Een beetje respect en geduld naar ander gebruikers aub
[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 28-10-2011 09:59 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 86% gewijzigd door PWM op 28-10-2011 09:59 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
mja, ze crashen ongeveer om het uurTsurany schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:27:
Die crash zal wel komen door de PB update. Voor dat soort updates is een server restart nodig en dat wordt natuurlijk niet aangekondigd dus komt over als een crash.
Er zijn wel wat meer dan 3 down
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 28-10-2011 10:00 ]
Woeps, door alle "Only one soldier berichten" zag ik dit helemaal over het hoofd. Super bedankt!Madbee schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:26:
[...]
origin id veranderen, anders kan het niet, ff googlen.
nope. alleen jouw servers werken niet.Stewie! schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:29:
[...]
Er zijn wel wat meer dan 3 down
EA heeft namelijk een storing. Je kan ook niet reconnecten nu.
Zullen we het even gezellig houden en niet op de man gaan spelen?
niks persoonlijks hoor.partyondude schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:40:
[...]
Zullen we het even gezellig houden en niet op de man gaan spelen?
Right. Wie van ons twee heeft alle informatie?
[ Voor 21% gewijzigd door Stewie! op 28-10-2011 03:16 ]
Breng het dan anders. Volgens mij hoeft i3d zich niet te gaan verantwoorden hier op GoT, ze zullen vast, net als EA en Dicve hun stinkende best doen om ons zo snel en soepel mogelijk te laten gamen
[ Voor 96% gewijzigd door PWM op 28-10-2011 10:00 ]
single player ja...MarcHeijerman schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:23:
lekker dan koop je notabene een spel, kan je nog niet spelen.... usenet versie werkt zonder problemen
Ja. Wij kunnen verdomme als legitieme spelers niet eens bij de campaign door de spastische, zinloze pogingen van de uitgever om piraterij tegen te gaan.
hoi
ik speel al sinds maandag MPSua schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:37:
[...]
Ja. Wij kunnen verdomme als legitieme spelers niet eens bij de campaign door de spastische, zinloze pogingen van de uitgever om piraterij tegen te gaan.
Terwijl de piraten al lang kunnen spelen.
[ Voor 26% gewijzigd door RocketKoen op 28-10-2011 01:44 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2011 01:47 ]
Hoe dan? Kun je op de console wel specifiek een squad kiezen dan? Ik vind het suf dat je (iig op de PC) nog altijd automatisch wordt ingedeeld in squads.Martinspire schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:44:
Verder is het verbeterde squadsysteem ook prima op de console. Hoewel je wederom niet altijd bij elkaar komt te zitten als je een nieuwe game in gaat, kun je nu wel weer snel bij elkaar komen.
Laat dat achterwege alsjeblieft. Of bewaar het voor het slowchat-topic ofzo.(haha)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Lag heb ik ook behoorlijk last van ja. Denk dat de meeste servers nog behoorlijke moeite hebben met grote spelersaantallen (en Dice ook, aangezien rubberbanding ook in BC2 zat, maar dan in mindere mate).Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:55:
[...]
Zoals gigantische lag waardoor het soms gewoon onspeelbaar is.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
In het spawnscherm kun je via Y het squad overzicht zien en daar dus kijken wie waar zit, maar ook leaven en specifiek squad joinen. Als er dan (naast jou) nog iemand bij komt, zit je in dezelfde squad. (Dit gebeurd dus niet meteen). Via X kun je overigens je loadout aanpassen..oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:47:
[...]
Hoe dan? Kun je op de console wel specifiek een squad kiezen dan? Ik vind het suf dat je (iig op de PC) nog altijd automatisch wordt ingedeeld in squads.
[ Voor 8% gewijzigd door Wim1951 op 28-10-2011 01:56 ]
3X Multiplus II 10KVA, 2x MPPT RS 450/200, 48v 82kWh LiFePO4, 21kwp PV
De knoppen die ik heb gezien waren "leave squad" en "find squad". Volgens mij kun je niet een specifieke squad joinen.Martinspire schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:49:
maar ook leaven en specifiek squad joinen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Zijn nog een paar anderen die dat ook hebben. Dat is weer typisch DICE, in plaats van het fatsoenlijk fixen zodat gebruikers het niet zien doen ze het op deze manier. Echt belachelijk.Gundogan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:49:
Shotgun suppressor alleen voor Dice employees?! omgwtffailgame!870 met suppressor + slugs zou wel leuk zijn. Achja, dan maar alleen de slugs halen voorlopig voordat we aan de andere wapens beginnen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Op een medic richten en op Q rammen. Zelfde voor ammo.Wim1951 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:54:
Welke toets moet je gebruiken om munutie of medic te vragen enzzz ? ( voor PC )
[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 28-10-2011 02:05 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik heb er een kopietje van RELOADED naast die al een paar keer van pas is gekomen. Feit is wel dat met elke nieuwe poging om piraterij tegen te gaan, het makkelijker wordt om piraterij goed te praten. Al met al wel jammer, want het is een flinke smetvlek op een anderzijds prima game.Sua schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:37:
[...]
Terwijl de piraten al lang kunnen spelen.
Ja zeker kan dat wel, : leave squad, dubbelklik op de squad die je wil, onderaan in scherm (nogal onduidelijk) staat er join.oisyn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:58:
[...]
De knoppen die ik heb gezien waren "leave squad" en "find squad". Volgens mij kun je niet een specifieke squad joinen.
Je hebt toch een menu om iemand te bedanken enz, of zit dat er in BF3 niet in ?jagermeister schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:03:
[...]
Op een medic richten en op Q rammen. Zelfde voor ammo.
Of ze het gaan geven is een 2de
Heb je niet, enkel dus het aimen + knop = hopen dat je ooit wat krijgt.Wim1951 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:18:
Je hebt toch een menu om iemand te bedanken enz, of zit dat er in BF3 niet in ?
Iemand gooide een medic pak naar mij, en ik wilde hem bedanken maar wist niet hoe dat te doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
hoi
Heb je wel, alleen het werkt brak. Hou Q maar eens ingedrukt. Dan kun je kiezen voor "Thank you".SinergyX schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:21:
[...]
Heb je niet, enkel dus het aimen + knop = hopen dat je ooit wat krijgt.
Iemand een idee welke knop dat is op de 360?jagermeister schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:32:
[...]
Heb je wel, alleen het werkt brak. Hou Q maar eens ingedrukt. Dan kun je kiezen voor "Thank you".
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Oh.. tja.. op de 360 is die functie er niet. Alleen voor PC dacht ik.Foxl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:41:
[...]
Iemand een idee welke knop dat is op de 360?
EA Online ligt er hier weer vrolijk uit. Handig!
Anti. Dito voor spotting neem ik aan, dat is ook de Q?jagermeister schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:42:
[...]
Oh.. tja.. op de 360 is die functie er niet. Alleen voor PC dacht ik.
I'm really easy to get along with, once you people learn to worship me...
Ja, maar een korte druk op de QFoxl schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:44:
[...]
Anti. Dito voor spotting neem ik aan, dat is ook de Q?
[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 28-10-2011 02:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 16% gewijzigd door Adanteh op 28-10-2011 03:15 ]
Grappige is, dit is de 1e keer in 10 jaar dat ikk een game legaal koop en dan krijg je dit, anyway via de crack van skidrow heb ik die activation omzeilt, en kan ik gewoon online spelen! want mijn origin account is wel gewoon geactiveerd.marco282 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:29:
ik blijf dit maar krijgen
Je hebt geprobeerd om toegang tot een beveiligd bestand te krijgen, dat vóór gebruik online moet worden geactiveerd.
Klik op de knop 'Volgende' om door te gaan, of klik op 'Afsluiten' om de activeringsprocedure af te breken.
[ Voor 17% gewijzigd door Tiesemans op 28-10-2011 07:06 ]
Ties Thee
[ Voor 6% gewijzigd door Sargan op 28-10-2011 07:39 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Als je niks veranderd hebt met de keys, dan zou je met de muis kunnen sturen en met 'A' en 'D'...Sargan schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 06:56:
Het is wel even wennen zeg, het voertuigen besturen gaat goed, alleen een jet of helicopter....pffff erg lastig, heb geen joystich dus alles met het toetsenbord, maar het lukt me gewoon niet, ik stijg op en vervolgens kan ik niet naar links of rechts gaan...? Ik heb de keys niet veranderd.
Super! Dank voor je reply, moet je dan de W ingedrukt houden? Of is het goed als je eenmaal in de lucht bent?priemt schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:36:
[...]
Als je niks veranderd hebt met de keys, dan zou je met de muis kunnen sturen en met 'A' en 'D'...
'W' en 'S' zorgen ervoor dat je omhoog gaat dan wel naar beneden dmv meet power of minder.
even je camera view wijzigen met 'C' en tjekken of dit werkt. Zo ja, dan sensitivity aanpassen indien nodig.
Ik heb ook niks aangepast, en kan er prima mee vliegen... (killen is iets anders)
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
pfft ik kom ook van cod en heb nu net 2 (!) potjes gespeeld maar stond beide 2eDanielWW2 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:59:
Net even wat potjes op de GoT rush server gespeeld en ik moet zeggen dat het wel lekker speelt tegen GoT spelers. Het is voor de verandering geen clusterf*ck van granaten en recon spelers. Nu is ongeveer een 3de maar recon wat al een gigantische verbetering is.![]()
Maar wat me met name opviel is dat er überhaupt voor het objective werd gespeeld. Dat zie je ook niet elke dag, zeker met een lading CoD noobs nieuwe spelers.![]()
Verder zitten er ook wat noobs tussen die je lekker dan afschieten.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Burp
Spotting is er wel op de 360...jagermeister schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:42:
[...]
Oh.. tja.. op de 360 is die functie er niet. Alleen voor PC dacht ik.
Je kan hem op de pc spelen via battlelog, moet je hem natuurlijk wel voor pc gekocht hebben (en geïnstalleerd natuurlijk)Wii4all schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:29:
Als ik nu op battlelog inlog op de site staat er quickmatch, betekend dit dat ik ook op de pc zou kunnen spelen?
Of is dit geen plek om een spel te starten.
[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 28-10-2011 08:34 ]
PSN: Von_Smallhausn
Ik heb vaker met jou COD gespeeld, jij bent qua objectives spelen ook niet een typisch COD spelersuperwashandje schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:09:
[...]
pfft ik kom ook van cod en heb nu net 2 (!) potjes gespeeld maar stond beide 2e
[ Voor 47% gewijzigd door h1ttent1t op 28-10-2011 09:00 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik vind het ook idioot dat als je inlogt op battlelog (als ps3 speler), dat je de server browser kan zien, dat hij klaagt over de onbrekende plugin, dat je quick match ziet staan. Dit is allemaal compleet nutteloos als je de ps3 versie hebt.Wii4all schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:29:
stomme vraag ik stel hem toch.
Gisteren op de ps3 gespeeld.
Als ik nu op battlelog inlog op de site staat er quickmatch, betekend dit dat ik ook op de pc zou kunnen spelen?
Of is dit geen plek om een spel te starten.
Dit kan alleen door je Origin ID aan te passen: http://www.origin.com/us/change-idpica schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:55:
Weet iemand hoe je in hemelsnaam je nick kan aanpassen?
Verwijderd
dat plugin is één klein dingetje onder aan het scherm. Ik snap niet dat mensen zich echt zo storen aan een paar knopjes. Als je het niet gebruikt klik je er gewoon niet op, lijkt me simpel zat.mngm schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:56:
[...]
Ik vind het ook idioot dat als je inlogt op battlelog (als ps3 speler), dat je de server browser kan zien, dat hij klaagt over de onbrekende plugin, dat je quick match ziet staan. Dit is allemaal compleet nutteloos als je de ps3 versie hebt.
Rare gang van zaken hoor, wat is hier nou weer de reden voormhoogendam schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:57:
[...]
Dit kan alleen door je Origin ID aan te passen: http://www.origin.com/us/change-id
Verwijderd
Je moet die spellen linken aan je EA account!Tiesemans schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 06:32:
Op welke manier registreert Battlelog of/en Origin dat je Battlefield games veteraan bent ?
Heb ze allemaal stuk gespeeld behalve Bad Company 2 maar geen flauw idee waarom ik het niet in mijn Battlelog profile heb staan ?
Komt het omdat ik via EA nooit online de betreffende titels gekocht heb ?
Overigens heb ik mijn eigen platoon gestartgenaamd : Tour of Duty (Je zou denken dat die naam al lang gekozen was
)
Op Gametrailers (Combat Facts) hebben ze dit getest en de manier waarop shotguns zijn geïmplementeerd in bijv. BFBC2 (en nu dus ook in BF3) is waarheidsgetrouw. Met slugs moet je erg ver kunnen schieten!Griffin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:59:
[...]
• In de SP zijn de shotguns best vervelend, ze hebben een (in mijn ogen) te grote range. De krant is in principe goed maar de enemy begint als een dolle te sprayen van afstand en ze krijgen me nog te pakken ook.
[ Voor 31% gewijzigd door aramdin op 28-10-2011 09:16 ]
Wat voorn vlekjes?Jimmy-time1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
Ik heb gisteren even een paar levels SP gespeeld op de PS3. Het is prima te spelen en ziet er op zich mooi uit maar man, wat erger ik me aan die vlekken (weet de officiele benaming zo niet) op het scherm. Je loopt in het pikkedonker rond en toch heb je constant van die ronde vlekjes op je beeld. Ik snap echt niet waarom dat er in moet zitten. Dat speelt niet prettig en ziet er niet uit.
Hebben meer mensen hetzelfde idee of ben ik de enige?
Die vlekjes zijn water, vuil en andere troep.Jimmy-time1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:17:
Ik heb gisteren even een paar levels SP gespeeld op de PS3. Het is prima te spelen en ziet er op zich mooi uit maar man, wat erger ik me aan die vlekken (weet de officiele benaming zo niet) op het scherm. Je loopt in het pikkedonker rond en toch heb je constant van die ronde vlekjes op je beeld. Ik snap echt niet waarom dat er in moet zitten. Dat speelt niet prettig en ziet er niet uit.
Hebben meer mensen hetzelfde idee of ben ik de enige?
PSN ID: Ancta
[ Voor 5% gewijzigd door p.habo op 28-10-2011 09:35 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hahaha... *proest* ; ja want ik heb in het echte leven ook altijd last van vlekjes op mijn ogen en lensflaresGhostley schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:20:
[...]
Die vlekjes zijn water, vuil en andere troep.
Ze kunnen inderdaad irritant zijn, maar het voegt wel wat toe aan realisme.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Alsof jij modder op je ogen laat zittenGhostley schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:20:
[...]
Warhammer en PC games en lego
Dat klinkt gewoon als Lag, je latency was te hoog of de server was overbelastOynky schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:13:
Beste mede tweakers.
Gisteren net als half Nederland BF3 kunnen spelen. Helaas had ik het PB probleem, uit eindelijk opgelost, er was nog een probleem. Elke 5 meter die ik deed, ging ik 4 meter weer terug teleporteren. Zag er niet veel over op het forum dus ben benieuwd of iemand hier daar iets van weet. Hopelijk gaat het vanavond wel goed dan als ik thuis ben van stage, meteen evt een fix toepassen van iemand!
Het zou realistisch zijn als je een bril had die je niet schoonmaakte misschien.Ghostley schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:20:
[...]
[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 28-10-2011 09:39 ]
Dat is het hem juist.apex667 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:30:
[...]
Dat klinkt gewoon als Lag, je latency was te hoog of de server was overbelast
In combat, vooral als het zo stoffig is hebben ze snel zn combats bril (snowboardbril oid) op en die gaan ze echt niet na elke 100meter rennen schoonmakenaicaramba schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:30:
[...]
Het zou realistisch zijn als je een bril had die je niet schoonmaakte misschien.
En eigenlijk is het dan nog te dichtbij om er op te kunnen focussen. Dus eigenlijk zou een glazen plaat zo'n 30 cm voor je heeft dat zelfde 'realisme' geven.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Daar kun je gelijk in hebben (heb zelf geen bril), maar dan nog kan ik me niet voorstellen dat je kunt scherpstellen op de viezigheid van de bril.. Te dichtbij lijkt me.Griffin schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:39:
[...]
In combat, vooral als het zo stoffig is hebben ze snel zn combats bril (snowboardbril oid) op en die gaan ze echt niet na elke 100meter rennen schoonmaken.
Ik heb soms een normale bril op (als ik mn lenzen niet in doe) en zelfs die maak ik soms niet schoon als ik op het werk zit terwijl er wel stofplekjes op zitten.
Verwijderd
ik heb het zelfde probleemFlghter1982 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:37:
Ik kan hem nog steeds niet activeren. als ik nu opstart uit origin kom ik meteen op een battleblog website van origin waar ik mijn email en pw in moet vullen maar als ik dan op enter druk gebeurd er niets. anderen hier ook last van?
Dit zijn toch de unlocks voor de speciale uitvoeringen van het spel?Tsurany schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:00:
[...]
Zijn nog een paar anderen die dat ook hebben. Dat is weer typisch DICE, in plaats van het fatsoenlijk fixen zodat gebruikers het niet zien doen ze het op deze manier. Echt belachelijk.
Verwijderd
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
ik heb het zelfde probleem
Ik heb gisteren een mail gekregen van bol.com (daar had ik bf3 gekocht) met de serial voor de specact kit, deze serial moet je in de playstation store invoeren (icoontje rechtsboven).Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:49:
Ik kon het in de start post en via google niet vinden; weten jullie misschien hoe je de SpecAct kit activeerd? (PS3). Of moet ik gewoon nog even geduld hebben tot de DLC uitkomt?
Nee, key zit vast aan je origin account. Ken iemand die 2 keer een key heeft geactiveerd, maar dan ben je gewoon je key kwijt. even contact opnemen met de live support voordat je wat doet.PuckStar schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:51:
Weet iemand of je key gekoppeld is aan je Soldier? Ik krijg namelijk vandaag de Unlimited versie en wil die uiteraard gebruiken. Kan ik gewoon die key invoeren en de huidige deactiveren?
Moet ik het spel hereinstalleren? Of is de install van beide games wel hetzelfde?
over welke vlekken hebben jullie het?Jimmy-time1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:52:
Als je geraakt wordt komt er tijdelijk bloed in beeld. Dat verdwijnt ook gewoon weer. Niks mis mee!
Die vlekken blijf je echter constant houden en dat speelt niet fijn.
Verwijderd
Ah thnx! had inderdaad de code van de week al ontvangen via Wehkamp. Ik dacht dat de SpecAct echt als artikel in PS store moest staan (aangezien die van BFBC2 er ook te koop staan).mngm schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:54:
[...]
Ik heb gisteren een mail gekregen van bol.com (daar had ik bf3 gekocht) met de serial voor de specact kit, deze serial moet je in de playstation store invoeren (icoontje rechtsboven).
Zie geposte link iets hoger op deze pagina. Dan zie je die vlekken wel duidelijk in beeld.Lt.Kraken schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:58:
[...]
over welke vlekken hebben jullie het?
Ja je word geraakt en er komen vlekken en 'bloed' zichtbaar, maar zowel de vlekken als bloed is weg dan bij mij? of ik heb er overheen gekeken..
gister SP uitgespeelt en nergens last van gehad. (denk ik)
In het filmpje (cutscene) zijn het waarschijnlijk stofvlekjes op de lens (of zo moet het zich voor doen denk ik)Jimmy-time1 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 09:59:
[...]
Zie geposte link iets hoger op deze pagina. Dan zie je die vlekken wel duidelijk in beeld.
Burp
Engineers zijn wel irritant zeker omdat als je solo speelt de engineers een erg goede keuze zijn dus er zijn er veeeeeeel.jagermeister schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 02:31:
Map design vind ik wel aardig. Sommige maps spatten er uit en anderen vind ik maar ... mwoah...\
Dat vehicles eerst disabled worden alvorens ze echt compleet verrot zijn, vind ik eigenlijk niet eens zo'n slechte gedachte. Veel maps zijn zo dicht bebouwd, dat de engineers zwaar in het voordeel zijn t.o.v. een tank. Soms heb je momenten dat je van alle kanten door rpg's beschoten wordt en dus heb je nog een kansje om eruit te zien te komen. De splash damage van tanks is sowieso aan de matige kant, dus eigenlijk is dit wel fair.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq