[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 10:26
referende naar het USA import topic: iPhone 6 uit US

Mijn contactpersoon ter plekke in de US zou voor mij een iphone 6 kopen maar de medewerker v/d apple store zei dat deze telefoon gelocked was voor gebruik in NL. 'k Weet niet precies wat dit inhoudt maar in ieder geval gaat dit feestje niet door... Iemand hier andere ervaring (met de iphone 6 kopen in US)?

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 02:22
mcauseway schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:39:
referende naar het USA import topic: iPhone 6 uit US

Mijn contactpersoon ter plekke in de US zou voor mij een iphone 6 kopen maar de medewerker v/d apple store zei dat deze telefoon gelocked was voor gebruik in NL. 'k Weet niet precies wat dit inhoudt maar in ieder geval gaat dit feestje niet door... Iemand hier andere ervaring (met de iphone 6 kopen in US)?
In New York ligt mijn T-Mobile no-contract ook te wachten voor als ik over een paar weken daar ben. De medewerkers in de Apple store weten 9 van de 10 keer niet waar ze het over hebben OF ze mogen niet zeggen dat de telefoons ge-unlocked zijn. Lees dit:

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1773920&page=26
en dit:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1776717
en dit:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1784165
etc etc etc

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Hoedje schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:03:
[modbreak]Dit topic is niet bedoeld om levertijden en beschikbaarheid te bespreken. Het reserveren bij de Nederlandse Apple Store is ook geen importeren. Dat mag allemaal in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 3.[/]
[iPhone] Importeren en / of losse koop
Losse koop Hoedje. Wat mis ik hier :)
Heb iets gevraagd over losse koop in het levertijden topic, maar daar wordt een bericht overspoeld met zaken als ik heb status 3 !!1! :P

• mcauseway
tslh schreef op woensdag 24 september 2014 @ 11:43:
[...]

In New York ligt mijn T-Mobile no-contract ook te wachten voor als ik over een paar weken daar ben. De medewerkers in de Apple store weten 9 van de 10 keer niet waar ze het over hebben OF ze mogen niet zeggen dat de telefoons ge-unlocked zijn. Lees dit:

http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1773920&page=26
en dit:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1776717
en dit:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1784165
etc etc etc
Lekker dan... blijkbaar heb jij daar dan minstens 10x in de apple store gestaan? :P

• tslh
mcauseway schreef op woensdag 24 september 2014 @ 14:53:
[...]

Lekker dan... blijkbaar heb jij daar dan minstens 10x in de apple store gestaan? :P
Nee, maar de afgelopen dagen heb ik de forums gevolgd van MacRumors en de ene Apple medewerker zegt hele andere dingen dan de andere, zowel op de online chat als in de winkels. Het komt erop neer dat iedereen die een iPhone heeft gekocht in een Apple store (dus GEEN T-Mobile, Verizon, etc. store) een telefoon heeft gekregen die geen lock bevatte. Er is niemand die naderhand toch een lock had, wat de medewerkers van de Apple store ook beweerden. 8)

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Nederlandse reservering site is in tegenstelling tot gisteren down gegaan. Wellicht weer up met nieuwe beschikbaarheid straks?

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Dan hadden ze de site gewoon zo gelaten, en dan had er beschikbaar gestaan ;)
Janusz schreef op woensdag 24 september 2014 @ 20:58:
Nederlandse reservering site is in tegenstelling tot gisteren down gegaan. Wellicht weer up met nieuwe beschikbaarheid straks?

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Vorklift
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09-2021
pvr schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:28:
Dan hadden ze de site gewoon zo gelaten, en dan had er beschikbaar gestaan ;)

[...]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de pre-order steeds van 00:00 tot 19:00 loopt en dat hij tussendoor offline gaat. Het hoeft dus niet zoveel te betekenen. Bovendien was hij gisteren ook even offline, en toen kwam er ook geen nieuwe voorraad bij, dus...

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:07
Ik heb gisteren (of was het eergisteren?) de iPhone 6 16GB gereserveerd op de Apple website.
Nou ben ik aan het twijfelen of ik alsnog de 64GB moet nemen en vroeg me daarom af of het mogelijk is om alsnog de 64GB model op te vragen bij de Apple store terwijl ik de 16GB heb gereserveerd.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

• Vorklift
SirWInsalot schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:51:
Ik heb gisteren (of was het eergisteren?) de iPhone 6 16GB gereserveerd op de Apple website.
Nou ben ik aan het twijfelen of ik alsnog de 64GB moet nemen en vroeg me daarom af of het mogelijk is om alsnog de 64GB model op te vragen bij de Apple store terwijl ik de 16GB heb gereserveerd.

Hier eenzelfde geval, maar ik ga er vanuit dat als ik vrijdag vraag of ik geen 64GB mee kan krijgen, ze me vriendelijk verzoeken dan achteraan te sluiten in de wachtrij voor mensen zonder reservering ;)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SirWInsalot schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:51:

Als ze hem hebben liggen (over), dan zullen ze hem wel omruilen. Kans is alleen vrij klein dat ze een 64GB "over" hebben.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:01
Wordt er een grote rij verwacht bij de Apple stores? Ik weet niet hoe dit vorige jaren was.
Ik heb mijne gereserveerd maar zal niet in de ochtend al beschikbaar zijn.

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
niks te reserveren meer in NL

[ Voor 73% gewijzigd door Henk. op 25-09-2014 00:25 ]

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:42

BoGu5

hmmmz

nienque schreef op woensdag 24 september 2014 @ 21:32:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de pre-order steeds van 00:00 tot 19:00 loopt en dat hij tussendoor offline gaat. Het hoeft dus niet zoveel te betekenen. Bovendien was hij gisteren ook even offline, en toen kwam er ook geen nieuwe voorraad bij, dus...
Ik volg die site vrij strak, maar er is in de tussentijd geen telefoon bijgekomen in de NLse site.

request.getCookies();

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-04 20:53
In Duitsland daarentegen zijn alle Iphones volop beschikbaar op de reguliere Iphone 6 64gb na dan, de plus ook weer volop leverbaar voor de geïnteresseerde!

Verwijderd

In Keulen zijn de iPhones weer volop beschikbaar! Heeft er iemand zin om een 128gb space grey zwart voor mij mee te nemen ik betaal mee aan de benzine kosten!

Zie Apple reserve:
https://reserve-de.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone

• mcauseway
Vanaf morgen zijn ze in NL te koop, dus waarom nog naar Duitsland? ...

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

mcauseway schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:05:
Waarschijnlijk om mogelijke leveringsproblemen te omzeilen?

request.getCookies();

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:29:
In Keulen zijn de iPhones weer volop beschikbaar! Heeft er iemand zin om een 128gb space grey zwart voor mij mee te nemen ik betaal mee aan de benzine kosten!

Zie Apple reserve:
https://reserve-de.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
Ik ga zometeen naar Oberhausen om mijn 6+ 64GB SG te halen, misschien dat ik nog iets voor je kan betekenen?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03:14
mcauseway schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:05:
Noem mij 1 winkel waar je niet hoeft te wachten of webshop die ze uit voorraad kan leveren.

Verwijderd

Gaat de Online Apple Store nou om middernacht open? Hoor tegenstrijdige berichten..

• mcauseway
NotSoSteady schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:57:
[...]
Noem mij 1 winkel waar je niet hoeft te wachten of webshop die ze uit voorraad kan leveren.
En dan zul je eens een paar dagen of een week wachten, is dat zo erg?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:58:
Gaat de Online Apple Store nou om middernacht open? Hoor tegenstrijdige berichten..
Online 12u zover ik weet. Fysiek 8u.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01:15

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Heeft iemand hier al een betaalde bestelling bij Gravis.de geannuleerd? Ik heb maandag een (korte maar duidelijke) Duitse mail gestuurd met het verzoek mijn bestelling te annuleren. Daar heb ik tot nu toe niets over vernomen. Daarom heb ik ’m gisteravond maar opnieuw verstuurd. Beetje vreemd… maar gelukkig betaald met PayPal/creditcard.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• NotSoSteady
mcauseway schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:00:
[...]

En dan zul je eens een paar dagen of een week wachten, is dat zo erg?
Het maakt mij niet, maar veel mensen hebben kunnen slecht wachten. Ik had hem vorige week vrijdag al gewoon uit de lokale Mediamarkt opgehaald.

• NotSoSteady
Ulster Seedling schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:23:
Heeft iemand hier al een betaalde bestelling bij Gravis.de geannuleerd? Ik heb maandag een (korte maar duidelijke) Duitse mail gestuurd met het verzoek mijn bestelling te annuleren. Daar heb ik tot nu toe niets over vernomen. Daarom heb ik ’m gisteravond maar opnieuw verstuurd. Beetje vreemd… maar gelukkig betaald met PayPal/creditcard.
Ze zijn normaal gesproken vrij rap met die dingen.

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Coolblue heeft een mail gestuurd m.b.t. de iPhone 6 pre-order:
Beste,
Het is u niet ontgaan: de iPhone 6 is een mooi apparaat. Daarom heeft u een pre-order voor het toestel bij ons gedaan. Binnenkort heeft u uw iPhone op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben.

Hij komt. Iets later.
Apple leverde ons onvoldoende toestellen om morgen alle pre-orders uit te leveren. Dat lossen we zo netjes mogelijk op. De telefoons die wij binnenkrijgen, leveren we nu op volgorde van bestelling. Niet zo leuk, maar wel zo eerlijk. Naar verwachting wordt uw nieuwe smartphone uiterlijk donderdag 16 oktober bij u bezorgd.

We houden u op de hoogte.
Deze vertraging is vervelend. Dat vinden wij ook. Mede namens Apple bieden wij onze oprechte excuses aan. We doen er alles aan om te zorgen dat u uw iPhone snel in huis heeft. Zodra het toestel beschikbaar is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging. Als u het toestel heeft besteld i.c.m. een abonnement nemen we contact met u op voor een afleverafspraak.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Valt me tegen van Coolblue. Heb 2 jaar geleden daar ook een iPhone 5 besteld. Daar had ik geluk dat ik bij de eerste lading zat, maar ook veel mensen daar hadden pech.

Voor al het goede wat ik te zeggen heb over Coolblue, vind ik het een geniepige manier om snel klanten binnen te halen.. Veel zullen hun iPhone niet cancelen dus wint Coolblue er veel mee. Als ze nou gewoon eerlijk waren dat ze niet weten hoeveel er binnen komen, maar ze die wel binnenkomen vrijdag bezorgd krijgen, dan was dat beter geweest.

• BoGu5

BoGu5

hmmmz

Zelfde mail gehad helaas. Ik denk dat ik mijn preorder maar cancel.

request.getCookies();

• Chahid1985
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:48
Ik heb net ook een email gehad van Coolblue, ik rij nu maar naar Dusseldorf (vertrek om 14:00). Kan ik er eentje meenemen voor iemand, voor een compensatie voor de benzine en tijd :).

• Chahid1985
  • Laatst online: 11:48
Chahid1985 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 13:43:
Ik heb net ook een email gehad van Coolblue, ik rij nu maar naar Dusseldorf (vertrek om 14:00). Kan ik er eentje meenemen voor iemand, voor een compensatie voor de benzine en tijd :).
Ok guys, ik vertrek nu. :).

• Henk.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-04 21:44
Daag

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 13:02
Welke Apple store is vanuit Limburg nu het snelst te bereiken in Duitsland?

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
Verzendbevestiging binnen van Dixons.
iPhone 6 16gb Zilver voor m'n vriendin, morgen wordt hij geleverd.

Ik kreeg van de week een mail dat ik nummer 72 was in de rij van pre-orders.

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:16
Wellicht interessant voor degenen die het toestel los willen aanschaffen en woonachtig zijn in Leiden, Utrecht, Enschede of Rotterdam.

Bij de Phonehouse een gratis upgrade naar de iPhone 6 64GB (niet de Plus versie) tijdens de nachtopening voor de eerste 100 klanten. Zie ook hier en hier.

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ralluff schreef op donderdag 25 september 2014 @ 15:15:
Welke Apple store is vanuit Limburg nu het snelst te bereiken in Duitsland?
https://www.google.nl/map...7fae35:0x7edf0a3a4789db1c

[ Voor 20% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 25-09-2014 18:41 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Vorklift
Jadang schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:31:
Wellicht interessant voor degenen die het toestel los willen aanschaffen en woonachtig zijn in Leiden, Utrecht, Enschede of Rotterdam.

Bij de Phonehouse een gratis upgrade naar de iPhone 6 64GB (niet de Plus versie) tijdens de nachtopening voor de eerste 100 klanten. Zie ook hier en hier.
Helaas alleen in combinatie met een abonnement, anders had ik er al gestaan xD

EDIT: omg ik zie die tweet en nu heb ik haast!

[ Voor 4% gewijzigd door Vorklift op 25-09-2014 18:46 ]

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

aex351

I am the one

Vanaf morgen kan je waarschijnlijk gewoon weer reserveren dit omdat 1) niet iedereen komt opdagen en 2) nieuw voorraad. Ik zou me niet druk maken, kijk maar naar de omliggende landen. Ik heb het al eerder aangegeven in deze thread, er is volop voorraad.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

aex351 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:31:
[...]

Vanaf morgen kan je waarschijnlijk gewoon weer reserveren dit omdat 1) niet iedereen komt opdagen en 2) nieuw voorraad. Ik zou me niet druk maken, kijk maar naar de omliggende landen. Ik heb het al eerder aangegeven in deze thread, er is volop voorraad.
Dat laatste is onzin, maar je merkt dat vooral in Duitsland al veel meer ruimte komt.
16 GB modellen zijn relatief makkelijker te krijgen en de Plus is beperkter leverbaar.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
nienque schreef op donderdag 25 september 2014 @ 18:46:
[...]

Helaas alleen in combinatie met een abonnement, anders had ik er al gestaan xD

EDIT: omg ik zie die tweet en nu heb ik haast!
Thanks! Sta nu in de rij in Enschede, scheelt mooi 100 euro :)

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Heeft er iemand ervaring met het inruilen van zijn oude iPhone?
Ik ga morgen om 10 uur de iPhone 6 ophalen in de apple store amsterdam en wil daar misschien mijn iPhone 4 direct inruilen.

Wordt dit bedrag gelijk in mindering gebracht van de rekening?

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:41
Volgens de bevestigingsemail van Apple:

Als je al een iPhone hebt, vergeet
dan niet van tevoren op je computer
of in iCloud een reservekopie van
al je gegevens te maken. Zorg
ook dat je je Apple ID bij de hand
hebt. Je kunt zelfs je oude iPhone
bij ons inleveren en daarmee
korting krijgen op de aanschaf
van een nieuwe.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• mrhercules80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 00:37
Azqi schreef op donderdag 25 september 2014 @ 19:54:
[...]

Dat laatste is onzin, maar je merkt dat vooral in Duitsland al veel meer ruimte komt.
16 GB modellen zijn relatief makkelijker te krijgen en de Plus is beperkter leverbaar.
Ben zelf vandaag in Oberhausen geweest. Rond 1400 uur nog zat 6+ op vrije voorraad en 6 128GB ook nog in alle kleuren te krijgen. 16 en 64GB waren wel op.

Ze verwachten er vannacht ook weer nieuwe levering.

• JimmyClioRS
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Hoe zit het met het - in de rij - staan als je een iPhone 6 hebt gereserveerd in b.v. Amsterdam morgen middag. Is er een aparte rij, welke je alleen in kan door je bevestigingsmail te tonen?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

JimmyClioRS schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:02:
Hoe zit het met het - in de rij - staan als je een iPhone 6 hebt gereserveerd in b.v. Amsterdam morgen middag. Is er een aparte rij, welke je alleen in kan door je bevestigingsmail te tonen?
Er zijn twee rijen ja.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Negaiido
Wat moet je nou precies meenemen voor je pre-order?

Er staat Bankgegevens en Twee identiteitsbewijzen. Wat als je alleen maar rijbewijs hebt en wat andere pasjes?

• JimmyClioRS
Negaiido schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:08:
Wat moet je nou precies meenemen voor je pre-order?

Er staat Bankgegevens en Twee identiteitsbewijzen. Wat als je alleen maar rijbewijs hebt en wat andere pasjes?
Een ID-Kaart of paspoort en rijbewijs. Volgens mij geld dit alleen voor het afsluiten van een abonnement. Denk ik.

• Negaiido
JimmyClioRS schreef op donderdag 25 september 2014 @ 23:18:
[...]

Een ID-Kaart of paspoort en rijbewijs. Volgens mij geld dit alleen voor het afsluiten van een abonnement. Denk ik.
Je zegt (ID-Kaart of paspoort) en rijbewijs? Dus wel 2 identiteitsbewijzen?
Ik hoop dat 1 genoeg is en dat ze mij niet weigeren met mijn rijbewijs.

edit: Ik hoef alleen maar een losse iPhone en niet een abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door Negaiido op 25-09-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Je kunt weer reserveren bij CentrO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Moooooi! 64GB iPhone 6 voor de prijs van een 16GB! Was niet druk bij The Phonehouse in Enschede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-07 12:46
Dennischo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:57:
Moooooi! 64GB iPhone 6 voor de prijs van een 16GB! Was niet druk bij The Phonehouse in Enschede :)
Hier in Rotterdam ook. Los toestel gekocht 64 GB voor de prijs van 16 GB. top aktie,

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rdgut schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:06:
Je kunt weer reserveren bij CentrO
Zie dat je tot laat kan ophalen (00:00 uur), is dat werkelijk zo?
Vanavond misschien eens even die kant op, uurtje rijden, dichter bij dan de Apple store in NL :)

Is een Duits toestel overigens in Nederland ergens goed te verzekeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mediamarkt.nl heeft voorraad van 16 GB en 64 GB modellen, nu besteld morgen morgen in huis _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:26
Ja, Apple CentrO heeft speciale openingstijden vandaag. Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:33:
Mediamarkt.nl heeft voorraad van 16 GB en 64 GB modellen, nu besteld morgen morgen in huis _/-\o_ O+
Behalve de space grey zo te zien. Laat ik die nou net willen. Vandaag ontvang ik een silver van coolblue, maar hoop ook nog een space grey ergens te scoren, want die heb ik eigenlijk liever. De ander verkoop ik dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zou de Dixons nog ergens 64GB modellen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

monnick schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:32:
Zou de Dixons nog ergens 64GB modellen hebben?
Ja

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Gisteravond wilde ik de Iphone 6 plus reserveren, zonder succes.
De website bleef op het zelfde staan, en online bestellen duurde een uur.
Ik wilde hem niet online kopen bij de store, dus richting Amsterdam applestore.
In de rij gestaan, en ik heb mijn Iphone 6 plus 128GB ;)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
pvr schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:
Gisteravond wilde ik de Iphone 6 plus reserveren, zonder succes.
De website bleef op het zelfde staan, en online bestellen duurde een uur.
Ik wilde hem niet online kopen bij de store, dus richting Amsterdam applestore.
In de rij gestaan, en ik heb mijn Iphone 6 plus 128GB ;)
Wanneer was je daar? Enig idee of er nu nog iets op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35
Ik ga straks tussen 14.00 en 15.00 mijn space grey 6 ophalen in Den Haag. 64GB. Ik twijfel echter of ik niet toch beter voor de 128GB was gegaan. Mocht er hier iemand zijn die een 128GB gereserveerd heeft en liever de 64 wil: ik sta open voor een ruil (uiteraard met bijbetaling van mijn kant). Moet je vanmiddag wel rond dezelfde tijd bij de Apple Store in Den Haag zijn :) Gooi maar een DM of mailtje mijn kant op als je interesse hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door posttoast op 26-09-2014 11:13 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Ik had er 1 gereserveerd in Amsterdam, word vannacht wakker met een buikgriep. Dus Amac Breda gebeld (woon ik vlakbij), zowel de 6 als de 6 plus op voorraad. Ben uiteindelijk voor de 6 gegaan. Geen rij, geen gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
JimmyClioRS schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:14:
Ik had er 1 gereserveerd in Amsterdam, word vannacht wakker met een buikgriep. Dus Amac Breda gebeld (woon ik vlakbij), zowel de 6 als de 6 plus op voorraad. Ben uiteindelijk voor de 6 gegaan. Geen rij, geen gezeur.
Ik was in de veronderstelling dat Amac alleen iPhone 6 16 GB had. Maar ze hebben meer modellen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
alleen 16GB jelle

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

In Den Haag zijn alle 64GB modellen op.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
jelle. schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:37:
[...]

Ik was in de veronderstelling dat Amac alleen iPhone 6 16 GB had. Maar ze hebben meer modellen dus?
Ja 100% zeker. Heb met allebei in m'n handen gestaan. Maar de 6 plus is voor mij nét te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Laatst online: 13-09 15:55
Ik heb besteld in de Duitse Apple store (op Duits adres) en kreeg vandaag bericht dat de iPhone verzonden is met UPS. Als ik op de tracking page kijk zie ik dat de iPhone is verzonden vanuit ShangHai, China.

Is het gebruikelijk dat ze rechtstreeks vanuit China naar de eindgebruiker verzonden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Crim schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:00:
Ik heb besteld in de Duitse Apple store (op Duits adres) en kreeg vandaag bericht dat de iPhone verzonden is met UPS. Als ik op de tracking page kijk zie ik dat de iPhone is verzonden vanuit ShangHai, China.

Is het gebruikelijk dat ze rechtstreeks vanuit China naar de eindgebruiker verzonden worden?
Ja in de eerste weken zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:35
Ik kom net uit de Haagse Apple store. Er zijn nog wel wat toestellen te krijgen en de rij is kort. Ik heb ter plekke mijn 64GB 6 reservering geruild voor 128GB, dus die hebben ze wellicht sowieso nog liggen ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Voila gewoon vandaag even gaan kopen in een Belgacom shop, was wel de laatste 64 GB maar zo te zien zijn alle gangbare winkels in België met mondjesmaat bevoorraad voor de launch dag.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla
  • Laatst online: 08-09 14:08

jla

Iemand hier die een iphone 6 t-mobile (contract free) in Amerika heeft gekocht? Ben benieuwd naar de ervaringen aangezien het toch omgerekend 175 euro scheelt met de Nederlandse prijs. Ben volgende week in Miami en zou er dus daar een kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
die TMobile Contract Free iPhone 6 (Plus) zal je nauwelijks tot niet kunnen vinden komende tijd in de Apple Stores in de VS.
Ik zit zelf komende week bij een vriend in New York. Ik heb via Ebay is een sealed Verizon iPhone 6 kunnen kopen. Omgerekend betaal ik zo'n 640 euro voor een 64GB iPhone 6. (Ja, ik weet dat ik hier in NL zeer waarschijnlijk geen garantie zal hebben met mijn Amerikaanse iPhone)

Wat je kan doen is via Ebay een iPhone 6 aanschaffen (staan er echt super veel op) en dan deze laten bezorgen in het hotel waar je verblijft.
Deed ik ook afgelopen jaren met mijn MacBook's.

[ Voor 9% gewijzigd door _Bailey_ op 26-09-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla

jla

Geert1976 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 17:43:
die TMobile Contract Free iPhone 6 (Plus) zal je nauwelijks tot niet kunnen vinden komende tijd in de Apple Stores in de VS.
Ik zit zelf komende week bij een vriend in New York. Ik heb via Ebay is een sealed Verizon iPhone 6 kunnen kopen. Omgerekend betaal ik zo'n 640 euro voor een 64GB iPhone 6. (Ja, ik weet dat ik hier in NL zeer waarschijnlijk geen garantie zal hebben met mijn Amerikaanse iPhone)

Wat je kan doen is via Ebay een iPhone 6 aanschaffen (staan er echt super veel op) en dan deze laten bezorgen in het hotel waar je verblijft.
Deed ik ook afgelopen jaren met mijn MacBook's.
Ik kan hem toch gewoon online bestellen in de online apple store? 7 tot 10 dagen staat er. Lijkt mij goed te doen. Ik verblijf bij familie dus ik kan hem alvast laten komen. Die garantie heb heb ik niet echt nodig. Ging mij er meer om of hij ook echt werkt met een NL simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ah ok, je hebt daar familie...top! Jazeker, die TMobile Contract Free besteld via Apple is gewoon hier in NL te gebruiken. 100% gegarandeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Heb nog een reservering staan voor 2x iPhone 6 64GB spacegrijs. Ophalen @ Apple store Amsterdam tussen 8 en 9 vanavond. Kan iemand daar nog wat mee? Ben zelf al voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Armo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:43:
Heb nog een reservering staan voor 2x iPhone 6 64GB spacegrijs. Ophalen @ Apple store Amsterdam tussen 8 en 9 vanavond. Kan iemand daar nog wat mee? Ben zelf al voorzien.
Ja. Kan je me een PM sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Armo schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:43:
TMC was de eerste dus het is al weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jla

jla

Geert1976 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:31:
ah ok, je hebt daar familie...top! Jazeker, die TMobile Contract Free besteld via Apple is gewoon hier in NL te gebruiken. 100% gegarandeerd
Bedankt voor je reactie. Wat is het verschil trouwens met die van Verizon? Vind daar weinig over, heb je expres voor dit model gekozen om een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
deze is behalve GSM unlocked ook nog eens goedkoper in de aanschaf geweest.

de TMobile ContractFree iPhone was simpelweg te duur via Ebay (lees: handelaren). De Verizon iPhone's worden vaak wat goedkoper aangeboden omdat die vaak met een abo gekocht zijn. En dus neemt de verkoper vaak genoegen met minder dan de ''full price''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Zoooooo!! iPhone 64 GB Zilver in de pocket, net opgehaald bij Apple Amsterdam!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 6 plus 128 GB Space gray opgehaald in Oberhausen.
Was gezellig druk daar, iPhones gingen als broodjes over de toonbank.

Wel wennen aan de nieuwe telefoon, formaat vooral. En dan niet de grootte maar vooral de dikte. Snel opzoek naar een hoesje want ik wil iets meer in mijn handen hebben :)

Heerlijk scherm overigens en geluid is ook veel beter dan de iPhone 5

• tslh
jla schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:26:
[...]

Ik kan hem toch gewoon online bestellen in de online apple store? 7 tot 10 dagen staat er. Lijkt mij goed te doen. Ik verblijf bij familie dus ik kan hem alvast laten komen. Die garantie heb heb ik niet echt nodig. Ging mij er meer om of hij ook echt werkt met een NL simkaart
Die 7 tot 10 gaat over dat ze hem 7 tot 10 dagen NA bestelling gaan shippen, niet dat je hem binnen 7 tot 10 dagen in je bezit hebt.

Dat gezegd hebbende....

Ik had hem besteld via de Apple Store op 23 september voor levering in New York, aangezien de site aangaf dat levering zou plaatsvinden tussen 9 en 14 oktober.... Ik zit nu in Alaska en vertrek de 15e naar NY, dus wilde risico niet nemen. Krijg ik de 25e een mail dat verzonden is: Shipped: Delivers Oct 03, 2014 by Standard Shipping.

(grrr, nu betaal ik iets van $70 meer aan tax als dat ik hem in Alaska gehad had!, maar goed: nog steeds veel goedkoper dan in NL :) )

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 23:00
Is het trouwens over en uit met reserveren van een iPhone bij de stores in Nederland?

• jla

jla

tslh schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:09:
[...]

Die 7 tot 10 gaat over dat ze hem 7 tot 10 dagen NA bestelling gaan shippen, niet dat je hem binnen 7 tot 10 dagen in je bezit hebt.

Dat gezegd hebbende....

Ik had hem besteld via de Apple Store op 23 september voor levering in New York, aangezien de site aangaf dat levering zou plaatsvinden tussen 9 en 14 oktober.... Ik zit nu in Alaska en vertrek de 15e naar NY, dus wilde risico niet nemen. Krijg ik de 25e een mail dat verzonden is: Shipped: Delivers Oct 03, 2014 by Standard Shipping.

(grrr, nu betaal ik iets van $70 meer aan tax als dat ik hem in Alaska gehad had!, maar goed: nog steeds veel goedkoper dan in NL :) )
Dat zou voor mij alleen maar positief zijn, hoe eerder hoe beter :)
Wel mooi dat als ze zeggen 9 - 14 oktober en dan toch eerder leveren ik denk dat veel klanten dit wel kunnen waarderen. Ik jou geval is het natuurlijk een beetje jammer ;)

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Even een vraag, wanneer je een reserverings bestiging hebt om je iPhone op te halen bij een store in Duitsland. Is het dan 100% zeker dat hij daar dan ook klaar ligt?

Mijn naam is niet Peter!

Verwijderd

PeterPanda schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:24:
Even een vraag, wanneer je een reserverings bestiging hebt om je iPhone op te halen bij een store in Duitsland. Is het dan 100% zeker dat hij daar dan ook klaar ligt?
Bij mij lag die keurig klaar, ik was wel op de afgesproken tijd.
Was allemaal prima geregeld. Grootste probleem was de Apple store vinden daar :)

Er is een aparte plek voor reserveringen op te halen.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 19:46
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:28:
[...]

Bij mij lag die keurig klaar, ik was wel op de afgesproken tijd.
Was allemaal prima geregeld. Grootste probleem was de Apple store vinden daar :)

Er is een aparte plek voor reserveringen op te halen.
Haha, ja, Ik heb gisteren ook zeker 10 minuten rondgelopen voordat ik hem had gevonden. Bleek achteraf dat ik zo langs een plattegrond was gelopen zonder hem te zien :)

• opa_paul
  • Laatst online: 19-07-2024
Tweakers,

2 jaar geleden toen de iPhone 5 zo slecht leverbaar was, waren er een aantal mensen de een lijst opgesteld hadden waarop je met je reserveringsnummer kon checken hoeveelste je in de bestellinglijst was en wanneer je iPhone geleverd zou worden. Valt me op dat er nu niemand praat over de Apple store en bestellingen die daar geplaatst zijn.

Ik heb netjes 's nachts besteld direct toen de Apple store online ging. (Geen noodzaak om m deze week al te hebben en geen zin om naar Duitsland of store te gaan) Maar nou valt het me op dat de Apple store blijft staan op 5-7 werkdagen, levertijd 9-15 oktober. Terwijl bij mij ook al 9-13 oktober staat. Vroeg me af of er mensen zijn die hoer iets meer van weten?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
opa_paul schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:22:
Tweakers,

2 jaar geleden toen de iPhone 5 zo slecht leverbaar was, waren er een aantal mensen de een lijst opgesteld hadden waarop je met je reserveringsnummer kon checken hoeveelste je in de bestellinglijst was en wanneer je iPhone geleverd zou worden. Valt me op dat er nu niemand praat over de Apple store en bestellingen die daar geplaatst zijn.

Ik heb netjes 's nachts besteld direct toen de Apple store online ging. (Geen noodzaak om m deze week al te hebben en geen zin om naar Duitsland of store te gaan) Maar nou valt het me op dat de Apple store blijft staan op 5-7 werkdagen, levertijd 9-15 oktober. Terwijl bij mij ook al 9-13 oktober staat. Vroeg me af of er mensen zijn die hoer iets meer van weten?
wat mij opvalt is dat dat wel hetzelfde blijft maar de dagen wat hoger gaan, ik heb 8-10 oktober, jij hebt dan al wat later, en nu is de zes plus al naar 3 tot 4 weken gegaan, dus ze zullen gewoon geen zin hebben om te zeggen 1-2 weken wan dan gaan er minder verkopen zijn, maar ze doen wel alsof de levering telkens langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
In één topic is voldoende :)

[ Voor 117% gewijzigd door Hoedje op 30-09-2014 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr

pvr

Ik had wel een vermoede, dat een levering bij applestore, langer ging duren.
Ik ben ook diezelfde avond naar amsterdam gegaan, en ik heb dan wel 5 uur in de rij gestaan, maar ik heb dan wel mijn Iphone 6 plus.
thibautb schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 22:27:
[...]

wat mij opvalt is dat dat wel hetzelfde blijft maar de dagen wat hoger gaan, ik heb 8-10 oktober, jij hebt dan al wat later, en nu is de zes plus al naar 3 tot 4 weken gegaan, dus ze zullen gewoon geen zin hebben om te zeggen 1-2 weken wan dan gaan er minder verkopen zijn, maar ze doen wel alsof de levering telkens langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:23

Typhone

Who Dares Wins

Duitsland zijn ze massaal op voorraad in de steden in de buurt. In elk geval...toen ik zojuist keek :)
Moet er weer twee halen dus hou het even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Typhone schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:35:
Duitsland zijn ze massaal op voorraad in de steden in de buurt. In elk geval...toen ik zojuist keek :)
Moet er weer twee halen dus hou het even in de gaten.
Kun je beter naar Den Haag rijden, daar hebben ze ook alles op voorraad nu.

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

[ Voor 9% gewijzigd door Jieve op 02-10-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:23

Typhone

Who Dares Wins

Jieve schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

Kun je beter naar Den Haag rijden, daar hebben ze ook alles op voorraad nu.

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability
Oberhausen is voor mij dichterbij dan Den Haag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Weet iemand hoe het zit met via creditcard betalen bij Apple?

Ik heb vorige week (7 dagen geleden) met creditcard een iPhone besteld. Nu zijn er wel de vaste creditcard kosten van mijn rekening afgeschreven, maar nog niet de iPhone. Wanneer wordt dat afgeschreven? Moet je ook al het geld op je lopende rekening hebben staan?

Toevallig heb ik de creditcard pas aangeschaft met de vakantie en gebruik ik 'm nooit, maar kwam nu wel handig van pas maar dus geen idee hoe dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Draakje5 schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 14:26:
Weet iemand hoe het zit met via creditcard betalen bij Apple?

Ik heb vorige week (7 dagen geleden) met creditcard een iPhone besteld. Nu zijn er wel de vaste creditcard kosten van mijn rekening afgeschreven, maar nog niet de iPhone. Wanneer wordt dat afgeschreven? Moet je ook al het geld op je lopende rekening hebben staan?

Toevallig heb ik de creditcard pas aangeschaft met de vakantie en gebruik ik 'm nooit, maar kwam nu wel handig van pas maar dus geen idee hoe dat werkt.
Geld van je creditcard wordt afgeschreven zo rond het moment dat Apple je bestelling daadwerkelijk verstuurt. Normaal gesproken betaal je het uitgegeven bedrag op je creditcard achteraf per maand (daarom is het ook een credit card), al dan niet in één keer, afhankelijk van de afspraken die je met de uitgever van de creditcard hebt.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ah vandaar dat het nu nog niet is afgeschreven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveP
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 21:15
PeterPanda schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 13:24:
Ik heb vorige week vrijdag na reservering 2 iphones opgehaald bij Apple in Dusseldorf. Iphone 6 Plus was te reserveren tot 18u maar lag om 19.30u gewoon op mij te wachten. Dus je staat nog in het systeem, als je niet verwijderd bent kan je de telefoon gewoon ophalen na de afgesproken tijd. Er stonden wel een aantal mensen (+-20) te wachten tot er een reservering verviel om alsnog een iphone te kunnen bemachtigen.
Ik hoefde overigens alleen mijn naam op te geven, geen id of bevestigingsmail te laten zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op GSMwijzer staan de losse toestelprijzen van een 6 met 128GB op 862 euro. Scheelt toch weer 38 euro t.o.v. Apple prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
Net geprobeerd eentje in Japan te (laten) kopen, moet je eerst via de Japanse istore reserveren (rond middernacht) en dan hopen dat ze uberhaupt nog voorradig zijn. Helaas missie niet geslaagd.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plinders
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 20:33
UPS mannetje kwam vandaag net 5 minuten nadat ik de deur uit was :(

Hopelijk proberen ze het stiekem later vandaag nog eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op de reserveringspagina van Apple staat dat je tussen middernacht en 20:00 kunt reserveren. Als ik na 0:00 naar die site ga hoe groot is de kans dat ik er zaterdag eentje heb?

Elect a clown, expect a circus.

Pagina: 1 ... 63 64 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid

Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.