Henk. schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:53:
[...]
Niet netjes ? Geef hem groot gelijk het is niet dat ie ze gejat heeft ofzo of dat ie heeft voorgedrongen nee hij heeft ze gewoon netjes gereserveerd en afgehaald, dat had iedereen kunnen doen maar nee ze staan liever 20 uur in de rij

Heel veel mensen wisten ook niet dat je de iPhones kon reserveren. Ik had dit jaar echt geen zin meer om kou te lijden en een hele dag in de rij ervoor te staan. Het is het gewoon niet waard. Maar toen ik van wat Duitse maten had gehoord dat je de iPhones kon reserveren, nam ik gelijk mijn kans.
Ik koop er 1 voor zelf gebruik en en andere verkoop ik inderdaad (+ mijn oude iPhone). Zo heb ik vrijwel elk jaar een (bijna) gratis upgrade.
De iPhones van een maat van mij zijn trouwens gestolen. Hij had gisternacht afgesproken met wat mensen die contact hadden opgenomen via marktplaats. De geïnteresseerde (van buitenlandse afkomst) kwamen aan zijn deur en vroegen of ze de iPhones mochten zien. Direct nadat mijn maat de doosjes had overhandigd zijn ze ervandoor gegaan.
Hij heeft aangifte gedaan maar ben bang dat hij nooit meer zijn iPhones of geld terug gaat zien.
@jobias, ik begrijp wat je bedoelt, maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan

.
Edit: We werden ook geïnterviewd door PowNED maar we reageerde te nuchter, toen ze vroegen hoe lang we al in de rij stonden en we antwoorden 15 minuten (terwijl we vooraan stonden) dropen ze al snel af

. Het is ook niet in de laatste montage gekomen nu ik het zie.
[
Voor 12% gewijzigd door
cyntax op 21-09-2014 01:06
]