Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 15:06

MeagaShira

MeagaShira_NL

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 13:28:
Zijn er misschien mensen op de PC die een extreme 3D pro gebruiken voor jets/choppers?
Heb hem gisteravond ook uitgeprobeerd en het was inderdaad met de standaardinstellingen waardeloos.
Alle keybundings weggehaald en alles nieuw erin gezet. Alleen de keys binden die je gebruikt en dan werkt hij perfect.

Heb zelf ook nog een paar vraagjes:

Speel op dit moment alles op low ben erg toe aan een pc upgrade maar goed....
Mijn gun verdwijnt af en toe en mijn geluid valt soms ook weg, hebben meerdere mensen hier last van of ligt dit gewoon aan mijn pc? Heb een duocore proc. 4 gig. geheugen en 8800gt gc.

Gister ook in de jet gevlogen en klopt het dat je echt alleen nog maar een gun hebt en dat je de missles later moet unlocken. Als dit zo is vind ik dat echt crappy. Je kan niet eens een luchtgevecht aangaan op deze manier.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Griffin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:39:
[...]
In combat, vooral als het zo stoffig is hebben ze snel zn combats bril (snowboardbril oid) op en die gaan ze echt niet na elke 100meter rennen schoonmaken ;).
Ik heb soms een normale bril op (als ik mn lenzen niet in doe) en zelfs die maak ik soms niet schoon als ik op het werk zit terwijl er wel stofplekjes op zitten.
Danku, daar doelde ik op. ;)
Hetzelfde effect wordt in veel motorcross games ook gebruikt om modder op de helm of bril te simuleren.
Dit zodat je een beetje het gevoel hebt werkelijk vies te worden. :P

Ik snap wel dat de vlekken een beetje te goed te zien zijn en dat kan irriteren. :)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MeagaShira schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:06:
[...]
Heb zelf ook nog een paar vraagjes:
Denk dat het aan je pc ligt, geen problemen hier.

Missiles moet je inderdaad unlocken (kan je zien op battlelog trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat me trouwens opvalt is dat de geluiden heel erg goed zijn, als je bijv. in een gebouw loopt en je hoort de schoten buiten, klinkt goed dof...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:58:
[...]

De knoppen die ik heb gezien waren "leave squad" en "find squad". Volgens mij kun je niet een specifieke squad joinen.
Erboven staan toch de squads? Als je daar in gaat kijken zie je de spelers in die squad zitten. Als je niet in een squad zit kun je find a squad doen wat random in een squad gooit of gewoon met a op een squad drukken, waarna je die squad joined.

Spotten is met de back knop overigens.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

MeagaShira schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:06:
[...]

...

Gister ook in de jet gevlogen en klopt het dat je echt alleen nog maar een gun hebt en dat je de missles later moet unlocken. Als dit zo is vind ik dat echt crappy. Je kan niet eens een luchtgevecht aangaan op deze manier.
klopt, maar je hoeft maar een paar vliegtuigen neer te halen of op een andere manier punten halen. Is goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:57
Heb gister voor het eerst lekker zitten knallen online. En wat een ervaring zeg, vaak dat ik gewoon met een smile achter mijn pc zit. De graphics zijn geweldig, en het geluid helemaal. Zitten nog wat kleine bugs en connectie problemen in maar vol lof voor dit spel. Kan niet wachten tot ik weer richting huis kan!

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:51
Een quote van het forum van Insidegamer!!!
quote: SlayerOfPrey
Voor de mensen die limited edition hebben gekocht maar geen physical warfare en specact pack niet bij hebben gekregen kunnen naar EA nederland bellen om ze toch te krijgen.
ALLEEN VOOR DE LIMITED EDITION versie.

Tel EA nederand : 020-8083219
Ik heb gebeld (ik heb de Limited Edition voor PS3) en ik kreeg 2 codes via de telefoon en ze werken!

Alleen wat ik wel raar vind is dat de content die je download niet in het spel weergeven wordt onder het kopje "store" Is ook met de Map Pack zo..

[ Voor 15% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Hmm SpecAct heb ik idd niet gezien, Physical Warfare heb ik wel kunnen unlocken met de key die ik had gekregen.

[ Voor 0% gewijzigd door aramdin op 28-10-2011 10:50 . Reden: typos fixed ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Wat mij opviel gister toen ik de single player aan het spelen was in offline mode. het stukje waar de aardbeving komt. (die in de trailers ook zichtbaar was) zag je in de trailer zo'n kleine helicopter knallen en dan viel al die ammo naar beneden van afgevuurde rounds. nu ben ik daar op gaan letten op hetzelfde stukje in de game op Ultra settings. maar ik kon toch echt geen afgevuurde ammo vallen. zitten ze nu trailers te pimpen om het vetter te laten lijken dan het in werkelijkheid is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:29:
Wat mij opviel gister toen ik de single player aan het spelen was in offline mode. het stukje waar de aardbeving komt. (die in de trailers ook zichtbaar was) zag je in de trailer zo'n kleine helicopter knallen en dan viel al die ammo naar beneden van afgevuurde rounds. nu ben ik daar op gaan letten op hetzelfde stukje in de game op Ultra settings. maar ik kon toch echt geen afgevuurde ammo vallen. zitten ze nu trailers te pimpen om het vetter te laten lijken dan het in werkelijkheid is??
ik denk van wel.

Dat doen ze toch met heel veel games.
Ook doen ze het vaak met de plaatjes die er gedurende de ontwikkeling naar buiten komen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
aramdin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:29:
Hmm SpecAct heb ik idd niet gezien, Physical Warfare heb ik wel kunnen unlocken met de key di ik had gekregen
Zat die SpecAct er overal standaard bij dan? (LE versie ps3)
Heb wel de Physical Warfare netjes gekregen.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Vaak was het of de specact kit of de pw niet beide.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ghostley schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:34:
[...]

Zat die SpecAct er overal standaard bij dan? (LE versie ps3)
Heb wel de Physical Warfare netjes gekregen.
SpecAct heb ik niet bij mijn Limited Edition gekregen, evenals de Physical Warfare. Alleen een acces code voor de Karakand Map Pack. Een telefoontje naar EA en kreeg gelijk 2 codes die ik niet had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-05 08:35

TheAshcat

Death from Above

turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

SpecAct heb ik niet bij mijn Limited Edition gekregen, evenals de Physical Warfare. Alleen een acces code voor de Karakand Map Pack. Een telefoontje naar EA en kreeg gelijk 2 codes die ik niet had!
Ik wil er ook heen bellen, alleen maar Karkand Map Pack code gekregen. Heb ik mijn code nodig? Want ik zit nu op stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
[...]

geld dit alleen voor de ps3 versie of kan je hier ook in aanmerking voor komen met een PC limited edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:02

Oxigeon

En zo is dat!

TheAshcat schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:40:
[...]

Ik wil er ook heen bellen, alleen maar Karkand Map Pack code gekregen. Heb ik mijn code nodig? Want ik zit nu op stage.
Hier hetzelfde. Ik ook alleen de Karkland Map pack. Dan moet ik vanmiddag ook eens eventjes een belletje plegen. Wat krijg je met die andere codes dan precies?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:33
Hmm lijkt me een leuk spel. Ik twijfel alleen of ik hem voor mn laptop moet kopen of voor mn ps3. Het is niet de snelste videokaart, maar shooters op de ps3 heb ik nog niet aan kunnen wennen. In de TS staat dat het meer een pc game is dan een console, maar kan niet helemaal de reden vinden. Iemand ervaring met spelen van bf3 op een laptop (dell xps17, 555m GT videokaart)?

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 22:56
Ik zit nu dus echt serieus vast .
spoiler: title
The final Destroyer , hoe ik ook die jump doet ik blijf dood gaan . Van Spacebar drukken wanneer het moet tot het nonstop rammen erop .Elke keer gaat gewoon die bom te dicht bij me af ookal doe ik het nog zo snel .

Pff Zal je altijd zien de next try gaat het ineens , maar deed werkelijk waar niets anders nu .

[ Voor 15% gewijzigd door MaFFia op 28-10-2011 10:47 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de Limited Edition voor de 360 gehaald bij Nedgame, maar hier zat ook geen Physical Warfare pack code bij. Wel de Karkand/vip pass toegevoegd, dus dat gaat goed. Ook zie ik hem niet op het doosje staan. Zijn er meer mensen met dit "probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
TheAshcat schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:40:
[...]

Je hebt alleen je e-mailadres nodig waar het EA account op staat.
Oxigeon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Hier hetzelfde. Ik ook alleen de Karkland Map pack. Dan moet ik vanmiddag ook eens eventjes een belletje plegen. Wat krijg je met die andere codes dan precies?

Wat krijg je met die andere codes?:
Physical Warfare Pack -- Storm the battlefield armed with a set of three exclusive weapons in the Physical Warfare Pack including: 1) the Type 88 light machine gun with bipod for deadly firepower and total zone control; 2) the SKS sniper rifle flash suppressor that provides increased stealth abilities for Recon soldiers; and 3) the lethal armor-piercing flechette ammo for the DAO-12 semi-automatic shotgun that will tear through anything in its path. Each weapon will be available for a limited time in-game, and will later become available to all players. Also unlocked is instant access to the highly versatile DAO-12 semi-automatic shotgun.

SPECACT Kit -- Players can expand their customizable options in Battlefield 3 with a set of eight unique multiplayer skins, one for each class in Battlefield 3.
Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

geld dit alleen voor de ps3 versie of kan je hier ook in aanmerking voor komen met een PC limited edition?
Durf ik niet te zeggen. Je kan het altijd proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Goeie tip over het bellen naar EA.
Ik heb helemaal niets gekregen: Geen physical warfare pack, kan geen Back to Karkand servers zien.
Gaar hoor.

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Kwartjuh schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:48:
Goeie tip over het bellen naar EA.
Ik heb helemaal niets gekregen: Geen physical warfare pack, kan geen Back to Karkand servers zien.
Gaar hoor.
Back to Karkand Map Pack komt pas later uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb van Bol twee keer de LTD voor Xbox besteld maar 1 PW code gekregen. Misschien dat ik zo ook even bel :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Trouwens, de medewerker die mij geholpen heeft wist eerst van niets. Hij zei van "huh"? Maar ik zei dat ik de Limited Edition had. Ik zei ook dat ik alleen Back to Karkand heb gekregen. (wat ook waar is) Hij keek toen in het systeem via mijn e-mailadres en er stonden 2 codes voor mij klaar!

[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:47:
[...]

[...]

Wat krijg je met die andere codes?:

[...]

[...]

Durf ik niet te zeggen. Je kan het altijd proberen!
Het betreft hoop ik geen engelse helplijn of wel? Anders moet ik er toch een woordenboek bij gaan zoeken geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Hoe voer je die codes in dan?
Ik heb ook een LE key gekocht maar geen extra opties, alleen BF3 in mijn origin.
Komen die er dan apart bij te staan ofzo?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb je nou voor de PC versie voor de LE ook een losse B2K code nodig? Ik heb die er ook niet bijgekregen namelijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Oxigeon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:50:
[...]

Het betreft hoop ik geen engelse helplijn of wel? Anders moet ik er toch een woordenboek bij gaan zoeken geloof ik
Nederlands. De helpmenu aan de telefoon vraagt wel of je het in het Engels wilt. Moet je niet op 1 gaan drukken maar gewoon wachten. Wordt je automatisch doorverbonden.
arjants schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:51:
[...]

Hoe voer je die codes in dan?
Ik heb ook een LE key gekocht maar geen extra opties, alleen BF3 in mijn origin.
Komen die er dan apart bij te staan ofzo?
Battlefield 3 openen en dan staat er Store in het beginmenu. En dan op driehoekje drukken (Redeem Code).

[ Voor 32% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:49:
Ik heb van Bol twee keer de LTD voor Xbox besteld maar 1 PW code gekregen. Misschien dat ik zo ook even bel :)
Bah, ik heb inderdaad de codes van bol.com via de mail ontvangen, alleen de game nog niet!

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:36
Ik zie dat de GoT platoon het GoT.net logo heeft verwerkt in het embleem?
Hoe wordt dit gedaan aangezien ik enkel de cijfers/logo's etc. kan gebruiken die de embleem editor mij biedt?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik heb die kitjes en die wapens ook niet gehad.
Ik kan wel zoeken op karkand maps (die komen nog)

Heb preordered via origin moet ik dan EA contacten voor me specact kit en me wapens?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Vrijdag schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:49:
Ik heb net hetzelfde. Ik heb bol gemaild, als ik vannamiddag nog geen antwoord heb bel ik ook even denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Arnevld schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:53:
Ik heb die kitjes en die wapens ook niet gehad.
Ik kan wel zoeken op karkand maps (die komen nog)

Heb preordered via origin moet ik dan EA contacten voor me specact kit en me wapens?
Lees maar een paar berichten terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Battlefield
We are going to perform maintenance to improve stability for all platforms on our servers. Therefore, online connectivity will be down from 8:00 to 9:00 UTC. Thank you for your patience.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
UTC is ongeveer gelijk aan Greenwich, dus bij ons van ongeveer 9:00 tot 10:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bokmaaa schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:59:
UTC is ongeveer gelijk aan Greenwich, dus bij ons van ongeveer 9:00 tot 10:00.
Nee het is nog zomertijd, dan leven wij in UTC+2, na dit weekend is het weer UTC+1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julianbtje
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
Hey mensen ik kan nergens meer vinden wat de site van GoT voor Battlefield 3 was als iemand die aan me wil sturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

De hitreg is toch significant anders dan bij BC2. Ik heb gister in een paar uurtjes spelen tot drie maal toe meegemaakt dat ik tijdens het repareren van mijn tank onder vuur kwam te liggen, vervolgens terug in mijn tank ging met 'E', maar uiteindelijk 'dood' in mijn tank belandde. Het ultieme voorbeeld van een vertraagde hitregistratie. Bij BC2 heb ik deze situatie nog nooit gezien.

Het maakt me verder niet zo veel uit om eerlijk te zijn, want uiteindelijk geld dit 'nadeel' ook vicaversa, dus dat middelt mooi uit.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTeek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 11:09

TheTeek

TheTeek

Op mijn voucher (welke in de game CD hoes zit) staat dat "Strike at Karkand" vrij gegeven wordt zodra hij uit is en dat dit op mijn limited edition game code geregistreerd staat.
Ik hoef dus geen extra code in te voeren voor Strike at Karkand.

De code voor de Physical warfare pack heb ik gekregen via de mail van Wehkamp, waarvoor hulde!!
Wehkamp leverde op de dag van uitgave, echt geweldig!

jammer alleen dat EA er een zooitje van maakt met origin en de overbekende activatie problemen.

Ik vind wel dat EA een generaal excuus mag aanbieden en iedereen de Strike at Karkand en packs mag doneren omdat wij trouwe PC gamer het spel LEGAAL hebben gekocht, maar doordat we legaal willen spelen niet eens kunnen spelen.

No one knows what TheTeek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Persoonlijk zou ik het een keer proberen met skiën, i.p.v. snowboarden, namelijk:

A. Met een ski- / snowboardbril zie je inderdaad de troep op het zichtvlak scherp.

B. Skiën gaat nu eenmaal sneller dan snowboarden om er ook echt last van te
kunnen hebben. Die gasten met zo'n plank liggen toch alleen maar languit ;)

Wat mij meer "stoort" in het spel zijn soms onverklaarbare lichtbronnen die flares
of vlekwerking geven. Als je er niet op let is het niet erg. Vreemd is het echter wel,
als je buiten staat met een flare in het zichtveld en er geen lichtbron te zien is.

Overigens is dit spel 'by far' het fraaist / meest realistisch vormgegeven, zonder
dat je het gevoel krijgt in een over de top achtbaanrit te zitten. Ook ondersteuning
en "tammere" momenten zoals op dat dak bij het hotel (verder van de actie af) is
een leuke afwisseling.
aicaramba schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:44:
[...]

Daar kun je gelijk in hebben (heb zelf geen bril), maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat je kunt scherpstellen op de viezigheid van de bril.. Te dichtbij lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
iemand al ervaringen met die helpdesk van EA voor de codes redeemen? sta nu al 20 min in de wacht zonder info hoeveel er nog voor me zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16-09 21:27
p.habo schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:03:
Persoonlijk zou ik het een keer proberen met skiën, i.p.v. snowboarden, namelijk:

A. Met een ski- / snowboardbril zie je inderdaad de troep op het zichtvlak scherp.

B. Skiën gaat nu eenmaal sneller dan snowboarden om er ook echt last van te
kunnen hebben. Die gasten met zo'n plank liggen toch alleen maar languit ;)

Wat mij meer "stoort" in het spel zijn soms onverklaarbare lichtbronnen die flares
of vlekwerking geven. Als je er niet op let is het niet erg. Vreemd is het echter wel,
als je buiten staat met een flare in het zichtveld en er geen lichtbron te zien is.

Overigens is dit spel 'by far' het fraaist / meest realistisch vormgegeven, zonder
dat je het gevoel krijgt in een over de top achtbaanrit te zitten. Ook ondersteuning
en "tammere" momenten zoals op dat dak bij het hotel (verder van de actie af) is
een leuke afwisseling.

[...]
Kan je skiën in BF3? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16-09 21:27
Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:04:
iemand al ervaringen met die helpdesk van EA voor de codes redeemen? sta nu al 20 min in de wacht zonder info hoeveel er nog voor me zijn.
20 minuten is 20 minuten, zelf goede ervaringen, voor me zelf een warfare pack key gekregen en voor mijn broertje ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Vanmiddag krijg ik mijn exemplaar voor de PS3 eindelijk binnen, ik kijk er echt zo naar uit. Alleen kan ik pas morgen spelen denk ik door alle sociale activiteiten die ik vanavond heb :(

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Dacuuu schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:05:
[...]

20 minuten is 20 minuten, zelf goede ervaringen, voor me zelf een warfare pack key gekregen en voor mijn broertje ook.
ik doelde meer op de gemiddelde wachttijd aangezien er geen bandje met hoeveel wachtende of de gemiddelde wachttijd is aanwezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 22:17
thx voor tip om te bellen.
Ik heb de ps3 BF3 Limited Edition binnen gehad met alleen Key voor Back to... te redeemen.
En tevens bij gunclub gratis kun gekregen .

Ik snap er alleen niks van of ik recht heb op meer codes, maar ik ga vanmiddag gewoon ff bellen :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 13-09 17:49
Ik heb alleen Physical warfare pack erbij gekregen en niet de back to Karkand code. Ze zijn lekker bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

Ik kan niet meer tegen dat stomme deuntje van de wachtrij van EA!

Al meer als 20 minuten nu :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
TheAshcat schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:11:
Ik kan niet meer tegen dat stomme deuntje van de wachtrij van EA!

Al meer als 20 minuten nu :S
Het is druk zeker? Ik had geluk, er werd gelijk opgenomen :p Maar belde ook om 9 uur!

[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyt_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:08:
thx voor tip om te bellen.
Ik heb de ps3 BF3 Limited Edition binnen gehad met alleen Key voor Back to... te redeemen.
En tevens bij gunclub gratis kun gekregen .

Ik snap er alleen niks van of ik recht heb op meer codes, maar ik ga vanmiddag gewoon ff bellen :D
ligt er aan waar je hebt besteld. Die specact en physical warfare codes zijn alleen bij bepaalde winkels.
spookz0r schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:10:
Ik heb alleen Physical warfare pack erbij gekregen en niet de back to Karkand code. Ze zijn lekker bezig. :)
die karkand code zit toch gewoon in je serial/online pass? of is dit anders bij pc

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2011 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
TRG schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:01:
De hitreg is toch significant anders dan bij BC2. Ik heb gister in een paar uurtjes spelen tot drie maal toe meegemaakt dat ik tijdens het repareren van mijn tank onder vuur kwam te liggen, vervolgens terug in mijn tank ging met 'E', maar uiteindelijk 'dood' in mijn tank belandde. Het ultieme voorbeeld van een vertraagde hitregistratie. Bij BC2 heb ik deze situatie nog nooit gezien.

Het maakt me verder niet zo veel uit om eerlijk te zijn, want uiteindelijk geld dit 'nadeel' ook vicaversa, dus dat middelt mooi uit.
Je werd misschien geraakt toen je net in de tank stapte en wist je lichaam in een laatste stuiptrekking zichzelf nog in de tank te krijgen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

spookz0r schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:10:
Goed dat back to karkand pas later uitkomt en je daar waarschijnlijk geen code van krijgt maar een upgrade op je Limited edition account.

Lekker bezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:11:
[...]

ligt er aan waar je hebt besteld. Die specact en physical warfare codes zijn alleen bij bepaalde winkels.
Dat dacht ik ook. Lees maar even terug. Ik heb het spel bij de Intertoys gekocht en heb de codes niet erbij gekregen. (alleen Karkand)

Na een tip van iemand die op Insidegamer zit, heb ik naar EA gebeld en de codes alsnog gekregen.
Voor de mensen die limited edition hebben gekocht maar geen physical warfare en specact pack niet bij hebben gekregen kunnen naar EA nederland bellen om ze toch te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Ok, thx ik ga toch bellen zet hem wel op speaker tijdens game haha kan het altijd proberen :P.

ik heb deze gun gratis erbij na registreren op de gungclub van EA.
M1911 met Tac light en supp

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Goed dat back to karkand pas later uitkomt en je daar waarschijnlijk geen code van krijgt maar een upgrade op je Limited edition account.

Lekker bezig....
Wel vreemd dat ik die Physcial Warfare pack wel krijg want die zat niet bij mijn pre-order....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Phyt_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:13:
Ok, thx ik ga toch bellen zet hem wel op speaker tijdens game haha kan het altijd proberen :P.

ik heb deze gun gratis erbij na registreren op de gungclub van EA.
M1911 met Tac light en supp
Deze is toch standaard unlocked ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
atlantisx schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

Ik heb er iets van 3.. m1911, m1911 tactical, m1911 supressed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
Nou ik speel op PS3 en zat kaartje bij dat ik me kon registreren daarvoor, en vanochtend gecheck en heb ze erbij.

net als spookz0r zelfde 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atlantisx schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

Je krijgt ze bij de gunclub, of als je al een battlefield veteraan bent (dus een eerdere titel gespeeld met je EA account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

spookz0r schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:14:
[...]

Wel vreemd dat ik die Physcial Warfare pack wel krijg want die zat niet bij mijn pre-order....
Volgens mij geven ze die zo weg.

Weet niet of dit speciaal onderdeel is van limited Edition of preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:20:
[...]

Volgens mij geven ze die zo weg.

Weet niet of dit speciaal onderdeel is van limited Edition of preorder.
Was volgens mij alleen bij bepaalde webshops. Ik heb toen de pre-order bij EA gedaan en daar hadden ze het alleen over Back To Karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:16:
[...]

Je krijgt ze bij de gunclub, of als je al een battlefield veteraan bent (dus een eerdere titel gespeeld met je EA account).
Dan zeg ik het nog maar één keer! ALS JULLIE SPECACT EN PHYISCAL WARFARE PACK NIET HEBBEN GEKREGEN:

Na een tip van iemand die op Insidegamer zit, heb ik naar EA gebeld en de codes alsnog gekregen.

Succes! :) Volgens mij krijgt EA heel veel telefoontjes...

[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

Dan zeg ik het nog maar één keer! ALS JULLIE SPECACT EN PHYISCAL WARFARE PACK NIET HEBBEN GEKREGEN:

[...]

Succes! :)
met recht success.. sta pas 45 min in de wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

^^ Werkt dat alleen als je op Origin hebt besteld, of ook ergens anders? (Direct2Drive in mijn geval?)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:02
Geld dat ook voor de PC spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:29:
[...]

met recht success.. sta pas 45 min in de wacht.
Haha. Dat is zuur. Ben ik blij dat ik vroeg belde ;) (werd gelijk opgenomen :P :P)
Mr_x007 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:30:
Geld dat ook voor de PC spelers?
Weet ik niet. Je kan het proberen. Maar het is erg druk volgens mij.
Nakebod schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:30:
^^ Werkt dat alleen als je op Origin hebt besteld, of ook ergens anders? (Direct2Drive in mijn geval?)
Ik heb mijn spel bij de Intertoys gekocht. Het gaat erom dat je de Limited Edition hebt. (en dat je de Phyiscal Warfare Pack en SpecAct pack niet hebt gekregen, maar wel Karakand)

[ Voor 58% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
@turkey,

wij hadden het over de m1911 gun unlocken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Phyt_ schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:31:
@turkey,

wij hadden het over de m1911 gun unlocken ;)
Die krijgt iedereen volgens mij. Die van mij is geen Pre-order namelijk ;)

Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb gister die Physcial Warfare pack ingevuld (PS3).
Maar ik zie die wapens nog helemaal niet terug in battlelog enzo :/

Wanneer worden die dan actief??

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
wat trouwens wel een mooi stukje is, 2e level als je voorganger net naar buiten loopt en zo door zn kop geschoten wordt....mooie vertraging etc...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mon0lith schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:33:
Ik heb gister die Physcial Warfare pack ingevuld (PS3).
Maar ik zie die wapens nog helemaal niet terug in battlelog enzo :/

Wanneer worden die dan actief??
Als je naar My Soldier gaat en je wapens gaat "customizen" zouden ze als het goed is daar tussen moeten staan. Let wel op dat niet elke wapen die je krijgt bij elk type soldier zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:28:
[...]

[...]

Succes! :) Volgens mij krijgt EA heel veel telefoontjes...
En over een paar uur kan het niet meer omdat ook mensen zonder LE gaan bellen en ze de stekker eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Laatst online: 13-09 16:30
Nog steeds geen PWP code voor de PC gekregen via email ... vind het wel erg slecht hoor !!

Je weet als klant gewoon niet waar je aan toe bent krijg je de code nog of zijn ze je vergeten ?

Support zegt je krijgt de code via mail ja leuk maar wanneer dan slecht geregeld dat is het ga maar weer in de rij staan en even hard klagen (doe ik eigenlijk nooit) voor compensatie en of een mail met de codes dit is niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Voor de mensen die graag die specact kit willen of de physical warfare;
Heb je een limited edition, maar geen codes van je webshop/store/whatever gekregen, bel dan even op.
Het is al een aantal keer gezegd in dit topic maar het blijft terugkomen.

Heb je geen limited edition, ga dan hier niet vragen, wanneer krijg ik die code en hoe en waarom en weet ik veel.

Maar bel dan even op naar EA, grote kans dat je geen code krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:08
Een paar uur is goed, ik sta nog 43 min in de wacht voor de live chat, Maar dat is het wel waard voor mijn missende codes..

[ Voor 10% gewijzigd door 6pack15 op 28-10-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Awaken1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:38:
Voor de mensen die graag die specact kit willen of de physical warfare;
Heb je een limited edition, maar geen codes van je webshop/store/whatever gekregen, bel dan even op.
Het is al een aantal keer gezegd in dit topic maar het blijft terugkomen.

Heb je geen limited edition, ga dan hier niet vragen, wanneer krijg ik die code en hoe en waarom en weet ik veel.

Maar bel dan even op naar EA, grote kans dat je geen code krijgt.
Ze controleren je account. Je moet een e-mailadres opgeven. Dus ze zien zo of je de Limited Edition hebt of niet.

Voor de mensen met de normale versie van BF3: Phyiscal Warfare Pack wordt binnenkort voor iedereen toegankelijk. Of dat met SpecAct gaat gebeuren weet ik niet.

[ Voor 11% gewijzigd door turkeyhakan op 28-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Ze controleren je account. Je moet een e-mailadres opgeven. Dus ze zien zo of je de Limited Edition hebt of niet.
Daarom heb ik er bijgezet:
Grote kans dat je geen code krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:39:
[...]

Inderdaad. Ze kunnen zien dat je al online hebt gespeeld dmv je Karkland code. En dat betekend dan dus ook dat je de LE hebt.

Wat ik trouwens een onwijs *** level vind is Operation metro. Ik vind daar echt geen ballen aan. Geen voertuigen etc. (zonder voertuigen ben ik te slecht haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 11:03
Oxigeon schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:41:
[...]

Inderdaad. Ze kunnen zien dat je al online hebt gespeeld dmv je Karkland code. En dat betekend dan dus ook dat je de LE hebt.

Wat ik trouwens een onwijs *** level vind is Operation metro. Ik vind daar echt geen ballen aan. Geen voertuigen etc. (zonder voertuigen ben ik te slecht haha)
het is geen KarkLand.... :+

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
De MAV van de recon is echt win, gratis wallhack :D

Oh, en als je een scopes als de x4 of holo scope op je sniper rifle zet heb je geen lens flare meer. Erg handig als je wat stealthy wil spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 28-10-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
Volgens mij is er wel lens flare bij een x4? Alles onder x4 heeft geen lens flare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Bevestiging voor Limited edition PC.

na 55 minuten in de wacht gestaan te hebben zijn er netjes 2 codes aangemaakt voor me.

1 voor physical warfare en 1 voor spec-acts allebij al ingevoerd en werkend.

nu nog hopen dat ik vanavond een keer door die domme activatie heen kom en mischien zelfs kan spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:44:

na 55 minuten in de wacht gestaan te hebben zijn er netjes 2 codes aangemaakt voor me.

nu nog hopen dat ik vanavond een keer door die domme activatie heen kom en mischien zelfs kan spelen!!
Veel plezier ;) Ik zei het toch! Anderen blijven nog geloven dat het voor een aantal winkels geldt. Maar 55 min gewacht? Ziek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:08
Bevetiging voor Limited edition PC.

Wat heb je precies gevraagd? Gewoon zeggen dat je de codes niet hebt ontvangen oid? (Heb dus wel limited edition 360 versie, maar geen codes :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik heb dus een LE besteld bij bol.com, en gisteren de gewone op Origin en die heb ik geactiveerd.

De LE is daarnet geleverd. Als ik die wil verkopen, kan ik dan niet gewoon enkel de key aan die persoon geven? En zit Back to Karkand automatisch bij die LE? Of krijg ik daar ook een key voor en kan ik die dan ingeven bij m'n gewone editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
turkeyhakan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:45:
[...]

Veel plezier ;) Ik zei het toch! Anderen blijven nog geloven dat het voor een aantal winkels geldt.
waarschijnlijk is dat ook zo maar na alle problemen met origin activatie denk ik niet dat ze heel erg moeilijk zijn in het verschaffen van deze extra's. soort van compensatie zeg maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
mngm schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:44:
Volgens mij is er wel lens flare bij een x4? Alles onder x4 heeft geen lens flare.
Aleen rifle scopes(x7,x8 en x12) hebben lens flare dacht ik. De holo werkt trouwens een stuk beter als de x4, dus op zich maakt het niet eens veel uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888

telefoon of chat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAshcat

TheAshcat

Death from Above

RaCio schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:47:
[...]

Aleen rifle scopes(x7,x8 en x12) hebben lens flare dacht ik. De holo werkt trouwens een stuk beter als de x4, dus op zich maakt het niet eens veel uit :p
Ben ook niet echt zo'n fan van de 4x, op lange afstand prima maar close range heb ik liever wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48

Hoe komt het dat je beide hebt dan? Ik dacht altijd dat je maar een krijgt? Ik heb alleen physical warfare gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En ik alleen de specact. Wat zit er in de physical warfare pack?

.edit:
Claim battlefield superiority this Autumn! The Battlefield 3 Limited Edition: Physical Warfare Pack is now available for pre-order exclusively at GAME and Gamestation in the UK.

Players can storm the battlefield armed with powerful weapons and items only available in the Physical Warfare Pack including the Type 88 light machine gun with bipod for superior firepower and total zone control, the SKS sniper rifle flash suppressor that provides increased stealth abilities for Recon soldiers, and the lethal armour-piercing flechette ammo for the DAO-12 semi-automatic shotgun that is sure to tear through anything in its path. Also included is day one access to the highly versatile DAO-12 semi-automatic shotgun itself.
Die blief ik ook wel :9

[ Voor 112% gewijzigd door .oisyn op 28-10-2011 11:54 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
TheAshcat schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:48:
[...]

Ben ook niet echt zo'n fan van de 4x, op lange afstand prima maar close range heb ik liever wat anders.
Klopt close combat is het lastig ! Gisteren nacht ben ik een paar keer opgeblazen in me Humvee op de GoT server nadat ik een paar gasten neer gemaaid had met de machinegun on top lol. Geweldig hoe dat eruit ziet opgeblazen worden was nog nooit zo vet !!

PS: sta nu ook in de telefonische wacht bij EA support voor mijn PWP code ... 55min :F hoop dat het sneller gaat irrtitante muziekje |:( .

[ Voor 12% gewijzigd door JT888 op 28-10-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
EnigmaNL schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:50:
[...]

Hoe komt het dat je beide hebt dan? Ik dacht altijd dat je maar een krijgt? Ik heb alleen physical warfare gekregen.
ik heb gewoon om beide gevraagd :)

na 55 min aan de telefoon en gister een belabberde ervaring met de chat support deden ze hier niet heel moeilijk om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
ja maar ik heb de specact al :P en de dogtags ook G2Play all the way :9 was 5 EUR ofzo O-)

Die chat support doet helemaal niks ... die zeggen gewoon wacht op de email schiet je helemaal niks mee op en andere die weten niet hoe ze je moeten helpen om gek van te worden.

Maargoed ik kan te minste gamen sommige hier komen niet eens door de activatie !

De rompslomp is lastig maar de game is echt heel erg vet als je niet zo nauw neemt met de bugs die nog glad gestreken moeten worden !

Is die day 1 patch er al eigenlijk niks van gemerkt.

[ Voor 121% gewijzigd door JT888 op 28-10-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 09:33
Flghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

ik heb gewoon om beide gevraagd :)

na 55 min aan de telefoon en gister een belabberde ervaring met de chat support deden ze hier niet heel moeilijk om :)
Kun je EA ook mailen? Zoja, weet je toevallig welk mail adres?
Ik zelf kreeg gister 2 mailtjes van Origin , 1 van de limited edition en 1 van de Phyiscal Warfare Pack.
Heb hem gepreorderd via Origin dus zou ook graag spec-acts willen hebben.

Excuses als het al in de topic staat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
JT888 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:55:
ja maar ik heb de specact al :P en de dogtags ook G2Play all the way :9 was 5 EUR ofzo O-)
Gratis voor mij bij G2play :p Had blijkbaar genoeg punten om hem daarmee aan te schaffen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultismash
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 20:17

Ultismash

Whooptie Doo

Johnnyzz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:58:
[...]

Kun je EA ook mailen? Zoja, weet je toevallig welk mail adres?
Ik zelf kreeg gister 2 mailtjes van Origin , 1 van de limited edition en 1 van de Phyiscal Warfare Pack.
Heb hem gepreorderd via Origin dus zou ook graag spec-acts willen hebben.

Excuses als het al in de topic staat :'(
via: https://help.ea.com/home moet je op de knop "praat met een gameadviseur" en het er dan gewoon inzetten dat het over de packs gaat. Ik weet alleen niet of het zo ook werkt. Aangezien ik hem zo ook pas net heb ingediend.

Stille genieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Laatst online: 09:33
Ultismash schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:05:
[...]

via: https://help.ea.com/home moet je op de knop "praat met een gameadviseur" en het er dan gewoon inzetten dat het over de packs gaat. Ik weet alleen niet of het zo ook werkt. Aangezien ik hem zo ook pas net heb ingediend.
Heel erg bedankt! Sta nu ff in de queue voor de Live Chat, even wachten dus.
Bedankt!
Pagina: 1 ... 19 ... 83 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP:

Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.

(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.

Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.

De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl

Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien