Stingers doen toch niks tegen fighters, tegen helis zijn flares wel irritant, maar je krijgt die uiteindelijk wel neer.
En met dat in het achterhoofd, kan je die dingen net zo goed verwijderen uit het spel.
Trouwens lol @ degene die zeggen dat je een mortar in verboden gebied voor tegenstander prima kan counteren, want je kan zelf ook gaan mortaren...
Hint: Een counter is niet meer van hetzelfde tegen iets gebruiken. Dat is net zo iets als wanneer je een tank 100x de hp en 100x de damage van huidige tank geeft zeggen dat hij prima in orde is, want hij verliest nog steeds van twee tanks.
Euhm volgens mij snap je niet echt het punt. Niemand ontkent dat mortars effectief zijn, je slaat als een aap op wat knoppen en je hebt 20/0 k/d ratio en je hebt complete gebied rond een mcom weggevaagt (behalve je eigen team, die is immuum op normale servers). Punt is meer dat mortars niet leuk zijn voor de slachtoffers (effectief gewoon een random timer dat je ineens dood neervalt) en niet leuk zijn voor de gebruikers, ervan uitgaande dat diegene een leven heeft en niet enkel speelt voor zijn stats en k/d ratio.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:11:
[...]
tja dat je in je eigen uncap mag zitten ermee snap ik ook niet maar ja ik gebruik hem wel regelmatig in rush om de points leeg te bomben en dan kan rest van team mooi de mcom planten.
zonder skills? gaat om de team play dat jij dan op een punt blijft zitten en dat ik met gemak een bom op je kop kan ploffen is dan je eigen schuld:)
als team goed spot dan heb je echt wel wat een een goede mortar.
En met dat in het achterhoofd, kan je die dingen net zo goed verwijderen uit het spel.
Trouwens lol @ degene die zeggen dat je een mortar in verboden gebied voor tegenstander prima kan counteren, want je kan zelf ook gaan mortaren...
Hint: Een counter is niet meer van hetzelfde tegen iets gebruiken. Dat is net zo iets als wanneer je een tank 100x de hp en 100x de damage van huidige tank geeft zeggen dat hij prima in orde is, want hij verliest nog steeds van twee tanks.
Hopen dat je tegenstander een idioot is is niet hetzelfde als iets taktisch gebruiken. En nagenoeg geen enkele piloot doet dat is mijn ervaring, oftewel je kan beter meteen schieten kan je tenminste sneller gaan herladen. (En ja ik heb de laatste tijd best vaak een paar seconde gewacht voor vuren).Je lockt, wacht wacht wacht 3seconden ofz meesten flaren dan, unlock, relock en knallen 8/10 keer zijn de flares nog niet herladen en 1/10 is de vlieger gewoon al kapot
[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 16:21 ]