Als iemand die extreem veel assault speelt

(400nogiets revives op het moment)
Revive mensen niet als ze in een open stuk zijn gerend, jij bent belangrijker dan zo'n mafkees die vol uit cover rende.
Ik probeer vaak gewoon in leven te blijven voor me squad (spawn) en voor het team met healen en reviven.
Als iemand is neergeschoten is het handiger om eerst zelf een paar kogels door de tegenstander te jagen en dan pas te reviven.
Hierdoor heb je niet het probleem dat iemand precies de hoek om loopt als jij revivet en wordt de persoon die is geriveved niet meteen weer afgeschoten.
Ook verwachten mensen meestal niet gelijk een tegenstander nadat ze iemand hebben afgeknald, dus kan je ze pakken als ze reloaden.
En mochten er meer zijn dan schrikken ze iig van het schieten dus heb je heel even geen kogels om je oren
Zorg dat je altijd een medipack hebt liggen in de buurt, als je dan een keertje een beetje tricky moet reviven en wat schade krijgt ben je gelijk weer aan het healen ipv dat je eerst nog een medipack moet droppen.
Verder is het gewoon vaak doen.
Ik vind assault erg leuk maar het is wel super frustrerend dat je 0,0 kan doen tegen voertuigen.
Als je eens een keer alleen loopt ben je echt zoveel minder goed dan een engi of zelfs een support