[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 61 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:48
MichaelK1985 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:47:
Gisteren op Gravis.de besteld en nu is de status al: Vollständig versandt

Hopen op maandag / dinsdag :-) iPhone6 Plus Silver 16GB (is meer dan genoeg voor mij)
Zie dat die van mij ook is verstuurd. Gisteravond ook de iPhone 6 16GB Space Grey besteld doen deze op vooraard was, daar is echter nog niets mee gebeurd (zelfs geen orderbevestiging) terwijl deze ruim 30 minuten eerder dan de 6P besteld is.... Vaag :)
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:52:
[...]

Ik heb ook nog een aantal space grey modellen op open staan, hoop wel dat die vandaag de deur nog uitgaan.
Zie dat die van mijn is gestorneerd is, helaas.

[ Voor 23% gewijzigd door FrameWork. op 19-09-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
FrameWork. schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:50:
[...]

Zie dat die van mij ook is verstuurd. Gisteravond ook de iPhone 6 16GB Space Grey besteld doen deze op vooraard was, daar is echter nog niets mee gebeurd (zelfs geen orderbevestiging) terwijl deze ruim 30 minuten eerder dan de 6P besteld is.... Vaag :)
Ik heb ook nog een aantal 16GB space grey modellen op open staan, hoop wel dat die vandaag de deur nog uitgaan. De twijfels over de telefoon zijn overigens volledig weggenomen, een geweldig ding dat echt aanzienlijk beter in de hand ligt dan de 5S.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 19-09-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:52:
[...]

Ik heb ook nog een aantal 16GB space grey modellen op open staan, hoop wel dat die vandaag de deur nog uitgaan. De twijfels over de telefoon zijn overigens volledig weggenomen, een geweldig ding dat echt aanzienlijk beter in de hand ligt dan de 5S.
offtopic:
Welke ligt beter in de hand, de 6 of de 6P? Kan mij haast niet voorstellen dat je het hier over de 6P hebt namelijk (vanwege de grootte) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:02
Goudvis12 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:37:
[afbeelding]

iPhone 6 64GB Space Grey bij Coolblue besteld vanochtend. Er staat dat deze op vrijdag 26-9 wordt bezorgd. Nice! :)
Bij mij staat hij op:
Je bestelling is in goede orde ontvangen.

Hopelijk veranderd dat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
FrameWork. schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:10:
[...]

offtopic:
Welke ligt beter in de hand, de 6 of de 6P? Kan mij haast niet voorstellen dat je het hier over de 6P hebt namelijk (vanwege de grootte) :9
De iPhone 6 natuurlijk aan die andere baksteen zal ik nooit beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

BoGu5

hmmmz

Ik heb onderstaand mailtje gestuurd naar coolblue
Geachte heer, mevrouw,

Het lijkt erop dat leverdata ineens verdwijnen in uw klantportal. Kan ik er vanuit gaan dat de iphone gewoon de 26ste geleverd wordt?

Mvg,
En kreeg als reactie:
Helaas is het voor ons ook niet helemaal duidelijk wanneer de iPhone 6 geleverd zal worden. Wij zijn hierin afhankelijk van Apple en zij hebben ons nog geen 100% garanties gegeven helaas.
Zodra wij zekerheid hebben, zullen wij u dat laten weten.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,
Ondertussen had ik ook al gebeld en kreeg toen als reactie dat ze geen reden hadden om aan te nemen dat ze niet konden leveren. Met andere woorden; ze hebben zelf ook geen idee.

[ Voor 12% gewijzigd door BoGu5 op 19-09-2014 15:26 ]

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb zojuist voor mijn 6 Plus 64GB grijs, verzendbevestiging en trackingnummer gehad van Gravis :-). Denk dat ik toch wat geluk heb gehad gezien de voorraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

This-is-life schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:16:
[...]

Tnx! En rijbewijs is geldige legitimatie??
Ik heb geen legitimatie nodig gehad.
Hij vroeg enkel mijn naam en thats it.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hebbes _O_

Lekker "rustig" hier in Dusseldorf. Kwamen aanlopen recht de winkel in en 5 minuten later klaar. Geen centje pijn :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
RobIII schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:55:
Hebbes _O_

Lekker "rustig" hier in Dusseldorf. Kwamen aanlopen recht de winkel in en 5 minuten later klaar. Geen centje pijn :Y)
Mooi, dan ga ik de auto eerder starten ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

dentify schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:25:
Heb zojuist voor mijn 6 Plus 64GB grijs, verzendbevestiging en trackingnummer gehad van Gravis :-). Denk dat ik toch wat geluk heb gehad gezien de voorraden.
Mag ik vragen welk ordernummer je had (evt. zonder laatste cijfer)? Ik heb datzelfde model besteld en ben erg benieuwd of ik al bijna aan de beurt ben :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eerder ophalen is geen probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:35
op marktplaats verkoopt iemand 6x een iphone 6 64gb voor maar liefst 1200,- per stuk :p
neem aan dat iedereen toch zo verstandig is om dat nooit te betalen. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door schumi1986 op 19-09-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

BoGu5

hmmmz

schumi1986 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:10:
op marktplaats verkoopt iemand 6x een iphone 6 64gb voor maar liefst 1200,- per stuk :p
neem aan dat iedereen toch zo verstandig is om dat nooit te betalen. 8)7
2400 euro snel verdiend :)

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Ulster Seedling schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:02:
[...]

Mag ik vragen welk ordernummer je had (evt. zonder laatste cijfer)? Ik heb datzelfde model besteld en ben erg benieuwd of ik al bijna aan de beurt ben :)
128533X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
Er zijn weer een aantal 6P en 6 toestellen (16GB beide) bij Gravis op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lM7Euug.jpg

Fuck!! Kameraad is even naar de supermarkt en ze komen langs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Dankjewel! Met 128546X kom ik al best dichtbij. Hopen dat Apple een beetje door blijft leveren :9~

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39
FrameWork. schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:25:
Er zijn weer een aantal 6P en 6 toestellen (16GB beide) bij Gravis op voorraad.
Dank, kon de verleiding niet weerstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Waar kun je de T&T vinden van Gravis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:38:
Inloggen > ga naar "Mein Konto" > onder "Bestelldetails" moet een knopje "Lieferung verfolgen" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
FrameWork. schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:40:
[...]

Inloggen > ga naar "Mein Konto" > onder "Bestelldetails" moet een knopje "Lieferung verfolgen" staan.
Zolang je bestelling nog niet verwerkt is staat het er nog niet geloof ik. ( Niet 100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
Boinkie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:42:
[...]

Zolang je bestelling nog niet verwerkt is staat het er nog niet geloof ik. ( Niet 100%)
Correct. Bij mij staat dat mijn bestelling "Volledig verzonden" is. De T&T ontbreekt nog maar zal in de loop van de middag/avond wel verschijnen (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
FrameWork. schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:43:
[...]

Correct. Bij mij staat dat mijn bestelling "Volledig verzonden" is. De T&T ontbreekt nog maar zal in de loop van de middag/avond wel verschijnen (hoop ik).
Ik vind het wel vreemd, 1 bestelling van mij is wel verzonden, terwijl de rest nog op open staat, maar wel eerder zijn geplaatst.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2qxymow.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:45:
[...]

Ik vind het wel vreemd, 1 bestelling van mij is wel verzonden, terwijl de rest nog op open staat, maar wel eerder zijn geplaatst.

image
Komt allemaal goed, gewoon afwachten v.w.b. de T&T. Het ziet er als volgt uit (let met name op de iPhone 5s bestelling)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2wd33fo.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oei slecht nieuws in Düsseldorf. 2 iPhones per klant. Meerdere ids vinden ze totaal niet boeiend helaas.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Och wat klote Donstil!! :(
En nu? hoe ga je dat oplossen.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:38:
Wachten op verzendbevestiging.

Die van mij is trouwens al uur geleden opgehaald door UPS. Nu maar afwachten. :)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/2euswolk4ebyg7u/Screen%20Shot%202014-09-19%20at%2017.10.36.png?dl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
dentify schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:14:
[...]

Wachten op verzendbevestiging.

Die van mij is trouwens al uur geleden opgehaald door UPS. Nu maar afwachten. :)

Afbeeldigen
Zojuist de T&T ontvangen, precies dezelfde status als mijn pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 17:10:
Oei slecht nieuws in Düsseldorf. 2 iPhones per klant. Meerdere ids vinden ze totaal niet boeiend helaas.
Dat werkt al jaren zo dus dat kan geen verrassing zijn…

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Vanmiddag een iPhone 6 64gb opgehaald in Oberhausen. Ongeveer 10 minuten wachten en hop naar binnen, geen probleem dus.

Er liep nog iemand met een Tweakers.net T-shirt (rond 14:00), wie was dat?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dat zal ik geweest zijn :) Je hebt dan wel mazzel gehad met die 10 minuten, wij (Famous was met mij meegereden) stonden 'al' 40 minuten buiten voordat we door naar binnen konden.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
duderuud schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 20:59:
Vanmiddag een iPhone 6 64gb opgehaald in Oberhausen. Ongeveer 10 minuten wachten en hop naar binnen, geen probleem dus.

Er liep nog iemand met een Tweakers.net T-shirt (rond 14:00), wie was dat?
Ook m'n iPhone 6 opgehaald in Dusseldorf. Zo gepiept, er lagen nog stapels klaar voor reserveringen.

De 6+ viel mij niet tegen, had hem lomper verwacht, maar denk toch de goede keuze gemaakt met de kleine 6.

De voorkant doet mij denken aan de iPad Air van vorig jaar, beetje meer plastic-jes ipv het meer glazen front van de 5 en 5S. Prachtige telefoon trouwens.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CyBeR schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 18:25:
[...]

Dat werkt al jaren zo dus dat kan geen verrassing zijn…
Beetje praten en ik kwam er vaak wel mee weg. Lukte dit keer niet echt.

Eerste Plus is verkocht met 300,- winst dus maakt een hoop goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Donstil schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:50:
[...]

Beetje praten en ik kwam er vaak wel mee weg. Lukte dit keer niet echt.

Verkoop jij ze via mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannorgen rond 11 een paar pre-orders gemaakt voor mij en mijn vriendin bij een aantal Saturns in Duitsland. Uiteindelijk was er bij de Saturn nog een iPhone 6 los te verkrijgen, later op de dag een afhaalbewijs van nog een iPhone 6 voor me vriendin gekregen van Saturn. Echt geluk mee gehad.

Ik zou zeggen probeer pre order op Saturn? Let wel op je krijgt een 3de email met afhaalbewijs, en dan zul je nog moeten bellen of het daadwerkelijk doorgaat. As het goed is heb ik nog een afhaalbewijs voor een zwarte iPhone 6 en een pre order bij dixons op 26 september.

Saturn krijgt bijv iPhones binnen voor losse verkoop en voor abonnementen. Dus duidelijk, indien je belt, er naar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:08
Aan het begin van de avond drie 16GB iPhone 6 opgehaald in Leer (D). Alleen de 16GB was op voorraad; wel in alle kleuren. Bevalt erg goed, behalve dat ik merk dat een aantal apps nog niet geoptimaliseerd zijn voor het grotere scherm. Hopelijk komt dat snel :).

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 10:32
Dusseldorf vanavond was een eitje. Was er om 19u, lagen nog dertig doosjes. Ze waren wel strict met weggeven, van die typische hosselaars die met allemaal kopietjes van paspoorten wapperden kregen idd niet meer dan twee iphones pp mee. En terecht. Opbokken. Enige wat onhandig was dat mijn rabopas niet werkte.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Je kan weer reserveren

• joffrey19

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik snap iets niet.
De iPhone is oa in Amerika in de verkoop gegaan. Vanaf wanneer konden de mensen hem daar nu pre-orderen? En waar konden ze hem dan laten bezorgen? Thuis of in de winkel en waar wordt ie dan eerder bezorgd? Die mensen die in de rij staan te wachten, staan daar vaak zonder dat ze slagen, dus die hebben niet gereserveerd. Maar als dat wel gekund had vraag je je af waarom ze dat niet gedaan hebben.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
De mensen die voor de winkel gaan staan, gaan voor de winkelvoorraad, dus het deel wat gereserveerd is voor directe verkoop.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• tslh
  • Laatst online: 09-09 02:22
Ik zit in de VS op het moment: komende weken eens kijken of ik ergens een 128GB versie simlock vrij op de kop kan tikken.. Alleen nog even research doen welke ik nu exact moet hebben, ik lees tegengestelde berichten: T-Mobile of Verizon.

• Boinkie
M'n broer gaat naar dusseldorf morgen. Iphone 6 gereserveerd op mijn apple id. Geen probleem denk ik toch als ik een kopie van mijn paspoort meegeef?

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
Jumpman schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:41:
De mensen die voor de winkel gaan staan, gaan voor de winkelvoorraad, dus het deel wat gereserveerd is voor directe verkoop.
En die winkelverkoop, start die dan zoveel eerder dan de levering aan huis? Anders kun je beter pre-orderen en hoef je niet in de rij gaan staan / liggen (wat opzich natuurlijk best leuk kan zijn, is verder niet als negatief commentaar bedoeld).

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Wat moet je eigenlijk allemaal mee nemen als je een reservering komt ophalen ?
Ik bedoel moet je ook die bevestiging uitprinten ofzo ?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

tslh schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 00:44:
Ik zit in de VS op het moment: komende weken eens kijken of ik ergens een 128GB versie simlock vrij op de kop kan tikken.. Alleen nog even research doen welke ik nu exact moet hebben, ik lees tegengestelde berichten: T-Mobile of Verizon.
Verizon is als 't goed is sim-lockvrij maar die kun je niet kopen zonder abo. T-Mobile dus. Die is sowieso unlocked voor niet-Amerikaanse carriers. Hoogstens kun je er geen ATT sim in stoppen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Henk. schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 01:43:
Wat moet je eigenlijk allemaal mee nemen als je een reservering komt ophalen ?
Ik bedoel moet je ook die bevestiging uitprinten ofzo ?
Volgens de mail:
  1. Je huidige iPhone (if any) met je "Apple ID"
  2. Bankgegevens (zodat je kunt afrekenen; lees: pincode onthouden en pinpas/creditcard meenemen...of een stapel stuivers :9 )
  3. Identiteitsbewijs.

Was du mitbringen solltest:

1. Dein aktuelles Mobiltelefon.2. Deine Daten zu Bank und Netzbetreiber.3. Identitätsnachweis.
Wenn du von einem anderen iPhone upgradest, denk bitte daran, vorher ein Backup deiner Daten auf deinem Computer oder in iCloud zu erstellen. Deine Apple ID solltest du auch dabeihaben. Beim Kauf eines neuen iPhone können wir dir sogar eine Gutschrift für dein altes iPhone geben.Denk daran, deine Bankdaten mitzubringen. Wenn du bereits einen Mobilfunkvertrag hast, bring bitte auch das Kennwort für das Netzbetreiberkonto mit.Du brauchst einen gültigen Identitätsnachweis.

Zulässige Identitätsnachweise
Praktijk: ik heb even met de geprintte reservering gezwaaid, hij kijkt in z'n iPad of m'n naam er in staat, dat matchte al gauw met mijn e-mail adres op de print en klaar. AppleID heb je alleen nodig als je daar in de winkel je oude telefoon wil 'overzetten'; ze kunnen natuurlijk niet hebben dat mensen dan hun AppleID/wachtwoord vergeten zijn :P Identiteitsbewijs zal wel zijn voor de gevallen waar men twijfelt over de reservering of naam/persoon ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 20-09-2014 03:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Krijg de melding te zien dat reserveren alleen tussen 0:00 en 19:00 mogelijk is (... wat het nu ook is). Desalniettemin, goed dat er dit jaar genoeg voorraad is. Dat was voorgaande jaren toch anders.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Donstil
  • Niet online
Er is niet genoeg voorraad, de voorraad die gister niet is opgehaald of dubbel was gereserveerd gaat nu de verkoop weer in.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

aex351 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 03:22:
[...]

Krijg de melding te zien dat reserveren alleen tussen 0:00 en 19:00 mogelijk is (... wat het nu ook is). Desalniettemin, goed dat er dit jaar genoeg voorraad is. Dat was voorgaande jaren toch anders.
CentrO heeft nog wat iPhone 6 over, zojuist gecheckt via de link. Overal is Plus uitverkocht.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:36

bonyuri

Investigator!

Donstil schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:50:
[...]
Zo jammer :(

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zie dat er in Centro nog een 128GB Zwart ligt, verder overal in Duitsland 16GB's. Ben zo creatief geweest om de link van joffrey19 voor Frankrijk te proberen; https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

In Parijs zijn alle iPhone 6 varianten beschikbaar, 't is alleen 4:30 rijden. Ik twijfel.

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik heb 2 iPhone's 64GB Space gray gereserveerd in oberhausen, is er een mogelijkheid dat ik het aan iemand kan "geven"?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vraag en aanbod.

Verwijderd

RRCreations schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:44:
Ik heb 2 iPhone's 64GB Space gray gereserveerd in oberhausen, is er een mogelijkheid dat ik het aan iemand kan "geven"?
6 of 6 plus?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:54
RRCreations schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:44:
Ja, ze vragen alleen de naam die aan Apple-id hangt en printje.

Haters everywhere but I don’t really care

• aex351

aex351

I am the one

Donstil schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:24:
Er is niet genoeg voorraad, de voorraad die gister niet is opgehaald of dubbel was gereserveerd gaat nu de verkoop weer in.
Daarom zijn nagenoeg alle modellen in Frankrijk vooralsnog gewoon beschikbaar. Er is nou niet bepaald een stormloop gaande. Zelfs in enkele Duitse Apple Stores liggen ze op de plank. Probleem is enkel mensen die online reserveringen plaatsen bij diverse winkels en vervolgens niet komen. Apple lijkt niet eens meer de moeite te nemen om kunstmatig schaarste te creëren.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

aex351 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:45:
[...]
Apple lijkt niet eens meer de moeite te nemen om kunstmatig schaarste te creëren.
Dat hebben ze dan ook nooit gedaan.

• Donstil
  • Niet online
De normale lijkt wel een stuk minder in trek.
Daar komen maar erg weinig reacties op, de Plusjes vlogen weg online.
Ooh daar gaan we weer.

De gene die deze kocht had zelf geen tijd en zin om daar in de rij te staan. Een middag vrij nemen kost sommige meer dan 300,-.
CyBeR schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:46:
[...]
Dat hebben ze dan ook nooit gedaan.
Haha nee dat hebben ze nog Nooooit gedaan. Nee hoor echt nooit 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 20-09-2014 13:59 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:09

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben achterlijk dus rij nu maar naar Parijs. Twee keer de 128GB versie gereserveerd.
Vriendin maakt er meteen weekendje van hahahaha

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:58:

Haha nee dat hebben ze nog Nooooit gedaan. Nee hoor echt nooit 8)7
Kom maar hoor, met je bewijs.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mediamarkt bestelling in Duitsland is verzonden en komt dinsdag aan :) Yeaaah :)

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:41

Niek_1981

Think Different.

Donstil schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 13:58:
De normale lijkt wel een stuk minder in trek.
Daar komen maar erg weinig reacties op, de Plusjes vlogen weg online.
Volgens een bericht op NU.nl is dat juist weer niet het geval...

http://www.nu.nl/gadgets/...r-dan-iphone-6-plus-.html

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Donstil
  • Niet online
Niek_1981 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:20:
[...]

Ik bedoel bij mijn eigen verkoopje hè :)

Heb er nog eentje over. 777,- maar geen serieuze reacties.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 20-09-2014 14:22 ]

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Niek_1981 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 14:20:
[...]

Staat op Nu.nl en dan is het waar? Check de reactie van Arnoud Wokke op Twitter op het journalistieke gehalte van dat artikel. :+

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 00:48
Hoe zit het precies met garantie als je hem in het buitenland koopt of in Amsterdam, maar niet dichtbij woont. Moet je elke keer naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt of kan je hem opsturen of laten ophalen door apple voor reparatie?

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
Kan iemand me vertellen of er nog een kans is om een iPhone 6 16GB space grey te bemachtigen op de release dag? Iemand tips voor het pre-orderen?

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:41

Niek_1981

Think Different.

Azqi schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:17:
[...]

Staat op Nu.nl en dan is het waar? Check de reactie van Arnoud Wokke op Twitter op het journalistieke gehalte van dat artikel. :+
Dat zeg ik toch ook niet...

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

wii06 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 15:32:
Hoe zit het precies met garantie als je hem in het buitenland koopt of in Amsterdam, maar niet dichtbij woont. Moet je elke keer naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt of kan je hem opsturen of laten ophalen door apple voor reparatie?
Wettelijke garantie krijg je bij de winkel waar je ’m gekocht hebt.

Fabrieksgarantie is een extraatje dat Apple biedt. Je kunt naar de Apple Store waar je iPhone in het meest gunstige geval direct omgeruild kan worden. Ook kan je telefonisch een reparatie aanvragen. Je iPhone wordt dan opgehaald door UPS, gerepareerd door Apple, en een week later weer bezorgd.

Wil je niet een week zonder iPhone zitten, dan kan je voor € 29 de Express Replacement Service krijgen. Je krijgt dan een nieuwe iPhone toegestuurd en moet binnen twee weken je oude iPhone terugsturen.

AppleCare+ is een uitgebreid servicepakket dat Apple los verkoopt. Hiermee is de Express Replacement Service gratis (mocht je het een keer nodig hebben). Daarnaast is dit een garantie tegen vallen/stoten/waterschade etc.

[ Voor 23% gewijzigd door Ulster Seedling op 20-09-2014 15:41 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik heb dus 2 iPhone 6 64GB gereserveerd bij oberhausen Apple store. Als iemand wilt gaan halen stuur dan zo snel mogelijk een DM. Tijd was tot 18.00 maar denk niet dat ze moeilijk gaan doen voor een kwartiertje later!

Voor de duidelijkheid, ik heb geen vervoer je mag ze beide hebben ter vergoeding van een KFC Bucket.

[ Voor 19% gewijzigd door RRCreations op 20-09-2014 16:10 ]

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
Waar kun je het best parkeren als je naar oberhausen Apple store gaat

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

• Boinkie
*snip* dit past beter in V&A

[ Voor 77% gewijzigd door Daedalus op 20-09-2014 18:09 ]

• aex351

aex351

I am the one

RRCreations schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 16:07:
Ik heb dus 2 iPhone 6 64GB gereserveerd bij oberhausen Apple store. Als iemand wilt gaan halen stuur dan zo snel mogelijk een DM. Tijd was tot 18.00 maar denk niet dat ze moeilijk gaan doen voor een kwartiertje later!

Voor de duidelijkheid, ik heb geen vervoer je mag ze beide hebben ter vergoeding van een KFC Bucket.
Of gewoon even wachten tot je reservering komt te vervallen :P maar om op een serieuze noot te eindigen, het is nogal laat op de dag.

Verwijderd

Ben de reserverings link van de Apple stores in Frankrijk kwijt. Zou iemand die willen delen?

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:26:
Ben de reserverings link van de Apple stores in Frankrijk kwijt. Zou iemand die willen delen?
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

• Henk.
Alles overal uitverkocht denk ik zo

• Henk.
Bedankt nog voor de link, vannacht 2 besteld en vanmorgen opgepikt in oberhausen :*)
Stond wel een rij van 50 man ofzo voor reserveringen maar was zo binnen en snel weer op de weg terug
Er waren ook nog best veel Nederlanders ook een hoop die voor jan met de korte achternaam kwamen
Omdat ze niet gereserveerd hadden 8)7

• aex351

aex351

I am the one

Henk. schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:14:
Alles overal uitverkocht denk ik zo
Waarom denk je dat? ik zag namelijk nog voldoende aanbod ook via de reserveringspagina. Reserveren kan alleen tussen 0:00 en 19:00 en daarbuiten is het formulier offline.

[ Voor 30% gewijzigd door aex351 op 20-09-2014 19:23 ]

• Henk.
aex351 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:22:
[...]

Waarom denk je dat? ik zag namelijk nog voldoende aanbod ook via de reserveringspagina. Reserveren kan alleen tussen 0:00 en 19:00 en daarbuiten is het formulier offline.
Oh vandaar |:(

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
CyBeR schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 02:27:
[...]

Verizon is als 't goed is sim-lockvrij maar die kun je niet kopen zonder abo. T-Mobile dus. Die is sowieso unlocked voor niet-Amerikaanse carriers. Hoogstens kun je er geen ATT sim in stoppen.
Kan iemand dit bevestigen? T-Mobile versie kopen dus? Ik ga er ook eentje halen van de week in de USA.

there's no tweak without the tweaker

• joffrey19
Henk. schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 19:20:
[...]

Bedankt nog voor de link, vannacht 2 besteld en vanmorgen opgepikt in oberhausen :*)
Stond wel een rij van 50 man ofzo voor reserveringen maar was zo binnen en snel weer op de weg terug
Er waren ook nog best veel Nederlanders ook een hoop die voor jan met de korte achternaam kwamen
Omdat ze niet gereserveerd hadden 8)7
Astjeblieft, ik heb ook nog 3x 6+ bemachtigd 😄

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
virtualJac schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:21:
[...]

Kan iemand dit bevestigen? T-Mobile versie kopen dus? Ik ga er ook eentje halen van de week in de USA.
T-mobile is the way to go. 2x 5S vorig jaar ook op die manier gekocht.
Let er wel op dat je m daar even een keer aanzet MET het simkaartje van T-mobile erin.
Hij moet namelijk even een keer verbinding hebben gemaakt, dan wordt ie geactiveerd. Daarna kun je elk kaartje er in stoppen. Nog een tip: fedex de verpakking en accessoires naar NL ipv meenemen. 8)

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:57
Vanmiddag rond uur of 1500 plots te reserven in centro. 64 gb donker grijs tussen 1700 en 1800
Meteen in auto
Aankomst 17.15
Wachttijd bij reserveerrij: 0 sec
Meelopen met aardige mevrouw: 1minuut
Iphone zoeken: 1 minuut
Betalen: 30 sec
Trotste eigenaar: onmiddellijk!!!!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:52

aKra

Intentionally left blank.

DanielAlm schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:43:
Vanmiddag rond uur of 1500 plots te reserven in centro. 64 gb donker grijs tussen 1700 en 1800
Meteen in auto
Aankomst 17.15
Wachttijd bij reserveerrij: 0 sec
Meelopen met aardige mevrouw: 1minuut
Iphone zoeken: 1 minuut
Betalen: 30 sec
Trotst eigenaar: onmiddellijk!!!!
Welke link gebruik je dan hiervoor om te reserveren?

Eventueel aan te denken om er ééntje in Genève te halen. Scheelt 70 Euro, alleen geen idee van de leverbaarheid... :(

Intentionally left blank.

• DanielAlm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:57
aKra schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:00:
[...]

Welke link gebruik je dan hiervoor om te reserveren?

Eventueel aan te denken om er ééntje in Genève te halen. Scheelt 70 Euro, alleen geen idee van de leverbaarheid... :(
De "bekende". Wat ik gedaan heb ik meteen ingelogd en om de tien minuten gekeken. Ja, was toevallig zo gegaan want ik ga natuurlijk niet de hele dag om de tien minuten kijken. Wat me wel al eerder was opgevallen is dat de mogelijkheid van reserveren voortdurend wisselt. Kan dus een gelukkig toeval zijn geweest...

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 18:48

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

Waarom kijkt iedereen hier naar onze buren en niet naar de States en CA? $649 (~504€ ipv €699, sales tax kun je terug orderen als je niet-amerikaan bent), dat vind ik het zeker waard.

Het scheelt dat ik voor werk binnenkort Houston bezoek en de reservering klaar heb liggen, maar voor anderen is verschepen een makkelijke optie.

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Omdat wanneer je daar de verzendkosten + belasting (Nederlandse BTW, invoerrechten en bijhorende administratiekosten) bij rekent er amper verschil meer over is. Als je zelf naar Amerika gaat kan het inderdaad een voordeeltje opleveren, maar eigenlijk fraudeer je door niet aan te geven dat je een telefoon gekocht hebt om mee naar Nederland te nemen.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Wat voor factuur krijg je als je in Duitsland bij een Apple Store koopt? Kan ik een factuur op naam van bedrijf laten maken?

• Henk.
joffrey19 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:02:
[...]

Astjeblieft, ik heb ook nog 3x 6+ bemachtigd 😄
ook in oberhausen ? Wel met 2 man neem ik aan ik kreeg er namelijk echt geen 3 mee in mijn eentje ook al had ik er 3 gereserveerd (wist ik van te voren ook wel maar proberen kan altijd ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door Henk. op 20-09-2014 23:04 ]

• kramerty88
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 18:48

kramerty88

Soms geniaal... (meestal niet)

wesleytjuh schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:26:
Omdat wanneer je daar de verzendkosten + belasting (Nederlandse BTW, invoerrechten en bijhorende administratiekosten) bij rekent er amper verschil meer over is. Als je zelf naar Amerika gaat kan het inderdaad een voordeeltje opleveren, maar eigenlijk fraudeer je door niet aan te geven dat je een telefoon gekocht hebt om mee naar Nederland te nemen.
Niet helemaal waar. Je mag voor 450 importeren (daar ga je inderdaad overheen), maar als je hem uitpakt en in gebruik hebt kun is het toegestaan hem over de grens te dragen. Hetzelfde geld bijv. voor kleding dat je aan hebt.
Toch is het echter gewoon toegestaan om een 2e hands toestel te importeren voor een schappelijke "marktwaarde". Als je dus een toestel koopt van iemand uit de VS die hem aan jou verkoopt voor 450 of minder, dan is dat wederom toegestaan. Kortom, als je iemand kent is het vrij eenvoudig en ik had gedacht dat er hier wel een paar netwerkende tweakers rond zouden lopen.

http://team450.nl/ | 31:39 10k | 2:33:02 Marathon

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

kramerty88 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:10:
[...]

Niet helemaal waar. Je mag voor 450 importeren (daar ga je inderdaad overheen), maar als je hem uitpakt en in gebruik hebt kun is het toegestaan hem over de grens te dragen. Hetzelfde geld bijv. voor kleding dat je aan hebt.
Toch is het echter gewoon toegestaan om een 2e hands toestel te importeren voor een schappelijke "marktwaarde". Als je dus een toestel koopt van iemand uit de VS die hem aan jou verkoopt voor 450 of minder, dan is dat wederom toegestaan. Kortom, als je iemand kent is het vrij eenvoudig en ik had gedacht dat er hier wel een paar netwerkende tweakers rond zouden lopen.
Het is niet interessant vanwege garantie. Zoek maar op Donstil, hij heeft het ervaren en uitgelegd in dit topic.
Donstil in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"

[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 20-09-2014 23:47 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Donstil
  • Niet online
Je toestel uitpakken in het andere land en dan gebruikend de grens over nemen stelt je niet vrij van het betalen van belastingen voor zover ik weet. Althans ik heb dit nog nooit ergens gelezen.

Het voordeeltje in geld vervalt trouwens wel enorm als je jezelf bedenkt dat er geen garantie zit op een Amerikaanse iPhone in Nederland. Ook niet als je hem in de Vs koopt bij Apple en hier naar de AppleStore gaat

Ooh en invoeren is trouwens € 430.

Edit: precies zoals hierboven vermeld dus.
Staat ook in de Garantie uitzondering op de Amerikaanse Apple site.

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 20-09-2014 23:49 ]

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

StanTheMan schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:27:
Wat voor factuur krijg je als je in Duitsland bij een Apple Store koopt? Kan ik een factuur op naam van bedrijf laten maken?
Twee jaar geleden (bij de iPhone 5) kreeg je een relatief grote kassabon met je naam erop (evt. per e-mail). Persoonlijk stop ik dit gewoon in mijn boekhouding. Ook met het terugvragen van de in Duitsland betaalde BTW (eubtw.belastingdienst.nl) leverde dit geen problemen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Laatst online: 16:32
Nitai schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:45:
[...]

Het is niet interessant vanwege garantie. Zoek maar op Donstil, hij heeft het ervaren en uitgelegd in dit topic.
Donstil in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"
Komt dit niet omdat de iPhone 5 daadwerkelijk anders is in de USA dan in Europa? Tijdens m'n vakantie in de USA had ik helaas m'n iPhone 4S laten vallen en het resultaat kan je wel raden: gebroken glas.

Deze is toen zonder problemen gewisseld voor een refurbished toestel in de USA terwijl de iphone toen in Europa was gekocht. Of wellicht zijn het toch nieuwe regels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Staat in de voorwaarden dat medewerkers 'may refuse' om garantie te verlenen. Je leest ook diverse ervaringen van mensen die gewoon garantie krijgen.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, een toerist die op vakantie een kapotte telefoon heeft is alleen wel wat anders dan iemand die op een koopje uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:58
Met wat maten de iPhone gereserveerd op de maandag toen het net kon (Apple Store CenterO). Vervolgens vrijdag ochtend daarnaartoe gereden en binnen 30 minuten stonden we weer buiten met 12 iPhones terwijl sommige mensen 16 uur al in de rij stonden XD. Kreeg wel een paar vuile blikken toegeworpen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tp1OnyZ.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door cyntax op 21-09-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
cyntax schreef op zondag 21 september 2014 @ 00:40:
Met wat maten de iPhone gereserveerd op de maandag toen het net kon (Apple Store CenterO). Vervolgens vrijdag ochtend daarnaartoe gereden en binnen 30 minuten stonden we weer buiten met 12 iPhones terwijl sommige mensen 16 uur al in de rij stonden XD. Kreeg wel een paar vuile blikken toegeworpen.

[afbeelding]
Dat snap ik ook wel.. vind het ook niet zo heel netjes, maargoed.. ik wil de discussie niet opnieuw aanwakkeren. het mag, en het is een kwestie van vraag en aanbod. ;)
Pagina: 1 ... 61 ... 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.