Dan zal ik hierbij maar eens mijn uitermate positieve momenten typen:
Wat is het toch heerlijk om als Support tanks op te blazen met C4, terwijl de vijand niet eens doorheeft dat je naast zijn tank staat

. De mappen zijn echt heerlijk groot (vind ik echt geweldig, in plaats van alleen maar kleine gangetjes en te snelle gameplay), vind het ook totaal niet saai als ik even niemand tegen kom voor 5 min ofzo, je ziet zo ontiegelijk veel op je scherm

Oh en volgens mij is het al gemeld maar toch: dat geluid is toch echt zoooooooo vet

Constant hoor je een straaljager over vliegen, of tanks die aan het schieten zijn. Echt prachtig gewoon (helemaal met geluid vol open).
Speel eigenlijk alleen maar Conquest, en dan altijd als Support. Ga meestal niet mee met mijn squad, maar probeer een andere weg te vinden langs vijandelijke linies en zo bij de objective te komen, wat me echt gigantisch veel punten oplevert

Tuurlijk help ik ook wel mijn teammates als ik ze tegenkom (groepje teammates die achter een muurtje verscholen zitten en schieten op de vijand, kom ik even ammo geven enzo). Maar ik ben toch wel veel alleen, en dan probeer ik ook altijd de tanks uit te schakelen.
Met zijn 2en in een tank zitten en langs alle objectives gaan is ook geweldig. Helemaal als je een goede bestuurder hebt, zodat jij de omgeving af kan spotten als machinegunner

Spotten doe ik altijd wel, levert toch vaak punten op, en je helpt je team ermee.
Maar met de gedachte ''think out of the box'' is het echt leuk spelen, door gebouwen/muren op te blazen (waar toch wel vaak vijanden achter verschuilen, zodat ze ook gelijk dood zijn. Geen zin om om te lopen langs een muur? Blaas hem gewoon op
En dan die raketten die vlak langs je vliegen

Dat geluid ervan zeg. Elke keer als je dat hoort denk je toch wel bij jezelf van: ''pfew, scheelde niet veel''
Mijn favoriete mappen zijn toch wel:
- Caspian Border (omgeving is echt prachtig en zeeeeeer groot

)
- Kharg Island (lekker gebouwen opblazen en achter muren verschuilen als er een tank langs rijd, en dan van achter C4 erop plakken)
- Operation Firestorm, lekker groot en mooi qua design
- Noshahr Canals
Andere levels zijn ook zeker vet, maar deze (zeer grote) mappen springen er toch bij uit, al is Metro ook nog steeds geweldig, qua geluid en licht in de gangen. RPG's die overvliegen, kolommen die helemaal aan gort gaan, tegeltjes die je hoort vallen. Zoveel detail
Al met al kan ik wel zeggen dat ik het een zeer leuke game vind

Alleen helaas weinig tijd om hem te spelen.