Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

ik heb gister voor het eerst gespeeld, maar t zal wel aan mij liggen, maar 64 spelers in 1 map, je moet km's lopen, je basis arsenaal is niet zo heel geweldig en je wordt om de haverklap uit de meest onmogelijk hoeken neer gesnipt.

ik ben na 5 potjes spelen gestopt,...ik zal m niet kopen, te groot, te masaal, zelf in kleine ruimtes ben je een kansloos, hordes granaten, kogels, ongenuanceerd blaffen.

ik zet mijn geld op cod, ...

wat ik wel geweldig vond zijn de graphics!! echt prachtig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itlee schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:11:
ik heb gister voor het eerst gespeeld, maar t zal wel aan mij liggen, maar 64 spelers in 1 map, je moet km's lopen, je basis arsenaal is niet zo heel geweldig en je wordt om de haverklap uit de meest onmogelijk hoeken neer gesnipt.

ik ben na 5 potjes spelen gestopt,...ik zal m niet kopen, te groot, te masaal, zelf in kleine ruimtes ben je een kansloos, hordes granaten, kogels, ongenuanceerd blaffen.

Dat mag van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:01

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Loekoe schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:04:
Ohja, shotguns zijn sowieso zwaar gay. Vind ik geen manier van spelen. Is gewoon zo sneaky mogelijk dichtbij komen en drukken. Pro-gamers zijn sowieso anti-shotgun (het mag geloof ik niet eens; iig een limit van 1 per team).
Alle andere wapens zijn sowieso zwaar gay. Vind ik geen manier van spelen. Beetje van een afstandje je verschuilen en dan pewpewpew point and click. :+

Btw, met shotgun slug ammo hoef je niks sneaky te doen. Gewoon voor de headshots gaan van 100+ meter ;)

What's in the game, is in the game :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-06 15:04
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:07:
[...]

Gewoon zorgen dat je het veld goed overziet en je team helpen door te spotten? Als je dan weet waar ze zitten zijn ze makkelijk op afstand te houden en kapot doodt te maken natuurlijk. En als iemand er nou toevallig juist heel goed in is om dichtbij te sluipen dan is dat toch juist goed van hem/haar? Vind ik niet gelijk een mindere manier van spelen ofzo.
Idd, anders kan je datzelfde over kniven zeggen...

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je als squad commander orders kan geven? Met Q open je dat (slechte) rose menu of hoe dat maar heet, maar daarmee kan je geen orders geven.

Ook mogen wat mij betreft die squads wel beter geregeld worden. Als je met z'n 4en een 64 man server joined zijn vaak alle squads al 3/4 vol en kan je nooit samen in één squad. Als er dan random één vrijkomt moet je als een gek proberen die te claimen, en dan nog gaat dat vaak buggy/mis (huisgenoot kon vandaag niet onze 3/4 squad joinen...). Waarom niet nieuwe, extra, squads maken? Of een auto-squad met je platoon of zo? Super irritant zo, we spelen nu dan ook vooral 32 man rush omdat je daar wel genoeg squads hebt.

Edit: Oh, trouwens, iets wat wel potentieel een beetje overpowered is is die night vision scope! Daarmee zie je alles super en ontsnapt niemand meer aan je blik. Werkt leuk tegen campers en hiermee kan je ook aan de andere kant van de map snipers zien liggen! >:) Al meer dan 200 kills met m'n M249 :D

[ Voor 11% gewijzigd door P4p3Rc1iP op 01-11-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
P4p3Rc1iP schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:15:
[...]

Idd, anders kan je datzelfde over kniven zeggen...

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je als squad commander orders kan geven? Met Q open je dat (slechte) rose menu of hoe dat maar heet, maar daarmee kan je geen orders geven.

Ook mogen wat mij betreft die squads wel beter geregeld worden. Als je met z'n 4en een 64 man server joined zijn vaak alle squads al 3/4 vol en kan je nooit samen in één squad. Als er dan random één vrijkomt moet je als een gek proberen die te claimen, en dan nog gaat dat vaak buggy/mis (huisgenoot kon vandaag niet onze 3/4 squad joinen...). Waarom niet nieuwe, extra, squads maken? Of een auto-squad met je platoon of zo? Super irritant zo, we spelen nu dan ook vooral 32 man rush omdat je daar wel genoeg squads hebt.
"spot" een vlag in je HUD

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Mik op het rode ruitje, of blauwe vierkantje van een vlag, en tap Q

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:11
De IR scope is ziek inderdaad, gebruik hem zelf veel in combinatie met de M416 als Assault.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Rynji schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:30:
De IR scope is ziek inderdaad, gebruik hem zelf veel in combinatie met de M416 als Assault.
wel samen met een silencer of supressor :P
anders zie je zelf na 2 kogels niks meer

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

BF3 is erg leuk om te spelen.
Er is wel kritiek over "spyware" Origin zoals in T.net site is gemeld door Duitsers.

BF3 heeft vreemde opstart voor eerste keer. Dan start ie niet eens op of geeft zwart scherm.
Pas na nog een keer starten gaat het bijna vlekkeloos. Maar 32 spelers server gaat nog beter.
Het heeft dus nog startproblemen.

De soldaat heeft wel vreemde moeite met sommige hindernissen. Over kleine stenen zou geen probleem moeten maar soms moet ik toch springen.
Ook kan ik niet altijd springen door de raam en moet ik omlopen. Irritant.
En je kan niet eens onder sommige trailers en hoge voertuigen kruipen ondanks er prima ruimte is. Vervelende onzichtbare muren. Dat maakt alles iets minder logisch en realistisch. Nog steeds aardig wat blokkeringen die helemaal niet hoeven.

En bij reviven: waarom ga ik opeens rechtop staan? Blijf toch liggen, zeker als er hoop kogels rondvliegen.
Bij sommige obstakels spring ik ook zomaar rechtop wat niet moet.

Taggen / Spotten werkt niet altijd, en in sniper zoom gaat het niet. Dat moet uitgezoomd. Ook werkt het alleen als je minder ver af bent.

In combat is erg belangrijk dat je niet alleen bent. Altijd samen met squad of met paar soldaten lopen. Dan ben je meer beschermd. Zou je alleen op pad gaan, vooral lopend, dan moet je veel meer uitkijken.
In tank gaat het beter, maar liefst met 2-en, dus andere op mitrailleur. Bij flagcapturen is dat ook prettig dat je samen met anderen doet.

Ik zag even level 41 speler in de lijst, en dat is behoorlijk hoog level sinds release. Deel is rond 25, en groot deel op 10-20 en wat gros onder 10. Ik ben nu op level 9 gekomen. Heb al meer unlocks en spelen zou beter gaan :)

Ondanks dat ik BF2 deels heb overgeslagen maar wel BF1 goed kent, is het verder leuk spel. De realisme in licht effecten, vooral buiten beelden, maakt alles wat spannender.
Speel nog soepel op E8400 / HD6970 video. Het leunt dus duidelijk meer op de videokaart want C2D E8400 is minder snel dan i5 :) Geheugen is hier 4 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Die Amtrack is ook echt vet....

Sneaky naar de MCOM rollen en dan in de turret gaan zitten. Vervolgens iedereen die aan komt stormen om te disarmen wegblazen met dat apparaat. De teammates die het doorhebben, spawnen vrolijk naast je. 8)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RbBdOs schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:37:
[...]Ik ben benieuwd wat echt het nut van deze platoons zijn en of ik er veel gebruik van ga maken...
Maar goed we zullen zien.
voor consoles compleet nutteloos, afgezien van de 'functie' dat je kunt zien wie er uit jouw platoon ook online is. en berichtjes sturen - hooha!

[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 01-11-2011 00:44 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
itlee schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:11:

Je moet natuurlijk ook een beetje handigheid in het spel krijgen. De grote mappen zijn er ook niet voor gemaakt om eindeloos rond te lopen. Gebruik dan de voertuigen wat meer en spawn bij je squad members. En als deze map je in eerste instantie te veel is, zeker in het begin omdat je dan nog rukwapens hebt, begin dan gewoon lekker te spelen op een kleinere map, zoals bv. Seine Crossing en Damavand Peak

Met cod schiet je helemaal niets op, dat is alleen maar meer van hetzelfde.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
RocketKoen schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:27:
[...]

Mik op het rode ruitje, of blauwe vierkantje van een vlag, en tap Q
Ah right, wist ook niet dat spotten zo werkt, ik dacht dat je meer dan 1 sec naar iemand moest kijken... :P Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
P4p3Rc1iP schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:59:
[...]

Ah right, wist ook niet dat spotten zo werkt, ik dacht dat je meer dan 1 sec naar iemand moest kijken... :P Thx!
Bekijk jij dan eerst je controls niet voor je begint te spelen? :o Geen wonder dat er zo weinig gespot wordt... :(

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Doet een vreugdedansje. *O*

Het werkte, het werkt. Door mij uPnP uit te zetten kan ik nu fatsoenlijk spelen.
Bedankt mede tweakers. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Net even op de got server gespeeld. Best apart op grand bazaar dat de helft van beide teams in hoekjes ligt te campen tot er vijand voorbij komt. Vooral in alleyway. Ik spawn op een teamgenoot in de alleyway, zie 3 van ons in hoekje liggen. Ren paar meter verder, precies hetzelfde maar dan 3 van de vijand die ik zonder moeite kon doodschieten. wtf? loop es door mensen! Zoek de vijand op ipv erop te gaan zitten wachten.

Lijkt wel alsof iedereen bang is om dood te gaan. In heli net ook al. Mn gunners sprongen er constant uit wanneer we beschoten werden. Moest ik weer op zoek naar nieuwe gunner ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Pred87 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:18:
Net even op de got server gespeeld. Best apart op grand bazaar dat de helft van beide teams in hoekjes ligt te campen tot er vijand voorbij komt. Vooral in alleyway. Ik spawn op een teamgenoot in de alleyway, zie 3 van ons in hoekje liggen. Ren paar meter verder, precies hetzelfde maar dan 3 van de vijand die ik zonder moeite kon doodschieten. wtf? loop es door mensen! Zoek de vijand op ipv erop te gaan zitten wachten.

Lijkt wel alsof iedereen bang is om dood te gaan. In heli net ook al. Mn gunners sprongen er constant uit wanneer we beschoten werden. Moest ik weer op zoek naar nieuwe gunner ;(
Daarom is de GoT server zo leuk. Veel mensen in hoekjes die ze snel kan killen omdat ze niet goed opletten. Bij corner campers hoef je alleen maar te strafen en je hebt ze al. Natuurlijk zijn er ook goede spelers bij GoT maar ook wel lekker veel noobs. :P

Alleen die rocket noobs zijn wel irritant. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Als de vijand het doet is het niet zo erg. Maar als je hele team het doet.. Zo verloren we dus de ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Pred87 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:18:

tja, het aloude bang om dood te gaan verhaal... Vanmiddag nog eenpotje gehad waarbij er twee teams waren van 16 mensen. Van beide teams waren ongeveer 6 in de weer met een mortar apparaat. Niet echt constructief dus.

Oplossingen zijn tanks. Die kun je naar binnen rijden zonder dat je door een verdwaalde sniper kogel omgelegd wordt. Dat is ook het hele idee van een tank in BF3. Veel armor, veel vuurkracht om door camperende tegenstanders heen te schieten. Helaas zitten in veel mappen, te weinig voertuigen om daar echt goed gebruik van te maken.

Zonder voertuigen heb je twee opties. Of je doet heel voorzichtig, maar dan ben je verschrikkelijk langzaam en heeft de tegenstander veel tijd om je uit te schakelen als je door de linie breekt. Of je bent iets minder voorzichtig en ramt als rambo richting tegenstander, probeert achter de linies te komen om zo je objective te halen. Zeg nu zelf, ongezien ergens naar toe gaan is onmogelijk. Veel te kleine mapjes daarvoor. En bij de wat grotere kaarten moet je door een weiland kruipen. Ook niet echt bevorderlijk.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
DanielWW2 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:23:
[...]

Daarom is de GoT server zo leuk. Veel mensen in hoekjes die ze snel kan killen omdat ze niet goed opletten. Bij corner campers hoef je alleen maar te strafen en je hebt ze al. Natuurlijk zijn er ook goede spelers bij GoT maar ook wel lekker veel noobs. :P

Alleen die rocket noobs zijn wel irritant. :X
:Y kuch tsurany kuch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P4p3Rc1iP
Pff, net even de mortar geprobeert. 1 shell gelaunched en ik ging dood, wtf? Ze zijn altijd gespot op de map, wat wel een beetje vervelend is, dan krijg je er meteen een terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Toch wat vaker langskomen denk ik. Niks is leuker dan rocket noobs killen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:47
P4p3Rc1iP schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:29:
Pff, net even de mortar geprobeert. 1 shell gelaunched en ik ging dood, wtf? Ze zijn altijd gespot op de map, wat wel een beetje vervelend is, dan krijg je er meteen een terug...
hier hetzelfde, wat een lam ding zeg :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

kevz schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 01:41:
[...]

hier hetzelfde, wat een lam ding zeg :X
Had aan het begin van de avond 20 kills met dat ding in een ronde. Maar zodra er iemand van de tegenpartij is die hier alert op is, dan is het zo over met je.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51

tha_crazy

Mafketel

Beetje late reactie, maar was al gelukt
En nee ging mij niet om de punten maar om te kijken of alles goed werkte en goed ingesteld was, dus even 1v1 met een guildmate.

Maar nog even voor de volledigheid:
http://battlelog.battlefi...Seine-only-Rush-Conquest/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de zon op Damavand Peak echt zwaar vervelend en ongelukkig gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 03:49:
Ik vind de zon op Damavand Peak echt zwaar vervelend en ongelukkig gekozen.
hopen voor jou dan, dat je in de toekomst ook de tijd kan instellen als server :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:59
Wanneer komt Battlefield met de update 1.02 voor de PS3? Tot die tijd wacht ik nog even met het spelen. Ik heb genoeg gehad van disconnects en vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Kunnen pc- spelers tegen console-spelers spelen? Als je battlefield te ongenuanceerd blaffen vind @itlee, moet je vogens mij helemaal niet mw3 gaan spelen... ( als je mw2 gespeeld lijkt me wel dat Je weet dat het daar alleen maar rondstrooien is met granaten richting de vijand Zonder deze te zien) of door rook schieten omdat je verwacht da ze daar lopen ( en dat doen ze ook altijd, omdat groot en mw3 niet samengaat) juist voor de snelle gameplay zou ik mw3 kopen eigenlijk. Rondstrooien met kogels en lekker arcade- gevoel (= positief bedoeld)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:03
Nou moet ik zeggen dat je met BF3 ook kan rondstrooien met kogels hoor ;) Zeker in Grand Bazaar is er regelmatig een slachtveld rondom de steeg, wat resulteert in rondvliegende rockets en granaten.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Joost1991 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:55:
Nou moet ik zeggen dat je met BF3 ook kan rondstrooien met kogels hoor ;) Zeker in Grand Bazaar is er regelmatig een slachtveld rondom de steeg, wat resulteert in rondvliegende rockets en granaten.
Mètro al eens gespeeld? Of Damavand Peak? Beide zijn gewoon één groot choke point, maar wanneer je wat goed gaat als team krijg je enorm veel punten.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
Phyxion schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:58:
[...]

Mètro al eens gespeeld? Of Damavand Peak? Beide zijn gewoon één groot choke point, maar wanneer je wat goed gaat als team krijg je enorm veel punten.
over Metro gesproken, gister toch even mooi 6k punten daar gescoord! Het is eigenlijk te triest voor woorden maar het is een pure rocketlauncher map + Shotgun. Heb wel enorme lol daarmee gehad, maar als ik er goed over nadenk is het toch wel in en in triest dat deze map hier zich alleen maar voor leent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik vind het bij sommige maps echt verbazingwekkend hoe de mensen van DICE dit goed hebben kunnen keuren. Als je het een opvolger noemt van BF2, maak dan ook stad maps in deze stijl. Dus zoals Karkand, Sharqi, Mashtuur etc. Echte city-maps maar toch genoeg openheid. Grand Bazaar, Metro, Seine zijn echt dramatisch qua mapdesign. Niet als je van chaos houdt met 64 man op een poep kleine map, maar daar speel ik geen BF voor. Dan ga ik wel COD spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Gisteren geprobeerd m'n Jet te levelen... man man man wat heb ik zitten vloeken. Wat een frustratie!

Wanneer ik op een vehicle schiet tot dat m'n gun oververhit, alles raak, heb ik vaak niet eens een disable. Infantry zijn al helemaal moeilijk om te raken. Gelukkig nu wel flares unlocked, zodat ik langer dan 30 seconden in de lucht kan blijven.

Gelukkkig heb ik vroeger een aantal sims gespeeld, waarvan sommige moves ook gewoon goed werken. In plaats van draaien maak ik bijvoorbeeld een loop... recht naar boven terwijl je afremt, dan draai je vanzelf heb je een mooie view op de het slagveld met goede hoogte.

Weet niet of het aan mij ligt, maar als je nu je Jet wil levelen, zeg maar gedag tegen je SPM in je stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

StealthyPeanut schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:08:
Ik vind het bij sommige maps echt verbazingwekkend hoe de mensen van DICE dit goed hebben kunnen keuren. Als je het een opvolger noemt van BF2, maak dan ook stad maps in deze stijl. Dus zoals Karkand, Sharqi, Mashtuur etc. Echte city-maps maar toch genoeg openheid. Grand Bazaar, Metro, Seine zijn echt dramatisch qua mapdesign. Niet als je van chaos houdt met 64 man op een poep kleine map, maar daar speel ik geen BF voor. Dan ga ik wel COD spelen.
Dat klopt inderdaad, sommige maps zijn COD-style. Hoe heet die map met die graafwerkzaamheden dwars door die berg heen zegmaar... die is ook heel vervelend

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

turkeyhakan schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:27:
Wanneer komt Battlefield met de update 1.02 voor de PS3? Tot die tijd wacht ik nog even met het spelen. Ik heb genoeg gehad van disconnects en vastlopers.
ik sluit me volledig bij je aan, gister heb ik me ps3 voor de 3e avond op rij gefrustreerd uitgezet omdat deze game gewoon niet te spelen is op console.

Dice heeft 1 week voor deze patch; 8 november komt MW3 uit - als 't dan neit werkt :w battlefield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Even een vraagje: IS het op de PC op 1 of andere manier mogelijk om als Party een server te joinen en dan bij elkaar in hetzelfde team en zelfde squad te komen?

We komen nu met zijn 3-en een server binnen en werden al opgesplitst in 2 en 1 qua teams. Vervolgens konden we wel wisselen en bij elkaar in het team komen. Maar je kan niet kiezen om een leeg squad te joinen. Je kan alleen Find squad doen en dan kiest het systeem een Squad voor je uit.

Of doe ik dan iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nee; party/platoon/squad systeem werkt voor geen meter, heeft neit de gewenste functionaliteit op geen een platform :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Als ik in een party speel is het alleen de eerste ronde dat je verdeelt bent over de teams. Als je die ronde uitspeelt en op de server blijft wordt je wel bij elkaar gezet.Tenminste, dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 14:34
Ik heb sinds kort een PS3 en ik wil graag een online shooter halen.

BF en 1942 heb ik vroeger altijd met veel plezier op de PC gespeeld vanwege de grotere maps en niet zoals bij COD om de seconde schieten.

Ik lees dat er 1 map wel deze actie inzit maar ook in 1 (of meer?) weer niet.

Raadt iemand me aan om dit spel te kopen voor 60 euro, want het is natuurlijk toch veel geld.

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:21:
[...]
ik sluit me volledig bij je aan, gister heb ik me ps3 voor de 3e avond op rij gefrustreerd uitgezet omdat deze game gewoon niet te spelen is op console.

Dice heeft 1 week voor deze patch; 8 november komt MW3 uit - als 't dan neit werkt :w battlefield
Geen idee waar jullie het over hebben. Heb 2 vastlopers gehad en dat was bij het opstarten van de game.
Disconnects?? Nog geen enkele gehad ingame (behalve dan als ineens de hele server down ging), alleen bij betreden van een server.

Maar goed, patch 1.02 mag van mij ook wel ensl komen met een fix van de voicechat.

edit: misschien een idee om de routersettings nog eens na te gaan?

[ Voor 4% gewijzigd door Jackal131 op 01-11-2011 08:36 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

prutser387 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:27:
Even een vraagje: IS het op de PC op 1 of andere manier mogelijk om als Party een server te joinen en dan bij elkaar in hetzelfde team en zelfde squad te komen?

We komen nu met zijn 3-en een server binnen en werden al opgesplitst in 2 en 1 qua teams. Vervolgens konden we wel wisselen en bij elkaar in het team komen. Maar je kan niet kiezen om een leeg squad te joinen. Je kan alleen Find squad doen en dan kiest het systeem een Squad voor je uit.

Of doe ik dan iets verkeerd?
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:32:
Als ik in een party speel is het alleen de eerste ronde dat je verdeelt bent over de teams. Als je die ronde uitspeelt en op de server blijft wordt je wel bij elkaar gezet.Tenminste, dat is mijn ervaring.
dat komt door de auto balance... vooral als je met 3 of meer wilt joinen. kun je niet verwachten dat je in het zelfde team komt...en dat de tegenstander ineens 3 man minder heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:43
Nou, hier even een kansloze mening:
Snipers zijn underpowered en niet te spelen zoals bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
roboreaper schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:36:
[...]dat komt door de auto balance... vooral als je met 3 of meer wilt joinen. kun je niet verwachten dat je in het zelfde team komt...en dat de tegenstander ineens 3 man minder heeft.
Precies, het party systeem werkt gewoon. Je kunt niet verwachten dat teams helemaal opnieuw ingedeelt worden wanneer een party de server joined.

Veel mensen vergelijken de party systemen uit games met matchmaking nu met Battlefield 3 maar die vergelijking gaat niet op. In een game met matchmaking kunnen de spelers gewoon bij elkaar gezocht worden en worden de teams ingedeelt voordat de game begint, als de game al loopt joinen er (meestal) geen nieuwe spelers meer. In Battlefield 3 heb je geen matchmaking dus als een party plotsling een server joined worden ze gewoon zo in de teams gezet zodat het gebalanceerd is.

Als de ronde voorbij is worden de teams opnieuw ingedeelt en zit je met je party in hetzelfde team.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 01-11-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:54
Als je uiteindelijk met je vrienden in hetzelfde team zit, kun je met elkaar in hetzelfde squad komen door 't volgende te doen:

1. Leave allemaal je squad
2. Selecteer allemaal een leeg squad, er verschijnt nu een knopje 'join' onderaan het menu. Klein, maar het is er.
3. Tel af via skype/teampspeak/whatever.
4. Allemaal tegelijk op join klikken
5. Profit $$$$

(Dit heeft bij mij op de PC al meerdere malen gewerkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
omgwtfbbq schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:39:
Als je uiteindelijk met je vrienden in hetzelfde team zit, kun je met elkaar in hetzelfde squad komen door 't volgende te doen:

1. Leave allemaal je squad
2. Selecteer allemaal een leeg squad, er verschijnt nu een knopje 'join' onderaan het menu. Klein, maar het is er.
3. Tel af via skype/teampspeak/whatever.
4. Allemaal tegelijk op join klikken
5. Profit $$$$

(Dit heeft bij mij op de PC al meerdere malen gewerkt)
Het probleem waar de meesten over zeuren is dat ze niet in hetzelfde team zitten. Squad is minder belangrijk en 90% van de tijd zit je in hetzelfde squad als je ook met je party in hetzelfde team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jackal131 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:35:
[...]

Geen idee waar jullie het over hebben. Heb 2 vastlopers gehad en dat was bij het opstarten van de game.
Disconnects?? Nog geen enkele gehad ingame (behalve dan als ineens de hele server down ging), alleen bij betreden van een server.

Maar goed, patch 1.02 mag van mij ook wel ensl komen met een fix van de voicechat.

edit: misschien een idee om de routersettings nog eens na te gaan?
ik doe een gooi:
- input lag met richten; tering wat is dat irritant, 't is ook niet consitent en veranderd per geweer :F
- movement lag; soms teleport ik of de tegenstanders meters vooruit / achteruit over de map
- game/netwerk lag; van die freaking kills als achter een muur zit; loopt hoekje om, je bent safe, en out of the blue - poof - dood WTF?!
- squad/platoon errors
- team balance op 3 :F
- voice chat die neit werkt
- objectives armen nadat je dood bent
- objectives niet kunnen armen als je levent bent met 2nd device (c4/mines)
- niet kunnen schieten met primary weapon
- niet kunnen spotten
- niet kunnen lopen om welke vage reden dan ook
- random feezes van ps3
- random crashes van game
- ping pikes om gek van te worden
- heb ik al iets gezegd over lag?
etc. etc. etc.

ik vond de beta vele male beter speel baar dan deze pauper build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:18:
Gisteren geprobeerd m'n Jet te levelen... man man man wat heb ik zitten vloeken. Wat een frustratie!

Wanneer ik op een vehicle schiet tot dat m'n gun oververhit, alles raak, heb ik vaak niet eens een disable. Infantry zijn al helemaal moeilijk om te raken. Gelukkig nu wel flares unlocked, zodat ik langer dan 30 seconden in de lucht kan blijven.

Gelukkkig heb ik vroeger een aantal sims gespeeld, waarvan sommige moves ook gewoon goed werken. In plaats van draaien maak ik bijvoorbeeld een loop... recht naar boven terwijl je afremt, dan draai je vanzelf heb je een mooie view op de het slagveld met goede hoogte.

Weet niet of het aan mij ligt, maar als je nu je Jet wil levelen, zeg maar gedag tegen je SPM in je stats :P
Ik heb in de beta veel geoefend met de jet en dat heeft zeker geloond. Ben al onderweg naar Jet Service Star 3, ging voor mij erg snel. Eigenlijk heb je niets meer nodig dan flares en stealth om te overleven, dat zijn volgens mij een van de eerste twee unlocks. Heatseekers zijn leuk als je echt het luchtruim wilt beheersen, dus in 1v1 fights met jets zijn ze zeer handig. Maar ik ga altijd voor de rocket pods, om infrantry en tanks uit te schakelen. Helemaal sterk met een A-10 of Frogfoot, dan blaas je zo makkelijk tanks omver. Eerst van hoog af met je main gun schieten, dan om het af te maken een paar rockets lossen en je hebt al makkelijk een vehicle disabled, destroyed en +2 kills. Lock-ons vanaf de grond kan je ook vermijden door wat manouvres maar dat is wel erg lastig om goed te doen, meestal vlieg ik gewoon in één richting met afterburner en dan red ik het makkelijk. Als je ze dan toch locken gewoon flares en klaar.

Goede tip voor jet dogfights : camera switchen. Alleen in cockpit modus gaan als je dicht achter iemand aan zit en je klaar bent om te schieten, anders altijd 3rd person camera gebruiken, dan heb je een veel beter overzicht. 90% van dogfights bestaat uit cirkels draaien om elkaar heen om achter elkaar proberen te komen. Je ziet elkaar dan ook niet dus moet je goed luisteren of de jet nog om je heen cirkelt of niet. Als je in zo een cirkel-strategie beland kan je proberen om opeens de andere kant op te gaan en in zijn cirkel-patroon te vliegen zodat je makkelijker achter hem komt, zie plaatje. Hier moet je wel wat geluk mee hebben, je weet immers nooit in welk punt van de cirkel de vijand vlieg. Maar als je eenmaal achter een jet vliegt moet het eigenlijk niet mogelijk zijn om hem uit het oog te verliezen. Desnoods spot je hem snel en zoom je uit op je minimap.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fRWwx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Bij de PC versie ervaar ik die problemen niet of nauwelijks. Wanneer ik lag ervaar join ik een andere server, problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:41:
[...]

ik doe een gooi:
- input lag met richten; tering wat is dat irritant, 't is ook niet consitent en veranderd per geweer :F
- movement lag; soms teleport ik of de tegenstanders meters vooruit / achteruit over de map
- game/netwerk lag; van die freaking kills als achter een muur zit; loopt hoekje om, je bent safe, en out of the blue - poof - dood WTF?!
- squad/platoon errors
- niet kunnen spotten
- random feezes van ps3

Het viel me in het begin niet op, maar nu begin ik me er ook aan te irriteren.

Je kruipt een beetje naar voren toe en ineens ligt je 3 meter naar achter.
Je ziet een vliegtuig en ineens springt hij meters verder. Ik hoop dat dit snel verholpen wordt, misschien als mw3 uit is dat de servers wat minder belast worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:43:
[...]Bij de PC versie ervaar ik die problemen niet of nauwelijks. Wanneer ik lag ervaar join ik een andere server, problem solved.
dat komt omdat DICE de game ook voor de pc heeft onwikkeld, console was leuke bijkomstigheid (letterlijk gezegd in presentatie). Daarom snap ik best dat jij die problemen niet ervaart.

Waarom ik (en vele andere) loopt te zeiken is dat 't in de beta beter geregeld was (daar had je weer totaal andere bugs) maar dit is gewoon niet te doen. Dice forums worden overstroomd met dit soort reactie, begrijpelijk want de game is niet goed speelbaar.

Zelfs in co-op heb je er last van!! dan kan het geen issue meer zijn dat je met te veel op een server zit. Dit zijn structurele problemen die bij iedere server terug komen. je kunt wel switchen, ik wet er mijn ps3 om dat je deze problemen terug komen tijdens je potje.

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 01-11-2011 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
ES335 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:42:
[...]

Ik heb in de beta veel geoefend met de jet en dat heeft zeker geloond. Ben al onderweg naar Jet Service Star 3, ging voor mij erg snel. Eigenlijk heb je niets meer nodig dan flares en stealth om te overleven, dat zijn volgens mij een van de eerste twee unlocks. Heatseekers zijn leuk als je echt het luchtruim wilt beheersen, dus in 1v1 fights met jets zijn ze zeer handig. Maar ik ga altijd voor de rocket pods, om infrantry en tanks uit te schakelen. Helemaal sterk met een A-10 of Frogfoot, dan blaas je zo makkelijk tanks omver. Eerst van hoog af met je main gun schieten, dan om het af te maken een paar rockets lossen en je hebt al makkelijk een vehicle disabled, destroyed en +2 kills. Lock-ons vanaf de grond kan je ook vermijden door wat manouvres maar dat is wel erg lastig om goed te doen, meestal vlieg ik gewoon in één richting met afterburner en dan red ik het makkelijk. Als je ze dan toch locken gewoon flares en klaar.

Goede tip voor jet dogfights : camera switchen. Alleen in cockpit modus gaan als je dicht achter iemand aan zit en je klaar bent om te schieten, anders altijd 3rd person camera gebruiken, dan heb je een veel beter overzicht. 90% van dogfights bestaat uit cirkels draaien om elkaar heen om achter elkaar proberen te komen. Je ziet elkaar dan ook niet dus moet je goed luisteren of de jet nog om je heen cirkelt of niet. Als je in zo een cirkel-strategie beland kan je proberen om opeens de andere kant op te gaan en in zijn cirkel-patroon te vliegen zodat je makkelijker achter hem komt, zie plaatje. Hier moet je wel wat geluk mee hebben, je weet immers nooit in welk punt van de cirkel de vijand vlieg. Maar als je eenmaal achter een jet vliegt moet het eigenlijk niet mogelijk zijn om hem uit het oog te verliezen. Desnoods spot je hem snel en zoom je uit op je minimap.

[afbeelding]
Thanks voor de tips :)

Wat raad je aan om als targets te nemen als je alleen de machinegun hebt? Ik wil eigenlijk gewoon zo veel mogelijk punten halen... maar vehicles en infantry leveren niet genoeg op... zijn niet kapot te krijgen of te moeilijk om te raken. Toch maar dogfights dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik heb zowaar gister na steeds uit de lucht geschoten te worden (heel soms lukte me het om de lock te ontwijken door laag te vliegen) eindelijk de flares unlocked :P nu kan ik eindelijk langer dan een minuut in de lucht blijven :P hehe
Met een beetje geluk vanavond unlock voor de helicopters :)

gister paar geweldige potjes gehad,zat in een goed team,veel teamwork in conquest.
10 minuten meegevlogen in een helicopter en met z'n alle redelijk veel punten gehaald door een geweldige vlieger en 2 goed schietende gunners :) man o man wat een lol had ik :P

[ Voor 30% gewijzigd door mrsar op 01-11-2011 08:52 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]Goede tip voor jet dogfights : camera switchen. Alleen in cockpit modus gaan als je dicht achter iemand aan zit en je klaar bent om te schieten, anders altijd 3rd person camera gebruiken, dan heb je een veel beter overzicht.
Dat probeer ik ook altijd maar het wisselen van view gaat zo vreemd vind ik. Als je vanuit cockpit view naar 3rd person gaat doet de camera een vreemde beweging waardoor ik gedesorienteerd wordt. Je camera view "springt" niet naar de andere view en dat is lastig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:47:
[...]

Wat raad je aan om als targets te nemen als je alleen de machinegun hebt? Ik wil eigenlijk gewoon zo veel mogelijk punten halen... maar vehicles en infantry leveren niet genoeg op... zijn niet kapot te krijgen of te moeilijk om te raken. Toch maar dogfights dan?
mwa zat gisteren in server met een fooking goede enemy pilot. kwam hoog uit de lucht aanzetten en schoot elke keer mijn tank aan poep. verbaasde mij enig sinds hoe simpel dat ging :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:47:
[...]

Met main gun (machine geweer) krijg je geen tanks of infrantry neer, alleen jets of choppers. Alleen een A-10 of Frogfoot kunnen tanks neerknallen, die heb je alleen in Rush. Met wat geluk heb je in één burst al een tank kapot, dat is meestal iets van -390 punten, (Vehicle Disabled +100, Vehicle Destroyed +50, Enemy Killed +100 Enemy Killed +100 Double Kill +40). Dus als je snel wilt levelen met jets, Rush spelen.

Guided Missile is trouwens geen goede keuze. De damage is matig, en je bent vooral erg kwetsbaar als je probeert te locken. Je moet dan langzaam vliegen en dan ben je makkelijk doelwit voor anti-air, andere jets en lock-ons. Het werkt beter als het voertuig laser designated is maar geen enkele recon doet helaas. Je kan ook kiezen om Beam Scanning te gebruiken maar dan mis je weer stealth, dat is het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

nu ik een aantal dagen heb gespeeld ben ik van mening dat het echt een super tof spel is..
ik heb alleen een probleem misschien kunnen jullie me helpen over verder wijzen naar de oplossing..

als ik aan het spelen ben(multiplayer heb ik soms het probleem dat me muis nogal schokkerig beweegt het lijkt of ik dan een framedrop of een hoge ping heb maar dat is niet het geval.( het spel draait bijv. een half uur helemaal goed met de meest intensieve gevechten om me heen)( activity van me grafische kaart is tussen de 81 en 96 %. FAN speed 58% temperatuur ongeveer 81 graden)(constante verbinding van 2,1MB/s en probleem doet zich voor op verschillende servers)

Als me muis begint te schokken zie ik ook dat me CPU ook naar de 100% gaat.. en zodra ik even alt-tab gebruik en daarna weer terug het spel in ga, schiet me CPU terug tussen de 87 en 92 % waardoor ik weer normaal kan spelen.

verder heb ik last dat bij het wisselen van de map me scherm op zwart springt en niet meer verder laat.. moet dus me spel Killen in de taskmanager en opnieuw opstarten. en ook een keer een een random crash gehad. maar dat schijnt een bekend probleem te zijn...

weet iemand een oplossing voor me muis probleem? ( ga er vanuit dat het zwarte scherm doormiddel van een patch wordt opgelost )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
himlims_ schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:41:
[...]

ik doe een gooi:
- squad/platoon errors
- niet kunnen spotten
- random feezes van ps3
etc. etc. etc.

Ik heb het nu 14 uren gespeeld, alleen last van de lag. Speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:37:
Nou, hier even een kansloze mening:
Snipers zijn underpowered en niet te spelen zoals bedoeld.
Hah, grapjas weet je hoe irritant die MK11 en SVD sletjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gisterenavond even in het laatste potje de Mortar getest, kwam uiteindelijk uit op 10-0. Is wel leuk voor als je even wat minder geconcentreerd wil spelen maar om nou elk potje ergens achteraan te gaan zitten met je mortar is voor mij niet weggelegd.

Ook een leuk momentje. Op Rush zit ik als Attacker in een tank, ik zie een heel stuk verder een scope glare van een sniper, doe een poging. Eerste schot met main cannon is een headshot op die sniper >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Preau op 01-11-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Preau schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:15:
Gisterenavond even in het laatste potje de Mortar getest, kwam uiteindelijk uit op 10-0. Is wel leuk voor als je even wat minder geconcentreerd wil spelen maar om nou elk potje ergens achteraan te gaan zitten met je mortar is voor mij niet weggelegd.

Ook een leuk momentje. Op Rush zit ik als Attacker in een tank, ik zie een heel stuk verder een scope glare van een sniper, doe een poging. Eerste schot met main cannon is een headshot op die sniper >:)
Heb ik ook hoor,laat mij maar lekker rond rennen/sluipen/sneaken/rambo-en/vliegen :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:14:
[...]

Hah, grapjas weet je hoe irritant die MK11 en SVD sletjes zijn
Eigenlijk kunnen wij niets meer dan irriteren. Op bijna alle vlakken heeft de rest wel een antwoord, tenzij wij echt op afstand gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de gouden manier gevonden om lekker veel punten te scoren.

Gisteren zat ik op een server die opeens 5v5 werd nadat er wat mensen weg gingen. Conquest Bazaar gedaan met 400 tickets. En aangezien iedereen zo een beetje elkaar aan het ontwijken was (wel of niet bedoeld) had iedereen barstens veel punten aan het einde.

Uiteindelijk 50/12 K/D gehaald (voor het eerst als soldier gespeeld), en 13 badges gehaald. Duurde wel lang maar had dik 25K aan punten binnen gehaald.

Hierna was het weer lag-tijd, bijna elke server die Caspian Border of Firestorm draaide was na 5 minuten weer een lag-festijn.... En dat terwijl battlelog aangeeft dat de servers minder dan 30ms pingtijden hebben...

Dan maar voor het eerst eventjes co-op gedaan met public matchmaking. Die bleef de helft van de keren hangen op matchmaking, alles killen en opnieuw, dan deed ie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Liteiten schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:08:
[...]

Ik heb het nu 14 uren gespeeld, alleen last van de lag. Speel op de PC.
dat komt omdat deze 'features' exclusief voor de ps3 zijn en niet voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raimundus schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:23:
Eigenlijk kunnen wij niets meer dan irriteren. Op bijna alle vlakken heeft de rest wel een antwoord, tenzij wij echt op afstand gaan liggen.
Moet zeggen dat ik ze, samen met de M39, inderdaad vrij nutteloos vind. Close combat leg je het altijd af en tenzij je headshots schiet zijn ze op long range ook niet meer dan irritant. Dit in combinatie met de UMP nerf zorgt er voor dat er voor Recons geen goede mid-close range optie is waarmee je daadwerkelijk een kans maakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zeker de eerste sniper die je hebt zuigt met een asault en 4x scope schiet je het zelfde of haast nog beter vind het jamer dat er niet aan het begin een echte sniper rifle unlocked is maar aan de andere kant ook wel fijn aangezien ik totaal niks met snipen heb en ze door gaans vervelend vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]

Ach dat is toch altijd zo? Iedereen zeurt er maar op los. Iedereen vind een bepaalde class lame of een wapen noob, zo gaat het altijd :) Ik zeg, gewoon negeren die zeikerds.

Snipen is leuk en het hoort gewoon bij de game. Als iemand daar niet tegen kan moet ie maar een ander spel gaan spelen. Of beter z'n best doen zodat ie minder vaak geraakt wordt door snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo uitgekeken naar dit spel, ben een groot fan van BFBC2. Voor mij de teleurstelling van het jaar, de graphics zijn ronduit slecht (PS3). Ik dacht eerst dat het aan mijn te hoge verwachtingen lag en ben weer even BFBC2 (ook PS3) gaan spelen dat is echt een veel mooiere ervaring. In BF3 het water is gewoon een blauwgrijze massa, de nacht maps zien er beroert uit, je kan veel te makkelijk killen, geluidskwaliteit over headset is slecht, connectie problemen.

Ik hoop dat het kwartje nog valt maar voor mij een grote teleurstelling dit... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
ik hou normaal niet van snipen. ben er zaterdag toch eens aan begonnen. en eigenlijk niet meer mee opgehouden. die SV98 is fijn :D

underpowerd my ass. ja het klopt dat je op close combat niet het sterkste bent maar dat is toch eigenlijk heel normaal voor een long distance figter :)
en dan moet ik zeggen dat close combat vaak nog goed afgaat door of headshot of naar het lichaam en pistool pakken.

iemand die recon pakt en gaat klagen dat close combat niet werkt snapt denk ik ook niet waar de kracht van recon ligt.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

busted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:29:
[...]

Ach dat is toch altijd zo? Iedereen zeurt er maar op los. Iedereen vind een bepaalde class lame of een wapen noob, zo gaat het altijd :) Ik zeg, gewoon negeren die zeikerds.

Snipen is leuk en het hoort gewoon bij de game. Als iemand daar niet tegen kan moet ie maar een ander spel gaan spelen. Of beter z'n best doen zodat ie minder vaak geraakt wordt door snipers.
Beter je best doen is zeker het enige wat te doen is, maar om nu steeds geganked te worden voordat je wat aan kunt gaan pakken is soms om moedeloos van te worden. Als sniper in positie ben je minder slagvaardig dan een Support met Spray and Pray. De kans dat je als sniper dan geraakt wordt, op afstanden dat de sniper amper eimand raken kan, is toch wel het tegengestelde van wat oorspronkelijke de intentie is van een sniper. Wat je nu vooral bent is een spotter, meer niets. Punten verzamelen voor upgrades gaan tergent langzaam als je per ronde maar max 500 punten sprokkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proxx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:33:
ik hou normaal niet van snipen. ben er zaterdag toch eens aan begonnen. en eigenlijk niet meer mee opgehouden. die SV98 is fijn :D

underpowerd my ass. ja het klopt dat je op close combat niet het sterkste bent maar dat is toch eigenlijk heel normaal voor een long distance figter :)
en dan moet ik zeggen dat close combat vaak nog goed afgaat door of headshot of naar het lichaam en pistool pakken.

iemand die recon pakt en gaat klagen dat close combat niet werkt snapt denk ik ook niet waar de kracht van recon ligt.
Als recon pak ik meestal in close combat maps een shotgun, als je als squad lekker bezig bent en goed bij mekaar zit dan heb je daar gewoon meer aan. Ik drop dan vaak UGS en Beacons voor snelle spawns mocht er iets mis gaan.

Bazaar als recon is ook niet al te slecht, als squad naar flag lopen, UGS droppen, flag cappen, UGS weer oppakken, rinse/repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoor vanaf de console veel mensen die klachten hebben zelf speel ik op de pc even hierbij even een lijstje met posi/negatieve punten:
+ punten
Lekkere grote maps en veel voertuigen
Lang speelbaar gezien enorm aantal unlocks(wat ook wel vervelend is om dat sommige items erg nuteloos zijn)
Beeld op pc is geweldig(op de pc hieronder in de sig)
Geluid ben ik er over te spreken prachtig die schoten en rakketen om je oren
- punten
Af en toe een onzichbare muur
Sommige maps heb je bijvoorbaat eigelijk al verloren (metro conqeust bij de roltrappen is bijna geen doorkomen aan
Rocket en grenade spam is erg vervelend in veel maps chokepoints
1ste x server joinen duurd vrij lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:35:
[...]

Als recon pak ik meestal in close combat maps een shotgun, als je als squad lekker bezig bent en goed bij mekaar zit dan heb je daar gewoon meer aan. Ik drop dan vaak UGS en Beacons voor snelle spawns mocht er iets mis gaan.

Bazaar als recon is ook niet al te slecht, als squad naar flag lopen, UGS droppen, flag cappen, UGS weer oppakken, rinse/repeat.
Dit is inderdaad de kracht van recon, niet van sniper. Daar doelde ik ook op. Wat ik mij alleen afvraag, waarom kan een noobtuber wel een RPG+semi auto dragen en een recon niet een sniper en semi-auto, in plaats van een proppenpistool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:35:
[...]

ik bedoel recon met een recon gun (sniper) niet een general gun. dan kun je dat over elke classe zeggen.

en Raimundus bij 500 punten tops doe je iets verkeerd. ik weet niet wat maar er gaat iets niet goed.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een recon heeft onder andere een motion sensor, juist een close combat utility bij uitstek. Daarnaast zou een silenced submachine gun prima bij de recon passen omdat de recon een stealth character is en dat niet betekent dat hij enkel voor long range geschikt zou moeten zijn.
Juist een wapen zoals de G36C zou prima bij de recon passen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
En waarom dan? Juist handig, veel bullshit waar mensen in geloven wordt in dit filmpje ontkracht. Zoals het kunnen vernietigen van de toren op Caspian Border :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51

tha_crazy

Mafketel

Gisteravond na 2 potjes co-op gespeeld te hebben nog even met een maatje online.
Kwamen we in een server, waren we allebij level 1.
Ook ineens aan het einde promote naar de eerste.

Iemand dit al vaker tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Ik heb gisteren een paar minuten lang mn eerste recon ervaring in BF3 opgedaan. MK11, scope eraf gehaald en gaan. Da's een leuke combinatie om CQB mee te gaan; max 3 schoten voor een kill, semi auto en voldoende kogels in een magazijn om 3 vijanden te lijf te gaan zonder herladen.

Op afstand schieten met een sniper rifle ga ik me niet aan wagen, is niet mijn ding.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus

Als jij op close combat met je sniper iemand neer kan halen, moet je toch echt te raden gaan wie er met dit mannetje speelt. Tenzij dit een fellow sniper was met hetzelfde probleem, dan krijg je een high noon shoot out/ quick draw competition. Iemand anders, met verstand van zaken zal jou zonder blikken of blozen naar het laadscherm brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:41:
[...]

En waarom dan? Juist handig, veel bullshit waar mensen in geloven wordt in dit filmpje ontkracht. Zoals het kunnen vernietigen van de toren op Caspian Border :)
Ik ken echt niemand die zulke "myths" daadwerkelijk gelooft. En je kan het toch simpelweg zelf proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:42:
Ik heb gisteren een paar minuten lang mn eerste recon ervaring in BF3 opgedaan. MK11, scope eraf gehaald en gaan. Da's een leuke combinatie om CQB mee te gaan; max 3 schoten voor een kill, semi auto en voldoende kogels in een magazijn om 3 vijanden te lijf te gaan zonder herladen.

Op afstand schieten met een sniper rifle ga ik me niet aan wagen, is niet mijn ding.
CQB zijn die wapens echter veel te traag voor, in de tijd dat jij 3 kogels afgevuurd krijgt heeft een vijand al zijn magazijn leeg. Heb van alles geprobeerd met de recon maar je hebt qua wapens altijd wel een nadeel in medium-close combat, dan moet je echt met skill gaan compenseren.
Is opzich niet erg, alleen duurt het uitspelen van recon zo wel een stukje langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
Proxx schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:38:
[...]

ik bedoel recon met een recon gun (sniper) niet een general gun. dan kun je dat over elke classe zeggen.

en Raimundus bij 500 punten tops doe je iets verkeerd. ik weet niet wat maar er gaat iets niet goed.
Nee, die 500 is dan de minimum met de ribbons erbij. Maar ik heb letterlijk 1 potje Bazaar gehad, dan ik een K/D had van 0/18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Pak dan gewoon een PDW met silencer erop. Zo gebruik ik recon ook als ik die gebruik.
Sommige maps heb je bijvoorbaat eigelijk al verloren (metro conqeust bij de roltrappen is bijna geen doorkomen aan
Roltrappen kan je best doorheen komen, enkel als je alle basissen hebt verloren is het einde verhaal voor partij die in de tunnels begint. Zelfde trouwens met rush, je komt gewoon nagenoeg niet langs die eerste basissen in de tunnel als teams een klein beetje gelijk zijn. Gisteren weer eens rush gespeeld, en meteen erachter gekomen waarom ik dat niet meer veel deed. Bij bijvoorbeeld metro heb je gewoon geen enkele kans om te flanken, vooral bij eerste basissen in tunnel, enige mogelijkheid is met frontale aanval door alle verdedigers heen te komen, wat bijna onmogelijk is. Lukte nog bijna door een tunnel vol me rookgranaten te schieten, maar team werkte toen niet echt mee. En sowieso moest je dan nog door random vuur van verdedigers komen waarmee ze toen de tunnel volgooiden.

Probleem dat ik tegenwoordig heb is dat ik graag andere klasses wil unlocken als engineer, maar ik kom er bijna altijd op uit dat er te weinig engineers zijn, simpelweg omdat op bijna alle maps je er nooit genoeg van kan hebben. Vaak zelfs dat ik zowel anti tank als anti air wil, dan is het niet logisch om assault of support te gaan spelen. En bij rush heb je nog wat vaker dat je tegenstander geen voertuigen heeft, maar bij conquest gebeurd dat maar weinig. Zelfs op maps als grand bazaar conquest is het geen slecht idee om halve team als engineer te hebben tegen die enkele IFVs, doen gewoon zoveel schade als je geen engineers hebt dat je maar beter teveel kan hebben.
Ik ken echt niemand die zulke "myths" daadwerkelijk gelooft. En je kan het toch simpelweg zelf proberen?
Er werd hier anders nog door genoeg volgehouden dat ze toren in multiplayer hebben zien omvallen. En het handige met zon video is juist dat ik niet alles zelf hoef te testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 01-11-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:47:
Probleem dat ik tegenwoordig heb is dat ik graag andere klasses wil unlocken als engineer, maar ik kom er bijna altijd op uit dat er te weinig engineers zijn, simpelweg omdat op bijna alle maps je er nooit genoeg van kan hebben. Vaak zelfs dat ik zowel anti tank als anti air wil, dan is het niet logisch om assault of support te gaan spelen. En bij rush heb je nog wat vaker dat je tegenstander geen voertuigen heeft, maar bij conquest gebeurd dat maar weinig. Zelfs op maps als grand bazaar conquest is het geen slecht idee om halve team als engineer te hebben tegen die enkele IFVs, doen gewoon zoveel schade als je geen engineers hebt dat je maar beter teveel kan hebben.
Voor die vehicles vind ik het juist handig om C4 bij de hand te hebben als support. Meestal letten ze toch niet op wat er achter hun gebeurt en plak je er rustig 3 stuks C4 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:31
[...]

Ik heb in de beta veel geoefend met de jet en dat heeft zeker geloond.
Goede tips, daar ga ik zeker mee aan de slag. Gisteren op twee rondjes wat rondgevlogen (caspian border en operation firestorm), ik hou de jets in ieder geval in de lucht, maar had aan het einde van de rondes in totaal ... (tromgeroffel) ... 80 punten tbv jets.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:46:
[...]

CQB zijn die wapens echter veel te traag voor, in de tijd dat jij 3 kogels afgevuurd krijgt heeft een vijand al zijn magazijn leeg. Heb van alles geprobeerd met de recon maar je hebt qua wapens altijd wel een nadeel in medium-close combat, dan moet je echt met skill gaan compenseren.
Is opzich niet erg, alleen duurt het uitspelen van recon zo wel een stukje langer.
Mwah valt wel mee, zelfs in metro en bazaar zijn er genoeg plekken om te snipen.

En Seine Crossing is echt een sniper map bij uitstek, niet normaal hoeveel headshots ik daar achter mekaar maak, heerlijk als sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:25
Gisteren ook maar is BF3 gekocht.. 15 min singleplayer, 17 min multiplayer. K/D 0/14 WOW! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:50:
[...]

Mwah valt wel mee, zelfs in metro en bazaar zijn er genoeg plekken om te snipen.

En Seine Crossing is echt een sniper map bij uitstek, niet normaal hoeveel headshots ik daar achter mekaar maak, heerlijk als sniper.
Ja ik ontken ook niet dat het als sniper prima werkt, dat vind ik alleen vrij saai om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 08:18:

Dan raak je ze toch echt niet. 1 volle kogel reeks op een andere jet en hij is kapot. Helicopters zijn wat taaier.
Ik heb nu mn jet geleveld en heb nog steeds goede stats :P Echter ben ik gestopt met bewust levelen toen ik die Guided missile had, wat een kut ding:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:42

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

furby-killer schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:47:

Probleem dat ik tegenwoordig heb is dat ik graag andere klasses wil unlocken als engineer, maar ik kom er bijna altijd op uit dat er te weinig engineers zijn, simpelweg omdat op bijna alle maps je er nooit genoeg van kan hebben.
Wait whut?!
Dan zal je niet op PS3 spelen... daar heb ik het idee dat op de infantry mappen (is een keuze in de server browser) juist de helft of meer als engi speelt, puur en alleen om de RPG's en SMAW's :')
Er is in mijn beleving juist een chronisch te kort aan support, in ieder geval van de ammo boxes.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Dutchman! schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:50:
[...]

Goede tips, daar ga ik zeker mee aan de slag. Gisteren op twee rondjes wat rondgevlogen (caspian border en operation firestorm), ik hou de jets in ieder geval in de lucht, maar had aan het einde van de rondes in totaal ... (tromgeroffel) ... 80 punten tbv jets.
Hier hetzelfde hoor ;). Ben ook nog maar een amateur in vliegen. Kan hem redelijk in de lucht houden maar vijanden afknallen blijft lastig.

Voor de heli's is er in het optiemenu een optie om het vliegen andersom te zetten. Virtical axis ofzoiets heet dat. Ik vind deze optie bij de Jets niet, klopt dat? Ik speel trouwens PS3

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:52:
[...]

Dan raak je ze toch echt niet. 1 volle kogel reeks op een andere jet en hij is kapot. Helicopters zijn wat taaier.
Ik heb nu mn jet geleveld en heb nog steeds goede stats :P Echter ben ik gestopt met bewust levelen toen ik die Guided missile had, wat een kut ding:(
Met vehicles bedoelde ik ook echt ground vehicles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:52:
[...]

Ja ik ontken ook niet dat het als sniper prima werkt, dat vind ik alleen vrij saai om te doen.
Oh daar heb je volkomen gelijk in, maar wat dat betreft is de recon klasse redelijk saai omdat je veel ligt te snipen.

De andere klasses moeten het meer van mobiliteit hebben, maar recon is soms alleen handig voor de beacon (vooral in rush).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yinx84 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:56:
[...]

Met vehicles bedoelde ik ook echt ground vehicles :)
Ja die krijg je niet kapot met chaingun :P Guided missile trouwens ook niet... je hebt er 2 nodig voor een tank te disablen... dat is echt lomp. Want je moet dan eerst helemaal draaien, en aangezien je in de tussentijd wel een paar keer gelocked wordt door een enemy jet is het bijna niet te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tha_crazy schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:42:
Gisteravond na 2 potjes co-op gespeeld te hebben nog even met een maatje online.
Kwamen we in een server, waren we allebij level 1.
Ook ineens aan het einde promote naar de eerste.

Iemand dit al vaker tegen gekomen?
bekende bug - deze feature is bekend; zat ook in bfbc2 (nooit opgelost) vaak werkt 't na tijdje weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:31
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 09:52:
[...]

Wait whut?!
Dan zal je niet op PS3 spelen... daar heb ik het idee dat op de infantry mappen (is een keuze in de server browser) juist de helft of meer als engi speelt, puur en alleen om de RPG's en SMAW's :')
Er is in mijn beleving juist een chronisch te kort aan support, in ieder geval van de ammo boxes.
Op PC komt het ook om van de engineers voor mij gevoel, maar voldoende van de andere klasses. Support is erg leuk om te spelen, maar de zwaardere chainguns zijn voor mijn gevoel bij veel mappen te traag. Tegen de tijd dat ik de eerste kogels mijn loop uit krijg lig ik al plat als in in CQC iemand tegen het lijf loop. Vaak loop ik dan ook met de start-gun rond, 41 kogel magazijn die zeer snel te herladen is, foregrip er op, holo scope, dat werkt een stuk beter. De machine gun role - massive sprays voor supressive fire en het onmogelijk maken van een aanval op een basis - werkt bij de huidige gameplay wat mij betreft niet goed, de gameplay is te "snel" er voor.

Ammo boxes, sommige servers struikel je er over, andere servers zie je ze zelden, mooi gratis punten als je je eigen dropt dus :) Doe dat consequent, maar -niet- als je net spawned ... ben al tich keer omgeschoten omdat ik net een box aan het droppen was terwijl er een vijand voor me stond :P

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Support wordt idd ook vrij veel gespeeld, die wapens zijn ook een tikkeltje idioot als je het mij vraagt. Werken veel te goed gewoon uit de hand zonder dat je hoeft gaan liggen of een bipod hoeft te gebruiken, zouden wat meer recoil en spread mogen hebben. Nu zijn het praktisch assault rifles met grote clipsize.

Pagina: 1 ... 35 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien