EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 14:40:
Ik vind het persoonlijk te gek voor woorden dat je standaard uitrusting moet UNLOCKEN. Wie verzint zoiets nou?
Raketten en flares als unlocks? WTF!?
In dat opzicht is de game echt achteruitgang vergeleken met Battlefield 2.
Zie je het al voor je? De Amerikaanse marine die een straaljager alleen met het boordkanon op pad stuurt

Misschien, maar ik heb een paar uur deze voormiddag gespeeld, en ben ondertussen mooi op weg naar men heat seeking missiles. En dat is zonder base-campen, wachtend op heli's of jets, zelfs zonder ook maar 1 kill of destroy vanuit die heli/jet

(Met de gun van de jet kan ik niet goed om, en in een heli laat ik de gunner zijn werk doen).
Gewoon elke gelegenheid die zich voordoet om in een jet of heli te springen, met beide armen aannemen. Als je niet lang in de lucht blijft in het begin, owv je controls die je nog niet gewoon bent, of owv het gebrek aan flares, en als je team even niet zoveel aan je heeft, dan is dat maar even zo...
Sommige scores zijn ook gewoon gelinkt. Eens je flares hebt voor 1 heli, heb je die blijkbaar ook voor andere.
Volgens men Battlelog so far:
F/A-18E SUPER HORNET
0 kills, 0 destroys, 8min onboard: heb flares en halfweg heatseekers
SU-35BM FLANKER-E
0 kills, 0 destroys, 4min onboard: heb flares en halfweg heatseekers (zelfde score als F/A-18)
SU-25TM FROGFOOT
0 kills, 0 destroys, 0min onboard: heb flares en halfweg heatseekers (zelfde score als F/A-18)
AH-1Z VIPER
0 kills, 0 destroys, 4min onboard: heb flares en halfweg heatseekers
MI-28 HAVOC
0 kills, 0 destroys, 1min onboard: heb flares en halfweg heatseekers (zelfde score als AH-1Z)
Dus moeilijk is het zeker niet. Even doorbijten.
Net zoals je moet doorbijten tot je een deftige scope geunlocked heb.. (als je sucked met iron sights, zoals ik)
[
Voor 4% gewijzigd door
Buzz_Fuzz op 01-11-2011 14:59
]