Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Preau schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:50:
[...]

Voor die vehicles vind ik het juist handig om C4 bij de hand te hebben als support. Meestal letten ze toch niet op wat er achter hun gebeurt en plak je er rustig 3 stuks C4 op.
Inderdaad, soms rijden ze gewoon langs je heen, je kan er dan naar toe sneaken en er c4 op plakken

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:01:
Support wordt idd ook vrij veel gespeeld, die wapens zijn ook een tikkeltje idioot als je het mij vraagt. Werken veel te goed gewoon uit de hand zonder dat je hoeft gaan liggen of een bipod hoeft te gebruiken, zouden wat meer recoil en spread mogen hebben. Nu zijn het praktisch assault rifles met grote clipsize.
Als Support speler die wel eens Assault speelt vind ik dat LMG's inderdaad erg goed zijn op medium range. Op long legt 'ie het toch echt af tegen elke willekeurige rifle. Ik heb wel het idee dat de kogels gewoon groter zijn (cal. is ook groter) waardoor je alsnog vaak dingen raakt terwijl je alleen maar in de general direction schiet. Vind het geweldig om gangen/tunnels 'op slot' te zetten, daar heb je inderdaad die clipsize voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29
Tijdens BFBC2 lette ik voornamelijk op de volgende statistieken; K/D ratio, score per minute. Hetzelfde doe ik nu bij BF3. Ik kan dan ook behoorlijk gefrustreerd raken als mijn K/D niet gunstig is. dan bederft mijn spelplezier dan ook behoorlijk (eigen schuld).

Mijn collega ga aan dat hij totaal niet op K/D ratio let, en in iedere ronde gewoon zoveel mogelijk punten wil scoren.

Wat letten jullie voornamelijk op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lumics schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:06:
Tijdens BFBC2 lette ik voornamelijk op de volgende statistieken; K/D ratio, score per minute. Hetzelfde doe ik nu bij BF3. Ik kan dan ook behoorlijk gefrustreerd raken als mijn K/D niet gunstig is. dan bederft mijn spelplezier dan ook behoorlijk (eigen schuld).

Mijn collega ga aan dat hij totaal niet op K/D ratio let, en in iedere ronde gewoon zoveel mogelijk punten wil scoren.

Het enige waar ik op let is of ik plezier in het spelen heb. K/D kan me gestolen worden. Punten komen vanzelf wel.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winnen met een hoge K/D, simpelweg omdat vaak dood gaan niet leuk is en mensen niet kunnen killen ook vrij zuig is. Maar eerst winnen en dan pas de rest natuurlijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:52:
[...]
Er is in mijn beleving juist een chronisch te kort aan support, in ieder geval van de ammo boxes.
+1

Daarom switch ik van een bepaalde klasse vaak terug naar support.
Misschien dat er genoeg support spelen, maar ammoboxes droppen...forget it. Ik maak daardoor wel veel punten met de resupply >:)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14

Ik vind beiden frustrerend. Kan nooit lekker relaxed een basis verdedigen... dwing mezelf altijd naar het punt van actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind mn KD wel belangerijk maar gaat me toch vooral om mijn score per minute. aan je score pr minute vind ik dat je kan zien hoe goed je speelt(als je maar lang gespeeld hebt want als je 1 uur gespeeld hebt en je heb een goeie spm dat zegt natuurlijk niks. ik heb wel potjes van 10-12 maar wel een hoge spm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:08:
Winnen met een hoge K/D, simpelweg omdat vaak dood gaan niet leuk is en mensen niet kunnen killen ook vrij zuig is. Maar eerst winnen en dan pas de rest natuurlijk.
Wat ik erger vind is dat je SKILL in de min gaat, net alsof je echt zuigt in dit spel. Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik vrolijk van word is als mijn team wint

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat helicoptertje van Recon is echt geniaal :D Ik ben een beetje een actieve recon en lig niet telkens op 1 spot. Maar loop rond met een 4x scope. En vaak als ik in een groot gebied kom en beschoten van wordt van een grote afstand door een andere recon, maar niet weet waar precies die zit. Dan ga ik even achter een steen liggen, hup helicoptertje de lucht in, en ik weet precies waar die zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:18
Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:09:
[...]

Wat ik erger vind is dat je SKILL in de min gaat, net alsof je echt zuigt in dit spel. Haha.
Wat houdt die skill in dan? 8)7 Want die van mij is lager gegaan terwijl mijn score per minuut hoger is geworden en mijn k/d ratio ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:09:
Ach daar let ik niet op, wat boeit het mij nu wat een computerprogramma vind dat mijn skill is? Als ik er zelf maar tevreden over ben. SPM is ook zo iets, die punten worden toegekend op basis van wat een paar mensen vinden dat acties waard zijn. Het is kinderlijk eenvoudig een hoge SPM te halen zonder echt nuttig bezig te zijn. Daarnaast krijgen ook mensen die nutteloos zijn vaak veel punten doordat 'helpen' met een kill meer oplevert dan de kill maken. En hebben voertuigjatters die er alleen vandoor gaan ook een hoge SPM omdat ze eerder bij de eerste twee vlaggen zijn wat toch flink wat punten oplevert.
Wat dat betreft zuigt het ook als je spawned zonder kans op een voertuig, dag 250-750 punten omdat je overal te laat komt.
tiswat schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:11:
[...]
Wat houdt die skill in dan? 8)7 Want die van mij is lager gegaan terwijl mijn score per minuut hoger is geworden en mijn k/d ratio ook.
Volgens mij het aantal kills en deaths verrekenen met levels van je tegenstanders. Een paar high-levels killen geeft een hogere skill en low-levels killen een lagere skill.

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 01-11-2011 10:13 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als sniper? zo veel mogelijk headshots en Nemesis kills. Zo min mogelijk deaths, want dan ben je goed bezig m.b.t. sneaky zijn.

Als support of medic kijk ik alleen maar naar punten totaal, je bent redelijk expendable, maar bent er ook vooral om anderen te "verzorgen".

Als engineer, simpel. Zo veel mogelijk vehicle damage.

K/D ratio kan me in principe gestolen worden, behalve in Rush games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:24

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Is er al iemand die het wel gelukt is om co-op met public matchmaking te spelen? Ik blijf maar zitten kijken naar een scherm met "waiting for player"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:10:
Het enige waar ik vrolijk van word is als mijn team wint
Mijn idee! ren/rij me rot naar de vlaggen in conguest :)

En ik drop de een na de andere ammo box....voor in die map crossing seine ofzo is die uiterst effectief voor me team!
Dat reviven heb ik nog niet erg onder de knie haha ga iedere x dood als ik bezig ben haha

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:13:
Is er al iemand die het wel gelukt is om co-op met public matchmaking te spelen? Ik blijf maar zitten kijken naar een scherm met "waiting for player"....
Close game en try again, had het gisteren ook regelmatig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het allemaal wel in verhouding?
Als je een goede K/D ratio hebt, betekent het over het algemeen dat je goed bezig bent, en automatisch ook spm en skill krijgt. Althans, dat is bij mij wel het geval. Om kills te maken loop ik van vlag tot vlag, en als ik er toch even ben, dan cap ik hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
ik word vrolijk van landmijnen >:) .

zo heerlijk om gedurende de ronde op elke drukbegaande wegen ( conquest ) alle 3 die dringen in een driehoek neer te leggen of een rijtje. En dan gewoon doodleuk verder gaan met jagen op tanks met je rpg of jets met je stinger.. en dan constant van tussendoor de melding te krijgen

Vehicle disabled
Vehicle destroyd
Enemy killed
Enemy killed
points blabla....

Elk setje landmijnen levert haast gegarandeerd een kill en destroy op :D
Net alsof mensen er niet van bewust zijn dat ze er kunnen liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

tiswat schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:11:
[...]
Ik heb geen idee hoe die skill werkt, ik had eerst ergens in de honderd, daarna in de negentig en nu sta ik op -1. Terwijl ik vaker gewonnen heb, mijn k/d ratio is hoger en SPM is ook hoger. Gisteren wel veel grenade kills gehad, misschien dat ze dat afstraffen?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is me gelukt ja, speelde enkel wel met een of andere halve gare die maar een kwart van mijn kills had. Gewoon via www.gotbf3.nl/teamspeak en dan lekker samen spelen met goede communicatie. Bij sommige maps ook cruciaal om uberhaupt te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteravond even druk gemaakt met Recon en de SOFLAM vrijgespeeld.

Conclusie:
Dat ding is compleet nutteloos. Vliegtuigen/heli's zijn totaal niet te tracken, ze zijn in no-time weer buiten bereik of achter de 'camera' verdwenen. Jeeps zijn veel te snel om uberhaubt ooit te tracken, zijn ook veel sneller neer te halen met elk ander soort wapen. Tanks kan je beter met een gewone RPG rond gaan schieten, of de Javelin handmatig laten locken, een lock op een tank lukt nog wel (je moet dus LoS hebben), maar in leven blijven terwijl dat ding ook nog heel blijft... zo goed als onmogelijk.

Verder heeft dat ding precies hetzelfde probleem als de TURT (motion tracker :P), je moet dus een vlakke ondergrond hebben, je staat de helft van de tijd al te kloten om dat ding in de bergen/zand uberhaubt neer te zetten voordat je er eigenlijk gebruik van kan maken. 1x 'exit view' en dat ding is meteen nuteloos, moet je hem weer oppakken en opnieuw neerzetten.

Per saldo, dat wat een bergje verspilde tijd :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Phyxion schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:14:
[...]

Ik heb geen idee hoe die skill werkt, ik had eerst ergens in de honderd, daarna in de negentig en nu sta ik op -1. Terwijl ik vaker gewonnen heb, mijn k/d ratio is hoger en SPM is ook hoger. Gisteren wel veel grenade kills gehad, misschien dat ze dat afstraffen?
Ja mijn K/D is 1.5 geloof ik. SPM 513 en skill 190 ofzo. Maar zat eerst boven de 200. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:14:

zo heerlijk om gedurende de ronde op elke drukbegaande wegen ( conquest ) alle 3 die dringen in een driehoek neer te leggen of een rijtje. En dan gewoon doodleuk verder gaan met jagen op tanks met je rpg of jets met je stinger.. en dan constant van tussendoor de melding te krijgen

Vehicle disabled
Vehicle destroyd
Enemy killed
Enemy killed
points blabla....

Haha, probeer dit: Caspian border als je US bent, heel het gasstation vol plempen. En als je RU bent, heel de antenna vol plempen :P Ik heb daar echt al zoveel tanks en buggies mee gesloopt. Ik vind dat nog het lekkerste gevoel van BF3, dat er een tank ontploft met 2 man erin omdat ie over je mijnen reed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:15:

Conclusie:
Dat ding is compleet nutteloos. Vliegtuigen/heli's zijn totaal niet te tracken, ze zijn in no-time weer buiten bereik of achter de 'camera' verdwenen. Jeeps zijn veel te snel om uberhaubt ooit te tracken, zijn ook veel sneller neer te halen met elk ander soort wapen. Tanks kan je beter met een gewone RPG rond gaan schieten, of de Javelin handmatig laten locken, een lock op een tank lukt nog wel (je moet dus LoS hebben), maar in leven blijven terwijl dat ding ook nog heel blijft... zo goed als onmogelijk.

Verder heeft dat ding precies hetzelfde probleem als de TURT (motion tracker :P), je moet dus een vlakke ondergrond hebben, je staat de helft van de tijd al te kloten om dat ding in de bergen/zand uberhaubt neer te zetten voordat je er eigenlijk gebruik van kan maken. 1x 'exit view' en dat ding is meteen nuteloos, moet je hem weer oppakken en opnieuw neerzetten.

Zelfde probleem met alle andere deployables, de MAV en Beacon hebben ook vlakke ondergrond nodig....

Wat ik stom vind is dat je MAV alleen maar trackt en hovert als je hem ook gebruikt... Zo een ding zou je ergens moeten kunnen laten zweven en dat ie dan met zijn sensors gewoon automatisch dingen spot.... maar nee hij zweeft langzaam naar beneden, stom kutding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Ricloo86 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:13:
[...]

Dat reviven heb ik nog niet erg onder de knie haha ga iedere x dood als ik bezig ben haha
Iemand nog tips wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Goed timen en vooral dichtbij zijn. Als je mist kost het je weer een paar seconden...

[ Voor 11% gewijzigd door SuperflipNL op 01-11-2011 10:20 ]

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen mensen reviven die midden op een straat liggen waar de kogels rond vliegen of in open veld waar de enemy op gericht is ik probeer zelf altijd erachter te zitten tijdens het reviven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Conclusie:

Vond SOFLAM toch wel goed werken heb er ook helis mee neer geschoten :X

maar den vooral dat je die SOFLAM ergens in de open veld moet zetten en dan met je Javs in de bergen moet gaan zitten

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:52
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:16:
[...]

Haha, probeer dit: Caspian border als je US bent, heel het gasstation vol plempen. En als je RU bent, heel de antenna vol plempen :P Ik heb daar echt al zoveel tanks en buggies mee gesloopt. Ik vind dat nog het lekkerste gevoel van BF3, dat er een tank ontploft met 2 man erin omdat ie over je mijnen reed:)
het lekkerste gevoel voor mij is een jet voor je ogen een gebouw in of tegen een berg aan zien crashen nadat je hem geraakt hebt met je stinger _/-\o_

Maar idd mijnen zijn ook supervet, vind ook echt fijn dat ze blijven liggen ( weet niet of er een limiet aan zit hoor ? ) maar ik had daarstraks iets van 12 mijnen liggen in grand bazaar >:)
Stuk beter dan bij BFBC2 waarbij elke keer je mijnen verdwenen als je nieuwe neergooide, zo kun je natuurlijk nooit een fatsoenlijke verdediging opzetten rond je vlag...

Nu wel, stuk of 9 landmijnen rondom, jijzelf erbij met je M4 met extra mags en je rugzak vol raketten.
Kom dan jonge ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:20:
[...]

Vond SOFLAM toch wel goed werken heb er ook helis mee neer geschoten :X

maar den vooral dat je die SOFLAM ergens in de open veld moet zetten en dan met je Javs in de bergen moet gaan zitten
Zowiezo je SOFLAM ergens neer zetten en er zelf totaal niet bij in de buurt zijn... Anders ben je zo snel gespot, iedereen denkt dat je altijd boven op dat ding moet zitten ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
Skybullet schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:22:
[...]

het lekkerste gevoel voor mij is een jet voor je ogen een gebouw in of tegen een berg aan zien crashen nadat je hem geraakt hebt met je stinger _/-\o_

Maar idd mijnen zijn ook supervet, vind ook echt fijn dat ze blijven liggen ( weet niet of er een limiet aan zit hoor ? ) maar ik had daarstraks iets van 12 mijnen liggen in grand bazaar >:)
Stuk beter dan bij BFBC2 waarbij elke keer je mijnen verdwenen als je nieuwe neergooide, zo kun je natuurlijk nooit een fatsoenlijke verdediging opzetten rond je vlag...

Nu wel, stuk of 9 landmijnen rondom, jijzelf erbij met je M4 met extra mags en je rugzak vol raketten.
Geef voldoening van die kleuters die ALTIJD in tanks gaan. Om die af te maken is.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluisie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-09 17:15
Heeft een van jullie misschien al eens de nemesis ribbon gekregen? Ik heb vaak genoeg aan het einde van de ronde nemesis kills: 2 zien staan, maar ik heb nog niet eens 1 ribbon bij awards staan.

Dat weinig mensen support spelen (of geen ammo droppen) komt in sommige maps goed uit, al 62x resupply ribbon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pluisie schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:23:
Heeft een van jullie misschien al eens de nemesis ribbon gekregen? Ik heb vaak genoeg aan het einde van de ronde nemesis kills: 2 zien staan, maar ik heb nog niet eens 1 ribbon bij awards staan.
Ik heb die 5x... geen idee hoe ik eraan kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
tiswat schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:23:
[...]

Geef voldoening van die kleuters die ALTIJD in tanks gaan. Om die af te maken is.. O+
Zielig dat jij spelers die graag met tanks vechten gelijk kleuters noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:22:
[...]

Zowiezo je SOFLAM ergens neer zetten en er zelf totaal niet bij in de buurt zijn... Anders ben je zo snel gespot, iedereen denkt dat je altijd boven op dat ding moet zitten ofzo...
Jep heb zoeen gevoel dat hij dat heeft gedaan >:)

Je legt je AT mines ook midden van de weg he _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer gewoon te winnen en de beste te zijn. Stats zijn zo relatief. Vaak speel in meerdere rondes achter elkaar met een slecht team en heb daardoor een lage nwin-loss. Puur omdat ik niet van winning team joinen houd.

En K:D is ook zo relatief als het maar kan zijn. Soms zie ik mensen die per potje maar 5 kills maken maar dan wel 0-1x dood gaan. Tja, door campen en vreselijk defensief spelen zullen je stats er wel goed uit zien maar qua skills is dat maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Gisteren mortar vrijgespeeld. Zit er een tegenstander de boel te bestoken.. plug ik mn mortar neer en *plop* instant kill! Meteen een tank een straat verderop bestookt en hup, weer verder. Straks smoke vrijspelen?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:22:
[...]

6 vind ik wel genoeg eerlijk gezegd. Als je daar 1 vlag niet mee kan verdedigen kan je misschien beter kijken hoe je ze daadwerkelijk strategisch kan neerleggen. Op donkere plekken bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als iemand die extreem veel assault speelt :) (400nogiets revives op het moment)

Revive mensen niet als ze in een open stuk zijn gerend, jij bent belangrijker dan zo'n mafkees die vol uit cover rende.
Ik probeer vaak gewoon in leven te blijven voor me squad (spawn) en voor het team met healen en reviven.

Als iemand is neergeschoten is het handiger om eerst zelf een paar kogels door de tegenstander te jagen en dan pas te reviven.
Hierdoor heb je niet het probleem dat iemand precies de hoek om loopt als jij revivet en wordt de persoon die is geriveved niet meteen weer afgeschoten.
Ook verwachten mensen meestal niet gelijk een tegenstander nadat ze iemand hebben afgeknald, dus kan je ze pakken als ze reloaden.
En mochten er meer zijn dan schrikken ze iig van het schieten dus heb je heel even geen kogels om je oren :)

Zorg dat je altijd een medipack hebt liggen in de buurt, als je dan een keertje een beetje tricky moet reviven en wat schade krijgt ben je gelijk weer aan het healen ipv dat je eerst nog een medipack moet droppen.

Verder is het gewoon vaak doen.
Ik vind assault erg leuk maar het is wel super frustrerend dat je 0,0 kan doen tegen voertuigen.
Als je eens een keer alleen loopt ben je echt zoveel minder goed dan een engi of zelfs een support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Fuck donkere plekken, gewoon complete weg volgooien. Wel jammer dat je weinig tegen vijandelijke mijnen (zowel AT als claymore) kan doen, ook al zie je ze. Enige manier die ik tot nu toe heb gevonden is een RPG of iets soortgelijks erop afschieten.

Zelf leg ik mijn AT mines echter niet voor kills, oftewel geen cluster. Leg ze enkel om mensen uit hun stomme tanks te krijgen, oftewel normaal zal ik maar met een enkele mijn de tank hebben, dus enkel disabled. Meestal heb ik wel twee rijen, dus als niemand er is om hem af te schieten en hij repaired mag hij daarna nog een keer hetzelfde doen bij volgende rij anti tank mines. Uiteraard hebben jeeps minder geluk als ze over mijn mines rijden, einde verhaal voor hun.

En als ik in de buurt ben met RPG wacht ik altijd tot ze op een mijn rijden, dan pas met RPGs schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vehicle disabled
Vehicle destroyd
Enemy killed
Enemy killed
points blabla....

Ik word vorlijk als ik in een tank met thermal rij en ik zie een kluitje met mijnen liggen, boem boem boem boem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 07:54

Vehicle disabled
Vehicle destroyd
Enemy killed
Enemy killed
points blabla....

Ghehe zijn genoeg n00bs nog die totaal niet op de grond kijken voor hun of er een mijn ligt :P
daarom hou ik ook zo van me mijnen :+
49 Kills met mijnen
en 95 vehicles destroyed
http://battlelog.battlefi...Oxide-NL/stats/233184248/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
In één potje (Metro, conquest 32 man) 9 resupply pins. :+ Wordt support nauwelijks gespeeld of legt bijna niemand die kistjes neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
jterpstra schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:33:
[...]

Ghehe zijn genoeg n00bs nog die totaal niet op de grond kijken voor hun of er een mijn ligt :P
daarom hou ik ook zo van me mijnen :+
49 Kills met mijnen
en 95 vehicles destroyed
http://battlelog.battlefi...Oxide-NL/stats/233184248/
Leg ze in de schaduw of in wat stenen neer en je hebt gegarandeerd een mijn kill :)
Ik heb meer mijn kills dan rocket kills.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 01-11-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Mr. Black schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:34:
In één potje (Metro, conquest 32 man) 9 resupply pins. :+ Wordt support nauwelijks gespeeld of legt bijna niemand die kistjes neer?
Iedereen was toch medic en noobtuber daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 07:54
of er word gewoon enorm veel geschoten ? :P
en dat word er. Rpg's granaten , M320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Beiden. Ik heb vaak genoeg dat ik als sniper ergens zit, een squadmate op mij spawned en alleen maar gaat sproeien en mijn positie verraadt en dan dropt hij niet eens een ammo box/medic box. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56

Conclusie:
Dat ding is compleet nutteloos. [...] 1x 'exit view' en dat ding is meteen nuteloos, moet je hem weer oppakken en opnieuw neerzetten.
Ik heb er gisteravond ook mee gespeeld en vond de SOFLAM ook niks. Je kan overigens de SOFLAM neerzetten, exit view doen en vervolgens op een andere plek "inloggen" op je SOFLAM om vanaf dekking elders de SOFLAM te bedienen. Zo ging ik eerst bovenop een construction gebouw zitten en vanaf daar ook targeten, maar dan werd ik er vanaf gesniperd of door de tanks bestookt die ik aan het targeten was. Is dus niet nodig. De SOFLAM gewoon bovenop een gebouw/heuvel zetten en vanaf een andere spot de SOFLAM bedienen.

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 01-11-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die SOFLAM komt nog wel... zodra iedereen alles een beetje heeft geunlocked gaat het ding veel meer nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:31:
Fuck donkere plekken, gewoon complete weg volgooien. Wel jammer dat je weinig tegen vijandelijke mijnen (zowel AT als claymore) kan doen, ook al zie je ze. Enige manier die ik tot nu toe heb gevonden is een RPG of iets soortgelijks erop afschieten.

Zelf leg ik mijn AT mines echter niet voor kills, oftewel geen cluster. Leg ze enkel om mensen uit hun stomme tanks te krijgen, oftewel normaal zal ik maar met een enkele mijn de tank hebben, dus enkel disabled. Meestal heb ik wel twee rijen, dus als niemand er is om hem af te schieten en hij repaired mag hij daarna nog een keer hetzelfde doen bij volgende rij anti tank mines. Uiteraard hebben jeeps minder geluk als ze over mijn mines rijden, einde verhaal voor hun.

En als ik in de buurt ben met RPG wacht ik altijd tot ze op een mijn rijden, dan pas met RPGs schieten.
Tja de derps zal je wellicht wel uit hun tank krijgen als je als een mongool mijnen gaat neerleggen op open stukken. Iemand die iets beter nadenkt zal je er echter niet zo makkelijk mee stuk krijgen. En dat is imo wel waarom je een mijn gebruikt. Om de betere spelers uit hun tanks te krijgen.

Maar goed, er zijn nu nog wel veel noobs dus het kan best zijn dat het wel een beetje werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:45:
[...]
Tja de derps zal je wellicht wel uit hun tank krijgen als je als een mongool mijnen gaat neerleggen op open stukken. Iemand die iets beter nadenkt zal je er echter niet zo makkelijk mee stuk krijgen. En dat is imo wel waarom je een mijn gebruikt. Om de betere spelers uit hun tanks te krijgen.

Maar goed, er zijn nu nog wel veel noobs dus het kan best zijn dat het wel een beetje werkt
net achter de rand van een heuvel of berg wat uit het beeld is van tanks

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Proxx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:47:
[...]

net achter de rand van een heuvel of berg wat uit het beeld is van tanks
Mijnen kunnen je ook tactisch neerzetten niet meteen met het oogpunt om ze daarmee down te krijgen. Vaak moeten/willen ze dan stoppen. Soms rijden ze om. Er is weinig gevaarlijker dan een tank die zo door je camp heen rijd en direct op de vlaggen/mcoms af kan rijden :) Zelfde geld voor jeeps en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:39:
Die SOFLAM komt nog wel... zodra iedereen alles een beetje heeft geunlocked gaat het ding veel meer nut hebben.
Nut op wat? Je locked iets, maar daarna 100% afhankelijk dat er uberhaubt nog iemand er gebruik van gaat maken (dat geval, de Javelin). Ook de Javelin is niet super populair, mede omdat RPG ook nog perfect is voor anti-infantry en de lock wel bizar lang duurt op tanks.

Daarnaast zit je dus tijd te verdoen om dingen te locken (die 90% kans in diezelfde tijd al kapot gaan), terwijl je ook gewoon mensen had kunnen neermaaien of had kunnen spotten.

Dan 'reward vs effort', 10 punten voor dat ding neerzetten en locken, is het niet waard.

Nee, dat blijft de TURT 10x de betere keuze.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2011 10:53 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:51:
[...]

Nut op wat? Je locked iets, maar daarna 100% afhankelijk dat er uberhaubt nog iemand er gebruik van gaat maken (dat geval, de Javelin). Ook de Javelin is niet super populair, mede omdat RPG ook nog perfect is voor anti-infantry en de lock wel bizar lang duurt op tanks.

Daarnaast zit je dus tijd te verdoen om dingen te locken (die 90% kans in diezelfde tijd al kapot gaan), terwijl je ook gewoon mensen had kunnen neermaaien of had kunnen spotten.

Dan 'reward vs effort', 10 punten voor dat ding neerzetten en locken, is het niet waard.
Je kunt toch snippen >:)
Straks of morgen ga ik mijn squad eens testen hoe het afloopt :X

Natuurlijk hoe meer team plan hoe beter het gaat werken
1 lockt en 2 javs knallen er op en die tank/jet/heli bestaat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
phosporus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:51:
[...]

Mijnen kunnen je ook tactisch neerzetten niet meteen met het oogpunt om ze daarmee down te krijgen. Vaak moeten/willen ze dan stoppen. Soms rijden ze om. Er is weinig gevaarlijker dan een tank die zo door je camp heen rijd en direct op de vlaggen/mcoms af kan rijden :) Zelfde geld voor jeeps en dergelijke.
Dan is hij daarna omringd door engineers, dat is meestal niet een hele handige plek als tank om te zijn. Liever dat hij dat doet dan voorzichtig van een afstand de handel platgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een site met een overzicht van alle unlocks / gadgets per klasse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, Battlelog en de topic start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:00:
Is er een site met een overzicht van alle unlocks / gadgets per klasse?
Battlelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51

tha_crazy

Mafketel

Damn, wilde de F2000 vrijspelen, maar zie dat ik dan assault moet spelen en doe voornamelijk engineer.
Dan ga ik eerst wel voor de G36C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Jah die pagina als je via PC speelt, dat is battlelog

http://battlelog.battlefield.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
yzx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:03:
[...]

Was met een vraagteken omdat het nogal obvious is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
yzx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:03:
[...]

Ik denk dat hij 'Battlelog?' bedoelde als antwoord op de door hem ge-quote vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
agoNITE schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:04:
[...]

Ik denk dat hij 'Battlelog?' bedoelde als antwoord op de door hem ge-quote vraag ;)
Wertk die battlelog ook voor de xdoos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:55:
[...]

Dan is hij daarna omringd door engineers, dat is meestal niet een hele handige plek als tank om te zijn. Liever dat hij dat doet dan voorzichtig van een afstand de handel platgooien.
Vind persoonlijk een tank op korte afstand(tussen de 10 en 50 meter) veel gevaarlijker dan een die op 100 - 200 meter staat. Dit is maar net hoe je hier naar kijkt maar het duurt vaak even totdat de eerste engineers beginnen met rockets te knallen. De machien gunner heeft dan al uit kunnen stappen en de mcom kunnen armen. Dan loopt ieder persoon als kip zonder kop naar die mcom heen en die eerste 4 worden genadeloos afgeslacht door de tank en zijn machinegunner. Ik spreek uit ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Ricloo86 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:06:
[...]

je kan het enkel als een soort facebook/twitter gebruiken. Je kan niet vanaf battlelog een spel joinen.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
[...]
Ja, ik speel op de PS3. Maar ik kan gewoon inloggen en al mijn stats bekijken. Kan dus niet een game starten, maar dat maakt mij niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
[...]

battlelog.battlefield.com ofzo. Doe eens google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een Javelin niet op heli's e.d. locken? Of hebben ze dan zo'n stealth perk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg elke pot alleen maar kogels in mn koppie.. Ik zuig echt ballen in BF3. Maar het is wel master! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:17:
Wel met SOFLAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:17:
Klopt, is een SOFLAM voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SuperflipNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:08:
[...]

Ja, ik speel op de PS3. Maar ik kan gewoon inloggen en al mijn stats bekijken. Kan dus niet een game starten, maar dat maakt mij niet uit...
Ah kijk aan, maar eens even bekijken.

maar die Ribbons heb nog niet echt gezien waar ik kan zien hoeveel kills ik nog met een wapen moet enzo en hoeveel ribbons ik nog moet halen etc...

kun je dat daar ook zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, een recon die met mij effe die SOFLAM wil uitproberen dan?
naam = Sk1pp3rt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phosporus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:07:
[...]

Vind persoonlijk een tank op korte afstand(tussen de 10 en 50 meter) veel gevaarlijker dan een die op 100 - 200 meter staat. Dit is maar net hoe je hier naar kijkt maar het duurt vaak even totdat de eerste engineers beginnen met rockets te knallen. De machien gunner heeft dan al uit kunnen stappen en de mcom kunnen armen. Dan loopt ieder persoon als kip zonder kop naar die mcom heen en die eerste 4 worden genadeloos afgeslacht door de tank en zijn machinegunner. Ik spreek uit ervaring :)
Daarbij zijn tanks op afstand ook prime target voor die stationary missile launcher dingetjes, heb er echt al heel veel tanks mee afgeknalt in bijv. Firestorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
Ricloo86 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:21:
[...]
Ah kijk aan, maar eens even bekijken.

maar die Ribbons heb nog niet echt gezien waar ik kan zien hoeveel kills ik nog met een wapen moet enzo en hoeveel ribbons ik nog moet halen etc...

kun je dat daar ook zien?
Ja je kan daar al je stats zien. Waaronder kills per wapen, je unlocks, je ribbons of hoeveel je er nog voor moet doen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:22:
[...]

Hmm, een recon die met mij effe die SOFLAM wil uitproberen dan?
naam = Sk1pp3rt
Op PC? Ik kan je vanavond wel even helpen hoor.

naam = B13L5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SuperflipNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:22:
[...]

Ja je kan daar al je stats zien. Waaronder kills per wapen, je unlocks, je ribbons of hoeveel je er nog voor moet doen etc..
Thnx vanavond maar eens even bekijken....

krijg ik dan weer een gouden wapen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou bijna denken dat mensen gewoon te lui zijn Battlelog te bekijken. Alle informatie over jou als speler wordt in Battlelog opgeslagen. Voortgang, unlocks, wapens, kills, awards,.... alles staat in Battlelog. Je kan direct zien hoeveel punten je nodig hebt voor een wapen, hoeveel ribbons voor een award en hoe je het beste kan levellen om jou favoriete wapens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
yzx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:53:
[...]

Je kunt toch snippen >:)
Straks of morgen ga ik mijn squad eens testen hoe het afloopt :X

Natuurlijk hoe meer team plan hoe beter het gaat werken
1 lockt en 2 javs knallen er op en die tank/jet/heli bestaat niet meer
En 1 support natuurlijk, dan ben je met een hele squad bezig en net zo effectief als 1 persoon met een stinger. De soflam zal waarschijnlijk pas handig worden als iemand Guided Shells voor de tank of heli unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:29:
Je zou bijna denken dat mensen gewoon te lui zijn Battlelog te bekijken. Alle informatie over jou als speler wordt in Battlelog opgeslagen. Voortgang, unlocks, wapens, kills, awards,.... alles staat in Battlelog. Je kan direct zien hoeveel punten je nodig hebt voor een wapen, hoeveel ribbons voor een award en hoe je het beste kan levellen om jou favoriete wapens te krijgen.
Of onwetend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, het is grotendeels onwetendheid.

Voor de PC word je automagisch onderworpen aan battlelog, maar PS3 en Xdoos spelerts niet dus is het helemaal niet zo gek dat ze er nooit naar kijken.

Ik moet nu alleen nog een berg co-op puntjes halen om de laatste sniper rifle binnen te trekken, kijken of dat een beetje een leuk wapen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

nou zou wel willen maar inloggen in battlelog is een crime en lukt vrijwel niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
jefjef schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:38:
[...]

nou zou wel willen maar inloggen in battlelog is een crime en lukt vrijwel niet altijd
Grappig , krijg nu net een mailtje van Battlefield 3 "Welkom op het slagveld".
Daar krijg ik wat info over die battlelog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jefjef schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:38:
[...]
Nog nooit problemen mee gehad.

Moet zeggen dat ik battlelog wel een verrijking is voor de game. Je kunt zien wie van je platoon leden online is, stats, unlocks en gezellig ouwehoeren binnen je platoon.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:37:
[...]

Inderdaad, het is grotendeels onwetendheid.

Voor de PC word je automagisch onderworpen aan battlelog, maar PS3 en Xdoos spelerts niet dus is het helemaal niet zo gek dat ze er nooit naar kijken.

Ik moet nu alleen nog een berg co-op puntjes halen om de laatste sniper rifle binnen te trekken, kijken of dat een beetje een leuk wapen is.
Allemamaggies, hoe heb je dit zo snel voor elkaar gekregen? Zit je al in de ton qua punten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
En battlelog wordt na ieder potje direct bijgewerkt. Ook erg handig als je unlocks aan het vrijspelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
alleen wachten op de mobiele versie van battlelog. zodat je op je telefoon live je upcomming unlocks kunt checken enzovoort :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is opvallend hoe vaak onwetendheid gelijk staat aan luiheid.
Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:42:
Allemamaggies, hoe heb je dit zo snel voor elkaar gekregen? Zit je al in de ton qua punten dan?
Een ton aan punten is niet gek toch? Je krijgt ~10.000 punten per missie en je doet ~10 minuten over een missie. Twee uurtjes spelen en je hebt met gemak een ton aan punten. Zeker als je alles op easy doorloopt is het werkelijk geen enkel probleem veel punten te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Proxx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:46:
alleen wachten op de mobiele verzie van battlelog. zodat je op je telefoon live je upcomming unlocks kunt checken enzovoort :P
Inderdaad, ze moeten wel met de tijd mee gaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:47:
[...]Een ton aan punten is niet gek toch? Je krijgt ~10.000 punten per missie en je doet ~10 minuten over een missie. Twee uurtjes spelen en je hebt met gemak een ton aan punten. Zeker als je alles op easy doorloopt is het werkelijk geen enkel probleem veel punten te scoren.
Je kunt ook de laatste missie spelen en dan punten farmen bij de bank waar die terroristen uit komen. Als je niet te ver doorloopt blijven ze oneindig uit het gebouw stromen. +/- 70.000 punten in minder dan een half uurtje.

Enigszins lame is het wel maargoed, dat is de hele co-op campaign ook na 1 keer uitgespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Eensch, ik vind het een heerlijke tool. Ik heb hem gewoon open staan op mijn ipad als ik zit te gamen. Zo kan ik me nog beter focussen op welke unlocks ik wil halen. 7 uur gespeeld lvl13, gaat de goede kant uit. Meer engineer gespeeld dan verwacht. Moet wel zeggen dat ik redelijk veel servers tegenkom waar meer dan 1 hacker rondloopt en dat vind ik jammer. Hoop dat dat na volgende week afgelopen is en dat ze de concurrent het leven zuur gaan maken.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:42:
[...]

Ik bedoel wat betreft Recon dan he, ik heb uitsluitend recon gespeeld, geen enkele andere klasse. Dus heb daar alles unlocked.

Ben nu maar begonnen met Support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Proxx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:46:
alleen wachten op de mobiele versie van battlelog. zodat je op je telefoon live je upcomming unlocks kunt checken enzovoort :P
Werkt hij dan niet in een mobiele browser gewoon?

(Ik heb nooit begrepen waarom er voor elke site apps moeten komen, lijkt mij toch handiger dat je een goede mobiele site maakt dan dat je een app maakt voor IOS, android, WM6, WM7 en symbian).
Moet wel zeggen dat ik redelijk veel servers tegenkom waar meer dan 1 hacker rondloopt en dat vind ik jammer
Heb sinds de beta geen last meer gehad van hackers. Weleens mensen waar ik het twijfelachtig vond, maar tbh in 99% van de gevallen is het dan gewoon een goede speler danwel een bug waar hij niks aan kon doen.
Wat gebeurd er dan? Want ik heb nog nooit enig probleem gehad met inloggen.

[ Voor 35% gewijzigd door Sissors op 01-11-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:47:
[...]

Een ton aan punten is niet gek toch? Je krijgt ~10.000 punten per missie en je doet ~10 minuten over een missie. Twee uurtjes spelen en je hebt met gemak een ton aan punten. Zeker als je alles op easy doorloopt is het werkelijk geen enkel probleem veel punten te scoren.
Nou dat vroeg ik me dus af, worden alle runs bij mekaar opgeteld of uitsluitend je beste scores per level/niveau?

Anders is het makkelijk farmen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapoes
  • Laatst online: 20:23
Kan iemand mij vertellen hoe je nou precies kan zien wat de verschillen tussen de wapens zijn? Ik heb een battlelog en ingame zitten neuzen maar kan het niet vinden.. Ik bedoel zeg maar de stats van je wapen zodat je bijvoobeeld kunt zien welke de hoogste acc. heeft en daarmee spelen als je dat zoekt. Of moet je het bij BF3 gewoon lekker zelf uitzoeken door te spelen?

[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:53:
[...]

Nou dat vroeg ik me dus af, worden alle runs bij mekaar opgeteld of uitsluitend je beste scores per level/niveau?

Ja je kunt gewoon 100x dezelfde map spelen en de score blijft opstapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Deze speler kwam ik gisteren tegen, dat bleek een zware kluif te zijn om die te pakken en het is me dan ook maar 2 keer gelukt ten koste van ongeveer 9 deaths door hem....:
http://bf3stats.com/stats_ps3/brianS7G13

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:53:
[...]

Alles, immers moet je voor sommige wapens 400.000 punten hebben.
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:49:
[...]

Je kunt ook de laatste missie spelen en dan punten farmen bij de bank waar die terroristen uit komen. Als je niet te ver doorloopt blijven ze oneindig uit het gebouw stromen. +/- 70.000 punten in minder dan een half uurtje.

Enigszins lame is het wel maargoed, dat is de hele co-op campaign ook na 1 keer uitgespeeld te hebben.
Nice, vanavond even met een buddy doen :D Die co-op campaign op elk niveau uitspelen is niet genoeg punten voor alles dus dan maar op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 11:54:
[...]Nice, vanavond even met een buddy doen :D Die co-op campaign op elk niveau uitspelen is niet genoeg punten voor alles dus dan maar op deze manier.
Gewoon op Easy spelen en dan als je bij die bank bent moet je goed opletten dat je op het asfalt blijft, niet op de stoep komen.
Pagina: 1 ... 36 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien