Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik vind het persoonlijk te gek voor woorden dat je standaard uitrusting moet UNLOCKEN. Wie verzint zoiets nou?

Raketten en flares als unlocks? WTF!?

In dat opzicht is de game echt achteruitgang vergeleken met Battlefield 2.

Zie je het al voor je? De Amerikaanse marine die een straaljager alleen met het boordkanon op pad stuurt :)

[ Voor 19% gewijzigd door EnigmaNL op 01-11-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Dersan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:37:
[...]

Nou, ik ben gisteren pas voor het eerst gaan vliegen in de AH-64, of hoe die Apache ook heet. Ben elke keer snel de lucht uitgeschoten maar binnen 1 rondje rush had ik toch wel de flares alweer binnen. Gewoon even doorbijten.

En net alsof je met flares niet de lucht uit wordt geschoten. Wanneer je 2 goede engineers tegenover je hebt ben je er ook geweest. Ja, of je gaat een beetje uit de map hangen achter bergen oid, maar dan heb je ook niks meer aan je helikopter.
Voordeel van heli's is dat ze vrij langzaam zijn dus je zou beter infantery moeten kunnen raken, nadeel is wel dat het andersom idem dito is.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:33:
[...]
En dan gaan zeuren over RPG's in Metro? Die dingen zijn makkelijk te counteren.
Ik weet niet hoe die Metro games er bij jou uitzien, maar hier is het altijd:

US staat met ~10 man bij elke trap en die zij-ingang, waarvan 8 engineers, die hersenloos RPG's naar de andere kant van de muur aan het schieten zijn. De andere partij doet exact hetzelfde.
Daar komt geen speld tussen. (en op 1 8v8 match na, verliest de US altijd :X )

Metro Conquest heeft echt een belachelijk leveldesign. Ze konden beter, 1 vlag daarboven, maar iets dichterbij de metro-ingang neerzetten, en een extra vlag aan de US-kant, een stukje voor die trappen.

RPG's zijn wat mij betreft prima hoor, een stuk minder belachelijk als die Carl Gustav's in BC2. Het probleem zit hem in het leveldesign van sommige mappen.

@hieronder:
Helemaal mee eens. Zeker met Conquest Large.

[ Voor 18% gewijzigd door SirNobax op 01-11-2011 14:45 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:41:
[...]

US staat met ~10 man bij elke trap en die zij-ingang, waarvan 8 engineers, die hersenloos RPG's naar de andere kant van de muur aan het schieten zijn. De andere partij doet exact hetzelfde.

Metro Conquest heeft echt een belachelijk leveldesign. Ze konden beter, 1 vlag daarboven, maar iets dichterbij de metro-ingang neerzetten, en een extra vlag aan de US-kant, een stukje voor die trappen.

RPG's zijn wat mij betreft prima hoor, een stuk minder belachelijk als die Carl Gustav's in BC2. Het probleem zit hem in het leveldesign van sommige mappen.
Metro Conquest had gewoon over de gehele rush map gemoeten. dus aan beiden kanten het buitengebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 19:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

TheJukeBox schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:35:
[...]
ga geen hardcore spelen dan.
Kijk het gaat er niet om dat je niet eens per ongeluk iemand kan killen - dat kan gebeuren - maar die kereltjes blijven gewoon knallen. Het zijn dan medics, maar reviven doen ze niet :F Dit is gewoon echt expres iemand teamkillen en dat is zielig.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
http://www.computerandvid...consoles-mid-development/

Had ik al in de alpha en beta gezien en gemerkt, toen ik het poste kreeg wind van voren :/

Hopelijk brengen ze een 10GB patch uit zodat het toch nog een echte PC game gaat worden.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
fast-server schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:45:

Had ik al in de alpha en beta gezien en gemerkt, toen ik het poste kreeg wind van voren :/

Hopelijk brengen ze een 10GB patch uit zodat het toch nog een echte PC game gaat worden.
mmm mixed feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:22:
[...]

Ik vind het, met een speeltijd van 42 uur, niet verdacht. Daarnaast, het is de PS3 en daarvoor zijn (voor zover bekend) geen hacks :)
Het enige dat ik me voor kan stellen is dat hij bewust lag creëert in zijn verbinding om de client side hit reg te beduvelen...

Maar, al spelende gisteren, hij is gewoon echt goed.
Er zijn misschien geen hacks, maar er is wel een gode mode glitch zoals ik al eerder in dit topic vermeld heb.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

De klootzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 09:14
Die 64-player experience mogen ze houden: de graphics boosten vind ik een betere optie. 32 spelers is toch echt de max op deze mappen, anders wordt het teveel spawnkill en chaos (dan ga ik wel CoD spelen, daar hebben ze dat al =Pp).
Mavamaarten schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:45:
[...]

Kijk het gaat er niet om dat je niet eens per ongeluk iemand kan killen - dat kan gebeuren - maar die kereltjes blijven gewoon knallen. Het zijn dan medics, maar reviven doen ze niet :F Dit is gewoon echt expres iemand teamkillen en dat is zielig.
Expres iemand teamkilllen is wat je ziet bij de mappen met jets... Afgelopen dagen is het een rage geworden om je pistol te trekken en de piloot neer te schieten om de jet te krijgen. Als het zo doorgaat mogen die dingen van mij part mid-air spawnen (onrealistisch, yep) of gewoon eruit gehaald worden: de funfactor is zo snel weg lijkt mij :+. Aan de andere kant: hou ze er maar in. Ik krijg bakken met punten als ik met een mobile-AA speel =Pp.

[ Voor 12% gewijzigd door Xirt op 01-11-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
[...]

@hieronder:
En dan de medic-hoertjes die eindeloos aan het reviven zijn: 3 kils en voor de rest 2000+ revivepunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Schofterig!

Vooral die laatste zin!

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Terrz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:50:
[...]

En dan de medic-hoertjes die eindeloos aan het reviven zijn: 3 kils en voor de rest 2000+ revivepunten.
En wat is daar mis mee? Zolang je niet mensen revived die meteen weer neergeknald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
[...]

Dat is normaal in BF3: het gaat hier niet om je fragrate (dat is CoD ;-)). Reviven is goed om te winnen (scheelt tickets) mits ze het doen op de juiste plek. Iemand reviven die in een spervuur ligt is een beetje hopeloos (dan doen je het inderdaad 100% van de punten). Probleem van BF3 is dat de eerste wapens niet echt heel goed zijn en dat het levelen traag gaat: iedereen wil dus punten om een beetje een kans te hebben om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Isniedood schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:51:
[...]

En wat is daar mis mee? Zolang je niet mensen revived die meteen weer neergeknald worden.
Tevens hebben ze in BF 3 juist heel netjes gedaan. Je kan zelf bepalen of je opstaat ja of nee en anders moet je E in gedrukt houden. Kost het je ook geen kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Granaten en nubtubes, 2x doorrushen en gaan, Metro blijft voor mij 1 van de echt chaotische battles waar je continue in gevecht bent om elke meter. Zal mischien verschil zijn met PS3 en PC, maar Metro heeft bij de meeste enkel mixed feelings vanuit de beta, maar als Rush en Conquest vind ik het nog steeds een erg leuke map.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:44:
[...]

Metro Conquest had gewoon over de gehele rush map gemoeten. dus aan beiden kanten het buitengebied.
Ik snap dit ook niet helemaal, ik heb tijdens de beta ook Mètro Conquest gedaan en daar waren er 5 vlaggen verspreid over de map. Dit is echt een enorme teleurstelling met die versie, die speelde echt veel leuker en beter :)
ALF schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:52:
[...]

Tevens hebben ze in BF 3 juist heel netjes gedaan. Je kan zelf bepalen of je opstaat ja of nee en anders moet je E in gedrukt houden. Kost het je ook geen killdeath.
Fixed.

[ Voor 25% gewijzigd door Phyxion op 01-11-2011 14:54 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
[...]

@hieronder:
En wat denk je dat er gebeurd wanneer die allemaal switchen naar M203s of in een hoekje liggen met hun M249? Exact hetzelfde. Zolang je nog maar voor die trappen vecht heb je nog best een redelijke kans, als je je laatste basis kwijt raakt is het voorbij ja, maar je hebt hetzelfde probleem bij rush, en dat staat compleet los van RPGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
Phyxion schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:53:
[...]

Ik snap dit ook niet helemaal, ik heb tijdens de beta ook Mètro Conquest gedaan en daar waren er 5 vlaggen verspreid over de map. Dit is echt een enorme teleurstelling met die versie, die speelde echt veel leuker en beter :)
Ik zat me al af te vragen wat er allemaal veranderd was, want de map is momenteel gewoon niet speelbaar. Bij 32 of 64 spelers is het RPG-spam en meer ook niet. Voor dergelijke games hebben ze de G15 van Logitech: kan macro maken van spawn naar door met 1 of 2 RPG's tussendoor, want meer doe je daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

Rage. :(
Eigenlijk kan het me geen bal schelen. Zonder die consoles was er niet eens genoeg geld voor DICE om die engine te maken en een spel van dit formaat te bekostigen. Al dat gezeik over dat de PC versie altijd beter moet zijn in elke manier mogelijk. |:(

Ik heb gewoon plezier met BF3, die patches met de fixes komen wel. Het hat nog veel erger gekunt mensen. Kijk maar naar CoD. Eerst een lag/hackfest (MW2) daarna een game die net uit de alpha status was (BO) en nu weer komt lagfest dat MW3 heet. :X

Totdat publishers als EA en Activision gaan beseffen dat je niet elke twee jaar meer een AAA titel uit kan brengen gaat dit gewoon door.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:
Ik vind het persoonlijk te gek voor woorden dat je standaard uitrusting moet UNLOCKEN. Wie verzint zoiets nou?

Zie je het al voor je? De Amerikaanse marine die een straaljager alleen met het boordkanon op pad stuurt :)
Zie jij het al voor je dat je in het echt doodgeschoten wordt en dan gewoon weer tot leven wordt gewekt? Wie verzint zoiets nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 02-09 21:21
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:

Misschien, maar ik heb een paar uur deze voormiddag gespeeld, en ben ondertussen mooi op weg naar men heat seeking missiles. En dat is zonder base-campen, wachtend op heli's of jets, zelfs zonder ook maar 1 kill of destroy vanuit die heli/jet :) (Met de gun van de jet kan ik niet goed om, en in een heli laat ik de gunner zijn werk doen).
Gewoon elke gelegenheid die zich voordoet om in een jet of heli te springen, met beide armen aannemen. Als je niet lang in de lucht blijft in het begin, owv je controls die je nog niet gewoon bent, of owv het gebrek aan flares, en als je team even niet zoveel aan je heeft, dan is dat maar even zo...
Sommige scores zijn ook gewoon gelinkt. Eens je flares hebt voor 1 heli, heb je die blijkbaar ook voor andere.

Volgens men Battlelog so far:

F/A-18E SUPER HORNET
0 kills, 0 destroys, 8min onboard: heb flares en halfweg heatseekers
SU-35BM FLANKER-E
0 kills, 0 destroys, 4min onboard: heb flares en halfweg heatseekers (zelfde score als F/A-18)
SU-25TM FROGFOOT
0 kills, 0 destroys, 0min onboard: heb flares en halfweg heatseekers (zelfde score als F/A-18)
AH-1Z VIPER
0 kills, 0 destroys, 4min onboard: heb flares en halfweg heatseekers
MI-28 HAVOC
0 kills, 0 destroys, 1min onboard: heb flares en halfweg heatseekers (zelfde score als AH-1Z)

Dus moeilijk is het zeker niet. Even doorbijten.
Net zoals je moet doorbijten tot je een deftige scope geunlocked heb.. (als je sucked met iron sights, zoals ik)

[ Voor 4% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 01-11-2011 14:59 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xirt
Hoe haal jij met de jet zoveel punten zonder kills =P? Objectives taggen enzo? Of vijanden (a 10 per vijand)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07

Erg triest dit. Jammer van DICE. Het begint steeds meer en meer tegen te vallen. Arrogante gasten.

Er is nu trouwens al een "mod" uit dat je origin niet meer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Is het overigens mogelijk punten te halen dmv kamikaze acties met je jet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

StealthyPeanut schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:58:
Erg triest dit. Jammer van DICE. Het begint steeds meer en meer tegen te vallen. Arrogante gasten.
Waarom? Ze zijn overgegaan naar focus op Console en nog draait het daar niet normaal :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Laatst online: 02-09 21:21
ZeroSixZero schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:57:
Hoe haal jij met de jet zoveel punten zonder kills =P? Objectives taggen enzo? Of vijanden (a 10 per vijand)?
meestal assists, vermoed ik. En een goede gunner hebben, krijg je zelf ook punten voor. Spotten is moeilijk als piloot.
De scores van alle heli's of jets binnen 1 type, worden ook gewoon samengeteld, volgens battlelog, dus dat helpt natuurlijk ook.

[ Voor 15% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 01-11-2011 15:01 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:19:
[...]

Met van die kansloze converters als een FragFX of soortgelijke, kan ik meteen vertellen dat ze never nooit in de buurt komen van native mouse+keyboard, zoals PC bijvoorbeeld.
Och man ik heb geen flauw idee hoe die gast het heeft geregeld. Het werkt in mijn ogen ook voor geen meter. :P

Ik speel gewoon met controller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-09 14:42
Baiko schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:14:
[...]

Dit werkt alleen als je hem gekocht hebt, niet met de illegale versie :)
Gelukkig wel ja :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit is precies wat ik doe op operation metro of grand bazaar. Ik probeer achter mijn squad te blijven en medicpacks te gooien en iedereen die op de grond ligt krijgt een revive. Natuurlijk help ik wel mee vlaggen cappen en mensen spotten maar ik zie mezelf niet als de "main killing machine" van mijn squad.

Gisteren een aantal potjes naast RoyK gelopen hem voorzien van 100% health en hij voorzag mij weer van nieuwe ammo en granaatjes, iets wat op grand bazaar best effectief is rond de B vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:03:
[...]

Dit is precies wat ik doe op operation metro of grand bazaar. Ik probeer achter mijn squad te blijven en medicpacks te gooien en iedereen die op de grond ligt krijgt een revive. Natuurlijk help ik wel mee vlaggen cappen en mensen spotten maar ik zie mezelf niet als de "main killing machine" van mijn squad.

Gisteren een aantal potjes naast RoyK gelopen hem voorzien van 100% health en hij voorzag mij weer van nieuwe ammo en granaatjes, iets wat op grand bazaar best effectief is rond de B vlag.
Ik heb het ook niet over wat jij doet, maar van die medics die de vuurlinie inrennen, reviven en weer terug bunnyhoppen. Om dezelfde handelingen vervolgens 2 sec later weer te herhalen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:05:
[...]

Ik heb het ook niet over wat jij doet, maar van die medics die de vuurlinie inrennen, reviven en weer terug bunnyhoppen. Om dezelfde handelingen vervolgens 2 sec later weer te herhalen :P.
Heeft je team een ticket bespaard. Wat is het probleem precies? Wil jij een death erbij en een ticket verliezen dan weiger je de revive. Of je gaat hem accepteren en vechten als een vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
[...]

dan geef je die gasten toch even een accute loodvergiftiging? spray and pray. Want als ze die mannetjes kunnen raken die gerevived worden moet die medic ook wel te raken zijn toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

[...]

Voor hetzelfde geld haalt degene die in de vuurlinie is gesneuveld het ook weer en scheelt dat weer een ticket! :) Ik revive alles wat los en vast zit onder het mom "Het zou maar een ticket schelen!"...

(als ik echter ver moet lopen voor een rivive door een vuurlinie, dan is het zinloos en kost het 2 tickets, dus dat doe ik niet)..

[ Voor 11% gewijzigd door ReCreator op 01-11-2011 15:08 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Ok, jullie hebben gelijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een goeie reviver is meer waard dat iemand die maar kogels in het wilde weg staat te jagen. Zeker als je je medkit inruilt voor een M230 launcher, heb je nog behoorlijk wat vuurkracht bij je ook, om genoeg tijd te maken om weer wat mensen te reviven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
EA verkondigd hier op Kotaku dat "de problemen bijna opgelost zijn"
http://kotaku.com/5854772...ld-3-almost-fixed-ea-says
ik ben eens benieuwd :D

[ Voor 22% gewijzigd door Tokkes op 01-11-2011 15:30 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02-2023
Weet iemand waar/of je kan zien hoe ver je al bent om een bepaalde medal te halen?
Bij BFBC2 kan je zien 32/50 ofzo, dan wist je dan je nog 18 te gaan had.
Met BF3 op Battlelog zie ik alleen of gehaald, of hoeveel je moet.

jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:30:
Weet iemand waar/of je kan zien hoe ver je al bent om een bepaalde medal te halen?
Je kan ook zien wat de requirements zijn, en die kan je dan elders weer vinden. Zoals zoveel ribbons van bepaalde soort, zoveel tijd als bepaalde klasse of zoveel kills.
Tokkes schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:30:
EA verkondigd hier op Kotaku dat "de problemen bijna opgelost zijn"
http://kotaku.com/5854772...ld-3-almost-fixed-ea-says
ik ben eens benieuwd :D
Hmmm de pagina laad bij mij niet, bedoelen ze de lag problemen?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-06 23:37
TonyTone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:30:
over je ribbons heen met je muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 20:43

j4y

Wat kan je nu eigenlijk met die ribbons / Wat is het nut er nu van?

ik kom van cod2/cod4 en daar had je dat allemaal niet... het is leuk dat je wapens en spul kan 'unlocken' maar wat voor waarde die ribbons hebben is me niet duidelijk XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
j4y schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:35:

ik kom van cod2/cod4 en daar had je dat allemaal niet... het is leuk dat je wapens en spul kan 'unlocken' maar wat voor waarde die ribbons hebben is me niet duidelijk XD
Ribbons en medals geven je punten en het is een aanduiding van performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
Ik weet wat de requirements zijn, die zie je als je boven de Medal gaat met de muis.
Daar staat bijvoorbeeld "Obtain the....ribbon 30 times"

Maar ik bedenk me net dat je dat natuurlijk rechts kan zien bij de ribbons 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TonyTone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:38:
Ik weet wat de requirements zijn, die zie je als je boven de Medal gaat met de muis.

...doos }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Soort beloning voor bepaalde taken waarmee je extra punten kan verdienen. Cap je veel vlaggen wordt dat extra beloond via een ribbon. Zo ook killstreaks, veel kills in het algemeen en squad taken. Het beloond het flink scoren van punten in een enkele ronde waardoor mensen sneller geneigd zijn om in elke ronde actief te zijn zodat je op het eind flink wat ribbons krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, m'n m249 met holo sight, bipod en extended mags is echt pure awesomeness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
TonyTone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:38:

just like i said! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik begin redelijk een hekel aan dit spel te krijgen. Ik mag van geluk spreken als ik uberhaupt op een server weet te komen, en voor dat ik enigszins op gang kom vlieg ik er alweer uit met een of andere time-out (lees: binnen enkele minuten). Zit nochtans op glasvezel en te verbinden met servers in Duitsland, Frankrijk of de UK. Battlelog zelf een server laten kiezen is al helemaal verschrikkelijk, het geeft me genoeg tijd voor een wc pauze en om een goede kop thee te zetten. En dan te bedenken dat ik niet eens van plan was om de single player van het spel zelfs te gaan spelen. Als dit zo door gaat wil ik mijn geld terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyTone
What you said I already knew, but I was to stupid to make the connection :F

lol @ doos d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
marco.meijer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:43:
Ik begin redelijk een hekel aan dit spel te krijgen. Ik mag van geluk spreken als ik uberhaupt op een server weet te komen, en voor dat ik enigszins op gang kom vlieg ik er alweer uit met een of andere time-out (lees: binnen enkele minuten). Zit nochtans op glasvezel en te verbinden met servers in Duitsland, Frankrijk of de UK. Battlelog zelf een server laten kiezen is al helemaal verschrikkelijk, het geeft me genoeg tijd voor een wc pauze en om een goede kop thee te zetten. En dan te bedenken dat ik niet eens van plan was om de single player van het spel zelfs te gaan spelen. Als dit zo door gaat wil ik mijn geld terug :(
Ben hiervoor geen insider, speel op de PS3. Maar lees regelmatig hier dingen over instellingen veranderen in je router (UPNP etc.). Misschien het opzoeken waard.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes

Nou weet ik niet meer of het in CoD4 zat, maar in CoD6 (MW2 dus) had je "accolades". Tegenhanger van de Ribbons dus in BF3, al denk ik niet dat er punten te verdienen viel met die Accolades...

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
marco.meijer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:43:
Klinkt als een probleem met een niet geupdate punkbuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik hoop dat die UPNP toestand wat kan veranderen, want dit is dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco.meijer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:45:
Ik moest het in m'n router uitzetten voordat ik fatsoenlijk kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
UPNP lees ik hier veel. Zelfde bericht boven jou over punkbuster update. Kijken of je dezelfde versie hebt als de server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Zoals gezegd, kijk ook nog even naar het punkbuster probleem en de bijbehorende oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens waarom ik tussendoor "additional points" krijg aan het einde van een ronde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 18:23

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

iemand dit al gezien?
Bij de M416 (assault) is een scope die alleen te gebruiken is voor DICE employees:

Afbeeldingslocatie: http://img802.imageshack.us/img802/8653/ballisticl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJukeBox
ApC_IcE schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:47:
iemand dit al gezien?
Bij de M416 (assault) is een scope die alleen te gebruiken is voor DICE employees:

[afbeelding]
bij bijna elk wapen, zoniet elk wapen is er wat voor de dice employees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ApC_IcE schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:47:
iemand dit al gezien?

[afbeelding]
Elk wapen heeft volgens mij een aantal dice only unlocks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Even solliciteren bij DICE om dan ook echt alle unlocks te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mwa, boeie, betwijfel of dat echt het spelplezier gaat bederven voor ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 08:58

Oxigeon

En zo is dat!

Ik speel nu al een aardige tijd op de PS3. Maar hoe geraak ik aan een dog tag van een tegenstander? Ik schiet iemand af en dan?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Wat is er toch met DICE employee.... de game is niet gemaakt voor DICE zelf, maar voor iedereen.
Waarom zouden er DICE exclusive items in zitten? Moeten we een baan vragen bij DICE? Kom op, zulke zaken laat je niet zien in de browser aan iedereen. Want dan gaan sommigen eerder protesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben anderen ook de guided missile van de jet geunlocked? Ik had verwacht dat je ermee wel tanks kon slopen, of iig disablen, maar je hebt er kennelijk 2 of 3 voor een disable nodig, je hebt er dus weinig aan zo.
Ook had ik verwacht dat als een target al gelased was dat je de missile in de richting zou kunnen schieten, maar je moet dan nog steeds locken, al is het iets korter dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Oxigeon schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:49:
Ik speel nu al een aardige tijd op de PS3. Maar hoe geraak ik aan een dog tag van een tegenstander? Ik schiet iemand af en dan?
je moet hem fileren met je knife (rechter 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:46:
Weet iemand trouwens waarom ik tussendoor "additional points" krijg aan het einde van een ronde?
Vroeg het me ook af, misschien voor double kills oid?

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DeepShadow schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:50:
[...]

Vroeg het me ook af, misschien voor double kills oid?
Volgens mij zijn die voor de Vehicle unlocks, want die komen bij de normale puntentelling niet langs. Ze zijn 200 per stuk als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:46:
Tussendoor aan het einde? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cybermans schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:50:
[...]

je moet hem fileren met je knife (rechter 1)
Dat heb ik dus 1x gedaan maar heb evengoed geen dogtag binnen. Moet ik dan nog iets speciaals doen om hem van hem af te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Oxigeon schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:53:
[...]

Dat heb ik dus 1x gedaan maar heb evengoed geen dogtag binnen. Moet ik dan nog iets speciaals doen om hem van hem af te pakken?
hij moet wel eerst levend zijn, dan geknived worden door jou en dan dood zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Van achter fileren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
en dan hopen dat niet een mortar je voor is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

cybermans schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:54:
[...]

hij moet wel eerst levend zijn, dan geknived worden door jou en dan dood zijn :P
Ok, ik heb dus zelf gisteren iemand geknive't van voren. Maar dat is dus niet voldoende. Moet het dan inderdaad van achteren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
Oxigeon schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:56:
[...]

Ok, ik heb dus zelf gisteren iemand geknive't van voren. Maar dat is dus niet voldoende. Moet het dan inderdaad van achteren zijn?
Van achter is iemand in 1x dood. Van voren of opzij moet je 3x knifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

:Y

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, beetje krom. Bedoel dat ik aan het einde van een spel als de punten gegeven worden die 200 extra krijg, en dat dat tussendoor een enkele keer gebeurd maar niet altijd. Zo duidelijk ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
[...]

Ja je krijgt, als je hem van achteren fileert, een cutscene waarbij je hem fileert en ze dogtag afpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-09 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:57:
[...]

Klopt, beetje krom. Bedoel dat ik aan het einde van een spel als de punten gegeven worden die 200 extra krijg, en dat dat tussendoor een enkele keer gebeurd maar niet altijd. Zo duidelijk ? :+
Dat zijn award points. Kijk maar eens een battlelog verslag na

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperflipNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:57:
[...]

Ja je krijgt, als je hem van achteren fileert, een cutscene waarbij je hem fileert en ze dogtag afpakt.
Daarbij moet die persoon ook wel een afwijkende dogtag hebben, anders heb je d'r nie zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 21:04
Ik wil graag oefenen (en spelen/testen met de control) met vliegtuigen, maar als ik een lege server join moet ik wachten op nog een aantal andere spelers. Dan kan ik dus weer niet oefenen en zeikt iedereen als ik kunstjes ga doen. Hoe doen jullie dat? Is er geen manier om lokaal even een servertje te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

T-mo-T schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 15:59:
Ik wil graag oefenen (en spelen/testen met de control) met vliegtuigen, maar als ik een lege server join moet ik wachten op nog een aantal andere spelers. Dan kan ik dus weer niet oefenen en zeikt iedereen als ik kunstjes ga doen. Hoe doen jullie dat? Is er geen manier om lokaal even een servertje te starten?
Zoek bij servers naast Flightschool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-08 11:58
oke, in 5 uur en 59 minuten:P alles van jets geunlocked. zit nou opgeteld met 53 kills (4 in rush..., doe ik niet zo vaak) en zeker 80 vehicles disabled (zit op 105 maar die andere had ik met infrantry gedaan) en moet zeggen dat het echt heel makkelijk is om minimaal een kwartier in de lucht te blijven zonder neergehaald te worden als je weet hoe je er mee moet omgaan (zoals als iemand je achtervolgt meteen boven je base vliegen, daar staat altijd AA voor je klaar en die helpen je waarbij je hem nu kunt achtervolgen of hij is al de lucht uitgeknald.. Alleen nu heb je een probleem... De jet is echt underpowed niet normaal... De beta was beter... Guided missile geeft maar 34% damage (heel veel 34 points assists). Dit is veels te zwak... moet je dan zeker 3x raken en soms repairen ze gewoon vrolijk en gaan verder. En tegen infrantry hebben ze helemaal geen nit. Zo veel rocketpods erop geschoten maar niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dersan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:37:
[...]

Nou, ik ben gisteren pas voor het eerst gaan vliegen in de AH-64, of hoe die Apache ook heet. Ben elke keer snel de lucht uitgeschoten maar binnen 1 rondje rush had ik toch wel de flares alweer binnen. Gewoon even doorbijten.

En net alsof je met flares niet de lucht uit wordt geschoten. Wanneer je 2 goede engineers tegenover je hebt ben je er ook geweest. Ja, of je gaat een beetje uit de map hangen achter bergen oid, maar dan heb je ook niks meer aan je helikopter.
Exactly.
Mensen beginnen te snel te klagen als iets niet meezit. Het is een game: bekijk alles eens met een uitdaging en begin niet direct forums vol te spammen met jullie crap :(
Ik heb nu flares en heatseekers voor jets en attack helicopters.
Het heeft me zeker een uur of 3 gekost en m'n SPM en K/D hebben enorme deuk genomen, maar so what?
Heb ontzettend veel bijgeleerd qua manouvreren.

Ik kan al goed vluchten van de vijand als ik gelocked ben, maar attacken moet ik nog aan werken.

Speel op relatief lege servers voor een paar uur. En check wat youtube tutorials, er zijn daar zeer wat handige zaken uit te leren.
edit: En als je die paar uurtjes er niet wil insteken, moet je maar op de grond blijven :)

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 01-11-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://imageshack.us/photo/my-images/689/battlelogknife.jpg/

Buggy battlelog is vergeten dat ik dogtags heb afgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l166 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:01:
oke, in 5 uur en 59 minuten:P alles van jets geunlocked. zit nou opgeteld met 53 kills (4 in rush..., doe ik niet zo vaak) en zeker 80 vehicles disabled (zit op 105 maar die andere had ik met infrantry gedaan) en moet zeggen dat het echt heel makkelijk is om minimaal een kwartier in de lucht te blijven zonder neergehaald te worden als je weet hoe je er mee moet omgaan (zoals als iemand je achtervolgt meteen boven je base vliegen, daar staat altijd AA voor je klaar en die helpen je waarbij je hem nu kunt achtervolgen of hij is al de lucht uitgeknald.. Alleen nu heb je een probleem... De jet is echt underpowed niet normaal... De beta was beter... Guided missile geeft maar 34% damage (heel veel 34 points assists). Dit is veels te zwak... moet je dan zeker 3x raken en soms repairen ze gewoon vrolijk en gaan verder. En tegen infrantry hebben ze helemaal geen nit. Zo veel rocketpods erop geschoten maar niks....
Zelfde probleem, en heb jij ook al die guided missile geschoten als teammates een target lasen? Ik zie niet echt in wat het voordeel ervan is, want je zou buiten line of sight moeten kunnen schieten dan, maar heb is mij niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Hoe kom je aan die, leip ding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat bij de specact kit. Deze heb ik via G2play gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:09:
Zat bij de specact kit. Deze heb ik via G2play gekocht.
hmmpfff ga ik niet betalen voor zon kitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
Heren, hoe zit het met de graphics in de full versie ? en is de framerate beter dan in de beta?

Hoor toch erg veel tegenstrijdige berichten over BF3. de een vind het super, en de ander heeft nog steeds dezelfde issues als met de beta.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood

Isniedood

nee, echt niet!

Geen idee hoe de beta was maar draai hem als een zonnetje. 40+ frames op 1920x1280 met alles op high, 1 op ultra en 4x aa.

Mijn systeem: windows en game geinstalleerd op ssd, 8 gb geheugen, intel 2500K (nog niet overgelocked), radeon 6950 2gb(klein beetje overgeclockt maar nog niet geflashed), windows 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Visgek24 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:11:
Heren, hoe zit het met de graphics in de full versie ? en is de framerate beter dan in de beta?

Hoor toch erg veel tegenstrijdige berichten over BF3. de een vind het super, en de ander heeft nog steeds dezelfde issues als met de beta.
grafisch is er een kleine verbetering door dat je nu ultra aan kan zetten

qua fps is het veel stabieler. en krijgen het merendeel van de mensen een hoger fps dan in de beta.

ik had met de beta max 33 fps. nu heb ik rond de 45 fps

[ Voor 5% gewijzigd door roboreaper op 01-11-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen hebben wat issues met BF3, en smijten de game onmiddellijk in de categorie "consoles zijn het leadplatform".
Wat niet waar is. De game komt op sommige vlakken gerusht over maar dan onmiddellijk Dice beginnen te verwijten dat ze ons PC gamers in de steek laten, is echt te onnozel voor woorden.
Als je BF3 een console game vind, moet je maar bij Valve's games blijven.
Ik kan tal van kenmerken opsommen dat toont dat PC meer aandacht kreeg dan consoles.

Ja, er zijn nog issues, maar bij een game van dit kaliber is dit toch normaal. Een game is nooit bugvrij at release.
En Dice heeft altijd al buggy games gehad at release.
BF3 at release speelt momenteel véél beter dan BF2 at release, en BFBC2 at release.

En game loopt hier veel beter dan de beta, qua FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Asgaro schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 16:15:
[...]
Mensen hebben wat issues, en smijten de game onmiddellijk in de categorie "consoles zijn het leadplatform".
Wat niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

omg

James bond :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu nog met beta drivers voor een ati kaart (5870). Alles draait vlekkeloos op high. Daarnaast heb ik wel een goede processor, ssd etc. Ultra heb ik nog niet geprobeerd omdat ik niet verwacht dat het verschil veel zal uitmaken. Nog geen last van framedrops gehad, die ik wel had in de beta.

Qua performance vind ik het dus wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Haha. Epic! Die parachute die aan de helikopter blijft hangen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
OMFGOMFGOMFG NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!

Haha, net nog op Damavand: plek ik 2 C4'tjes op m'n humvee, broooooooeeeeeemmmm door een deel van de tunnel. spring eruit; zie het icoontje op de map rood worden (humvee dus gepikt), laat de C4 z'n werk doen: BOOM: 5 kills.
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/kym-assets/entries/icons/original/000/004/457/challenge.jpg?1291495361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chuck norit
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11-2021
Toen ik voor de eerste keer in een vliegtuig stapte had ik de optie om op R3 de klikken (xbox versie)
en kon ik mijn camera veranderen naar 3d person zodat ik het vliegtuig zag. Sinds gisteren heb ik alleen nog maar cockpit view. R3 werkt niet meer. Hetzelfde met voertuigen. Iemand meer die dit heeft? Heb alles geprobeerd, ik krijg het niet meer voor elkaar.
Pagina: 1 ... 38 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien