Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:15:
:F :F :F ALTIJD zit ik in het verliezende team. ALTIJD ! Hoe is het toch fucking mogelijk ! Ik cap een stuk of 6 vlaggen in conquest en nog doet mijn team helemaal niks... Zo is er ook helemaal niks aan hoor. w/l helemaal naar beneden.
Dan ligt het misschien toch aan de constante factor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ergens nog codes te koop van de SpecAct kit, Dog Tag Pack?
g2play enz allemaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03:34
agoNITE schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:15:
[...]

Heb je deze al?
Alienware Dogtag Giveaway
En Dr. Pepper geeft in de US of A ook codes weg, die mis je ook denk ik :p
Ik heb een PS3 :P Maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

:F :F :F ALTIJD zit ik in het verliezende team. ALTIJD ! Hoe is het toch fucking mogelijk ! Ik cap een stuk of 6 vlaggen in conquest en nog doet mijn team helemaal niks... Zo is er ook helemaal niks aan hoor. w/l helemaal naar beneden.
Laatste wat mij interesseert of ik de pot win of verlies, als het maar een leuke pot is geweest, vind ik het helemaal goed. Ik win wat, ik verlies wat, liever eervol verliezen dan zielig spawncamping met 900 puntjes te winnen.
RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:05:
Ik vind tot nu toe nog wel erg weinig spelers zijn die je weer tot leven wekken. Ik heb daar even over na zitten denken want ik dacht eerst dat dit misschien komt omdat nog niet iedereen die electroshock dingen vrij hebben gespeeld. Maar ik denk dat het ook komt omdat de medic gewoon verdwenen is. Nou ja, samengesmolten met.. iin BF2 koos je bewust voor medic of assault.. nu is het 1 potje nat. En de keren dat ik dan werd geholpen kreeg ik mooi fijn de 2e dead op mijn geweten. Dank je medic. Jij een punt, mijn tegenstander een easy 2e kill en ik een 2e dead en een extra ticketpoint verlies voor ons team. Daar zit nog wel verbetering mogelijkheden als je het mij vraagt.
Die nieuwe paddles werken gewoon niet, door de lag kan je niet on the fly reviven, je moet er echt een 0,5-1seconde blijven staan voordat het werkt. Daarnaast moet je nog goed richten ook, je ziet geen timer (maar je gaat wel 'het gevaar' riskeren). Mis je een 'schot', sta je weer seconde langer te wachten omdat hij zo nodig z'n animatie moet afmaken. In BC2 en MAG was ik medic-expert, zeker MAG had een erg goeie manier van reviven.

Dus ik revive wel af en toe, maar ga er niet meer op uit zoals in de oude tijd, daar werkt deze game gewoon nog niet goed genoeg voor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
Shock paddles in BC2 waren super. Je kon zelfs reviven en enemy killen tegelijk :D. Nu kan dat laatste helemaal niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

phosporus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:25:
Shock paddles in BC2 waren super. Je kon zelfs reviven en enemy killen tegelijk :D. Nu kan dat laatste helemaal niet meer :(
Duurt toch eventjes

Met de bunzenbrander BBQ doen op spelers is ook lol

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
hoezo niet. als mis met defib dat hoor ik hem ooit roepen "die ..." of hoor ik niet goed :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan wel gisteren na 2 zaps een kill gemaakt met paddles. al zijn ze niet meer zo top als voorheen.
vaak moet je 3x+ zappen om iemand te reviven... dan lig ik zelf ook al dood ernaast in de the heat of the battle.
tis niet meer ff snel erin duiken, zappen en eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33

Mavamaarten

Omdat het kan!

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/10/30310284366-orig.jpg
Kut teams :(

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Duidelijk. Dat klinkt niet goed. Dan ga ik daar niet mijn focus meer op zetten om de paddels te unlocken en ga ik verder met mijn support unlocks. Wel jammer.. ik speel in BF2 regelmatig medic.

[ Voor 13% gewijzigd door RoyK op 31-10-2011 15:30 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 11:30
Om een verliezend team winning te maken is niet zo héél moeilijk..
zolang je maar met 2-3 teammaatjes zit is het zelfs vrij makkelijk !

teamspeak aan, allemaal in 1 squad.. seine crossing bijv. of squad rush / rush zijn goede voorbeelden..
support @ 2 voorop, medics @ 2 achteraan voor backup en reviven.. loop je zo over de meeste teams heen :)

teamplay op public is bijna niet te bekennen, ookal heb je maar 1 maatje die achter of voor je loopt als medic, en jij ook... moet je kijken wat je kunt doen...

maar nee............... rocket op een gevel afsturen is toch veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker...
8)7

Wij zitten ook te denken aan 't huren van een server.. dat is het eerste wat uit gaat in infantry maps.. rockets en noobtubes.. enkel gunfire + 1 sniper max.
klaar, kijken hoeveel skill er rond loopt.

enneuh over mijn eerdere post en die reactie daarop mbt cod fanboys.. ja ik heb ook veel cod gespeeld.. ( zombie mod made by realtec op mw2 voornamelijk ) en uit mijn ervaringen in de lobby van mw2 of black ops oid.. ik hoor toch echt enkel en alleen high pitched gekrijs van jonge grindtegeltjes die geneens sigaretjes en bier mogen kopen in de lokale supermarkt...
Deel jij die ervaring niet.. dan ben je imo 1 van de gelukkigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:29:
Duidelijk. Dat klinkt niet goed. Dan ga ik daar niet mijn focus meer op zetten om de paddels te unlocken en ga ik verder met mijn support unlocks. Wel jammer.. ik speel in BF2 regelmatig medic.
ja als ammo ezel ben je altijd welkom. ik wissel tussen ammo of medic. hangt van de map af of ik ook de mortar kan gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilt er iemand COOP doen in de avond met microfoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 13:22
Om mijn eigen vraag van een paar pagina's terug al weer te beantwoorden :P Je kan op de PC versie als je IR smoke unlocked hebt in je tank (en deze hebt equipped) met X je smoke af laten gaan.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
Dutchman! schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:33:
Om mijn eigen vraag van een paar pagina's terug al weer te beantwoorden :P Je kan op de PC versie als je IR smoke unlocked hebt in je tank (en deze hebt equipped) met X je smoke af laten gaan.
waaaaaaaaaaaaaa echt ?
hoe kwam je er achter ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Kunnen we dit topic niet splitsen in pc / console threads?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:34:
Kunnen we dit topic niet splitsen in pc / console threads?
agreed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:34:
[...]

waaaaaaaaaaaaaa echt ?
hoe kwam je er achter ? :P
Alle letters van het alfabet af gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 06:54
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:35:
[...]

t komt toch ook in beeld te staan :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 13:22
Neuh, battlefield veteraan uit mijn WoW guild gevraagd :P Die zit vandaag ook al weer heel de dag battlefield te spelen, dat ga je als weekend/avond speler niet bijhouden in level.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:31:
[...]

ja als ammo ezel ben je altijd welkom. ik wissel tussen ammo of medic. hangt van de map af of ik ook de mortar kan gebruiken:)
Altijd leuk om te zien...en vooral achter elkaar..

20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:37:
[...]

20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support

Moet je eens lang mij komen staan als ik mij Javelin uithaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:30:
[...]

Om een verliezend team winning te maken is niet zo héél moeilijk..
zolang je maar met 2-3 teammaatjes zit is het zelfs vrij makkelijk !

teamspeak aan, allemaal in 1 squad.. seine crossing bijv. of squad rush / rush zijn goede voorbeelden..
support @ 2 voorop, medics @ 2 achteraan voor backup en reviven.. loop je zo over de meeste teams heen :)

teamplay op public is bijna niet te bekennen, ookal heb je maar 1 maatje die achter of voor je loopt als medic, en jij ook... moet je kijken wat je kunt doen.....
QFT. Alleen heb ik niemand om teamspeak mee te gebruiken (niemand, *echt* niemand in m'n directe omgeving speelt BF3 (of BC2)), en blijkbaar ligt die van de GoTBF3-clan neer?

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
[...]

20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support

ja dat is dus jammer van auto-regenerate..
bij bc2 stond dat op hardcore uit... hier niet geloof ik... dus je kunt medic packs neergooien maar veel punten score je dr in de regel niet mee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 04:28
[...]

20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support
20+ ammo support

20+? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Voeg me ff toe! yoRR-nl (pc), ik speel graag in squadvorm. Ik ben echt letterlijk liever support.. ik moet het niet zo hebben van mijn kill skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Juust gedaan, ik zit altijd zonder ammo op de juiste mappen :P

Edit: zie net van dat laser systeem van recon voor javelin : dat je damage assist punten krijgt, hangt een medal aan vast voor dat 300x te hebben

[ Voor 54% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel sinds vrijdag BF3 (gekocht op donderdag maarja, activering >.<)
maar ik snap support niet helemaal xD wat moet je er nu mee? Schieten of zakjes droppen?
zou namelijk graag meer vrijspelen voor support maar kills lukken dan weer niet x(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:39:
[...]

ja dat is dus jammer van auto-regenerate..
bij bc2 stond dat op hardcore uit... hier niet geloof ik... dus je kunt medic packs neergooien maar veel punten score je dr in de regel niet mee ;(
In BF2 scoorde ik ze ook zo hoor. Alleen gooide ik dan de ammo pacs gewoon in de lucht op hot spots... en kreeg ik vanzelf punten. Nu gaat het iets minder makkelijk en moet ik ze echt strategisch neerleggen. En als je dan ook nog wat supportvuur neerleg en 1 a 2 kills pak plus dat je die twintigjes voorbij ziet komen... voelt dat best kick. :P Ik vind support tot nu toe erg vermakelijk. Ik zit nog even te sparen voor de mortar.. maar die wordt over het algemeen niet gewaardeerd heb ik zo het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
snappik.. omdat doodgaan door iets waar je niet veel aan kunt doen + niet worden gerevived in de regel niet zo chill is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

In BF2 scoorde ik ze ook zo hoor. Alleen gooide ik dan de ammo pacs gewoon in de lucht op hot spots... en kreeg ik vanzelf punten. Nu gaat het iets minder makkelijk en moet ik ze echt strategisch neerleggen. En als je dan ook nog wat supportvuur neerleg en 1 a 2 kills pak plus dat je die twintigjes voorbij ziet komen... voelt dat best kick. :P Ik vind support tot nu toe erg vermakelijk. Ik zit nog even te sparen voor de mortar.. maar die wordt over het algemeen niet gewaardeerd heb ik zo het gevoel.
geen idee hoe die mortar werkt, maar als het goed redelijk eenvoudig is, op het moment dat een mcom gearmed is, daar blijven spammen met de mortar en je hebt wat grotere kans dat je een defuser omzeep helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:45:
[...]

geen idee hoe die mortar werkt, maar als het goed redelijk eenvoudig is, op het moment dat een mcom gearmed is, daar blijven spammen met de mortar en je hebt wat grotere kans dat je een defuser omzeep helpt
Mortar op zetten word je mini map groter :P
En je kunt elke 5-10 seconden schieten , van launch tot de inslag is 5seconden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mortars zijn voor mensen zonder skills en eergevoel. Het is laf in je eigen uncap zitten en dan klikken op de map.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:43:
[...]

heb jou btw invite gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:47:
Mortars zijn voor mensen zonder skills en eergevoel. Het is laf in je eigen uncap zitten en dan klikken op de map.
Op mijn lijf geschreven! Top :P

[edit] nah.. ff serieus. Stel dat we punt a gaan pakken.. leg ik toch even een mortar neer net voorbij a om tegenstand de kop in te drukken..jullie cappen en we schuiven weer op.. hey! ;) teamplay

[ Voor 27% gewijzigd door RoyK op 31-10-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 13:56

beuker19

Killerbeuker is so OP

+1 Kansloos

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:47:
[...]

Op mijn lijf geschreven! Top :P
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
nja ach.. kansloos is ook rockets gebruiken in n map zoals metro.. of als support lekker gaan nadespammen...
gaat zo maar door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 17:02
Die dingen zijn juist enorm strategisch. Vooral als het hele team van de tegenstander ligt te snipen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RocketKoen schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
[...]

Die dingen zijn juist enorm strategisch. Vooral als het hele team van de tegenstander ligt te snipen.
Maar wel zielig, beetje verstoppen op een plek waar je toch niet dood te gaan om dan easy kills te maken nadat anderen het werk hebben gedaan.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:51

tha_crazy

Mafketel

[...]

of te campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je plezier beleeft in het klikken op een kaartje en dan een berichtje krijgen heb je echt geen leven. Raketten in operatie metro maak ik me niet druk om, zijn nou niet bijzonder effectief. Maar zelfs als ze zo goed waren als CGs in BC2, dan was dat vervelend ja, maar nog niet in de buurt van mortars. Mensen met raketten moeten nog in ieder geval ongeveer op een tegenstander mikken, en als een raket kan raken, dan kan een kogel hun raken.

Mortars zitten gewoon ver op het verbode gebied voor de tegenstander continue op een kaartje te klikken, nou dolle pret hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
nja ach.. kansloos is ook rockets gebruiken in n map zoals metro.. of als support lekker gaan nadespammen...
gaat zo maar door....
heb al servers gezien waar actief gekickt word op rocket use vs infantry.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Waar ik me trouwens ook aan erger, er is geen manier om na het einde van de ronde het spel te verlaten zonder te moeten wachten tot je bij een volgende map bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 15:14

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

het is zeker in rush gewoon belachelijk overpowered. Je zit in je eigen spawn, waar ik als defender niet kan/mag en wil komen en je dumpt gewoon granaten rond de mcom en hoppa, weer 20 kills en verdedigers die niet kunnen verdedigen omdat je niet in de buurt van je mcom kan staan.

Zeker metro is echt waardeloos in het eerste gedeelte, ik had een mortier gast met 15-0 na 5 minuten en ik kon nergens fatsoenlijk de objectives verdedigen.
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:52:
Waar ik me trouwens ook aan erger, er is geen manier om na het einde van de ronde het spel te verlaten zonder te moeten wachten tot je bij een volgende map bent.
alt f4 FTW!

[ Voor 17% gewijzigd door Bezulba op 31-10-2011 15:53 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
alt+f4 werkt prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:51

mrsar

waar een sar is,is een wodka

op de console zeker...bij de pc versie kan je na de score overview gewoon op ESC rammen en quitten
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:52:

[ Voor 58% gewijzigd door mrsar op 31-10-2011 15:54 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verderf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:51:
[...]

heb al servers gezien waar actief gekickt word op rocket use vs infantry.
oh god, niet dat kansloze gekick wanneer je 1 rocket tegen iemand gebruikt...
Als ik net een rpg in me handen heb om een tank af te knallen en er komt een tegenstander aanrennen die mij op de korrel heeft, ga ik niet snel even wisselen van wapen |:(.
Of wanneer je een rpg gebruikt op mensen die achter cover zitten waar de rpg's meestal voor gebruikt worden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
mrsar schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:53:
op de console zeker...bij de pc versie kan je na de score overview gewoon op ESC rammen en quitten
uhuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Whiners om mortars :D mooi is dat. Als je er niet tegen kan; nak ze dan. Mortars zien elkaar op de mini-map. Als je je er zo aan ergert unlock hem dan (zolang duurt dat nou ook weer niet) en sloop ze. Zet je mortar neer, vuur + opstaan en weg rennen (in-case ze snel genoeg zijn om op je te schieten). Speel je met een squad via VoIP dan kan je je mortar nog tactisch inzetten ook. Als jij dood blijft gaan door een mortar ben je aan het campen, als jij rond loopt ben je door een mortar niet te raken, lucky shots daar gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

voor iedereen die nu witheet wordt bij het lezen van mortars (lol)... zie mijn reactie iets hierboven.. je kan het ook heel strategisch toepassen en in teambelang. Ik zie een situatie voor me dat Tsurany steeds wordt gesniped en hij niet A kan cappen.. de sniper heeft het hele gebied onder schot.. hij smeekt mij om hulp.. Roy.. ik spot hem nu... daar zit hij.. .. Okey Tsurany.. blijf zitten waar je zit.. blijf uit zijn scope.. ik zet mijn mortar nu neer... .. even kijken.. ja ik zie hem... daar gaat hij!! *plop* ... *plop*..hebbes...gogogo.. en Tsurany capt de vlag.. ik loop even later weer achter zijn reet ammo te supporten..wat een geweldig spel is het toch ook heh.. .ieder zijn klasse onder controle

zo.. ik ga weer verder dromen jongens!! stelletje azijnpoeperts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Jerry schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

oh god, niet dat kansloze gekick wanneer je 1 rocket tegen iemand gebruik...
Als ik net een rpg in me handen heb om een tank af te knallen en er komt een tegenstander aanrennen die mij op de korrel heeft, ga ik niet snel even wisselen van wapen |:(.
Of wanneer je een rpg gebruikt op mensen die achter cover zitten waar de rpg's meestal voor gebruikt worden.
De rpg oid gebruiken als force multiplier is iets wat in de echte wereld ook word gebruikt. Snap het gezeur niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

trix0r schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:54:
Whiners om mortars :D mooi is dat. Als je er niet tegen kan; nak ze dan. Mortars zien elkaar op de mini-map. Als je je er zo aan ergert unlock hem dan (zolang duurt dat nou ook weer niet) en sloop ze. Zet je mortar neer, vuur + opstaan en weg rennen (in-case ze snel genoeg zijn om op je te schieten). Speel je met een squad via VoIP dan kan je je mortar nog tactisch inzetten ook. Als jij dood blijft gaan door een mortar ben je aan het campen, als jij rond loopt ben je door een mortar niet te raken, lucky shots daar gelaten.
blijkbaar speel jij rush niet, want wat moet je anders doen als defender dan verdedigen? Blijkbaar is dat tegenwoordig dus ook niet toegestaan.. en lang niet iedereen heeft de mortar unlocked, want die zit redelijk ver in de support tree.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
[...]

Er is natuurlijk een verschil tussen een keer iemand afknallen met een rocket en actief rockets door de tunnels in metro spammen :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 16:03
Ik heb een probleem, heb zon laser sight gehaald, leuk en wel maar kan hem niet gebruiken?
Moet ik dat ding voor elke map opnieuw halen of? Is het gewon een bug?

Als ik naar het menu ga om mijn wapen aan te passen staat de laser sight er niet tussen.
Vreemd want heb hem al wel eerder gebruikt bij het zelfde wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Vind ik ook. Bij ons op onze clanserver zitten er ook enorme jankerts die meteen beginnen te bleren als ze gedood worden door een rocket. Volgens 'onze' regels mag je wel rocket gebruiken als iemand achter cover zit bijv. of als iemand net een tank uitstapt of er in de buurt staat. Tja... als mijn ammo op is en ik heb nog n raket bij me dan moet ik kiezen: doodgaan of raket gebruiken en de ander doden...ik kies t laatste. Zolang het maar niet je primary wapen wordt vind ik t prima zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

phosporus schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:56:
[...]

De rpg oid gebruiken als force multiplier is iets wat in de echte wereld ook word gebruikt. Snap het gezeur niet :)
Inderdaad, gelukkig zijn er genoeg servers waar ze niet moeilijk doen en niet allerhande regeltjes hebben. Op BFBC2 had je ook af en toe van die lompe regeltjes zoals max 3 snipers per team. Wat als ik nou recon speel voor de motion mines zodat ik met mijn shotgun even een MCOM clear?

Baal er wel van dat de T-UG een statisch ding is en niet zoals de motion mines in BFBC2 die veel effectiever waren :(.

[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 31-10-2011 16:00 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je, eigenlijk is het gebruik van welk wapen dan ook kansloos. Suf dat ze uberhaupt wapens in BF3 hebben gedaan.

Spelers met skillz springen gewoon bovenop de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:49:
Maar wel zielig, beetje verstoppen op een plek waar je toch niet dood te gaan om dan easy kills te maken nadat anderen het werk hebben gedaan.
We hebben het over mortars, niet over snipers/recons :+

3 mortars en 1 spotter, dat is gewoon geweldige support geven, bij gebrek aan mortar strike van recon :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:00:
Weet je, eigenlijk is het gebruik van welk wapen dan ook kansloos. Suf dat ze uberhaupt wapens in BF3 hebben gedaan.

Spelers met skillz springen gewoon bovenop de tegenstander
Knifen a la CoD? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
Jerry schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:59:
[...]

Inderdaad, gelukkig zijn er genoeg servers waar ze niet moeilijk doen en niet allerhande regeltjes hebben. Op BFBC2 had je ook af en toe van die lompe regeltjes zoals max 3 snipers per team. Wat als ik nou recon speel voor de motion mines zodat ik met mijn shotgun even een MCOM clear?
Levert je uiteindelijk nog meer punten op en het is een epische speelstijl :)
Buiten dat laat mensen gewoon spelen. De mensen die alleen kills kunnen maken met rpgs of nubtubs staan nooit bovenaan in de ranglijst oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:53:
[...]

het is zeker in rush gewoon belachelijk overpowered. Je zit in je eigen spawn, waar ik als defender niet kan/mag en wil komen en je dumpt gewoon granaten rond de mcom en hoppa, weer 20 kills en verdedigers die niet kunnen verdedigen omdat je niet in de buurt van je mcom kan staan.

Zeker metro is echt waardeloos in het eerste gedeelte, ik had een mortier gast met 15-0 na 5 minuten en ik kon nergens fatsoenlijk de objectives verdedigen.

[...]

alt f4 FTW!
Onkwetsbaar als mortar? Alleen als je tegenstanders achterlijk zijn.

Je wordt heel vaak gespot. Iedere kill die je maakt weet namelijk precies waar je staat.
Ook een recon met drone heeft je positie zo te pakken.

Vervolgens hoeft er maar 1 iemand in hun team de mortar unlocked te hebben en je bent dood.
Ik heb dat ding ook altijd bij me als support op maps waar hij nuttig is. Zie ik op de minimap een spot van een mortar dan zet ik dat ding neer. kill de mortar en loop weer verder :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow, had net toch een rare bug... geen idee hoe ik er aan kwam maar nadat ik eerst als recon een spawn beacon neer had gezet en ik daarna support ging spelen was die beacon er gewoon nogsteeds. als ik de beacon gebruikte als spawn werd ik een flink stuk in de lucht met parachute gespawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
commando pro 6meter naar vooren zappen om zo de enemy te killen :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:05:
Ik vind tot nu toe nog wel erg weinig spelers zijn die je weer tot leven wekken. Ik heb daar even over na zitten denken want ik dacht eerst dat dit misschien komt omdat nog niet iedereen die electroshock dingen vrij hebben gespeeld. Maar ik denk dat het ook komt omdat de medic gewoon verdwenen is. Nou ja, samengesmolten met.. iin BF2 koos je bewust voor medic of assault.. nu is het 1 potje nat. En de keren dat ik dan werd geholpen kreeg ik mooi fijn de 2e dead op mijn geweten. Dank je medic. Jij een punt, mijn tegenstander een easy 2e kill en ik een 2e dead en een extra ticketpoint verlies voor ons team. Daar zit nog wel verbetering mogelijkheden als je het mij vraagt.

ps, die dayonepatch.. zat die toevallig al in de gedownloade versie verwerkt? Want ik heb nog geen patches gekregen..
[...]
Je kan ook gewoon gaan gamen en vlaggen cappen.
Het enige wat veranderd is is dat assault nu een med pack heeft ipv de support klasse en de support klasse nu een ammo box ipv een medkit.
Daarnaast telt je death pas zodra je in het deployment menu zit, als je dood gaat en je wordt gerevived telt je dead dus NIET mee. Of een ticket dan ook meetelt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Cartman! schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:57:
[...]

Vind ik ook. Bij ons op onze clanserver zitten er ook enorme jankerts die meteen beginnen te bleren als ze gedood worden door een rocket. Volgens 'onze' regels mag je wel rocket gebruiken als iemand achter cover zit bijv. of als iemand net een tank uitstapt of er in de buurt staat. Tja... als mijn ammo op is en ik heb nog n raket bij me dan moet ik kiezen: doodgaan of raket gebruiken en de ander doden...ik kies t laatste. Zolang het maar niet je primary wapen wordt vind ik t prima zegmaar.
het is jammer dat blijkbaar serveradmins het nodig vinden om problemen uit het verleden mee te nemen in hun beleid voor nieuwe games. Rockets zijn echt niet effectief in het neer halen van infanterie, zelfs als jij naast iemand schiet is hij 9 van de 10x niet dood. Pas als de persoon naast/achter een muur staat heeft het nut want dan is de explosie voldoende. Dat er dan mensen zijn die rockets spammen is leuk, maar effectief is het niet meer. Je maakt veel meer kills door als support met je m249 een stroom kogels de tunnel in te knalle.

Maar daar word je niet voor gekickt want dat is zoals het hoort, maar oh wee als je eens een kill maakt met een rocket... Het is niet de GC uit bc2.. dice leert hier gelukkig wel van de fouten uit het verleden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:01:
wow, had net toch een rare bug... geen idee hoe ik er aan kwam maar nadat ik eerst als recon een spawn beacon neer had gezet en ik daarna support ging spelen was die beacon er gewoon nogsteeds. als ik de beacon gebruikte als spawn werd ik een flink stuk in de lucht met parachute gespawned.
ik dacht dat dit normaal was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:01:
dat is geen bug

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
maar een feature 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
mja, ondanks dat het een zwaar tijdrovend proces is en je 't niet altijd kunt doen met eventuele meerdere foes in je achterhoofd is het toch wel leuk.. knive je iemand hier own je m wel door de leuke cinematic move + het afrippen van zijn/haar dogtag :)

Maarehhh... gister n sniper proberen te kniven die lag... en wederom fail.. ?! die bug is dus nog niet gefixed nie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

waarom niet? waarom kan in sommige mappen / plekken wel op de beacon spawnen en in andere gebieden word je met een parachute gedropt?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okee, ik vind het wel een bug aangezien 1. ik allang als support speelde en 2. de rest van mn squad die hem als spawn gebruikte netjes op de grond leek te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

mja, ondanks dat het een zwaar tijdrovend proces is en je 't niet altijd kunt doen met eventuele meerdere foes in je achterhoofd is het toch wel leuk.. knive je iemand hier own je m wel door de leuke cinematic move + het afrippen van zijn/haar dogtag :)

Maarehhh... gister n sniper proberen te kniven die lag... en wederom fail.. ?! die bug is dus nog niet gefixed nie
Knifen is voor pussies :+

Hem verbranden met een bunzenbrander is lollig :P
C4 aan hem plakken lijkt ook grappig, gaat dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

waarom niet? waarom kan in sommige mappen / plekken wel op de beacon spawnen en in andere gebieden word je met een parachute gedropt?
Beacon blijft gewoon staan als je van class wisselt.
En op somige maps/gebieden spawn je met een parachute op spawn beacons.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:03:
[...]

Alleen in gebouwen en ondergronds spawn je op de beacon. Buiten spawn je via een parachute. Waarschijnlijk gedaan, zodat het makkelijker te zien is voor tegenstanders.
Je kan zo wel op rare plekken terecht komen trouwens :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Jerry schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:06:
[...]

Alleen in gebouwen en ondergronds spawn je op de beacon. Buiten spawn je via een parachute. Waarschijnlijk gedaan, zodat het makkelijker te zien is voor tegenstanders.
Je kan zo wel op rare plekken terecht komen trouwens :P.
in seine spawn je op de grond, metro ook en dat zijn toch echt buiten gebieden.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

het is jammer dat blijkbaar serveradmins het nodig vinden om problemen uit het verleden mee te nemen in hun beleid voor nieuwe games. Rockets zijn echt niet effectief in het neer halen van infanterie, zelfs als jij naast iemand schiet is hij 9 van de 10x niet dood. Pas als de persoon naast/achter een muur staat heeft het nut want dan is de explosie voldoende. Dat er dan mensen zijn die rockets spammen is leuk, maar effectief is het niet meer. Je maakt veel meer kills door als support met je m249 een stroom kogels de tunnel in te knalle.

Maar daar word je niet voor gekickt want dat is zoals het hoort, maar oh wee als je eens een kill maakt met een rocket... Het is niet de GC uit bc2.. dice leert hier gelukkig wel van de fouten uit het verleden.
Ik vind het ook belachelijk dat sommige server admins iemand kicken als die bijvoorbeeld slecht speelt. Ik heb een keer gehad dat ik echt slecht bezig was en toen werd ik gewoon gekickt. Naaierds. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:07:
[...]

die hebben geen vliegveld :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
[...]

seine is stedelijk denk daarom dat er voor de map is gezet dat je enkel op de grond spawned.

Metro is gedeeltelijk ondergronds denk daarom dat er voor de map is gezet dat je enkel op de grond spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

[...]

Maar daar heb je geen vliegtuigen en of helicopters. Dus misschien is het "plafond" te laag ofzo :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

seine is stedelijk denk daarom dat er voor de map is gezet dat je enkel op de grond spawned.

Metro is gedeeltelijk ondergronds denk daarom dat er voor de map is gezet dat je enkel op de grond spawned.
Dat komt omdat je daar technisch gezien niet op de gebouwen mag/kan komen. Dit kan dan wel in die andere mappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja dat je in je eigen uncap mag zitten ermee snap ik ook niet maar ja ik gebruik hem wel regelmatig in rush om de points leeg te bomben en dan kan rest van team mooi de mcom planten.
zonder skills? gaat om de team play dat jij dan op een punt blijft zitten en dat ik met gemak een bom op je kop kan ploffen is dan je eigen schuld:)
als team goed spot dan heb je echt wel wat een een goede mortar.
vooral in de market map waar iedereen als mietjes in de steegjes blijft zitten met een rpg. dan plop ik een mortar op je koppie! :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk fixen ze de vliegtuigen snel. Is zo saai nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:12:
Hopelijk fixen ze de vliegtuigen snel. Is zo saai nu.
idd, minder flares! want ze zijn bijna onmogelijk neer te halen met een stinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Met de flares is niks mis mee, moet je je stinger maar tactischer gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

godofal schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 04:35:
engineer, heerlijk heerlijk :D
eerst 2 jets neerhalen met een stinger, daarna een gozertje uit z'n auto knallen, die jatten, behind enemy lines racen, een tank disablen met m'n repair tool en die daarna jatten als de gozer uitstapt })
houd ervan *O*
Idd, vooral een tank beschadigen, als hij dan uitstapt stap jij er snel in en kill je hem. Ik zag hem hard weg rennen. :P

Ik speel ook veel Engineering, alleen is mijn k/d op 0,5 :+

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:02:
[...]

Om eerlijk te zijn erger ik me niet eens bijzonder veel aan de rpg's. Het voegt altijd wel een element van chaos toe, wat echt uber tof is imho.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Hoe zit het eigenlijk met AT-mines en Claymores als je dood gaat?

Blijven ze liggen tot je respawned? of zijn ze gelijk pleiten? (dat laatste denk ik namelijk).

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
De mines blijven liggen, de claymores durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:15:
Hoe zit het eigenlijk met AT-mines en Claymores als je dood gaat?

Blijven ze liggen tot je respawned? of zijn ze gelijk pleiten? (dat laatste denk ik namelijk).
AT mines blijven gewoon liggen :P
daarstraks nog bijna 1000punten gemaakt met 3AT mines

Claymore en C4 verdwijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Rikkiz0r schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:15:
Met de flares is niks mis mee, moet je je stinger maar tactischer gebruiken!
mag jij vertellen hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Je lockt, wacht wacht wacht 3seconden ofz meesten flaren dan, unlock, relock en knallen ;) 8/10 keer zijn de flares nog niet herladen en 1/10 is de vlieger gewoon al kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:17:
[...]

Je lockt, wacht wacht wacht 3seconden ofz meesten flaren dan, unlock, relock en knallen ;) 8/10 keer zijn de flares nog niet herladen en 1/10 is de vlieger gewoon al kapot :P
ik zie mensen pas flares gooien als die raket al gelanceerd is, is namelijk een andere toon.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zojuist een mega mooi concquest potje gehad op... jaja. operation metro. Het blijft altijd een mooi gevecht om vlag B. Het potje verloopt ook vrij snel in het voordeel van degene die A en B of B en C heeft. Komt met name door de 3 chokepoints bij B.

Mijn team had redelijk snel A en B veroverd, en wat ik dan graag zou willen doen, maar heel weinig mensen doen dat is gewoon lekker druk voeren op de drie chokepoints, maar niet capturen. De tegenstander verliest redelijk veel tickets, en je houdt het overzicht. Als je alle drie de vlaggen hebt vallen er vaker gaten in de linies waardoor de tegenstander op hele snelle wijze ineens weer 1 of 2 vlaggen hebben. Echter was dat dit keer niet het geval. Wij hadden dus A en B, maar ik zag dat A gecaptured werd en ik zag op de minimap dat er maar 1 iemand bij A zat, dus ik rush naar A en vlak voordat ik er was werd mijn teamie neergeschoten en ik zag hem liggen, dus ik pak mijn pedals en revive hem, want ik dacht, mijn teamie weet waarschijnlijk waar die zit, en ik niet, dus om hem zelf te gaan zoeken heeft weinig kans van slagen, maar net nadat ik hem gerevived had werd ik helaas neergeschoten, maar mijn teamie lag nog lekker op de grond en schoot de tegenstander neer en revivede me :P Dus A was weer redelijk snel van ons. :)

Echter in mijn afwezigheid bij B had de tegenstander B veroverd. We stonden circa 250 - 180 voor, maar na een tijdje was dat 100-120... Aangezien ik niet zo heel veel om mijn K/D ratio geef, maar heel graag wil winnen ben ik maar een suicide run gaan doen als assault, ala captain Spears in Band of Brothers. Echt rushend door een aantal linies heen gerent en uiteindelijk een triple kill gehaald bij de linkeringang die net 2 van mijn maatjes hadden neergeschoten, die gerevived, en nog een squad spawn op mij en we konden redelijk sterk naar B gaan die we toen ook hadden veroverd :P. Dat zijn echt gave momenten die ik nog nooit in Call of Duty heb gehad :)

Dus voor mensen die graag willen winnen :p Ik speel graag samen in een squad met Nederlanders. Speel momenteel al veel met TheAshcat, maar meer nlers zijn welkom :) Mijn gamertag op 360 is: VAS taijyn

Mijn class is op dit moment echt afhankelijk van de map en de situatie, behalve de sniper laat ik vaak liggen. Wat is dat met die motion sensor :S Echt waardeloos prul, heb hem al regelmatig neergezet bij een vlag of een crate maar hij spot volgens mij helemaal niets. Die motion mines in BC2 waren tenminste nog echt nuttig. Heb er nog nooit een spotassist van gekregen volgens mij. Iemand een idee wat de range van dat ding is?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 16:18:
[...]

ik zie mensen pas flares gooien als die raket al gelanceerd is, is namelijk een andere toon.....
Daarom moet je wachten, meesten locken en boem raket is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

O.a, Mass Effect komt toch nog dit jaar uit?
In de LE versie van Battlefield 3 staat dat je sowieso toegang krijgt tot de beta van ME3. Maar die krijg je pas in Januari volgend jaar, maar ME3 kwam toch eerder uit? :9

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Niet online
@cybermans je moet gewoon wachten tot hij z'n flares gebruikt, er is altijd wel iemand anders die er ook op aan 't knallen is....
Pagina: 1 ... 32 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien