Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Unomomentodado schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:43:
Net als bij BC2 zitten mijnen ook weer in mijn standaard uitrusting bij de engineer en daarmee kills maken blijft prachtig. :) Voordeel in BF3 tov BC2 is dat mijnen een stuk moeilijker te zien zijn op iedere ondergrond. Ik plaats ze op smalle toegangswegen voor voertuigen (CQ map met tunnel in midden b.v.) en op toegangswegen naar vlaggen. Tip: 3 mijnen niet al te ver uit elkaar is een vehicle disable, vehicle destroyed en enemy kills. Bij 2 mijnen veelal alleen een disable en kill assists.
Blijven mijnen liggen wanneer je dood gaat? Of moet je ze net als C4 weer opnieuw plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 15:30
Heb bij de PS3 al een aantal vastlopers gehad en vliegen is echt nog een drama. Ben wel onder de indruk van het geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:54
yinx84 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

Blijven mijnen liggen wanneer je dood gaat? Of moet je ze net als C4 weer opnieuw plaatsen?
Bij bf2 bleven ze een x aantal minuten liggen als je dood was, daarna verdwenen ze vanzelf. Zal hier niet anders zijn. Je kon er maximaal 5 uit hebben liggen ofzo, dus als je weer spawnde en meteen nieuwe mijnen legde verdwenen de mijnen uit je vorige spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

yinx84 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:48:
[...]

mijnen blijven liggen net als in bfbc2 - zolang totdat ze opgeblazen worden of dat je over je max heen gaat (dan vervang je reeds geplaatste mijnen door nieuwe)

[ Voor 19% gewijzigd door himlims_ op 31-10-2011 09:53 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07

Bezulba

Formerly known as Eendje

Terrz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Bij bf2 bleven ze een x aantal minuten liggen als je dood was, daarna verdwenen ze vanzelf. Zal hier niet anders zijn. Je kon er maximaal 5 uit hebben liggen ofzo, dus als je weer spawnde en meteen nieuwe mijnen legde verdwenen de mijnen uit je vorige spawn.
ja en nee.

Je mijnen blijven liggen, for ever and ever and ever, zelfs als je van class wisselt. Je mag er idd maar maximaal 5 neerleggen voordat de eerste weer verdwijnt, maar je kan dus rustig als engineer spawnen, 5 neerplanten en overgaan naar een andere class.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik zit toch eigenlijk een beetje te wachten op back to karkland etc....ben benieuwd wanneer deze gereleased wordt, daar heb ik toch eigenlijk die limited edition voor gekocht.

Het valt me op dat straaljagers niet echt snel vliegen, ik haalde er gisteren 2 uit de lucht met luchtafweer.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:54:
[...]

ja en nee.

Je mijnen blijven liggen, for ever and ever and ever, zelfs als je van class wisselt. Je mag er idd maar maximaal 5 neerleggen voordat de eerste weer verdwijnt, maar je kan dus rustig als engineer spawnen, 5 neerplanten en overgaan naar een andere class.
Ah ok, dat wist ik niet (zelfs na 1300 uur :P).

Weet iemand hoe het zit met mijn vraag over de jets (aantal posts terug)?

[ Voor 8% gewijzigd door Terrz op 31-10-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ze blijven liggen inderdaad. Ik zie regelmatig hele straten in b.v. CQ Seine volliggen met mijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:50

3raser

⚜️ Premium member

Ben ik de enige die geen servers kan vinden voor het "Back to Karkand" expansion pack?
Ik heb alle filters uit staan in de servers browser en zoek dan alleen naar Back to Karkand servers. Toch vind hij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:04

Vrijdag

De Zwarte

Unomomentodado schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:56:
Ze blijven liggen inderdaad. Ik zie regelmatig hele straten in b.v. CQ Seine volliggen met mijnen. :)
Helaas geldt dat niet voor claymores. Als je dood gaat verdwijnen die wel namelijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

3raser schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:02:
Ben ik de enige die geen servers kan vinden voor het "Back to Karkand" expansion pack?
Ik heb alle filters uit staan in de servers browser en zoek dan alleen naar Back to Karkand servers. Toch vind hij niets.
Lol beetje teleurstellend van je... het is immer nog niet uit.

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 09:16
3raser schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:02:
Komt waarschijnlijk omdat hij nog niet uit is? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
op Sharqi Peninsula heb ik echt nog mooie herinneringen.

met de chopper boven op tv tower kon je net de chopper halen van de andere kant met de hellfire. Met een maat waren we er vrij goed in de chopper zo snel mogelijk een klein stukje te laten stijgen waardoor we de raket al konden afvuren en gelijk hun chopper uit konden schakelen. Niet helemaal eerlijk, maar wel verrekte handig

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-09 09:45
Misschien in de waarschuwing zetten dat Back to Karkand nog niet uit is, hoeft niet elk uur dezelfde vraag beantwoord te worden. Zoeken is nogal moeilijk blijkbaar.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
IK speel op de pc en ik moet zeggen dat bf3 tot dusver alle verwachtingen heeft waar gemaakt wat mij betreft.
Er zijn uiteraard wel een aantal puntjes van kritiek:

ik heb na nog geen 20uur gespeeld te hebben alle wapens van de support klasse unlocked. Erg veel keuze heb je niet en dat is jammer.

Speel standaard met de gun waarmee je ook begint op lvl1 uiteraard dan met holo\foregrip maar dat speelt prima.
Voor de levels waar het allemaal wat dichter bijelkaar zit zoals grand bazar\metro of damavant peak pak ik mijn m60 ratelmachine.

Jammer, hopelijk komen hier nog wat meer wapens bij.
Mortar is trouwens wel geniaal, vooral op de map seine crossing.

Wat ik wel ERG irritant vind is het hitbox gebeuren.
Ben al zovaak gekilled terwijl ik toch duidelijk allang achter een muur oid sta. Ook bij het killen van mensen zit er enige vertraging in waardoor ik pas 1 sec later de kill op mijn beeld zie verschijnen.
Erg frustrating als je al achter een muur staat en dan alsnog dood gaat :S

Verder sta ik vooral te kijken van het feit dat alles zo soepeltjes loopt met deze engine. Ben blij dat ik mijn 6950 CF setup weer terug gebracht heb naar de winkel. Zelfs met mijn hd5870 kan ik alles op ultra spelen (2xaa 1080p) Moet wel vermelden zodra ik motion blur aanzet dat ik om het uur een bsod krijg :(

Denk dat ik nu verder ga met engineer of assault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

Step schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:03:
[...]

Lol beetje teleurstellend van je... het is immer nog niet uit.
|:( Ik las het net inderdaad in dit topic.
Wel een beetje vreemd. Hoe moet de gemiddelde consument weten dat het expansion pack nog niet uit is? Ik heb hier niets over gelezen (anders had ik het niet gevraagd). Of is dit ook zo'n stomme vraag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 15:33
3raser schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:08:
[...]

Wel een beetje vreemd. Hoe moet de gemiddelde consument weten dat het expansion pack nog niet uit is? Ik heb hier niets over gelezen (anders had ik het niet gevraagd). Of is dit ook zo'n stomme vraag :?
Ik weet niet of je de DVD versie van het spel hebt. Maar indien dit het geval is, op de flyer in het doosje staat dat het ergens in de winter 2011 uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
[...]

expension pack al beschikbaar op de release date, denk dat dat wel vrij onlogisch klinkt voor de consument.

Ik schat in 1-2 dagen voor modern warfare 3 launch of rond black friday

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 11:12

kronolith

[EDIT]

Ik heb een raar probleem: als ik een server wil joinen krijg ik; No contact with EA backend. Please try again later.

Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

ja was er ook al op aan het googelen ...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubuz
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 12:13
kronolith schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:11:
Ik heb een raar probleem: als ik een server wil joinen krijg ik; No contact with EA backend. Please try again later.

Ik ben er ook uitgegooid met dezelfde melding nu als ik wil joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Vind het geen stomme vraag want het is niet duidelijk voor iemand die niets heeft gezocht. Het staat bijvoorbeeld niet op de doos van het spel. Anderzijds als je had gegoogled had je het meteen geweten. :)

Heb de PC versie een uur of 2 gespeeld. Irritant dat er nul komma nul samenwerking is. Je kan comrosen wat je wil maar iedereen rent gewoon een kant op. Zelfs als je bij een M-com ligt spawnt je hele squad gewoon bij de base. Moet mijn eerste ontvangen ammopack of medkit ook nog tegenkomen. >.> Straks maar even de Xbox versie halen denk ik. Scheelt ook dat ik super slecht mik met een muis (KD van 0,5 maar WL van 4 :P). Op de Xbox knal ik ze toch soepeler neer allemaal naar mijn gevoel. Vind het ook een drama om zo ontzettend veel knopjes te hebben verspreid over het hele toetsenbord. Wel ziet het er prachtig uit zelfs met een HD6850. Alles draait op high met een stabiele framerate boven de 60.

Ze hebben de controls ook een flink stuk verbeterd tov bc2. Het voelt soepel en doet wat je zegt dat het moet doen.

TDM is echter echt een lachertje. Mensen zeggen CoD spawns. Maar nee het is vele malen erger. Je spawnt en gelijk spawnt er een tegenstander voor je. Het lijkt wel alsof ze zonder nadenken gewoon een mode erin hebben gezet voor de lol.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
kronolith schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:11:

Ze zijn (of gaan), voor zover ik weet, de servers aan het updaten naar R6. Zag het voorbij komen op twitter.
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:14:
[...]

Vind het geen stomme vraag want het is niet duidelijk voor iemand die niets heeft gezocht. Het staat bijvoorbeeld niet op de doos van het spel. Anderzijds als je had gegoogled had je het meteen geweten. :)
agoNITE schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:09:
[...]

Ik weet niet of je de DVD versie van het spel hebt. Maar indien dit het geval is, op de flyer in het doosje staat dat het ergens in de winter 2011 uit moet komen.

[ Voor 45% gewijzigd door agoNITE op 31-10-2011 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

agoNITE schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:09:
[...]

Net of ik de flyer ga lezen als ik met trillende handjes de DVD in de speler stop en de installatie afwacht.
Maar goed, ik vermaak me ondertussen prima met de overige maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

3raser schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:15:
[...]

Net of ik de flyer ga lezen als ik met trillende handjes de DVD in de speler stop en de installatie afwacht.
Maar goed, ik vermaak me ondertussen prima met de overige maps.
Dat snap ik niet, als een tweaker een handleiding / informatie leest dan is het juist op deze momenten omdat er dan niets beters te doen is. Als het spel eenmaal is geïnstalleerd dan is de kans groot dat je de doos alleen nog maar opent om de DVD in terug te stoppen. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

bazs2000 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Dat snap ik niet, als een tweaker een handleiding / informatie leest dan is het juist op deze momenten omdat er dan niets beters te doen is. Als het spel eenmaal is geïnstalleerd dan is de kans groot dat je de doos alleen nog maar opent om de DVD in terug te stoppen. :+
Het spijt me, ik heb gefaald... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
via de battlefield facebook:
Battlefield
Be Advised: We will be starting server maintenance and improvements for PC, 360, PS3 in ~30 minutes. Outages will last 1 hour. Over.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
bazs2000 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:17:
[...]

Haha, inderdaad. Was toch ook wel benieuwd wat er allemaal bij zou zitten. Wat ik bv. niet wist is dat Back to Karkand aan je LE key verbonden is. Had zelf een voucher met een key verwacht, dus toch het doosje maar ff doorgenomen :)

Dat is ook meteen de reden dat ik een DVD versie heb besteld, toch leuk om een doosje in je handen te hebben. Als je er dan vervolgens niks mee doet had je net zo goed voor een key van één of andere website kunnen gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

cybermans schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:10:
[...]
expension pack al beschikbaar op de release date, denk dat dat wel vrij onlogisch klinkt voor de consument.
Ik snap wel de verwarring ergens, aangezien je er al op kan "filteren" in de serverbrowser. Een kleine "comming soon" tekstje kon er blijkbaar niet af???

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Wel ziet het er prachtig uit zelfs met een HD6850. Alles draait op high met een stabiele framerate boven de 60.
Ik heb ook een HD6850 standaard clock. Draai op ongeveer 30fps met standaard high graphics profile in bf. Wat heb jij nog meer in je pc zitten? Of verder nog aanpassingen gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Laatst online: 21-09 11:12

kronolith

[EDIT]

Wii4all schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:19:
via de battlefield facebook:
Battlefield
Be Advised: We will be starting server maintenance and improvements for PC, 360, PS3 in ~30 minutes. Outages will last 1 hour. Over.
Nou, lekker dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

biggydeen2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:08:
Wat ik wel ERG irritant vind is het hitbox gebeuren.
Ben al zovaak gekilled terwijl ik toch duidelijk allang achter een muur oid sta. Ook bij het killen van mensen zit er enige vertraging in waardoor ik pas 1 sec later de kill op mijn beeld zie verschijnen.
Erg frustrating als je al achter een muur staat en dan alsnog dood gaat :S
Lag kills :D

Voor jouw PC sta je al achter een muur, voor de server nog net niet, voor de tegenstander nog helemaal niet. Resultaat, je gaat alsnog dood.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 11:17
Even een hele newby vraagje:
Als ik in een jet zit dan krijg ik het alleen maar voor elkaar om te schieten met de gun.
Hoe kan ik raketten schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Weet iemand ook hoe je je cockpit view wijzigt zonder cockpit-instrumenten te zien?

Zoals dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.ytimg.com/vi/__YUV6L2hnQ/0.jpg

En het buiten de jet-view zodat ik achter me kan kijken krijg ik ook niet meer te zien.
Ik krijg nu alleen maar normale cockpit view en de "achter de jet view". Erg vervelend omdat ik nu ook niet meer achter me kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is soms wel irritant dat BF3 op random momenten vastloopt en dat je het spel moet afsluiten en opnieuw moet opstarten. Ik las dat er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben, ik hoop dat ze dit snel oplossen. Op deze manier kan ik geen 3 potjes achter elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Iemand al iets gehoord over numerieke stats van de wapens? Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd. Er is in-game, behalve de range, helemaal niets te vinden over de statistieken van een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
WilliamP schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:25:
Als ik in een jet zit dan krijg ik het alleen maar voor elkaar om te schieten met de gun.
Heat seekers unlocken.. is 1000 punten ofzo met Jet

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Die moet je unlocken, kwam ik gister ook achter :P.

AA-raketten krijg je bij 2000 punten ofzo.

http://bf3blog.com/battlefield-3-vehicle-unlocks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser

3raser

⚜️ Premium member

agoNITE schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:20:
[...]

Dat is ook meteen de reden dat ik een DVD versie heb besteld, toch leuk om een doosje in je handen te hebben. Als je er dan vervolgens niks mee doet had je net zo goed voor een key van één of andere website kunnen gaan...
Ik heb het doosje omdat ik dat een soort van collecters item vind. Al die flyers vind ik dan weer minder belangrijk. Bovendien ben ik een beetje ouderwets ingesteld en vind ik dat je een spel nog steeds "in handen" moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Terrz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:26:
Weet iemand ook hoe je je cockpit view wijzigt zonder cockpit-instrumenten te zien?

Zoals dit:
[afbeelding]

En het buiten de jet-view zodat ik achter me kan kijken krijg ik ook niet meer te zien.
Ik krijg nu alleen maar normale cockpit view en de "achter de jet view". Erg vervelend omdat ik nu ook niet meer achter me kan kijken.
Weet niet waar je het voor wilt weten, maar ik weet het alleen voor de ps3 (en voor de xbox is het denk ik hetzelfde) en dat is R3

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 11:17
Dank jullie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Terrz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:26:

Zoals dit:
[afbeelding]

Heb je al eens op 'c' gedrukt als je in een jet zit? Dan wissel je van view.
Die unlock je pas later, als je meer punten krijgt dan krijg je na een tijdje de heatseeking missiles.
Edit: Dat was een spuit 11 van mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
SpaceK33z schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:28:
[...]

Heb je al eens op 'c' gedrukt als je in een jet zit? Dan wissel je van view.
[...]

Die unlock je pas later, als je meer punten krijgt dan krijg je na een tijdje de heatseeking missiles.
Ja als ik op C druk krijg ik alleen de view van "achter het vliegtuig"...

In battlefield 2 had je als je op "c" drukte:

- In het vliegtuig met cockpit instrumenten in beeld
- in het vliegtuig zonder cockpit instrumenten (alleen de HUD)
- van achter het vliegtuig.
- cam voor het vliegtuig zodat je kon zien wat er achter je zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:24:
[...]

Lag kills :D

Voor jouw PC sta je al achter een muur, voor de server nog net niet, voor de tegenstander nog helemaal niet. Resultaat, je gaat alsnog dood.
juist, hoe annoying is dat!
En het maakt niet uit op welke server ik speel of welke ping ik heb, ik heb er altijd last van!

Heeft iedereen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
Mon0lith schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:28:
[...]

Weet niet waar je het voor wilt weten, maar ik weet het alleen voor de ps3 (en voor de xbox is het denk ik hetzelfde) en dat is R3
Ik heb de PC versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

biggydeen2 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:32:
[...]

juist, hoe annoying is dat!
En het maakt niet uit op welke server ik speel of welke ping ik heb, ik heb er altijd last van!

Heeft iedereen hier last van?
Ik heb het ook wel eens, maar niet vaak. Dat ik net achter een muurtje lig omdat ik werd beschoten en dan word ik alsnog doodgeschoten, ook al kan degene die mij beschoot met geen mogelijkheid mij raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb de PC versie een uur of 2 gespeeld. Irritant dat er nul komma nul samenwerking is. Je kan comrosen wat je wil maar iedereen rent gewoon een kant op. Zelfs als je bij een M-com ligt spawnt je hele squad gewoon bij de base. Moet mijn eerste ontvangen ammopack of medkit ook nog tegenkomen. >.> Straks maar even de Xbox versie halen denk ik. Scheelt ook dat ik super slecht mik met een muis (KD van 0,5 maar WL van 4 :P). Op de Xbox knal ik ze toch soepeler neer allemaal naar mijn gevoel. Vind het ook een drama om zo ontzettend veel knopjes te hebben verspreid over het hele toetsenbord. Wel ziet het er prachtig uit zelfs met een HD6850. Alles draait op high met een stabiele framerate boven de 60.

Ze hebben de controls ook een flink stuk verbeterd tov bc2. Het voelt soepel en doet wat je zegt dat het moet doen.

TDM is echter echt een lachertje. Mensen zeggen CoD spawns. Maar nee het is vele malen erger. Je spawnt en gelijk spawnt er een tegenstander voor je. Het lijkt wel alsof ze zonder nadenken gewoon een mode erin hebben gezet voor de lol.
TDM is inderdaad veel minder spannend dan gehoopt. Al kun je soms wel (als je team een beetje meewerkt) sommige stukken van de map helemaal beheersen. Aangezien er veel cod n00bs rond lopen als een kip zonder kop, kun je soms echt mensen met bosjes neerschieten. Gewoon support class pakken en sproeien schieten maar. Heb zo al aardig wat kills gehaald en daardoor wel een k/d van 2 a 3 gekregen in TDM. Merk alleen wel dat je minder punten haalt in TDM (de tijd die tussen rondes zit zorgt voor een grote vermindering), maar om effe lekker te knallen als er toch niemand online is, gaat prima.

Al moet ik wel zeggen dat de teamplay me vaak niet tegenvald op de 360. Heb vaak zat hulp gehad van teammates en nu iedereen het spelletje begint te begrijpen zie je ook meer ammo en medkits gedropt worden. Sommige teammates zijn wel redelijk nutteloos, maar als er meer dan 1 squad is die de game doorhebben, is Rush best goed te halen. Zit af en toe wel op het puntje van mn stoel als we bij de objective zitten.

Zoiezo ging het gister wel lekker. Met 8 man op de 360 in 1 team en echt helemaal vastzetten die hap. Ging erg goed en was ook erg gezellig. Krijg je nog eens de tijd om wat dingen te proberen.

Die rockets zijn nog wel een doorn in het oog. Vooral Metro en Seine Crossing zijn hier erg dramatisch mee. Gewoon totaal geen skill voor nodig en door perks krijg je zelfs nog meer ammo. Van mij mag er in die maps (of delen van de maps) wel wat minder rocket ammo worden meegegeven.

Helaas gister ook op de 360 een cheater/bug abuser gevonden. Hij wilde gewoon niet dood, hoeveel kogels ik hem ook liet koppen. Heb hem echt zeker 50 keer geraakt met mn LMG maar werd uiteindelijk toch neergeschoten en zag dat ie nog vrolijk 100% had (terwijl ie net wat bloed had verloren). Duurde ook lang voordat ie eindelijk stierf, maar gelukkig daarna wel 5 keer op een rij afgemaakt (en 1x knifed). Vind het altijd flauw dat ze dan geen suicide doen, zoiets kan toch niet leuk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2011 10:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ben juist blij met m'n rockets in Seine, heb ik iig nog enige kans tegen snipers die met z'n 20e in de gebouwen zitten. Met een rocket is hun cover weg, dan zijn ze goed aan te pakken. Rockets op een persoon schieten heeft ook niet veel nut, daar krijg je de kills niet mee, pas als je er een muur mee pakt, dan ga je er dood aan.

Mortars, die zijn een stuk vervelender, willekeuriger en niets tegen te doen als je zelf geen mortar hebt.
Terrz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:31:
[...]

Ja als ik op C druk krijg ik alleen de view van "achter het vliegtuig"...

In battlefield 2 had je als je op "c" drukte:

- In het vliegtuig met cockpit instrumenten in beeld
- in het vliegtuig zonder cockpit instrumenten (alleen de HUD)
- van achter het vliegtuig.
- cam voor het vliegtuig zodat je kon zien wat er achter je zat.
werkt niet in HC, voordat je je afvraagt waarom het niet altijd werkt :)

[ Voor 37% gewijzigd door Bezulba op 31-10-2011 10:38 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:37:
ik ben juist blij met m'n rockets in Seine, heb ik iig nog enige kans tegen snipers die met z'n 20e in de gebouwen zitten. Met een rocket is hun cover weg, dan zijn ze goed aan te pakken. Rockets op een persoon schieten heeft ook niet veel nut, daar krijg je de kills niet mee, pas als je er een muur mee pakt, dan ga je er dood aan.

Mortars, die zijn een stuk vervelender, willekeuriger en niets tegen te doen als je zelf geen mortar hebt.

[...]

werkt niet in HC, voordat je je afvraagt waarom het niet altijd werkt :)
In Seine kan je ook lekker met je RPG op de gebouwen schieten zodat je met het puin wat naar beneden valt ook aardig wat slachtoffers kan maken. Geweldig! _/-\o_

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Laatst online: 09-06 18:59
Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:37:
gewoon supressen met een machinegun oid, en die mortar mensjes kun je soms heel makkelijk flanken om ze daarna te knifen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01

Wiebbe

<none />

Ik moet zeggen dat ik de balance van vehicle unlocks toch wel heel erg slecht vind. Sommige mensen hebben meteen in het begin lekker kunnen unlocken en hebben eigenlijk al de beste unlocks voor hun vehicles.

Als ik nu op stijg met een helicopter, wat qua control me erg goed af gaat, wordt ik zowat meteen uit de lucht gehaald door een jet of andere helicopters.. Ik krijg amper de kans om iets af te schieten waardoor ik dingen kan unlocken en zelf wat meer kans krijg...

Ik heb wel de IR Flares, maar vs een andere helicopter die repair, missiles en weet ik wat nog meer heeft kan je gewoon niet winnen zonder dat je een beetje geluk hebt in plaats dat het op skills aankomt.

Ook in Tank vs Tank is het waardeloos. Iemand met veel upgrades heeft al snel veel meer leven, schiet sneller, repareert sneller en is onzichtbaar op de rader 8)7

Infantry wapens unlocken maakt me niet zoveel uit, maar bij vehicles geeft het je toch zoveel meer voordeel dan een andere scope/gun.. Beetje jammer dat eindeloze geunlock!

Wel een tip voor nieuwe spelers met de helicopters, ik heb in de co-op missie het vliegen heeeeel veel geoefend. Gewoon een maat op zoeken, eventueel paar keer herstarten als je niet de vlieger bent maar de gunner en het moet wel lukken.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-08 20:15
Ik kan me persoonlijk helemaal niet vinden in de ergernissen van bepaalde wapens. Vind de wapens goed uitgebalanceerd en ben denk ik van 100 deaths nog maar 5 keer gekilled door een raket (in een voertuig niet meegerekend). De wapens van engineers zijn zoveel zwakker dan de support en assault wapens dat een force multiplier als een rpg-7 wel fijn is. Denk dat elk wapen dodelijk en OP kan zijn als je maar de juiste manier vind om hem te gebruiken. Close combat met ammo upgrade en dan de 870CM is niet te overtreffen bijvoorbeeld. Als je dat wapen dan niet gebruikt is het je eigen schuld want die speel je al na 10 minuten vrij. Elke wapen heeft een speelstijl waarin hij baas kan zijn :)

[ Voor 0% gewijzigd door phosporus op 31-10-2011 10:45 . Reden: spelfaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals de M26 mass.
Close range is gewoon instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phosporus
  • Laatst online: 18-08 20:15
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:44:
Zoals de M26 mass.
Close range is gewoon instant kill.
Er zullen altijd mensen die gaan janken dat er instant kill is met de shotgun, maar wanneer jij een klein gebouw inloopt dan heb je gewoon de kans dat iemand met een shotgun je neer knalt. Weet dan wel dat die krengen op lange afstand niks voorstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Of de 870 met reddot. Vanwege die zeer korte reload (i.t.t. BC2) ook errug goed.

Zag gisteravond overigens een filmpje van een kerel die in HC behoorlijk ownde door met de M416 met InfraRed scope en grip te spelen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VBFaHVux8Ro]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 01-09 08:19
Unomomentodado schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:48:
Of de 870 met reddot. Vanwege die zeer korte reload (i.t.t. BC2) ook errug goed.

Zag gisteravond overigens een filmpje van een kerel die in HC behoorlijk ownde door met de M416 met InfraRed scope en grip te spelen:

[video]
Toch totaal niets boeiends wat die gozer doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 12:41
Right, even een domme vraag van mijn kant :) Heb dit weekend met veel plezier assault en support gespeeld, paar goede potjes achter de rug, wat met vrienden gespeeld, good fun :) De eerste unlocks zijn natuulijk binnen, en als infanterie is alles eigenlijk wel duidelijk.

Waar ik echter moeite mee heb is mijn normale goede google fu: ik kan op geen enkele manier een goed overzicht vinden van de default key bindings voor bijvoorbeeld vehicles. Ik heb IR smoke al een tijdje unlocked, maar weet niet hoe ik het moet gebruiken :P Heeft iemand een lijstje gevonden van de standaard commands?

Tevens wil het squad management voor ons nog niet meewerken, zelfs als we een 64 player map joinen met een team van 5 man is er een vrij grote kans dat er drie aan de ene kant eindigen en twee bij de andere. Jammer, moeten ze echt wat aan doen. Moeten ze niet zeuren over balance, met een paar miljoen gebruikers zijn er altijd meerdere (honderden of duizenden) 5 man squads te vinden die je over de teams kan verdelen. Tevens hebben we vaak gehad dat we drie man in een public squad hadden, en een vierde aan onze kant deze squad niet kon joinen (of niet snapte hoe het moet natuurlijk ;)) Maargoed, dat terzijde, keyboard commands, wie weet hoe het werkt :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Unomomentodado schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:48:
IR scope is behoorlijk sterk, ik heb hem nu op de M246 met extra mag (200 per round), het maakt niet uit of het donker, licht, flare, zon, je ziet altijd iedereen perfect lopen. Zelfs kleine kiertjes of onder hekjes, in bosjes, je ziet ze gewoon zitten.
trix0r schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:55:
Toch totaal niets boeiends wat die gozer doet?
Het laat wel goed principe van die IR scope zien.

En mijn grootste teleurstelling om vrij te spelen, de engineer Javelin anti-tank. Ding heeft een locktijd wat veel te lang is (1x achter boom = reset), waar je met de standaard RPG/SHAW met beetje gokken 10x beter kan gaan schieten. Had gehoopt dat het een AA/AT variant was, of zelfs laserguided (zoals die fixed versies), erg jammer.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 31-10-2011 10:59 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hmm, iedereen die ik ken is nu rank 0.. leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 21:55
rgras schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:58:
Hmm, iedereen die ik ken is nu rank 0.. leuk!
Ze zijn aan het updaten

"de back end van EA, samen met de Stats server"

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zolang ze de stats erna maar netjes terugplaatsen geen probleem >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:00:
zolang ze de stats erna maar netjes terugplaatsen geen probleem >:(
Wat denk je zelf? 8)7
Natuurlijk niet.... :/

"The BF3 Statistics Engine is currently down."

[ Voor 9% gewijzigd door White_Collar op 31-10-2011 11:06 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

IR scope is behoorlijk sterk, ik heb hem nu op de M246 met extra mag (200 per round), het maakt niet uit of het donker, licht, flare, zon, je ziet altijd iedereen perfect lopen. Zelfs kleine kiertjes of onder hekjes, in bosjes, je ziet ze gewoon zitten.
Probleem is dat het een 1x scope is, op korte afstanden zie je meestal mensen toch probleemloos, op langere afstanden is heat signature van je tegenstander al minder, maar dan is een 1x scope toch ook een stuk minder dan een 4x acog scope ofzo. Hij is handig inderdaad om mensen die in een hoekje aan het campen zijn wat sneller te vinden, maar absoluut niet OP zoals sommige vinden.

Gisteren nog wat mee gespeeld, was inderdaad prima om snipers ook op te sporen die redelijk verborgen zaten, maar om ze dan af te schieten was niet ideaal met een 1x scope.
En mijn grootste teleurstelling om vrij te spelen, de engineer Javelin anti-tank. Ding heeft een locktijd wat veel te lang is (1x achter boom = reset), waar je met de standaard RPG/SHAW met beetje gokken 10x beter kan gaan schieten. Had gehoopt dat het een AA/AT variant was, of zelfs laserguided (zoals die fixed versies), erg jammer.
Enige nut is gewoon tegen tanks op lange afstand, maar dan zal je normaal wel zijn front armor raken, dus doet hij niet heel veel. Als hij door recon SOFLAM wordt gepaint doet hij als het goed is meer schade omdat hij van bovenaf aanvalt. Jammer genoeg heb ik dat maar 1x gehad, en toen werd die tank immuum voor mijn javalins: was op teheran highway, enige resultaat was dat al mijn javs tegen de highway boven me knalde.

Maar je hebt die rush map, waarbij ze met IFVs van vliegdekschip vertrekken en eerst stuk moeten varen na de kust. Daar is jav wel redelijk, omdat je ze onmiddelijk kan locken terwijl ze buiten bereik zijn van RPGs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Gisteren weer op Damavand Peak (sp?) een tunnel gecovered als Support. Ammo pack naast me, liggen in een inham om het hoekje, en die deuropening in de gaten houden :D Killstreak van 11 spelers voordat ik doodgespamt werd door rockets en granaten. Heerlijk om een heel stuk zo op slot te zetten met een extended mag van 200 kogels!

Wil graag de mening van andere Support spelers: wat is jullie favoriete LMG, en waarom? Ik kan zelf goed overweg met de de M240B. Volgens mij doet deze de meeste dmg, maar is net iets minder accuraat als bijv de M60. De Type 88 heb ik nog niet geprobeerd... vanavond maar even m'n Physical Warfare Pack even verzilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Dutchman! schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 10:57:
ik kan op geen enkele manier een goed overzicht vinden van de default key bindings voor bijvoorbeeld vehicles. Ik heb IR smoke al een tijdje unlocked, maar weet niet hoe ik het moet gebruiken :P
ik heb dezelfde vraag maar dan voor de xbox. Ik heb smoke geunlocked voor de tank maar krijg het met geen mogelijkheid aan :? Welke knop moet ik daarvoor hebben?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
yinx84 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:06:
Wil graag de mening van andere Support spelers: wat is jullie favoriete LMG, en waarom? Ik kan zelf goed overweg met de de M240B. Volgens mij doet deze de meeste dmg, maar is net iets minder accuraat als bijv de M60. De Type 88 heb ik nog niet geprobeerd... vanavond maar even m'n Physical Warfare Pack even verzilveren.
Ik gebruik zelf de M249 met bipod en extended mag, enkel omdat ik de rest nog niet vrij heb gespeeld.
Vind sowieso de 3,4x zoom scope heerlijk. Type 88 is ook wel een goed wapen maar is volgens mij net wat trager als de M249

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 09:11
Vind het wel irritant dat mijn camouflage instellingen niet worden onthouden. Moet zowat bij elke nieuwe ronde Mn SpecAct kit opnieuw selecteren. :( Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simmity
  • Laatst online: 17-09 22:27
Smoke voor tanks kan je activeren met RB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Brainscrewer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:12:
[...]

Ik gebruik zelf de M249 met bipod en extended mag, enkel omdat ik de rest nog niet vrij heb gespeeld.
Vind sowieso de 3,4x zoom scope heerlijk. Type 88 is ook wel een goed wapen maar is volgens mij net wat trager als de M249
Er is ook een tweede 3,4x scope, met een rode ^ in plaats van een balistic crosshair... die vind ik in chaos soms iets te verwarrend. PKA-S ofzo heet 'ie geloof ik. Ik wil niet anders meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren weer op Damavand Peak (sp?) een tunnel gecovered als Support. Ammo pack naast me, liggen in een inham om het hoekje, en die deuropening in de gaten houden :D Killstreak van 11 spelers voordat ik doodgespamt werd door rockets en granaten. Heerlijk om een heel stuk zo op slot te zetten met een extended mag van 200 kogels!

Ik speel voornamelijk met de LM 88. Is volgens mij iets trager dan de M249 maar doet ietsje meer damage. Met grip en wisselende scope speelt dat erg lekker. Scope hangt af van de map, soms is Cobra of reflex, dan weer 4x of IR.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien zijn ze weer klaar met de servers & stats. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

furby-killer schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:06:
Probleem is dat het een 1x scope is, op korte afstanden zie je meestal mensen toch probleemloos, op langere afstanden is heat signature van je tegenstander al minder, maar dan is een 1x scope toch ook een stuk minder dan een 4x acog scope ofzo. Hij is handig inderdaad om mensen die in een hoekje aan het campen zijn wat sneller te vinden, maar absoluut niet OP zoals sommige vinden.

Gisteren nog wat mee gespeeld, was inderdaad prima om snipers ook op te sporen die redelijk verborgen zaten, maar om ze dan af te schieten was niet ideaal met een 1x scope.
Zeker niet OP, het geeft je wel een enorm voordeel als je een actief squad bij je hebt. Juist net die ene in de bosjes, of juist net die andere achter zo'n hek, het maakt net even het kleine verschil dat je iets meer kan zien dan normaal. Snipers op daken heb ik echt zo gevonden, op de PS3 is het op zulke afstanden veelal pixel-gokken, tegenstelling tot PC :P
Vooralsnog de M249 met IR scope en extended mag, afhankelijk van de map met biod of foregrip.
Maar de Type 88, is dat de PKP? De M240B lijkt me wel interessant, iets lagere firerate, maar hogere power.

Ik heb eerst groot stuk engineer vrijgespeeld (javalin), daarna assault (a-91), pas later met support begonnen. Recon ga ik waarschijnlijk nooit vrij spelen, balletje van BC2 vond ik geweldig maar vind het weinig interessant meer in BF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackvulcano
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2020
Gisteravond mn eerste uurtjes bf3 gespeeld op de PC.

Maps:
- goed bf gevoel op de meeste maps
- Grote maps met vlaggen heel dicht opelkaar. wtf?
- Chokepoints op sommige mappen. Linear, zoals de alleyway en dat tunnelsysteem.

Wapens:
Lijken aardig in balans. De weapon handeling voelt als bf. Recoil bij sprays en geen idiote damage values. Maar de sniperrifle is sinds 1942 mijn ding en ook het eerste wat ik echt geprobeerd heb.

De SVD is voor mijn gevoel zijn niche kwijt. Veel afstanden op maps zijn long range óf CQ. 3 hits long range (+300 meter) is niet te doen. En 3 hits in close quarters is teveel., met een standaard rifle heb je dan sneller een kill. Ik mis de midrange afstanden op maps van 100-250 meter voor deze gun. Gelukkig kom de BTK er aan wat dat betreft.

De US variant is much like de M24. No complaints here. Vind de sway over het algemeen wel heftig maar wss moe tik daar dan een bipod ofzo voor unlocken omdat te corrigeren. De bulletspeed valt me wel tegen. Op long range zijn moving targets vooralsnog drama. Maar met een uurtje meer kan het wel verbeteren.

HUD:
-Wat een onding is die minimap. Nog afgezien van de onhandige locatie zijn de zoomlevels zijn totaal disproportioneel met de mapsize. Erg erg onduidelijk waar je team zich bevind, of waar je je zelf bevind. En ik mis de static minimap! Of misschien heb ik de optie gewoon nog niet gevonden maar dat draaien is echt voor vrouwen...
- De vlaggen zijn te opvallend geprojecteerd over alle objecten heen. Contrast is te groot, ik zie dit liever wat transparanter want zo stoort het.
- Nog meer storende dingen: de teamchat. Dit is te opvallend te blauw en te groot in mn scherm.
- 3D spotting: Heb al aardig wat driehoekjes doodgeschoten ipv hoofdjes, geen fan van.
- Spawnen in airvehicles: goed gedaan.

Overig:

- Server browser: undecided. Werkt wel vlotter dan een ingame server browser maar voelt niet helemaal lekker. Twerkt wel goed voor het eerste gevoel al kunnen ze wel wat meer filters erin doen bv. voor aantal spelers. op de map
- Healthregen: undecided. Een bodyshots met een svd is gedegradeerd tot het gooien van een steentje. Als sniper kan je wel langer overleven maar of dat perse een pro is... Ik neig naar geen fan van.
- Killcam: Uit for the love of god UIT die shit.
- Voicechat; voor in squad zou het wel chill zijn. Mis het wel.

Dat was mn eerste indruk, plus the obvious statement dat het er goed uit ziet; en de omgeving lekker dynamisch is. Dat voegt echt wat toe aan de gameplay. Goed nu maar wat studeren, het gebrek aan verlangen brengt innerlijke rust.

[ Voor 4% gewijzigd door Blackvulcano op 31-10-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
SinergyX schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:20:
Vooralsnog de M249 met IR scope en extended mag, afhankelijk van de map met biod of foregrip.
Maar de Type 88, is dat de PKP? De M240B lijkt me wel interessant, iets lagere firerate, maar hogere power.
Nee, die zijn niet hetzelfde. De Type 88 zit in de Physical Warfare Pack.

Ik gebruik overigens standaard foregrip. Maakt je toch iets mobieler zonder de delays van het uitklappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bezulba schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 09:54:
[...]

ja en nee.

Volgens mij blijven er wel meer dan 5 liggen als je tussendoor doodgaat. Ik leg vaak bij een vlag al meteen 4 mijnen, en dan verderop nog meer. En dan in het volgende leven ga ik weer rustig verder, maar als ik dan bij de andere vlag terugkom, liggen die mijnen daar nog... Hmmm.. Ik zal het vanavond eens uittesten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
yinx84 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:23:
[...]

Nee, die zijn niet hetzelfde. De Type 88 zit in de Physical Warfare Pack.

Ik gebruik overigens standaard foregrip. Maakt je toch iets mobieler zonder de delays van het uitklappen.
Ik heb toch altijd nog flink last van recoil met een foregrip, ik deploy liever ergens met een bipod. Als ik CQB wil dan pak ik wel een shotgun oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
ik ben beetje van mening dat de assault class overbodig is geworden voor mij. Ben al vanaf begin van de battlefield serie een assault speler geweest. Maar ik zie niet echt meer de meerwaarde nu ? De grenade launcher vind ik zeer zwak presteren, dus kies ik meestal voor de medic uitrusting. Maar op het healen en reviven van andere teamgenoten na geeft het weinig voordelen...

Je bent compleet kansloos als er een vijandelijk voertuig opduikt.. en betreft de wapens, vind die van de engineer niet onderdoen voor die van assault.. helemaal al niet van dichterbij.

Zie mezelf elke ronden starten als assault, en dan al heel snel switchen naar engineer om een antwoord te kunnen bieden tegen de voertuigen..

nog meer mensen die deze mening delen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
MicScott schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:24:
[...]

Volgens mij blijven er wel meer dan 5 liggen als je tussendoor doodgaat. Ik leg vaak bij een vlag al meteen 4 mijnen, en dan verderop nog meer. En dan in het volgende leven ga ik weer rustig verder, maar als ik dan bij de andere vlag terugkom, liggen die mijnen daar nog... Hmmm.. Ik zal het vanavond eens uittesten.
Nooit nageteld, maar ik heb dat idee idd ook. Soms wordt het wel lastig te bepalen welke mijnen van wie zijn, maar volgens mij liggen er vaak zat toch heeeeeel erg veel meer dan 5 mijnen van mij.

Grenade launcher was voor mij beetje wennen, maar tegenwoordig heb ik die als standaard bij assault. Aan het begin kreeg ik er inderdaad 3x niks aan kills mee, maar tegenwoordig geen enkel probleem. En dan kan je ook nog eens mensen reviven, dat is zeker niet te onderschatten. Verlies ik als assault wel mogelijkheid tot med packs, die dingen zijn ook bijzonder nuttig hoor. Ben het er wel mee eens dat engineer wapens ook best goed zijn, niet zo goed als assault rifle, maar niet zo zwak als BC2. Maar is dan verder toch redelijke balans? Anti tank wapens of medic kit + iets beter primary wapen.

[ Voor 32% gewijzigd door Sissors op 31-10-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Bij mij saven de pistols niet in mijn kit, hij reset telkens naar M9 Pistol.

Ik heb al een paar keer Battlefield en een paar devs getwittert, forum post gemaakt e.d. maar krijg geen antwoord. Enige fix hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 09:11
Heraclius schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:29:
Bij mij saven de pistols niet in mijn kit, hij reset telkens naar M9 Pistol.

Ik heb al een paar keer Battlefield en een paar devs getwittert, forum post gemaakt e.d. maar krijg geen antwoord. Enige fix hiervoor?
Dit probleem heb ik met mn SpecAct kit. Zeer vervelend indd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 20:17

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn xbl id koppel aan mijn origin gebeuren?
Kan er echt he-le-maal niets van vinden.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CrankyGamerOG schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:31:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn xbl id koppel aan mijn origin gebeuren?
Kan er echt he-le-maal niets van vinden.
Eerst een EA master account maken, je XBL naam er aan koppelen en dan op de Battlelog site inloggen met je EA master account naam en pass :)

Waar zijn de smokegrenades eigenlijk? Die zaten altijd bij de assault class maar ik kan ze nergens vinden. Of kijk ik er overheen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Skybullet schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:26:
ik ben beetje van mening dat de assault class overbodig is geworden voor mij. Ben al vanaf begin van de battlefield serie een assault speler geweest. Maar ik zie niet echt meer de meerwaarde nu ? De grenade launcher vind ik zeer zwak presteren, dus kies ik meestal voor de medic uitrusting. Maar op het healen en reviven van andere teamgenoten na geeft het weinig voordelen...

Je bent compleet kansloos als er een vijandelijk voertuig opduikt.. en betreft de wapens, vind die van de engineer niet onderdoen voor die van assault.. helemaal al niet van dichterbij.

Zie mezelf elke ronden starten als assault, en dan al heel snel switchen naar engineer om een antwoord te kunnen bieden tegen de voertuigen..

Ik ben als Supporter altijd wel erg blij met Assault. Maar als ik zelf een keer Assault ga merk ik pas hoeveel mensen deze class spelen, waardoor ik me soms inderdaad overbodig voel. De rifles schieten echt heerlijk voor iemand die LMG's gewend is... je hoeft op medium range vaak niet eens te bursten. Ook altijd een goede reminder hoe belangrijk ammo droppen is... want in de rondes waarin ik Assault heb gespeeld waren ammo crates vaak ver te zoeken. Weet niet of dit komt omdat mensen ze gewoon niet droppen, of dat Support weinig gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook vrijwel exclusief engineer. In ieder geval tot ik de UMP-45 unlock (volgende rank). De A-91 is voor mij nog onovertroffen en inderdaad, vehicles zijn een major pain in the ... tenzij je engineer bent. Daarbij komt nog, dat ik heel veel andere engineers rond zie lopen, maar alle vijandelijke voertuigen gewoon links laten liggen. Dan voel ik me dus ook geroepen er wel iets aan te doen. Vooral als het de OP Amtrak is, laat je die te lang rond rijden = game over.

Te weinig spotten en te weinig RPGs vind ik de meest storende zaken op dit moment. Oh ja, en teamkills met de main gun van de T-90/M1. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 20:17

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:33:
[...]

Eerst een EA master account maken, je XBL naam er aan koppelen en dan op de Battlelog site inloggen met je EA master account naam en pass :)
Ik heb een Origin account, ik vraag juist hoe een XBL eraan te koppelen, ik zie nergens een optie ervoor.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Klopt ja, ik heb eigenlijk alleen nog maar als engineer gespeeld. Speel ook voornamelijk in grote conquest mappen met veel voertuigen, zoals caspian border/operation firestorm en dan kun je eigenlijk niet zonder. (RPG/repair tool).

Als je met een mic speelt of met clanleden, kun je dit al deels opvangen, maar c4 voor assault class zou wel een uitkomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapti
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 18:42
Ik vind de dat de schate van rockets versus tanks erg weinig damage doen, ik gebruik gewoon mijnen (gezien het feit er gewoon vehicle auto-heal in zit :| ) en anti-air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Vrijdag schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:33:
[...]
Waar zijn de smokegrenades eigenlijk? Die zaten altijd bij de assault class maar ik kan ze nergens vinden. Of kijk ik er overheen :?
Die unlock je. 20 kills met je M320 en dan heb je smoke shells.

-edit:
Moest 20 zijn en niet 40 :X

[ Voor 5% gewijzigd door Stealth2000 op 31-10-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

CrankyGamerOG schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:34:
[...]

Ik heb een Origin account, ik vraag juist hoe een XBL eraan te koppelen, ik zie nergens een optie ervoor.
Dat kan dacht ik juist door een EA master account. Ik heb alleen geen Origin maar bij mij werkte mijn EA account er dus wel op. Anders even kijken op deze site: https://www.ea.com/profil...urnurl=http://www.ea.com/
Stealth2000 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:36:
[...]

Die unlock je. 40 kills met je M320 en dan heb je smoke shells.
Ah dankjewel :) Ga ik daar maar eens mee beginnen wat die zijn altijd wel handig bij vlaggen en stations.

[ Voor 24% gewijzigd door Vrijdag op 31-10-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Afgelopen week battlefield 3 binnengekregen en gelijk geinstalleerd.
Ik had enorme zin in deze game maar het blijkt toch dat mijn pc deze game niet trekt.
Dus gelijk maar even nieuwe onderdelen besteld:D

Wat ik wel jammer vindt is dat fantastische graphics en textures natuurlijk positief zijn voor een game maar desastreus voor de accessability. Ik ken genoeg mensen die deze game zouden willen kopen maar het gewoon niet kunnen draaien, en daarom links laten liggen.

Het lijkt mij dat je op low al een redelijk flinke pc moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
maar c4 voor assault class zou wel een uitkomst zijn.
Zou wel handig zijn als je die kan unlocken ja. Ik gebruik nu maar gewoon m203 tegen voertuigen, inclusief tanks. Uiteraard ga je in je eentje geen drol tegen een tank ermee doen, maar hij doet toch wel echt schade, verwaarloosbaar is dat zeker niet. En belangrijker, omdat je toch nog schade doet help je om de tank driver gek te maken door van alle kanten hem te bestoken samen met engineers, zodat tank zich minder goed tegen engineers kan verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 18-09 23:03

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand hoe de Heat Seekers update voor tanks werkt? Ik selecteer hem en krijg een grote crosshair, maar er gebeurd niets als ik 5sec op een tank richt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ohja kwam dit ook net tegen
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/35n1w61.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 16:28

Neen deel ik niet, gisteren veel seine crossing gespeeld in conquest.. iedereen loopt rond als engineer terwijl er toch echt maar 1 enemy tank af en toe rond kan rijden... het feit dat je veel infantry vs infantry hebt en geen medics rond hebt rennen die je kunnen reviven oid is gewoon kut.. teken van geen teamplay !

Squad rush STANDAARD assault met medic shock paddles, dit was in bfbc2 en dus ook in bf3...
Loop je liever met een rocket launcher rond.. asjeblieft ga cod spelen figure of speach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 16:28
zAo schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:40:
Weet iemand hoe de Heat Seekers update voor tanks werkt? Ik selecteer hem en krijg een grote crosshair, maar er gebeurd niets als ik 5sec op een tank richt.
gewoon een gok, maar is dit niet enkel op vliegtuigen oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ook raar op battlelog: de unlock helemaal linksboven die nu locked staat, heeft op battelog de tekst: "You need to be a DICE employee". Ik heb dit bij alle wapens staan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Neen deel ik niet, gisteren veel seine crossing gespeeld in conquest.. iedereen loopt rond als engineer terwijl er toch echt maar 1 enemy tank af en toe rond kan rijden... het feit dat je veel infantry vs infantry hebt en geen medics rond hebt rennen die je kunnen reviven oid is gewoon kut.. teken van geen teamplay !

Squad rush STANDAARD assault met medic shock paddles, dit was in bfbc2 en dus ook in bf3...
Loop je liever met een rocket launcher rond.. asjeblieft ga cod spelen figure of speach
en daar gaan we weer...

alsof het gebrek aan teamplay komt doordat COD spelers eventjes de BF servers komen bevuilen.

Wil je er geld op zetten dat na de COD release er op de meeste pubs nog steeds niet als een team word gespeeld?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe vliegen mensen hier? Toetsenbord en muis, puur op toetsenbord, controller, joystick?

Ik via toetsenbord en muis. Heb wel controller maar kan je daarmee in free view mode gaan gemakkelijk? (dus alsof je je hoofd beweegt)
Free view mode is echt een must, merk ik. En je kan dan ook spotten.

Heb nu flairs en heath seekers geunlocked voor attack helicopters en voor jets.
Maar ik ben echt nog niet goed... Het lijkt alsof enkel de pro's in het luchtruim te vinden zijn.
Als iemand een echte "noob air training server" weet, let me know!

Ik heb op Youtube al 2 tutorials gevonden voor jets en heb er wel wat uit geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Patientzero schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

kan ik ook antwoorden van. "mensen die squad rush of tdm willen spelen, ga aub cod spelen " 8)7

BF draait van origine om conquest met veel voertuigen en ja daar horen rpg's dus bij ;).

En als ik een vijand zie lopen, rijden, zwemmen, klimmen, kruipen, vliegen... Maakt me geen drol uit wat ie doet. Ik ga alles gebruiken wat ik heb en kan vinden wat in het spel zit om hem te doden. Schiet dus ook met rpgs op mensen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Idem voor A-91, was al zo in beta, beetje faal.
Pagina: 1 ... 29 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien