All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Da.Rock schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:12:
Er lopen ook beveiligers rond lijkt me.
CyBeR schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:10:
Apple huurt ook beveiliging in bij dit soort dingen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Inmiddels is het tracking nummer geüpdatet naar een veel korter nummer wat middels de Parcel app hierboven genoemd te tracken is. Nu in Praag.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Jup mijne ook inmiddels!CyBeR schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:35:
[...]
Inmiddels is het tracking nummer geüpdatet naar een veel korter nummer wat middels de Parcel app hierboven genoemd te tracken is. Nu in Praag.
Weinig zin om morgen 4 uur te wachten tussen de niet-reservisten in Oberhausen
[ Voor 4% gewijzigd door duderuud op 18-09-2014 16:04 ]
jeutje mina, ik stond bij de iphone 5 om 10u 's avonds in amsterdam en toen was ik ruim bij de eerste 100.. nu al zoveel meer en nog een stuk eerder ook.. jij succes/sterkte iig! ik vond het leuk voor een keertje maar probeer het nu een keer via apple.nl. Als je zin hebt moet je maar beetje sfeerposts maken enzo, ben wel benieuwd hoe het daar isThiago schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:11:
Was niet echt meppen, gewoon wat duw en trek werk, maar geen nood. security is ook al aanwezig ;-) Ben net aangekomen. Schat zo'n 200 man nu.
Ja dat lijkt mij ook wel leuk. Ik zie graag de foto's tegemoet.jobias schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:10:
[...]
Als je zin hebt moet je maar beetje sfeerposts maken enzo, ben wel benieuwd hoe het daar is
Update:
Zal zelfs meer zeggen, hij is verstuurd!
iPhone 6 Silver 64gb
[ Voor 20% gewijzigd door DSteve_o op 18-09-2014 16:42 ]
XBL: AntichristSupa
Ik zie geen verandering. Had jij een update email gehad dan? Die van jouw is verstuurd vanuit Gravis?DSteve_o schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:25:
Bij men bestelling op Gravis werd zopas de iPhone 6 geannuleerd en onmiddellijk opnieuw toegevoegd met een nieuw artikel nummer.. Bij anderen ook?
Update:
Zal zelfs meer zeggen, hij is verstuurd!
iPhone 6 Silver 64gb
H.Spuybroek schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:47:
[...]
Ik zie geen verandering. Had jij een update email gehad dan? Die van jouw is verstuurd vanuit Gravis?

Had dankzij een tip hier besteld om 9:23 op 12 september. Wacht alleen nog op verzendbevestiging met trackingnummer. Die zal denk ik later vanavond komen.
De iPhone 6 64GB Gold is ook leverbaar:FrameWork. schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:06:
Gravis heeft de iPhone 6 Plus 16GB Gold momenteel op voorraad, mocht iemand die willen hebben
http://www.gravis.de/Smar...e-iPhone-6-64GB-gold.html
- edit inmiddels niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door hdtracer op 18-09-2014 19:07 ]
Tesla M3LR '21
Vorig jaar gewoon goed gegaan. Na 4 dagen had ik hem in huis.Las Vegas schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:12:
Ik durf niet zo goed bij Gravis te bestellenDan moet ik gelijk betalen en wie weet kun je dan een maand op je toestel wachten.
Mijn ervaring is dat het allemaal prima verloopt bij Gravis, mits je toestel op "Sofort Lieferbar" staat. Helaas is UPS wel traag en duurt het even voor Gravis de iPhone verzendt. Vorig jaar op een vrijdag besteld, pas de woensdag daarna mijn 5s in ontvangst mogen nemen.Las Vegas schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:12:
Ik durf niet zo goed bij Gravis te bestellenDan moet ik gelijk betalen en wie weet kun je dan een maand op je toestel wachten.
Ja precies, direct leverbaar. Maar op 1 toestel na staan ze allemaal op bald lieferbar. En ik gok dat er heel wat mensen daar al besteld hebben in die week / anderhalve week dat ze de mogelijkheid hebben.FrameWork. schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:14:
[...]
Mijn ervaring is dat het allemaal prima verloopt bij Gravis, mits je toestel op "Sofort Lieferbar" staat. Helaas is UPS wel traag en duurt het even voor Gravis de iPhone verzendt. Vorig jaar op een vrijdag besteld, pas de woensdag daarna mijn 5s in ontvangst mogen nemen.
Dus als je nu bestelt dan acht ik de kans zeer aannemelijk dat je wel even kunt wachten.
Dan wacht ik eerst vanavond 0:00 wel even af
Tesla M3LR '21
Bah, ik was nog aan het twijfelen om dit keer al eerder te bestellen, niet gedaan, helaasdentify schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:59:
[...]
[afbeelding]
Had dankzij een tip hier besteld om 9:23 op 12 september. Wacht alleen nog op verzendbevestiging met trackingnummer. Die zal denk ik later vanavond komen.
Ik heb 20 min later, de iPhone 6 16 GB besteld, maar geen verandering. Of er zijn heel veel bestellingen gedaan in die tussentijd of ze hebben enkel een bepaalde versie van de iPhone 6 binnen gekregen. Afwachten dus..FrameWork. schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:18:
[...]
Bah, ik was nog aan het twijfelen om dit keer al eerder te bestellen, niet gedaan, helaas
19:49hdtracer schreef op donderdag 18 september 2014 @ 19:07:
[...]
De iPhone 6 64GB Gold is ook leverbaar:
http://www.gravis.de/Smar...e-iPhone-6-64GB-gold.html
- edit inmiddels niet meer.
Apple iPhone 6 Plus
16 GB, gold
Sofort lieferbar
2 stuks besteld
[ Voor 5% gewijzigd door ThinClientQ op 18-09-2014 19:50 ]
http://www.gravis.de/Smar...-6-Plus-16-GB-silber.html
edit normale iPhone 6 is nu ook in verschillende kleuren leverbaar.
[ Voor 20% gewijzigd door H.Spuybroek op 18-09-2014 19:59 ]
Volgens mij kan je alleen met PayPal of Vooruitbetaling betalen. Ik zie CreditCard niet in het rijtje van betaalmogelijkheden staan terwijl dit wel bij betaalmogelijkheden in de linkerkolom staatalwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:09:
Klopt het dat je bij Gravis.de je creditcard geld pas wordt afgeschreven als de order wordt verstuurd?
Dat is fijn? Wie heeft ervaring?
Volgens mij kan je er bij Gravis wel vanuit gaan dat als het toestel op leverbaar staat, dat ie ook echt leverbaar is.
[ Voor 52% gewijzigd door RnB op 18-09-2014 20:15 ]
Yup.UltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:16:
Enne.. Die versturen zonder gedonder naar een .nl adres en .nl paypal adres?
Yup, 15 euro kost het http://www.gravis.de/services/versandarten-kosten/
Ook de Plus in 16GB nu. Lijkt wel alsof ze alleen 16GB's hebben gekregen daar.
Vraag me af dat mocht ik de kans krijgen een toestel te scoren daar, die vandaag nog wordt verstuurd.
Verwijderd
Danku
Gravis gaat vrij rap, dat is volgende week dinsdag of woensdag. Duurt het je te lang dan storten ze het geld direct terug, nooit geen problemen mee gehad.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:52:
Als ik op Gravis.de nu een iPhone 6 16gb bestel die daar op leverbaar staat, denken jullie dat ik hem dan komende week in huis heb? Of moest je vorige week al gereserveerd hebben?
Danku
[ Voor 11% gewijzigd door NotSoSteady op 18-09-2014 20:53 ]
Wordt vast gecanceld net als de vorige keer
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ik zie niks staan.knny schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:55:
[...]
Wordt vast gecanceld net als de vorige keerToen mocht je maar 1 per persoon
[...]
(Duitse) MediaMarkt wordt kansloos helaas. Die hebben al aangegeven geen iPhones te hebben op release.
[...]
Aan wie? Ik heb gisteren met meerdere MM's gesproken en die zeggen dat er vrijdag een kleine voorraad is.
Verwijderd
Oke bedankt. Ik twijfel beetje omdat ik bij eventuele problemen niet terug kan grijpen op mijn duitse taal maar dat zal allemaal wel goedkomen.NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:52:
[...]
Gravis gaat vrij rap, dat is volgende week dinsdag of woensdag. Duurt het je te lang dan storten ze het geld direct terug, nooit geen problemen mee gehad.
Ze kunnen ook wel Engels.Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:03:
[...]
Oke bedankt. Ik twijfel beetje omdat ik bij eventuele problemen niet terug kan grijpen op mijn duitse taal maar dat zal allemaal wel goedkomen.
Hoeft toch niet altijd per se voor de wederverkoop te zijnUltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:06:
Wat zijn jullie dan aan het bestellen? Die 16GB's? Dat zullen toch de slechtst lopende modellen worden denk ik, toch?
Natuurlijk niet, die zijn het populairst en daar worden er ook het meest van gemaakt.UltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:06:
Wat zijn jullie dan aan het bestellen? Die 16GB's? Dat zullen toch de slechtst lopende modellen worden denk ik, toch?
Helaas
Verwijderd
Oke dan heb ik nog enigszins geluk haha. Heb hem besteld. Bij het voorlaatste schema kreeg ik wel de melding dat de iPhone toch beperkt beschikbaar was en het 2 a 3 weken kon duren. Even afwachten dus.
Ik kijk naar de pricewatch, die bijna geheel gedomineerd wordt door 16gb modellen.UltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:17:
Juist, daarom waren die ook het langst beschikbaar in de preorders. Check de polls eens overal? Bijna iedereen maakt dit jaar de overstap naar 64GB omdat ze vermoeden dat 16 nu toch echt te krap gaat worden. Tuurlijk wordt hij besteld, maar volgens mij gaan diegenen die NU zo'n ding willen en bereid zijn fiks meer neer te leggen niet voor een 16GB. Maar goed, dat denk ik.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
+ 16GB ook nog.alwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:26:
Alleen nog maar iPhone 6, 16 GB zilver wit bij Gravis.de
Dat was 5 uur geleden.Herko_ter_Horst schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:28:
Naar schatting zo'n 500 man in de rij in Oberhausen: http://www.derwesten.de/n...res-in-nrw-id9839652.html
Australie: "Apple staff just took 8-9 am reservations people in totally different queue!!
Even skipping the people waited a few days
So if anyone with 8am-9am res,feel safe to come here close to 8amm "
Goed geregeld dus!
En ze laten schijnbaar mensen per tijdvak binnen; niet dat elke aap maar in die reserveringslijn kan aansluiten als zijn tijdvak er nog niet is.
En over de plusses voor mensen zonder reservatie: die gaan hard en zijn al deels op:
Ok entire first row have got their iPhone pluses. I got 128gb gold plus and 128gb space grey plus. Fiance got the same. It's all via email address and then added to passbook.
All the plus are gone in gold and black. End of second row just got the 64gb silver. The reservation queue has started already.
Andere winkel:
The 6 plus is sold out at as of number approx 20 in the queue (according to some dude that was number 60)
Haters everywhere but I don’t really care
Was van plan om vanmiddag te gaan, echter is de opa van m'n vriendin overleden, gaat natuurlijk voor.
[ Voor 74% gewijzigd door matthijst op 18-09-2014 22:13 ]
Haters everywhere but I don’t really care
https://www.dixons.nl/tel...iphone-6-16-gb-spacegrijs
Zie hier: http://www.iculture.nl/snelste-weg-iphone-6-plus-nederland/
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 18-09-2014 22:25 ]
Er staat er alleen niet bij wanneer je hem daadwerkelijk krijgtalwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:21:
Dixons.nl gaat vanaf vannacht of morgen vroeg pre orders aannemen, staat al online:

Ze beloven zelfs 26 september, zie hier http://www.iculture.nl/snelste-weg-iphone-6-plus-nederland/Armo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:24:
[...]
Er staat er alleen niet bij wanneer je hem daadwerkelijk krijgt
Dixons, dan bestel ik hem toch echt liever bij Gravis. Het zullen wel net zoveel beloftes worden als met de PS4 lancering, wat een bedrijf zeg.alwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:21:
Dixons.nl gaat vanaf vannacht of morgen vroeg pre orders aannemen, staat al online:
Zie hier: http://www.iculture.nl/snelste-weg-iphone-6-plus-nederland/

Daarnaast schets iCulture altijd het perfecte beeld, omdat ze per verkoop een lekker bedrag incasseren. Een abonnementje via de link levert ze zo'n 50 - 80 euro op, een los toestel zal rond de 3-20 euro liggen.
[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 18-09-2014 22:28 ]
Is Gravis altijd snel met levering? Omdat er bij staat bij buitelandse verzendingen 1 tot 2 weken levertijd?NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:26:
[...]
Dixons, dan bestel ik hem toch echt liever bij Gravis. Het zullen wel net zoveel beloftes worden als met de PS4 lancering, wat een bedrijf zeg.
Zie het nut er niet van in als ik de Iphone later heb dan de NL release.
Vorig jaar had ik hem dinsdag of woensdag na de dag van release, mocht het te lang duren annuleer ik alles gewoon weer.This-is-life schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:28:
[...]
Is Gravis altijd snel met levering? Omdat er bij staat bij buitelandse verzendingen 1 tot 2 weken levertijd?
Zie het nut er niet van in als ik de Iphone later heb dan de NL release.
En dan ontvang je het geld snel terug?NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:29:
[...]
Vorig jaar had ik hem dinsdag of woensdag na de dag van release, mocht het te lang duren annuleer ik alles gewoon weer.
Het is PayPal, dus ja per direct.This-is-life schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:30:
[...]
En dan ontvang je het geld snel terug?
Hoe snel krijg je geld terug bij Gravis?NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:29:
[...]
Vorig jaar had ik hem dinsdag of woensdag na de dag van release, mocht het te lang duren annuleer ik alles gewoon weer.
Per direct.alwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:30:
[...]
Hoe snel krijg je geld terug bij Gravis?
Geen idee waar iPhoneclub de quote "‘Thuisbezorgd op 26 september’" vandaan haalt want dixons zelf vermeld dat nergens. Wel dat je hem vanaf de 19e kan pre orderen.alwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:26:
[...]
Ze beloven zelfs 26 september, zie hier http://www.iculture.nl/snelste-weg-iphone-6-plus-nederland/
Als je bij de iPhone zelf kijkt staat er 'Thuisbezorgd op 26 september'.Armo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:31:
[...]
Geen idee waar iPhoneclub de quote "‘Thuisbezorgd op 26 september’" vandaan haalt want dixons zelf vermeld dat nergens. Wel dat je hem vanaf de 19e kan pre orderen.
Bij mij in ieder geval
een hele pagina vol zelfs
[ Voor 3% gewijzigd door marijn65 op 18-09-2014 22:33 ]
Ze hebben gesproken met Dixons. Dixons is natuurlijk ook niet gek, even iCulture.nl te woord staan en je hebt gratis PR.Armo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:31:
[...]
Geen idee waar iPhoneclub de quote "‘Thuisbezorgd op 26 september’" vandaan haalt want dixons zelf vermeld dat nergens. Wel dat je hem vanaf de 19e kan pre orderen.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Waar? Link?marijn65 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:32:
[...]
Als je bij de iPhone zelf kijkt staat er 'Thuisbezorgd op 26 september'.
Bij mij in ieder geval
een hele pagina vol zelfs
Edit, hier staat het idd http://www.dixons.nl/catalog/search/?q=iPhone+6
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 18-09-2014 22:35 ]
http://www.dixons.nl/trad...F%3Fq%3Diphone%2B6%2Bplus
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 18-09-2014 22:35 ]
Zou kunnen. Lijkt me sterk dat ze dat kunnen garanderen. Hooguit voor de eerste bestellingen. Waarom zou dixons veel stock krijgen als zelfs mediamarkten in Duitsland een beperkte stock krijgen? Apple stores gaan altijd voor, vanaf iphone 4 al zo geweest.Nitai schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:33:
[...]
Ze hebben gesproken met Dixons. Dixons is natuurlijk ook niet gek, even iCulture.nl te woord staan en je hebt gratis PR.
Heb het idee dat er echt meer voorraad iPhone 6 is, dat de APR's ook vanaf dag 1 de iPhones krijgen is heel bijzonder...vorig jaar hadden de iPhone 5's de APR's pas na een paar wekenArmo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:36:
[...]
Zou kunnen. Lijkt me sterk dat ze dat kunnen garanderen. Hooguit voor de eerste bestellingen. Waarom zou dixons veel stock krijgen als zelfs mediamarkten in Duitsland een beperkte stock krijgen? Apple stores gaan altijd voor, vanaf iphone 4 al zo geweest.
Dat lijkt nu niet het geval zijn, APR's hebben ook beperkte voorraad (naar het schijnt). Overigens maakt Dixons deel uit van BAS Group (die heeft ook iCentre's in haar verzameling winkelketens).Armo schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:36:
[...]
Zou kunnen. Lijkt me sterk dat ze dat kunnen garanderen. Hooguit voor de eerste bestellingen. Waarom zou dixons veel stock krijgen als zelfs mediamarkten in Duitsland een beperkte stock krijgen? Apple stores gaan altijd voor, vanaf iphone 4 al zo geweest.
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 18-09-2014 22:50 ]
Klopt. Was vandaag op FP dat er 200.000 man aan de iPhone 6 werken bij foxconn en er 400.000 toestellen per dag worden gemaakt. Maar ik denk dat het niet genoeg is! Veel mensen hebben de 5S (en de 4S) overgeslagen. Er is dus veel vraag naar. Apple stores in Duitsland en Canada bijvoorbeeld moet je zelfs voor een iPhone 6 16GB 3/4 weken wachten! Voor de Plus moet je in alle landen 3/4 weken wachten...alwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:38:
[...]
Heb het idee dat er echt meer voorraad iPhone 6 is, dat de APR's ook vanaf dag 1 de iPhones krijgen is heel bijzonder...vorig jaar hadden de iPhone 5's de APR's pas na een paar weken
Heh, hij gaat pas om 00:01 in de verkoopalwaysleft schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:42:
iPhone 6, zwart 16 GB uitverkocht op Dixons.nl
En juist die zoek ik
Staat nu op bald lieferbar.Remko.me schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:47:
hoeveel heeft Gravis wel niet op voorraad? Echt ze blijven voorradig daarkan toch nooit
There is “no chance” of finding an iPhone 6 Plus unit to purchase tomorrow, we were told. Sources also said there are no 16GB iPhone 6 Plus devices to be found.
Bedoelde gravis.demarijn65 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:43:
[...]
Heh, hij gaat pas om 00:01 in de verkoop
Denk fout op de website...wie blijft ook nog op tot 12 uur om te pre ordere ? Ik welUltraSub schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:51:
Kan ook niet bij Gravis. Overal binnen 10 min alles weg in preorders, en zij houden 2 uur lang voorraad.
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 18-09-2014 22:53 ]
Misschien één of twee nulletjes teveel in het voorraad systeem gezet

YouTube: iPhone 6 Verkaufsstart Oberhausen 18.09.14 20:30uhr ca. ...Leute
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.