Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 22:03
Volgens mij is het juist dat je niet kan bewegen?

Pre-round
Currently, pre-round is active on all game servers. This is a pre-match state where players cannot
move.
Adante schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Overigens ook mooi om te zien dat er dus wel gewoon een pre-round sessie komt als er te weining spelers zijn.... Niet dat gezeik dat je niet kan bewegen als je minder dan 8 spelers hebt (Caspian Border). Dat soort momentjes zijn juist perfect om even te oefenen met een jet of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 319893

Welke settings wil de GoT clan gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Echt raar dat de ps3 eigenaren al kunnen spelen... maar och, het levert wel leuke gameplay movies op:

YouTube: BF3 Gameplay - Kharg Island Rush

[ Voor 36% gewijzigd door Donnie op 23-10-2011 16:02 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372326

Donnie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:00:
Echt raar dat de ps3 eigenaren al kunnen spelen... maar och, het levert wel leuke gameplay movies op:

[video]
Thank you! More please!

Multiplayer filmpjes wil ik nog wel kijken. Maar singleplayer filmpjes liever niet.

Ik merk trouwens dat de multiplayer wel een stuk minder mooi is dan de singleplayer. Misschien is het een illusie, hoor.

HOLY SHIT! 0:22, wat was dat? Was dat net zoiets als bij operation metro, als het ondergronds gedeelte open wordt geblazen, of was dat door een speler gedaan?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 23-10-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok nog 1tje dan ;)

YouTube: BF3 Gameplay - Tehran Highway Rush Attackers

[ Voor 70% gewijzigd door Donnie op 23-10-2011 16:03 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Je ziet qua architectuur veel terugkeren in BF3:

-Loodsen uit BC2
-De strandbunkertjes uit BF1942!! :

Na 2 minuten op dit multiplayer gameplayfilmpje:

Natuurlijk te verwachten, maakt het ene kant wat nostalgisch. Kan niet wachten om te spelen op donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 319893 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:57:
Welke settings wil de GoT clan gaan gebruiken?
Daar is eigenlijk ook nog niet over gediscussieerd, omdat simpelweg de instellingen niet bekend waren. Als ik eerlijk ben zou ik gewoon zeggen zo standaard mogelijk, om zoveel als mogelijk users te trekken. Hardcore is leuk, maar ik denk dat daar minder animo voor zal zijn dan voor de standaard modus. En anders zal het 'due to popular demand' denk ik wel aangepast worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-05 21:26
Ik stem voor hardcore :) Altijd voorstander voor geweest. Iets meer uitdaging en spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ach, dat is de eeuwenoude discussie hier, de een vind het wel fijn, de ander weer niet. Het is echt even kijken wat de clan wil. En anders is er altijd wel wat te organiseren om bijv. een avondje of zo Hardcore te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een kwestie van de meeste stemmen gelden. Wellicht met wat meer leden mogelijk om aparte hardcore servers te draaien.

Die discussie zal trouwens op het clanforum gevoerd worden door enkel betalende leden ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Tsurany op 23-10-2011 16:31 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Zeker hardcore. Ik vind dat self regenerative health maar niks.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

rickyy schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:30:
Zeker hardcore. Ik vind dat self regenerative health maar niks.
Als je naar de afbeelding die ik postte kijk, zul je zien dat het gewoon uit te zetten is. Of de server dan nog wel of niet ranked is, doet dan even niet ter zake, het is iig uit te zetten. :) Al moet ik zeggen, ik denk wel dat het aan moet blijven, om ranked te mogen zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 23-10-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 20:40
Er is toch een apart forum voor de clan chat? Dit is namelijk niet interessant om te lezen voor mensen die niet in jullie clan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7647798.page

Nog een vergelijking tussen BF3 met HD texture pack en BF3 zonder HD texture pack. Wat een geluk dat ik een harde schijf heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
@hierboven wow dat is wel een enorm verschil ! Is het niet overdreven door een photoshop bewerking ?

Vooral dat plaatje met die bom lijkt wel erg bewerkt.

[ Voor 21% gewijzigd door JT888 op 23-10-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Anoniem: 372326 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:34:
http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/7647798.page

Nog een vergelijking tussen BF3 met HD texture pack en BF3 zonder HD texture pack. Wat een geluk dat ik een harde schijf heb!
Wat een geluk dat ik ook een harde schijf heb! Nog meer geluk dat er een PC rond gebouwd is! :+

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

JT888 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:36:
@hierboven wow dat is wel een enorm verschil ! Is het niet overdreven door een photoshop bewerking ?

Vooral dat plaatje met die bom lijkt wel er bewerkt.
ik hoop dat het niet zo is. Op dat eerste plaatje zie ik trouwens echt bijna geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:12
Kijk is naar dat muurtje waar hij achter staat ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kain_niaK schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:40:
[...]

Wat een geluk dat ik ook een harde schijf heb! Nog meer geluk dat er een PC rond gebouwd is! :+
Het verschil tussen HD texture pack en geen HD texture pack is groter dan het verschil tussen PC en Xbox 360 met HD texture pack.

En inderdaad, kijk bij het eerste plaatje eens naar dat muurtje :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 23-10-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Anoniem: 372326 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

Het verschil tussen HD texture pack en geen HD texture pack is groter dan het verschil tussen PC en Xbox 360 met HD texture pack.

Hoe kun je dat nu al weten?

Lijkt mij dat op een PC een veel grotere draw distance mogelijk is, waardoor op een grote map het verschil PC - 360 groter is dan 360HD>360

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeroenneman schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:44:
[...]

Hoe kun je dat nu al weten?

Lijkt mij dat op een PC een veel grotere draw distance mogelijk is, waardoor op een grote map het verschil PC - 360 groter is dan 360HD>360
Hoe kan JIJ dat nu al weten?

Ik heb gewoon naar plaatjes gekeken. Meer dan dat weet ik natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05 10:34
Anoniem: 372326 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:43:
[...]

dat komt omdat de pics van de pc versie niet 1920x1080 zijn...

Resolutie is nog steeds heel belangrijk :)

En heb jij PC @Ultra pics dan? waarvan je ook console pics hebt op hetzelfde moment om te vergelijken?..

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry voor het mac geluiddingetje op het plaatje, maar hier:

http://img51.imageshack.u...ermafbeelding2011102d.png

Van het officiele Battlefield youtube channel, een screenshot genomen van het filmpje. Het ziet er wel duidelijk beter uit, natuurlijk, maar bij de versie ZONDER HD texture pack missen gewoon dingen, zoals een schroevendraaier. En dat noem ik inderdaad een groter verschil dan tussen de Xbox 360 met HD en de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

De graphics zijn niet zoals ik het verwacht. Hopelijk volgen er nog PC gameplay! Jammer dat alleen de console nu kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:28
YouTube: Kanaal van BattlefieldE3
Altijd leuk eens te bekijken al die campaign gameplay! Let wel op dat je niet teveel bekijkt he! Anders is de fun er straks al af! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-05 21:22
Ik vind vooral dat bij de consoles de anti-aliasing slecht is, ziet er echt niet uit! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litebyte
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:40

litebyte

~ Lightstalker 私 は カメラマン です ~

Ziet er schitterend uit. Ik vind het alleen jammer dat de ground structure damage nog niet in de final zit. Hopelijk dat ze dit later toevoegen.

cameras: Contax G2, Nikon D3S, D800, D850, Z9 - lenses nikkor: 14-24/2.8, 24-70/2.8S, 24-70/2.8G, 70-200/2.8S, 70-200/2.8G, 85/1.8S, 50/1.8S, 35/1.4G, Sigma 135/1.8 Zeis 45/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Laatst online: 26-01 03:52
Nilsepils schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:13:
Ik vind vooral dat bij de consoles de anti-aliasing slecht is, ziet er echt niet uit! :|
Anti-aliasing staat meestal niet eens aan bij een consol. Of heel erg magertjes ;( . Ik moet zeggen dat die Samsung game modes best goed werken al haalt het natuurlijk niet bij echte aa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-05 21:22
bloodlynx schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 17:43:
[...]

Anti-aliasing staat meestal niet eens aan bij een consol. Of heel erg magertjes ;( . Ik moet zeggen dat die Samsung game modes best goed werken al haalt het natuurlijk niet bij echte aa.
daarom vooral die witte lijntjes er tussen zijn echt te triest voor woorden, ik hou het lekker op een pc hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05 10:34
het wordt nu echt hoogstens tijd voor nieuwe consoles... Mensen op consoles zijn (sorry) meestal niet beter gewend terwijl hetzelfde spel er veel beter kan uitzien. Ook missen ze bijv. in bf3 in mijn ogen de belangrijkste features. En nieuwe consoles,sterkere vooruitgang en voor ffe geen beperkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Donnie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 16:00:

Mmm ik heb ook een PS3 alleen de game heb ik nog niet binnen ;)

Mijn PC pre-load staat al klaar voor aanstaande Donderdag en vrijdag zal ik de hele dag tot diep in de nacht op de PC items gaan unlocken.

PS3 komt wel een keer aan de beurt denk ik >:) .

[ Voor 21% gewijzigd door JT888 op 23-10-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 11:29:
[mbr]Hetzelfde geldt voor jou, jij hebt duidelijk niet begrepen wat wel en niet is toegestaan op tweakers.[/]

Verder zit ik eigenlijk liever op de pc-versie te wachten om daar de SP in al zijn glorie te doen om vervolgens wel lekker via xboxlive te gaan gamen. Ik ben op dit moment gewoon veel beter met een 360 controller dan met tobo+muis. Dat ben ik gewoon helemaal verleerd door 3 jaar console gaming (en geen andere pc games meer spelen dan wat strategygames). Omdat ik nu wèl weer een pc heb die alle games aan moet kunnen, ga ik wel weer meer op de pc spelen, maar door die gelekte 360 release begint het nu wel te jeuken.
Ik begrijp dat sommige mensen liever met een controller spelen, maar ik snap niet dat ze hiermee beter overweg kunnen dan met een muis?
Waar ligt dan volgens die mensen de moeilijkheid? Ik denk dat je na 1 dag oefenen wel terug de nodige reflexen hebt om met je crosshair snel naar een enemy te gaan.

Iedereen zit dagelijks eens achter zijn pc/laptop en daar gebruik je toch ook een muis voor, dus de learning curve kan toch niet zo groot zijn?
Tenzij je voor Windows ook een controller gebruikt. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 23-10-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:05:
[...]

Ok vet! Dankzij zo'n gashendeltje is zo'n ding echt super goed te controleren, hoop maar dat mijn 'bejaarde' joystick ondersteund wordt :p

Denk het wel trouwens, want zie dat mijn joystick gewoon nog steeds in de PW staat *O*
Ik weet dat joysticks veel beter zijn dan muis om te vliegen, maar waar liggen precies de voordelen?
Je kan exacter manouvreren, maar kan je ook bijvoorbeeld bewegingen uitvoeren die je niet kan met muis en toetsenbord?

edit: zie net dat bericht verderop, over dat gashendeltje. Das idd zeer handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Asgaro op 23-10-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Asgaro schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:46:
[...]

Ik begrijp dat sommige mensen liever met een controller spelen, maar ik snap niet dat ze hiermee beter overweg kunnen dan met een muis?
Waar ligt dan volgens die mensen de moeilijkheid? Ik denk dat je na 1 dag oefenen wel terug de nodige reflexen hebt om met je crosshair snel naar een enemy te gaan.

Iedereen zit dagelijks eens achter zijn pc/laptop en daar gebruik je toch ook een muis voor, dus de learning curve kan toch niet zo groot zijn?
Tenzij je voor Windows ook een controller gebruikt. :+
Een vraagteken achter een zin zetten maakt het nog geen vraag. :)

Maar toch. Het is niet moeilijkheid het is gewenning. Je mikt met een controller op een hele andere manier dan met een muis. Met een muis wijs je, met pookjes sleep je. Het is een andere reflex. Ik weet wel zeker dat het voor de meeste mensen makkelijker is om van controller naar muis te gaan dan andersom. Hilarisch om PC vrienden in een private match op een Xbox op splitscreen te zetten. Leuk om te mikken op stilstaande, ronddraaiende mannetjes. :P

Wat ik ook zeker weet is dat ik met een controller op alles behalve close range stiekem beter ben dan met tobo+muis. Heb laatst met veel gekloot een Xbox controller aan de PC gehangen en een potje BO gedaan. Keurige KD van 2,5. :P (Stelletje noobs in de server vermoed ik). Als ik moeite zou doen om weer de muis aan te leren zou het natuurlijk stukken en stukken beter dan met de controller. Dat is het plan voor BF3. De CoD serie speelt veel beter op console dan op PC. BF3 ga ik met de PC als gereedschap onder handen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Yup gewenning is het sleutelwoord op een gegeven moment was ik gewoon zo ziek bezig met MOH op de ps3. Me vingers reageerden direct als een reflex op mijn ogen als ik een enemy zag, wat resulteerde in keihard kogels pompen op de vijand tot ze dood neer vielen. Daarna 6+ maanden geen PS3 meer aangeraakt en ik moest echt weer wennen aan de controller toen ik de BF3 Beta op PS3 speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 00:41

M2M

medicijnman

Asgaro schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 18:52:
[...]

Ik weet dat joysticks veel beter zijn dan muis om te vliegen, maar waar liggen precies de voordelen?
Je kan exacter manouvreren, maar kan je ook bijvoorbeeld bewegingen uitvoeren die je niet kan met muis en toetsenbord?

edit: zie net dat bericht verderop, over dat gashendeltje. Das idd zeer handig.
het gashendeltje is nou net hetgeen ik niet gebruik... Aangezien je eigenlijk vrij zelden op 60% kracht wil vliegen.... :|

Bovendien gebruikte ik de laatste BF2-tijd zowel muis als joystick. Zo'n joystick is niet zo precies tijdens het vliegen. De muis wel, hoewel je met je muis aan het vegen raakt en dat toch wel irritant is.

Als ik een target naderde, ging de ruwe afstelling met de joystick, en de finetuning met de muis (2e muis links naast het toetsenbord). In dogfights of bij normaal vliegen had de muis natuurlijk niets te doen :)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-12-2013
Ik zie altijd iedereen schieten, maar de kogels zie ik nooit door de lucht vliegen, behalve tracers dan. Is dat realistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 00:12
Zie jij ze in het echt vliegen dan :+

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 19-04 23:20
Heb je wel goede ogen zeg :)

Ik wil livestream! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Moopa1 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:20:
Ik zie altijd iedereen schieten, maar de kogels zie ik nooit door de lucht vliegen, behalve tracers dan. Is dat realistisch?
Tuurlijk niet. Lens flare, bijvoorbeeld, is dàt realistisch dan? Lens flare treedt alleen op als je met een camera richting zon kijkt... Dus in BF3 kijk je door een camera op het hoofd van een mannetje? Het zijn gewoon details die een game er realistischer uit doen zien, maar in feite is het net minder realistisch :p

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:20:
Vooral makkelijk DPI flink verhogen zodra je in een voertuig zit, kan je snel draaien :D
Haha, hilarisch om mensen een tank te zien besturen met hoge DPI.
Zie je die lange vuurloop (kan niet echt op betere benaming komen. Zit nog wat redelijk wat wijn in mn bloed van gisteren :+ ) als een gek ronddraaien alsof hun leven er van afhing. :P

Heb zelf ook muis met DPI toets (Logitech G5), denk dat ik die techniek ook bij tanks en andere voertuigen zal toepassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan die filmpjes niet zo snel vinden maar er waren er wel een paar van mensen die zo'n loop een paar keer per seconde rond liet draaien, zag er inderdaad echt idioot uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-05 12:44
Asgaro schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Haha, hilarisch om mensen een tank te zien besturen met hoge DPI.
Zie je die lange vuurloop (kan niet echt op betere benaming komen. Zit nog wat redelijk wat wijn in mn bloed van gisteren :+ ) als een gek ronddraaien alsof hun leven er van afhing. :P

Heb zelf ook muis met DPI toets (Logitech G5), denk dat ik die techniek ook bij tanks en andere voertuigen zal toepassen!
Heb zelfe de G9, maar echt een verademing om met een hogere DPI in een tank te spelen! Same goes for choppers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 16-05 21:38
Eduardboon schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:22:
Heb je wel goede ogen zeg :)

Ik wil livestream! :(
Ik zit ook te zoeken naar een livestream maar misschien morgen meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Laatst online: 14-05 19:28
Hoe kan dat eigenlijk dat ze op de PS3 al kunnen spelen? Hebben sommigen die hun CD al hebben het werkend gekregen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Laatst online: 00:41

M2M

medicijnman

Tsurany schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:26:
Kan die filmpjes niet zo snel vinden maar er waren er wel een paar van mensen die zo'n loop een paar keer per seconde rond liet draaien, zag er inderdaad echt idioot uit.
zoals in BC2 zal er wel een draailimiet aan de koepels van voertuigen zitten. Het verhogen van je DPI zal in een voertuig dan geen invloed meer hebben...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 348778

Battlefield 4 Trailer!

Recommends:
PS4 or XBOX460

PC Specs:
AMD 8000/ Nvidia 700 3GB
6GB Ram
40GB Space
Quad-core 4.00Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 16:40
Echt... Zoiets realistisch heb ik nog nooit gezien.. Dit komt echt creepy dichtbij zulk realisme..

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Possible schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:54:
Echt... Zoiets realistisch heb ik nog nooit gezien.. Dit komt echt creepy dichtbij zulk realisme..
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/wikiality/images/6/6a/NotSureIfSerious.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-05 16:40
Nou ik geloof echt wel dat dit er in de toekomst zo uit kan zien :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 12:16

Decennia

VECTORHEAD

Hele domme vraag ... maar wat is commorose ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkooij
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 21:36

djkooij

voorheen Facemodder

Decennia schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:06:
Snelmenu wat je kunt oproepen met één druk op de knop, in de vorm van een "roos" bedoeld om snel te communiceren met squad members.

fotospul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Decennia schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:06:
Communicatie menu, om makkelijk om bepaalde dingen te melden/vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ok luitjes niet kwijlen!

BASEJUMPING video: YouTube: Battlefield 3 Damavad Peak basejump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 12:16

Decennia

VECTORHEAD

djkooij schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:07:
[...]

Snelmenu wat je kunt oproepen met één druk op de knop, in de vorm van een "roos" bedoeld om snel te communiceren met squad members.
Aha "Command Rose".
Hoop inderdaad, nu ik weet wat het is, dat dit ook op de Consoles komt, geeft tactiek weer een extra dimensie.

Nu ik zo de filmpjes kijk die hier gepost worden lijkt het alsof bepaalde maps een beetje leeg zijn met 24 players. Kan aan mij liggen. We zien het donderdag wel ...

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DICE previously hinted at players having the option to unlock some Battlefield 3 weapons from the singleplayer campaign and use in multiplayer, but they never followed up on that. Now DICE’s Fredrik Thylander, senior game designer, and the guy who does all the unlocks in the game, revealed via Twitter that players will be able to unlock 6 weapons in the co-op campaign which can be used in the regular multiplayer game. Among those weapons is the M39 EMR (seen above), a rifle which was very popular in Bad Company 2 (under the name M14 Mod 0).
Thylander didn’t reveal what other weapons will be unlockable, but we’ll find out soon — Battlefield 3 launch is just around the corner.
http://bf3blog.com/2011/1...iplayer-weapons-in-co-op/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Is de volledige SP campaign in co-op te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:43:
Aan het verhaal te zien: nee. Is ook al bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:43:
Nee, de co-op heeft volledig andere levels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254266

Op welke manieren is de co-op te spelen (op console)? Kan je met 2 tegelijk op 1 console, of ook via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 18:45

yzx

Anoniem: 254266 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:50:
Op welke manieren is de co-op te spelen (op console)? Kan je met 2 tegelijk op 1 console, of ook via internet?
jammer dat je niet co op kunt met pc <-> console

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 254266 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:50:
Kan niet met z'n tween tegelijk op 1 console, wel via internet, dacht ik. Of juist andersom. Maar ik dacht het eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Het eerste wat in me opkwam was WOW dat is fucking hoog man >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
Decennia schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:12:
[...]

Aha "Command Rose".
Hoop inderdaad, nu ik weet wat het is, dat dit ook op de Consoles komt, geeft tactiek weer een extra dimensie.

Nu ik zo de filmpjes kijk die hier gepost worden lijkt het alsof bepaalde maps een beetje leeg zijn met 24 players. Kan aan mij liggen. We zien het donderdag wel ...
De maps zijn kleiner dus je zou er niks van moeten merken. Het zit denk ik voor een groot gedeelte in je hoofd minder spelers dus meer ruimte in de maps (dat is dus niet zo).

[ Voor 5% gewijzigd door JT888 op 23-10-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ach... kwijlen? :P Basejumpen is ook maar 1 keertje leuk. Verder wat een gimmick map zeg. En waarom zijn opnieuw de vlaggen zo dicht op elkaar gepositioneerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 316512 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 20:59:
[...]
Ach... kwijlen? :P Basejumpen is ook maar 1 keertje leuk. Verder wat een gimmick map zeg. En waarom zijn opnieuw de vlaggen zo dicht op elkaar gepositioneerd?
Dat zijn mcom's, rush mode dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

unfor schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:01:
[...]

Dat zijn mcom's, rush mode dus.
ja mcom's, de vraag blijft alleen; waarom zo dicht op elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Possible schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 19:56:
Nou ik geloof echt wel dat dit er in de toekomst zo uit kan zien :)
Uiteindelijk kan het inderdaad wel zo mooi worden. Ik vraag mij dan alleen af hoeveel tijd het kost om een spel te maken. Als je een huis bijvoorbeeld realistisch zou willen maken ben je misschien wel een half jaar aan het moddelen. Laat staan hoeveel tijd een volledig spel dan nodig zou hebben. Dat computer hardware het aan gaat kunnen twijfel ik niet aan.

Edit : Even een vraagje. Ik wil dit spel sowieso gaan kopen, alleen heb ik geen DVD speler meer in mijn PC zitten. Ik heb ook geen zin om die er weer in te doen. Ook heb ik geen zin uberhaupt de DVD er in te moeten doen als ik het spel wil spelen. De DVD speler even aansluiten om te installeren is prima, maar daarna wil het spel kunnen spelen zonder dat de DVD nodig is.

Iemand die mij kan vertellen of wat ik wil mogelijk is, en zo ja, hoe ik het spel dan het beste kan aanschaffen.

[ Voor 31% gewijzigd door PilatuS op 23-10-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 316512 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
1. console = 24 player max. (plaatsen zijn op PC anders dan op console heb ik vernomen)
2. BC2 afstand was vaak minder.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 23-10-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-05 00:49
Anoniem: 316512 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:05:
[...]
Omdat in rush mode het niet de bedoeling is om ze ver van elkaar te houden. De speelstijl van Rush zo is gebaseerd, close combat en steeds doorrushen naar volgend terrein. ( Zie ook BC2)

Ik denk dat je je verward met flags in conquest mode. Daar zie ik ze ook niet graag dicht op elkaar, maar bij Rush vind ik dat niet erg.

Vraagje van mijn kant: Het spel komt uit donderdag(?) maar bij levertijd staat het nog altijd op 1 week . Bestelling gedaan bij Wehkamp. Bij iemand van jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TetPr87 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:12:
[...]

Omdat in rush mode het niet de bedoeling is om ze ver van elkaar te houden. De speelstijl van Rush zo is gebaseerd, close combat en steeds doorrushen naar volgend terrein. ( Zie ook BC2)

Ik denk dat je je verward met flags in conquest mode. Daar zie ik ze ook niet graag dicht op elkaar, maar bij Rush vind ik dat niet erg.

Vraagje van mijn kant: Het spel komt uit donderdag(?) maar bij levertijd staat het nog altijd op 1 week :(. Bestelling gedaan bij Wehkamp. Bij iemand van jullie ook het geval?
Goed misschien is rush dan niet een spelmode voor mij. Weet ik eigenlijk wel zeker, vond het in BC2 ook altijd een ellende. Als ik het filmpje zo kijk ben je nog sneller bij de nodes dan bijv. die sneeuwmap waar je bovenop een berg begint (weet even de naam niet meer).

Dan kan het wel voor de consoles zijn, maar ik geloof niet dat het qua mapgrootte (veel) zal uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenverd1000
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-03 22:44
Ik vind het toch wel jammer dat je enkele MP wapens alleen kunt unlocken door co-op te spelen. Geen van mijn vrienden is, ondanks mijn aandringen, van plan om BF3 the halen. Ik zal dus niet deze wapens kunnen gebruiken tenzij DICE ervoor zorgt dat ze ook op de normale manier te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 18:45

yzx

koenverd1000 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:25:
Ik vind het toch wel jammer dat je enkele MP wapens alleen kunt unlocken door co-op te spelen. Geen van mijn vrienden is, ondanks mijn aandringen, van plan om BF3 the halen. Ik zal dus niet deze wapens kunnen gebruiken tenzij DICE ervoor zorgt dat ze ook op de normale manier te krijgen zijn.
Want het is zo moeilijk hier iemand op GoT te vinden?

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Lees mijn modbreak van een pagina terug eens door.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2011 23:37 ]

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Loopt de coop via servers of p2p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 21:06:
[...]
...

Edit : Even een vraagje. Ik wil dit spel sowieso gaan kopen, alleen heb ik geen DVD speler meer in mijn PC zitten. Ik heb ook geen zin om die er weer in te doen. Ook heb ik geen zin uberhaupt de DVD er in te moeten doen als ik het spel wil spelen. De DVD speler even aansluiten om te installeren is prima, maar daarna wil het spel kunnen spelen zonder dat de DVD nodig is.

Iemand die mij kan vertellen of wat ik wil mogelijk is, en zo ja, hoe ik het spel dan het beste kan aanschaffen.
Als je het spel via Origin koopt heb je überhaupt geen DVD-drive nodig. Je moet het spel dan downloaden in Origin. Als je een DVD-versie koopt, kan je wellicht de key invoeren in Origin, waarna je het kan downloaden zodat je de DVD niet eens nodig hebt. Dit kan ik echter niet met zekerheid zeggen. Als het spel eenmaal geïnstalleerd is, lijkt het mij zeer sterk dat je de DVD nog nodig hebt, bij Steam is dit immers ook niet nodig. Daarnaast had je bij BF:BC2 ook de optie om eens het spel vanaf DVD geïnstalleerd was, je de DVD niet meer nodig had.

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Black op 23-10-2011 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Laatst online: 28-12-2023
Kippevel toen het BF3 deuntje afspeelde! _/-\o_ :9~

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://k.minus.com/ibakf8YfbP3KE.gif
Sweet.

knip

[ Voor 52% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2011 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Release tijden weer aangepast?

Tuesday, October 25th, 12:01am Korea Standard Time (GMT +9)
Brunei, Cambodia, Cocos Islands, East Timor, Fiji, Guam, Hong Kong, Indonesia, Korea, Laos, Macau, Malaysia, Mongolia, Myanmar, Northern Mariana, Philippines, Singapore, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Vietnam

Tuesday, October 25th, 12:01am Pacific Daylight Time (GMT -7)
American Samoa, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Aruba, Azerbaijan, Barbados, Belarus, Belize, Bolivia, Brazil, British Virgin Islands, Canada, Cayman Islands, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, Falkland Islands, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Martinique, Mexico, Moldova, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saint Barthelemy, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Suriname, Tajikistan, Trinidad and Tobago, Turks and Caicos Islands, Turkmenistan, Ukraine, United States of America, Uruguay, Uzbekistan, Venezuela, Virgin Islands

Tuesday, October 25th, 12:01am Moscow Daylight Time (GMT +4)
Russian Federation

Thursday, October 27th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
Antarctica, Austria, Australia, Belgium, Christmas Island, Cook Islands, Denmark, Finland, France, French Guyana, French Southern Territories, Germany, Heard and McDonald Islands, Kiribati, Libyan Arab Jamahiriya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Marshall Islands, Mauru, Mayotte, Micronesia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Niue, Norfolk Island, Norway, Oman, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Island, Poland, Polynesia (French), Reunion (French), Romania, Samoa, Serbia, Solomon Islands, Spain, Sweden, Syrian Arab Republic, Tuvalu, United Arab Emirates, Vanuatu, Wallis and Futura Islands

Friday, October 28th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
Bangladesh, Bhutan, India, Ireland, Italy, Nepal, Pakistan, Portugal, South Africa, United Kingdom

Wednesday, November 2nd, 12:01am Japan Standard Time (GMT +9)
Japan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Niet online
Ik heb al zolang op deze game gewacht, die paar dagen kosten mij geen enkele moeite. Die knifeanimatie bij dat gif'je is trouwens ongelofelijk vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal kloppen ja.
Heel goed dat Belgium nu toch de game op 27ste krijgt, niet de 28ste zoals eerder aangekondigd. (heb ook gecheckt via Origin date checker en zegt inderdaad 27ste)

Jammer voor UK, die blijven bij de 28ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Game ziet er dus echt zeer goed uit op consoles!

Ik vraag me af wie, na een maand BF3 te hebben gespeeld, nog MW3 zal kopen. Die game zal echt statisch en oud aanvoelen. Je moet ook eens letten op de trailers: de omgevingen komen allemaal "grijs" over. Misschien doen ze dit expres maar dit komt niet echt aantrekkelijk over. De map Highrise in MW2 was bv wel kleurrijk dus hun engine kan het zeker aan.

Ik heb onlangs nog eens BFBC2 gespeeld en zelfs die game ziet er echt lelijk uit nadat je de BF3 beta zo lang speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96523

Asgaro schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:12:
[video]
Game ziet er dus echt zeer goed uit op consoles!

Ik vraag me af wie, na een maand BF3 te hebben gespeeld, nog MW3 zal kopen. Die game zal echt statisch en oud aanvoelen. Je moet ook eens letten op de trailers: de omgevingen komen allemaal "grijs" over. Misschien doen ze dit expres maar dit komt niet echt aantrekkelijk over. De map Highrise in MW2 was bv wel kleurrijk dus hun engine kan het zeker aan.

Ik heb onlangs nog eens BFBC2 gespeeld en zelfs die game ziet er echt lelijk uit nadat je de BF3 beta zo lang speelde.
Ik heb zelf de beta op low gespeeld (had m'n upgrade set nog niet binnen) en op de consoles ziet het er ongeveer hetzelfde uit (alleen sneller, maar dat lag aan m'n PC). En hoewel het er zeker niet slecht uit ziet, zal de high-res pack het alleen maar mooier maken.

Mensen die MW3 willen kopen zullen het toch wel doen, al is het alleen maar omdat de gameplay anders is. Ik denk echt niet dat mensen van hun geloof af vallen wanneer ze BF3 gespeeld hebben... Kijk naar UT en Quake, die hebben ook jaren lang naast elkaar geleefd, inclusief de fanboys ;)

En je hebt gelijk over BC2, al had ik meer het FUUUUUUU!!!1! gevoel wanneer prone niet werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 96523 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:18:
[...]

Ik heb zelf de beta op low gespeeld (had m'n upgrade set nog niet binnen) en op de consoles ziet het er ongeveer hetzelfde uit (alleen sneller, maar dat lag aan m'n PC). En hoewel het er zeker niet slecht uit ziet, zal de high-res pack het alleen maar mooier maken.

Mensen die MW3 willen kopen zullen het toch wel doen, al is het alleen maar omdat de gameplay anders is. Ik denk echt niet dat mensen van hun geloof af vallen wanneer ze BF3 gespeeld hebben... Kijk naar UT en Quake, die hebben ook jaren lang naast elkaar geleefd, inclusief de fanboys ;)

En je hebt gelijk over BC2, al had ik meer het FUUUUUUU!!!1! gevoel wanneer prone niet werkte ;)
Idd, ik moest op Low spelen om Conquest 64 Players voldoende vlot te kunnen spelen (Q6600'tje kan niet meer mee :9 ), maar zag er echt nog goed uit!
Er wordt ook niet zoveel uitgeschakeld op Low. Dit hebben ze zo gedaan omdat mensen anders voordeel kunnen halen hieruit. Moesten er bv geen schaduws op Low zijn, zouden mensen dit kunnen misbruiken, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-05 16:21
Eeh je beseft hopelijk wel dat co-op niet alleen met je 'vrienden' is, maar dat je ook met een random iemand een co-op kan starten (net als portal 2 zeg maar).

Edit: Relevant
Edit 2: Pagina 14

[ Voor 12% gewijzigd door Oakley op 23-10-2011 23:32 . Reden: links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05 15:37
Asgaro schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 22:23:
[...]

Idd, ik moest op Low spelen om Conquest 64 Players voldoende vlot te kunnen spelen (Q6600'tje kan niet meer mee :9 ), maar zag er echt nog goed uit!
Er wordt ook niet zoveel uitgeschakeld op Low. Dit hebben ze zo gedaan omdat mensen anders voordeel kunnen halen hieruit. Moesten er bv geen schaduws op Low zijn, zouden mensen dit kunnen misbruiken, etc.
Derp, mijn Core 2 Duo @ 2.6GHz met een 5670HD draaide de beta gewoon op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 21:57

Grand Bazaar wordt duidelijk een vette infanterie map met voertuigen, veel coole plekjes en flank routes!

Teheran Highway Conquest wordt denk ik ook meesterlijk..

Kharg Island ziet er ook goed uit in CQ mode..

Damavand Peak is zo te zien een lineair drama zoals Metro.. Ik hoop dat ze deze map in 64 Conquest openmaken met meer vlaggen, hetzelfde geldt voor Metro en Seine Crossing..

Firestorm wordt ook wel leuk in CQ mode zo te zien..

Ik heb zin in Donderdag! Van de week even een schone Windows install doen en knallen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
www.gotbf3.nl voor genoeg nieuwe vrienden die co-op willen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Ik kom net dit leuke speelgoedje tegen om BF3 mee te spelen. Gaat toch íetjes verder dan een leuke rumble functie op je controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-05 15:37
Hoezo zin in Donderdag? Ik krijg mijn key dus maandag (vandaag, afhankelijk van je definitie van "dag") of dinsdag.

[ Voor 27% gewijzigd door Wolfos op 24-10-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik word toch in twijfel gebracht, kan ik de game meteen spelen als ik de dvd heb?
of moet ik eerst wachten tot de game word vrijgegeven @ origen voordat ik kan spelen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 14:35
mrc4nl schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:30:
ik word toch in twijfel gebracht, kan ik de game meteen spelen als ik de dvd heb?
of moet ik eerst wachten tot de game word vrijgegeven @ origen voordat ik kan spelen
Ga er maar vanuit dat het via origin gaat, en je pas kan spelen op de dag dat origin het vrij-geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
The BounceR schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:32:
[...]

Ga er maar vanuit dat het via origin gaat, en je pas kan spelen op de dag dat origin het vrij-geeft. :)
Beste klant,

We hebben je onlangs een mail gestuurd met informatie over het vervroegd downloaden van Battlefield 3. In die mail verwijst de release-datum van de game naar US Central Daylight Time

Om misverstanden te voorkomen vind je hier de tijd waarop je de game kunt gaan spelen: 27 Oktober 2011

Met vriendelijke groet,
Het team van Origin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

The BounceR schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:32:
[...]

ja, maar 6 uur sochtends of 12 uur smiddags is voor mij een heel veschil.

dan kan ik hem met zo goed bij wehkamp bestellen.(ipv ophalen in winkel)

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 24-10-2011 00:35 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Als je geen gezeik wilt moet je hem gewoon digitaal op Origin kopen en pre-loaden, dan betaal je maar wat meer.. Wil je goedkoop dan moet je geduld hebben of hopen dat je geluk hebt.

Maar dat is algemeen bekend, kan het nu weer over BF3 nieuws feitjes gaan i.p.v. persoonlijk consumeer gedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwacht morgen een mooie update van de topic start, ik ga er effe goed voor zitten. Alle plaatjes worden geupdate en alle informatie over mappen, voertuigen, wapens en GoT servers komen keurig in de start post te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Tsurany schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:41:
Verwacht morgen een mooie update van de topic start, ik ga er effe goed voor zitten. Alle plaatjes worden geupdate en alle informatie over mappen, voertuigen, wapens en GoT servers komen keurig in de start post te staan :)
ah ok.
wat ik zelf jammer vind is dat deel 2 en 3 afgekapt zijn door mods en vervolgends een nieuw deel geplaatst is.

uit deel 2:
Wegens een aanhoudende stroom offtopic, slowchat en terugkerende vragen gaat deze dicht. 29 september komt de Beta. De dag erna gaat het topic weer open. Dit omdat op launchdate er anders op de dag zelf zo'n 300 man komen vermelden dat ze op 30% download zitten.

Vanaf de 30e kunnen jullie dus weer los, met daarbij de opmerking dat er dus een apart problemen en een apart hardware topic is. Tot de 30e

[ Voor 32% gewijzigd door mrc4nl op 24-10-2011 00:43 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolfos schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

Derp, mijn Core 2 Duo @ 2.6GHz met een 5670HD draaide de beta gewoon op medium.
Ook op Caspian border bij een volle 64p server?
Ik kon Operation Metro op high/ultra perfect draaien, maar caspian border was wel iets gans anders...
Pagina: 1 ... 3 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien