Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 07:54
uitdaging van de dag.
decodeer dit bericht van een Nederlandse meneer van 37 op battlelog

http://battlelog.battlefi...view/2832654489435904558/

* Hoop echt dat het geen tweaker is. indien ja = permban for stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:56:
[...]

Gewoon op Easy spelen en dan als je bij die bank bent moet je goed opletten dat je op het asfalt blijft, niet op de stoep komen.
Goeie tip paar gasten in mijn clan willen nog unlocks hebben dus zal het even doorgeven

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kijk dit filmpje anders maar voor meer duidelijkheid over de "farm" :)

YouTube: Battlefield 3: How to Unlock Guns in Coop FAST! (100k+ Points a Game Eleventh Hour BF3)

Het is overigens wel tergend saai, maar wel snel. Spotten en headshots maken helpt ook met scoren.

Je kunt ook bij de eerste ammo crate een AK47 vinden met IRNV scope en die is bijzonder handig hier!
jterpstra schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:58:
uitdaging van de dag.
decodeer dit bericht van een Nederlandse meneer van 37 op battlelog

http://battlelog.battlefi...view/2832654489435904558/

* Hoop echt dat het geen tweaker is. indien ja = permban for stupidity
Volgens mij bestaat dat topic niet meer! Ik krijg gewoon het hoofd menu van het forum te zien namelijk.

[ Voor 66% gewijzigd door EnigmaNL op 01-11-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:17:
Ik krijg elke pot alleen maar kogels in mn koppie.. Ik zuig echt ballen in BF3. Maar het is wel master! :D
Hier nog een, ik rush te snel (oude CoD en MoH gewend) en lig binnen paar seconde meestal met m'n ass alweer in het beton te roesten. Ik heb BF 1 en 2 eigenlijk nooit gespeeld, dus het is voor mij nog veel ontdekken en uitvinden, ik vind het af en toe nog erg moeilijk wat ik nou precies moet doen. Maar het gaat stapje bij beetje beter. Wel gaaf allemaal!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Rudios schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:16:
[...]

Hier nog een, ik rush te snel (oude CoD en MoH gewend) en lig binnen paar seconde meestal met m'n ass alweer in het beton te roesten. Ik heb BF 1 en 2 eigenlijk nooit gespeeld, dus het is voor mij nog veel ontdekken en uitvinden, ik vind het af en toe nog erg moeilijk wat ik nou precies moet doen. Maar het gaat stapje bij beetje beter. Wel gaaf allemaal!
Rustig aandoen en eventueel met squadmates meelopen en kijken wat die doen en hoe die bepaalde dingen aanpakken. Denk dat de helft van mijn deathes te wijten zijn aan te snel een straat oversteken oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:50
BF3 is het vetst als je een squad vol clanleden hebt;).. Ik heb BF2 wel gedaan maar heeft me nooit getrokken.. nu BF3 trek me enorm, komt misschien ook door de maps, clan..

En dan straks nog MW3.. eens zien welke game mijn persoonlijke winst pakt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:49

tha_crazy

Mafketel

phosporus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:19:
[...]

Rustig aandoen en eventueel met squadmates meelopen en kijken wat die doen en hoe die bepaalde dingen aanpakken. Denk dat de helft van mijn deathes te wijten zijn aan te snel een straat oversteken oid :)
Wat ik meestal doe als ik naar de overkan wil

ik zoek een plek uit waar je achter kan duiken
wacht to mijn squad het vuur opent, trek een sprintje
zodra ik in de buurt ben druk ik op z (prone) en duik ik er vol achter.

Gaat 9 van de 10 keer wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
tha_crazy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:31:
[...]

Wat ik meestal doe als ik naar de overkan wil

ik zoek een plek uit waar je achter kan duiken
wacht to mijn squad het vuur opent, trek een sprintje
zodra ik in de buurt ben druk ik op z (prone) en duik ik er vol achter.

Gaat 9 van de 10 keer wel goed
Ja klopt. Dat is ook niet snel en ondoordacht een straat oversteken. Rustig spelen en denken voordat je wat doet bespaard je met gemak de helft van je deaths ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
wat is de logica achter elke ronde /map dezelfde teams te behouden ? Kan iemand me dat vertellen...

Kijk als het lekker gelijk opgaat is het heerlijk, maar vaak zit je of in een team die compleet afgemaakt word, of in een team die het andere team gewoon platwalst... En dan is het klaar, komt er een nieuwe map en tadaaaaaaaaa ! Dezelfde teams weer tegenover elkaar ...

Hussel dat dan door elkaar ofzo na elke map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Meeste games begin ik gewoon met rennen, 90% succes gegarandeerd :P Maarja, nu heb je nonstop het risico halverwege weer 'terug te schieten' of opeens still te staan, lag ftw weer en weer dood :)
Skybullet schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:36:
Daar zullen platoon-members in een squad niet blij mee zijn ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Skybullet schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:36:
wat is de logica achter elke ronde /map dezelfde teams te behouden ? Kan iemand me dat vertellen...

Kijk als het lekker gelijk opgaat is het heerlijk, maar vaak zit je of in een team die compleet afgemaakt word, of in een team die het andere team gewoon platwalst... En dan is het klaar, komt er een nieuwe map en tadaaaaaaaaa ! Dezelfde teams weer tegenover elkaar ...

Veel mensen willen na een potje atackker defender zijn en vice versa. Je hebt ook nog de mensen die graag bij elkaar spelen. Gaat gewoon niet goed op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
helicopter is echt zo lekker als je een vast team maatje hebt. allebei pro flight skills en dan wisselen per map change van gunner/flyer seat. skype aan en knallen maar. meestal blijven we de gehele ronde gewoon in de lucht en domineren alles. kwestie van flares afstemmen. eerst ik dan hij etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09 10:43
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:51:
[...]

Ik bedoel wat betreft Recon dan he, ik heb uitsluitend recon gespeeld, geen enkele andere klasse. Dus heb daar alles unlocked.

Ben nu maar begonnen met Support.
Heb je deze punten bij elkaar gekregen door CoOp of in de reguliere MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:54:
Deze speler kwam ik gisteren tegen, dat bleek een zware kluif te zijn om die te pakken en het is me dan ook maar 2 keer gelukt ten koste van ongeveer 9 deaths door hem....:
http://bf3stats.com/stats_ps3/brianS7G13
Opzich ook best triest als je nu al 42 uur in het spel hebt zitten _O-. Niet zo verwonderlijk dat hij iets beter is dan de gemiddelde speler. Zijn SPM is ook wel onwijs hoog trouwens, 780. Redelijk verdacht om eerlijk te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Je score bij coop telt niet mee bij multiplayer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:41:
Heb je deze punten bij elkaar gekregen door CoOp of in de reguliere MP?
Unlocks haal je enkel via MP, Coop geeft maar 1 wapen per class en heeft eigen puntentelling.

Zeker als je maar 1 class speelt, kan je alles wel unlockt hebben inmiddels, ik heb totaal 263.000 combatpunten, dat is al meer dan de hoogste unlock van een class (220.000).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2011 12:45 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Mja, tip van mijn kant... mocht je de rivier in willen springen bij die franse map in Parijs...
Kijk ff of er geen brokstukken liggen.. blijkbaar spring je je dood tegemoet als je erop land... :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Zephyer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:47:
Mja, tip van mijn kant... mocht je de rivier in willen springen bij die franse map in Parijs...
Kijk ff of er geen brokstukken liggen.. blijkbaar spring je je dood tegemoet als je erop land... :D
Als je vanaf de brug in het water springt ben je ook dood
had ik gisteren namelijk, is bij Seine Crossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23-09 10:43
SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:44:
[...]

Unlocks haal je enkel via MP, Coop geeft maar 1 wapen per class en heeft eigen puntentelling.

Zeker als je maar 1 class speelt, kan je alles wel unlockt hebben inmiddels, ik heb totaal 263.000 combatpunten, dat is al meer dan de hoogste unlock van een class (220.000).
Ok, dan ligt het gewoon aan mijn falen. Zit op 4 uur gameplay en heb net lvl 3 of 4 gehaald gehaald. Qua Recon punten zit ik net op de tweede unlock. Denk dat dit iets van 8000 punten is in totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:37:
Daar zullen platoon-members in een squad niet blij mee zijn ;)
Optie rekening te houden met een squad zou handig zijn dan. Helaas is de plugin tijdelijk disabled die we gebruiken om de indeling op teamspeak gelijk te houden aan die op de gameservers, die zorgde waarschijnlijk voor een instabiele server. Althans, BF3 servers kunnen nog niet goed omgaan met RCON lijkt het.
Momenteel Engineer en Assault volledig uitgespeeld op de Co-Op unlocks na. Is inderdaad prima te doen als je je gewoon richt op een enkele class en daarna lekker een andere gaat grinden. Nu nog support en recon grinden, die zuigen alleen ziekelijk hard.

[ Voor 36% gewijzigd door Tsurany op 01-11-2011 12:49 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
[...]

Speel je in de co-op per behaald puntenaantal een wapen vrij en moet je eenmalig naar de 441k punten om alles vrij te spelen?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flghter1982 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:40:
helicopter is echt zo lekker als je een vast team maatje hebt. allebei pro flight skills en dan wisselen per map change van gunner/flyer seat. skype aan en knallen maar. meestal blijven we de gehele ronde gewoon in de lucht en domineren alles. kwestie van flares afstemmen. eerst ik dan hij etc. :)
Nog leuker: vriend van me is engineer, gaat bij mij in de chopper zitten (zo een scout chopper), hij kan repareren in de chopper zelf, en tegelijk gebruikt hij zijn javelin. Ik knal er vrolijk op los met de chopper.

Dubbel win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Kan je met de EOD BOT ook vlaggen cappen?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:08

d_star

Maharadja of the Year :-/

Phyxion schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:49:
Volgens mij kan dat ja, weet het voor 99% zeker.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:26
Die spawns zuigen soms wel enorm hard. Ben al meerdere malen recht in het vizier van een tegenstander gespawned... Na 2 seconden kon ik dus weer opnieuw deployen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:54:
Die spawns zuigen soms wel enorm hard. Ben al meerdere malen recht in het vizier van een tegenstander gespawned... Na 2 seconden kon ik dus weer opnieuw deployen :(
Soms heb je ook de mazzel dat je spawnt bij een vlag die de tegenstander net aan het cappen is. Je spawnt dan soms achter ze. Voor mij een aarzel momentje om dat de trekker over te halen. Veel te makkelijk eigenlijk.

Maar dat toch maar doen. Deployen meurt maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

En de MAV? Dat is ook een robot op afstand, maar dan vliegend. Kun je ook wat mee cappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
tha_crazy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:48:
[...]

Als je vanaf de brug in het water springt ben je ook dood
had ik gisteren namelijk, is bij Seine Crossing
Ben meerdere keren ervan afgesprongen zonder problemen? :/

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
En de MAV? Dat is ook een robot op afstand, maar dan vliegend. Kun je ook wat mee cappen?

Nee dat kan niet voor beide

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Zephyer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:58:
[...]

Ik ook maar ik heb dan ook mijn A diploma :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
d_star schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:51:
[...]

Volgens mij kan dat ja, weet het voor 99% zeker.
gister geprobeerd. je zit er 99% naast want het kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Zephyer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:58:
[...]

Hmm, vanavond dan nog maar eens proberen, kijken waar het mis ging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Gister behoorlijk hard gelachen toen ik met een EOD bot onder een enemy tank kwam en vrolijk zijn weg volgen terwijl ik hem van de onderkant aan het slopen was :) gaat nog vrij snel.. 6-7 seconden zonder repair is bye bye tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Flghter1982 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:03:
Gister behoorlijk hard gelachen toen ik met een EOD bot onder een enemy tank kwam en vrolijk zijn weg volgen terwijl ik hem van de onderkant aan het slopen was :) gaat nog vrij snel.. 6-7 seconden zonder repair is bye bye tank.
ga ik vanavond ook maar eens mee spelen, vooral de kleinere maps leuk om te doen zeker?

Ik heb nog een hoop wat ik moet uitproberen in dit spel....gaan de nodige uurtjes in zitten haha ik zeg waar voor me geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:58:
quote:

Nee dat kan niet voor beide
in de beta kon ik dat wel!!! in de live nog niet geprobeerd

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EOD kan je wel M-com's chargen en defusen, maar geen vlaggen meer capturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Heb meerdere keren met EOD bot onder een tank gezeten, maar nog geen eens tot disable gekomen, in een paar seconde doet hij geen drol, en tank gaat gewoon met shift er volle snelheid vandoor.
Soms heb je ook de mazzel dat je spawnt bij een vlag die de tegenstander net aan het cappen is. Je spawnt dan soms achter ze. Voor mij een aarzel momentje om dat de trekker over te halen. Veel te makkelijk eigenlijk.
Dat heb je soms ja, makkelijke kill. Aan andere kant is mijn huidige record dat ik bij een vlag spawnde, en op 2m afstand recht voor een tank spawnde. Zijn voorkant naar me toe, en zijn loop ook, dus ik keek recht in zijn loop toen ik spawnde. Had nog exact genoeg tijd om "oh fuck" te denken voordat hij vuurde en het weer voorbij was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
tha_crazy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:02:
[...]

Hmm, vanavond dan nog maar eens proberen, kijken waar het mis ging :P
Punt is dat ik als eerste eraf sprong en 2 maten van me achter me aan gingen ivm een uitwijk actie ...
Alle 3 deaud... de laatste die sprong zei dat we op een deur/brokstuk van die gezonken grachtengondel doken oid... :9

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Zephyer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:11:
[...]

Punt is dat ik als eerste eraf sprong en 2 maten van me achter me aan gingen ivm een uitwijk actie ...
Alle 3 deaud... de laatste die sprong zei dat we op een deur/brokstuk van die gezonken grachtengondel doken oid... :9
Kijk dat zijn nou echte vrienden! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Squad bases spel valt me af en toe nog wel tegen, maar het blijft een heerlijk spel. Het unlocken van alles irriteert me wel een beetje. Speel zelf het liefst engineer en daarna assault. Heerlijk om tankjes te slopen en mensen te healen/reviven. Ik vind het wel tegenvallen hoe vaak ikzelf gerived wordt. Voor mijn gevoel minder mensen die dit doen dan in bf2.

De splash damage van een tank is trouwens wel vrij laag te noemen. met je main canon is het relatief lastig infantry te killen. Dat beviel me bij bf 1942 beter. Heb overigens ook bijna de javelin en als ik het allemaal zo lees is dat wel een prettig ding. Meen dat je het lock systeem ook uit kan schakelen of heb ik dat verkeerd gelezen?

wees trouwens vrij 'Isniedood' toe te voegen aan jullie vriendenlijst. Zou met veel plezier nog wat met iets serieuzere squads spelen en co-op missies doen.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zephyer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:11:
[...]

Ik heb dit ook al meerdere malen gehad, eerst op het platform bij het water springen dan kan je er wel in. Goeie manier om te flanken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ricloo86 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:13:
[...]

Kijk dat zijn nou echte vrienden! >:)
Doet me gelijk denken aan wat mijn moeder altijd zei:
Als hij van de brug af springt, doe jij dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Preau schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:13:
[...]

Ik heb dit ook al meerdere malen gehad, eerst op het platform bij het water springen dan kan je er wel in. Goeie manier om te flanken :D
Kijk ... jij snapt het..!

spoiler:
Als [C] al in bezit is en ik moet naar de overkant.. no way dat ik over die brug ga... 'schietschijf' ...
Even snel over de trap het water in voor 2 sec.. bootje over en je bent er. En niemand die het door heeft :z

Moet wel direct vermelden dat [B] dacht ik (natuurlijk bij conquest dit alles), wel ERG is om te pakken als deze eenmaal in bezit is bij het andere team.. Een kruispunt van gangen met een binnenplaats (incl. spawn) :F

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Heb overigens ook bijna de javelin en als ik het allemaal zo lees is dat wel een prettig ding.
Waar heb je dat gelezen? Volgens mij vinden de meeste hem van zeer beperkt nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Met welke wapens spelen jullie? Speel nu met de M416, echt een heerlijk wapen. Gisteren voor het eerst T gespeeld, super chaotisch maar wel heel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:50
M416 + Foregrip + Red Dot (US Redo Dot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

StealthyPeanut schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:44:
[...]

Opzich ook best triest als je nu al 42 uur in het spel hebt zitten _O-. Niet zo verwonderlijk dat hij iets beter is dan de gemiddelde speler. Zijn SPM is ook wel onwijs hoog trouwens, 780. Redelijk verdacht om eerlijk te zijn!
Ik vind het, met een speeltijd van 42 uur, niet verdacht. Daarnaast, het is de PS3 en daarvoor zijn (voor zover bekend) geen hacks :)
Het enige dat ik me voor kan stellen is dat hij bewust lag creëert in zijn verbinding om de client side hit reg te beduvelen...

Maar, al spelende gisteren, hij is gewoon echt goed.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
ZO moet de interface gemaakt worden in BF3!

http://forums.electronica...nu-photoshop-mock-uo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Volgens mij kan het wel... vergeet je niet per ongeluk om met de EOD-bot mee te lopen, ter controle? :P
Flghter1982 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:59:
[...]

gister geprobeerd. je zit er 99% naast want het kan niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 17-09 16:07
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:22:
[...]

Ik vind het, met een speeltijd van 42 uur, niet verdacht. Daarnaast, het is de PS3 en daarvoor zijn (voor zover bekend) geen hacks :)
Het enige dat ik me voor kan stellen is dat hij bewust lag creëert in zijn verbinding om de client side hit reg te beduvelen...

Maar, al spelende gisteren, hij is gewoon echt goed.
Daarom gaf ik aan, het is redelijk verdacht, maar er zijn nu eenmaal mensen die echt heel goed zijn. Daarbij kan hij inderdaad lag creeeren, maar dat valt nauwelijks te bewijzen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 02-09 21:21
Als support komt er bij mij vaak "[Q] Provide Ammo" oid, maar als ik op Q duw, gebeurt er niets. Bericht verdwijnt wel na een paar keer rammen, maar dat kan toeval zijn. Verder geen bevestiging. Geen ammo pack in beeld, geen "resupply bonus". Weet ook niet wié er mij precies om ammo vraagt...

Any idea?

(Met Q bedoelen ze veronderstel ik wel de spot/comrose knop? Da's dan A hier, Q is strafe left. )

En Dice, please maak de map duidelijker en zet op het spawn scherm de letters toch op die map!!!

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:19:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Volgens mij vinden de meeste hem van zeer beperkt nut.
Ik was wat onvolledig. In combinatie met dat paint ding van recon lijkt hij me wel erg vet.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Versteegrob schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:20:
Met welke wapens spelen jullie? Speel nu met de M416, echt een heerlijk wapen. Gisteren voor het eerst T gespeeld, super chaotisch maar wel heel vet!
Afhankelijk van class natuurlijk ;)
Engineer - A-91, nonscope, forgrip. 1 van de beste wapens.
Assault - M416 flex, nubtube of M4A1 met IR sight.
Support - M249, IR sight, extended mag SPRAY BABY!
Recon - mijn meeste kills via M9 en MP443 handpistool :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:31
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:25:
Als support komt er bij mij vaak "[Q] Provide Ammo" oid, maar als ik op Q duw, gebeurt er niets.
Als het klopt roept je mannetje dan "Hey come get the ammo!" ofzo naar de speler die je getarget hebt. Is het natuurlijk nog wel aan jou om ook daadwerkelijk een ammo box te droppen, en aan hem om het te horen er op te reageren :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Laatst online: 22:23

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

idd, server info zal wel top zijn. Hoop ook dat ze de map fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:25:
Als support komt er bij mij vaak "[Q] Provide Ammo" oid, maar als ik op Q duw, gebeurt er niets. Bericht verdwijnt wel na een paar keer rammen, maar dat kan toeval zijn. Verder geen bevestiging. Geen ammo pack in beeld, geen "resupply bonus". Weet ook niet wié er mij precies om ammo vraagt...

Any idea?

(Met Q bedoelen ze veronderstel ik wel de spot/comrose knop? Da's dan A hier, Q is strafe left. )

En Dice, please maak de map duidelijker en zet op het spawn scherm de letters toch op die map!!!
Ik ken dit ([Q]) verhaal maar dan met healing... :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Tip voor mensen die wel de recon dingen willen gebruiken maar geen zin hebben in een sniper rifle, je kan ook de wapens die je vrij speelt zoals de pp2000 en de ump45 gebruiken! Kan je toch de recon punten pakken die je nodig hebt voor de soflam

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Dat doe ik ook, maar komt er toch bijna altijd op neer dat ik anti armor mogelijkheden erg mis en maar engineer weer ga spelen.
StealthyPeanut schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:24:
[...]

Daarom gaf ik aan, het is redelijk verdacht, maar er zijn nu eenmaal mensen die echt heel goed zijn. Daarbij kan hij inderdaad lag creeeren, maar dat valt nauwelijks te bewijzen denk.
Als het op PS3 is heeft hij misschien gewoon muis en tobo eraan gehangen, ja dan is het niet al te moeilijk.
Ik was wat onvolledig. In combinatie met dat paint ding van recon lijkt hij me wel erg vet.
Moet je wel echt mensen hebben waarmee je samenspeelt die soflam gebruiken, want heb nog maar een totaal van 1x gezien dat iemand een SOFLAM gebruikte, en toen was het resultaat dat het voertuig immuum werd voor mijn javs omdat ze allemaal tegen de snelweg boven je op teheran highway vlogen. (ze doen dan een top down attack).

En dus gebruikt geen hond javalins, waardoor geen hond SOFLAMs gebruikt. Ik zie hier een kip ei probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Iemand nog vette youtube filmpjes van BF3 op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

cybermans schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:32:
Tip voor mensen die wel de recon dingen willen gebruiken maar geen zin hebben in een sniper rifle, je kan ook de wapens die je vrij speelt zoals de pp2000 en de ump45 gebruiken! Kan je toch de recon punten pakken die je nodig hebt voor de soflam
En je daarna afvragen waarom je dat ding ooit wilde hebben :P Uiteindelijk moet je wel kills maken met de MK11 en SVD om scopes vrij te spelen (of later met SV98 en bipod), de basisversies (7x en 8x) zijn niet altijd handig. MK11 kan je ook perfect zonder scope gebruiken of desnoods met de latere 4x scope.
furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:41:
Als het op PS3 is heeft hij misschien gewoon muis en tobo eraan gehangen, ja dan is het niet al te moeilijk.
Je kan BF3 niet besturen met muis/keyboard op de PS3 ;)
furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:41:
En dus gebruikt geen hond javalins, waardoor geen hond SOFLAMs gebruikt. Ik zie hier een kip ei probleem.
Maar dat ligt ook weer aan hoe zo'n Javelin werkt, of eigenlijk, hoe beter de RPG/SHAW werkt. 2 man met een RPG, 3rde erbij als support (ammo) en je bent 10x beter af dan een Javelin, SOFLAM en ammo. RPG werkt ook anti-infantry en muren neerhalen, Javelin kan niets meer dan units raken.

Als je de SOFLAM nu ook op een vrije target kan instellen, zou het een stuk interessanter zijn (muur, brug, locatie, whatever), zodat die Javelin ook beter kan worden ingezet.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
Kan er ook gekilled worden met de defribrilator??

Video is wat offtopic, maar voor BF3 fans wel leuk om te zien...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweaker1987 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:21:
M416 + Foregrip + Red Dot (US Redo Dot)
Agreed!
Ik gebruik op elke wapen enkel de Red Dot. Andere scope en ik voel me in het nadeel.
1 rood puntje is simplistisch en je kan er sneller mee richten dan eender welke andere scope, heb ik de indruk.
Werkt voor close quarters en ook voldoende voor veraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Isniedood schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:13:
Heerlijk om tankjes te slopen en mensen te healen/reviven. Ik vind het wel tegenvallen hoe vaak ikzelf gerived wordt. Voor mijn gevoel minder mensen die dit doen dan in bf2.
Dat komt omdat Assault en Medic in één zijn. Dus veel mensen kiezen assault omdat ze die klasse gewoon willen spelen zonder na te denken dat ze ook medic zijn. In andere BF spellen waren mensen bewust medic en gaven ze ook veel sneller medpacks en reviven ze sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:41
SuperflipNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:49:
Kan er ook gekilled worden met de defribrilator??
Kan wel, maar je moet de enemy wel goed raken dan.

[ Voor 22% gewijzigd door JanW op 01-11-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 22-08 16:02
JanW schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:52:
[...]
Kan wel, maar je moet de enemy wel goed raken dan.
Speel voornamelijk engineer en support. Maar wist wel dat dit kon in BFBC2. Leuk dat ze het erin hebben gehouden, al is het dus moeilijker geworden...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:44:

[...]

Ah dat wist ik niet. Het is dan ook echt onmogelijk? Niet dat er alleen officieel geen ondersteuning is?
[...]

Maar dat ligt ook weer aan hoe zo'n Javelin werkt, of eigenlijk, hoe beter de RPG/SHAW werkt. 2 man met een RPG, 3rde erbij als support (ammo) en je bent 10x beter af dan een Javelin, SOFLAM en ammo. RPG werkt ook anti-infantry en muren neerhalen, Javelin kan niets meer dan units raken.

Als je de SOFLAM nu ook op een vrije target kan instellen, zou het een stuk interessanter zijn (muur, brug, locatie, whatever), zodat die Javelin ook beter kan worden ingezet.
Dan moet je wel weer heel goed samenwerken, denk dat in die situaties SOFLAM al wel nuttig is. Vooral op maps met zowel redelijk wat air en redelijk wat ground vehicles. Als je dan ook geen last hebt van flares is het wel heel leuk tegen helis/jets.

Maar een wat snellere lock zou dan wel leuk zijn, net als meer javs. Ik heb standaard explosive upgrade met me als engineer, en dan heb ik een enorme hoop RPGs, of een paar javalins. Voeg dan toe dat javs vooral nut hebben op dit moment tegen tanks die verder weg staan, en ik dus vaak front armor zal raken, soms zij, nagenoeg nooit rear, en ik heb gewoon niet genoeg javs met me om een tank te kunnen vernietigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Wat vette filmpjes betreft: Geen idee wie deze al heeft gezien, maar zoals die gast vliegt dat is best ziek.

YouTube: Battlefield 3 Open Beta Attack helicopter gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Crazymonkey schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:29:
[...]

idd, server info zal wel top zijn. Hoop ook dat ze de map fixen.
Reken er maar niet op, DICE heeft nog nooit zoiets gedaan voor de community.

Waar ik zelf echt op zit te wachten:
- Ping in TAB.
- Fatsoenlijk squad management (niet meer max 8, betere leave/join functionaliteit, invite, etc).
- Damavand Peak is echt een groot choke point.
- Next map zichtbaar.
- Add to favorite ingame.
- Blacklist in Battlelog en ingame.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Laatst online: 02-09 18:20
Wellicht een stomme vraag maar hoe werkt de heatseeker op de helicopter eigenlijk? Of werkt die enkel op vliegende objecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:44:
[...]

[...]

[...]
Erm. Ik heb zaterdag naast iemand gezeten die dat gewoon wel doet.. :P

Niet dat ie daar beter door wordt maargoed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

p.habo schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:54:
Wat vette filmpjes betreft: Geen idee wie deze al heeft gezien, maar zoals die gast vliegt dat is best ziek.

YouTube: Battlefield 3 Open Beta Attack helicopter gameplay
Die is opzich wel goed, alleen deze is beter :
[YouTube: http://youtu.be/WTdl2O52obU]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:54:
[...]

Ah dat wist ik niet. Het is dan ook echt onmogelijk? Niet dat er alleen officieel geen ondersteuning is?
Het is zeker wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nou daar heb je dan een mogelijke verklaring waarom iemand zo goed lijkt op PS3, muis en tobo vs controller, ongeveer van hetzelfde moeilijkheidsgraad als snoep stelen van een baby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Dutchman! schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:29:
[...]

Als het klopt roept je mannetje dan "Hey come get the ammo!" ofzo naar de speler die je getarget hebt. Is het natuurlijk nog wel aan jou om ook daadwerkelijk een ammo box te droppen, en aan hem om het te horen er op te reageren :)
Daar kan ik ergens in komen, alleen: wié roept mij? Naar wie moet ik richten als ik Q duw? Als ik zo in een choke point zit, zie ik om de haverklap "[Q] Provide Ammo", dus ik zit daar maar op te rammen en in het wilde weg ammo rond te strooien, maar geen flauw idee wie die nu eigenlijk nódig had :)

Op dat vlak vind ik de hud toch wat te onduidelijk. Misschien is het op lagere resoluties beter, maar op 1920x1080 vind ik de icoontjes nogal onduidelijk in het heetst van de strijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:37
Razor1911 heeft zojuist een patch uitgebracht om BF3 multiplayer te kunnen spelen ZONDER Origin te hoeven installeren! Nou is die misschien toch nog de moeite waard om te kopen :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik heb me vanmorgen aangemeld bij het 3e platoon met de nick: Haenki

Weet niet of het nut heeft om hier te vragen om een acceptatie, maar ben op zoek naar teamplay!

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Mooi als het opstart tijden wat versnelt en zodat ik na afloop origin niet hoef af te sluiten, verder heb ik er toch geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Arnevld schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:01:
[...]

Die is opzich wel goed, alleen deze is beter :
[video]
Moet zeggen die Helicopter piloot is echt tien keer beter dan die jet pilot. Die helicopter piloot doet het meeste kill werk met ongeleide projectielen en weet te ontwijken, dat zie ik die jet piloot niet doen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 15:29
Sluuut schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:10:
Razor1911 heeft zojuist een patch uitgebracht om BF3 multiplayer te kunnen spelen ZONDER Origin te hoeven installeren! Nou is die misschien toch nog de moeite waard om te kopen :)
Dit werkt alleen als je hem gekocht hebt, niet met de illegale versie :)

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Out of the box? Heb het niet geprobeerd, maar lijkt me sterk. Dan kom je bij oplossingen als FragFX en soortgelijken of bij Eagle Eye

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Laatst online: 15-09 10:41
Zo, ik heb me ook maar aangemeld voor het GoT platoon:)
Ingame naam: Slingblade1009
Platform: PC

[ Voor 7% gewijzigd door Gamer1009 op 01-11-2011 14:19 ]

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met van die kansloze converters als een FragFX of soortgelijke, kan ik meteen vertellen dat ze never nooit in de buurt komen van native mouse+keyboard, zoals PC bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
handig idee: als je aangeeft dat je je aanmeld, of een ingame naam roept, zet er dan even bij voor welk platform

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Sluuut schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:10:
Lol, dat gaat niet werken.

Je speelt het spel volledig illegaal met de patch of je koopt het spel icm Origin. Maar een combi van beide gaat niet (goed) werken....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer je punkbuster manueel te updaten via pbsetup.exe, link staat in de topic warning :)

Ik heb dat gedaan en het hielp wel tot zover dat hij voorbij het laadscherm komt. Maar hierna sluit de game alsnog af en geeft hij aan dat hij disconnected from server is. Dit gebeurd elke keer. ik kan gewoon in geen enkele multiplayer game joinen omdat ik dan een DC krijg

Nog andere ideeën iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik weet niet of het al gepost is, maar...
Voor degenen die nu al eens de vliegtuigen in Battlefield 3 hebben uitgeprobeerd, hebben waarschijnlijk gemerkt dat de instapdrempel behoorlijk hoog ligt. Je hebt in het begin alleen de beschikking over een machinegeweer, waarmee je andere vliegtuigen, infanterie en grondvoertuigen moet uitschakelen.

Het unlocken van effectieve addons en wapens zoals flares en air to air missles is zo simpel nog niet. Ook bij DICE is dit niet onopgemerkt gebleven na de vele feedback en klachen in de Battelog fora over de nut van vliegtuigen in Battlefield 3. Momenteel is DICE bezig met een patch die verschillende bugs en problemen oplossen in de multiplayer - wat een patch natuurlijk hoort te doen, maar worden sommige gameplay elementen ook verbeterd zoals wapens en voertuigen. Wat er precies wordt getweakt aan de vliegtuigen is nog onbekend, maar DICE's Frederik Thylander heeft via Twitter gemeld dat ze worden verbeterd.

Bron: http://www.battlefield3.n...pic.php?f=2&t=1071#p17548

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:09:
[...]
Daar kan ik ergens in komen, alleen: wié roept mij? Naar wie moet ik richten als ik Q duw? Als ik zo in een choke point zit, zie ik om de haverklap "[Q] Provide Ammo", dus ik zit daar maar op te rammen en in het wilde weg ammo rond te strooien, maar geen flauw idee wie die nu eigenlijk nódig had :)
In een chokepoint gooi ik gewoon de boxes op de grond in dekking, begin vijanden neer te maaien, en ververs de box zodra hij op is. Teamgenoten mogen er zelf voor zorgen dat ze de ammo ophalen, ze zien de box op hun minimap en ingame, en gezien de dekking komen ze er toch bijna gegarandeerd terecht :P Vanavond hopelijk mijn 50ste supply ribbon voor free points :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
hyptonize schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:24:
Ik weet niet of het al gepost is, maar...

[...]
Meteen weer nerfen zodat de noobs er ook mee om kunnen gaan?

Dat is nou battlefield, in battlefield 2 moest je minstens 20 uur in een heli/jet gevlogen te hebben om goed te kunnen vliegen. Ga nou niet meteen lopen janken dat het je niet lukt, maar zet je er voor in om die unlocks zo snel mogelijk te halen.

Nerf dan die RPG's in operation metro ofzo, die zijn daar helemaal niet voor bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
Dutchman! schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:25:
[...]
In een chokepoint gooi ik gewoon de boxes op de grond in dekking, begin vijanden neer te maaien, en ververs de box zodra hij op is. Teamgenoten mogen er zelf voor zorgen dat ze de ammo ophalen, ze zien de box op hun minimap en ingame, en gezien de dekking komen ze er toch bijna gegarandeerd terecht :P Vanavond hopelijk mijn 50ste supply ribbon voor free points :+
Hoeveel ammo kan je eigenlijk gooien voor je eerste box terug verdwijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-09 12:44
Terrz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:28:
[...]

Dat is nou battlefield, in battlefield 2 moest je minstens 20 uur in een heli/jet gevlogen te hebben om goed te kunnen vliegen. Ga nou niet meteen lopen janken dat het je niet lukt, maar zet je er voor in om die unlocks zo snel mogelijk te halen.

Nerf dan die RPG's in operation metro ofzo, die zijn daar helemaal niet voor bedoelt.
Ik denk dat het probleem bij de grote unbalance ligt. Aangezien ik als redelijk ervaren piloot nu de noobs er heel gemakkelijk uitschiet, aangezien deze geen flares hebben.

Zelfs met Helicopters haal ik jets veels te makkelijk neer, dat het gewoon niet leuk meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:30:
[...]

Je kan er maar één tegelijk op de grond hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En die unlocks haal je niet omdat je gewoon geen schijn van kans hebt tegen mensen met unlocks. Heeft niks met nerfen te maken zodat noobs ermee om kunnen gaan, of heb je er gewoon zon probleem mee dat andere dezelfde wapens tegen je kunnen gebruiken als dat jij tegen hun gebruikt?

En waarom zouden RPGs in operation metro niet zo bedoelt zijn? Sowieso op lange afstanden vliegt toch 90% mis, op korte afstanden kan je veel beter een m203 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

IK VIND rpg's echte mayhem wapens, onrust zaaien bij het andere team en tegenstanders uit dekking jagen. Wat imo aardig lukt met zo'n ding op operation metro. Ben het wel met je eens dat sommigen het iets te gek maken en dat ding als een kip zonder kop rondspammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De grootste noobs die door wat 'passenger' kills flares vrijspelen, zijn al 10x beter in de lucht dan welke veteraan die vers in een vliegtuig/heli stapt, die hebben geen flares.

En dan gaan zeuren over RPG's in Metro? Die dingen zijn makkelijk te counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:40

Mavamaarten

Omdat het kan!

Jéééézus! Eerst altijd in het verliezende team zitten, nu beginnen ze ook nog eens NON-STOP te teamkillen... Dat haalt echt alle fun uit het spel. Dan ben ik ze maar gewoon gaan terug killen met men RPG hoor, stelletje hoerekindere :( :( :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
Mavamaarten schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:35:
Jéééézus! Eerst altijd in het verliezende team zitten, nu beginnen ze ook nog eens NON-STOP te teamkillen... Dat haalt echt alle fun uit het spel. Dan ben ik ze maar gewoon gaan terug killen met men RPG hoor, stelletje hoerekindere :( :( :(
ga geen hardcore spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:33:
[...]

De grootste noobs die door wat 'passenger' kills flares vrijspelen, zijn al 10x beter in de lucht dan welke veteraan die vers in een vliegtuig/heli stapt, die hebben geen flares.

En dan gaan zeuren over RPG's in Metro? Die dingen zijn makkelijk te counteren.
Niet om het een of ander, maar zonder flares kan je een lock ook makkelijk dodgen in een jet.

Wat ik wel vind is dat er servers moeten komen met wat betere "Matchmaking" dus servers waar je mensen van gelijk niveau bij mekaar kan zetten. Dat is ook leuker voor de wat meer die-hard spelers, die hebben ok liever een uitdaging dan turkey-shooting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:34
furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:32:
En die unlocks haal je niet omdat je gewoon geen schijn van kans hebt tegen mensen met unlocks. Heeft niks met nerfen te maken zodat noobs ermee om kunnen gaan, of heb je er gewoon zon probleem mee dat andere dezelfde wapens tegen je kunnen gebruiken als dat jij tegen hun gebruikt?

En waarom zouden RPGs in operation metro niet zo bedoelt zijn? Sowieso op lange afstanden vliegt toch 90% mis, op korte afstanden kan je veel beter een m203 gebruiken.
Nou, ik ben gisteren pas voor het eerst gaan vliegen in de AH-64, of hoe die Apache ook heet. Ben elke keer snel de lucht uitgeschoten maar binnen 1 rondje rush had ik toch wel de flares alweer binnen. Gewoon even doorbijten.

En net alsof je met flares niet de lucht uit wordt geschoten. Wanneer je 2 goede engineers tegenover je hebt ben je er ook geweest. Ja, of je gaat een beetje uit de map hangen achter bergen oid, maar dan heb je ook niks meer aan je helikopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:30:
[...]
Hm, misschien voor de duidelijkheid, het is de ammo box die uit zichzelf automatisch ammo uitdeelt aan je team binnen een bepaalde afstand. Je hoeft dus niet zelf actief ammo uit te delen met Q of iets in die trand, Q is enkel een communicatiemiddel in dezen. Je kan er idd maximaal één tegelijk op de grond hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:59
Dersan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:37:
[...]

Nou, ik ben gisteren pas voor het eerst gaan vliegen in de AH-64, of hoe die Apache ook heet. Ben elke keer snel de lucht uitgeschoten maar binnen 1 rondje rush had ik toch wel de flares alweer binnen. Gewoon even doorbijten.

En net alsof je met flares niet de lucht uit wordt geschoten. Wanneer je 2 goede engineers tegenover je hebt ben je er ook geweest. Ja, of je gaat een beetje uit de map hangen achter bergen oid, maar dan heb je ook niks meer aan je helikopter.
Inderdaad gewoon een beetje doorbijten. In BF2 had ik 300+ uur in een jet, in BF3 werd ik de de eerste paar rondes gewoon keihard uit de lucht geknald omdat ik geen flares had en de feeling van de jets niet gewend was. Maar na een paar rondjes doorbijten had ik toch al snel de flares & missiles te pakken.
Pagina: 1 ... 37 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien