt. Telkens als ik ook maar het kleinste tikje op de steekpass knop geef schiet de bal zes keer zo ver voorbij mijn mannetje.

Waarom heb ik zon verschrikkelijke voetbal verslaving.Het liefst gooi ik het kutspel nog vandaag in de prullenbak...

[ Voor 23% gewijzigd door stoofpeer op 29-01-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ga terug naar pes2012 vermoed ik, spijtig dat vrienden allemaal fifa spelen. Dat is enigste wat me bij fifa houd, het samen spelen is leukste wat er is. Maar dit is frustrerend.

[ Voor 38% gewijzigd door Capo op 29-01-2012 14:16 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54

Polycom

Poes van goud

Volgens mij kunnen jullie er gewoon geen hout van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

PuDy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:30:
Zou goed kunnen, op de scheids na vind ik alles goed werken. En tja, als je gewoon goed gaat dekken/verdedigen dan is er niks aan de hand.

Maar niemand heeft nog steeds mijn tip gezien denk ik, hou de rechter trigger half ingedrukt. Dan sprint je en dribbel je tegelijk. Zééér gevaarlijk voor in de 16 en op de flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Volgens mij als je het ene moment 10 wedstrijden achter elkaar zonder problemen wint en daarna twee wedstrijden kansloos verliest door allemaal belachelijke niet realistische dingen is er gewoon iets mis met de game. Balkunstenaar messi die er geen hout meer van kan na twee potjes ? Nope Valdes die geen normale bal meer kan houden ? Nope

Dit kan je niet afschuiven op de skills van een speler. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik de beste fifa speler ben, maar ik kan niet doorgaan met leren als dit soort punten me elke keer frustreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op zondag 29 januari 2012 @ 17:30:
+1

Ik heb daar dus ook totaal geen last van. Als ik win komt het door mezelf, als ik verlies idem dito. Tuurlijk krijg je wel eens kutgoals tegen, maar ik heb nooit het idee dat de computer mij een verliespartij aannaait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
En het levende bewijs, vanochtend twee keer kansloos verloren. Daarnet 0-0, 1-0 verlies en boem 6-0 (voor) voor rust (daarna vond hij het wel genoeg) het stond 3-0 binnen het kwartier en toen begon die maar een beetje te kloten. Ik heb meestal al het balbezit en verlies op de counter. Dat is vaak het meest verrotte aan het spel, je staat te hannesen tegen een handbalverdediging en een steekpass over jouw laatste man heen en het is 1-0. Maar dat kan je EA moeilijk kwalijk nemen. Wat je ze wel kwalijk kan nemen is dat ik net opnieuw een goal tegen krijg doordat de directe back van de doelpuntenmaker eerst even zijn draaicirkel wou tonen... Als je dan zelf niet helemaal goed kan afwerken is dat kapot hard frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
stoofpeer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:57:
En het levende bewijs, vanochtend twee keer kansloos verloren. Daarnet 0-0, 1-0 verlies en boem 6-0 (voor) voor rust (daarna vond hij het wel genoeg) het stond 3-0 binnen het kwartier en toen begon die maar een beetje te kloten. Ik heb meestal al het balbezit en verlies op de counter. Dat is vaak het meest verrotte aan het spel, je staat te hannesen tegen een handbalverdediging en een steekpass over jouw laatste man heen en het is 1-0. Maar dat kan je EA moeilijk kwalijk nemen. Wat je ze wel kwalijk kan nemen is dat ik net opnieuw een goal tegen krijg doordat de directe back van de doelpuntenmaker eerst even zijn draaicirkel wou tonen... Als je dan zelf niet helemaal goed kan afwerken is dat kapot hard frustrerend.
Heb je vorige week Utrecht - PSV gezien? Utrecht was een grote handbalverdediging. Bal wordt naar voren geramt, er glijdt iemand uit en het stond 1-0. Dus wat jij weergeeft gebeurt ook in Real Life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Natuurlijk gebeurt het wel ook wel af en toe in real life, alleen bij FIFA is het de manier om ver te komen.
Kijk maar naar Clubs. Veel van die 7k clubs zijn echt niet goed, maar die gebruiken gewoon custom formaties met 5 mans verdediging, gaan lekker voor voor hun eigen doel hangen en via de counter hopen op een goaltje en die strategie werkt ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
stoofpeer schreef op zondag 29 januari 2012 @ 11:44:
Ook heb ik sterk het idee dat fifa schoten op goal verzint. In het eerste potje vandaag had mijn tegenstander 10 schoten op goal. Ik heb er maar een paar geteld. De hele eerste helft speelde zich voornamelijk af op het middenveld !!!
+1 voor mij

Dat gevoel heb ik ook steeds vaker..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekkoek
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
dannyreuser schreef op zondag 08 januari 2012 @ 11:51:
Ik vindt Ronaldo maar vooral Messi helemaal niet zo bijzonder en zijn vrij makkelijk te verdedigen. Enigste reden dat ik een potje verlies is wanneer het fifa "script" bepaalt of ik wel of niet mag scoren.

Ik ben 4 dagen geleden begonnen met online 1on1 season met Man. City en ik speel inmiddels in div3.
Heb 34 wedstrijden gewonnen. 5 gelijk en 8 verloren). Tot en met div4 ging alles van een Leiden dakje waar uitslagen van 6, 7 of 8 nul vrij normaal is.

Echt zo gruwelijk irritant wanneer fifa bepaalt of je de kans die er normaal gesproken 100% ingaat nu niet mag maken. En de tegenstander krijg in de laaste 3min van de wedstrijd 2 van die klungel goals. Waardoor ik nu al 3x achter elkaar gelijk gespeeld hebt.
Na een week of 2 vast te blijven zitten in division 3 ben ik eindelijk door naar division 2 en me eerste seizoen in division2 win ik 5x en speel 1x gelijk waardoor ik meteen doorstroom naar division 1. Toen eerst maar een CUP gejoined en ook me 1e CUP gewonnen daarna maar begonnen met wat wedstrijdjes in division1. Nu merk ik toch wel dat het niveau hier een stukje hoger is dan bij de rest van de divisies :) 1gewonnen 3 gelijk en 2 verloren, moet nu echt alles op alles zetten om niet meteen weer te degraderen :)
Gister speelde ik met Man City tegen Milaan en die gast deed de ene naar de andere truuk, maar dan ook nog echt nuttige en bruikbare truukjes en kwam vrij snel 2-0 achter na wat wennen aan zijn speelstijl toch nog terug gekomen tot 2-2 waar ik in 83m voor open goal op de paal moet koppen daarna heeft hij een counter aanval waaruit die scoort en nog wint :F frustrerend ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gisteren een paar potjes met Napoli met een 4-3-1-2 opstelling gespeeld, gaat best lekker met hun aanval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bij FIFA 12 moet je gewoon een voorstopper in je opstelling hebben.

Als ik soms met Brazilië ga kies ik altijd dit en win ik bijna altijd:

GK

LB D Alves
CV Lucio
CV Thiago Silva
RB Marcelo
CVM David Luiz
CM Hulk
LM Lucas
SP Pato
SP Neymar
RM Robinho

een 4-1-3-2 opstelling dus. Heel effectief.

Maar ik speel de laatste tijden minder FIFA. Moet even pauze nemen. Heb vanaf FIFA 09 t/m 11 helemaal ziek gespeeld. Ik begin zo'n CoD gevoel te krijgen, dat het een keer gaat vervelen.

Al is er bij FIFA 12 meer vernieuwing dan bij MW3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
iPodKiller schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 19:54:
Bij FIFA 12 moet je gewoon een voorstopper in je opstelling hebben.

Als ik soms met Brazilië ga kies ik altijd dit en win ik bijna altijd:

GK

LB D Alves
CV Lucio
CV Thiago Silva
RB Marcelo
CVM David Luiz
CM Hulk
LM Lucas
SP Pato
SP Neymar
RM Robinho

een 4-1-3-2 opstelling dus. Heel effectief.

Maar ik speel de laatste tijden minder FIFA. Moet even pauze nemen. Heb vanaf FIFA 09 t/m 11 helemaal ziek gespeeld. Ik begin zo'n CoD gevoel te krijgen, dat het een keer gaat vervelen.

Al is er bij FIFA 12 meer vernieuwing dan bij MW3.
Typische saaie FIFA speler die zwaar verdedigend speelt en er dan op snelheid uit komt. :O

Ga toch eens echt voetballen in plaats van enkel gebruik te maken van de zwakheden van het spel, aangezien een Hulk echt geen middenvelder kan spelen en je dus met 4 centrumspitsen speelt. Maar bij FIFA telt alleen het cijfer achter Snelheid en kun je daarmee op elke positie uit de voeten.

Ik ga dan veel liever voor wedstrijden met Borussia Dortmund en dan het balletje lekker rond laten gaan tot er ergens een gaatje ontstaat. Met een 4,5 ster elftal kom je ook een stuk minder counterploegen tegen waardoor je ook leuke wedstrijden krijgt. Baal alleen wel van Buffon als ik tegen Juventus speel want die houdt er bijna alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Kluutmaran schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:57:
[...]

Typische saaie FIFA speler die zwaar verdedigend speelt en er dan op snelheid uit komt. :O

Ga toch eens echt voetballen in plaats van enkel gebruik te maken van de zwakheden van het spel, aangezien een Hulk echt geen middenvelder kan spelen en je dus met 4 centrumspitsen speelt. Maar bij FIFA telt alleen het cijfer achter Snelheid en kun je daarmee op elke positie uit de voeten.

Ik ga dan veel liever voor wedstrijden met Borussia Dortmund en dan het balletje lekker rond laten gaan tot er ergens een gaatje ontstaat. Met een 4,5 ster elftal kom je ook een stuk minder counterploegen tegen waardoor je ook leuke wedstrijden krijgt. Baal alleen wel van Buffon als ik tegen Juventus speel want die houdt er bijna alles uit.
+1

Ik heb een hekel aan mensen die alleen maar op de counter je proberen te verslaan en verder niets kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
achja, dat is in het echt ook zo. Daar kan je je ook wel op instellen.

Al doe je weinig tegen figuren als Hulk en Robinho als ze op snelheid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-10 15:18
Lekker LB + A misbruiken en dan een steekbal over de grond/lucht. Bij UT is rennen een standaard iets, mensen met Agbonlahor/Sturridge en noem maar op, spelers die er in het echt niets van bakken...

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 19:41
Ik heb vaak nog moeite om van spelers te switchen, als bijvoorbeeld de tegenstander de bal heeft en hij rent richting mijn verdedigers dan wil ik graag iemand van mijn middenveld kiezen om zo terug te rennen en te meehelpen met verdedigen, dat gaat vaak soms goed en soms fout, ik heb bij de controller instellingen 2 assist instellingen eentje op hoge ballen staan en eentje helemaal uit, weet de namen zo niet meer.

Als ik dan iemand van me middenveld wil kiezen dan duw ik altijd de rechterstick naar achteren toe om zo iemand te kiezen maar soms kan ik doen wat ik wil maar er word geen middenvelder gekozen en word er automatisch geswitch naar een verdediger, nou dan heb ik overal gaten en word verdedigen te moeilijk en krijg vaak een goal tegen.

iemand nog tips?

[ Voor 3% gewijzigd door mhpwolf op 02-02-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Klagen bij EA want ik heb van hetzelfde last. Schakelen van spelers is echt een regelrechte ramp van onmogelijkheid om iemand te selecteren (zelfs na 3x met rechterstick 'sturen') tot automatisch van speler wisselen terwijl ik dat toch echt uit heb staan.

Zo krijg ik bij corners regelmatige een goal tegen omdat ik zelf op selecteren duw als er een hoge bal komt maar aangezien FIFA dan al zo aardig is geweest om toch zelf de speler te selecteren gaat hij een andere speler die nooit bij de bal kan selecteren en dan kun je nooit meer op tijd de goede krijgen.

Zelfde probleem als het automatische beentje uitsteken om een langskomende bal proberen te onderscheppen, wat mislukt waardoor je geen enkele snelheid meer hebt. FIFA wil teveel scripted acties uitvoeren altijd waardoor je zelf niet het gevoel hebt de controle te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Ho, ik zeg niet dat dit ik altijd doe. Dan wordt het niets aan. Dat doe ik altijd als ik echt wil winnen.

Ik pak ook gewoon soms Spartak Moskou of zo, of andere 4 sterrenploegjes en daar win ik ook gewoon meestal mee. Maar ik moet je wel zeggen, die Welliton is beest, niet fysiek maar zijn stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 19:38
ik vind het FIFA 12 online gebeuren maar wat platjes, ik heb een aantal weken geleden de League Title (Divisie 1 dus) gewonnen en de Premier Cup (de hoogst haalbare beker) en je krijgt niet eens een trophy (op PSN bedoel ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
fANAT1C schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 01:49:
ik vind het FIFA 12 online gebeuren maar wat platjes, ik heb een aantal weken geleden de League Title (Divisie 1 dus) gewonnen en de Premier Cup (de hoogst haalbare beker) en je krijgt niet eens een trophy (op PSN bedoel ik dan)
Dat zou het voor mindere FIFA spelers zo goed als onmogelijk maken om platina te halen dus dat is heel goed te begrijpen. De trophy voor een club van 80 miljoen in FUT vind ik al een hele zware omdat zelfs ik als regelmatige FUT speler maar een club van 25 miljoen heb. Ook het 85 punten team in FUT is zwaar omdat je daarvoor heel veel moet investeren, ik zit nu op 83-84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 10-10 19:30

ZieMaar!

Moderator General Chat
[...]

Ik speel zelf de laatste tijd met Genoa, 4 sterren, geen superspelers (geen 80+ spits, dus daarom kiest niemand dit team), maar wel een leuke ploeg.

Ik speel ook op de counter. Ik laat de tegenstander komen (vaak met Eto of Podolski in de spits :)), laat ze tot tien meter over de middellijn zetten en vang ze dan op, om er vervolgens met razendsnel positiespel en veel beweging uit te komen. Niet zo zeer dus de snelheid van de spelers (mijn spitsen zijn niet supersnel), maar gewoon snelle omschakeling. Ik speel ook de standaardtactiek (4-4-2) en dit werkt goed. Vooral tegen Ajax (kom je zo nu en dan tegen) is dit leuk. Veel schoten van iets te ver, veel balbezit, maar toch kansloos met 3-0 naar huis gaan. Net echt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 06:16

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Mr Hackenbacker schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:46:
Lekker LB + A misbruiken en dan een steekbal over de grond/lucht. Bij UT is rennen een standaard iets, mensen met Agbonlahor/Sturridge en noem maar op, spelers die er in het echt niets van bakken...
Wel jammer dat vooral UT zo werkt. Ik probeer meestal een mooi tikkie-takkie spel te spelen, maar eens in de zoveel passes lijken me spelers een complete blackout te krijgen en wordt een simpel pass command (9 naar 9 chem op korte afstand, 100 chem in totaal, spelers kijken elkaar aan, stick in de goede richting, tap van de pass button) opeens een knalharde foute breedte pass, zo in de voeten van een inderdaad een +90 pace speler met een goal als gevolg. Dan heb ik ook zoiets van, ik kan dan beter de counter 1-2 diepte pass misbruiken met +90 pace spelers :f

Vooral het normaal passen vind ik dus af en toe zo frustrerend in Fifa12. Ik ben niet zo goed in Fifa12 en het is dan behoorlijk zuur als ik tegen een redelijk gelijke tegenstander speel en ik verlies door dat soort dingen. Neemt ook totaal de drive weg om echt beter te worden.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bizar, sinds afgelopen weekend elke nieuwe careermode die ik start wil van Persie altijd weg bij Arsenal. Heel erg frustrerend maar bizar dat het telkens opnieuw gebeurt als ik overnieuw start.

Wezen googlen en ook dit lijkt een scripted iets te zijn. Net zoals dat bepaalde spelers bijna altijd naar bepaalde clubs vertrekken. Goed, dat kan, maar waar dit opeens dan vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-10 19:41
Is het verstandig om 15000 coins te verzamelen om dan een gok te nemen met een premium pack die 15000 coins kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik heb ook iets heel vreemds. Vorige week ben ik voor het eerst begonnen met een carrière. Zelf speel ik met FC Groningen, waarin ook mijn eigen Virtuele prof speelt. Ineens zie ik dat, ondanks dat ik 'm verkocht heb, mijn VP ook bij (ik geloof) Twente speelt. Heel grappig maar ook vreemd, aangezien er dus opeens 2 in de eredivisie lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Dat lijkt me irritant.. Ik ben gestopt met VP's, puur vanwege het feit dat ze overal opduiken waar je het niet wilt.. :)

EDIT: En dan vooral omdat ze dan ineens in andere spelmodes voorkomen :S

[ Voor 24% gewijzigd door speek1984 op 08-02-2012 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
VP ben ik sowieso al mee gestopt. Wil je ze echt beter maken moet je unlocks op de hogere niveau's gaan doen en zo goed ben ik niet in Fifa. Mijn VP blijft dus ergens rond de 75 steken omdat ik pro en legendary niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
mhpwolf schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 00:46:
Is het verstandig om 15000 coins te verzamelen om dan een gok te nemen met een premium pack die 15000 coins kost?
Ooit heb je geluk maar meestal kun je veel beter de spelers en items gewoon in de markt kopen in plaats van packs te kopen. Heel af en toe zal er een speler inzitten die meer geld waard is als de pack die je koopt maar dit is echt zelden. Tevens krijg je dan spelers met een spelsysteem wat waarschijnlijk niet jou favoriete spelsysteem is waardoor de chemistry van de het team omlaag gaat en je deze dus het beste kunt 'ruilen' (aan- en verkopen) in de markt.

Lang verhaal kort: Of zekerheid in markt waar je euro een daalder waard is of gokken met pack, jou keuze.

Nog even een note over FUT: Ik zie vaak spelers die een manager aan een team toevoegen die niet de formatie heeft waar de speler mee speelt, dit is dus gewoon contracten weggooien want een manager heeft alleen een toegevoegde waarde (hogere chemistry van het team) als deze in zijn formatie staat.

Nog een tip: Zorg ervoor dat je wat rare managers koopt zodat de contracten die je aan spelers toevoegt vergroot worden. Het kost wat investering maar daardoor blijf je besparen op contracten. Per gouden rare manager komt er 3% bij, zilveren rare managers 2% en bronzen rare manager 1%. Als je dus aantal hebt hoef je zomaar 30% minder contracten te kopen.
Kaap schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:38:
VP ben ik sowieso al mee gestopt. Wil je ze echt beter maken moet je unlocks op de hogere niveau's gaan doen en zo goed ben ik niet in Fifa. Mijn VP blijft dus ergens rond de 75 steken omdat ik pro en legendary niet kan.
Je kunt ervoor kiezen om je speler dan maar te boosten.
YouTube: FIFA 12 - How to boost your Virtual Pro's Stats
Haalt wel de leukheid eraf maar je VP gaat wel makkelijk naar de 80-85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Kluutmaran schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 11:34:
[...]

Je kunt ervoor kiezen om je speler dan maar te boosten.
YouTube: FIFA 12 - How to boost your Virtual Pro's Stats
Haalt wel de leukheid eraf maar je VP gaat wel makkelijk naar de 80-85.
Waarom haalt dat de leukheid er vanaf? Speel maar eens met een 'ongetrainde' VP online clubs. Over het algemeen ben je bijna kansloos. Dat haalt voor mij dan de 'leukheid' eraf.

Heb nu inmiddels wel een aardige VP opgebouwd (94%), maar ben pas met clubs gaan spelen toen ik 50% van de verdiensten binnenhad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Hoe kom je aan 94%. Dan speel je echt veel carriere ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
afca123 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:44:
Nee door te boosten, kijk mijn link in het vorige bericht. Zo kun je makkelijk +10 doelpunten / assists per wedstrijd behalen op wereldklasse.

Kwam net bij FUT wel iets raars tegen, keeper Neuer bestaat in een 86 en 87 variant zonder dat hij inform is. Er bestaat ook een inform kaartje waarbij die ook 87 is. Weet iemand hoe dit kan en of dit bij meer spelers is? Weet wel dat ze in de winterstop nieuwe kaarten hebben gemaakt voor getransfereerde spelers maar voor spelers die bij de club gebleven zijn waar ze al waren toch niet?
Hier voorbeeld:
http://imageshack.us/photo/my-images/689/neuer87en86.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Kluutmaran schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 14:51:
[...]

Nee door te boosten, kijk mijn link in het vorige bericht. Zo kun je makkelijk +10 doelpunten / assists per wedstrijd behalen op wereldklasse.

Kwam net bij FUT wel iets raars tegen, keeper Neuer bestaat in een 86 en 87 variant zonder dat hij inform is. Er bestaat ook een inform kaartje waarbij die ook 87 is. Weet iemand hoe dit kan en of dit bij meer spelers is? Weet wel dat ze in de winterstop nieuwe kaarten hebben gemaakt voor getransfereerde spelers maar voor spelers die bij de club gebleven zijn waar ze al waren toch niet?
Hier voorbeeld:
http://imageshack.us/photo/my-images/689/neuer87en86.jpg/
Zie ik wel bij meerdere spelers. Van Persie heeft bijvoorbeeld een 86 en een veel betere 88 kaart. Denk dat ze inderdaad spelers tijdens het seizoen nog aanpassen zonder ze een inform te geven. EDIT: bij Van Persie heb je dus ook een 88 inform. Hm....eerst inform en als ie zo goed blijft in het echt, boosten ze hem permanent?

Zijn ook meerdere informs. Remy heeft bijvoorbeeld een 83 en 85 inform kaart. Zullen dan wel meerdere keren in het team van de week verkozen zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 08-02-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
afca123 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 13:44:
psvjw in "[PS3] Het Fifa 2012 clubtopic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Gundogan schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 15:46:
[...]

Zie ik wel bij meerdere spelers. Van Persie heeft bijvoorbeeld een 86 en een veel betere 88 kaart. Denk dat ze inderdaad spelers tijdens het seizoen nog aanpassen zonder ze een inform te geven. EDIT: bij Van Persie heb je dus ook een 88 inform. Hm....eerst inform en als ie zo goed blijft in het echt, boosten ze hem permanent?

Zijn ook meerdere informs. Remy heeft bijvoorbeeld een 83 en 85 inform kaart. Zullen dan wel meerdere keren in het team van de week verkozen zijn?
Een speler kan vaker in Team Of The Weak gekozen zijn maar ook in Team Of The Year waar die verschillende inform kaarten vandaan komen.

Aaah heb inmiddels gevonden waar het om gaat, namelijk Upgraded Players.
Zie ook deze post:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1405372.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Krijg je dan OF kaarten? :P

Edit: Het was wel een leuke spelfout. :D

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 09-02-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
SR8 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:17:
[...]

OMG wat een spelfout |:( Weak = week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 04:38
niet tegeloven dit gedegradeert naar de 5de divisie denk ik al 50 wedstrijden niet gewonnen heb alleen maar gelijk gespeeld of verloren wat een game is dit. is er een mogelijkheid om je stats te resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Waarom zou je je stats willen resetten? Is toch gewoon een overzicht van wat je gepresteerd hebt...
Ik heb het liefste ook 999 overwinningen en 0 verliespartijen maar helaas zo goed ben ik niet. Ik win de helft van de tijd en de andere helft verlies ik (onterecht ;)) en zo zien mijn stats er dan ook uit.

Je kunt een nieuw profiel aanmaken op je ps3 waarmee je weer op 0 staat maar lijkt mij niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

SR8 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:17:
[...]

Edit: Het was wel een leuke spelfout. :D
Wel grappig: Nemeth die sinds de winterstop voor RKC speelt, is gedowngraded in de januari player update. Van een silver 69 naar een bronze 63 :p (hoewel de meeste van z'n individuele stats wel omhoog zijn gegaan)

Zo wel zuur zijn als er ook OF kaarten zouden zijn. Wel realistisch, maar ik krijg meestal al crap uit packs, dus ik zie het al voor me dat ik dan alleen maar de OF spelers krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Is het normaal dat het spel ineens 5x sneller gaat als je een cup match doet? Ik heb ooit 1 keer een cup match geprobeerd en toen verloor ik de verbinding na 6 minuten, nooit meer zin gehad daarna. Nu wilde ik even gauw een potje spelen, maar omdat ik wat moe was deed ik maar een cup match om niet kostbare punten (div1) te laten liggen. Hele spel loopt zo snel ineens... Maar ik klaag niet want het ging ineens echt super lol, alles achter elkaar gewonnen en echt gedomineerd, overal truukjes eruit gooien en goals die ik nog nooit gezien had, schoten die normaal niet eens aankomen vliegen nu de kruising in, etc... Is dat normaal in een cup match of heb ik gewoon een goeie dag lol...
Finale heb ik nog niet gespeeld trouwens, kom met tottenham 5x achter elkaar tegen barca, niet zo'n zin in, pick your battles denk ik dan...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Leuk, 3-1 voor bij rust in de finale van de premier cup, zit er weer eens iemand te cheaten en laat het spel hangen. Ik ga verdomme niet quitten, laat dat ding als het moet een week aan staan :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Kluutmaran schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:04:
Waarom zou je je stats willen resetten? Is toch gewoon een overzicht van wat je gepresteerd hebt...
Ik heb het liefste ook 999 overwinningen en 0 verliespartijen maar helaas zo goed ben ik niet. Ik win de helft van de tijd en de andere helft verlies ik (onterecht ;)) en zo zien mijn stats er dan ook uit.

Je kunt een nieuw profiel aanmaken op je ps3 waarmee je weer op 0 staat maar lijkt mij niet echt nuttig.
Ik speel op de PC maar deze game gunt mijn niet om tewinnen net een potje gedaan 34 schoten op doel 2 er maar in. waarom reset ik wil gewoon opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Kijk eens bij Customise FIFA en dan Controls. Staat daar toevallig niet iets op Manual of Semi-assisted (Crossing staat standaard op semi-assisted).
Je komt namelijk een beetje over als een assisted speler die met manual controls speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/zmkxef.jpg

alles staat standaard

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/21lr66o.jpg

ook zo kloten ik verlies deze wedstrijd omdat de verbinding is verbroken.

[ Voor 22% gewijzigd door goosche op 12-02-2012 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 12:42

Satom

Verzamel ervaringen

Alleen maar last van.. je met je aan/logt in.. gaat een wedstrijd spelen (carrière modus) om vervolgens na de wedstrijd te zien dat ik me weer opnieuw moet aanmelden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
klinkt lullig, maar mik je wel? schiet je niet altijd uit rare draaien? schiet je niet van te ver met spelers die dat niet kunnen? kies je t goede been?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
gast ik nodig je uit kom hier gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
u mad? probeer je alleen maar te helpen hoor. speel je veel in de arena? dan kan je t schieten goed oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Het oefenen in de arena slaat nergens op. Ik schiet daar alle ballen erin als ik ook maar een heel klein beetje mijn best doe. Wanneer je eenmaal een potje aan het doen bent en je loopt op precies dezelfde manier op het doel af en je schiet op precies dezelfde manier, gebeurt er blijkbaar toch iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Heb inmiddels 3 seizoenen met mijn virtuele prof erop zitten en haal een gemiddelde van 8,6. De speler zelf is nu rond de 75 maar heb nog steeds geen een aanbieding van een club ontvangen? Iemand enig idee waarom of hoe dit kan? Wil wel eens naar een andere club.. En zit er niet meer bij dat je in Oranje kon spelen? Behoorlijk kaal nu zo.. Speel overigens speler & coach misschien dat het daar mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@goosche
Dude, chill.. He's just trying to help.

Ook ik bedoel het niet verkeerd.. maar gebruik je R1 (RB voor xbox) weleens? Dat scheelt echt een hoop (is een curve shot voor als je het nog niet wist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerald182
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11-2017
Lees hier net alle reacties en gelukkig ben ik dus niet de enige die tot aan het plafond zit als je weer eens een totale wedstrijd overheerst en uiteindelijk door 1 kans aan de andere zijde met 1-0 het schip in gaat. Terwijl je zelf meer dan driemaal de paal en lat geraakt hebt. Grrrrrr........

Maar ik bevind me in goed gezelschap! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Het scheelt als je probeert op te bouwen, niet als een malle naar voren rennen en naar voren verdedigen. Maar dan nog heb je vaak genoeg pech. Lees veel dat mensen er lomp uitgecountered worden, daar kan je wel íets aan doen vaak. Ik kan daar zelf echter het geduld niet voor opbrengen (zelfde reden als waarom ik meestal verlies met poker ;) )

Ik speel zelf niet zoveel meer online (alleen friendlies).

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 15-02-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
P-aul schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 17:35:
Heb inmiddels 3 seizoenen met mijn virtuele prof erop zitten en haal een gemiddelde van 8,6. De speler zelf is nu rond de 75 maar heb nog steeds geen een aanbieding van een club ontvangen? Iemand enig idee waarom of hoe dit kan? Wil wel eens naar een andere club.. En zit er niet meer bij dat je in Oranje kon spelen? Behoorlijk kaal nu zo.. Speel overigens speler & coach misschien dat het daar mee te maken heeft?
Check de ALG van de spelers van Oranje eens. Die zijn wel iets beter dan 75... Als je wat meer verdiensten gaat halen, word je vanzelf een keer opgeroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 10-10 17:50

Twammo

PSN: rtwouda

Ik heb ff een snel vraagje. Ik speel fifa 12 op de pc en waar kan ik de verdiensten vinden van mijn virtuele prof? Ik zie wel dat het verbeterd is maar waar kan ik vinden welke ik nog moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
Ken het menu van de PC niet zo goed. Maar op de PS3 zit het onder Virtuele Prof --> Verdiensten

• Twammo
  • Laatst online: 10-10 17:50

Twammo

PSN: rtwouda

Ah oke. Heb het gevonden idd. Moest een nieuwe prof aanmaken omdat de eerste uit mijn carriere was gegaan op een of andere manier. Bedankt voor je antwoord.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik heb een raar probleem met carriere ik speel voor barcá doh :P ik ben topscoorder goed in vorm en ''belofte'' vorm 9,2 maar als ik ga ranken dan krijg ik een bericht in mn inbox een stap verder.. en ben ik gepromoveerd to jawel! reservespeler.. dus van topscoorder naar reservespeler?

• Kluutmaran
iNFiNiTY- schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 19:40:
Ik heb een raar probleem met carriere ik speel voor barcá doh :P ik ben topscoorder goed in vorm en ''belofte'' vorm 9,2 maar als ik ga ranken dan krijg ik een bericht in mn inbox een stap verder.. en ben ik gepromoveerd to jawel! reservespeler.. dus van topscoorder naar reservespeler?
Je bent waarschijnlijk begonnen in Barcelona B en bent nu gepromoveerd naar reserve bij Barcelona A. Nooit opgevallen dat je medespelers niet Messi, Iniesta en Xavi zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 15:29
Wat mij nog steeds vreselijk irriteert, is het 'scripted'-aspect van FIFA. Voorbeeld:
Ik wil met steekpasses op Handmatig spelen, zodat je niet afhankelijk bent van de baan van de bal die de AI voor je bedenkt. Zo had ik gisteren tijdens een Clubmatch een moment waarbij we een counter uit konden spelen, maar de 'computer' bepaalde dat mijn steekpass net te ver naar buiten gespeeld moest worden en mijn maatje zodoende in een duel belandde.. Nu had ik de bal op Handmatig wél de juiste richting kunnen geven (weet ik uit ervaring), maar daarbij doet een ander probleem zich voor. Je kunt namelijk met steekpassen op Handmatig een bal niet in één keer doorsteken op iemand. De bal gaat dan veeeeeeel te hard en verdwijnt meestal over de zij- of achterlijn.
Is dit probleem voor jullie herkenbaar? Zo ja, iemand een oplossing..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Speek schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 19:45:
@goosche
Dude, chill.. He's just trying to help.

Ook ik bedoel het niet verkeerd.. maar gebruik je R1 (RB voor xbox) weleens? Dat scheelt echt een hoop (is een curve shot voor als je het nog niet wist).
I know dude RB ahhhahha ik ben geen noob jongen net weer een wedstrijd gespeeld eerste keer deze week 6-6 lol niet tegeloven, dit keer keeper geblesseerd heb alles meegemaakt 3 rode kaarten. Dit kan toch niet deze game is gescript. Ik denk maar eens overstappen naar pes :X :F ;w :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
teh fuck?

Hoe krijg je dat voorelkaar? Volgens mij doe je structureel wat fout, want anders krijg je dat echt niet voorelkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
kom potje spelen dan ad me maar.

Protoz-XXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Je speelt op de pc toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
@goosche
Dan doe je toch echt iets fout..

Niemand heeft er zoveel last van als jij hebt, misschien moet je eens wat rustiger spelen. Enige dat ik me nog kan bedenken is dat je zo aanvallend speelt (vandaar de vele schoten op het doel) maar te weinig let op je finesse. Probeer eens wat meer rust te houden en goede kansen te creeëren door op balbezit te spelen.

Je mag trouwens ook weleens aan je toon werken. Komt nu niet echt over alsof je geholpen wilt worden.. :X

[ Voor 125% gewijzigd door speek1984 op 17-02-2012 15:42 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste