Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Kan er ook een poll worden gemaakt met favoriete en minst favoriete rush en conquest map?

Ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Proxx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:51:
wat is eigenlijk nou precies het nut van die soflam ?
dat je makkelijk kunt spotten en een beetje kan spieken terwijl je op een ander plekjes stiekem aan het snipen bent?
die target designator ik heb al zo vaak tanks en jet ge designate maar nooit gebeurt er iets.
ik kan fout zijn, maar is die target designator niet hetzelfde als de tracer dart in BC2? dan mot er dus nog iemand effectief iets afvuren op je designated target... hetgeen onder de noemer "teamplay" valt :)

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
dat je makkelijk kunt spotten en een beetje kan spieken terwijl je op een ander plekjes stiekem aan het snipen bent?
die target designator ik heb al zo vaak tanks en jet ge designate maar nooit gebeurt er iets.
jij designate en ik vlieg over in me F18 flanker met air to ground missles heb gelijk een lock en boem weg tank, de soflam opzich doet niets dus, alleen locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Wat is het een heerlijke game zeg! ik kwam van COD BO af op de Xbox en speel nu BF3, echt chapeau erg leuk! Graphics zijn misschien niet top noch op de xbox maar de gameplay is wel top.

1 nadeel wat ik vind is het snipen, als je ligt en je schiet dat je poppetje dan vanzelf gaat staan na een schot? gebeurt niet altijd maar soms.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:58
Plankton schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:52:
Kan er ook een poll worden gemaakt met favoriete en minst favoriete rush en conquest map?

Ben wel nieuwsgierig.
Hangt helemaal af van de startplek van de map Metro ;) :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
WTF @ levels? Veel level 100 enzo? Hacks of levelt de xbox sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:54:
[...]

ik kan fout zijn, maar is die target designator niet hetzelfde als de tracer dart in BC2? dan mot er dus nog iemand effectief iets afvuren op je designated target... hetgeen onder de noemer "teamplay" valt :)
Volgens mij ook, en dan alleen de javelin of de andere laserguided weapons uit vliegtuigen enzo.

Lijkt mij wel tof als ik een tank lock en een jet er een bom op gooit

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

Als clan kan je (PS3) vrij weinig, je komt zo ongelofelijk random in een potje, soms zelfs als tegenstander van je eigen clan-members. Denk dat het geheel met de tijd wel beter wordt, MAG had in de eerste dagen ook enkel rambo's, maar met de tijd krijg je daar ook gewoon goede team-leaders die het zooitje kon digigeren.
Ik had het meer over de algemeenheid en over de PC. Hoe het op de consoles gaat weet ik niet want ik ben in shooters een nog grotere faal op de console dan op de PC en speel daarom op de laatse. Wordt een beetje moe van alles wat fout gaat simpelweg op CoD spelers af te schuiven, minstens 50% van de BF spelers loopt er voor zichzelf en heeft geen boodschap aan een ander. Heeft meer met de huidige maatschappij dan met CoD te maken. Daarom, teamplay is belangrijk maar zie je ook in BF nauwelijks terug. Gezeik in de chat van mensen die lopen te janken omdat ze willen vliegen en menen recht te hebben op een vliegtuig. Supports die geen ammo droppen voor assault en engineers. Mensen die in een voertuig stappen bij de start en meteen wegrijden, dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan ook wel mensen in je team hebben die er gebruik van kunnen maken (lazer designated targets gebruiken). Bijvoorbeeld Jets hebben heel laat de lazer-bombs en volgens mij is het de Javelin (laatste launcher van engineers) die er mee om kan gaan. Meer niet.

Verder issie wel erg leuk om mensen mee te pesten in jets of choppers, gaan ze lekker hun flares dumpen en gekke rondjes vliegen omdat ze gelockt worden. Maar ondertussen komt er niks naar ze toe natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Drawer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:55:
Nee, dat zijn gewoon kill&revive farmers. Kost je geen tickets, dus kan je oneindig mee doorgaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Je moet dan ook wel mensen in je team hebben die er gebruik van kunnen maken (lazer designated targets gebruiken). Bijvoorbeeld Jets hebben heel laat de lazer-bombs en volgens mij is het de Javelin (laatste launcher van engineers) die er mee om kan gaan. Meer niet.

Verder issie wel erg leuk om mensen mee te pesten in jets of choppers, gaan ze lekker hun flares dumpen en gekke rondjes vliegen omdat ze gelockt worden. Maar ondertussen komt er niks naar ze toe natuurlijk.
zo laat unlock je ze niet, valt best mee. alleen soms heb je een tank gelocked, schiet je een raket en gebeurt er nix :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drawer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Ben ook al lvl 40+ tegen gekomen op de PC. Dat is wel te doen als je nu 5 dagen speelt. Als ik lang op dezelfde server zit zijn het telkens dezelfde die bovenaan staan en gemiddeld 2500 punten pakken en dat is zonder de ribbons waardoor ze regelmatig over de 4000 punten eindigen. Maar level 100 is voor mij een raadsel, zie er de lol ook niet van in om continu te spelen zonder rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Madbee schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

zo laat unlock je ze niet, valt best mee. alleen soms heb je een tank gelocked, schiet je een raket en gebeurt er nix :S
Echt slim zijn die javelins niet, heb veel gehad dat de raket voor de tank gewoon de grond in boort.
Hij schiet altijd op direct fire en nooit op top fire ( waar die eerst de lucht in gaat en loodrecht op de tank valt )

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
RB, volgens mij staat dat ook in de omschrijving (y) in het menu voor aanpassen van je kit.
FireFoz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:08:
[...]

ik heb dezelfde vraag maar dan voor de xbox. Ik heb smoke geunlocked voor de tank maar krijg het met geen mogelijkheid aan :? Welke knop moet ik daarvoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:58:
[...]

Ben ook al lvl 40+ tegen gekomen op de PC. Dat is wel te doen als je nu 5 dagen speelt. Als ik lang op dezelfde server zit zijn het telkens dezelfde die bovenaan staan en gemiddeld 2500 punten pakken en dat is zonder de ribbons waardoor ze regelmatig over de 4000 punten eindigen. Maar level 100 is voor mij een raadsel, zie er de lol ook niet van in om continu te spelen zonder rust.
Kijk naar de kills, 100 punten per kill met 400 kills is al 40.000 punten, dat is een 10-voud wat jij in een potje zou doen, dus ook factor 10 sneller klaar.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

Kijk naar de kills, 100 punten per kill met 400 kills is al 40.000 punten, dat is een 10-voud wat jij in een potje zou doen, dus ook factor 10 sneller klaar.
Klopt, maar ik heb het over mensen die normaal spelen. Die methode die jij beschreef gaat sneller maar wat is de lol als je in een dag alles vrijspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt para van "Battlefield 3 werkt niet meer". Paar minuten spelen en hoppa, vliegt er weer uit. Om moedeloos van te worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

Echt slim zijn die javelins niet, heb veel gehad dat de raket voor de tank gewoon de grond in boort.
Hij schiet altijd op direct fire en nooit op top fire ( waar die eerst de lucht in gaat en loodrecht op de tank valt )
Top fire doet hij als target door SOFLAM is gepaint (en bij teheran highway boort hij zich dan vooral in de snelweg boven je). Probleem inderdaad is dat er te weinig mensen met javs rondlopen om het echt te promoten dat SOFLAM wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Top fire doet hij als target door SOFLAM is gepaint (en bij teheran highway boort hij zich dan vooral in de snelweg boven je). Probleem inderdaad is dat er te weinig mensen met javs rondlopen om het echt te promoten dat SOFLAM wordt gebruikt.
Zal wel beter worden als het wat langer uit is en meer mensen ze hebben vrijgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:55:
[...]

Ik had het meer over de algemeenheid en over de PC. Hoe het op de consoles gaat weet ik niet want ik ben in shooters een nog grotere faal op de console dan op de PC en speel daarom op de laatse. Wordt een beetje moe van alles wat fout gaat simpelweg op CoD spelers af te schuiven, minstens 50% van de BF spelers loopt er voor zichzelf en heeft geen boodschap aan een ander. Heeft meer met de huidige maatschappij dan met CoD te maken. Daarom, teamplay is belangrijk maar zie je ook in BF nauwelijks terug. Gezeik in de chat van mensen die lopen te janken omdat ze willen vliegen en menen recht te hebben op een vliegtuig. Supports die geen ammo droppen voor assault en engineers. Mensen die in een voertuig stappen bij de start en meteen wegrijden, dat soort zaken.
Op de consoles is het niet veel anders. (PS3)
Het merendeel gaat alleen op pad, geeft geen ammo/health, spot niet, moet en zal vliegen maar gaat 2 seconden na het opstijgen frontaal een berg/gebouw in, met een tank alleen wegrijden en het dan vreemd vinden dat ze met C4 worden opgeblazen. (omdat er geen gunner is die de wandelaars op afstand houdt)
Dit zullen echt niet alleen maar CoD spelers zijn.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:09:
[...]

Zal wel beter worden als het wat langer uit is en meer mensen ze hebben vrijgespeeld
ik speel 95/100 keer met engineer en sinds ik die unlockt heb loop ik daar ook 24/7 mee rond :*)
Stom dat er niet genoeg laser mensen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:12:
[...]

ik speel 95/100 keer met engineer en sinds ik die unlockt heb loop ik daar ook 24/7 mee rond :*)
Stom dat er niet genoeg laser mensen zijn
wanneer ik hem vrij gespeeld heb zal ik hem gaan gebruiken :P regel je wel een extra support dude die je blijft voorzien van raketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Gister ook meerdere keren vrij lang in een jeepje of heli blijven wachten op iemand maar het duurde telkens vrij lang voor er iemand instapte.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:13:
[...]

wanneer ik hem vrij gespeeld heb zal ik hem gaan gebruiken :P regel je wel een extra support dude die je blijft voorzien van raketten
Die heb ik al hoor _/-\o_ vorige keer op 1 map 50 javs geschoten 8)7

Wat ik ook geweldig vind bij javs is als je schiet en er engineers rond de tank zijn dat je ineens wat extra punten hebt

[ Voor 15% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:15:
[...]

Die heb ik al hoor _/-\o_ vorige keer op 1 map 50 javs geschoten 8)7

Wat ik ook geweldig vind bij javs is als je schiet en er engineers rond de tank zijn dat je ineens wat extra punten hebt
wat levert het eigenlijk op voor de "spotter"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Die krijgt ook gewoon punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

Zijn awards voor, en puntjes denk ik weet niet, heb zo goed als niets unlockt, alleen maar van engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:19:
[...]

je krijgt spotting punten. 10 per keer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14
Heeft iemand nog leuke trucs met het EOD robotje? Ik had 'm vrijgespeeld en ben toen maar wat gaan rondcrossen. Werd beschoten en toen maar uit ballorigheid eropin gereden, kreeg ik een roadkill :) Toch knap met zo'n klein ding. Ik zou er ook nog wel een enemy tank mee willen slopen maar dat duurt erg lang. Kan je er c4 op plakken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
londonertje schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

je krijgt spotting punten. 10 per keer ofzo.
schiet ook weinig op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

CopyCatz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:20:
Heeft iemand nog leuke trucs met het EOD robotje? Ik had 'm vrijgespeeld en ben toen maar wat gaan rondcrossen. Werd beschoten en toen maar uit ballorigheid eropin gereden, kreeg ik een roadkill :) Toch knap met zo'n klein ding. Ik zou er ook nog wel een enemy tank mee willen slopen maar dat duurt erg lang. Kan je er c4 op plakken ofzo?
Op de UAV kun je C4 plakken das grappig :+

je kunt bij rush de bommen er ook mee armen, of gewoon mee scouten

@Sybermans :P je moet mij ook wel verdedigen dan he anders zijn we dood

[ Voor 6% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:08:
[...]

Maar krijg je dan ook een instant-lock, of moet je nog steeds 3-4 seconde full-sight die tank blijven volgen?

Volgens mij hebben wij uberhaubt weinig recon's in GoT zitten, dus dan maar op de ouderwetse manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
Spot = 10 punten
Spot en kill = meer punten. Geen idee hoeveel meer. Zal wel zelfde als assist zijn?

En ja op EOD kan je c4 plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:14
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Op de UAV kun je C4 plakken das grappig :+

je kunt bij rush de bommen er ook mee armen, of gewoon mee scouten

@Sybermans :P je moet mij ook wel verdedigen dan he anders zijn we dood
Hmm dan zal er ook wel c4 op de EOD bot kunnen neem ik aan. Eens testen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Maar krijg je dan ook een instant-lock, of moet je nog steeds 3-4 seconde full-sight die tank blijven volgen?

Volgens mij hebben wij uberhaubt weinig recon's in GoT zitten, dus dan maar op de ouderwetse manier :P
had een instant lock toen, 1second ofz echt minder lang en dat was zelfs achter bomen in waardoor je normaal zowieso niet kunt locken

Edit: op GoT servers loopt toch iedereen als medic of engineer rond :P zoveel M4A1s
itsleon schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:22:
Spot = 10 punten
Spot en kill = meer punten. Geen idee hoeveel meer. Zal wel zelfde als assist zijn?

En ja op EOD kan je c4 plakken.
Misschien ook nog vehicle assist kill en van dat soort dingen

[ Voor 30% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Nee je krijg geen instant lock. Maar je kan dan wel van achter een huis bijv locken. Je hoef dus zelf het doelwit niet meer te zien. Alleen voor jets is het nutteloos tenzij je van verder kan locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
M.b.t. farmen. Je kan heel makkelijk xp farmen door:
Een tank op zijn kop te flippen (van verhoging af laten vallen). De bestuurder moet blijven zitten (gaat AFK). De tank neemt dan in health af en als engineer kan je dan ongelimiteerd (en dus het hele potje) de tank blijven repareren. Levert je +/- 20.000 xp op per potje CQ. Ik zag dit gisteren op een youtube filmpje van wingsofredemption, welke ik daarna naar DICE heb doorgestuurd. Ga het zelf niet proberen aangezien ik mijn SPM graag netjes bij elkaar speel.

Filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9XXGi5_z03U]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:22:
had een instant lock toen, 1second ofz echt minder lang en dat was zelfs achter bomen in waardoor je normaal zowieso niet kunt locken
Maar wat levert de recon dan in voor de SOFLAM? Zie mensen eerder met een T-UGS of die MAV rondhuppelen dan voor die paar lucky shots met een javelin (RPG kan je ook gewoon gebruiken, heeft veel voordeel voor kleine ruimtes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:25:
Een tank op zijn kop te flippen (van verhoging af laten vallen). De bestuurder moet blijven zitten (gaat AFK). De tank neemt dan in health af en als engineer kan je dan ongelimiteerd (en dus het hele potje) de tank blijven repareren. Levert je +/- 20.000 xp op per potje CQ. Ik zag dit gisteren op een youtube filmpje van wingsofredemption, welke ik daarna naar DICE heb doorgestuurd. Ga het zelf niet proberen aangezien ik mijn SPM graag netjes bij elkaar speel.

Filmpje:
[video]
snap niet dat ze niet van BF2 geleerd hebben.
dar kon jezelf simpel al een auto de sloot in rijden, achterin zitten en wrenchen maar.. toch dom dat zulke farm dingen weer in de game zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:25:
[...]

Maar wat levert de recon dan in voor de SOFLAM? Zie mensen eerder met een T-UGS of die MAV rondhuppelen dan voor die paar lucky shots met een javelin (RPG kan je ook gewoon gebruiken, heeft veel voordeel voor kleine ruimtes).
punten en een awardje dacht ik

Hij krijg spot points, en zoals ik zei wss ook vehicle destroy assist.
Weet dat ik 1 keer SOFLAM had toen ik met jav schoot en die persoon had me toen bedankt voor de punten, denk wel dat het gewoon easy punten is, 1 recon, 2 engineers met jav en 1 ammobox dropper een leuke squad niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19

Filmpje:
[video]
Naar Dice gestuurd? Wat is daar de reden van? Beetje QQ'en om andermans punten?

Als je met een mannetje of 3-4 samen speelt in 1 squad en je snapt het een beetje is het redelijk eenvoudig om ieder 3-4k punten te halen (zonder ribbons etc.)... daarbij is het ook nog eens zoooveel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024

Filmpje:
[video]
Wat een lol zeg! |:(

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Het battlefield twitter account.
Beetje QQ'en om andermans punten?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:28:
punten en een awardje dacht ik

Hij krijg spot points, en zoals ik zei wss ook vehicle destroy assist.
Weet dat ik 1 keer SOFLAM had toen ik met jav schoot en die persoon had me toen bedankt voor de punten, denk wel dat het gewoon easy punten is, 1 recon, 2 engineers met jav en 1 ammobox dropper een leuke squad niet?
Ik bedoel juist, welke 'tool' deel dezelfde slot als de SOFLAM? Zoals medic-pack slot deelt met de underbarreltube van assault.
trix0r schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:29:
Naar Dice gestuurd? Wat is daar de reden van? Beetje QQ'en om andermans punten?

Als je met een mannetje of 3-4 samen speelt in 1 squad en je snapt het een beetje is het redelijk eenvoudig om ieder 3-4k punten te halen (zonder ribbons etc.)... daarbij is het ook nog eens zoooveel leuker.
Dat is gewoon reporten van een exploit, simpel.

edit, uit reactie zou dit al niet meer werken: This has already been patched, They changed the psychics on the vehicles so you can't flip 'em over.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
Eindelijk eindelijk BF3 aan het werk gekregen (problemen met een fout in directx probeer directx maar eens te re-installeren)

Ervaringen zover op de BFGot server.

Tja wat iedereen zegt he, de Enigneers zijn wel erg goed met hun rockets aangezien ze tegen tanks goed werken en tegen poppetjes.

Verder mis ik mijn geliefde helikopters in veel missie's, veel tanks, veel auto's maar weinig transport heli's

Verder mis ik een beetje de simpelheid van BF2, leuk hoor alle pracht en praal maar werk soms ook erg zeer chaotisch. Daardoor kan een enemy gewoon langs je teammaten lopen zonderr dat iemand het "door heeft"

Denk dat mensen jaren lang het "hoge" niveau van de liefhebbers gewent zijn geworden en nu spelen ook alle 14 jarige COD MW1/2/3 spelers mee die alleen maar voor kill gaan, goed hoor dat levert ook tickets op maar mis wel de standaard Teamplay.

Achja lekker door blijven gamen!!!

My life is in 2D, How about yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Ik bedoel juist, welke 'tool' deel dezelfde slot als de SOFLAM? Zoals medic-pack slot deelt met de underbarreltube van assault.
Equipment niet? Die MAV en TUGS , in dat slotje

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens....

Heeft iemand al de radio-antenne neer zien gaan in Caspian Border?

In de promo van Dice viel dat ding neer, nou ik heb er vanalles tegenaan geschoten maar er gebeurt niks. Ook niet als je de kabels probeert neer te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 09-06 18:59
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:37:
Trouwens....

In de promo van Dice viel dat ding neer, nou ik heb er vanalles tegenaan geschoten maar er gebeurt niks. Ook niet als je de kabels probeert neer te halen...
Alleen in de single player gaat dat ding om, in de multiplayer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:37:
Trouwens....

Jahoor, gewoon met je tank neerhalen dat ding....gaat prima! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Brainscrewer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Alleen in de single player gaat dat ding om, in de multiplayer niet.
Tot dusver dus de Frostbite 2.0 engine... Triest, zeer triest: Jaren lopen verkondigen dat alles kapot zal kunnen gaan in alle glorie. Stel je voor, valt dat ding om, recht op een tank/helo/jet (toevallig...) of op een gebouw met daarin wat foes. .. weg foes.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:40:
[...]

Tot dusver dus de Frostbite 2.0 engine... Triest, zeer triest: Jaren lopen verkondigen dat alles kapot zal kunnen gaan in alle glorie. Stel je voor, valt dat ding om, recht op een tank/helo/jet (toevallig...) of op een gebouw met daarin wat foes. .. weg foes.
Het was oorspronkelijk ook de bedoeling dat alles kapot zou kunnen.
Dit heeft DICE helaas geschrapt vanwege het feit dat het teveel resources zou innemen tijdens het spelen, anders zou er van de meeste maps ook niets overblijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Brainscrewer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Dit heeft DICE helaas geschrapt vanwege het feit dat het teveel resources zou innemen tijdens het spelen, anders zou er van de meeste maps ook niets overblijven...
GRand Bazaar zou er leuk uitzien met al die mortar noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik vind dat er nog behoorlijk wat stuk kan gaan, gezien het niveau van detail wat er ook nog eens in de maps zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:38:
[...]

Jahoor, gewoon met je tank neerhalen dat ding....gaat prima! :P
Uhm in multiplayer is hij niet te vernietigen. Het is een scripted event en heeft te maken met ticket count.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog alternatieven voor i3D.net als server hoster? Kennelijk kunnen ze daar helemaal niks fatsoenlijk regelen. Maar offerte aangevraagd bij Multiplay, iemand nog andere hosters die betrouwbaar zijn?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:44:
Iemand nog alternatieven voor i3D.net als server hoster? Kennelijk kunnen ze daar helemaal niks fatsoenlijk regelen. Maar offerte aangevraagd bij Multiplay, iemand nog andere hosters die betrouwbaar zijn?
Deze kwam ff voorbij in de kroegchat
Brainscrewer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:31:
[...]

volgens mij zijn de servers bij multiplay.co.uk het goedkoopst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
Tsurany schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:44:
gameservers.com

clanhost.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 15:05
Destructibility had ik ook wat meer van verwacht. Het is eigenlijk zelfs nog een stapje minder dan BC2 in mijn ogen. Het is vaak gissen of een gebouw kapot kan of niet, in bc2 kon eigenlijk alle gebouwen gesloopt worden. Ook zijn het standaard gaten die je erin schiet net zoals bij bc2.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Het enigste wat ik jammer vind is dat je niet overal je eigen deur kan maken. Dingen kapot maken om het kapot maken hoeft van mij niet maar een deurtje maken waar die nog niet zit is wel fijn en het werkte goed in bfbc2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Laatst online: 03:34
Inmiddels heb ik via de telefoon ook een Dog Tag Pack gekregen. Heb dit keer wel 50 minuten gewacht maar ach, ik bel toch gratis en heb huiswerk :)

Ik heb nu alle uitbreidingen volgens mij? (Karakand, Pyhiscal Warfare Pack, SpecAct kit, Dog Tag Pack) Toch?

[ Voor 27% gewijzigd door turkeyhakan op 31-10-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Brainscrewer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:42:
[...]

Aha... Ik durf te wedden dat het de consoleversies zijn die we verantwoordelijk moeten houden voor dit 'gemis'.

En wat dan nog als er niets overblijft van de map? Op den duur is iedereen het wel moe altijd gebouwen te slopen gewoon voor de fun, maar denk je dat als er IRL met zoveel geweld ergens wordt doorgetrokken er nog iets zou rechtstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:47:
[...]

Aha... Ik durf te wedden dat het de consoleversies zijn die we verantwoordelijk moeten houden voor dit 'gemis'.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
[...]

En wat dan nog als er niets overblijft van de map? Op den duur is iedereen het wel moe altijd gebouwen te slopen gewoon voor de fun, maar denk je dat als er IRL met zoveel geweld ergens wordt doorgetrokken er nog iets zou rechtstaan?
ik denk eerder dat de ontwikkelaars/management verantwoordelijk is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
CopyCatz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:20:
Hij doet inderdaad tegen tanks te weinig schade om echt nuttig te zijn. Al tegenwoordig als ik engineer ben in attackende team in rush neem ik hem meestal wel mee, kan altijd een poging waard zijn. Heb wel meerdere keren een mcom ermee gearmed, probleem is dat hij dan meestal net zo hard wordt gedisarmed.

Al had ik bij eerste basis in firestorm een keertje dat ik om halve basis heen was gereden in mijn EOD robotje (die irritant stuurt, en dan ook nog eens zit je zo laag bij de grond dat het moeilijk is de weg te vinden, al bedenk ik nu dat ik zeker ook 3rd person view had kunnen gebruiken), om uiteindelijk bij mcom die nog stond uit te komen, iedereen had me tot dan toe genegeerd.
Ik lekker die mcom armen, komt als eerste een sniper om te disarmen, denk dat hij al gewond was, want verrassend genoeg viel hij zo dood neer toen ik hem met EOD bot aanviel. Toen maar gewoon bij mcom gaan staan om te kijken wat er zou gebeuren, en tweede die kwam disarmen negeerde mijn robotje gewoon totaal, nou ja totdat hij dood neerviel.

Toen zag ik nog hoop mensen rond de mcom (10-30m afstand) die door vrienden werden gespot, maar niemand daarvan vond het nodig om te disarmen, dus op die manier toch een zwaar verdedigde mcom weten te pakken. Tegenstanders die slachtoffer van mijn EOD bot waren geworden konden er ook wel om lachen.
Tja wat iedereen zegt he, de Enigneers zijn wel erg goed met hun rockets aangezien ze tegen tanks goed werken en tegen poppetjes.
Nooit zeker BC2 gespeeld? Raketten in BF3 zijn lachertjes vs infanterie vergeleken met die. Heb er sowieso weinig last van, zijn wel leuk met de prachtige graphics, gisteren nog dat in damavand peak conquest in de tunnel zon RPG op je afkomt, ik duik naarbeneden en dat ding vliegt vlak over me heen om net achter me te exploderen.

Tuurlijk als engineer heb ik een redelijk aantal infanterie kills met raketten, maar dat is nagenoeg enkel mensen die in dekking staan maar waarvan ik exact waat dat ze zijn weg te knallen. Niet zoals in BC2 waar de helft van de engineers gewoon met een CG rondrende omdat ze ook in een open situatie vreselijk effectief waren.

qua destruction, kleine gebouwen kunnen ook gewoon compleet kapot, maar laten we wel wezen, grote gebouwen compleet kapot kunnen maken zou cool zijn, maar het meest waarschijnlijke resultaat is dat op maps als seine crossing conquest een paar support jongens gewoons een rechtstreekse weg gaan maken naar objectives: oftewel gewoon alles platgooien met C4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Mijn god. Welke Dev vond het nodig om GEEN CHAT in te schakelen bij Co-op. :F :X :(

Hoe kan je dan ingodsnaam samenwerken als je een public match doe. Dat sniper-gedeelte van Drop em like Liquid is werkelijk een drama hier.

[ Voor 18% gewijzigd door SirNobax op 31-10-2011 14:50 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SirNobax schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:50:
Mijn god. Welke Dev vond het nodig om GEEN CHAT in te schakelen bij Co-op. :F :X :(

Hoe kan je dan ingodsnaam samenwerken als je een public match doe.
Dat is inderdaad wel een bijzonder debiel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
[...]

Ach meid, PC zit al met veel meer lui in een map...niet leuk als er geen gebouw meer overeind staat joh!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 22-09 14:00
SirNobax schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:50:

Hoe kan je dan ingodsnaam samenwerken als je een public match doe. Dat sniper-gedeelte van Drop em like Liquid is werkelijk een drama hier.
Voice chat gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niet iedereen, en al helemaal niet op de pc waar het zo bagger is als de pleures. Heb er nog geen fatsoenlijk geluid uit gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Gisteren zag ik nog 2 mensen die in een server (waren maar met zijn tweeen) constant de bom plaatsen en defusen. De één plante de bom, de andere deed vervolgens direct een defuse.

Heb er één dood geschoten en toen werd ik gekicked! tsss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat hier gewoon serieus iemand bij de spawn te wachten tot er eindelijk iemand een keertje z'n jet stuk vliegt zodat hij er eentje heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:55:
staat hier gewoon serieus iemand bij de spawn te wachten tot er eindelijk iemand een keertje z'n jet stuk vliegt zodat hij er eentje heeft.
Volgende week is dit toch opgelost ... het is momenteel bijna overal herfstvakantie... dus de puberende jeugd zit thuis niks te doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 06:54
Gebeurt zo vaak, was bij battlefield 2 niet anders. Daar stonden ze bij wake island met z'n 10-en op een J-10 te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 22-09 14:00
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:54:
[...]

Heeft niet iedereen, en al helemaal niet op de pc waar het zo bagger is als de pleures. Heb er nog geen fatsoenlijk geluid uit gekregen...
Op de PC heb ik 0,0 problemen met de voip app. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:51

tha_crazy

Mafketel

doe ik zo heel af en toe ook wel eens hoor
elke keer naar een jet toerennen en dat die net op de laatste seconde voor je wordt ingepikt, en dan nog geteamkilled ook ! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

tha_crazy schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

elke keer naar een jet toerennen en dat die net op de laatste seconde voor je wordt ingepikt, en dan nog geteamkilled ook ! :@
? Wachten op een jet? Op PS3 zijn jets en heli's gewoon spawnpoints: als er een beschikbaar is, kan je er in spawnen :) Bijzonder goede verbetering vind ik dat.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

daarvoor hebben ze spwn in jet uitgevonden.. maar goed ik sla die jets over. ga niet nummertje trekken om te mogen vliegen, dan win je nooit een game als er 10 man staat de wachten bij een voertuig.
geef mij maar infantry only servers. word terminste gespeeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol weet je wat je gewoon moet doen VS die jet campers? Werkt ook in softcore

Een humvee/kleine truck pakken op je team afrijden en eruitstappen, die rijdt dan nog door en als je mate geraakt word krijgt hij een suicide.
Daarna alle campers en wookiesnipers ragen en ik lag op de grond van het lachen XDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:00:

Een humvee/kleine truck pakken op je team afrijden en eruitstappen, die rijdt dan nog door en als je mate geraakt word krijgt hij een suicide.
Daarna alle campers en wookiesnipers ragen en ik lag op de grond van het lachen XDD.
Sip, laat lekker gaan man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar even offertes aangevraagd bij clanhost.nl en gameservers.com :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:42

RoyK

Hobby tekenaar

Ik vind tot nu toe nog wel erg weinig spelers zijn die je weer tot leven wekken. Ik heb daar even over na zitten denken want ik dacht eerst dat dit misschien komt omdat nog niet iedereen die electroshock dingen vrij hebben gespeeld. Maar ik denk dat het ook komt omdat de medic gewoon verdwenen is. Nou ja, samengesmolten met.. iin BF2 koos je bewust voor medic of assault.. nu is het 1 potje nat. En de keren dat ik dan werd geholpen kreeg ik mooi fijn de 2e dead op mijn geweten. Dank je medic. Jij een punt, mijn tegenstander een easy 2e kill en ik een 2e dead en een extra ticketpoint verlies voor ons team. Daar zit nog wel verbetering mogelijkheden als je het mij vraagt.

ps, die dayonepatch.. zat die toevallig al in de gedownloade versie verwerkt? Want ik heb nog geen patches gekregen..
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:00:

Je kan ook gewoon gaan gamen en vlaggen cappen.

[ Voor 26% gewijzigd door RoyK op 31-10-2011 15:07 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:02:
[...]

Sip, laat lekker gaan man!
Doe ik overigens bijna nooit.
Alleen als ze me echt irriteren, en dan doe ik het vaker bij wookiesnipers die moeten attacken ipv in de struik liggen sniperhoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand nog ideeën om te voorkomen dat BF3 op de meest random momenten crashed? Veel gegoogled en veel adviezen geprobeerd, helaas de goeie nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

RoyK schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:05:
En de keren dat ik dan werd geholpen kreeg ik mooi fijn de 2e dead op mijn geweten. Dank je medic. Jij een punt, mijn tegenstander een easy 2e kill en ik een 2e dead en een extra ticketpoint verlies voor ons team. Daar zit nog wel verbetering mogelijkheden als je het mij vraagt.
gerevived worden kost je geen ticket hoor en ook geen dead in je K/D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:05:
[...]

Doe ik overigens bijna nooit.
Alleen als ze me echt irriteren, en dan doe ik het vaker bij wookiesnipers die moeten attacken ipv in de struik liggen sniperhoeren
Waarom moet een sniper keihard attacken? volgens mij is een sniper juist iemand die vanaf afstand kills maakt, tanks paint met de laser dinges, en zijn squad aanstuurd via spots en dergelijke...

beetje lame.... bij met zijn allen in de rij staan voor een jet, daar vind ik het wel terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:06:
Heeft hier iemand nog ideeën om te voorkomen dat BF3 op de meest random momenten crashed? Veel gegoogled en veel adviezen geprobeerd, helaas de goeie nog niet tegengekomen.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt, wel enkele keren in BC2 maar nog niet in BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Waarom moet een sniper keihard attacken? volgens mij is een sniper juist iemand die vanaf afstand kills maakt, tanks paint met de laser dinges, en zijn squad aanstuurd via spots en dergelijke...

beetje lame.... bij met zijn allen in de rij staan voor een jet, daar vind ik het wel terecht.
Lol welke sniper doet dat, meeste proberen gewoon te quickscopen

Geen 1 sniper target vehicles of spot vijanden, of toch ZEER weinig

Immo BF3 word BF3 na 8 Novermber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:08:
[...]

Lol welke sniper doet dat, meeste proberen gewoon te quickscopen

Geen 1 sniper target vehicles of spot vijanden, of toch ZEER weinig

Immo BF3 word BF3 na 8 Novermber
ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Koop dan een vliegsimulator spel als je zo graag in een jet wil |:(
Als ik toevallig in m'n spawn zie dat ie beschikbaar is stap ik er ook in hoor, begrijp me niet verkeerd maar ik ga er toch echt niet speciaal op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Kom dan maar eens met mij spelen |:(

Ik vlieg ook graag in een chopper, als ik die zie dat die open is neem ik die anders boeie gaal ik de vijand wel uit de lucht of van de grond :*)

[ Voor 30% gewijzigd door yzx op 31-10-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
yzx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:09:
[...]

Kom dan maar eens met mij spelen |:(
Voeg me maar toe op psn: cybermans_com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:10:
[...]

Voeg me maar toe op psn: cybermans_com
Eerst nog voor PS3 kopen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:06:
Voor de mensen die BF3 spelen en constant disconnects krijgen:

Deze post heeft het probleem voor mij opgelost

http://forums.electronica...ved-my-disconnects-4.html

Wat heb ik gedaan (nederlandse windows):

uPNP uitgezet in de router

Daarna in Windows:
Configuratiescherm ->Netwerkcentrum
Daar uitgeschakeld: Netwerkdetectie

Vervolgens bij uitvoeren(run...) intgetypt 'services.msc'
Daar heb ik bij SSDP Discovery en UPnP Device Host rechtermuis, eigenschappen en dan bij Opstarttype gekozen voor 'Uitgeschakeld'.

Ow ja, en de handmatige punkbuster update die EA adviseert. Maar ik ga er vanuit dat je die al hebt gedaan.

Ow en de juiste poorten open gooien in je router.

[ Voor 19% gewijzigd door prutser387 op 31-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kan die red dot sight trouwens een verademing zijn bij sommige wapens, rpk-74M en scar-H richten toch al een stuk lekkerder ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou al zeggen, dat is juist wat ik als sniper doe.

Ik scout vanalles dat beweegd, en als ik een andere sniper spot dan issie voor mij (makkelijker doelwit en potentieel gevaarlijk voor anderen).

En ik gebruik mijn MAV ook heel veel voor spotten, krijg daar ook bergen punten voor. En dat ding is geweldig in Seine Crossing om die mortieren mee op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

hoef er niet zo graag in, rush liever rennend rond.
maar zo af en toe wil ik ook wel eens een voertuig besturen, voor de afwisseling.

maar over het algemeen speel ik ook infantry only, inderdaad veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
turkeyhakan schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 14:47:
Inmiddels heb ik via de telefoon ook een Dog Tag Pack gekregen. Heb dit keer wel 50 minuten gewacht maar ach, ik bel toch gratis en heb huiswerk :)

Ik heb nu alle uitbreidingen volgens mij? (Karakand, Pyhiscal Warfare Pack, SpecAct kit, Dog Tag Pack) Toch?
Heb je deze al?
Alienware Dogtag Giveaway
En Dr. Pepper geeft in de US of A ook codes weg, die mis je ook denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:33

Mavamaarten

Omdat het kan!

:F :F :F ALTIJD zit ik in het verliezende team. ALTIJD ! Hoe is het toch fucking mogelijk ! Ik cap een stuk of 6 vlaggen in conquest en nog doet mijn team helemaal niks... Zo is er ook helemaal niks aan hoor. w/l helemaal naar beneden.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mavamaarten schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 15:15:
:F :F :F ALTIJD zit ik in het verliezende team. ALTIJD ! Hoe is het toch fucking mogelijk ! Ik cap een stuk of 6 vlaggen in conquest en nog doet mijn team helemaal niks... Zo is er ook helemaal niks aan hoor. w/l helemaal naar beneden.
Hetzelfde op Rush
ik probeer altijd bij de MCOM te komen, maar mijn team gaat zelden mee :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
speel eigenlijk nooit met TS moet ik toch maar eens gaan doen.

maar ik heb het zelfde. altijd verliezende team :P

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Pagina: 1 ... 31 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien