BF3 is erg leuk om te spelen.
Er is wel kritiek over "spyware" Origin zoals in T.net site is gemeld door Duitsers.
BF3 heeft vreemde opstart voor eerste keer. Dan start ie niet eens op of geeft zwart scherm.
Pas na nog een keer starten gaat het bijna vlekkeloos. Maar 32 spelers server gaat nog beter.
Het heeft dus nog startproblemen.
De soldaat heeft wel vreemde moeite met sommige hindernissen. Over kleine stenen zou geen probleem moeten maar soms moet ik toch springen.
Ook kan ik niet altijd springen door de raam en moet ik omlopen. Irritant.
En je kan niet eens onder sommige trailers en hoge voertuigen kruipen ondanks er prima ruimte is. Vervelende onzichtbare muren. Dat maakt alles iets minder logisch en realistisch. Nog steeds aardig wat blokkeringen die helemaal niet hoeven.
En bij reviven: waarom ga ik opeens rechtop staan? Blijf toch liggen, zeker als er hoop kogels rondvliegen.
Bij sommige obstakels spring ik ook zomaar rechtop wat niet moet.
Taggen / Spotten werkt niet altijd, en in sniper zoom gaat het niet. Dat moet uitgezoomd. Ook werkt het alleen als je minder ver af bent.
In combat is erg belangrijk dat je niet alleen bent. Altijd samen met squad of met paar soldaten lopen. Dan ben je meer beschermd. Zou je alleen op pad gaan, vooral lopend, dan moet je veel meer uitkijken.
In tank gaat het beter, maar liefst met 2-en, dus andere op mitrailleur. Bij flagcapturen is dat ook prettig dat je samen met anderen doet.
Ik zag even level 41 speler in de lijst, en dat is behoorlijk hoog level sinds release. Deel is rond 25, en groot deel op 10-20 en wat gros onder 10. Ik ben nu op level 9 gekomen. Heb al meer unlocks en spelen zou beter gaan
Ondanks dat ik BF2 deels heb overgeslagen maar wel BF1 goed kent, is het verder leuk spel. De realisme in licht effecten, vooral buiten beelden, maakt alles wat spannender.
Speel nog soepel op E8400 / HD6970 video. Het leunt dus duidelijk meer op de videokaart want C2D E8400 is minder snel dan i5

Geheugen is hier 4 GB.