Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:44:
[...]

gewoon een gok, maar is dit niet enkel op vliegtuigen oid ?
Werkt bij mij prima moet ik zeggen, alleen is het wel erg short range. Nutteloos omdat het ook barstens weinig schade doet...
Longest Headshot 568 m
:D Dat was er eentje waar ik lang op geschoten heb zeg op Caspian Border.

Trouwens: wat is die M98B een heeeeeerlijke sniper rifle zeg!

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_512x308/m98b.png?v=7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Asgaro schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:45:
Hoe vliegen mensen hier? Toetsenbord en muis, puur op toetsenbord, controller, joystick?

Ik via toetsenbord en muis. Heb wel controller maar kan je daarmee in free view mode gaan gemakkelijk? (dus alsof je je hoofd beweegt)
Free view mode is echt een must, merk ik. En je kan dan ook spotten.

Heb nu flairs en heath seekers geunlocked voor attack helicopters en voor jets.
Maar ik ben echt nog niet goed... Het lijkt alsof enkel de pro's in het luchtruim te vinden zijn.
Als iemand een echte "noob air training server" weet, let me know!

Ik heb op Youtube al 2 tutorials gevonden voor jets en heb er wel wat uit geleerd.
In de heli vlieg ik alleen, en altijd met toetsenbord en muis, standaard instellingen. Gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Leer je vanzelf wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yinx84 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:23:
Nee, die zijn niet hetzelfde. De Type 88 zit in de Physical Warfare Pack.

Ik gebruik overigens standaard foregrip. Maakt je toch iets mobieler zonder de delays van het uitklappen.
Oooh ik denk dat ik dus nog een code mis :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:30
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

en daar gaan we weer...

alsof het gebrek aan teamplay komt doordat COD spelers eventjes de BF servers komen bevuilen.

Wil je er geld op zetten dat na de COD release er op de meeste pubs nog steeds niet als een team word gespeeld?
mja, ik had toch sterk het idee dat ( net voor bfbc2 in de grabbelbak op steam ging ) er wel wat meer teamplay was te bespeuren standaard... toen bc2 inneens voor n tientje oid op steam was te verkrijgen en er een hele hoop nieuwe kwamen was 't weer over..

en COD is figure of speach... de schreeuwkinders van 13-14 jaar die rondrennen als rambo.. alles en iedereen is kut en teamplay ? dan moet je maar gaan voetballen idee.
Skybullet schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:46:
[...]

kan ik ook antwoorden van. "mensen die squad rush of tdm willen spelen, ga aub cod spelen " 8)7
eh ? nee juist hiervoor speel je ook de bf series.. squad rush is lekker tactisch..
Tdm i must agree, mapswitch of mode switch naar tdm en ik ben weg..
Maar ik heb ook geen woord gerept over tdm ;)

over vliegen.. ik gebruik keyboard alleen, daar ben ik 't snelst mee.. heb een joystick geprobeerd maar kan er niet mee overweg... muis gebruik ik als backup als ik ergens precies op moet mikken.. maar nooit tijdens een dogfight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ik heb tot nu toe echt maar één ergernis die echt wel de fun uit de game haalt en dat is de HUD.
Die neemt echt teveel plaats in, zeker als de chat actief is neemt het een grote hap van de spelwereld in. Het is al enkele keren gebeurd dat ik een vijand niet zag omdat hij "verstopt" zat achter de HUD. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:47:
[...]Heat Seekers op een Tank[...]
Werkt bij mij prima moet ik zeggen, alleen is het wel erg short range. Nutteloos omdat het ook barstens weinig schade doet...
Ok, helder. Dan zal ik wel te ver weg zijn geweest aangezien ik altijd zoom optics gebruik. Op naar het CITV Station :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al paar keer last van vastlopende ps3 gehad terwijl ik BF3 aan het spele ben, best wel ierri
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:59:
Ik heb al paar keer last van vastlopende ps3 gehad terwijl ik BF3 aan het spele ben, best wel ierri
1 keer gehad, toen bleef het scherm zwart. Wat ik vaker heb is dat ik ineens van een server disconnect of als ik BF3 start dat er dan een windows foutmelding verschijnt (Program stopped working ofzoiets).

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Hij is bij mij 1x vastgelopen en dit was tijdens het opstarten van het spel. Verder doet hij het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Ok, helder. Dan zal ik wel te ver weg zijn geweest aangezien ik altijd zoom optics gebruik. Op naar het CITV Station :)
De upgrades waar ik blij van ben met me tank zijn faster reloads en de mechanic upgrade (dat je sneller healt als je nog boven de 50% zit).

Zit wel erg uit te kijken naar thermal optics voor me tank. Ik zie de helft van de keren niet eens of ik wel ergens op schiet.... veelste veel bomen overal. Nu ben ik eerst aan het maaien met me tank en dan kijk ik wel of er wat over is om te bestoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
Ik heb het nog niet gelezen in dit topic, maar Avast zorgt voor problemen met de Co-op modus. Het uitschakelen van Avast zorgt dat beide partijen kunnen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de bedoeling van coop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:53:
[...]

mja, ik had toch sterk het idee dat ( net voor bfbc2 in de grabbelbak op steam ging ) er wel wat meer teamplay was te bespeuren standaard... toen bc2 inneens voor n tientje oid op steam was te verkrijgen en er een hele hoop nieuwe kwamen was 't weer over..

en COD is figure of speach... de schreeuwkinders van 13-14 jaar die rondrennen als rambo.. alles en iedereen is kut en teamplay ? dan moet je maar gaan voetballen idee.

[...]

eh ? nee juist hiervoor speel je ook de bf series.. squad rush is lekker tactisch..
Tdm i must agree, mapswitch of mode switch naar tdm en ik ben weg..
Maar ik heb ook geen woord gerept over tdm ;)

over vliegen.. ik gebruik keyboard alleen, daar ben ik 't snelst mee.. heb een joystick geprobeerd maar kan er niet mee overweg... muis gebruik ik als backup als ik ergens precies op moet mikken.. maar nooit tijdens een dogfight
ik ben het niet met je eens, herinner je niet de hele rij mensen die altijd naast de spawnpoints van de vliegtuigen stonden te wachten in bf 1942 en bf2? dat waren er rustig 10 per match... En toen was COD er nog niet eens.

Kansloze figuren spelen al heel lang battlefield, dat heeft niets met de prijs van eerdere versies te maken of andere games.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik had gisteren iets vreemds.

ik speelde engineer, mijn antitank wapen had ik aangepast naar een andere, ik kijken door de scope vna het ding, druk ik op de vuur knop. Gebeurt er niks...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Wii4all schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:04:

ik speelde engineer, mijn antitank wapen had ik aangepast naar een andere, ik kijken door de scope vna het ding, druk ik op de vuur knop. Gebeurt er niks...
Lol; Dat noemt men een stinger. Die is voor Anti Air.
Ik zit al op 20+. Na de op-een-na laatste deed mijn PS3 niets meer. Ook de nieuwe Slim loopt gewoon vast.

Het is DICE all over again; BC2 liep ook steeds vast, maar men bracht het gewoon uit.

[ Voor 38% gewijzigd door zAo op 31-10-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04

Dat is dan waarschijnlijk een Anti Air Launcher, werkt alleen op Jets/Choppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024

was het geen stinger of die isla ding. die kunnen alleen AA (vliegtuigen en helicopters) schieten

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

En dat is in de BF-reeks nooit geweest zeker? Misschien rent niemand als een rambo maar ga niet roepen dat er meer teamplay is in BF. Ik ben niet nieuw maar ik zie meer teamplay in CoD dan BF al is het alleen maar om de eigenheimers die snel in de voertuigen springen en wegrijden zonder anderen de gelegenheid geven om in te stappen.

Kun je als het even tegenzit een giga-eind lopen omdat men te beroerd is om anderen mee te nemen. Wat ook zo goed is voor de teamplay zijn die spelers die eindeloos op een vliegtuig wachten (niet zelden staan er meerdere te wachten) om zochzelf vervolgens dood te vliegen op de eerste de beste berg die ze tegenkomen. Ja, van de teamplay moet je het hebben inderdaad.

Ik wordt moe van dat geleuter op CoD->BF en BF->CoD. Altijd vinden de BF-spelers zichzelf zo fantastisch als het aankomt op teamplay maar al vanaf BF1942 lopen er veel egoïstische mafketels rond die niet aan anderen denken. Hoeveel matches er al niet zijn verloren door dat soort figuren. Bij CoD kun je evengoed winnen als er een aantal niet meedoen.

Let op, dit is geen troll van mijn kant op de BF-reeks maar ik wil wel even duidelijk maken dat BF niet zo fantastisch is als mensen stellen. Het is gewoon een ander spel met andere tekortkomingen.

Schreeuwkinders van 13-14 jaar? Sorry? Ik neem aan dat jij CoD ook al meerdere jaren speelt zoals ik en dus alles op ervaringen kunt stoelen? Ik speel het al meerdere jaren en herken dat niet. Er zijn genoeg lastpakken maar om een hele community weg te zetten als 13-14 jarige schreeuwkinders vind ik wel een beetje jammer.

Als je zoiets roept dan mag je van mij het "figure of speech" wel weglaten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:02:
[...]

De upgrades waar ik blij van ben met me tank zijn faster reloads en de mechanic upgrade (dat je sneller healt als je nog boven de 50% zit).

Zit wel erg uit te kijken naar thermal optics voor me tank. Ik zie de helft van de keren niet eens of ik wel ergens op schiet.... veelste veel bomen overal. Nu ben ik eerst aan het maaien met me tank en dan kijk ik wel of er wat over is om te bestoken...
Thermal voor zowel tank als heli, zijn echt baas. Gaat een wereld voor je open als je in caspian border, boven of in het bos vlieg/rijdt :P

Die mijnen die je de laatste paar dagen steeds meer gebruikt ziet worden, zijn dan opeens ook niet zo effectief meer. (lichten ook op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 09:55
Bah, hele weekend gewerkt, weinig tijd gehad om te spelen :P. In de tijd dat ik wel gespeeld heb zijn me wel een aantal kleine dingetjes gaan irriteren.
- Random crashes
- Mensen die weg rijden in halflege voertuigen
-Command Rose en Chat HUD lijken erg vlug afgewerkt en niet goed over nagedacht

Plus het feit dat nieuwe maps erg lang laden op mijn setup. Hebben andere mensen dit ook? ben vaak net binnen in het level als de 30 seconden starttijd zegmaar net over zijn.

Voor al het andere, heerlijk spel! :D geluid, graphics, wapens en voertuigen zijn echt super goed gedaan. Gisteren met een maatje ook ff in battleheli gevlogen, ik als gunner en met repair tool. Je kunt echt dodelijk zijn als je maar een beetje laag blijft en af en toe even land ergens achter een gebouw oid om te repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het al eerder gezegd, teamplay is ook in BF3 ver te zoeken. Het is gebaseerd op teamplay maar dat wil niet zeggen dat er ook als team gespeeld wordt.
Wil je teamplay, ga dan in een clan en dan maakt het geen ruk uit of je COD of BF speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Iemand enig idee hoe je smoke kogels in je mortar stopt? had ergens gelezen dat dit mogelijk was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
HammerNL schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

Die mijnen die je de laatste paar dagen steeds meer gebruikt ziet worden, zijn dan opeens ook niet zo effectief meer. (lichten ook op)
Que? :?

Een mijn, die normaalgesproken de temperatuur van zijn omgeving aanneemt, licht op met Thermal? Doe eens nerfen :)

Ik merk trouwens wel dat er weinig nog gespot wordt door teamgenoten. Vaak genoeg rijden er tanks/armored vehicles en vliegen er vliegtuigen/helicopters zonder tag rond

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
wars140 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:09:
Iemand enig idee hoe je smoke kogels in je mortar stopt? had ergens gelezen dat dit mogelijk was..
zijn er niet AFAIK, alleen voor de 203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:10:
[...]

Een mijn, die normaalgesproken de temperatuur van zijn omgeving aanneemt, licht op met Thermal? Doe eens nerfen :)

Ik merk trouwens wel dat er weinig nog gespot wordt door teamgenoten. Vaak genoeg rijden er tanks/armored vehicles en vliegen er vliegtuigen/helicopters zonder tag rond
En vuur gek genoeg niet! :)
Wat zijn je/handige keybinds? Ik wil dit ook eens proberen. Muis en keyboard werkt uitstekend in heli en jet, tot je in een jet in een dogfight zit. Dan denk je, waarom kan ik niet 'oneindig' aan de knuppel trekken.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Laatst online: 08-09 22:22
Oke, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:09:
Heb het al eerder gezegd, teamplay is ook in BF3 ver te zoeken. Het is gebaseerd op teamplay maar dat wil niet zeggen dat er ook als team gespeeld wordt.
Wil je teamplay, ga dan in een clan en dan maakt het geen ruk uit of je COD of BF speelt.
Als clan kan je (PS3) vrij weinig, je komt zo ongelofelijk random in een potje, soms zelfs als tegenstander van je eigen clan-members. Denk dat het geheel met de tijd wel beter wordt, MAG had in de eerste dagen ook enkel rambo's, maar met de tijd krijg je daar ook gewoon goede team-leaders die het zooitje kon digigeren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]

Even een domme vraag, aangezien mijn BF3 nog aan het installeren is..
Hoe kun je voertuigen spotten en taggen zodat je team het ook ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien iets voor in de startpost?

Alle overviews, van alle maps, in alle modes:
http://randomnade.com/game/battlefield-3/maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
KillerX42 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:11:
[...]

Even een domme vraag, aangezien mijn BF3 nog aan het installeren is..
Hoe kun je voertuigen spotten en taggen zodat je team het ook ziet?
op q rammen! :)

(als je naar het object kijkt)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Joarie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:12:
[...]

op q rammen! :)

(als je naar het object kijkt)
Thanks, ik zal het straks es gaan uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoe doe je trouwens Command Rose op de ps3??
Kan het nergens vinden :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mon0lith schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:14:
Hoe doe je trouwens Command Rose op de ps3??
Kan het nergens vinden :/
Bestaat niet :) Enkel select drukken terwijl je iemand target. En dat werkt maar half/amper/niet.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Hmm wordt zuur, GOTBF3.nl is offline en ik kan niet op de battlelog :(
Dan maarja ehhm werken.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aantal methoden gebruikt om het crashen te verminderen, Werken helaas geen van allen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Aanvragen voor PS3 Platoon
• battleking12
• Jimmy-time1
• res1ght
• RbBdOs
• TheLarger

Van deze gebruikers heb ik een verzoek staan op battlelog. Echter is mij niet duidelijk welke tweaker daarbij hoort.

Gelieve dit (nog maals) kenbaar te maken - door de vele verzoeken mis ik er wel eens wat :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:21

Vrijdag

De Zwarte

Ik zag gisteren wel twee schoonheidsfoutjes. Met de laadschermen krijg je altijd een tip maar daar heb ik nu toch twee taalfouten gezien. Eentje was met soldier, waar "solier" stond en someone, waar "somene" stond. Misschien muggenzifterij maar is toch wel slordig. Als het een vertaling was dan was het nog wel begrijpelijk maar toch.

Wat ik wel prettig vind, is dat de russen ook engels praten. In BC2 begreep ik soms niet wat ze precies wilden, nu kan ik het tenminste verstaan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

Bestaat niet :) Enkel select drukken terwijl je iemand target. En dat werkt maar half/amper/niet.
Hmmmm lekker zuur...
Op de pc bestaat het wel maar de ps3 is weer eens een ondergeschoven kindje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die een gamepad gebruiken voor te vliegen (waaronder ik)

Je kan je uren frustratie besparen door:

YouTube: Battlefield 3 Jet Tutorial Part 1 of 3: Basic Movement, Offensive and Defensive Maneuvers eens te bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wars140 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:09:
Het is mogelijk volgens het battlelog forum maar men zegt dat er een bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mon0lith schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:19:
Hmmmm lekker zuur...
Op zich kon het systeem uit BC2 wel redelijk werken, met icoontjes op de map kon je zien wie health of ammo nodig had, maar nu zie je dat erg slecht (zeker health zie je helemaal niet). Ik gooi Ammo maar nu gewoon random neer, zie ik vanzelf wel of ik er punten mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:41
[...]

Ook witte gebouwen en water als je er schuin op kijkt lichten wit op. OP is de thermal vision zeker niet, maar zonder dat de mijnen oplichten kan je ook nooit die mijnen zien met de thermal.

Verder merk ik dat af en toe het Reactive Armor nog niet zijn werk doet. Hij hoort een aantal schoten op beide zijkanten op te vangen en daarna kapot te gaan, maar vaak genoeg doet het eerste en de volgende schoten op de zijkant gewoon gelijk damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hogader schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:27:
Verder merk ik dat af en toe het Reactive Armor nog niet zijn werk doet. Hij hoort een aantal schoten op beide zijkanten op te vangen en daarna kapot te gaan, maar vaak genoeg doet het eerste en de volgende schoten op de zijkant gewoon gelijk damage.
Afhankelijk van het wapen, Javelin Anti-tank is juist gemaakt tegen reactive armor, die zou dus wel direct damage doen. Dat geval zou het wel kloppen.

Van wiki:
The tandem warhead is fitted with two shaped charges: a precursor warhead to detonate any explosive reactive armor and a primary warhead to penetrate base armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Gisteren de KH2002 geunlocked. Best een fijn wapen. Heeft alleen burst, maar dat maakt niet zoveel uit. Zit nog te twijfelen of ik deze ga gebruiken verder of dat ik terug ga naar AN94 in burst mode. AN94 heeft behoorlijk wat meer punch, maar recoil is erg heftig vergeleken met KH2002.

Ik zie trouwens soms mensen met >100% accuracy. Vooral bij RPGs. Is dat wanneer je meerdere mensen raakt ofzo?

Verder vraag ik me af of de flash suppressor ook marked op de minimap, iemand een idee?

[ Voor 26% gewijzigd door Raku op 31-10-2011 12:38 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbel72
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-12-2019
Uhm ,

zit met een vraag ga telkens dood in de ruimte waar ik heen kruip voor om het rode draad te volgen.
Hoe kan ik vechten met een toestenbord ? iemand die zo vriendelijk zijn om een beetje te helpen ?

Babbel72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:09:
Kunnen mensen nou niet gewoon een beetje denken aan hun mede-gamer? Ik bedoel: er wordt recht voor je neus een engineer afgeknald door een tank: waarom loopt niemand naar de kit van die engineer, pakt een RPG/AT wapen en schiet op die tank? Echt, een bende egoïsten op de servers...OOK op de GoT-server, ik kom er gewoon niet meer.
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:18:
Ik zag gisteren wel twee schoonheidsfoutjes. Met de laadschermen krijg je altijd een tip maar daar heb ik nu toch twee taalfouten gezien. Eentje was met soldier, waar "solier" stond en someone, waar "somene" stond. Misschien muggenzifterij maar is toch wel slordig. Als het een vertaling was dan was het nog wel begrijpelijk maar toch.

Wat ik wel prettig vind, is dat de russen ook engels praten. In BC2 begreep ik soms niet wat ze precies wilden, nu kan ik het tenminste verstaan.
Het hele spel zit vol typo's. Zo wordt in de SP zowel Colby Hawkins als Coleby, en ergens in de subtitles staat er unti ipv unit
bazs2000 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:06:
[...]

En dat is in de BF-reeks nooit geweest zeker? Misschien rent niemand als een rambo maar ga niet roepen dat er meer teamplay is in BF. Ik ben niet nieuw maar ik zie meer teamplay in CoD dan BF al is het alleen maar om de eigenheimers die snel in de voertuigen springen en wegrijden zonder anderen de gelegenheid geven om in te stappen.

Kun je als het even tegenzit een giga-eind lopen omdat men te beroerd is om anderen mee te nemen. Wat ook zo goed is voor de teamplay zijn die spelers die eindeloos op een vliegtuig wachten (niet zelden staan er meerdere te wachten) om zochzelf vervolgens dood te vliegen op de eerste de beste berg die ze tegenkomen. Ja, van de teamplay moet je het hebben inderdaad.

Ik wordt moe van dat geleuter op CoD->BF en BF->CoD. Altijd vinden de BF-spelers zichzelf zo fantastisch als het aankomt op teamplay maar al vanaf BF1942 lopen er veel egoïstische mafketels rond die niet aan anderen denken. Hoeveel matches er al niet zijn verloren door dat soort figuren. Bij CoD kun je evengoed winnen als er een aantal niet meedoen.

Schreeuwkinders van 13-14 jaar? Sorry? Ik neem aan dat jij CoD ook al meerdere jaren speelt zoals ik en dus alles op ervaringen kunt stoelen? Ik speel het al meerdere jaren en herken dat niet. Er zijn genoeg lastpakken maar om een hele community weg te zetten als 13-14 jarige schreeuwkinders vind ik wel een beetje jammer.
Die 13-14 jarige schreeuwkinders zijn ook het enige wat mij is bijgebleven van m'n tijd op CoD Multiplayer. Dat en de cheaters...

En gisteren zat ik op de GoT-server, had een support-keretje in een hoekje gezet en vroeg om Ammo (met Q). Vertikte die klojo mij een doos ammo te geven....

Ik wil best wel team-oriented spelen (ik wacht al altijd tot m'n tank/helo/jeep/boot/.. vol zit), alleen lukt dat niet of nooit (omdat er ook geen communicatie is onderling) en om een clan te joinen... tja: o.a de GoT-clan vraagt al geld: dan ga ik wel terug EVE spelen als ik moet gaan betalen.

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbel72 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:37:
Uhm ,

zit met een vraag ga telkens dood in de ruimte waar ik heen kruip voor om het rode draad te volgen.
Hoe kan ik vechten met een toestenbord ? iemand die zo vriendelijk zijn om een beetje te helpen ?

Babbel72
sorry maar dat geeft hij ingame aan dacht ik welke knop je moet drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

Yup, dat is zo een quicktime event, spatiebalk, "E" of muisknop indrukken als het in je scherm staat, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

eerst E en dan muisklik dacht ik

ik ramde er gewoon op... want die synchro durft soms echt te ******

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbel72
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-12-2019
Ja dacht ik ook krijg echter niks te zien normaal krijg je iets te zien maar hier niet ....raak al een beetje aan de kook....zal eens weer proberen

het vechten duurd al langer nu krijg hem neer echter hij weer op ....hoop dat me toestsen bord en muis het houden :)

[ Voor 28% gewijzigd door babbel72 op 31-10-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al eerder gemeld dat het reclame voor je eigen server maken niet toegestaan is.

[ Voor 84% gewijzigd door Sn0wblind op 31-10-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Kan je reclame voor je server niet in het slowchat topic stoppen? Want dit komt 4x per dag nu langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er ZO NIET TEGEN als iemand net iets eerder dan mij bij een heli is, ik besluit mee te vliegen als passagier en diegene ons tenslotte kapot vliegt tegen een berg/boom/gebouw/vul maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
himlims_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:18:
• battleking12
• Jimmy-time1
• res1ght
• RbBdOs
• TheLarger

Van deze gebruikers heb ik een verzoek staan op battlelog. Echter is mij niet duidelijk welke tweaker daarbij hoort.

Gelieve dit (nog maals) kenbaar te maken - door de vele verzoeken mis ik er wel eens wat :+
Ik zelf heb net ook aangevraagd om lid te mogen worden onder de naam van Renesism. Kan je me accepten? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:38:
Kunnen mensen nou niet gewoon een beetje denken aan hun mede-gamer? Ik bedoel: er wordt recht voor je neus een engineer afgeknald door een tank: waarom loopt niemand naar de kit van die engineer, pakt een RPG/AT wapen en schiet op die tank? Echt, een bende egoïsten op de servers...OOK op de GoT-server, ik kom er gewoon niet meer.
Dat is wel de overdreven variant van teamplay, tijd dat je naar hem gaat, richten op wapen om op te pakken, wapen wisselen, mogelijk nog reload, richting, schieten, vraag ik me af of je dat uberhaubt overleeft (en dan nog de kans dat je een AA launcher krijgt ipv een RPG/AT). Zeker als je een javelin oppakt kan je het wel vergeten met die lock-timer.

Zie je vaak bij vliegtuigen, veel mensen nemen de moeite niet eens meer om die dingen neer te halen, ze lopen toch maar op elkaar te schieten en met je enkele AA heb je geen kans tegen de flares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mon0lith schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:19:
[...]

Hmmmm lekker zuur...
Eigen schuld, had je gewoon PC versie moeten kopen.
Hoe vliegen mensen hier? Toetsenbord en muis, puur op toetsenbord, controller, joystick?

Ik via toetsenbord en muis. Heb wel controller maar kan je daarmee in free view mode gaan gemakkelijk? (dus alsof je je hoofd beweegt)
Free view mode is echt een must, merk ik. En je kan dan ook spotten.

Maar ik ben echt nog niet goed... Het lijkt alsof enkel de pro's in het luchtruim te vinden zijn.

Ik heb op Youtube al 2 tutorials gevonden voor jets en heb er wel wat uit geleerd.
Toetsenbord en muis, in BF2 speelde ik nog keyboard only maar dat is amper meer te doen. Misschien na wat oefenen dat het weer wat beter wil maar je beweegt echt veel te veel met keyboard in één keer.
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:20:
[...]

Het is mogelijk volgens het battlelog forum maar men zegt dat er een bug is.
Lijkt mij niet, aangezien het tijdens van het laden van de map in de hints staat.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
bazs2000 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:06:
Kun je als het even tegenzit een giga-eind lopen omdat men te beroerd is om anderen mee te nemen.
Inderdaad, alsof dat je voorkeur is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHill
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:57
...
...
Idd ik vind het jammer dat je niet meer een localhost servertje kan starten of een lege server kan joinen (kan wel maar dan kun je niet lopen).

BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
idd...ik vind dat ook wel typisch te noemen dat sommige mensen niet de moeite te nemen om even de buggy stil te houden naast een andere player om die de kans te geven om in te stappen.

Altijd heel fijn als je >400 clicks mag afleggen te voet naar de eerste de beste cap-point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
tussen de vlaggen in loop ik meestal liever omdat ik met een buggy altijd op de verkeerde plekken uit kom.
naast een tank of tussen 10man in ofzo en aangezien de vlaggen toch niet zo super ver staan loop ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:08:
idd...ik vind dat ook wel typisch te noemen dat sommige mensen niet de moeite te nemen om even de buggy stil te houden naast een andere player om die de kans te geven om in te stappen.

Altijd heel fijn als je >400 clicks mag afleggen te voet naar de eerste de beste cap-point
Zijn er maps die al groter zijn dan 400KM dan? ;)

Moet zeggen dat ik er als ras-sniper niet zo veel last van heb, de beste snipe spots zitten meestal redelijk in de buurt van je spawnpoint. Dus ik hoef vaak niet verder dan 200 meter te lopen.

En als ik een flag ga cappen dicht bij de vijand doe ik dat liever te voet, valt veel minder op en met een buggy ben je zo dood (prime target).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Wil die sniper rifle uit de co-op vrijspelen voor me multi-play.
In de eerste objective kun je al met die sniper spelen.

Weet iemand de naam van die sniper en een tip hoe ik hem vrij speel?

Tnx....

Verder gewoon heerlijk gamen, zijn eindelijk nu ook meer hardcore servers (xdoos) dus dat is erg prettig...

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Joarie schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:08:

Maar.. maar.. dat willen alle die-hard BF2 fans toch? Enorme afstanden tussen vlaggen en grote maps? Echt, van dat gezeik op de Fora krijg ik hoofdpijn. Ik lees het niet meer. Ik ben juist superblij dat als je eenmaal bij een vlag bent, je nog wat te voet voor elkaar krijgt. Ach, meningen :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:11:

Tnx....

Verder gewoon heerlijk gamen, zijn eindelijk nu ook meer hardcore servers (xdoos) dus dat is erg prettig...
Dat is de M39 EMR

Die speel je vrij met een co-op score van meer dan 252000

Afbeeldingslocatie: http://battlelog-cdn.battlefield.com/public/profile/bf3/stats/items_512x308/m39.png?v=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shizzar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-07 09:30
Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:11:

Tnx....

Dat is de M39 EMR.

Oeps, SythAdmin was me voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Shizzar op 31-10-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Oh, ik vind de afstand op zich geen probleem. Het is heerlijk om vanaf zo'n afgelegen heuveltje rustig alle helicopters en vliegtuigen het leven zuur te maken.
Tis meer dat áls ik naar vlaggen toe wil, dat je dat ook op een snelle gezamenlijke manier kunt doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Proxx schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:10:
tussen de vlaggen in loop ik meestal liever omdat ik met een buggy altijd op de verkeerde plekken uit kom.
naast een tank of tussen 10man in ofzo en aangezien de vlaggen toch niet zo super verstaan loop ik wel.
Caspian border? dan heb jij ongetwijfeld wel je hardloopschoenen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Ricloo86 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:15:
[...]

Caspian border? dan heb jij ongetwijfeld wel je hardloopschoenen? >:)
Volgens mij ben je binnen 1 a 2 minuten meestal wel bij een andere vlag? Natuurlijk niet ELKE vlag :P
Vind de afstand nog wel te doen, onderweg moet ik toch meestal even dekking zoeken of een vliegtuig locken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
YoVla schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:17:
[...]

Volgens mij ben je binnen 1 a 2 minuten meestal wel bij een andere vlag? Natuurlijk niet ELKE vlag :P
Vind de afstand nog wel te doen, onderweg moet ik toch meestal even dekking zoeken of een vliegtuig locken ;)
ja maar de keuze is zo gemaakt. in de humvee stappen en 1min. blijven leven
of te voet en 1min. lopen onder weg nog wat fraggen :) misschien de vlag pakken =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:14:
[...]

Dat is de M39 EMR

Die speel je vrij met een co-op score van meer dan 252000

[afbeelding]
Thnx beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:59:
[...]
Zie je vaak bij vliegtuigen, veel mensen nemen de moeite niet eens meer om die dingen neer te halen, ze lopen toch maar op elkaar te schieten en met je enkele AA heb je geen kans tegen de flares.
Je moet inderdaad met meer zijn en dan ook nog eens je AA timen om de flares te ontwijken. Af en toe waag ik eens een poging met AA wapens, maar ik loop/rijd toch liever rond om de objectives te halen. Levert ook meer xp op.

Ik heb overigens totaal nog geen last gehad van jets of helicopters en dat verbaast me nou juist. Mijn tanks zijn volgens mij nog nooit gesloopt door een jet of heli. Misschien komt dat later als de piloten de betere unlocks hebben? Ik zie piloten nu namelijk nog niet een bijdrage leveren aan de strijd op de grond. Op CQ (b.v. Caspian Border) levert dat dan een 9x9 strijd op omdat er bij beide teams 2 in jets zitten en 1 in een attack heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Laatst online: 27-07 23:56
DeepShadow schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:08:
[...]
Idd ik vind het jammer dat je niet meer een localhost servertje kan starten of een lege server kan joinen (kan wel maar dan kun je niet lopen).
Een paar posts eerder las ik dat je in een coop missie kan oefenen met de chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Paar simpele tips voor Jet:

Mocht je gelocked zijn, wacht tot de toon anders klinkt (dan is de racket ook daadwerkelijk afgeschoten) en gebruik dan pas je flares! dit geeft je weer wat tijd om weg te vliegen.

Je kan tevens ook zo snel mogelijk van de vlaggen weg vliegen, want de stinger enzovoort hebben maar een bepaald aantal meters dat ze je kunnen locken. Als jet kan je best snel uit zijn bereik vliegen (gebruik shift voor boost!).. Mocht je alsnog gelocked worden :P dan zit er een jet achter je aan, dan gewoon gekke moves doen om hem af te schudden;)

Natuurlijk kan je ook snel over een berg vliegen of iets in die richting, waardoor zijn line of sight weg is.

[ Voor 16% gewijzigd door YoVla op 31-10-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erdewit
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Even over die glittering bij recon: Klopt het dat dit door het sniper rifle veroorzaakt wordt en niet door de recon klasse zelf? Bijv. als een recon met een PDW speelt dan zie je het niet, en als een engineer een sniper rifle heeft opgepakt dan weer wel? Vraag me ook af of het zichtbaar is als het wapen op de heup gedragen wordt (niet gescoped).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
erdewit schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:28:
Even over die glittering bij recon: Klopt het dat dit door het sniper rifle veroorzaakt wordt en niet door de recon klasse zelf? Bijv. als een recon met een PDW speelt dan zie je het niet, en als een engineer een sniper rifle heeft opgepakt dan weer wel? Vraag me ook af of het zichtbaar is als het wapen op de heup gedragen wordt (niet gescoped).
Klopt, de glinstering komt van de scope.

Dus als jij als engineer met een wapen met 12x zoom hebt dan heb je ook glinstering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:59:
[...]

Dat is wel de overdreven variant van teamplay, tijd dat je naar hem gaat, richten op wapen om op te pakken, wapen wisselen, mogelijk nog reload, richting, schieten, vraag ik me af of je dat uberhaubt overleeft (en dan nog de kans dat je een AA launcher krijgt ipv een RPG/AT). Zeker als je een javelin oppakt kan je het wel vergeten met die lock-timer.

Overdreven, misschien. Doe het in Bad Company 2 bijna elke keer (of Recon-kit oprapen, motionsensor gooien(serieus mensen, free xp en je maakt het jezelf en je team makkelijker), terug naar vorige kit switchen) en heb soms matches waar ik pakweg 2500 punten haal met 3 kills - 5 deaths terwijl de "winnaar" van het team/match 3000 punten heeft met 18 kills - 12 deaths. KDR kan me gestolen worden. De enige reden dat ik moet switchen is omdat niemand anders de moeite doet om die mo-sensors te gooien/tank te repairen/medkits uit te delen/reviven/... Dus ben ik maar een heel team in 1 poppetje.
Ik ben al blij als mensen uberhaupt SPOTTEN! Ja, dan kan je kill worden gepikt. So what? je krijgt punten voor die spot, + kill assist + evt. suppression kill assist. Maar nee, iedereen is te druk bezig met de audities voor de nieuwste Rambo...

Heb me trouwens opgegeven voor de derde GoT-Platoon onder de naam "Th3ProfessorZ"

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

Heeft BF3 ook een zonnebril upgrade? die zon is soms aardig irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:38:
[...]

Wat ook leuk is op de tweakers server....
Er zaten een stuk of 8 tweakers in één team toen er een andere clan joinde (in het andere team). Het team van de tweakers verloor een paar keer en hup, allemaal switchen ze naar het winning team.
Het gevolg; spawncampen en de hele server loopt leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
YoVla schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:30:
Heeft BF3 ook een zonnebril upgrade? die zon is soms aardig irritant :P
Zon? ZON? Ikzelf krijg spetterpoep van die tactical flashlights, zeker als die gebruikt worden door m'n eigen team.... zie je godverdomme nog niet eens of het friend or foe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Tokkes schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:32:
[...]

Zon? ZON? Ikzelf krijg spetterpoep van die tactical flashlights, zeker als die gebruikt worden door m'n eigen team.... zie je godverdomme nog niet eens of het friend or foe is.
eerst schieten en dan pas vragen of het een friendly was ( en hopen dat teamdamage niet aan staat)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Die flashlight zou ook gewoon standaard uit moeten staan ipv aan.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Phyxion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:03:
Eigen schuld, had je gewoon PC versie moeten kopen.
Wat een bullsh*t! Zeg dan niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla

YoVla

Yoghurt met vla

[...]
haha, ja die zijn ook zwaar irritant, vooral door teammates ;) moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens ben neergeschoten omdat ik (zonder dat ik er erg in had) iemand met mijn lampje aan het verblinden was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik snap mensen ook niet met zo een lantaarnpaal op hun wapen... Ik heb hem uitsluitend op me sidearm, puur omdat ik die in nood kan gebruiken.

Daarbij weten ook heel veel mensen niet dat je dat ding ook gewoon aan en uit kan zetten, net als de lazer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Ja die tactical flashlight en laser sights zijn heel erg irritant als het door je eigen team in jouw gezicht gericht wordt.

Vind het wel een leuke en ja af en toe ook last van mensen die weg racen met een AA gun en er niets mee doen, of ja de buggies die ze in hun uppie houden.

Maar daar en tegen zijn de heli piloten ook hufters in dat opzicht gewoon direct opstijgen als er nog ruimte is voor of een gunner of zeg 4 passagiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:34:
[...]

Ik snap mensen ook niet met zo een lantaarnpaal op hun wapen... Ik heb hem uitsluitend op me sidearm, puur omdat ik die in nood kan gebruiken.

Daarbij weten ook heel veel mensen niet dat je dat ding ook gewoon aan en uit kan zetten, net als de lazer...
was mij nog niet gelukt op de PS3. Maar idd voor CQB is het een handig ding maar voor afstand is het niet zo handig.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verderf schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:33:
Die flashlight zou ook gewoon standaard uit moeten staan ipv aan.
QFT!

Maar een zonnebril zou ook nice zijn hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
Ik weet niet of er admins van de servers op het forum zitten, maar gelieve even deze meneer te checken,

http://battlelog.battlefi...tzinator/stats/357079073/

68-7 stond hij net, en alles instant headshot.. verdacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
Gisteren de explosieve rounds for me DOA-12 geunlocked. Best geinig maar damage is wel erg laag. Moet mensen 3x raken voordat ze dood zijn.
Kom op het zijn shells die ontploffen. Van pistolen ga je nog sneller dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:34:
[...]

Zo zijn er volgens mij ook een hoop mensen die niet weten dat je kan boosten met Shift (of spotten met Q :p). Of je minimap, "m" maakt het venstertje groter, "n" zorgt voor 3 verschillende zoomlevels. Maar inderdaad, dat ding zou standaard uit moeten staan. Nu zie ik vanop een halve kilometer waar je ligt, loop even rond en bezorg je de schrik van je leven door je te melee-en (man wat was ik verschrokken de eerste keer toen ze mij knife'den)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Madbee schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:37:
Ik weet niet of er admins van de servers op het forum zitten, maar gelieve even deze meneer te checken,

Die frazinator (of hoe hij heet) doet het ook niet slecht, 45-13.

Oh die zit bij hem in zelfde platoon :P
cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:35:
was mij nog niet gelukt op de PS3. Maar idd voor CQB is het een handig ding maar voor afstand is het niet zo handig.
D-pad omhoog kan je dat ding in/uitschakelen.

Kan je ook nog zoiets vrijspelen als een tracert-dart, zoals in BC2?

@hieronder, leuke quote dan :P
Phyxion schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:03:
[...]

Eigen schuld, had je gewoon niet de PC versie moeten kopen.
Fixed :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doordat PB nu al faalt zijn er weeral hacks...

Voor de jets heb ik een paar 40- posts een tutorial gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Laatst online: 08:57
himlims_ schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:18:
• battleking12
• Jimmy-time1
• res1ght
• RbBdOs
• TheLarger

Jimmy-time1 ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Die frazinator (of hoe hij heet) doet het ook niet slecht, 45-13.
Nu weet ik dat hackers hard falen als het op skill aan komt, maar 45-13 is nou niet echt een k/d ratio die je haalt met een aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het aantal icoontjes ingame echt overdadig vind. Heb regelmatig dat ik op een mannetje wil richten, maar hem simpelweg niet kan zien omdat er veel te helder "objective B" over mn scherm heen geplakt zit, omdat ik toevallig die kant op kijk.

Al meerdere keren voorgekomen dat ik daardoor een vijand niet kan zien.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
kan iemand mij wellicht voorzien van een overzichtje welke wapens je in de co-op kan vrijspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Me ook aangemeld bij GoT3 platoon onder "Flex0rman"

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 31-10-2011 13:50 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Madbee schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 13:37:

Valt mee, zat dit weekend even naar de nummer 1 te kijken, die stond op 40k kills en 8 deaths _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
wat is eigenlijk nou precies het nut van die soflam ?
dat je makkelijk kunt spotten en een beetje kan spieken terwijl je op een ander plekjes stiekem aan het snipen bent?
die target designator ik heb al zo vaak tanks en jet ge designate maar nooit gebeurt er iets.

Pagina: 1 ... 30 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien