Ah dat wist ik niet. Het is dan ook echt onmogelijk? Niet dat er alleen officieel geen ondersteuning is?
[...]
Maar dat ligt ook weer aan hoe zo'n Javelin werkt, of eigenlijk, hoe beter de RPG/SHAW werkt. 2 man met een RPG, 3rde erbij als support (ammo) en je bent 10x beter af dan een Javelin, SOFLAM en ammo. RPG werkt ook anti-infantry en muren neerhalen, Javelin kan niets meer dan units raken.
Als je de SOFLAM nu ook op een vrije target kan instellen, zou het een stuk interessanter zijn (muur, brug, locatie, whatever), zodat die Javelin ook beter kan worden ingezet.
Dan moet je wel weer heel goed samenwerken, denk dat in die situaties SOFLAM al wel nuttig is. Vooral op maps met zowel redelijk wat air en redelijk wat ground vehicles. Als je dan ook geen last hebt van flares is het wel heel leuk tegen helis/jets.
Maar een wat snellere lock zou dan wel leuk zijn, net als meer javs. Ik heb standaard explosive upgrade met me als engineer, en dan heb ik een enorme hoop RPGs, of een paar javalins. Voeg dan toe dat javs vooral nut hebben op dit moment tegen tanks die verder weg staan, en ik dus vaak front armor zal raken, soms zij, nagenoeg nooit rear, en ik heb gewoon niet genoeg javs met me om een tank te kunnen vernietigen.