Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Stingers doen toch niks tegen fighters, tegen helis zijn flares wel irritant, maar je krijgt die uiteindelijk wel neer.
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:11:
[...]

tja dat je in je eigen uncap mag zitten ermee snap ik ook niet maar ja ik gebruik hem wel regelmatig in rush om de points leeg te bomben en dan kan rest van team mooi de mcom planten.
zonder skills? gaat om de team play dat jij dan op een punt blijft zitten en dat ik met gemak een bom op je kop kan ploffen is dan je eigen schuld:)
als team goed spot dan heb je echt wel wat een een goede mortar.
Euhm volgens mij snap je niet echt het punt. Niemand ontkent dat mortars effectief zijn, je slaat als een aap op wat knoppen en je hebt 20/0 k/d ratio en je hebt complete gebied rond een mcom weggevaagt (behalve je eigen team, die is immuum op normale servers). Punt is meer dat mortars niet leuk zijn voor de slachtoffers (effectief gewoon een random timer dat je ineens dood neervalt) en niet leuk zijn voor de gebruikers, ervan uitgaande dat diegene een leven heeft en niet enkel speelt voor zijn stats en k/d ratio.

En met dat in het achterhoofd, kan je die dingen net zo goed verwijderen uit het spel.

Trouwens lol @ degene die zeggen dat je een mortar in verboden gebied voor tegenstander prima kan counteren, want je kan zelf ook gaan mortaren...
Hint: Een counter is niet meer van hetzelfde tegen iets gebruiken. Dat is net zo iets als wanneer je een tank 100x de hp en 100x de damage van huidige tank geeft zeggen dat hij prima in orde is, want hij verliest nog steeds van twee tanks.
Je lockt, wacht wacht wacht 3seconden ofz meesten flaren dan, unlock, relock en knallen 8/10 keer zijn de flares nog niet herladen en 1/10 is de vlieger gewoon al kapot
Hopen dat je tegenstander een idioot is is niet hetzelfde als iets taktisch gebruiken. En nagenoeg geen enkele piloot doet dat is mijn ervaring, oftewel je kan beter meteen schieten kan je tenminste sneller gaan herladen. (En ja ik heb de laatste tijd best vaak een paar seconde gewacht voor vuren).

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

ik zie mensen pas flares gooien als die raket al gelanceerd is, is namelijk een andere toon.....
Jep maar 9/10 keer gooien ze hun flares al als je lockt..

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Rikkiz0r schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:19:
@cybermans je moet gewoon wachten tot hij z'n flares gebruikt, er is altijd wel iemand anders die er ook op aan 't knallen is....
tot nu toe heb ik NIEMAND anders met stingers in de weer gezien

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

Rikkiz0r schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:15:
Met de flares is niks mis mee, moet je je stinger maar tactischer gebruiken!
tactischer? als in vaker schieten? ik kan 1.5 x schieten met een stinger als iemand over een vlag heen vliegt, hij vliegt daarna vrolijk weg, herlaad z'n flares en doet het opnieuw. Dus vertel mij maar eens hoe ik zo iemand dan neer moet halen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:20:
[...]

tactischer? als in vaker schieten? ik kan 1.5 x schieten met een stinger als iemand over een vlag heen vliegt, hij vliegt daarna vrolijk weg, herlaad z'n flares en doet het opnieuw. Dus vertel mij maar eens hoe ik zo iemand dan neer moet halen.
Tja, met je teamleden afspreken. Veel anders dan de suggestie hierboven kan ik ook niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:01
1 stinger != 1 kill

Jullie verwachten dat je met 1 stinger een jet uit de lucht haal. Speel met ze 2e en je haalt alles uit de lucht zolang je maar niet tegelijk schiet.

En als je jets helemaal zat ben ga je in de mobile AA zitten. Dan dit is zeer dodelijk tegen jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

[...]

javelin doet top attack en is laserguided, flares zullen geen effect op dat hebben normaal :? aldus in theorie

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
itsleon schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:22:
1 stinger != 1 kill

Jullie verwachten dat je met 1 stinger een jet uit de lucht haal. Speel met ze 2e en je haalt alles uit de lucht zolang je maar niet tegelijk schiet.

En als je jets helemaal zat ben ga je in de mobile AA zitten. Dan dit is zeer dodelijk tegen jets.
Zelfs met 20 stingers haal je een jet niet neer als het een competente piloot is (lees: vlieg in rechte lijn, druk op shift).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

[...]

lock proberen vol te houden totdat hij zn flares doet. daarna pas schieten

als je in een jet zit en de lock toon hoort ga je meestal als een gek kijken waar de raket vandaan komt.
als ze meestal niks zien doen ze flares voor de zekerheid. dat is je kant

tis een psychologisch spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik kan me zo vermaken in die mobile AA :P vooral als je met de kogels iets uit de lucht schiet ipv raket :P krijg ik altijd een "yay"momentje van :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:19:
Stingers doen toch niks tegen fighters, tegen helis zijn flares wel irritant, maar je krijgt die uiteindelijk wel neer.

[...]

Euhm volgens mij snap je niet echt het punt. Niemand ontkent dat mortars effectief zijn, je slaat als een aap op wat knoppen en je hebt 20/0 k/d ratio en je hebt complete gebied rond een mcom weggevaagt (behalve je eigen team, die is immuum op normale servers). Punt is meer dat mortars niet leuk zijn voor de slachtoffers (effectief gewoon een random timer dat je ineens dood neervalt) en niet leuk zijn voor de gebruikers, ervan uitgaande dat diegene een leven heeft en niet enkel speelt voor zijn stats en k/d ratio.

En met dat in het achterhoofd, kan je die dingen net zo goed verwijderen uit het spel.

Trouwens lol @ degene die zeggen dat je een mortar in verboden gebied voor tegenstander prima kan counteren, want je kan zelf ook gaan mortaren...
Hint: Een counter is niet meer van hetzelfde tegen iets gebruiken. Dat is net zo iets als wanneer je een tank 100x de hp en 100x de damage van huidige tank geeft zeggen dat hij prima in orde is, want hij verliest nog steeds van twee tanks.

[...]

Hopen dat je tegenstander een idioot is is niet hetzelfde als iets taktisch gebruiken. En nagenoeg geen enkele piloot doet dat is mijn ervaring, oftewel je kan beter meteen schieten kan je tenminste sneller gaan herladen. (En ja ik heb de laatste tijd best vaak een paar seconde gewacht voor vuren).
tja niet leuk voor de slachtoffers.. who cares. heet niet voor niets battlefield.
je zou het leger in moeten en dan als je op een claymore staat gaan huilen van man waarom leggen ze die nou neer...
anders kunnen we net zo goed in game lekker met ze allen bij elkaar gaan zitten en thee drinken bij een mcom.
rpg spam is ook niet leuk, tank rape ook niet. je kunt ook niet de game spelen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
roboreaper schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:23:
[...]

als je in een jet zit en de lock toon hoort ga je meestal als een gek kijken waar de raket vandaan komt.

En als hij niet stom is en gewoon niet flares doet? Sta je dan met je stinger totdat iemand je neerschiet?
tja niet leuk voor de slachtoffers.. who cares. heet niet voor niets battlefield.
je zou het leger in moeten en dan als je op een claymore staat gaan huilen van man waarom leggen ze die nou neer...
anders kunnen we net zo goed in game lekker met ze allen bij elkaar gaan zitten en thee drinken bij een mcom.
Lezen is hopelijk niet je sterkste kant...

En er zijn een stuk vervelendere dingen als doodgaan, niks mis met doodgeschoten worden om de zoveel tijd, anders wordt het ook saai. Maar compleet willekeurig doodgaan is gewoon niet leuk. En als je had gelezen had je ook het tweede gedeelte van wat ik zei niet gemist.

(En ja van mij mogen claymores er ook uit, debiele dingen die je niet normaal kapot kan krijgen).

[ Voor 41% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:24:
[...]

En als hij niet stom is en gewoon niet flares doet? Sta je dan met je stinger totdat iemand je neerschiet?
ben ik nog niet tegenekomen hoor, meeste zijn bang en willen lang vliegen hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:19:
[...]

Daarom moet je wachten, meesten locken en boem raket is weg
Nope, ik raak tijdelijk mijn lock kwijt als ik met mijn stinger aan de haal ben en de vliegtuig voortijdig flares "loost"

Dus ben heel benieuwd of je tactiek daadwerkelijk werkt. Tot nog toe (na een weekend engineer spelen) merk ik dat het makkelijker is om helikopters uit de lucht te knallen dan jets.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

[...]

dat is waar. maar bf3 is geen lonewolf game. als het goed is verdedigd een van je squad members je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:22:
javelin doet top attack en is laserguided, flares zullen geen effect op dat hebben normaal :? aldus in theorie
Diezelfde theorie dat recon dus SOFLAM gebruikt? :+
roboreaper schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:23:

Je hoort in een Jet wanneer een rocket op je afkomt en wanneer die bijna raak is, dan pas gooi je je flares uit. Een lock is niet meer dan irritante pieptoon :P

Maar makkelijkste manier om met Jets om te gaan? Negeren. 99% vliegt doelloos rond beetje dogfights te imiteren, die enkeling schiet 99% mis en knalt daarna op een gebouw.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:16:
[...]

AT mines blijven gewoon liggen :P
daarstraks nog bijna 1000punten gemaakt met 3AT mines

Claymore en C4 verdwijnen
maar gaan weg zodra je respawned neem ik aan?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
roboreaper schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

dat is waar. maar bf3 is geen lonewolf game. als het goed is verdedigd een van je squad members je.
Waarom (en even belangrijk, HOE) zou je in iemand verdedigen die als een idioot met een stinger naar een heli/jet staat te kijken en niks doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:25:
[...]

Nope, ik raak tijdelijk mijn lock kwijt als ik met mijn stinger aan de haal ben en de vliegtuig voortijdig flares "loost"

Dus ben heel benieuwd of je tactiek daadwerkelijk werkt. Tot nog toe (na een weekend engineer spelen) merk ik dat het makkelijker is om helikopters uit de lucht te knallen dan jets.
ik lock net zo lang tot de piloot flares gooit, relock en boem altijd wel hit.
aardig wat heli's neegehaald zo. vliegtuigen zijn lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:31
Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

Nee. Blijven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:13:
[...]

idd, minder flares! want ze zijn bijna onmogelijk neer te halen met een stinger
Haha niet echt waar ik op doelde.

Ik heb 80% van de tijd een vliegtuig neer als ik een lockon heb. Dat vind ik toch wel redelijk. Het is maar net een kwestie van timing.

Waar ik op doel is de achterlijke besturing: totaal niet geoptimaliseerd voor joysticks. Een échte dogfight is gewoon niet mogelijk omdat je vastzit aan beperkingen. En die zogenaamde turbulentie is ook iets wat totaal verkeerd is gedaan. Nu is het een laggend zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

Diezelfde theorie dat recon dus SOFLAM gebruikt? :+
Daar ligt de fout :P niet aan de javelin :+
Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:26:
[...]

Jep behalve AT
Joarie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:25:
[...]

Lock -> flaren -> unlock -> aim opnieuw om te locken -> schieten en dan wachten op je 100 punten

Oja choppers kunnen 2x flaren hebben, die attack choppers toch he

[ Voor 42% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

zAo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:21:
[...]

Tja, met je teamleden afspreken. Veel anders dan de suggestie hierboven kan ik ook niet bedenken.
ik speel vaak met een vriend. Hebben we beide stingers. Is het nog steeds verdomd lastig om een vliegtuig neer te knallen. Hij komt aangevlogen, ik schiet erop, flares, m'n vriend locked hem opnieuw (lock is weg na flares) en tegen de tijd dat hij kan schieten is het vliegtuig al overgevlogen en verdwenen in de verte.

De meeste vliegers hebben nu wel door dat ze pas flares moeten droppen als ze die toon horen.

oh en een hit heb ik het niet over, dat is vervelend voor de vlieger, maar hij kan nog rustig verder vliegen. Ik wil hem vernietigen, niet alleen z'n motor een beetje oververhitten.

[ Voor 12% gewijzigd door Bezulba op 31-10-2011 16:29 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

(En ja van mij mogen claymores er ook uit, debiele dingen die je niet normaal kapot kan krijgen).
misschien kun je beter pong spelen dan, of moeten dan de lijntjes eruit omdat je de bal kan terug stuiteren?
hoor mensen alleen maar zeiken over van alles en nog wat maar dat mag onderhand ook wel keer stoppen, speel de game of ga lekker kantklossen ;w
ik mortar lekker met plezier en krijg hem vaak genoeg retour op de kop, shit happens.
claymores werken trouwens perfect in canals, lekker in gebouw als ammo slut en claymore op de trap.

alleen is battlelog buggy. claymore kills en mortar worden niet geteld op de site..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:30:
[...]

misschien kun je beter pong spelen dan, of moeten dan de lijntjes eruit omdat je de bal kan terug stuiteren?
hoor mensen alleen maar zeiken over van alles en nog wat maar dat mag onderhand ook wel keer stoppen, speel de game of ga lekker kantklossen ;w
ik mortar lekker met plezier en krijg hem vaak genoeg retour op de kop, shit happens.
claymores werken trouwens perfect in canals, lekker in gebouw als ammo slut en claymore op de trap.
mwah zeuren mag. Want er zijn gewoon dingen die niet lekker werken. Ik ga niet zeuren als ik neergeknalt word, ik ga niet zeuren als ik geknifed word of als ik een granaat op m'n pan krijgen. Dat zijn namelijk allemaal dingen waar ik nog invloed op heb. Een mortar heb ik geen invloed op, daar kan ik mij niet tegen verdedigen (nogmaals, metro, eerste gedeelte bijvoorbeeld) ik kan als een kip zonder kop rond A of B rennen, maar dan pakt de tegenstander mij helemaal makkelijk.

Claymores vind ik ook geen probleem, moet ik maar beter opletten.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:27:
Daar ligt de fout :P niet aan de javelin :+
Vos was gister wild bezig met de Javelin, dan toch maar recon gaan spelen om dat ding vrij te spelen, eens kijken of het uberhaubt werkt.
Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:33:
Lachen , dan heb je wel een paar maps waar er een aantal strategisch neergeplempt kunnen worden :9
Afaik heb je wel een max die jij zelf neer kan leggen, eerstvolgende laat de eerste verdwijnen, zelfde zoals C4 (plakken en ammo droppen) of claymores, meer dan 6 is me nog niet gelukt.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2011 16:35 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Lachen , dan heb je wel een paar maps waar er een aantal strategisch neergeplempt kunnen worden :9

Die helis en jets zullen me gestolen worden, echt 0 last van die gasten op de grond.
Ik laat ze lekker met elkaar spelen in de lucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:33:
[...]

Vos was gister wild bezig met de Javelin, dan toch maar recon gaan spelen om dat ding vrij te spelen, eens kijken of het uberhaubt werkt.
Jah javelin is een machtig ding als het maar geen maandagochtend versie is :+

Als je het wilt testen op PC, ik laat me jav wel knallen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Laatst online: 29-05-2024
ik heb die soflam. maar ik gebruik hem vooral om een set extra ogen te hebben. en dat ding spot echt makkelijk!
dat designaten probeer ik ook. maar meestal krijg ik 10punten en da was het. tanks en alles rijden gewoon door zonder beschoten te worden.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Proxx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
ik heb die soflam. maar ik gebruik hem vooral om een set extra ogen te hebben. en dat ding spot echt makkelijk!
dat designaten probeer ik ook. maar meestal krijg ik 10punten en da was het. tanks en alles rijden gewoon door zonder beschoten te worden.
Speel je PC? Voeg ff toe : yabzie
gaan we het ff testen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel zonde dat die hele leaderboard al weer kapot gehacked is met van die stakkerts.
word wel weer geflushed om de zoveel tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik zal eerst ff mijn werk hier afmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Proxx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:38:
ik zal eerst ff mijn werk hier afmaken ;)
Dat kan wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:33:
[...]

Claymores vind ik ook geen probleem, moet ik maar beter opletten.
Jammer dat opletten er bijzonder weinig mee te maken heeft. Tot nu toe elke keer dat ik een claymore heb gezien heb ik er een magazijn in leeggeschoten, geen enkele keer heeft dat ook maar enige reactie opgeleverd. Nu weet ik niet of ik gewoon heel veel pech met bugs heb gehad, maar ik krijg toch het idee dat je claymores niet gewoon kapot kan schieten, en enkel met grenade launchers/RPGs kan vernietigen.

Gelukkig zijn ze ook bugged genoeg dat de helft van de tijd ze geen schade doen bij exploderen.

Verder is het uiteraard ultieme camp tool.
hoor mensen alleen maar zeiken over van alles en nog wat maar dat mag onderhand ook wel keer stoppen, speel de game of ga lekker kantklossen

alleen is battlelog buggy. claymore kills en mortar worden niet geteld op de site..
Leg mij dan eens uit, wat is het plezier dat je haalt uit mortaren? Jij bent gewoon blij als je een klein berichtje aan bovenkant van het scherm krijgt na wat random klikken? Want dan kan ik ook wel even een progje voor je maken die dat doet hoor, makkelijker voor iedereen.

Sorry maar ik zie echt niet in hoe er ook maar enige lol kan zijn in mortaren, behalve als je enkel en alleen om stats speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
yzx ik heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

zag het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:40
furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:39:
[...]

[...]

Leg mij dan eens uit, wat is het plezier dat je haalt uit mortaren? Jij bent gewoon blij als je een klein berichtje aan bovenkant van het scherm krijgt na wat random klikken? Want dan kan ik ook wel even een progje voor je maken die dat doet hoor, makkelijker voor iedereen.

Sorry maar ik zie echt niet in hoe er ook maar enige lol kan zijn in mortaren, behalve als je enkel en alleen om stats speelt.
Heel simpel. In een map als seine crossing zijn er meerdere mortieren in beide teams. Ik vind het leuk om mortier te plaatsen, proberen enemy mortar teams op te ruimen en dan je ding oppakken en ergens anders weer neer zetten om zo weer hetzelfde te doen. Als je in zo'n map (waar je bijna de hele map kan bombarderen) blijft zitten ben je zo dood. Daarnaast is het helemaal mooi als je de baan van een tank voorspelt en die met een mortier uitschakelt.
Wil je nog meer horen hoe je plezier uit mortieren haalt? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
[...]

Jammer dat opletten er bijzonder weinig mee te maken heeft. Tot nu toe elke keer dat ik een claymore heb gezien heb ik er een magazijn in leeggeschoten, geen enkele keer heeft dat ook maar enige reactie opgeleverd. Nu weet ik niet of ik gewoon heel veel pech met bugs heb gehad, maar ik krijg toch het idee dat je claymores niet gewoon kapot kan schieten, en enkel met grenade launchers/RPGs kan vernietigen.

Gelukkig zijn ze ook bugged genoeg dat de helft van de tijd ze geen schade doen bij exploderen.

Verder is het uiteraard ultieme camp tool.

[...]

Zullen we dan ook maar snipers verbieden. Die kunnen je namelijk ook van een grote afstand neerschieten. Van veel verder dan jij met je pistool kan komen. Mortar is heftig wapen met wel een paar grote nadeligheden. Als iemand oplet heeft die de mortar dude ook gelijk omgelegd. Wees dan slim en doe jij het, heb jij ook nog eens de punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Nee hoor, als ik een claymore neerleg en ga dood, dan is de claymore daarna verdwenen. Dit itt mijnen, die blijven wel het hele potje liggen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Proxx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:37:
Maar kan je dan steeds maar 1 target marken, of meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:42:
[...]

Nee hoor, als ik een claymore neerleg en ga dood, dan is de claymore daarna verdwenen. Dit itt mijnen, die blijven wel het hele potje liggen.
Ik doelde op de AT mijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

typisch call of duty antwoord.
gaat om de cover die je voor het team geeft om de mcom te kunnen armen.

mortar is ook lastig hoor.. eerst moet je al hopen dat je team goed spot en dan dat je target er nog na 5 seconden na de plop er nog zit.

maar goed ik stop met deze nutteloze discussie. mocht ik je ingame tegen komen kun je best een mortar verwachten :)
don't hate the player, hate the game.
dan maar skilloos als we maar de ronde winnen en daar gaat het om in battlefield. niet om de stats, kills enz.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ryan_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Ik doelde op de AT mijnen :)
Zo grappig heb je begin vd ronde dat neergelegd en eind van de ronde krijg je nog wat tig punten bij omdat er 1 over gereden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:43:
[...]
dan maar skilloos als we maar de ronde winnen.
Thumbsup! alles voor de win!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:42:
[...]

Zullen we dan ook maar snipers verbieden. Die kunnen je namelijk ook van een grote afstand neerschieten. Van veel verder dan jij met je pistool kan komen. Mortar is heftig wapen met wel een paar grote nadeligheden. Als iemand oplet heeft die de mortar dude ook gelijk omgelegd. Wees dan slim en doe jij het, heb jij ook nog eens de punten
Jezus jij kan echt niet lezen he, weleens bij een opticien geweest?

Een sniper moet daadwerkelijk goed mikken, bullet drop voorspellen, flight time van bullet, een goed gecamoufleerde spot hebben en uiteindelijk vaak genoeg close combat doen.

Een mortar dude kan je nagenoeg niet omleggen, dat hebben we al eerder besloten hier. Enige beetje realistische manier om het te doen is zelf terug mortaren, dat is niet bepaald een counter, hetzelfde terug doen.
dan maar skilloos als we maar de ronde winnen
Kijk eindelijk een simpel antwoord waarom iemand mortared, omdat hij enkel voor de stats speelt (daar valt het enkel spelen om te winnen bij mij ook onder), en niet voor plezier (nou ja, plezier vanwege kills/wins, niet vanwege het spel zelf).

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Een sniper moet daadwerkelijk goed mikken, bullet drop voorspellen, flight time van bullet, een goed gecamoufleerde spot hebben en uiteindelijk vaak genoeg close combat doen.

Een mortar dude kan je nagenoeg niet omleggen, dat hebben we al eerder besloten hier. Enige beetje realistische manier om het te doen is zelf terug mortaren, dat is niet bepaald een counter, hetzelfde terug doen.

[...]

Kijk eindelijk een simpel antwoord waarom iemand mortared, omdat hij enkel voor de stats speelt, en niet voor plezier (nou ja, plezier vanwege kills/wins, niet vanwege het spel zelf).
Ik vind de mortars redelijk obvious :)
9/10 keer zie je na een killcam waar ze zitten en kun je ze terug mortarren / snipen / sprayen

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:45:
[...]

Zo grappig heb je begin vd ronde dat neergelegd en eind van de ronde krijg je nog wat tig punten bij omdat er 1 over gereden is
Precies! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
[...]

Sorry hoor close combat? ben je wel een vrij slechte sniper als je iemand in de buurt laat komen.
Ik heb het woord counter ook niet genoemd, maar alleen wat je er tegen kan doen. Dus ik zou zelf eens langs de opticien gaan. Flight path is allemaal niet zo heel erg bijzonder ben ik achter gekomen, als je van een hoog gelegen punt schiet heb je er op de middel lange afstand niet echt heel veel last van.

Voor de rest weer normale antwoorden geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Kijk eindelijk een simpel antwoord waarom iemand mortared, omdat hij enkel voor de stats speelt, en niet voor plezier (nou ja, plezier vanwege kills/wins, niet vanwege het spel zelf).
je loopt de hele tijd te miepen dat niemand leest maar je doet het zelf ook niet.
ga jij lekker maar elke ronde verliezen als een cod lonewolf met je sniper. misschien moet je de handleiding van de game eens gaan lezen ;w
ik gaat weer ingame, wat simpele whiners ploppen met mortar.
peace.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Lezen....

Ik zie meer van hetzelfde gebruiken niet als counter. En terug sprayen/snipen is onmogelijk want ze zitten diep in verboden gebied voor tegenstander achter cover.
ga jij lekker maar elke ronde verliezen. misschien moet je de handleiding van de game eens gaan lezen
Ach ik speel tenminste om plezier in het spel zelf te hebben, en niet plezier omdat er aan het einde staat of we gewonnen of verloren hebben. Kan ik me echt niet druk over maken.

[ Voor 46% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik heb die mortar pas unlocked, maar ik bak er geen kont van. Ding heeft een flinke afwijking. Duurt echt wel ff voor je je mortar shell precies daar laat neerkomen, waar je wilt.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Enige beetje realistische manier om het te doen is zelf terug mortaren, dat is niet bepaald een counter, hetzelfde terug doen.
Dat is juist een voorbeeld van wat een counter is. Maar laat je niet belemmeren in het voeren van een zinloze discussie door de definitie van een woord.

Er zullen van zelf mortar-verboden servers komen. Kunnen mensen die een hekel hebben aan mortars daar samen spelen. En dan gaan anderen weer zeiken dat er geen alles mag servers meer zijn. Er valt altijd wat te janken. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:48:
Lezen....

Ik zie meer van hetzelfde gebruiken niet als counter. En terug sprayen/snipen is onmogelijk want ze zitten diep in verboden gebied voor tegenstander achter cover.
jij ook lezen dan. Gaat toch om het resultaat dat diegene die jouw team afslacht ook het hoekje om geholpen word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Ik zeg...we drinken er nog 1 klik

ik ga vrouw en kinders ophalen. Het was me weer een waar genoegen tussen het werk door. Adios

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Iemand die SOFLAM unlockt heeft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:50:
[...]

Dat is juist een voorbeeld van wat een counter is. Maar laat je niet belemmeren in het voeren van een zinloze discussie door de definitie van een woord.
Dus als we tanks 100x HP en damage geven zijn ze ook nog probleemloos te counteren, want je kan gewoon 2 tanks pakken en hem neerschieten?

Trouwens @Xenox, jij zit wel leuk te zeiken op mijn W/L ratio, maar dan hoop ik maar dat je niet XennoX268 bent op battlelog.

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Dus als we tanks 100x HP en damage geven zijn ze ook nog probleemloos te counteren, want je kan gewoon 2 tanks pakken en hem neerschieten?
Nee. Als tanks 100x HP hebben is het hetzelfde effect als 1x HP. Namelijk 1 tank vs 1 tank is prima. Maar laat je niet afremmen in zinloze discussies door juiste vergelijkingen te gebruiken.

(Dit in het kader van wat is een counter en niet in het kader van wat een gebalanceerd spel maakt. Ik verduidelijk even voor de wat minder snuggere onder ons.)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:51:
[...]

Nee, want dan doe je daar een half uur over, geef je de shells van de tank dan meer kracht, dan kloppen de verhoudingen niet meer met infantery en als je die dan ook gaat opwaarderen is het cirkeltje weer rond he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:53:
[...]

Nee, want dan doe je daar een half uur over
Huh? Die 100x damage blijkbaar gemist?
geef je de shells van de tank dan meer kracht, dan kloppen de verhoudingen niet meer met infantery en als je die dan ook gaat opwaarderen is het cirkeltje weer rond he
Welkom, je bent bij mijn punt aangekomen. Dat je meer van hetzelfde ergens tegen kan gooien betekend niet dat er een goede counter is. Om die reden is dus een tank met 100x de HP en damage effectief niet te counteren, en om dezelfde reden is een mortar geen counter voor mortars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:54:
[...]

Huh? Die 100x damage blijkbaar gemist?

[...]

Welkom, je bent bij mijn punt aangekomen. Dat je meer van hetzelfde ergens tegen kan gooien betekend niet dat er een goede counter is. Om die reden is dus een tank met 100x de HP en damage effectief niet te counteren, en om dezelfde reden is een mortar geen counter voor mortars.
Appels != peren

Mortars != tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 14:11
Wat een gezeur zeg over die mortars, zoek gewoon dekking en anders maak dat je weg komt. baal soms wel als ik er door een geraakt wordt, maar zolang je in beweging bent is het bijna onmogelijk voor een enemy mortar om je te raken..

Ben allang blij als het spel goed opstart en het te spelen is zonder lag ;)

Al die problemen die zogenaamd opgelost zouden worden na de beta en wat niet gebeurd is daar kan ik me drukker om maken :( Het is voor enkelen zelfs onmogelijk om het spel goed aan de praat te krijgen, heb nog nooit zoveel problemen gehad om een spel draaiende te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Andyk125 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:58:
Wat een gezeur zeg over die mortars, zoek gewoon dekking en anders maak dat je weg komt. baal soms wel als ik er door een geraakt wordt, maar zolang je in beweging bent is het bijna onmogelijk voor een enemy mortar om je te raken..

Ben allang blij als het spel goed opstart en het te spelen is zonder lag ;)

Al die problemen die zogenaamd opgelost zouden worden na de beta en wat niet gebeurd is daar kan ik me drukker om maken :( Het is voor enkelen zelfs onmogelijk om het spel goed aan de praat te krijgen, heb nog nooit zoveel problemen gehad om een spel draaiende te krijgen..
beta was ook voornamelijk om de back end op massive load te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik wel grappig vind is dat ik in BC2 conquest maar amper speelde (ik vond rush gewoon leuker).
In BF3 is het echter precies andersom. Hoewel ik rush nog steeds erg leuk vind, speel ik de laatste tijd toch meer conquest.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:59:
Wat ik wel grappig vind is dat ik in BC2 conquest maar amper speelde (ik vond rush gewoon leuker).
In BF3 is het echter precies andersom. Hoewel ik rush nog steeds erg leuk vind, speel ik de laatste tijd toch meer conquest.
ik merk vooral dat voor voertuigen je beter in conquest kunt zijn dan in rush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Vrijdag nacht was zijn er wel een paar vloekjes gevallen, in 3 uur tijd 3/4 kwartier zuivere speeltijd.

Verder gaat het prima....en als ik er niet in kan zullen ze ongetwijfeld bezig zijn dingen te verbeteren.

En dan heb ik FIFA paraat...No Worries.....!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Om maar even van onderwerp te wisselen, over mortars komen we er toch nooit uit, ik heb hetzelfde. Vind de extra vrijheid van conquest heerlijk, terwijl ik bij BC2 die behoefte een stuk minder had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-09 15:42
Lang leve de mixed mode servers! :) Vond idd rush in BC2 ook leuker dan conquest maar af en toe een potje conquest tussendoor is toch wel fijn. Dan is mixed mode echt een uitkomst, ik merk alleen wel dat er (nog) weinig echt goede mix servers zijn (goed as in lag-free en genoeg volk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:01:
[...]

Om maar even van onderwerp te wisselen, over mortars komen we er toch nooit uit, ik heb hetzelfde. Vind de extra vrijheid van conquest heerlijk, terwijl ik bij BC2 die behoefte een stuk minder had.
Idd, Rush werkt gewoon niet lekker op BF3 maps, conquest wel.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Weet iemand eigenlijk als er zoals BFBC2 een G19 app komt? :O
Man was dat zalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:50:
Mijn god. Welke Dev vond het nodig om GEEN CHAT in te schakelen bij Co-op. :F :X :(

Hoe kan je dan ingodsnaam samenwerken als je een public match doe. Dat sniper-gedeelte van Drop em like Liquid is werkelijk een drama hier.
Hopelijk brengen ze dan de chat naar co-op en halen ze die chat uit de MP, irritant chatvenster midden in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Grimmie187 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:02:
[...]

Lang leve de mixed mode servers! :) Vond idd rush in BC2 ook leuker dan conquest maar af en toe een potje conquest tussendoor is toch wel fijn. Dan is mixed mode echt een uitkomst, ik merk alleen wel dat er (nog) weinig echt goede mix servers zijn (goed as in lag-free en genoeg volk).
Op deze ben ik regelmatig te vinden: http://battlelog.battlefi...efe063538/TBL-Mixed-Mode/

Lekkere lange potjes ook daar en nagenoeg geen lag.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 22:31
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:20:
[...]

Hopelijk brengen ze dan de chat naar co-op en halen ze die chat uit de MP, irritant chatvenster midden in beeld.
De meeste mensen (die ik ken) gebruiken iets als teamspeak, ventrilo of zelfs skype om met elkaar samen te werken, werkt ook sneller dan chatten.

En die chat mag idd wel uit in MP, of iig kleiner, zodat je wel kan zien dat iemand zn excuses aanbied als die je hoofd eraf schiet met een rpg (teamkill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
wat ik tegenwoordig niet helemaal snap is dat mensen zeuren over dingen die in de game zitten,

dan speel je het spel toch niet?

je kijkt toch eerst of je een game leuk vind en zo ja koop je het en speel je het, zoals het is!

sommige vinden claymores kut andere geniaal zelfde met mortars.

zeik toch eens niet zo en speel gewoon het spel zoals het is, met alles erop en eraan, zoals het bedoeld is.

toen je pokemon deed zeurde je toch ook niet dat pickachu eruit moest? zo is het spel nou eenmaal.

over bug zeuren ok.. dat hoort niet zo, maar veder zeiken over dingen die normaal werken.. komop man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:50:
Ik heb die mortar pas unlocked, maar ik bak er geen kont van. Ding heeft een flinke afwijking. Duurt echt wel ff voor je je mortar shell precies daar laat neerkomen, waar je wilt.
Is ook deels mazzel hebben. De ene keer heb ik 15 kills en de andere keer heb ik er 7. En als de tegenpartij gaat zieken kun je helemaal schudden. Ik was daarnet meer bezig met verplaatsen dan met schieten omdat ze met twee op mij aan het schieten waren :)

En als er iemand in een tank zo stom is om te blijven staan gaat het best lekker, 480 punten met 3 schoten, inclusief de bonus voor een dubbele kill. En een paar man die bij elkaar in dekking gaan is ook humor :)

Het hangt echter puur van de map af, Seine Crossing en Grand Bazaar zijn eigenlijk de enige maps waar je de mortier redelijk succesvol kunt gebruiken, Teheran wellicht ook nog als ze de lag opgelost hebben maar verder is alles te open om succesvol te zijn want je zit altijd in het zicht. Beschutting zoals een sniper werkt niet.
En als er iemand bij de tegenpartij met een mortier zit te kloten, zelf snel de jouwe opzetten en terugschieten, 100% score.

Mijn mening is dat de mortier zeker niet OP is en ik zie het probleem ook niet omdat op het merendeel van de maps de mortier nauwelijks effectief is. Mensen vergeten dat de mortieraanval van de sniper in BC2 minstens zo erg was, zo niet erger omdat daar een regen van granaten neer kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Madbee schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:27:
wat ik tegenwoordig niet helemaal snap is dat mensen zeuren over dingen die in de game zitten,

je kijkt toch eerst of je een game leuk vind en zo ja koop je het en speel je het, zoals het is!

zeik toch eens niet zo en speel gewoon het spel zoals het is, met alles erop en eraan, zoals het bedoeld is.

toen je pokemon deed zeurde je toch ook niet dat pickachu eruit moest? zo is het spel nou eenmaal.

over bug zeuren ok.. dat hoort niet zo, maar veder zeiken over dingen die normaal werken.. komop man.
Ik snap niet waarom mensen zoveel enters gebruiken en hun zinnen niet met een hoofdletter beginnen.

[ Voor 78% gewijzigd door Avalaxy op 31-10-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als er een aantal dingen zijnw aar ik me aan irriteer maar de rest gewoon lekker werkt ga ik niet stoppen met het spel nee. Meestal bij dit soort dingen ga je op zoek naar mensen die hetzelfde denken, kaart je het aan bij de maker en hoopt dat ze het aanpassen.

En sommige dingen werken dus gewoon niet normaal lekker.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Wat ik niet snap is dat als mensen een mening over iets hebben wat hun minder vinden in een game, dat afgedaan word als "gezeur".

Denk dat je iets over de game liever hier op het fora neerzet, dan dat zegt tegen je vrouw of dergelijke.
Hier zijn mensen die eventueel hetzelfde ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle beslissingen die een developer maakt komen een spel ten goede. Als er dingen zijn die overduidelijk beter kunnen, dan is het normaal dat spelers dat aankaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:51:
Iemand die SOFLAM unlockt heeft? :D
Ik bijna, wat kan je er eigenlijk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Helaas gaat dit topic amper meer over de leuke en gave momenten die we in deze gave game meemaken... Maarjah dat is het internet he. Succes iedereen met de mortars en snipers en claymores... :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 23:40
Djmaddox schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:39:
[...]

Ik bijna, wat kan je er eigenlijk mee?
Vijandelijke voertuigen designaten zodat een engineer er een javalin op kan afsturen of een helli/jet erop kan locken.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat ik vervelend vond laatst was een gastje die met zijn motar de hele tijd op een bombspot loopt te klappen met shells zodat je hem niet kunt armen. Maar goed, geef die gozer eens ongelijk dan? Zou je zelf niet het zelfde doen als het zou kunnen? Dan moet je maar zorgen dat je met je team die vent kapot schiet.

Ik bekijk het altijd maar zo: Als je in het echt in Irak word gestationeerd en je krijgt een shell uit een mortier op je harses ga je ook niet janken dat het oneerlijk is toch?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:12:
Weet iemand eigenlijk als er zoals BFBC2 een G19 app komt? :O
Man was dat zalig
Dat zou inderdaad goed uitkomen :P
Ben alleen ergens bang van niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:10

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:37:
[...]

Niet alle beslissingen die een developer maakt komen een spel ten goede. Als er dingen zijn die overduidelijk beter kunnen, dan is het normaal dat spelers dat aankaarten.
Tsja, wat is overduidelijk? Het gros van de discussies hier (maar eigenlijk bij iedere multiplayer FPS-discussie) gaat over gemekker in de marge, van mensen die het niet aan staat dat er iets in een game zit omdat ze er zelf geen effectief gebruik van kunnen of willen maken. En naast het feit dat ze dat komen melden (waar wat mij betreft niks mis mee is, zolang ze het maar zo brengen), gaan ze de mensen die wél op die manier spelen de grond in lopen trappen.

furby-killer doet dat ook: Het is maar onbegrijpelijk dat je het leuk vind om de mortars te gebruiken, want het is maar klikken en een berichtje zien. Dat is enerzijds hilarisch, omdat je daarmee kort door de bocht het gehele fps-genre omschrijft, maar het is ook gewoon enorm flauw tegenover de mensen die het wel leuk vinden om af en toe te mortar'en.

EDIT: Niet als flame bedoelt hoor furby, ook al is het nogal op de man gespeeld. Dat komt vooral omdat je in dit geval gewoon een heel goed voorbeeld bent van wat me vaak opvalt aan discussies over multiplayer FPS's.

[ Voor 9% gewijzigd door Patriot op 31-10-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMAGE schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:42:
Wat ik vervelend vond laatst was een gastje die met zijn motar de hele tijd op een bombspot loopt te klappen met shells zodat je hem niet kunt armen. Maar goed, geef die gozer eens ongelijk dan? Zou je zelf niet het zelfde doen als het zou kunnen? Dan moet je maar zorgen dat je met je team die vent kapot schiet.

Ik bekijk het altijd maar zo: Als je in het echt in Irak word gestationeerd en je krijgt een shell uit een mortier op je harses ga je ook niet janken dat het oneerlijk is toch?
In Caspian Border was er een de vlag bij Hills aan het bombarderen. Ben er zelf ook door gekilled maar bij de respawn heb ik zelf mijn mortier gepakt en hem opgezocht en hij was niet meer. Het is zo simpel om mortieren uit te schakelen als je als support zelf ook de mortier heb vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

javelin + SOFLAM

Tank = 2 hits, de soflam spotter krijg spot bonus alleen

nu even op jets testen dus drek komt er een edit :D

Choppers ook 2 hitsflares hebben geen kans :P

jets worden getagt maar nog niet op geschoten dus zal wel goed gaan en flares geen klote doen

[ Voor 35% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Zou je zelf niet het zelfde doen als het zou kunnen?
Dat was dus mijn hele punt: zou ik een uur lang om de paar seconde mijn muis in gaan drukken zodat ik kleine kill messages in de linkerbovenhoek krijg? Nee...
Alle RL vergelijkingen zijn debiel, deze is geen uitzondering. Er is een rede dat ik wel voor het ene 40 euro betaal en niet voor het andere.

Maar als er een B52 overkomt en die dropt een lading clusterbommen dan ga je toch ook niet zeiken dat het oneerlijk is, moeten we dat dan ook maar in BF3 stoppen?
Dat is enerzijds hilarisch, omdat je daarmee kort door de bocht het gehele fps-genre omschrijft
Euhm, ik moet nog mikken. En gebruik die WASD toetsen ook nog weleens.

[ Voor 12% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Geweldig, elke keer als ik de game start begin ik op level 1 terwijl in mijn stats gewoon nog het huidige level staat alleen hij gaat er niet mee verder, en ik me maar afvragen waarom ik constant dezelfde dingen unlock. Frustrerend! Geen idee hoe ik het ook kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Net even coop gefarmed (uurtje werk) met de laatste missie. De SG553 is wel een redelijk wapen voor engineer, maar niet beter dan G36C denk ik. De MP7 heb ik nog niet echt geprobeerd, maar lijkt me wel goed in close quarters.

De sniper die je krijgt is volgens mij wel redelijk, weinig ervaring met andere rifles. De G3A3 heeft wmb een te kleine hoeveelheid ammunitie en de reload duurt tergend lang. De KH2002 is dan toch een stuk beter.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Furby-killer

Niks debiels aan. Mijn punt is dat het een spel is. Ik zou ook niet zo zielig aan mijn kills willen komen, maar het is wel mogelijk in het spel. Je kunt mensen dan ook niet kwalijk nemen dat ze het doen. Ik kan me er ook wel over op winden en doe dat dan ook regelmatig, maar het punt is dat het in het spel zit dus het is mogelijk. Dat het lame is, klopt. Om mij dan gelijk als een debiel weg te zetten vind ik wel triest trouwens.

Het punt dat jij er toevallig dan in eens geen 40 euro meer voor over hebt is jammer. Maar je kunt het als DICE niet iedereen naar de zin maken. Hoeveel miljoenen mensen spelen dit spel wel niet? Als je iets fixt vind groep A het top, en groep B gaat weer janken.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:00:
Geweldig, elke keer als ik de game start begin ik op level 1 terwijl in mijn stats gewoon nog het huidige level staat alleen hij gaat er niet mee verder, en ik me maar afvragen waarom ik constant dezelfde dingen unlock. Frustrerend! Geen idee hoe ik het ook kan oplossen.
Heb ik ook. Op de Xbox. Schijnt iets met server maintence te zijn. Niet iets dat je zelf op kan lossen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:05:
[...]

Heb ik ook. Op de Xbox. Schijnt iets met server maintence te zijn. Niet iets dat je zelf op kan lossen iig.
Maar aan mijn stats te zien is het al 2 dagen niet geupdate. Lastig in te schatten, net 3 hele goede matches gehad, ben bang dat die niet geregistreerd zijn erdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Rin ik heb een soort gelijk probleem gedaan in de beta op de PC. Erg vervelend inderdaad. Ook vervelend als je net een goeie match hebt en het spel crashed: Al je punten pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06
Net geinstalleerd op m'n pctje, is er een manier om een map op te starten zodat je al je bindings jet / heli ff kan testen? Wat is het dan toch handig om ff een eigen servertje op te kunnen starten zoals vroeger....

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:06:
[...]

Maar aan mijn stats te zien is het al 2 dagen niet geupdate. Lastig in te schatten, net 3 hele goede matches gehad, ben bang dat die niet geregistreerd zijn erdoor.
Oh dat is misschien toch wat anders dan. Ik bleef vanmiddag level 1. Levelde steeds in een potje. Als dan het volgend potje begon was ik weer level 1. Inmiddels registreert hij wel en ben ik een heuse level 2 geworden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
mach2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:12:
Wat is het dan toch handig om ff een eigen servertje op te kunnen starten zoals vroeger....
Met jou. Echt waar. DICE heeft geen slecht werk geleverd met BF3, maar ze hebben niet gedacht aan o.a massive LAN-partijen. En zo kan ik wel met nog een paar tekortkomingen van BF3 tov vorige BF's op de proppen komen.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22-09 17:02
Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:31:
[...]

Met jou. Echt waar. DICE heeft geen slecht werk geleverd met BF3, maar ze hebben niet gedacht aan o.a massive LAN-partijen. En zo kan ik wel met nog een paar tekortkomingen van BF3 tov vorige BF's op de proppen komen.
Mja, LAN is ook een beetje een vervlogen glorie.
Vroeger toen internet nog inbel was, moesten alle e-sports wel naar LAN's
Nu kun je in NL bijna overal 20 tot 160Mbit internet krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 21:51

tha_crazy

Mafketel

hmm, heb nu een BF3 server van gameservers.com
Maar heb 8 man nodig om te starten
Het toevoegen van vars.roundStartPlayerCount 1 in de startup helpt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 22-09 17:02
tha_crazy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 18:38:
hmm, heb nu een BF3 server van gameservers.com
Maar heb 8 man nodig om te starten
Het toevoegen van vars.roundStartPlayerCount 1 in de startup helpt niet....
vindt je dat raar?
anders kun je in je eentje in de server gaan zitten en ronde na ronde winnen.

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 33 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien