Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

tha_crazy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:38:
hmm, heb nu een BF3 server van gameservers.com
Maar heb 8 man nodig om te starten
Het toevoegen van vars.roundStartPlayerCount 1 in de startup helpt niet....
Voeg mij eens toe dan in origin. Of post iig het IP hier :P Heb je zo een aantal gamers.

nickname svN2K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RocketKoen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:01:
vindt je dat raar?
anders kun je in je eentje in de server gaan zitten en ronde na ronde winnen.
Maarja, sandbox non-ranked zou toch ook handig zijn om gewoon wat te kunnen testen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Kun je je server niet unranked instellen dan? Dan maakt het niet uit en kan me voorstellen dat hij je dan wel laat spelen. Ik heb niet het idee dat het tha_crazy om de punten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22-09 17:02
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:02:
[...]

Maarja, sandbox non-ranked zou toch ook handig zijn om gewoon wat te kunnen testen.
volgens mij zijn daar nog wat problemen mee.
Het was de bedoeling dat server hosts ranked-public en non-ranked warservers konden aanbieden. Maar alle servers zijn op het moment automatisch ranked.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Vandaag mijn exemplaar van de limited edition ontvangen! Ik ben nu met installatie bezig! Kan ik mij nog toevoegen aan het GoT-platoon? Of zit deze vol? Want ik las wel dat er meer dan 1 GoT-platoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:02:
[...]

jah zoals mijn theorie

Hij werkt wel :D

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Qlii256 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:12:
Vandaag mijn exemplaar van de limited edition ontvangen! Ik ben nu met installatie bezig! Kan ik mij nog toevoegen aan het GoT-platoon? Of zit deze vol? Want ik las wel dat er meer dan 1 GoT-platoon is?
Zie TS ;)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masq
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-04 00:18
Er zijn wel servers zonder player limit hoor, tis alleen een beetje zoeken. Heb net ff wat gevlogen in een lege server.

Geen idee of het ranked was alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:58:
[...]

Euhm, ik moet nog mikken. En gebruik die WASD toetsen ook nog weleens.
als je door je bosje kruipt met je sniper 1 meter? sniper wookie style.
mensen die dood gaan door mortar liggen wat mij betreft te lang op een plek en vraag je erom >:)
Met Mortar een kill maken is of veel luck hebben, of je hebt de lamme takken die lang dom op een plek liggen en vragen om een bom op het kopje.
Dus iedereen die zeurt dat mortar suckt moeten eens meer lopen in game ;)

Whooos boem!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik trouwens echt gaar geregeld vind is dat je niet kan joinen of dat het joinen wordt afgebroken als de server van map wisselt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Ati users onder ons. 11.10 is zojuist uigebracht!
http://sites.amd.com/us/g...Pages/radeon_win7-64.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Op caspian zojuist 2 potjes tot MVP uitgeroepen. Totale ownage met antitankmijntjes rond het tankstation :9 Wat zijn die dingen heerlijk effectief. In BF2 zag je ze makkelijk liggen, blijkbaar hebben mensen er in BF3 meer moeite mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
himlims_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:18:
Aanvragen voor PS3 Platoon
• battleking12
• Jimmy-time1
• res1ght
• RbBdOs
• TheLarger

Van deze gebruikers heb ik een verzoek staan op battlelog. Echter is mij niet duidelijk welke tweaker daarbij hoort.

Gelieve dit (nog maals) kenbaar te maken - door de vele verzoeken mis ik er wel eens wat :+
Ik ben dus RbBdOs :P

Ik ben benieuwd wat echt het nut van deze platoons zijn en of ik er veel gebruik van ga maken...
Maar goed we zullen zien.

Voor de rest vind ik het echt een super gave game, vooral de vrijheid in sommige maps (jaja, ook op de PS3 versie) :)

Nog niet veel minpunten van mijn kant... Ik heb soms wel last van die rare lag dat je naar achter word gezet... Hopelijk is dit een server side probleem en valt dit op te lossen.

Nog veel Tweakers die op bepaalde servers spelen om zo samen te kunnen spelen?
Voeg anders RbBdOs toe, heb nog niet veel Nederlanders gezien/gehoord.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zal regelmatig tussen 23.30 en 00.30 online te vinden zijn :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:03
SharpEdgeOne schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:35:
Op caspian zojuist 2 potjes tot MVP uitgeroepen. Totale ownage met antitankmijntjes rond het tankstation :9 Wat zijn die dingen heerlijk effectief. In BF2 zag je ze makkelijk liggen, blijkbaar hebben mensen er in BF3 meer moeite mee 8)
Het schijnt dat de eerste tankers al IR view dinges hebben geunlocked en de mijnen kunnen zien gloeien (Net zoals handgranaten..)

Wtf heb ik eindelijk die dingen, heb je er weinig meer aan.. , alhoewel ik al 2 keer dezelfde campende tank heb gemold, ghehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
MEN-O schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:44:
[...]

Het schijnt dat de eerste tankers al IR view dinges hebben geunlocked en de mijnen kunnen zien gloeien (Net zoals handgranaten..)

Wtf heb ik eindelijk die dingen, heb je er weinig meer aan.. , alhoewel ik al 2 keer dezelfde campende tank heb gemold, ghehe :P
Heerlijk is dat >:) Heb de heavy machine gun geunlockt voor de tank. Koud kunstje om choppers mee naar beneden te halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
RbBdOs schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:37:
[...]

Ik ben dus RbBdOs :P

Ik ben benieuwd wat echt het nut van deze platoons zijn en of ik er veel gebruik van ga maken...
Maar goed we zullen zien.

Voor de rest vind ik het echt een super gave game, vooral de vrijheid in sommige maps (jaja, ook op de PS3 versie) :)

Nog niet veel minpunten van mijn kant... Ik heb soms wel last van die rare lag dat je naar achter word gezet... Hopelijk is dit een server side probleem en valt dit op te lossen.

Nog veel Tweakers die op bepaalde servers spelen om zo samen te kunnen spelen?
Voeg anders RbBdOs toe, heb nog niet veel Nederlanders gezien/gehoord.
Ik vind Battlelog wel een leuke toegevoegde waarde hebben. Zo kom je een beetje in contact met andere mensen van de platoon, kun je een beetje discussieren en/of afspreken wanneer je gaat spelen (om zodoende samen te spelen). In de PS3 GoT platoon wordt er in elk geval aardig gebruik van gemaakt :)

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

Minkie

Groazers Unite.

Vanavond de die AA-tank ding ondekt op Caspian Border CQ :9~
Wat schiet je daar makkelijk heli's en vliegtuigen mee uit de lucht. 1ste potje 7 vliegtuigen/heli's uitgeschakeld. Daarna smoke en anti-air missile's unlocked. Met 1 en 2 switch je dan tussen gewone gun en AA rocket, die automatisch locked op vliegtuigen en heli's.
Met de AA missile locken, afvuren en snel switchen naar je main gun. Indien tegenstander flares gebruikt snel weer terug switchen naar de AA missile en nog 1 afvuren. En ondertussen blijven vuren met de main gun. Meestal pak je ze dan wel.

Kwam er ook achter dat als je dichtbij de antenne gaat staan, je dan zicht hebt op de startbaan van de tegenstander >:).
Heb 2 tegenstanders gehad die 1 seconde na opstijgen al disabled waren :X. dat zal ik niet weer doen lieve tweakertjes
Maar als je gewoon aan je eigen kant blijft en dan btje op een heuvel staat, houdt je het gerust een hele ronde vol.
Alleen had ik niet door dat er een tegenstander C4 op m'n tankje had geplakt, lol.....

Straks maar eens filteren op caspian border en dan weer in met AAtankje plaatsnemen.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Dwalen er hier nog tweakers rond die nog iemand zoeken voor wat meer teamplay op PC? :D
Feel free to add: Th3ProfessorZ

/bedel-mode 8)7

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
Minkie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:23:
Vanavond de die AA-tank ding ondekt op Caspian Border CQ :9~
Bedoel je die in de eigen basis staat? Daar raak ik nooit wat mee. Volgens mij zijn de jets out of range oid

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 09:29

djkooij

voorheen Facemodder

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 19:19:
[...]

als je door je bosje kruipt met je sniper 1 meter? sniper wookie style.
mensen die dood gaan door mortar liggen wat mij betreft te lang op een plek en vraag je erom >:)
Met Mortar een kill maken is of veel luck hebben, of je hebt de lamme takken die lang dom op een plek liggen en vragen om een bom op het kopje.
Dus iedereen die zeurt dat mortar suckt moeten eens meer lopen in game ;)

Whooos boem!
Snap al dat gezeur om die mortar ook niet. Asof het compleet ownen is met zo'n ding. Valt nog best tegen om fatsoenlijk te raken met het ding. Vind het persoonlijk wel echt een verrijking voor het spel en heb er lol in.
Geraakt worden door een mortar is idd niet leuk (pats, klaar, over), maar daar heb ik de meest ideale en effectieve oplossing voor gevonden: de silencer.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:28:
Dwalen er hier nog tweakers rond die nog iemand zoeken voor wat meer teamplay op PC? :D
Feel free to add: Th3ProfessorZ

/bedel-mode 8)7
Voeg me even toe ik zit nu niet achter de pc. Na wat dagen rommelen mis ik nog steeds echt sqaudplay. Dus ff mt zn 3 of 4 vlaggen cappen etc. Dik punten scoren.

yoRR-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:40:
[...]

Voeg me even toe ik zit nu niet achter de pc. Na wat dagen rommelen mis ik nog steeds echt sqaudplay. Dus ff mt zn 3 of 4 vlaggen cappen etc. Dik punten scoren.

yoRR-NL
Feel free to add me as well!

Origin: Brainscrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die M26 is trouwens best wel nice. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 16:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben volgens mij in mijn 25 uur nog maar 1 keer gekilled door een mortar :P Heeft de console versie met minder spelers, waardoor het een stuk minder loont om lukraak wat met je mortar te schieten, misschien toch nog wat voordelen :o

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat we naast de noobtube nu ook de noobtar hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke kreet trouwens. :P

YouTube: BF3: You Asshole!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55
Altijd lekker: eerst een tank opblazen met c4: double kill. Daarna het squad dat er achteraan komt doorgezaagd met m'n trouwe M249 :). Op zulke momenten voel ik me net Rambo :P

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

sig69 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:52:
Altijd lekker: eerst een tank opblazen met c4: double kill. Daarna het squad dat er achteraan komt doorgezaagd met m'n trouwe M249 :). Op zulke momenten voel ik me net Rambo :P
Dat ben je ook als je een M249 leegschiet op de arme soldaatjes. RIP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:36
uchiha tijntje schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:40:
Helaas gaat dit topic amper meer over de leuke en gave momenten die we in deze gave game meemaken... Maarjah dat is het internet he. Succes iedereen met de mortars en snipers en claymores... :)
Dan zal ik hierbij maar eens mijn uitermate positieve momenten typen:

Wat is het toch heerlijk om als Support tanks op te blazen met C4, terwijl de vijand niet eens doorheeft dat je naast zijn tank staat :P. De mappen zijn echt heerlijk groot (vind ik echt geweldig, in plaats van alleen maar kleine gangetjes en te snelle gameplay), vind het ook totaal niet saai als ik even niemand tegen kom voor 5 min ofzo, je ziet zo ontiegelijk veel op je scherm _/-\o_ Oh en volgens mij is het al gemeld maar toch: dat geluid is toch echt zoooooooo vet _/-\o_ :9~ Constant hoor je een straaljager over vliegen, of tanks die aan het schieten zijn. Echt prachtig gewoon (helemaal met geluid vol open).

Speel eigenlijk alleen maar Conquest, en dan altijd als Support. Ga meestal niet mee met mijn squad, maar probeer een andere weg te vinden langs vijandelijke linies en zo bij de objective te komen, wat me echt gigantisch veel punten oplevert :D Tuurlijk help ik ook wel mijn teammates als ik ze tegenkom (groepje teammates die achter een muurtje verscholen zitten en schieten op de vijand, kom ik even ammo geven enzo). Maar ik ben toch wel veel alleen, en dan probeer ik ook altijd de tanks uit te schakelen.

Met zijn 2en in een tank zitten en langs alle objectives gaan is ook geweldig. Helemaal als je een goede bestuurder hebt, zodat jij de omgeving af kan spotten als machinegunner :) Spotten doe ik altijd wel, levert toch vaak punten op, en je helpt je team ermee.

Maar met de gedachte ''think out of the box'' is het echt leuk spelen, door gebouwen/muren op te blazen (waar toch wel vaak vijanden achter verschuilen, zodat ze ook gelijk dood zijn. Geen zin om om te lopen langs een muur? Blaas hem gewoon op :P

En dan die raketten die vlak langs je vliegen _/-\o_ _/-\o_ Dat geluid ervan zeg. Elke keer als je dat hoort denk je toch wel bij jezelf van: ''pfew, scheelde niet veel'' :9

Mijn favoriete mappen zijn toch wel:

- Caspian Border (omgeving is echt prachtig en zeeeeeer groot _/-\o_ )
- Kharg Island (lekker gebouwen opblazen en achter muren verschuilen als er een tank langs rijd, en dan van achter C4 erop plakken)
- Operation Firestorm, lekker groot en mooi qua design
- Noshahr Canals

Andere levels zijn ook zeker vet, maar deze (zeer grote) mappen springen er toch bij uit, al is Metro ook nog steeds geweldig, qua geluid en licht in de gangen. RPG's die overvliegen, kolommen die helemaal aan gort gaan, tegeltjes die je hoort vallen. Zoveel detail :o

Al met al kan ik wel zeggen dat ik het een zeer leuke game vind :P Alleen helaas weinig tijd om hem te spelen. :'(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel leuk als we een pol hebben waarin tweakers kunnen stemmen op hun favoriete mappen of ze een rating ofzo kunnen geven. :)

Mijn top 3:
-Kharg (Rush & Conq)
-Damavand Peak (Rush)
-Grand Bazaar/Metro (Rush)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:32

Roshnak

PSN: Roshgill

Als er iemand wil MPen of CO-OP wilt doen Add me : Girugamesh_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de mijnen nu ook gezien kunnen worden, zo hebben ze weinig effect. Aan de andere kant lopen de meeste nu met mijnen ipv een repairtool. Op de kaart ziet het blauw van de mijnen.

Zo'n AA voertuig is erg leuk, jammer dat er maar zo weinig van zijn want je kunt er van afstand lekker mee scoren zonder gevaar te lopen.

Daarnaast zou het leuk zijn als er servers komen met 1000 tickets zoals in BC2, 300 tickets vind ik te weinig in sommige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 22-09 22:13
http://forums.electronica...ne-down-freaking-sun.html

Dit is precies de reden waarom in BF3 niet kan de spelen. Die gigantische glare leverd mij instant hoofdpijn op. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn ogen redelijk gevoelig zijn voor licht vanwege een oog operatie, maar ik heb er niet eerder bij een game zoveel problemen mee gehad.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pingkiller schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:06:
http://forums.electronica...ne-down-freaking-sun.html

Dit is precies de reden waarom in BF3 niet kan de spelen. Die gigantische glare leverd mij instant hoofdpijn op. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn ogen redelijk gevoelig zijn voor licht vanwege een oog operatie, maar ik heb er niet eerder bij een game zoveel problemen mee gehad.
Ik vind de sunglare idd veel te overdreven, op sommige Rush maps zie je geen reet als attacker. Maar waar ik me veel meer aan stoor zijn de vette vingerafdrukken op m'n oogbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NICE, blaas net op de flank een hek met plastic er op weg met mn c4. Zit er toevallig een tegenstander achter die ik meeneem in de explosie om vervolgens z'n maten neer te maaien met m'n M249!

Succesfull flank is successfull :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Afbeeldingslocatie: http://forums.left4green.com/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=6358

333 score per minuut, beat that :+ .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[#10171] You do not have permission to view this attachment.

EDIT: woeps, dacht dat dit de kroeg/slowchat was :+

[ Voor 33% gewijzigd door Patriot op 31-10-2011 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de beta zat ik op 403, nu in de final op 265. :-(
Hangt er dus erg vanaf welke maps en gamemodes je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:18:
[...]

In de beta zat ik op 403, nu in de final op 265. :-(
Hangt er dus erg vanaf welke maps en gamemodes je speelt.
Metro conquest large 64 spelers. Heerlijke clusterfuck in het midden en dan lekker spreeën _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:21
2 vraagjes:

-Ik ben net met een f18 geland op de aircraft carrier
en ook met een attack heli

maar het valt me op dat ze niet gerepared/ new ammo krijgen?

Hoort dit zo of doe ik iets fout

- als ik een jet op zijn zijkant trek en dan w inhoud om snelheid te maken, pijltje naar onder om mijn neus dieper te trekken, dan werkt b.v het pijltje naar links niet. Houd ik w niet in kan ik het pijltje naar onder en naar links wel tegelijk indrukken? beperking van mijn toetsenbord of van de game

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:27

ronalddus

Buffalo77

Ik heb nu 360 spm ofzo, maar dat komt ook omdat ik veel zit te kloten in jets enzo.
Als ik gewoon normaal met potjes CQ, rush en TDM speel haal ik 420-430

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik probeer die spec-act kit van mijn LE werkend te krijgen, heb de code 'verzilverd' via origin, maar kan nu nergens terug vinden waar ik die pack vandaan mag halen? Nog een keer de code invoeren geeft "this code is already in use".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Laatst online: 31-01 15:46
ik ben ook wel in voor teamplay uiteraard.
Gisteren eigenlijk voor het eerst met TS gespeeld, met 4 man in een squad, werkt echt super!

So add me : CalaMinor

@ professorz, YoRR en brainscrewer morgen heb ik wel tijd overdag, ik ben wel op de tweakers servers als er plek is.

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
WaWaWiiiiWa schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:23:
Ik probeer die spec-act kit van mijn LE werkend te krijgen, heb de code 'verzilverd' via origin, maar kan nu nergens terug vinden waar ik die pack vandaan mag halen? Nog een keer de code invoeren geeft "this code is already in use".
Gewoon ingame op appearance klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ionicdog schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:23:
Gisteren eigenlijk voor het eerst met TS gespeeld, met 4 man in een squad, werkt echt super!

@ professorz, YoRR en brainscrewer morgen heb ik wel tijd overdag, ik ben wel op de tweakers servers als er plek is.
Helaas... ik werk elke dag van ongeveer half 9 ochtends tot plus minnus half 12 savonds... dan speel ik aan het einde van de dag even een rondje BF3 om af te blazen. Dus misschien zie ik je ergens een keer om 23.30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
Speeddragon schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:19:
2 vraagjes:

Ik ben net met een f18 geland op de aircraft carrier en ook met een attack heli, het valt me op dat ze niet gerepared/ new ammo krijgen?
Alle voertuigen hebben ongelimiteerd ammo, repairen gaat op de meeste servers automatisch zodra je een tijdje geen damage heb gehad (net als te voet dus, maar trager). Op sommige servers staat 'vehicle regen' uit, en daar moet je ze laten repairen door een Engineer.
Speeddragon schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:19:
als ik [...] w inhoud [...] pijltje naar onder [...] dan werkt b.v het pijltje naar links niet.
Lig aan je toetsenbord. :)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Is bij jullie ook het ping indicator systeem niet werkende? Ik zie sinds vanavond alleen maar streepjes ( - ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:35:
repairen gaat op de meeste servers automatisch zodra je een tijdje geen damage heb gehad (net als te voet dus, maar trager). Op sommige servers staat 'vehicle regen' uit, en daar moet je ze laten repairen door een Engineer.
Is dit niet gewoon 1 van die unlocks voor voertuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:44:
[...]

Is dit niet gewoon 1 van die unlocks voor voertuigen?
nee

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Laatst online: 31-01 15:46
[quote]RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:34:
[...]

@yoRR-Nl ; np ik ben ook wel eens tot in de late uurtjes bezig, niet elke dag maar we kunnen vast wel eens een pot spelen

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/1066/gotm.png

Zo bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Medic is toch altijd wel het makkelijkste om mee te scoren. Het is jammer dat je nu zo weinig punten krijgt voor spotten.
Vermaak me best met de engineer + mijnen op het moment :P. Kan je toch aardig wat punten mee binnen halen.

[ Voor 30% gewijzigd door Jerry op 31-10-2011 21:57 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat iedereen een hernia krijgt van zijn of haar pro-heid. Wellicht gaat het om mooie niet hoge cijfers. Ik ga zelf voor 1337 spm. :P

Lukt het anderen wel om de freeview in voertuigen te gebruiken? Of mijn tobo is defect op 1 knop. Of de manual klopt niet. Of ik heb zelf iets doms gedaan (optie 3 heeft een grote kans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Heeft iemand hier wel eens last van spontaan exploderende helis met als reden bad luck? Ik vloog 100% zeker nergens tegenaan. Ik stond in een leeg veld te repairen, stijg op, boem bad luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 12:55

Minkie

Groazers Unite.

cheiron schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:36:
[...]

Bedoel je die in de eigen basis staat? Daar raak ik nooit wat mee. Volgens mij zijn de jets out of range oid
Ja, maar er staat er 1 waarin je niet kan rijden, en 1tje waarin je wel kan rijden, en die moet je hebben. Succes gegarandeerd.
Volgens mij heten die: LAV-AD en voor de tegenpartij 9K22 TUNGUSKA-M
Instappen en naar de rand van de map rijden. Bijna niemand heeft je dan in de gaten.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die Frag round van de DAO-12 ook tegen voertuigen? het zijn wel frags en 8 achter elkaar lijkt me toch wel behoorlijk pijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
ionicdog schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:23:

Ben tot komende maandag zo goed als elke dag vrij, atm nog "werkloos" maar vanaf maandag mag ik aan m'n nieuwe job beginnen. Dus nog een weekje volle neut doorfraggen :p

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Ik vind het moeilijk om te knifen, na heel lang proberen heb ik eindelijk (volgens mij nu) totaal 2 knife kills. Het vreemde is dat ik eens boven een mannetje stond en een halve minuut probeerde te knifen, uiteindelijk keert hij om en knifed hij mij... dat zijn best wel irritatie-momentjes zegmaar. Iemand anders ook last van? Meestal durf ik niet te knifen en schiet ik de gast gewoon overhoop nu.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:56:
Lukt het anderen wel om de freeview in voertuigen te gebruiken? Of mijn tobo is defect op 1 knop. Of de manual klopt niet. Of ik heb zelf iets doms gedaan (optie 3 heeft een grote kans).
Ik weet alleen dat dit in een hardcore server niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
64 player servers zijn echt gewoon te overbelast op veel momenten. Erg jammer.

Verder leuk, maar ik word echt gek van die lag. Zoals iedereen in onze clan. 48 players gaat nog wel, maar 64 hebben we echt maar heel weinig goede servers meegemaakt.

Verder zijn er eigenlijk maar 4 leuke en echte BF-maps imho. De rest is misschien voor 1 rondje leuk, maar kan in de verste verte niet tippen aan de gameplay op de grote mappen. Helemaal als je van de BF-gameplay houdt en van de COD-gameplay moet kotsen. Daar koop ik geen BF-game voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik word nog steeds random gedisconect na z'n 15 minuten.
Drivers helpen niet, PB updaten helpt niet en de 'fix' va DICE helpt ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://superkoei.nl/blog/wp-content/uploads/2010/01/fuuuuuuuu.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Nog een vraag/ opmerking, je ziet ook steeds vaker mensen hun flashlight gebruiken. Dan schiet je op ze, doen ze dat ding aan om je te verblinden. Gelukkig heeft dat tot nu toe weinig effect bij mij gehad is maar is wel rete-irritant. Ik hoop niet dat het een trend wordt en iedereen straks dat ding telkens aan/uit doet. Het hoort voor me gevoel niet echt bij BF-speelmanier zegmaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Paniohitus op 31-10-2011 22:44 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Preddie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:42:
Nog een vraag, je ziet ook steeds vaker mensen hun flashlight gebruiken. Dan schiet je op ze, doen ze dat ding aan om je te verblinden. Gelukkig heeft dat tot nu toe weinig effect bij mij gehad is maar is wel rete-irritant. Ik hoop niet dat het een trend wordt en iedereen straks dat ding telkens aan/uit doet.
In de beta had iedereen een flashlight. :+
Het zal wel een trent worden denk ik.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik vind het maar een rete irritant ding en zelfs in daglicht verblind het nog vanaf een redelijke afstand.

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk de SV98 unlocked, met een 12x scope :) Nu kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk snipen op grote maps als Operation Firestorm en Canal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:47:
Ik heb eindelijk de SV98 unlocked, met een 12x scope :) Nu kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk snipen op grote maps als Operation Firestorm en Canal.
Geef mij maar mn M240B met IR scope, foregrip en silencer :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:47:
Ah, meer doelwitten voor mijn tank en M416. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
DanielWW2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:41:

[afbeelding]
Heb hier ook last van, maar nog niet gezocht naar een oplossing eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
PetersNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:52:
[...]

Heb hier ook last van, maar nog niet gezocht naar een oplossing eerlijk gezegd :P
Ik ben hard op zoek. Het gaat me nu echt enorm irriteren dat ik nooit eens twee potjes kan spelen achter elkaar. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

RocketKoen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 22:49:
[...]

Geef mij maar mn M240B met IR scope, foregrip en silencer :P
Dit, maar dan op mijn M16A3 :P

Nu eens kijken of ik datzelfde met de M416 kan unlocken.
Ben benieuwd welke van die twee ik fijner vind als Assault.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb je toegevoegd aan onze platoon.
Probeer ff een headset te ritselen, dan kun je net zo schelden als ik, haha

:o

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

[afbeelding]
De kick op oude PB staat ook tijdelijk uit, dus daarvoor kan je nu niet gekicked worden! Dit is op alle servers via de PB masterserver ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Stewie! schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:06:
[...]

De kick op oude PB staat ook tijdelijk uit, dus daarvoor kan je nu niet gekicked worden! Dit is op alle servers via de PB masterserver ingesteld.
Helpt ook voor geen meter. PB had ik trouwens ook allang geupdate. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Heb flink wat TDM-potjes gedaan (dat crasht niet, alleen grote maps).

Het volgende valt me op:

1) Flashlight? Wat is dat voor een debiel iets? Je bent vanaf 20 km zichtbaar, het is niet irritant en je verblind je teammates ermee. Als ik dat zie, knal ik gelijk hoor.
2) Dat rode lazerpuntje? Ik vind aimen met sniper veel lastiger met dat rode lazertje. Ook hiermee ben je weer vanaf mijlenver zichbaar..
3) Geen mogelijkheid om te zien wat er de volgende ronde gedaan wordt (welke map). übersimpel, maar zijn ze IMHO gewoon vergeten.
4) Minimap checken is dé truc.
5) Spotten levert wel erg weinig op.
6) Dat vehicle disablen slaat echt nergens op. Ze springen er gewoon uit..
7) Je mannetje kan nog niet eens over een drempel heen. Nee, niet echt een atleet.

Ik vind aimen zonder al die shit dus veel makkelijker. Wellicht dat anderen hier anders over denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ultraman schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:02:
[...]

Dit, maar dan op mijn M16A3 :P

Nu eens kijken of ik datzelfde met de M416 kan unlocken.
Ben benieuwd welke van die twee ik fijner vind als Assault.
Dan heb ik liever de 100 kogels :P
maar reviven en jezelf healer is ook handig ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
Dat vehicle disablen wordt ik ook krankjorem van.. net ook weer; raket op de achterkant; disabled. Ik reload, stappen 2 gasten uit die mij kapot schieten...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
cheiron schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:20:
Dat vehicle disablen wordt ik ook krankjorem van.. net ook weer; raket op de achterkant; disabled. Ik reload, stappen 2 gasten uit die mij kapot schieten...
Tanks zijn sterk... er zitten niet voor niets geen 32 in de map.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

RocketKoen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:21:
[...]

Tanks zijn sterk... er zitten niet voor niets geen 32 in de map.
een goede Engineer met een Recon en de tanks zijn niets meer :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:23:
[...]

Laat die recon maar zitten, die heb ik niet nodig. Ok, misschien als afleiding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:23:
[...]

Inderdaad, skills en teamwork > tank
maar een idioot met een RPG < tank + gunner
DanielWW2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Laat die recon maar zitten, die heb ik niet nodig. Ok, misschien als afleiding. ;)
zijn idee was soflam (of hoe je het ook noemt) + javalin :P

[ Voor 33% gewijzigd door RocketKoen op 31-10-2011 23:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:11
Loekoe schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:18:
Heb flink wat TDM-potjes gedaan (dat crasht niet, alleen grote maps).

Het volgende valt me op:
1) Flashlight? Wat is dat voor een debiel iets? Je bent vanaf 20 km zichtbaar, het is niet irritant en je verblind je teammates ermee. Als ik dat zie, knal ik gelijk hoor.
Best wel handig om mensen te verassen met bijvoorbeeld een shotgun of je pistooltje.
3) Geen mogelijkheid om te zien wat er de volgende ronde gedaan wordt (welke map). übersimpel, maar zijn ze IMHO gewoon vergeten.
Zou wel handig zijn, je kan wel de map rotatie zien als je de server volledig opent in battlelog (de serverpage)
5) Spotten levert wel erg weinig op.
Misschien voor jou in punten, maar je wil niet weten hoe handig het voor je team is. Wanneer ik in een tank, jet of heli zit en er wordt amper gespot dan kan ik daar echt gek van worden. Als men fatsoenlijk spot dan kan je zoveel meer punten halen, omdat je gewoon veel duidelijker targets hebt.
6) Dat vehicle disablen slaat echt nergens op. Ze springen er gewoon uit..
Daar kun je op rekenen, vind het lekkerder werken dan hoe ze vehicles in de vorige BF games hadden. Dat disablen vind ik juist wel iets toevoegen. Je moet situaties anders benaderen nu.
7) Je mannetje kan nog niet eens over een drempel heen. Nee, niet echt een atleet.
Gebruik spatie
--------------------------------
@ random DC's (DanielWW2) Ik had het ook en het ligt aan mijn router (Thomson router, meer mensen met een Thomson hebben er last van). uPnP uitzetten heeft bij mij geholpen, ik kan nu zolang spelen als ik wil!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg, ik las net op PSX-sense dat er een God-mode glitch bestaat op de PS3.
Ik weet niet of dat hier al gemeld was.

Behoorlijk irritant.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Rynji schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:27:
[...]

--------------------------------
@ random DC's (DanielWW2) Ik had het ook en het ligt aan mijn router (Thomson router, meer mensen met een Thomson hebben er last van). uPnP uitzetten heeft bij mij geholpen, ik kan nu zolang spelen als ik wil!
Dat ga ik even bekijken. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-10-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

nee tis taketiek :+
RocketKoen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Inderdaad, skills en teamwork > tank
maar een idioot met een RPG < tank + gunner
[...]

zijn idee was soflam (of hoe je het ook noemt) + javalin :P
Jep Soflam,
perfect AA/AT team, 1x recon ( soflam ) 2x engineer ( javelin ) 1x support ( ammobox )
En dan maar ergens in een berg gaan zitten campen :P

Met Javelin is een tank met 2 raketten kapot ipv 4 >:)

Had het eventjes getest op tank en chopper, jet was in getagt door lazer maar zat door me ammo heen, had geen support in de squad :F

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:29:
[...]

nee tis taketiek :+

[...]

Jep Soflam,
perfect AA/AT team, 1x recon ( soflam ) 2x engineer ( javelin ) 1x support ( ammobox )
En dan maar ergens in een berg gaan zitten campen :P

Met Javelin is een tank met 2 raketten kapot ipv 4 >:)
2 raketten is ook genoeg met een gewone RPG. maar dan moet je wel het dak of de achterkant raken.
Javalin raakt altijd het dak :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
He bush wookie, ga even daar staan. Ja daar op het midden van de weg voor die vijandelijke tank. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 20-09 17:28
Flashlight moet er echt zo snel mogelijk uit. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

RocketKoen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:30:
[...]

2 raketten is ook genoeg met een gewone RPG. maar dan moet je wel het dak of de achterkant raken.
Javalin raakt altijd het dak :)
;) ma javelin doet meer sjaai bij de 2de inslag was ie al aan repairen >:) tevens is javelin accurater + longer range
DanielWW2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:31:
[...]

He bush wookie, ga even daar staan. Ja daar op het midden van de weg voor die vijandelijke tank. :+
Nee joh mijn AT mines liggen daar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:32:
[...]

;) ma javelin doet meer sjaai bij de 2de inslag was ie al aan repairen >:) tevens is javelin accurater + longer range

[...]

Nee joh mijn AT mines liggen daar O-)
Dat bedoel ik nou, die wookie word geschept en dan is het boom tijd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

DanielWW2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:34:
[...]

Dat bedoel ik nou, die wookie word geschept en dan is het boom tijd. :P
Oooohhh op die manier :9 mja denk dat ik morgen eens een squad in elkaar ga steken om zo eens een paar ronden te spelen en zien waar we eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem, kon circa 15 min. spelen, en daarna een disconnect (overigens ook bij BFBC), uiteindelijk de fix voor mij gevonden. Ik heb de uPnP disabled op mijn router/modem. Geen enkele disconnect meer de afgelopen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 13:11
Michielodc schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:32:
Flashlight moet er echt zo snel mogelijk uit. Super irritant.
Ding is juist handig, mensen moeten hem alleen leren gebruiken.
Het gebeurt te vaak dat teammates je in de bek schijnen en dat is niet fijn!
Iets zoals "flashlight: default off" zal al heel veel helpen denk ik.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Rynji schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:37:
[...]

Ding is juist handig, mensen moeten hem alleen leren gebruiken.
Het gebeurt te vaak dat teammates je in de bek schijnen en dat is niet fijn!
Iets zoals "flashlight: default off" zal al heel veel helpen denk ik.
Mensen weten denk ik niet dat ze hem kunnen uitzetten: Bij deze: hier stond-ie default op "T". USE IT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:56:
[...]

Mensen weten denk ik niet dat ze hem kunnen uitzetten: Bij deze: hier stond-ie default op "T". USE IT!
Snipers met laser sight zijn nog beter :D

Vind wel leuk dat die laser uit kan, :*) ging niet in de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 23:58:
[...]

Snipers met laser sight zijn nog beter :D

Vind wel leuk dat die laser uit kan, :*) ging niet in de beta
ging wel in de beta :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeeps (vehicles in t algemeen) gaan alleen te snel in de autodestruct, ff naar een vlag rijden, eruit hoppen, capturen, je draait je om en hij is al aan het vlammen..maar goed, rekening mee houden dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ohja, shotguns zijn sowieso zwaar gay. Vind ik geen manier van spelen. Is gewoon zo sneaky mogelijk dichtbij komen en drukken. Pro-gamers zijn sowieso anti-shotgun (het mag geloof ik niet eens; iig een limit van 1 per team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekoe schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 00:04:
Ohja, shotguns zijn sowieso zwaar gay. Vind ik geen manier van spelen. Is gewoon zo sneaky mogelijk dichtbij komen en drukken. Pro-gamers zijn sowieso anti-shotgun (het mag geloof ik niet eens; iig een limit van 1 per team).
Gewoon zorgen dat je het veld goed overziet en je team helpen door te spotten? Als je dan weet waar ze zitten zijn ze makkelijk op afstand te houden en kapot doodt te maken natuurlijk. En als iemand er nou toevallig juist heel goed in is om dichtbij te sluipen dan is dat toch juist goed van hem/haar? Vind ik niet gelijk een mindere manier van spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg toe: Thijssiee94

Ben echt noob, maar vind het wel gewoon leuk. Dit is de eerste game die ik in mijn leven speel op gta na dan.

@loekkoe ben hier gedeeltelijk mee eens, maar het is ook gewoon slim spelen natuurlijk
Pagina: 1 ... 34 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien