is dat nog steeds zo?!himlims_ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:52:
[...]
dat mensen met torrent op de achtergrond nog steeds in 't voordeel zijn
Verwijderd
We weten allemaal hoe cheatvrij MW2 is/was......Relis schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:51:
[...]
Nou als ik mag kiezen tussen origin+punkbuster of Steam+VAC is de keuze snel gemaakt hoor.
Ik kan niet geloven dat ze nog steeds met PB in zee gaan, of dat ze uberhaupt hun eigen platform bij ons willen force feeden.
Lekker nuttig, een compleet apart platform voor 1 spel, gg ea.

Je kon tenminste uberhaupt spelen met VAC, PB crasht je computer, kicked je uit games om de paar minuten of zorgt er voor dat je uberhaupt niet in games komt.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:57:
[...]
We weten allemaal hoe cheatvrij MW2 is/was......VAC was zo mogelijk meer hopeloos.
En sure, we hebben helemaal geen cheaters met PB no sirree..

Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. 
gewoon gekicked van server... wat een drukte is het met 64 man maar wel leuk
Steam: McKluit
Hardware vragen horen in het BF3 hardware topic thuis.Madbee schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 20:55:
zijn er mensen die BF3 met crossfire draaien?
zouden die hier even naar kunnen kijken!
CrossfireX load balancing 2 6870HD kaarten
bvd.
wat is er gebeurd met de got server? ik werd gedisconnected en nu kan ik de server niet meer vinden.
die server crashed de hele tijd...l166 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:04:
wat is er gebeurd met de got server? ik werd gedisconnected en nu kan ik de server niet meer vinden.
Wereldwijd hebben mensen problemen met de activatie. Omdat ik mij de hele avond al groen en geel erger omdat ik niet voorbij de activatie kom heb ik op de EA-forums gezocht en kwam een aardige lijst tegen van mensen over de hele wereld die hetzelfde probleem ervaren...Kluit schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:02:
Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience.
Hier de link.
Origin/EA fail... pffffff
Staat ook dat er problemen zijn met de activatie @ battlelog. en dat ze er aan werken.Martin_1983 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:09:
[...]
Wereldwijd hebben mensen problemen met de activatie. Omdat ik mij de hele avond al groen en geel erger omdat ik niet voorbij de activatie kom heb ik op de EA-forums gezocht en kwam een aardige lijst tegen van mensen over de hele wereld die hetzelfde probleem ervaren...
Hier de link.
Ik ben er zelf daarstraks nog doorheen gekomen. Installeren ging vrij vlot maar al snel ging hij weer verder met downloaden, ditmaal van een update lijkt het wel.
In totaal heb ik een uur of 1,5~2 moeten wachten voordat ik door kwam.
In totaal heb ik een uur of 1,5~2 moeten wachten voordat ik door kwam.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
geduld is een schone zaak OF koop een console dan kun je gelijk aan de slag

oke meschien lagje een beetje op de console of je speeeeelt niet met 64 man, maar dat moet je voor lief nemen.
oke meschien lagje een beetje op de console of je speeeeelt niet met 64 man, maar dat moet je voor lief nemen.
Wellicht was het verstandiger geweest als EA, BF3 gefaseerd liet activeren. Bijvoorbeeld per continent. Wel jammer dat andere continenten dan later aan de beurt zijn maar zo bespaar je de ellende van overbelasting op de release dag.Martin_1983 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:09:
[...]
Wereldwijd hebben mensen problemen met de activatie. Omdat ik mij de hele avond al groen en geel erger omdat ik niet voorbij de activatie kom heb ik op de EA-forums gezocht en kwam een aardige lijst tegen van mensen over de hele wereld die hetzelfde probleem ervaren...
Hier de link.
AULXJMHR
hebben ze juist wel gedaan... US was 2 dagen eerderDPhoenix schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:20:
[...]
Wellicht was het verstandiger geweest als EA, BF3 gefaseerd liet activeren. Bijvoorbeeld per continent. Wel jammer dat andere continenten dan later aan de beurt zijn maar zo bespaar je de ellende van overbelasting op de release dag.
Inderdaad, Azie kwam eerst, toen Amerika, daarna grote delen van Europa en dan de restjes nog.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
daarvoor hadden ze juist die beta; balance testen en server load, op ps3 ervaring ik relatief weinig problemen (afgezien van ingame lag) en een disconnect zo eens in de 2uDPhoenix schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:20:
[...]
Wellicht was het verstandiger geweest als EA, BF3 gefaseerd liet activeren. Bijvoorbeeld per continent. Wel jammer dat andere continenten dan later aan de beurt zijn maar zo bespaar je de ellende van overbelasting op de release dag.
Ok, helder. Dan maar wat extra activiatiehardware aanschaffenTsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:23:
Inderdaad, Azie kwam eerst, toen Amerika, daarna grote delen van Europa en dan de restjes nog.
AULXJMHR
Bah, ik ben echt zo klaar met het vliegen in Battlefield 3...
Het is echt te belachelijk voor woorden. Je wordt 1 keer geraakt en gelijk verandert je vliegtuig in een stuk onbestuurbaar stront. Verneukt tot op de bodem, helaas.
Vliegen was leuk in BF2.
Het is echt te belachelijk voor woorden. Je wordt 1 keer geraakt en gelijk verandert je vliegtuig in een stuk onbestuurbaar stront. Verneukt tot op de bodem, helaas.
Vliegen was leuk in BF2.
[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 27-10-2011 21:25 ]
Probeer ook al sinds 17:00 te activeren, en ik heb nog steeds geen geluk.
HOPELOOS!
HOPELOOS!
NOTICE Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.
Ze zijn er mee bezig, relax
Ze zijn er mee bezig, relax
[ Voor 11% gewijzigd door White_Collar op 27-10-2011 21:27 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
-edit
[ Voor 100% gewijzigd door swoutr op 27-10-2011 21:28 ]
huilie hoor, je kunt ook gewoon even wat langer proberen ipv direct 1 op 1 te vergelijken met het vorige deel.EnigmaNL schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:25:
Bah, ik ben echt zo klaar met het vliegen in Battlefield 3...
Vliegen was leuk in BF2.
Daarnet, unbelievable, kwam ik voorbij die stomme lading wiel, en ik kon een nieuw account aanmaken. Maar jammer genoeg werkt de create account knop niet. Dan maar wat geklooid, maar kwam terug uit op de fase, waar de meesten van ons zitten. Het is gewoon een kwestie van geduld/geluk.
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Bij mij is hij zojuist geactiveerd
, ik kan nu battlelog in, alleen als ik een server will joinen of de campain wil starten meld battlelog: "game running in the background needs to be closed"
Was er bij de beta ook niet zo'n melding? Iemand een idee?
Was er bij de beta ook niet zo'n melding? Iemand een idee?
Kijk of die in de Task Manager staat, zo ja, probeer m daar te killen
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Dit deel zou beter moeten zijn, het is niets voor niets een opvolger. Als je na 1 hit niet normaal kunt vliegen (op een non-hardcore server) is dat gewoon verneukt.swoutr schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:27:
[...]
huilie hoor, je kunt ook gewoon even wat langer proberen ipv direct 1 op 1 te vergelijken met het vorige deel.
Heb ik gedaan, niks te zien, ook na een reboot zegt hij het.Silasje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:31:
Kijk of die in de Task Manager staat, zo ja, probeer m daar te killen
Kijk je onder processen of applicaties? dat maakt nog al een verschil.
Zorg dat er geen BF3.exe in processen staat
[ Voor 25% gewijzigd door Silasje op 27-10-2011 21:33 ]
Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen
Idd, processen. Heb origin even helemaal uitgezet. Even testen..Silasje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:33:
Kijk je onder processen of applicaties? dat maakt nog al een verschil.
Edit: hmm, dan blijft hij hangen op initializing.
[ Voor 8% gewijzigd door 7u5t1c3 op 27-10-2011 21:35 ]
Succes. ik kan niet wachten. mijne is nog niet geactiveerd. volgens andere fora heeft dit ook te maken met het feit of je de limited edition hebt of niet.
7u5t1c3 dit kan te maken hebben met het feit dat de hele wereld nu in de servers wil komen, ik denk dat geduld een oplossing is.
7u5t1c3 dit kan te maken hebben met het feit dat de hele wereld nu in de servers wil komen, ik denk dat geduld een oplossing is.
[ Voor 32% gewijzigd door Silasje op 27-10-2011 21:36 ]
Ik heb de LE iig, maar goed, dat maakt sowieso niks uit als ik na activering nog steeds niet kan spelen.Silasje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:35:
Succes. ik kan niet wachten. mijne is nog niet geactiveerd. volgens andere fora heeft dit ook te maken met het feit of je de limited edition hebt of niet.
Ah, ik ben lekker aan het PS3'en, geen problemen 
U JELLY?
U JELLY?
Dan denk je na een dag hard werk eindelijk te ontspannen met een spel, blijkt dat je met het spel nog harder aan het werk kan om deze werkend te krijgen.. FAIL!
Edit:
#jaloers#
Had ik m maar voor mn ps gekocht ipv pc
Edit:
Dat is nuttige info!Sibert schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:37:
U JELLY?
#jaloers#
Had ik m maar voor mn ps gekocht ipv pc
[ Voor 46% gewijzigd door Silasje op 27-10-2011 21:38 ]
Ik heb de game al sinds vannacht 01:00 geactiveerd en ik kan gewoon gamen hoop dat als ik straks thuis ben niet opeens problemen ga krijgen die ik hier de hele dag hoor...
Jij hebt het geluk dat je de drukte voor was
Ga eens fijn ergens anders trollen, dit is GoT, niet 4chanSibert schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:37:
U JELLY?
Lijkt mij wel ja, ik kom niet in de game, wel in battlelog. Ineens zegt origin dat ik weer moet activeren. Dus weer dat draaiende activation wiel.. pffff. Ik hou er mee op. Morgen verder. Succes allemaal.Silasje schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:35:
Weltrusten dan
Mensen op de 360 die actually kunnen spelen? Ik zie 3 EU servers en de rest is allemaal US (als ik ze aanzet bij filters) zuuucht.
[ Voor 3% gewijzigd door TheAshcat op 27-10-2011 21:52 ]
De niet-officiële Catalyst Application Profile 11.9 CAP4 is vanaf heden te downloaden.
Deze drivers zouden een verbetering in crossfire scaling moeten geven voor diegene met een crossfire setup.
Note: This Catalyst Application Profile is not provided directly by AMD. Rage3D have posted their AMD Catalyst Application Profile - 11.9 CAP4. The new profiles added are great for the latest games, with improves such as:
Battlefield 3 - Provides great CrossFire scaling and resolves stuttering issues when running in CrossFire mode
...
The CAP's are compatible with Catalyst 10.2 and newer releases. It's great to see community work here, BF3 and CF issues being fixed so quick - you would think AMD would be on it quicker than a house on fire...
Initial reports of these are that they are great and give a huge improvement to AMD CrossFire users
Ze staan (nog) niet op de AMD site, echter wel via TweakTown te verkrijgen:
LINKJE
Deze drivers zouden een verbetering in crossfire scaling moeten geven voor diegene met een crossfire setup.
Note: This Catalyst Application Profile is not provided directly by AMD. Rage3D have posted their AMD Catalyst Application Profile - 11.9 CAP4. The new profiles added are great for the latest games, with improves such as:
Battlefield 3 - Provides great CrossFire scaling and resolves stuttering issues when running in CrossFire mode
...
The CAP's are compatible with Catalyst 10.2 and newer releases. It's great to see community work here, BF3 and CF issues being fixed so quick - you would think AMD would be on it quicker than a house on fire...
Initial reports of these are that they are great and give a huge improvement to AMD CrossFire users
Ze staan (nog) niet op de AMD site, echter wel via TweakTown te verkrijgen:
LINKJE
Ik kan prima spelen. (PS3)TheAshcat schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:51:
Mensen op de 360 die actually kunnen spelen? Ik zie 3 EU servers en de rest is allemaal US (als ik ze aanzet bij filters) zuuucht.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
@7u5t1c3
wat krijg je na het laadwieletje?
wat krijg je na het laadwieletje?
Hoe krijg je de items die unlock zijn op je wapen. Zie ze wel staan dat ze zijn geunlockt in het hoofdmenu maar in het spel krijg ik ze niet op het wapen
bij selectie van je soldier kies je loadout en dan kan je je weapon customizen en of veranderen als je andere wapens hebt.
En dus unlocks adden aan je wapen customize weapon.
En dus unlocks adden aan je wapen customize weapon.
[ Voor 71% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 22:02 ]
Ik kan niet eens single player spelen op 360, de intro blijft steeds hangen in oneindige loopTheAshcat schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:51:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Account naam kiezen, of met bestaande id inloggen, ik deed bestaande id. Daarna nog 1 stap en dan lijkt het alsof je er "doorheen" bent. Battlelog opstarten, en dan begint het wiel opnieuw te draaien..

ligt het aan mij, of is battlefield bad company 2 gewoon mooier dan battlefield 3 op de ps3?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Wie speelt er nou 360Phusebox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:03:
[...]
Ik kan niet eens single player spelen op 360, de intro blijft steeds hangen in oneindige loop
Ok Serieus restarten helpt ook niet?
[ Voor 6% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 22:05 ]
Damn er lopen al een flink aantal nolifers rond, al een paar keer rank 24 tegengekomen...en wat een SVD spam zeg, dat wapen moeten ze echt gaan nerven.
Maar voor de rest een erg vet spel
ben pas rank 3, en haal maar 1500/2000 punten per match aangezien ik TDM speel, die allout warfare met tanks en zo trek ik niet.
Maar voor de rest een erg vet spel
Komt doordat dat 1 van de eerste wapens zijn voor de recon in de beta was het ook al irritant wacht maar tot je betere scopes hebt dan kan je ze aanpakken !
[ Voor 46% gewijzigd door JT888 op 27-10-2011 22:07 ]
Nee was bij de beta ook al zo, SVD met laser is gewoon een overpowered semiauto assaultrifle.
Mja maybe vond ze in het begin van de beta ook irritant later kreeg ik scopes en ging het veel beter.
http://twitter.com/#!/@battlefield
servers are stabilizing.. yeah right. De meesten geven het op voor vanavond bedoelen ze.
servers are stabilizing.. yeah right. De meesten geven het op voor vanavond bedoelen ze.
Hebben er meer last van erg laggy "squadspeak" op ps3?
Rest van de game draait prima maar het praten onderling is onderverstaanbaar
LOL inderdaad ...7u5t1c3 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:11:
http://twitter.com/#!/@battlefield
Nou pc trekt het niet en ps3 controller haat ik.JT888 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:04:
[...]
Wie speelt er nou 360dan vraag je er ook om he 360 graden !
Ok Serieus restarten helpt ook niet?
Maar nee, restarten helpt niet. Morgen maar eens cache leeggooien.
Wel wat van gemerkt inderdaad, ene moment knalt iemand je speakers uit en het andere moment hoor je hem niet..wikacota schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:12:
Hebben er meer last van erg laggy "squadspeak" op ps3?
Kan ook aan die bluetooth-dingen liggen trouwens, de GoT-squad is niet zo gelukkig met ''echte'' headsets(lees: erop gaan staan en zitten.

O en trouwens, waarom kun je niet gewoon met 16 man in een ''party'' en dan onderverdeeld worden in 4 squads? Werkt nu niet echt lekker.
[ Voor 12% gewijzigd door pa4jv op 27-10-2011 22:18 ]
Na 4 uur proberen is hij nu dan eindelijk aan het downloaden en installeren, terwijl ik 2 dvd's heb maar goed, ik ga het nu niet stoppen om te proberen of ik het daarmee ook kan installeren.
BF 3 Campaign is uitgespeeld 
Jammer dat alles via de battlelog verloopt.
Geef mij maar ingame server view...
Jammer dat alles via de battlelog verloopt.
Geef mij maar ingame server view...
Verwijderd
Heeft iemand al footage gevonden van die drop van die cliff af? lijkt me erg vet om eens helemaal te zien.
Ik snap er echt niets van. Ik zie op 360 momenteel nu 4 Europese servers, om te huilen :<
google bf3 basejump eens.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:30:
Heeft iemand al footage gevonden van die drop van die cliff af? lijkt me erg vet om eens helemaal te zien.
Heb die van mij al te koop staan. Beetje een deceptie, een groot bugfestijn (xbox 360). Single player werkt niet, online werken de meeste gamemodes niet. Dat irritant geflikker van je scherm is 2 minuten leuk en daarna alleen nog maar vreselijk irritant dus.
Graphics zijn op console bij lange na niet zo goed als gears 3 of rage bijvoorbeeld. Hitdetectie is buggy, ongebalanceerde multiplayer and the list goes on...
Graphics zijn op console bij lange na niet zo goed als gears 3 of rage bijvoorbeeld. Hitdetectie is buggy, ongebalanceerde multiplayer and the list goes on...
Ik krijg niet eens de kans. Volgens mijn Xbox is de code niet goed. Heb nu al op verschillende manieren geprobeerd de code te activeren maar het lukt maar niet. Gebruik ook een usb keyboard trouwens. Zou het misschien wel lukken via Xbox.com? Of heeft het dus met de EA servers te maken?TheAshcat schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 21:51:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
ik denk dat ik het zelfde ga doen.Phusebox schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:43:
Heb die van mij al te koop staan. Beetje een deceptie, een groot bugfestijn (xbox 360). Single player werkt niet, online werken de meeste gamemodes niet. Dat irritant geflikker van je scherm is 2 minuten leuk en daarna alleen nog maar vreselijk irritant dus.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Hier op de pc is mijn code ook steeds foutVrijdag schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:46:
[...]
Ik krijg niet eens de kans. Volgens mijn Xbox is de code niet goed. Heb nu al op verschillende manieren geprobeerd de code te activeren maar het lukt maar niet. Gebruik ook een usb keyboard trouwens. Zou het misschien wel lukken via Xbox.com? Of heeft het dus met de EA servers te maken?
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Mannen vrees niet, het is gewoon down momenteel, lees de melding op battlelog:
Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.
news item;
We´re seeing that a lot of users are experiencing issues with activating their product keys in Origin at the moment.
Of course, we are on top of this and have our teams work hard to track and fix the issue as soon as possible.
For users who don´t need to activate any codes but are still playing, the game might start a bit slower than usual.
Origin activation is down at the moment. We are aware of the issue and working on it. Thank you for your patience. See news for more info.
news item;
We´re seeing that a lot of users are experiencing issues with activating their product keys in Origin at the moment.
Of course, we are on top of this and have our teams work hard to track and fix the issue as soon as possible.
For users who don´t need to activate any codes but are still playing, the game might start a bit slower than usual.
[ Voor 46% gewijzigd door Donnie op 27-10-2011 22:49 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Jullie kunnen tenminste codes invoeren. Ik heb net mijn exemplaar van BF3 gekregen van m'n schoonvader, dacht nog even lekker de SP uit te proberen voordat ik ga pitten (morgen weer vroeg op om te werken) maar hier kom ik de activatie niet eens in
Hopelijk blijft het bij dit probleem

Maar ik speel op de XboxDonnie schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:49:
Mannen vrees niet, het is gewoon down momenteel, lees de melding op battlelog:
news item;
/edit: SP disc er in gedaan, code ingevoerd en nu werkt het wel
See you on the battlefield!
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 27-10-2011 22:59 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Grr, wacht je een half uur op dat load wiel, krijg je een error voorgeschoteld.
Al doende leert men, al draaiende keert men.
Ik heb (ps3) over het algemeen het gevoel dat het allemaal wat stroperig is. Stroperig en onvoorspelbaar. Het ene moment beweeg ik snel, dan weer langzaam.
En in heli's en jets doet het beeld nogal vreemd.
Co-op is leuk, maar wat weinig levels.
Singleplayer moet ik nog proberen, nog niet aan toegekomen.
Totnutoe heeft de game voor mij nog niet de wow-factor die BC2 op de console voor mij wel had.
En in heli's en jets doet het beeld nogal vreemd.
Co-op is leuk, maar wat weinig levels.
Singleplayer moet ik nog proberen, nog niet aan toegekomen.
Totnutoe heeft de game voor mij nog niet de wow-factor die BC2 op de console voor mij wel had.
Flickr PSN ID= cheironnl
Activatie probleem hier nu opgelost. Nu bezig met installeren en dan maar hopen dat mijn GTX280 nog een beetje mee kan komen. Anders gaan we die maar eens vervangen.
Zal je alvast even teleurstellen, gaat niet gebeuren. 2e activatie is nodig en daar komt 0.00001% doorheen.Royer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:06:
Activatie probleem hier nu opgelost. Nu bezig met installeren en dan maar hopen dat mijn GTX280 nog een beetje mee kan komen. Anders gaan we die maar eens vervangen.
ja dat dacht ik ook, na het installeren bf3 proberen op te starten en toen de melding installatie is niet geactiveerd, waarnaar je weer mag proberen te activerenRoyer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:06:
Oei, dacht dat ik er eindelijk door wasrandomg schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:10:
[...]
Zal je alvast even teleurstellen, gaat niet gebeuren. 2e activatie is nodig en daar komt 0.00001% doorheen.
Nou ja anders nog maar een dag wachten.
Weet iemand welk nut die zgn. perimeters hebben bij die invasie van de mall?
Bij mij doen ze niks, tenzij ik het fout doe.
Bij mij doen ze niks, tenzij ik het fout doe.
Dat heet lagcheiron schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:59:
Ik heb (ps3) over het algemeen het gevoel dat het allemaal wat stroperig is. Stroperig en onvoorspelbaar. Het ene moment beweeg ik snel, dan weer langzaam.
De game zelf op de PS3 is geweldig, maar technisch is het momenteel echt bijna het 'ik stop hiermee' niveau. Voicechat werkt totaal niet meer, bijna elke map/server is het weer rubberbanden, squads die niet goed werken, laadtijden bij spawn, begint echt te irriteren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat tweede kan goed lag zijn. Het eerste weet ik niet.SinergyX schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:14:
[...]
Dat heet lag
De game zelf op de PS3 is geweldig, maar technisch is het momenteel echt bijna het 'ik stop hiermee' niveau. Voicechat werkt totaal niet meer, bijna elke map/server is het weer rubberbanden, squads die niet goed werken, laadtijden bij spawn, begint echt te irriteren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Here is a short list of the most critical bugs in Server R5, which are currently not covered in the manual:
* The game server is not able to run any gamemodes in up-to-64 players mode. Here is the current number of max players:
Conquest - 32 players
Conquest64 - 64 players
Rush - 32 players
Squad Rush - 8 players
Squad Deathmatch - 16 players
Team Deathmatch - 24 players
This will be changed in future server releases.
* There have been a lot of questions regarding join queues and reserved slots. The join queue, and reserved slots with them, are currently disabled while we are weeding out other problems with game servers.
Both will be enabled in the future.
* There are problems with the game server kicking players willfully. The message "You were kicked by an administrator" is a catch-all phrase - it means that the game server disconnected you, for whatever reason (idle timeout, PB kick, real admin kick, ...). We are working to improve in each of the areas, and to get more descriptive error messaging in place.
Now there are many smaller problems present as well. The above is the list of the most frequently encountered ones.
http://forums.electronica...ata-bf3-pc-server-r5.html
* The game server is not able to run any gamemodes in up-to-64 players mode. Here is the current number of max players:
Conquest - 32 players
Conquest64 - 64 players
Rush - 32 players
Squad Rush - 8 players
* There have been a lot of questions regarding join queues and reserved slots. The join queue, and reserved slots with them, are currently disabled while we are weeding out other problems with game servers.
* There are problems with the game server kicking players willfully. The message "You were kicked by an administrator" is a catch-all phrase - it means that the game server disconnected you, for whatever reason (idle timeout, PB kick, real admin kick, ...). We are working to improve in each of the areas, and to get more descriptive error messaging in place.
Now there are many smaller problems present as well. The above is the list of the most frequently encountered ones.
En wat bedoelt hij met die post nu?Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:18:
Here is a short list of the most critical bugs in Server R5, which are currently not covered in the manual:
Conquest - 32 players
Conquest64 - 64 players
Rush - 32 players
Squad Rush - 8 players
Hij wil gewoon wat bugs opsommen?
Of zijn dit opgeloste bugs, maar dan moet er "bugfixes" staan in de 1e zin, niet "bugs".
Pffff, activatie gelukt (speelklaar) maar haalt net gelijk een update binnen die dan weer een foutmelding geeft.
"Updatefout spel"
Er is een probleem opgetreden tijdens het bijwerken van het spel. Als het probleem aanhoudt, anuleer je de update en start je de computer opnieuw.
Heb ik gedaan maar foutmelding blijft terug komen.
Krijg ook steeds een controle releasedatum die ik moet starten. Daarna gebeurt er niks meer...
#Update
"Update voltooid"
Nieuwe foutmelding:
"Startfout"
Kan Battlefield niet starten, controleer of het spel juist is geinstallerd is en probeer het nog eens....
"Updatefout spel"
Er is een probleem opgetreden tijdens het bijwerken van het spel. Als het probleem aanhoudt, anuleer je de update en start je de computer opnieuw.
Krijg ook steeds een controle releasedatum die ik moet starten. Daarna gebeurt er niks meer...
#Update
"Update voltooid"
Nieuwe foutmelding:
"Startfout"
Kan Battlefield niet starten, controleer of het spel juist is geinstallerd is en probeer het nog eens....
[ Voor 17% gewijzigd door Royer op 27-10-2011 23:33 ]
Na wat uurtjes spelen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet meer servers ga filteren op i3d.
Stijn, ik weet dat je dit leest en wellicht heb je al vaker meldingen/klachten hierover gehad, maar elke keer als ik in een i3d server kom is het wel op de één of andere manier goed mis. En dan heb ik het niet over gebrek aan schietkwaliteiten van mijn kant, maar het speelveld wat blijkbaar niet voldoet aan de eisen die gesteld worden door het spel zelf.
tot nu toe is het zo geweest dat op elke i3d server waar ik op gespeeld heb, er een kleine tot matige, tot enorme onspeelbare maar-ik-lag-al-mijlen-achter-de-dekking-en-ga-toch-nog-dood-lag in de games zit. Nu moet ik ook zeggen dat ik dit op een aantal andere servers heb gemerkt, maar mijn ervaring is dat als er i3d voor staat da je weet dat je een lagfestijn voorgeschoteld krijgt. Heb je hier enig idee van waarom en hoe? bovendien is dit niet de kwaliteit die ik al jaren van jullie gewend was. Maargoed, misschien zit ik ook volledig verkeerd hierover en heeft de rest van de spelende bevolking hier geen last van?
Stijn, ik weet dat je dit leest en wellicht heb je al vaker meldingen/klachten hierover gehad, maar elke keer als ik in een i3d server kom is het wel op de één of andere manier goed mis. En dan heb ik het niet over gebrek aan schietkwaliteiten van mijn kant, maar het speelveld wat blijkbaar niet voldoet aan de eisen die gesteld worden door het spel zelf.
tot nu toe is het zo geweest dat op elke i3d server waar ik op gespeeld heb, er een kleine tot matige, tot enorme onspeelbare maar-ik-lag-al-mijlen-achter-de-dekking-en-ga-toch-nog-dood-lag in de games zit. Nu moet ik ook zeggen dat ik dit op een aantal andere servers heb gemerkt, maar mijn ervaring is dat als er i3d voor staat da je weet dat je een lagfestijn voorgeschoteld krijgt. Heb je hier enig idee van waarom en hoe? bovendien is dit niet de kwaliteit die ik al jaren van jullie gewend was. Maargoed, misschien zit ik ook volledig verkeerd hierover en heeft de rest van de spelende bevolking hier geen last van?
Misschien een hele domme vraag, maar hoe spring je op het begin de trein weer in? Er staat space, maar ik ga elke keer dood.
Je moet space een aantal keer indrukken. (tappen)DirkZzZ schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:33:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe spring je op het begin de trein weer in? Er staat space, maar ik ga elke keer dood.
Bij mij niet hoorDutchzilla schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:03:
ligt het aan mij, of is battlefield bad company 2 gewoon mooier dan battlefield 3 op de ps3?
"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."
frG schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:33:
[...]
Je moet space een aantal keer indrukken. (tappen)
Ach, met hun BF:BC2 servers is het (nog steeds) niet anders en ook tijdens de BF3Beta liep het allemaal voor geen meter. Je herken aan de lag gelijk dat het gehost word door i3D.Nickbn schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:32:
Nu moet ik ook zeggen dat ik dit op een aantal andere servers heb gemerkt, maar mijn ervaring is dat als er i3d voor staat da je weet dat je een lagfestijn voorgeschoteld krijgt. [...] Maargoed, misschien zit ik ook volledig verkeerd hierover en heeft de rest van de spelende bevolking hier geen last van?

Pentaxiaan
Die startfout heb ik nu ook. Zal wel met die 2e activatie te maken hebben.Royer schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:27:
Pffff, activatie gelukt (speelklaar) maar haalt net gelijk een update binnen die dan weer een foutmelding geeft.
"Updatefout spel"
#Update
"Update voltooid"
Nieuwe foutmelding:
"Startfout"
AULXJMHR
Jep, i3d is echt rotzooi, zelfs met BF2 waren i3d servers al dikke ellende, je lagt gewoon dood op hun servers.SirNobax schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:39:
[...]
Ach, met hun BF:BC2 servers is het niet anders en ook tijdens de BF3Beta liep het allemaal voor geen meter. Je herken aan de lag gelijk dat het gehost word door i3D.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik heb een xbox 360 controller voor mijn pc, maar krijg hem maar niet werkend in battlefield. Lijkt me een stuk beter vliegen dan muis en toetsenbord. Iemand een idee hoe dat opgelost kan worden?
De eerste rankhacks zijn er al?
Ik heb het spel nog geen minuut kunnen spelen maar kijk eens wat "therussian59" in 22 minuten heeft kunnen bereiken.
Kijk zowiezo maar eens naar de top 30, allemaal hoge ranks in slechts 30 minuten speeltijd, onmogelijk. Ik krijg een wrang gevoel bij dit spel. Ik kom niet door de activatiecheck maar anderen weten al hoge ranks te halen op oneerlijke wijze.
Bron:
http://battlelog.battlefi.../progression/soldier/1/0/
Ik heb het spel nog geen minuut kunnen spelen maar kijk eens wat "therussian59" in 22 minuten heeft kunnen bereiken.

code:
1
2
3
4
5
6
7
| # Player Skill Kills Rank SPM Time played W/L Ratio Score therussian59 -41 12,997 52 0 22m 11s 0.0 3,347,210 BumbIeBeeAA 971 4,569 48 4,157 9h 35m 29.67 2,391,200 GeNeTiCFrEAAK 705 3,160 45 2,252 12h 26m 8.68 1,681,500 |
Kijk zowiezo maar eens naar de top 30, allemaal hoge ranks in slechts 30 minuten speeltijd, onmogelijk. Ik krijg een wrang gevoel bij dit spel. Ik kom niet door de activatiecheck maar anderen weten al hoge ranks te halen op oneerlijke wijze.
Bron:
Die battlelogsite, hoe geraak je daar binnen als PS3'er? Ik heb nl geen origin account denk ik, en sinds iedereen mij negeert, nogmaals:
Wie kan me vertellen welk nut die perimeters in die mall hebben?
Wie kan me vertellen welk nut die perimeters in die mall hebben?
Zoals gigantische lag waardoor het soms gewoon onspeelbaar is. Of een fatsoenlijke methode om servers te beheren. Spontane crashes, ook zo leuk. Private servers die niet private kunnen zijn.Stewie! schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:18:
Het lijkt er echt op alsof we een alpha of net beta release van de servers hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb sinds vandaag de vaagste problemen met BF3 (woensdag geen last van gehad).
Hij start bf 3 niet meer op als ik een server join; hij blijft hangen bij joining server (het bf3 game window opent niet). Na 10x proberen lukt het vaak opeens.
Daarnaast crasht hij steeds als de server van map wisselt
.
Iemand enig idee?
P.s. eenmaal ingame zijn er 0.0 problemen en speelt het als een trein op de crashes bij map changes na dan.
Hij start bf 3 niet meer op als ik een server join; hij blijft hangen bij joining server (het bf3 game window opent niet). Na 10x proberen lukt het vaak opeens.
Daarnaast crasht hij steeds als de server van map wisselt
Iemand enig idee?
P.s. eenmaal ingame zijn er 0.0 problemen en speelt het als een trein op de crashes bij map changes na dan.
[ Voor 17% gewijzigd door Pandemic op 28-10-2011 00:15 ]
BC2 op de PS3 liep altijd aardig goed, zeker voice chat werkte daar gewoon normaal/perfect.SirNobax schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:39:
Ach, met hun BF:BC2 servers is het (nog steeds) niet anders en ook tijdens de BF3Beta liep het allemaal voor geen meter. Je herken aan de lag gelijk dat het gehost word door i3D.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja is echt balen. Was met Medal of honor precies hetzelfde gezeik. Heb het sindsdien niet meer gespeelt. Wachten tot COD uitkomt want dan verhuizen ze vast daar naartoe om te zieken zodat wij tenminste wel eerlijk kunnen spelen.bazs2000 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:48:
De eerste rankhacks zijn er al?
code:
1 2 3 4 5 6 7 # Player Skill Kills Rank SPM Time played W/L Ratio Score therussian59 -41 12,997 52 0 22m 11s 0.0 3,347,210 BumbIeBeeAA 971 4,569 48 4,157 9h 35m 29.67 2,391,200 GeNeTiCFrEAAK 705 3,160 45 2,252 12h 26m 8.68 1,681,500
Bron:
Die bumblebeeAA is tijdens de beta ook tig keren aangegeven.. maar blijkbaar boeit het ze geen zak.
Enfin, ik heb nu 4 uur spelen erop zitten. Geniaal spel, loopt als een trein. Seine Crossing is een fantastische map en die basejump uit Damavant Peak is echt iets geweldigs.
Enfin, ik heb nu 4 uur spelen erop zitten. Geniaal spel, loopt als een trein. Seine Crossing is een fantastische map en die basejump uit Damavant Peak is echt iets geweldigs.
Wat ik wel een beetje naar vind is dat ik voor mijn OriginID mijn initialen en achternaam heb gebruikt... Natuurlijk wil ik mijn soldier een andere naam geven, kan dit niet?
De PB kick oorzaak is gevonden en deze wordt nu uitgerold door PB, binnen een uur kicken de PB servers niet meer onnodig volgens PB.Tsurany schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 23:55:
[...]
Zoals gigantische lag waardoor het soms gewoon onspeelbaar is. Of een fatsoenlijke methode om servers te beheren. Spontane crashes, ook zo leuk. Private servers die niet private kunnen zijn.
Het lijkt er echt op alsof we een alpha of net beta release van de servers hebben.
En in Battlelog zal er zodirect een update komen om spelers te helpen hun eigen PB te updaten.
Wanneer R6 komt is nog niet bekend.
origin id veranderen, anders kan het niet, ff googlen.F0kke schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 00:24:
Wat ik wel een beetje naar vind is dat ik voor mijn OriginID mijn initialen en achternaam heb gebruikt... Natuurlijk wil ik mijn soldier een andere naam geven, kan dit niet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien
LET OP:
Het is niet toegestaan om te vragen hoe de game nu al in onze regio is te spelen, dus geen VPN talk, geen keys uit andere landen talk etc.
(Slow)chat? BF3 kroeg topic
Als je wilt discussiëren over specs doe je dat niet hier maar in Het BF3 hardware topic.
Problemen met het spel? Het BF3 problemen topic.
De winkel waar jij een pre-order hebt gedaan, of zelfs alleen het feit dat je het hebt gedaan, is ook echt niet nodig om te posten. Voor prijsinformatie zijn er andere bronnen, bijvoorbeeld www.budgetgaming.nl
Users die nu nog dit topic vervuilen met dit soort informatie kunnen op zijn minst een officiële waarschuwing tegemoet zien