Damn, af en toe heb je echt lekkere games online.
Bijvoorbeeld:
http://battlelog.battlefi.../show/326352/1/234755773/
Ik ben Una1n

. Het was nog best een krappe winst met 32 tickets over. Ik hou wel van een close game. Hiervoor had ik nog een krappe winst (26 tickets) in Damavand Peak

.
De conquest levels die ik tot nu toe echt heerlijk vind spelen zijn: Bazaar, Canals en Damavand Peak.
Operation Firestorm is wat minder, omdat er weinig dekking tussen de flags zit dus je moet wel in een voertuig zitten anders ben je de lul. De rest van de maps heb ik nog niet gespeeld.
Het valt me op dat ik veel meer engineer speel dan voorheen in BFBC2. Misschien omdat ik nu meer conquest speel ipv rush

. Ook het feit dat je voertuigen nu kan disablen met 2 rockets is heerlijk als engineer. Je kan nu ook mijnen + een rocketlauncher dragen dus je hoeft niet meer te switchen tussen beide (als in BFBC2). Hierdoor kan ik een anti-air rocketlauncher dragen, maar dan heb ik ook nog mijnen voor de tanks die af en toe aan komen rijden

. Helaas moeten die mijnen wel precies geraakt worden door de wielen van het voertuig.
Ik moet wel even zeggen dat dit spel het beste geluid heeft dat er is. Als je in Damavand Peak in de tunnel aan het schieten bent en er vliegen allerlei rockets/kogels/etc rond dan lijkt het echt alsof je er midden in zit.
De singleplayer hield je hand teveel vast (on-rail shooter), maar de multiplayer is echt top!