Ja die zijn bevestigd maar dat betekent misschien toch ook dat er nog andere type voertuigen in kunnen zitten die nog niet uit de doeken zijn gedaan? Of is dit the final list.
http://www.battlefield3.nl/images/fact3.jpg
Deze voertuigen zullen in de final zitten. Deze website kan ik je ook nog aanraden, kun je zien hoe de voertuigen eruit zien:
http://bf3blog.com/battlefield-3-vehicles/
Edit: Of er nog nieuwe voertuigen in Back To Karkand komen, weet ik niet.
Deze voertuigen zullen in de final zitten. Deze website kan ik je ook nog aanraden, kun je zien hoe de voertuigen eruit zien:
Edit: Of er nog nieuwe voertuigen in Back To Karkand komen, weet ik niet.
[ Voor 15% gewijzigd door RobinNL op 22-10-2011 18:37 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bedankt, sorry voor de noob question.RobinNL schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:13:
http://www.battlefield3.nl/images/fact3.jpg
Dit heeft gewerkt!ronalddus schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:58:
[...]
Download dit bestand :
http://www.mediafire.com/?tt24xqn18esfs68
Pak het uit en kopieer deze 2 bestandjes en plak ze over de 2 bestanden heen in de map BFBC2/mijn documenten.
Ik weet alleen niet of het nou zo veel beter vliegt. Het is in ieder geval wel leuker.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
ik vind het wel erg vaag dat de littlebird een gunner nodig heeft...ben benieuwd of de piloot ook een wapen heeft in dat geval..
net gevonden: The pilot has access to side mounted rockets, while the gunner controls a machine gun.
beetje vaag. had eerlijk gezegd liever gehad dat de little bird alleen een piloot nodig had, die ook de wapens doet.
en over dat filmpje, wel epic flying van die gast...dat lukt mij niet echt met mn muis zonder die op zieke sens te zetten... ik vlieg eigenlijk alleen met keyboard only, kan je tenminste ook bochten volhouden
@hieronder, ik heb een mx518, die nu aan het kutten is (verdwijnt steeds en dan hoor je windows m weer opnieuw detecteren) en de opvolger daarvan word een roccat Kone+ dus dan komt het wel goed geloof ik:D
net gevonden: The pilot has access to side mounted rockets, while the gunner controls a machine gun.
beetje vaag. had eerlijk gezegd liever gehad dat de little bird alleen een piloot nodig had, die ook de wapens doet.
en over dat filmpje, wel epic flying van die gast...dat lukt mij niet echt met mn muis zonder die op zieke sens te zetten... ik vlieg eigenlijk alleen met keyboard only, kan je tenminste ook bochten volhouden
@hieronder, ik heb een mx518, die nu aan het kutten is (verdwijnt steeds en dan hoor je windows m weer opnieuw detecteren) en de opvolger daarvan word een roccat Kone+ dus dan komt het wel goed geloof ik:D
[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 22-10-2011 19:16 ]
voor vliegen met de muis heb je eigenlijk een muis nodig die je sensitivity laat wisselen on the fly.flessuh schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:54:
ik vind het wel erg vaag dat de littlebird een gunner nodig heeft...ben benieuwd of de piloot ook een wapen heeft in dat geval..
Want bochten maken op low-sens is niet te doen, maar bijna alle fps pro's spelen met low-sens omdat je dan beter kan mikken.
Mee eens. Ik heb op mijn muis ook een DPI knop en deze gebruik ik wel vaak in BF. Zowel in heli's als in tanks.RocketKoen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:59:
[...]
voor vliegen met de muis heb je eigenlijk een muis nodig die je sensitivity laat wisselen on the fly.
Want bochten maken op low-sens is niet te doen, maar bijna alle fps pro's spelen met low-sens omdat je dan beter kan mikken.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Ik heb zelf niet heel veel DPI geschakeld tijdens het vliegen... Heb nu gewoon het thumbstickje ingesteld op muisemulatie (Omdat joystick spul niet werkte in de beta)... Voor scherpe bochten het thumbstickje, voor wat bij te sturen mijn muis en gewoon AWSD gebruiken om de rest te fixen. Werkt nog redelijk goed, maar kan toch nog heel wat oefening gebruiken. Moet wel zeggen dat ik de damage erg fijn vindt van de heli. Probleem is alleen dat als het andere team het luchtruim beheert met jets en ook nog een keer een goede piloot in een heli heeft, je die dingen nauwelijks uit te lucht krijgt.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eedRhcpOsuU]
Battlefield 3 - TV Launch Trailer
Battlefield 3 - TV Launch Trailer
[ Voor 58% gewijzigd door RobinNL op 22-10-2011 19:35 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Zo realistisch dat je bijna echt en game niet uit elkaar houdt. Geweldig. Alhoewel de meeste scenes niet ingame waren..
Die trailer is wel slim in elkaar gezet. Je moet toch een beetje opletten wat nou echt is maar je ziet nog wel dat het een game is.
Ik kan niet wachten op BF4.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is nou al die footage deel van de game? Want 3/4 vanaf het begin ziet er realistisch uit, alleen het laatste kwart zie ik wel verschil. Dat is echt een stuk minder realistisch. Denk dat het laatste kwart ingame was, vandaar.. ( na 'is it real?') grafisch een stuk minder.
[ Voor 20% gewijzigd door Arsenius op 22-10-2011 19:54 ]
Alleen zonde van die losse flodders die ze gebruiken in de machinegun.
Ze gebruiken een trucje uit de filmwereld. Echte beelden combineren met CG waardoor je de CG beelden als echter beschouwd
Idd, die gast met die machinegun kan echt niet in de game zitten. Als je ziet hoe complex de grond eruit ziet. Dat bestaat niet en ook die kogels die afgevuurd worden, dat het losse flodders zijn verklaart dan een hoop.
Als je dan naar die echte beelden kijkt en dan die game beelden na 'is it real' zie je toch nog dat we nog een lange weg te gaan hebben om games echt realistisch te maken.
Als je dan naar die echte beelden kijkt en dan die game beelden na 'is it real' zie je toch nog dat we nog een lange weg te gaan hebben om games echt realistisch te maken.
Anoniem: 372326
Ik vind die TV Launcher trailer maar mwah.
Bruine in-game beelden van 0,001 sec. gemengd met bruine real-life beelden van 0,001 sec.
Bruine in-game beelden van 0,001 sec. gemengd met bruine real-life beelden van 0,001 sec.
Jullie kennen allemaal lensoftruth.com wel, waarschijnlijk. Ze doen vergelijkingen in graphics, vooral tussen PS3 en Xbox 360.
Nu hebben ze een vergelijking tussen de Xbox 360 met, en de Xbox 360 zonder HD texture pack. Het is nog niet uitgebreid zoals ze normaal doen, maar het is tenminste iets.
LET OP, SPOILERS!!!!
http://www.lensoftruth.co...ith-without-texture-pack/
Nu hebben ze een vergelijking tussen de Xbox 360 met, en de Xbox 360 zonder HD texture pack. Het is nog niet uitgebreid zoals ze normaal doen, maar het is tenminste iets.
LET OP, SPOILERS!!!!
http://www.lensoftruth.co...ith-without-texture-pack/
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 22-10-2011 20:52 ]
Misschien even een spoilerwaarschuwing erbij.
Ja, ik ben er strikt in, wil geen SP zien voordat ik het speel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sorry! Je hoeft de videos niet te openen. Ik dacht, je ziet vanzelf wel dat het singleplayer footage is. Of wil je ook niet het plaatje van het youtube filmpje zien?DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:51:
Misschien even een spoilerwaarschuwing erbij.![]()
Zeer strikt.Anoniem: 372326 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
Sorry! Je hoeft de videos niet te openen. Ik dacht, je ziet vanzelf wel dat het singleplayer footage is. Of wil je ook niet het plaatje van het youtube filmpje zien?
Ik heb een aantal jaar geleden de campagne van CoD WaW gekeken van te voren en daar heb ik nog steeds spijt van.
Ook maar weer eens melden hier. Net de laatste trailer gezien, damn zeg, kan niet wachten tot volgende week!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ja vond ik ook wat tegenvallen, maar goed... ik heb hem ook niet echt nodig zeg maar.
Maar in het kader van "sharing is caring"...
Maar in het kader van "sharing is caring"...
Weet iemand misschien waar ik nu nog een x360 limited edition kan bestellen? PC is nu definitief naar de kl*te dus moet toch maar aan de consoleversie.
Alas, niet goed genoeg gezocht. Maar bij dynabyte besteld voor 54 euro
Alas, niet goed genoeg gezocht. Maar bij dynabyte besteld voor 54 euro
[ Voor 19% gewijzigd door Eduardboon op 22-10-2011 21:53 ]
Daar zijn ze al mee bezig.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:48:
Die trailer is wel slim in elkaar gezet. Je moet toch een beetje opletten wat nou echt is maar je ziet nog wel dat het een game is.
Hier is de trailer.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Anoniem: 319893
Die editor heeft serieus talent.Kain_niaK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:30:
[...]
Daar zijn ze al mee bezig.
Hier is de trailer.
[video]
De fabels dat 2x gtx 570's/580's niet voldoende zijn voor ultra mode zijn niet waar. Repi heeft mij uitsluitsel gegeven.
Graphics = prachtigKain_niaK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:30:
[...]
Daar zijn ze al mee bezig.
Hier is de trailer.
[video]
Maar waar is mijn destruction 4.0.
Ik wil woonwijken opblazen met artillerie.
Waar zijn de livestreams van de leakbuilds
. ik wil genieten mijn huiswerkvrije zaterdagje
Anoniem: 254266
Kan iemand mij vertellen hoe de co-op op de ps3 tot stand komt. Is dit over internet of kan dit ook tegelijk op 1 ps3?
Voor de attack chopper was in BF2 het enige nuttige de throttle, al vind ik W/S veel fijner. Lekker tappen en zo wel snel een draai in kunnen zetten. Met muis/ tobo is wel het meeste uit de mogelijkheden van de attackchoppers in BF2 te halen.. In BF3 vraag ik het me af, aangezien dat ding nogal anders te besturen is.bvk schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:02:
[...]
Dat vermogen kunnen regelen is inderdaad heel handig. Zowel met de gasgendel zelf direct regelen, of deze op een bepaald percentage laten staan en w/s op tobo gebruiken. Kun je perfect mee hooveren zo, als ik bijvoorbeeld in BF2 de throttle van de Blackhawk op 55% zette en het toestel stil liet hangen kon ik rustig naar de koelkast. Hing bij terugkomst nog op precies (misschien een béétje afgeweken) hetzelfde plekje.
Dat was met oefenen uiteraard, tijdens een game doe je dat natuurlijk niet![]()
Waar ik naar benieuwd ben is hoeveel opties er zullen zijn voor sticks, dus wat je toe kunt wijzen aan knoppen. Heb zelf een stick met losse throttle en wel liefst 16 knopjes, hoop dat ik ze allemaal kan gebruken. Wordt wel eventjes lastig onthouden in het begin denk ik...
Joystick voor jets is wel een must. Er zijn er wel die erg goed wegkomen met de muis, of zelfs alleen toetsenbord, maar een joystick maakt de speel ervaring een stuk rijker.
Ik moet trouwens zeggen dat toen ik van muis/tobo naar joystick overstapte voor de jets helemaal niet het gevoel had dat het relaxter was. Dat kwam pas 50 uur later
Battlefield 3 PS3 Server Browser
Dit ziet er duidelijker uit dan de screenshot die eerder werd gepost.
Ik weet het nog niet met Battlefield 3.
Die gasten van Invisible Walls van gametrailers.com hebben de game gespeeld op de consoles en moesten concluderen dan de beta helemaal niet zo ver van het finalproduct was dan wordt beweert.
Helaas mochten ze nog geen details bespreken omdat er een merkwaardige boykot pressies op de relaasdatum staat. Verder is de verspreiding van de previewversie sterk gescreend. Als je als reviewer de beta niet goed vond krijg je ook geen exemplaar. Als je hem wel krijgt dan krijg je hem heel laat. Verder staat er een gigantische patch te wachten op dag 1. Aan hun toon kon je horen dat hun uiteindelijke review straks niet zo lovend zal zijn als je zou verwachten... Ik denk dat Battlefield 3 na Rage opniew de discussie zal oplaaien over het rushen van een game, grote bugs, en day 1 patches.
Wel slimme ziet van Dice. Als de reviews tegenvallen dan ben je al te laat om je pre-order te annuleren.
Die gasten van Invisible Walls van gametrailers.com hebben de game gespeeld op de consoles en moesten concluderen dan de beta helemaal niet zo ver van het finalproduct was dan wordt beweert.
Helaas mochten ze nog geen details bespreken omdat er een merkwaardige boykot pressies op de relaasdatum staat. Verder is de verspreiding van de previewversie sterk gescreend. Als je als reviewer de beta niet goed vond krijg je ook geen exemplaar. Als je hem wel krijgt dan krijg je hem heel laat. Verder staat er een gigantische patch te wachten op dag 1. Aan hun toon kon je horen dat hun uiteindelijke review straks niet zo lovend zal zijn als je zou verwachten... Ik denk dat Battlefield 3 na Rage opniew de discussie zal oplaaien over het rushen van een game, grote bugs, en day 1 patches.
Wel slimme ziet van Dice. Als de reviews tegenvallen dan ben je al te laat om je pre-order te annuleren.

[ Voor 14% gewijzigd door Deem op 22-10-2011 23:43 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Ik heb Origin net gedownload en BF3 online gekocht.
Weet iemand of ik nog kan preloaden of moet ik wachten tot de 27ste ?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Oude videoRobinNL schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:24:
[video]
Battlefield 3 PS3 Server Browser
Dit ziet er duidelijker uit dan de screenshot die eerder werd gepost.
misschien tdmbloodlynx schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:39:
[afbeelding]Zou dit fake zijn? Of een aparte game mode? Zou wel Fucking vet zijn als je 8 squad members kan hebben!!
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Of een infantry only mode zodat je minder hoeft te lopen?
And now the numbers game begings.
How much.
Klik op download zou ik zeggen.Kain_niaK schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:36:
Ik heb Origin net gedownload en BF3 online gekocht.
ik zie geen reden waarom je niet zou kunnen preloaden.
Eerlijk gezegd lijkt het me sterk.Deem schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:35:
Ik vond de bèta echt niet slecht en Dice/EA weet dat de schare BF2 fans gigantisch is, die gaan echt niet, zeker niet na de overweldigende media campagne, een risico nemen met deze game.
Dit gaat gewoon een gruwelijke topper worden, alles wat tot zover voorbij is gekomen wijst daarop
En vergeet de BFBC2 fans niet. Het is niet voor niets de meest verkochte BF game geweest.partyondude schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:48:
[...]
Eerlijk gezegd lijkt het me sterk.
Ik vond de bèta echt niet slecht en Dice/EA weet dat de schare BF2 fans gigantisch is, die gaan echt niet, zeker niet na de overweldigende media campagne, een risico nemen met deze game.
Dit gaat gewoon een gruwelijke topper worden, alles wat tot zover voorbij is gekomen wijst daarop
Het was eigenlijk BF voor consoles of BF voor noobs in de zin van nieuwelingen. Nu is het tijd voor een volwaardige BF. Verder geloof ik van de bugs niks. Op het NVIDIA lan event waren genoeg gamers en die zijden dat het geweldig was en dat de bugs en problemen van de beta weg waren.
Zelfs met alle bugs was het een geweldige game. Alleen dat zou wel erg slordig zijn geweest.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:55:
[...]
En vergeet de BFBC2 fans niet. Het is niet voor niets de meest verkochte BF game geweest.
Het was eigenlijk BF voor consoles of BF voor noobs in de zin van nieuwelingen. Nu is het tijd voor een volwaardige BF. Verder geloof ik van de bugs niks. Op het NVIDIA lan event waren genoeg gamers en die zijden dat het geweldig was en dat de bugs en problemen van de beta weg waren.
Móet je maar geen pre order doenDeem schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:35:
Vond ik ook, die bugs waren gewoon grappig, soms irritant maar niet verpestend.RocketKoen schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:57:
[...]
Zelfs met alle bugs was het een geweldige game. Alleen dat zou wel erg slordig zijn geweest.
Oke, de random disconnects waren wel irritant maar voor de rest was ik meteen verliefd op BF3.
Ik vond metro zelfs geweldig toen ik genoeg erop had gespeeld.
Battlefield 2 was in het prille begin ook Bugfield 2. Ik vind dat ze dat aardig goed hebben opgelost met pleisters. Af en toe zat er ook een nieuw wapen en of map tussen.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
BC2 was zeker gaaf, maar als ik op Xfire check hoeveel uren ik in BF2 en BC2 gestoken heb, wint BF2 toch wel heel erg royaal.
Anoniem: 254266
Die is dan ook vele jaren ouder...partyondude schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:02:
BC2 was zeker gaaf, maar als ik op Xfire check hoeveel uren ik in BF2 en BC2 gestoken heb, wint BF2 toch wel heel erg royaal.
Hebben we in dit topic reeds vaker over gehad. BF2 verkoop is PC only geweest.DanielWW2 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:55:
[...]
En vergeet de BFBC2 fans niet. Het is niet voor niets de meest verkochte BF game geweest.
BFBC2 daarentegen is zowel op PC als op consoles verkocht. Lijkt me dan nogal voor de hand liggend dat BFBC2 in absolute zin, meer verkopen heeft gehad.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Weet ik ook wel maar BFBC2 word ook steeds afgedaan als dat spelletje wat niet in het rijtje thuis hoort.Indy91 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:11:
[...]
Hebben we in dit topic reeds vaker over gehad. BF2 verkoop is PC only geweest.
BFBC2 daarentegen is zowel op PC als op consoles verkocht. Lijkt me dan nogal voor de hand liggend dat BFBC2 in absolute zin, meer verkopen heeft gehad.
Het was mijn eerste echte BF ervaring en redde mij van de gruwel die MW2 heet. Natuurlijk ben je dan een beetje bevoordeeld. Verder was het door het geld en de vernieuwingen van BFBC2 dat we nu dit krijgen.
Ach, maar CoD is een leuke afwisseling hoor :-). Daar zijn de steegje niet zo nauw en kun je ff lekker arcade wegknallen als battlefield niet wil lukken. niets dan lof over deze 2 topgames.
Ik vond het geweldig tot aan de game die niet genoemd mag worden. (MW2)Eduardboon schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 01:18:
Ach, maar CoD is een leuke afwisseling hoor :-). Daar zijn de steegje niet zo nauw en kun je ff lekker arcade wegknallen als battlefield niet wil lukken. niets dan lof over deze 2 topgames.
Ja Harry Potter reverence.
Maar dit hoort eigenlijk meer thuis in het versus topic.
Anoniem: 347546
Zolang je het product niet download verwacht ik dat ze je gewoon netjes je geld terug geven.Deem schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:35:
Als de reviews tegenvallen dan ben je al te laat om je pre-order te annuleren.
Zelf had ik al bijna 2 maanden de pre-order staan, 1 mailtje en het geld stond met een paar dagen weer op mijn rekening.
EA doet dit gewoon netjes miz, niet tevreden is geld terug, punt.
Wel nog een mailtje dat het echt maar een vroege beta was, en je het niet zou kunnen vergelijken met de final! Haha !
Ik zie wel, mocht het toch een goed en redelijk bugvrij spel worden kan ik het altijd alsnog kopen. Voor nu heb ik er weinig vertrouwen in. (vertrouwen in EA heb ik wel, zeker gezien hun correcte afhandeling)
Je klinkt net een klein meisje dat met haar vingers in haar oren blijft schreeuwen en niet luisteren. Het is al meerdere malen bevestigd door gamers dat de final totaal verschillend is van de beta. Je kunt het afstempelen als niet betrouwbaar, maar dat ligt meer aan jezelf dan aan de gamers.Anoniem: 347546 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 02:31:
[...]
Zolang je het product niet download verwacht ik dat ze je gewoon netjes je geld terug geven.
Zelf had ik al bijna 2 maanden de pre-order staan, 1 mailtje en het geld stond met een paar dagen weer op mijn rekening.
EA doet dit gewoon netjes miz, niet tevreden is geld terug, punt.
Wel nog een mailtje dat het echt maar een vroege beta was, en je het niet zou kunnen vergelijken met de final! Haha !
Ik zie wel, mocht het toch een goed en redelijk bugvrij spel worden kan ik het altijd alsnog kopen. Voor nu heb ik er weinig vertrouwen in. (vertrouwen in EA heb ik wel, zeker gezien hun correcte afhandeling)
knip
[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2011 12:01 ]
Anoniem: 347546
Doe eens even normaal tegen elkaar, meteen ontploffen wanneer iemand niks flamends zegt is een van de problemen van dit topic.
[ Voor 75% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2011 12:07 ]
Nee, die pijltjes naar boven zijn spawn beacons.bloodlynx schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:39:
[afbeelding]Zou dit fake zijn? Of een aparte game mode? Zou wel Fucking vet zijn als je 8 squad members kan hebben!!
Maak de volgende keer aub een topic report
Proberen te discussiëren in het topic over deze problemen levert niet zoveel op is onze ervaring.
Anyway; ik sta te popelen om met bf3 aan de slag te gaan. Nieuwe pc voor bf3, fully loaded (jaja, maar de vorige heb ik gekocht bij bf2, dus dat valt mee). Heb de pc al sinds tijden aan de tv hangen als primair scherm en dat bevalt ook heeeerlijk. Binnenkort nog eens een logitech g13 oid halen en dan lekker macrotjes maken :-)
Nu aan het tweaken, zodat bf3 straks on demand volledig in memory word geladen voor absurd snelle laad tijden. Heerlijk om weer eens lekker te tweaken voor een echte bf game :-)
Anyway; ik sta te popelen om met bf3 aan de slag te gaan. Nieuwe pc voor bf3, fully loaded (jaja, maar de vorige heb ik gekocht bij bf2, dus dat valt mee). Heb de pc al sinds tijden aan de tv hangen als primair scherm en dat bevalt ook heeeerlijk. Binnenkort nog eens een logitech g13 oid halen en dan lekker macrotjes maken :-)
Nu aan het tweaken, zodat bf3 straks on demand volledig in memory word geladen voor absurd snelle laad tijden. Heerlijk om weer eens lekker te tweaken voor een echte bf game :-)
[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2011 12:06 ]
Wat zouden echt chille macro's zijn.....?djkooij schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:30:
- die common rose dinges commands vastleggen?
- lol suicide c4 macro dus voor de lolz
- snel switchen in voertuigen
- .....auto chat dingen ofzeau?
- en nee niet recoil less knallen!
Ik zou eerder voor de Nostromo gaan, die ligt echt veel beter in de hand dan de G13djkooij schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 10:30:
Post hier niet zoveel, lezen des te meer. Geniet al van de allereerste bf game van de serie en zo ook weer van bf3. Het is zo kwalijk om te zien dat er steeds weer mensen zijn die het moeten verpesten voor anderen. Op de man spelen, hacks, release date omzeilen, etc. etc. Dat het draadje dan weer op slot moet kan ik me voorstellen, maar treft ook de mensen die zich wel kunnen inhouden. Kan er niet simpel een ban tot na release gegeven worden aan die mensen die het in hun hoofd halen? Zonder waarschuwing, geen slotjes, simpel de rotte elementen wegnemen. Na de release zullen ook deze personen hopelijk weer kunnen relativeren en zich aan de regels houden.
Ik moet nog maar eens gaan kijken of het de g13 of de nostromo gaat worden. Heb erg grote handen, dus daar zal het op hangen.
Macro's waar ik altijd veel lol mee heb gehad waren o.a. met c4 en pistool in bf1 en 2. Toen kon je trouwens ook je muiswiel voor "fire" koppelen, wat op hetzelfde neerkomt, dat kon in de alpha en beta nog niet.
Maar goed ik ben dan ook een vage knurft, want heb een felgele "pixel (plakkertje)" in het midden van de crosshair :-)
Zo leuk om cq te 'ownen' met de recon kit
Denk wel dat dit alles opt het randje van toelaatbaar zit, maar al met al zuig ik nog steeds als player. Bij vrijwel alle shooters die ik speel of speelde (aao, cod, bf1,2,2142,bc2) kom ik nooit boven de 1,8 a 2 in zowel win/loss als k/d, dus het is zeker geen godmode. Scheelt wel frustratie, want er zijn veel goede spelers (of goede macro's haha) die mijn kont schoppen.
Edit: nee recoil troep ga ik me niet aan wagen. Haalt de fun weg en is gewoon keihard cheaten. Mag ook hopen dat ze dit herkennen in bijv. punkbuster. Moet te doen zijn, want geen mens die exact dezelfde bijsturing geeft zoals een macro dat doet.
Macro's waar ik altijd veel lol mee heb gehad waren o.a. met c4 en pistool in bf1 en 2. Toen kon je trouwens ook je muiswiel voor "fire" koppelen, wat op hetzelfde neerkomt, dat kon in de alpha en beta nog niet.
Maar goed ik ben dan ook een vage knurft, want heb een felgele "pixel (plakkertje)" in het midden van de crosshair :-)
Zo leuk om cq te 'ownen' met de recon kit
Edit: nee recoil troep ga ik me niet aan wagen. Haalt de fun weg en is gewoon keihard cheaten. Mag ook hopen dat ze dit herkennen in bijv. punkbuster. Moet te doen zijn, want geen mens die exact dezelfde bijsturing geeft zoals een macro dat doet.
[ Voor 12% gewijzigd door djkooij op 23-10-2011 11:09 ]
Ik vind toch wel dat de HD Texture Pack goed zijn werk doet als je naar dit plaatje kijkt. Kijk links, de gun en het licht.

Bron: Battlefield3.nl

[ Voor 6% gewijzigd door RobinNL op 23-10-2011 12:19 ]
Als je dat ziet ben je toch blij een PC te hebbenRobinNL schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:13:
Ik vind toch wel dat de HD Texture Pack goed zijn werk doet als je naar dit plaatje kijkt. Kijk links, de gun en het licht.
[afbeelding]
Hoezo? Ik zie amper verschil tussen het plaatje van de Xbox 360 versie met HD texture pack en het plaatje van de PC versie.RocketKoen schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:30:
[...]
Als je dat ziet ben je toch blij een PC te hebben
Het enige verschil wat ik zie is de spijkerbroek van die terrorist die half buiten beeld staat (links), en de huid van de man met het geweer heeft wat meer kleur bij de PC versie. Hij is een beetje blauwig bij de Xbox 360 versie.
Ik vind het een beetje vreemd. De PC loopt toch zes jaar voor op de Xbox 360? Ik vind het verschil tussen een Xbox 360 game van zes jaar geleden en een Xbox 360 game van nu groter dan het verschil tussen een Xbox 360 game van nu en een PC game van nu (dus, het verschil tussen BF3 op de Xbox 360 en BF3 op de PC).
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 372326 op 23-10-2011 12:42 ]
Valt mij niets tegen (ervan uitgaande dat de PS3 ongeveer hetzelfde gaat laten zien). Voor SP vind ik het nog wat belangrijker dan in MP. Daar dacht ik bij de Beta in het begin ook "Gat, wat lelijk". Maar als je eenmaal in de actie zit gaat dat toch allemaal langs mij heen.RobinNL schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:13:
[afbeelding]
Flickr PSN ID= cheironnl
De hitboxes en hit regristratie lijken wel veel beter geworden dan in de beta, ik heb geen one shot kills gezien.
Anoniem: 363082
Vliegen als hij is zeer makkelijkKw4kje schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:22:
Als je wilt vliegen als deze kerel, dan is een joystick niet verkeerd nee![]()
[video]
Is er al wat bekend over ondersteuning van joysticks? wil er graag 1 halen, maar is erg moeilijk als ik niet zeker weet of het goed gaat werken.
Die vraag stond volgens mij ook al op pagina 2.frG schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:52:
Is er al wat bekend over ondersteuning van joysticks? wil er graag 1 halen, maar is erg moeilijk als ik niet zeker weet of het goed gaat werken.
Het lijkt mij raar als joysticks niet zouden werken in BF3 aangezien er een apart joystick menu is dat voor geen meter werkte in de beta.
Wow. ik vind de graphics op de xbox360 ps3 erg netjes gedaan nog !bloodlynx schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:41:
De hitboxes en hit regristratie lijken wel veel beter geworden dan in de beta, ik heb geen one shot kills gezien.
dat ze dit er nog uit die oude technologie konden pompen.
En inderdaad de hele hitreg probleem is verleden tijd zo te zien
Dit is geen xbox maar ps3 gameplay ;-) Xbox ziet er iets beter uit vind ik zelf...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Beter zou ik niet zeggen, maar ik zie wel altijd 1 duidelijk verschil tussen de Xbox 360 en de PS3, bij alle games: de Xbox 360 versie is scherper, duidelijker. De PS3 versie van games lijkt altijd wat waziger.Donnie schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:57:
Dit is geen xbox maar ps3 gameplay ;-) Xbox ziet er iets beter uit vind ik zelf...
Moeilijk te omschrijven, aangezien ik denk dat ze gewoon dezelfde resolutie hebben. Toch valt me dit altijd op.
ingame cinematics kunnen natuurlijk goed gerenderd worden op een superpc, om vervolgens op een console als cinematic af te spelen.. wil nog weinig zeggen over de renderkracht van een console...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Lees mijn modbreak nog eens psychoclown in "Battlefield 3 - Deel 4", je hebt een PM.
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 23-10-2011 13:35 ]
Nice, kan je die even delen ?
Ik denk overigens dat het haast een must is voor de Xbox360 en PS3 gebruikers om die HD Texture pack te installeren, anders ziet het er niet zo bijzonder uit..
Op 2:05 zie ik dat ie een tijdje rondloopt met 0% health, misschien een afrondingsfout oid?
Battlefield
Here's the first goodie we're giving out as part of our celebration for hitting 2,000,000 fans - Battlefield 3 HD Wallpapers. Get 'em while they're hot!
Take the link - Right-click the image and "Save As..." to download.
Operation Metro 1920x1080 - http://bit.ly/pgHjJb
Operation Metro 1680x1050 - http://bit.ly/p9cVUP
Caspian Border 1920x1080 - http://bit.ly/oBSahS
Caspian Border 1680x1050 - http://bit.ly/q4S0Rq
Battlefield 3 1920x1080 - http://bit.ly/pkU8Vi
Battlefield 3 1680x1050 - http://bit.ly/oVUuhy
More to come!
Een spel maken die volledig kan rekenen op de power van de pc loopt simpel weg niet op een console,vandaarAnoniem: 372326 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:34:
[...]
Hoezo? Ik zie amper verschil tussen het plaatje van de Xbox 360 versie met HD texture pack en het plaatje van de PC versie.
Het enige verschil wat ik zie is de spijkerbroek van die terrorist die half buiten beeld staat (links), en de huid van de man met het geweer heeft wat meer kleur bij de PC versie. Hij is een beetje blauwig bij de Xbox 360 versie.
Ik vind het een beetje vreemd. De PC loopt toch zes jaar voor op de Xbox 360? Ik vind het verschil tussen een Xbox 360 game van zes jaar geleden en een Xbox 360 game van nu groter dan het verschil tussen een Xbox 360 game van nu en een PC game van nu (dus, het verschil tussen BF3 op de Xbox 360 en BF3 op de PC).
Inderdaad, en ik denk dat jouw vermoeden ook klopt een afrondingsfoutRogier.V schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 13:23:
[...]
Op 2:05 zie ik dat ie een tijdje rondloopt met 0% health, misschien een afrondingsfout oid?
misschien had ie net 0,99% ofzo... njah we zullen het merken bij de launch
met zo bug @ launch kan ik prima leven
Jup, dat is em! En dan kan je links onderin op je google homepage een achtergrond instellen (na de afbeelding eerst geupload te hebben naar Picasa).
Kw4kje schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:22:
Als je wilt vliegen als deze kerel, dan is een joystick niet verkeerd nee![]()
[video]
Zelfde momenten, maar dan vanuit de gunner's seat, ziet er ook gaaf uit!
Heli besturen met keyboard en muis gaat me nog best goed af, ben toch benieuwd hoe dat vliegt met joystick. Of het enig voordeel biedt of niet. Met de muis kun je toch prima manoeuvreren.
met mus is ook idd goed te doen. maar de echte pro's kijken om hun heen.Arsenius schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:09:
Heli besturen met keyboard en muis gaat me nog best goed af, ben toch benieuwd hoe dat vliegt met joystick. Of het enig voordeel biedt of niet. Met de muis kun je toch prima manoeuvreren.
het is belangrijk om ook bijv achter je te kjken. , dat maakt de kans groter dat je achter je vijand komt en hem neerchiet
ora et labora
Ik heb nu een nieuwe muis besteld, waarmee ik on the fly ook DPI kan aanpassen. Mijn ervaring in de beta was dat ik me rot aan het schuiven was met de muis om maar enigszins een bocht te kunnen maken. Ben dus benieuwd hoe dit in de final gaat.
En anders heb ik altijd nog een hele oude joystick staan, eentje uit de serie van Microsoft Sidewinder. Misschien dat ik die aan het werk krijg met BF3.
En anders heb ik altijd nog een hele oude joystick staan, eentje uit de serie van Microsoft Sidewinder. Misschien dat ik die aan het werk krijg met BF3.
Vooral makkelijk DPI flink verhogen zodra je in een voertuig zit, kan je snel draaien
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb ook nog wel een joystick van Logitech maar die komt uit het jaar nul volgens mij, nog op de seriële gamepoort aan te sluiten, of hoe heet dat ook alweer. 
Heb 'm even gepakt, een Logitech Wingman Extreme
Volgens mij heb ik niet zo een poort op mijn mobo zitten.. (DB15 dedicated game port plug)
Heb 'm even gepakt, een Logitech Wingman Extreme

Volgens mij heb ik niet zo een poort op mijn mobo zitten.. (DB15 dedicated game port plug)
[ Voor 38% gewijzigd door Arsenius op 23-10-2011 14:25 ]
Reconfiguring the game modes
This is done through a large number of settings.
Changing these settings will change how your server gets listed in the browser; see [battlelog info] for more information.

http://static.cdn.ea.com/...s_ServerAdministrator.zip
Changing these settings will change how your server gets listed in the browser; see [battlelog info] for more information.
The following settings are available:
vars.serverName controls the name of the server, as seen in the server browser.
vars.gamePassword - if set, players must enter this password when connecting to the server.
vars.friendlyFire – when set, people can inflict damage on others in the same team.
vars.killCam – when set, a killed player gets to see a close-up of his/hers killer for a few seconds.
vars.miniMap – when set, a minimap is available in the bottom-left corner of the screen during play.
vars.hud – when set, the hud is present.
vars.crossHair – when set, guns have crosshairs in the center of the screen.
vars.3dSpotting – when set, spotted targets are marked with icons in the 3D world.
vars.miniMapSpotting - when set, spotted targets are marked with icons on the minimap.
vars.3pCam - when set, 3rd person vehicle cameras are enabled.
vars.nameTag – when set, nametags are rendered over players’ heads in the 3D world.
vars.regenerateHealth – when set, health regeneration is enabled.
vars.vehicleSpawnAllowed – when set, vehicles will spawn in-game.
vars.vehicleSpawnDelay – controls the delay between vehicle spawn; specified in percent (100% = normal).
vars.soldierHealth – sets maximum soldier health, specified in percent (0-100%; 100% = normal).
vars.playerRespawnTime – controls player respawn delay; specified in percent (100% = normal).
vars.playerManDownTime - controls player man-down time; specified in percent (100% = normal).
vars.bulletDamage – controls bullet damage; specified in percent (0-100%; 100% = normal).
vars.onlySquadLeaderSpawn – when set, players can only spawn on the squad leader.
vars.roundStartPlayerCount – when the server is in pre-round, it waits for this many players to be present until it proceeds to start the real round.
vars.roundRestartPlayerCount – when a round is going, if the number of players drops under this number, the round will be aborted and the server moves back to pre-round.

http://static.cdn.ea.com/...s_ServerAdministrator.zip
Het gaat niet alleen om de textures, die zijn bijna gelijk, het verschil zit hem in licht, shadows, tesselation etc.Anoniem: 372326 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 12:34:
[...]
Hoezo? Ik zie amper verschil tussen het plaatje van de Xbox 360 versie met HD texture pack en het plaatje van de PC versie.
Op pc hebben we ook grote sprongen gemaakt, kijk maar eens naar bf2 en bf3 textures, helaas beperkt directx wel de mogelijkheden van een pc en kunnen ontwikkelaars nog veel meer uit de huidige pc hardware halen als ze willen.
Lees de verslagen van dice maar eens met betrekking to frostbite 2.0, ze lopen tegen diverse beperkingen aan in dx 11 maar dat neemt niet weg dat ze ook wat voordelen hebben kunnen halen uit dx11 die in dx10 niet mogelijk waren.
Is waarschijnlijk een gameport. Zit wel op oude geluidskaarten vaak, maar de vraag is of je daar drivers voor kan vinden.
Vraag me af hoe BF3 speelt met de heli tov BF2. In BF2 had ik vaak liever een setje pedalen gehad voor zijdelings bewegen (anti-torque volgens wiki). De controle hiervan met de stick is toch niet zo super precies. Hopelijk zijn er ook unranked servers of andere mogelijkheden om rustig even aan de controls te wennen. Ik had voor BF2 ook wel een tijd nodig om fatsoenlijk te kunnen vliegen, met name zijlings + richting + bepaalde hoeveelheid throttle om mooie cirkels te maken voor je gunner. Nu zal het gelukkig wel meevallen in BF3 als je al gewend ben aan het besturen van een helicopter.
Als je toch een gameport hebt kun je ook je eigen pedalen maken
http://www.flightsim.com/main/howto/rudtoe.htm
Vraag me af hoe BF3 speelt met de heli tov BF2. In BF2 had ik vaak liever een setje pedalen gehad voor zijdelings bewegen (anti-torque volgens wiki). De controle hiervan met de stick is toch niet zo super precies. Hopelijk zijn er ook unranked servers of andere mogelijkheden om rustig even aan de controls te wennen. Ik had voor BF2 ook wel een tijd nodig om fatsoenlijk te kunnen vliegen, met name zijlings + richting + bepaalde hoeveelheid throttle om mooie cirkels te maken voor je gunner. Nu zal het gelukkig wel meevallen in BF3 als je al gewend ben aan het besturen van een helicopter.
Als je toch een gameport hebt kun je ook je eigen pedalen maken
http://www.flightsim.com/main/howto/rudtoe.htm
[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 23-10-2011 14:37 ]
Raku
Anoniem: 319893
Idd, zo pak ik het ook aan aangezien je geen sensitivity per voertuig hebt.Tsurany schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:20:
Vooral makkelijk DPI flink verhogen zodra je in een voertuig zit, kan je snel draaien
Die wingman extreme heb ik ook gehad
voornamelijk gebruikt voor Combat Flight Simulator van M$
Ik ook maar ik vind het niet de mooiste oplossing vooral als je snel uit het voertuig springt omdat die ontploft en je meteen onder vuur wordt genomen.Anoniem: 319893 schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:40:
[...]
Idd, zo pak ik het ook aan aangezien je geen sensitivity per voertuig hebt.
Die wingman extreme heb ik ook gehad![]()
![]()
![]()
![]()
voornamelijk gebruikt voor Combat Flight Simulator van M$
Als dice dit er niet inzet dan moet ik maar weer een third party tool gebruiken zoals in bc2.
Net even zitten kijken (kijk elke week wel invisible walls), maar het is vooral Marcus die enorm loopt te zeuren. En Marcus staat er nog wel om bekend dat hij uit zn nek kletst.Deem schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:35:
Ik vind het hele segment nogal vooringenomen eerlijk gezegd. Daarnaast vroeg ik mij af of het stukje over de enquete hetzelfde was als de (heel erg fake uitziend) plaatje dat hier gepost was.
Flickr PSN ID= cheironnl
Je hebt USB naar gameport adapters, zouden niet heel duur moeten zijnArsenius schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:21:
Ik heb ook nog wel een joystick van Logitech maar die komt uit het jaar nul volgens mij, nog op de seriële gamepoort aan te sluiten, of hoe heet dat ook alweer.
Heb 'm even gepakt, een Logitech Wingman Extreme [afbeelding]
Super post! Ik wordt wel redelijk blij van die settings. Nu nog hopen dat je straks ook fatsoenlijke filters in Battelog in kan stellen. Of toch wel in ieder geval een info schermpje waar je al die settings netjes ziet staan. Overigens ook mooi om te zien dat er dus wel gewoon een pre-round sessie komt als er te weining spelers zijn.... Niet dat gezeik dat je niet kan bewegen als je minder dan 8 spelers hebt (Caspian Border). Dat soort momentjes zijn juist perfect om even te oefenen met een jet of iets dergelijks.vinom schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 14:33:
Reconfiguring the game modes
Also, ik blijf toch hopen dat de retail versie een lading aan controls heeft die je kan gebruiken. Fatsoenlijk instelbare vehicle controls zijn toch wel erg tof. Dat is misschien vrij pittig op het begin, maar dan kan je tenminste fatsoenlijk leren vliegen. Heli vliegen is gelukkig al wel beter dan bij BC2 (Waar het echt alleen maar auto-hover / balance is).
Ah ja dit neigt naar hardware.. Maar zo een adapter kost een tientje en dan weet je nog niet of het goed werkt. Een nieuwe joystick kost misschien 40 euro of zo.gri- schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 15:24:
[...]
Je hebt USB naar gameport adapters, zouden niet heel duur moeten zijn
Als je ziet met de snelheid waarmee hij laag over de grond vliegt, denk ik niet dat het een groot probleem is.Help!!!! schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:21:
Ja, alleen dat dicht bij de grond vliegen de hele tijd vind ik toch een beetje tja, suf.
Ik heb de ServerAdministrator.zip gedownload en even wat rondgelezen:
Woei, meerdere soldiers aanmaken gaat dus tóch mogelijk worden, nice! Wat ook wel nice is, is dat het mogelijk gaat worden om zelf aan te geven wanneer de game pre-round is (op basis van aantal spelers). Heeft de server een minimaal aantal spelers, dan zal de ronde starten:Every BF3 PC player has exactly one EA account. The player can then have one or more soldier names.
Oeh, deze is ook wel nice:Currently, pre-round is active on all game servers. This is a pre-match state where players cannot move. You can change the number of players requires to go between pre-round and in-match using vars.roundStartPlayerCount and vars.roundRestartPlayerCount; however, see the section “Server settings and Battlelog” to see what implications it has for players using Quickmatch.
Overigens, de filters die beschikbaar komen in Battlelog met hun instellingen per mode:vars.regenerateHealth – when set, health regeneration is enabled.

[ Voor 75% gewijzigd door CH4OS op 23-10-2011 16:27 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien