iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Welk tijdslot zit je? Wij zijn er 17:00/18:00loekf2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:10:
[...]
Pfftt.... ik ook. Morgen middag in de auto richting Dusseldorf en dan maar duimen dat de reservering echt klopt. Heb bevestigings mail ;-)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
https://icentre.nl/iphone...iphone-6-64-gb-spacegrijs
Door de geïnteresseerden....
19:00 - 20:00, net voor sluitingstijd zeg maar. Kan niet eerder weg uit m'n werk ... denk ik... andereDonstil schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:14:
[...]
Welk tijdslot zit je? Wij zijn er 17:00/18:00
kant wilde 16:00 uit Veldhoven gaan rijden, dus wellicht dat ik er eerder ben ;-)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
Ik heb precies z'n zelfde gevoel... Hopen dat alles klopt.loekf2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:10:
[...]
Pfftt.... ik ook. Morgen middag in de auto richting Dusseldorf en dan maar duimen dat de reservering echt klopt. Heb bevestigings mail ;-)
Ben morgen tussen 18.00/19.00 ad beurt in dusseldorf
+1!!!joost.van.donge schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:24:
iPhone 6 64GB Space-grijs zojuist besteld op Dixons.nl
Power to the beat.
+2!
[ Voor 22% gewijzigd door janklp op 18-09-2014 23:43 ]
Als je een dude met baard, houthakkers shirt op blauwe broek zietVerwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:27:
[...]
Ik heb precies z'n zelfde gevoel... Hopen dat alles klopt.
Ben morgen tussen 18.00/19.00 ad beurt in dusseldorf
That's me
Wij hebben 17:00/18:00 reserveringen en 1 van ons 18:00/19:00.
Dus geven het stukkie aan elkaar door.
Ooh keurig, nee wij hebben een middagje vrij genomen.loekf2 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:26:
[...]
19:00 - 20:00, net voor sluitingstijd zeg maar. Kan niet eerder weg uit m'n werk ... denk ik... andere
kant wilde 16:00 uit Veldhoven gaan rijden, dus wellicht dat ik er eerder ben ;-)
Gaan 14:00 rijden vanuit Gorinchem, dus verwacht daar 16:00 aan te komen, heb ik nog 2 uur de tijd voor eventuele wachtrijen en het vinden van een parkeerplek (er zit een QPark dicht bij zag ik)
200,- vanaf morgen.martijnmartijn schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:19:
Iemand in de rij die 100 euro extra wil verdienen?
Edit: Toch niet, 20 oktober als leverdatum.
[ Voor 13% gewijzigd door Redshark op 19-09-2014 00:01 ]
Ik hoefde niets over te maken? Gewoon in de winkel betalen.Janusz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:42: Heb weinig zin alvast 800 over te boeken zonder garantie (want nogmaals, ik betwijfel hoe hard de 26-09 bewering is).
EDIT: iets te snel gereageerd.
[ Voor 5% gewijzigd door MartijnMartijn op 18-09-2014 23:56 ]
Zelfde "eigenaar".Janusz schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:54:
Dixons en iCentre zijn hetzelfde volgens mij. Identieke websites op de mobiel en identieke bevestigingsmails.
Net als Mediamarkt en Saturn.
Alleen zijn die iets groter
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
[ Voor 10% gewijzigd door Hanky74 op 19-09-2014 05:48 ]
Heb 2x de iPhone 6 64Gb, in zowel space gray als zilver, één voor mij en één voor mijn vriendin
Super bedankt voor de tipHanky74 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 05:41:
Bij Mediamarkt en Saturn in Duitsland zijn de 16gb modellen gewoon beschikbaar en 'sofort abholen' volgens de site. Zojuist een iPhone 6 16gb besteld bij Saturn in Kleve en vandaag afhalen als het goed is
Alleen met abonnement te bestellen?IVEL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 07:32:
Bij Coolblue (via pdashop.nl) is er nu ook te pre-ordenen. Heb mijn bestelling net gedaan, mail gehad met bevestiging en verwachte afleverdatum 26-09. Betalen via iDeal en CC wou niet lukken, dus maar voor rembours gekozen.
Heb 2x de iPhone 6 64Gb, in zowel space gray als zilver, één voor mij en één voor mijn vriendin
Nee, ik heb (dankzij IVEL) net een los toestel besteld op pdashop.nl.
Kreeg dit bevestigd via mail:
Verwachte leverdatum
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 26 september 2014.
request.getCookies();
Thanks, ik heb net een iPhone 6 64GB in het goud besteld voor mijn vrouw. Orderbevestiging komt net binnen en inderdaad levering op 26 september.IVEL schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 07:32:
Bij Coolblue (via pdashop.nl) is er nu ook te pre-ordenen. Heb mijn bestelling net gedaan, mail gehad met bevestiging en verwachte afleverdatum 26-09. Betalen via iDeal en CC wou niet lukken, dus maar voor rembours gekozen.
Kan mijn iPhone 6 midden volgende week afhalen dus in Aken
[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 19-09-2014 08:56 ]
Bedankt voor de tip! Ik kan mijn iphone 6 gewoon vandaag afhalen bij de Saturn in OberhausenHanky74 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 05:41:
Bij Mediamarkt en Saturn in Duitsland zijn de 16gb modellen gewoon beschikbaar en 'sofort abholen' volgens de site. Zojuist een iPhone 6 16gb besteld bij Saturn in Kleve en vandaag afhalen als het goed is
Bij mij zijn de data veranderd in vandaag, staat nog steeds op verzonden. Nog geen bevestiging per mail gehad.H.Spuybroek schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 05:30:
Zijn er mensen waarbij de bestelling bij Gravis in de afgelopen uren is veranderd in "Vollständig verzandt"?
Ah ja, ik zie het nu ik de site op de macbook open. Via de mobiele site ontbrak de mogelijkheid om het los te kopen.BoGu5 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:50:
[...]
Nee, ik heb (dankzij IVEL) net een los toestel besteld op pdashop.nl.
Kreeg dit bevestigd via mail:
[...]
Bedankt!! Ook in Oberhausen (Saturn) is de zwarte 16 GB nog in voorraadHanky74 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 05:41:
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Balen dat de Gold (en 64GB nog niet af te halen isHanky74 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 05:41:
Ik vlieg vanmiddag naar Düsseldorf en zou dus bij Apple of een MM / Saturn binnen kunnen stappen.
Dat reserveringssysteem van Apple is natuurlijk kansloos als je ff snel een reservering denkt te bemachtigen
[ Voor 19% gewijzigd door BtM909 op 19-09-2014 09:32 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De meeste plekken hadden wel 64GB modellen beschikbaar maar die waren snel uitverkocht denk ik.UltraSub schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:25:
Vind het wel erg opvallend dat alle partijen waar je kunt pre-orderen of bestellen alleen 16GB modellen lijken te hebben.
Heb zelf eentje met iCentre bestelled maar twijfel om te annuleren en met Tmobile verlengen omdat het net een paar tientjes goedkoper uitkomt!
Enkel nog reserveringen..
Alsdus iCulture forum
Ik denk dat het iets met vraag en aanbod te maken heeft. Middelste product zal het beste verkopen, dus Apple zal die wel voornamelijk in eigen voorraad proberen te houden. Het deel wat de rest heeft, zal wel direct zijn uitverkocht.UltraSub schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:25:
Vind het wel erg opvallend dat alle partijen waar je kunt pre-orderen of bestellen alleen 16GB modellen lijken te hebben.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Verwijderd
Over die afhaaltijden, dit is nieuw voor mij.Donstil schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:54:
[...]
Als je een dude met baard, houthakkers shirt op blauwe broek ziet![]()
That's me![]()
Wij hebben 17:00/18:00 reserveringen en 1 van ons 18:00/19:00.
Dus geven het stukkie aan elkaar door.
[...]
Ooh keurig, nee wij hebben een middagje vrij genomen.
Gaan 14:00 rijden vanuit Gorinchem, dus verwacht daar 16:00 aan te komen, heb ik nog 2 uur de tijd voor eventuele wachtrijen en het vinden van een parkeerplek (er zit een QPark dicht bij zag ik)
[...]
200,- vanaf morgen.
Heb je in de rij staan wachten, toen kwamen store medewerkers reserveringen uitdelen (nu via email/sms had ik gelezen), je bent naar huis gegaan en kan strax op je gemak erheen en je email/sms laten zien en een iphone 6 meekrijgen?
Die afhaaltijden zijn voor de online-reserveringen, je kon online opgeven in welk tijdslot je je iPhone wilde komen halen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:52:
[...]
Over die afhaaltijden, dit is nieuw voor mij.
Heb je in de rij staan wachten, toen kwamen store medewerkers reserveringen uitdelen (nu via email/sms had ik gelezen), je bent naar huis gegaan en kan strax op je gemak erheen en je email/sms laten zien en een iphone 6 meekrijgen?
De rest klopt volgens mij wel: als je zo'n reserveringskaartje/SMS/e-mail hebt gekregen terwijl je in de rij staat, kun je de rij verlaten en later op de dag terugkomen.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Verwijderd
maar dan hoef je toch helemaal niet in de rij te gaan staan?Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:57:
[...]
Die afhaaltijden zijn voor de online-reserveringen, je kon online opgeven in welk tijdslot je je iPhone wilde komen halen.
De rest klopt volgens mij wel: als je zo'n reserveringskaartje/SMS/e-mail hebt gekregen terwijl je in de rij staat, kun je de rij verlaten en later op de dag terugkomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Dutchy88 op 19-09-2014 10:10 ]
Ik (en een collega) hebben een reservering voor een 128GB model (niet de plus). Ik neem aan dat we die gewoon vanmiddag kunnen gaan oppikken?marijn65 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:31:
Alles uitverkocht in Dusseldorf en Oberhausen.
Enkel nog reserveringen..
Alsdus iCulture forum
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Ja reserveringen zijn buiten beschouwing gelaten. Hopelijk valt er iets vrij vanavond (mochten er mensen zijn die niet komen opdagen).RobIII schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:10:
[...]
Ik (en een collega) hebben een reservering voor een 128GB model (niet de plus). Ik neem aan dat we die gewoon vanmiddag kunnen gaan oppikken?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Klopt. Als je een online-reservering hebt, hoef je niet aan te sluiten in de rij, van wat ik begrepen heb is er een aparte rij voor degenen met een online-reservering, althans in Oberhausen.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:05:
[...]
maar dan hoef je toch helemaal niet in de rij te gaan staan?
Bron: iCulture forum.
Zo is dat wel vaker op meerdere locaties geweest. Het enige is dat daar ook weleens een rij kan staanHerko_ter_Horst schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:13:
[...]
Klopt. Als je een online-reservering hebt, hoef je niet aan te sluiten in de rij, althans van wat ik begrepen heb is er een aparte rij voor degenen met een online-reservering, althans in Oberhausen.

iPhone 6 64GB Space Grey bij Coolblue besteld vanochtend. Er staat dat deze op vrijdag 26-9 wordt bezorgd. Nice!
Hier ook de iPhone 6 64gb besteld. Ook hier bevestigd voor 26 september. Aangezien het een 'verwachtte leverdatum' is, hoop ik dat ze al weten wat hun voorraad is en daarop de leverdatum aanpassen. Als we nou rond de 26e een mailtje krijgen dat er helaas minder binnengekomen zijn dan verwacht, cancel ik hem toch maar en probeer ik het 26e 's ochtends het bij Apple zelf wel.Chahid1985 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:52:
[...]
Thanks, ik heb net een iPhone 6 64GB in het goud besteld voor mijn vrouw. Orderbevestiging komt net binnen en inderdaad levering op 26 september.
Geldt hier ook, hopelijk betekent dat dat ze al weten hoeveel ze van welk toestel binnenkrijgen. Anders annuleer ik inderdaad ook mijn bestelling.Thermometer schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:37:
[...]
Hier ook de iPhone 6 64gb besteld. Ook hier bevestigd voor 26 september. Aangezien het een 'verwachtte leverdatum' is, hoop ik dat ze al weten wat hun voorraad is en daarop de leverdatum aanpassen. Als we nou rond de 26e een mailtje krijgen dat er helaas minder binnengekomen zijn dan verwacht, cancel ik hem toch maar en probeer ik het 26e 's ochtends het bij Apple zelf wel.
Bij de 128 GB modellen staat "binnenkort leverbaar (mail me bij voorraad)" dus ze zullen dat inderdaad wel enigszins op een rij hebben. Blijft natuurlijk een feit dat het wat te mooi om waar te zijn lijkt. We zullen het zien.Goudvis12 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:40:
[...]
Geldt hier ook, hopelijk betekent dat dat ze al weten hoeveel ze van welk toestel binnenkrijgen. Anders annuleer ik inderdaad ook mijn bestelling.
Je kan de hele dag ophalen, hoeft niet per se te wachten op je timeslot (al is het nu nog druk, dus zou liever eind vd middag gaan).
Haters everywhere but I don’t really care
Dit is toch wat anders, een vriend van mij kon hem vanochtend ophalen en moest ook in een rij staan.Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:13:
[...]
Klopt. Als je een online-reservering hebt, hoef je niet aan te sluiten in de rij, van wat ik begrepen heb is er een aparte rij voor degenen met een online-reservering, althans in Oberhausen.
Zijn tip; Ga bij een groep staan of spreek een medewerker aan om sneller geholpen te worden. Ben benieuwd als ik hem zo ga ophalen.

Er lagen er nog zat

De 6

De 6+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ja, er is wel een rij voor online-reserveringen, maar dat is (gelukkig) niet deze rij:Famous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:54:
[...]
Dit is toch wat anders, een vriend van mij kon hem vanochtend ophalen en moest ook in een rij staan.
Zijn tip; Ga bij een groep staan of spreek een medewerker aan om sneller geholpen te worden. Ben benieuwd als ik hem zo ga ophalen.

Nu hopen dat ik er nog een extra kan mee krijgen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wel heel veel van die mannetjes die voor iemand anders in de rij stonden volgens mij (hele groepen jonge gastjes bij elkaar, man of 15-20). Die keken vrij verbaasd naar die pre-order rij die aan ze voorbij gingHerko_ter_Horst schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:56:
[...]
Ja, er is wel een rij voor online-reserveringen, maar dat is (gelukkig) niet deze rij: [afbeelding]
Hier ook de gok gewaagd, hopelijk maken ze de 26 september levering waarGoudvis12 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:40:
[...]
Geldt hier ook, hopelijk betekent dat dat ze al weten hoeveel ze van welk toestel binnenkrijgen. Anders annuleer ik inderdaad ook mijn bestelling.
Hier ook, een Space Grey en Gouden iPhone 6 met 64GB besteld. Heb een flauw vermoeden dat de bezorgdatum wel wat gaat opschuivenBreeeZe schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:09:
[...]
Hier ook de gok gewaagd, hopelijk maken ze de 26 september levering waar
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Hoe zeker is dat?matthijst schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:51:
Je kan de hele dag ophalen, hoeft niet per se te wachten op je timeslot (al is het nu nog druk, dus zou liever eind vd middag gaan).
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Geen zin in al die dranghekken en fanboys voor de deur.
Weet het niet hoor. Bij sommige modellen staat de verwachte leverdatum nu op 'onbekend'. Dus ze zijn actief aan het bijhouden hoeveel ze kunnen leveren.Cliffie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:13:
[...]
Hier ook, een Space Grey en Gouden iPhone 6 met 64GB besteld. Heb een flauw vermoeden dat de bezorgdatum wel wat gaat opschuiven
Edit: maar in mijn bestelstatus staat nu ineens "uw bestelling is in goede orde ontvangen" terwijl eerst stond vermeld: 'wordt op 26 september bezorgd'...
[ Voor 15% gewijzigd door joepert op 19-09-2014 11:21 ]
Verwijderd
Ik had precies dezelfde gedachte, mooi om 18.00 na de drukte, hoop alleen dat de spits naar dusseldorf dan mee valtloekf2 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:17:
Ben dus blij dat ik pas vanavond/vanmiddag laat m'n reservering in Dusseldorf ga ophalen.
Geen zin in al die dranghekken en fanboys voor de deur.
Hoe is de 6+ in de hand? Ik zit te twijfelen om uiteindelijk die te nemen. Volgende week maar even zelf naar de Apple Store in Den Haag om te kijken hoe ze beide zijn. Officieel mag ik pas mijn abbo verlengen in november. Twijfel of ik hem los of toch mijn abbo verleng, en natuurlijk een dealtje sluiten met Hi!Famous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:54:
[...]
Dit is toch wat anders, een vriend van mij kon hem vanochtend ophalen en moest ook in een rij staan.
[afbeelding]
Er lagen er nog zat![]()
[afbeelding]
De 6
[afbeelding]
De 6+
[afbeelding]
Gast voor me had een kaartje van 16-17 en kon hem ophalen
6+ is echt een lomp ding in de hand. Wel een mooi scherm, maar blij dat ik de 6 had besteld
[ Voor 19% gewijzigd door matthijst op 19-09-2014 11:32 ]
Ik heb hetzelfde, status is veranderd in "uw bestelling is in goede orde ontvangen", terwijl ik eerst ook had "wordt op 26 september bezorgd".joepert schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:19:
[...]
Weet het niet hoor. Bij sommige modellen staat de verwachte leverdatum nu op 'onbekend'. Dus ze zijn actief aan het bijhouden hoeveel ze kunnen leveren.
Edit: maar in mijn bestelstatus staat nu ineens "uw bestelling is in goede orde ontvangen" terwijl eerst stond vermeld: 'wordt op 26 september bezorgd'...
Ik vrees de baustelle, geloof dat op de A52 en A57 nog steeds werkzaamheden zijn. Paar weken geleden was het vooral naar Dusseldorf file rijden.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:22:
[...]
Ik had precies dezelfde gedachte, mooi om 18.00 na de drukte, hoop alleen dat de spits naar dusseldorf dan mee valt
Wil persee een 64GB Zilver of Zwart, heb maar wat afhaalorders bij Saturn ingezet. Ben benieuwd. Vertrek 25-09 op vakantie, stiekem hoop ik dan voorzien te zijn

[ Voor 12% gewijzigd door Bartjeee op 19-09-2014 11:37 ]
Net Coolblue gebeld, de iphone 6 64 gb spacegray hebben ze niet meer op voorraad en onbekend was wanneer ze nieuwe kregen, dit geldt echter niet voor de silver en gold versie. Mij lijkt het dat wanneer op de site staat leverdatum onbekend, dat het dan niet de 26e wordt, wanneer dit er wel staat, is de kans groter...Chahid1985 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:32:
[...]
Ik heb hetzelfde, status is veranderd in "uw bestelling is in goede orde ontvangen", terwijl ik eerst ook had "wordt op 26 september bezorgd".
Mee te vallen? De meeste AppleStores zijn al door hun voorraad.H.Spuybroek schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:26:
Ik ben benieuwd of je op marktplaats er nog steeds 150 a 200 euro meer voor kan vragen. De schaarse van de iPhone modellen lijkt mee te vallen, zeker nu veel webshops en telecombedrijven mogelijk volgende week vrijdag ook al kunnen leveren.
De leveringen in Nederland worden erg schaars (dixons sprak na een half uurtje al over 10 oktober bij nieuwe pre-orders)
Ik voorzie nog steeds geen problemen eigenlijk. Je zult zien dat er een hele hoop mensen teleur gesteld gaan worden vrijdag, Hi, Vodafone, dat soort bedrijven schuiven heel makkelijk gewoon door.
Maar voor bestaande bestellingen waarin de levertijd van 26 ongeveer bevestigd werd is dit geen probleem?TheThomas schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:35:
[...]
Net Coolblue gebeld, de iphone 6 64 gb spacegray hebben ze niet meer op voorraad en onbekend was wanneer ze nieuwe kregen, dit geldt echter niet voor de silver en gold versie. Mij lijkt het dat wanneer op de site staat leverdatum onbekend, dat het dan niet de 26e wordt, wanneer dit er wel staat, is de kans groter...
request.getCookies();
[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 19-09-2014 11:49 ]
In Duitsland neem ik aan?NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:48:
Wie kwam er ook met het bericht dat de MediaMarkt niks zou hebben. Ik kwam aanlopen samen met een maatje, ze hadden er twee, niet wachten, direct afrekenen. In totaal 50km gereden.
Ze hadden er in totaal twee?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
In Lingen. In totaal 3: 2x iPhone 6 space-grey (16GB) en iPhone 6 wit/zilver (16GB).Kecin schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:51:
[...]
In Duitsland neem ik aan?
Ze hadden er in totaal twee?
Heb even geïnformeerd of het uitmaakt hoe snel je besteld/betaald hebt:
Random wordt er een selectie gemaakt ,in de periode van 19 t/m 25 sept, we kijken alleen naar bestellingen waarvan de betaling helemaal is afgerond, via iDeal of overschrijving, zodat de koeriers geen geldhandelingen hoeven te verrichten.
Tesla M3LR '21
Gaat dit over de nachtlevering of de gewone levering?Las Vegas schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:09:
Voor de mensen die bij Typhone hebben besteld, volgens mij maakt je order nummer niets uit.
Heb even geïnformeerd of het uitmaakt hoe snel je besteld/betaald hebt:
[...]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Ik denk alle leveringen. Bij nachtlevering wordt nog een aparte selectie gemaakt uit de mensen die een iPhone i.c.m. een abonnement hebben besteld.Ulster Seedling schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 12:10:
[...]
Gaat dit over de nachtlevering of de gewone levering?
Tesla M3LR '21
Ik, had dit online gelezen.NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:48:
Wie kwam er ook met het bericht dat de MediaMarkt niks zou hebben. Ik kwam aanlopen samen met een maatje, ze hadden er twee, niet wachten, direct afrekenen. In totaal 50km gereden.
3 iPhone's voor een hele mediamarkt kun je wel als "niets" weg zetten trouwens.
Dat is toch echt een lachertje.
Whaha, de onzekerheid waarmee hij dat doosje opent voorspelt het al. Wat een knoepert.
[ Voor 21% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 19-09-2014 13:29 ]
Verwijderd
Maat van mij belt net of ik wat mee kan nemen als ik er toch ben, maat geef m weinig kans...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Mail is genoeg. Sprak de ervaring!This-is-life schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:39:
Kan ik de mail op mijn telefoon laten zien of is uitprinten noodzakelijk?
Nu back-up terugzettten
ervaringen Oberhausen:
Goed georganiseerd voor de reserveringen. Met een uur was alles bekeken. Stond overigens met Wilbert de Vries en Arnoud Wokke in de rij. Was erg gezellig!
Interpolis, glashelder!
Tnx! En rijbewijs is geldige legitimatie??TheIbex schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:10:
[...]
Mail is genoeg. Sprak de ervaring!
Nu back-up terugzettten
ervaringen Oberhausen:
Goed georganiseerd voor de reserveringen. Met een uur was alles bekeken. Stond overigens met Wilbert de Vries en Arnoud Wokke in de rij. Was erg gezellig!
Dat ziet er inderdaad gek uit. Is dat de 6+?NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:43:
Wat een lelijk doosje overigens.
[afbeelding]
Nee, dat is de iPhone 6.Untouchablezz20 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:31:
[...]
Dat ziet er inderdaad gek uit. Is dat de 6+?
Hopen op maandag / dinsdag :-) iPhone6 Plus Silver 16GB (is meer dan genoeg voor mij)
Everything Can Help!
Er zijn er bij mij 3 verstuurd, de anderen staan nog op open.MichaelK1985 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:47:
Gisteren op Gravis.de besteld en nu is de status al: Vollständig versandt
Hopen op maandag / dinsdag :-) iPhone6 Plus Silver 16GB (is meer dan genoeg voor mij)
Wel een erg goede service zeg! Gisteren om 23:30u besteld. Toen stond de zilver nog op voorraad!NotSoSteady schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:49:
[...]
Er zijn er bij mij 3 verstuurd, de anderen staan nog op open.
Everything Can Help!
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.