Coolblue heeft een mail gestuurd m.b.t. de iPhone 6 pre-order:
Beste,
Het is u niet ontgaan: de iPhone 6 is een mooi apparaat. Daarom heeft u een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u uw iPhone op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.
Hij komt. Iets later.
Apple leverde ons onvoldoende toestellen om morgen alle pre-orders uit te leveren. Dat lossen we zo netjes mogelijk op. De telefoons die wij binnenkrijgen, leveren we nu op volgorde van bestelling. Niet zo leuk, maar wel zo eerlijk. Naar verwachting wordt uw nieuwe smartphone uiterlijk donderdag 16 oktober bij u bezorgd.
We houden u op de hoogte.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Apple bieden wij onze oprechte excuses aan. We doen er alles aan om te zorgen dat u uw iPhone snel in huis heeft. Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
Valt me tegen van Coolblue. Heb 2 jaar geleden daar ook een iPhone 5 besteld. Daar had ik geluk dat ik bij de eerste lading zat, maar ook veel mensen daar hadden pech.
Voor al het goede wat ik te zeggen heb over Coolblue, vind ik het een geniepige manier om snel klanten binnen te halen.. Veel zullen hun iPhone niet cancelen dus wint Coolblue er veel mee. Als ze nou gewoon eerlijk waren dat ze niet weten hoeveel er binnen komen, maar ze die wel binnenkomen vrijdag bezorgd krijgen, dan was dat beter geweest.