[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 23:31
Je kan sowieso niet meer betalen op Deal-Cool dus bestellen gaat ook niet meer.
Mensen die daar een bestelling hadden staan krijgen het geld terug.
Ik heb zelfs m'n pakketje gewoon ontvangen en kreeg een week later een mailtje dat het niet verzonden kon worden en ik mijn geld terug kreeg.
Heb nu dus én het product én m'n geld terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhm, iemand die nog andere sites kan aanbevelen buiten DX, DC & BuyInCoins?
Vooral sites die head/earphones verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
murfie121 schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:00:
[...]

die mail heb ik ook gehad en ja het was de helicopter

Dear Customer,
[...]

is dit dezelfe email waar jij het over hebt?
Yep. Afwachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Idd dezelfde mail maar bij mij ging het niet om een helicopter maar andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het normaal als producten meer dan een week in Amsterdam liggen? want ik had schoenen besteld die zijn er al vanaf 25 oktober en ondertussen "Tracking Information Expired" en Dre Studio's die er nu al een week zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelfaud
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 22:12
Een tijdje geleden heb ik ook de Studio's besteld op DealExtreme.

Afgelopen vrijdag kreeg ik een brief van PostNL dat ze de inhoud en waarde van mijn pakket niet konden bepalen en vroegen mij of ik de inhoud en waarde van het pakket op kon geven. Ik heb overigens alles naar waarheid ingevuld, dus hopelijk word het pakketje aankomende week bezorgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelfaud
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:59:
is het normaal als producten meer dan een week in Amsterdam liggen? want ik had schoenen besteld die zijn er al vanaf 25 oktober en ondertussen "Tracking Information Expired" en Dre Studio's die er nu al een week zijn
Ja dat is normaal, mijn pakket lag er 6 dagen voordat ik er pas bericht van kreeg en verder is het erg druk bij de afdeling inklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:40
murfie121 schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:04:
[...]

Dat komt volgens mij omdat zarmark en mistertao 40% korting op de shipping geven.
Net met zarmark gemsnd, en ze kosten dus 24$ in totaal. Voor mij best te doen.
Bestel ze morgen en laat wel weten hoe erg de kwaliteit tegenvalt als ik ze heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:39
Weet er iemand waar ik nog deftige klinkende In-Ears kan vinden, het moet zeker niet rood zijn. Maar ik heb in het verleden al een paar besteld, en zijn mij allemaal bevallen. Maar nu hebben er andere hetzelfde product besteld, maar kregen ze een volledige andere kwaliteit. Andere aansluitingen, doosjes enz. Nochtans was het dezelfde SKU.

Dus ik ben op zoek naar goed klinkende oortjes voor rond de 10$ ( kerstmis cadeautje ;) )

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
tc982 schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:34:
Weet er iemand waar ik nog deftige klinkende In-Ears kan vinden, het moet zeker niet rood zijn. Maar ik heb in het verleden al een paar besteld, en zijn mij allemaal bevallen. Maar nu hebben er andere hetzelfde product besteld, maar kregen ze een volledige andere kwaliteit. Andere aansluitingen, doosjes enz. Nochtans was het dezelfde SKU.

Dus ik ben op zoek naar goed klinkende oortjes voor rond de 10$ ( kerstmis cadeautje ;) )
Dan zou ik gaan voor een Chinees merk zoals Kanen (deze bijvoorbeeld) of misschien heet MP4nation.net nog een actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
murfie121 schreef op zondag 13 november 2011 @ 16:00:
[...]

die mail heb ik ook gehad en ja het was de helicopter

Dear Customer,

This is an email from www.focalprice.com customer service department.
We are very sorry to inform you that your order #FPTA was changed to be shipped out via HK airmail on 11-9 due to some unknown reasons. It usually takes 30 days for an order to be delivered via airmail. However, if you cannot receive it after 12-9, 2011, please contact us without any hesitation. We are sorry again for the troubles caused you.
If you have any questions regarding this issue, please contact us via “my message” which can be found as follows: FocalPrice web===>Log in "My Account"===> Click "Order Support"==> Click "My Message".

Best Regards,
Customer service department
Focalprice.com

is dit dezelfe email waar jij het over hebt?
Net weer een mail van FP gekregen! :/
Dear Customer,

This is an email from www.focalprice.com customer service department. We are very sorry to inform you that your order # FPTBAH was delayed due to some unknown reasons. Pls allow 30days more for the order to be delivered. However, if you cannot receive it after 12-15, 2011, please contact us without any hesitation. In addition, we will offer you 99 points as compensation for any inconvenience. We are sorry again for the troubles caused you.

If you have any questions regarding this issue, please contact us via “my message” which can be found as follows: FocalPrice web===>Log in "My Account"===> Click "Order Support"==> Click "My Message".

Best Regards,
Customer service department
Focalprice.com
Zo blijven we blijkbaar nog even bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:23

Quad

Doof

Tmart.com

Status History & Comments
2011-10-26 09:00:05 Processing
2011-11-13 08:21:37 Reversed
PayPal status: Reversed @ 05:19:02 Nov 13, 2011 PST Parent Trans ID:xxxxxxxxxxxx Trans ID:xxxxxxxxxxxxxxx Amount: -9.75 EUR

Wat moet ik hier precies mee voorstellen? Geld terug gestort? Ik hoop niet dat het maar 9,75 is, want heb ook nog tracking fee betaald...

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:11:
[...]
Heb ik ook gehad. Een beetje vervelend maar bv. DealExtreme doet niet eens de moeite om grote vertragingen te verklaren.
Dus afwachten maar.
Intussen heb ik weer twee berichten van BuyInCoins gehad met de melding dat mijn bestelling verzonden is.
Verzendt BuyInCoins alle items van een bestelling apart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Twister336 schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:24:
Intussen heb ik weer twee berichten van BuyInCoins gehad met de melding dat mijn bestelling verzonden is.
Verzendt BuyInCoins alle items van een bestelling apart?
Nee, normaal niet maar ze letten er wel op dat een bepaalde bestelling niet te veel waarde krijgt meen ik. Dus splitten ze wel eens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
  • Laatst online: 05-01-2022
Fire69 schreef op maandag 14 november 2011 @ 13:11:
[...]

[...]

Zo blijven we blijkbaar nog even bezig...
Ik heb er ook weer in gehad mij geven ze ook 99 points als compensatie, we wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:29
Iemand een idee waar je de rode oordopjes die ze bij Deal-Cool verkochten (harde verpakking, $16,.. dollar) kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Koen- schreef op maandag 14 november 2011 @ 10:59:
[...]

Dan zou ik gaan voor een Chinees merk zoals Kanen (deze bijvoorbeeld) of misschien heet MP4nation.net nog een actie?
Zijn die deftig? Want dat "hout" vind ik niet deftig? Heb je er al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:41
tc982 schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:30:
[...]

Zijn die deftig? Want dat "hout" vind ik niet deftig? Heb je er al ervaring mee?
Ga voor oortjes van MP4Nation, écht alleen maar tevreden met alle oortjes die ze verkopen!
Van Alpha's, Beta's, ProAlpha's, M1's tot M2's ;)

Prijs/Kwaliteit is echt top d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn de "Powerbeats" van Lightake goed en zijn ze vertrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ervaring heeft met de dre tours op eforchina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
tokko1 schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:37:
[...]

Ga voor oortjes van MP4Nation, écht alleen maar tevreden met alle oortjes die ze verkopen!
Van Alpha's, Beta's, ProAlpha's, M1's tot M2's ;)

Prijs/Kwaliteit is echt top d:)b
Als ik 80$ wil uitgeven koop ik het wel hier :) Liever wat goedkoper ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In bestelling:
Polarized Glare-Guard TAC Sunglasses with UV400 UV Protection
Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_13033_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_13033_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_13033_6.jpg Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_13033_2.jpg

http://www.dealextreme.co...ection-13033#openfullview
SKU:13033
Prijs: €11,88

Waarom?
Hij gaat gebruikt worden voor in de auto, vooral met zon en huidige tijd van het jaar tot volgend jaar is het niet verstandig om zonder zonnebril weg te gaan.
Ik krijg nog 7 euro nog wat storecredit, dus dit gaat vast wel leuk sinterklaascadeautje worden, of anders kerstcadeautje, of wellicht verjaardagscadeau als hij later binnen komt :+.

Vond het keer leuk om met h* tags te spelen enzo 8)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben ze nu een China webshop in het Nederlands: http://www.virtualvillage.nl/

Ben benieuwd of dat wat deugt, is bijna zoals Dinodirect.com of LightInTheBox

Leuk is dat ze blijkbaar geen verzendkosten in rekening stellen dus ook als er douane of belasting bij komt is het misschien voordelig te gaan winkelen.

Ze zeggen in Sjanghai hun kantoor te hebben. Alhoewel ik hier woon heb ik er nog niks van gehoord of gezien maar Sjanghai is een grote stad dus...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Ik heb zo juist reactie gehad van Eforchina dit ging over een kapot product wat ik gekregen had, nu zou ik het maar terug sturen via surface mail maar ik heb geen idee wat dit is en hoe ik dit moet doen.
dit is de mail:
I am so sorry about that.
Maybe it was broken, can you return it to us, we will send a new one to you.
You can send it by surface mail, it is very cheap. Thanks!
Sorry for any inconvenience, hope you can understand, waiting for your reply, thanks!!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
Die zonnebril die hierboven staat heb ik al een tijdje is inderdaad een goed brilletje voor in de auto.
De twee koptelefoons zijn afgelopen week dan eindelijk bij mij aangekomen (van DX) nadat ik eerst effe +/- €40 moest aftikken voor beide pakketten.
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WA4YAIWT-D.jpg
Ik moet zeggen dat ik best wel verrast ben van de linker er zit zeker een goed geluid in (vooral de laag) en het ziet er natuurlijk mooi uit. De rechter zit wel een stuk comfortabeler maar laat het wel afweten kwa geluid.

Ik heb afgelopen week dan eindelijk een NAS gekocht voor thuis en omdat ik graag de series die ik download zonder al te veel gedoe op mijn tv wil toveren heb ik gisteren deze besteld; http://www.dealextreme.co...amsung-s5pv210-1ghz-66302
En ik heb een accu besteld voor mijn gsm; http://www.dealextreme.co...sire-g7-a8181-t9188-95009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:21
Twee weken geleden een bestelling geplaatst bij Brando, precies 'n week later de bestelling deels ontvangen. Ik had twee items besteld (telefoonhoesjes), maar er bleek er maar eentje verstuurd te zijn. Een e-mail gestuurd dat ik maar 1 item ontvangen had en 'n dag later een mail terug dat een tweede item direct verstuurd werd. Precies 7 dagen later weer een pakketje uit HK, met het missende hoesje. Prima service!

Overigens tot 30 november geen verzendkosten bij Brando...

[ Voor 7% gewijzigd door Miyamoto op 15-11-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ok, net even gebeld met TNT en ik krijg dus vandaag of morgen de brief van TNT i.v.m. inklaring. (beats besteld bij DX. klik!)

Wat is verstandig?
Inderdaad het bedrag doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

B___MAN schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:14:
Ok, net even gebeld met TNT en ik krijg dus vandaag of morgen de brief van TNT i.v.m. inklaring. (beats besteld bij DX. (klik!))

Wat is verstandig?
Inderdaad het bedrag doorgeven?
Ja, want dan betaal je maar 12,50 ofzo iets in plaats van dat je weet ik veel moet betalen.

Edit: Iemand die weet waar ik een leuke muis kan bestellen met nano ontvanger? Vooral bedoelt voor mn ma maar voor mij zelf @ school zou ook niet erbij misstaan. Heb al wat gekeken, maar op een of andere manier lijken ze erg klein telkens.
Heb nu zelf een Logitech G5 1st gen, maar om die mee te nemen elke dag vind ik ook niet meer wat. En hij is behoorlijk versleten..

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 15-11-2011 16:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
murfie121 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:49:
Ik heb zo juist reactie gehad van Eforchina dit ging over een kapot product wat ik gekregen had, nu zou ik het maar terug sturen via surface mail maar ik heb geen idee wat dit is en hoe ik dit moet doen.
dit is de mail:
I am so sorry about that.
Maybe it was broken, can you return it to us, we will send a new one to you.
You can send it by surface mail, it is very cheap. Thanks!
Sorry for any inconvenience, hope you can understand, waiting for your reply, thanks!!

Iemand een idee?
even een bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Gewoon de goedkoopste verzendmethode zelf opzoeken ;)
(sowiso te duur.. in vergelijking met wat de kosten zijn om iets vanuit China hier naartoe te sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Hmm ik zou als het goed is een brief van postnl moeten krijgen omdat ze de waarde van mijn pakket niet kunnen inschatten. Is dit telefonisch te regelen? of moet dit perse per brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spelfaud
glennox schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:39:
Hmm ik zou als het goed is een brief van postnl moeten krijgen omdat ze de waarde van mijn pakket niet kunnen inschatten. Is dit telefonisch te regelen? of moet dit perse per brief?
Het lijkt me dat het alleen per brief mogenlijk is aagezien je ook een fractuur mee moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-07-2023
Spelfaud schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:46:
[...]

Het lijkt me dat het alleen per brief mogenlijk is aagezien je ook een fractuur mee moet sturen.
Ik heb de factuur zojuist uitgeprint dus had het ook prima via de email kunnen sturen. Ik heb hier thuis nooit een factuur ontvangen alles ging via de email. Dus ik hoop dat ze ermee akkoord gaan. Heb tevens de afschrift van mijn paypal account erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deal-Cool is back.
Nu alleen nog maar beslissen of het de rode of de witte in-ears worden :/.

Weet iemand hoe ik mijn gegevens kan invoeren op Deal-Cool?
Ik heb zojuist een account aangemaakt maar ze vroegen niet achter mijn adres ofzo.
Als ik iets bestel weten ze toch niet waar ze het moeten leveren?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 17:59:
Deal-Cool is back.

Ik heb zojuist een account aangemaakt maar ze vroegen niet achter mijn adres ofzo.
Waarschijnlijk moet je je gegevens invullen voor/na het betalen

Iemand al een keer iets van Lightake besteld? Ik wil er powerbeats bestellen maar ik heb een paar negatieve dingen over ze gelezen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Laatst online: 11-09 23:31
Deal-Cool is back.

Als je betaald met Paypal weten ze al genoeg.
De eerste keer dat ik bestelde vroeg ik me eigen ook af of dat wel goed ging. Maar tot nu toe is het nog altijd mooi aangekomen zonder dat ik op de site zelf aangeef waar ik woon.

EDIT:
Deal-Cool is trouwens helemaal nog niet 'back'. Als ik iets in mijn winkelmandje doe staat er nog steeds dat het niet mogelijk is om te betalen met welke methode dan ook...
Dus lijkt me sterk...

[ Voor 13% gewijzigd door Loek92 op 15-11-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 10:06
Loek92 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 18:37:
[...]
.....Deal-Cool is trouwens helemaal nog niet 'back'.....
Dat ze nog niet (geheel) terug zijn kan ik bevestigen!
Via Facebook link kwam ik erachter dat hij (zij?) www.dealicool.com wilde beginnen.
Blijkbaar is ook dat mislukt aangezien de site net alweer offline was (Web Site's Default Page).
Ik heb er in elk geval geen vertrouwen meer in en hoop dat ik netjes via PayPal mijn geld terug krijg.

Ik had overigens de "Bull Patterned Folding Stereo Headphone Earphone - Yellow" (Dr. Dre gele Lamborghini uitvoering) besteld voor actieprijs $ 66.89. Bij Deal-Cool en Deal-I-Cool was dat weer $ 97.33 geworden.
Besteld 29-10 en sindsdien meteen in back-order.
Kreeg geen reacties op mijn support mail op de website totdat ik op Facebook wat typte.
Die heeft hij/zij binnen een minuut verwijderd, zonder antwoord.
Daarna had ik weer wat getypt, is weer meteen verwijderd.

Ga ik me toch maar nog wat verdiepen in die tussenpersonen, belasting daarover en verzendkosten.
Andere optie is gewoon voor $ 110 bij een betrouwbare shop te bestellen.

Dit is overigens de mail die ik kreeg over faillissement van hun:
Dear Patrick van Haaren
Important: Deal-Cool will end our business,We hope that you can be patient to read this mail clearly as following:
PayPal Recently conducts an extremely unfair policy change for Chinese Merchant, leading to our PayPal account be frozen indefinitely, forced by financial pressure, we regret to end the business of Deal-cool, so that we feel so sorry that we can't continue to serve you on the Deal-Cool site. We are sorry for any inconvenience caused and extend my most sincere apology because recently the orders can't be shipped as normal.
-------------------------------------------------------------------------------------
Important Notice
1. Because our PayPal account be frozen indefinitely, so we can’t make a refund on your order ****** ($ 66.89), but don’t worry, you may still get the refund as follow step:
* Login you paypal account, find out this transaction, then File a Claim with No Received Good, and we will contact paypal to refund it to you. The refund will be sent to you once this case finished and it will be received by you within 20 days.

2. Perhaps you will receive an additional refund, we have sent the refund of your order which has been shipped and it has been delivered, after send the refund to you, we have sent a request payment to you and let you pay it again, we hope that you can support us, when you receive the request payment, please pay for it and it will not bring you any capital losses through this way, but it can help us to restart our business to provide financial support. Of course, if you still have complaint about our service and do not want to continue to support us, this additional refund to you as our little compensation.
-------------------------------------------------------------------------------------
As a customer when you see this delayed decision, may be you don't understand and have a lot of complaint about this thing, however, it is our fault, but we hope to get your understanding.
We believe that, perhaps soon, we will restart a new business and we need your support and understanding, once we are ready, we will notice you and provide you with a better re-services, and more preferential policies to compensate for this event of your losses and inconvenience.
Finally, Deal-cool Team extend our most sincere apology and thank you for your long-term trust and support, we will do better in the future to reward you for your sincere help
Wish you and your families have a good health and happy life.
Thank you!

Sincerely,
www.Deal-Cool.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welja, ik keek daarnet op de Twitter van Deal-Cool en ze zeggen dat ze niet te stoppen.
http://twitter.com/#!/Deal_Cool

Ik heb ondertussen ook al ontdekt dat je nog niet kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Deal-Cool is back.

Welke in-ears wil je bestellen? ;)

Niet toch voor Brainwavz gaan ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tokko1 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 20:07:
[...]

Welke in-ears wil je bestellen? ;)

Niet toch voor Brainwavz gaan ofzo? :P
Beats by Dre :P.
Die van 11-12$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Ze zijn bij DealExtreme trouwens al aardig gewend aan de Nederlandse shoppers: http://e.dealextreme.com/...klaas-presents/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg dus waarschijnlijk morgen me pakketje van eforchina binnen met 1 zwarte en 1 witte koptelefoon solo van Beats:)

voor mee info stuur pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

LukeS schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:26:
Ze zijn bij DealExtreme trouwens al aardig gewend aan de Nederlandse shoppers: http://e.dealextreme.com/...klaas-presents/index.html
_O- _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dre Studios liggen al 9 dagen in Amsterdam..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
LukeS schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:26:
Komt volgens mij door Jurre en Simon, de 2 "stagiaires" die er nu zitten. Zie ook: http://blog.dealextreme.com/new-interns-dx-season-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
-

[ Voor 98% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ander pakketje van mij is dus bij de douane en ik moet een facture opsturen en hoe kan ik een facture maken
dit is de 1e x

mvg biertjeo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:01:
een ander pakketje van mij is dus bij de douane en ik moet een facture opsturen en hoe kan ik een facture maken
dit is de 1e x

mvg biertjeo
gewoon een paypal afschrift sturen, dat heb ik ook gedaan en was goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murfie121 schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:03:
[...]

gewoon een paypal afschrift sturen, dat heb ik ook gedaan en was goed.
maar hoe??
moet ik dat uitprinten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 17:05:
[...]

maar hoe??
moet ik dat uitprinten ofzo?
ja gewoon uitprinten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickvH
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 10:06
PixellBox schreef op woensdag 16 november 2011 @ 16:45:
op de twitter van Deal-cool staat dat DealiCool een fake website is...
Als zij dat niet zijn vraag ik me toch wel erg af waarom op Facebook van hun "originele" account dat ook hun nieuwe website is. Dat Facebook account maken ze zelf namelijk reclame voor op hun www.deal-cool.com ste (zie onderaan).
Een mogelijkheid waar ik aan denk is dat ze onderling ruzie hebben gekregen en daarom 2 verschillende bedrijven wilden starten.

Ik ontving dit vandaag nog via Deal-Cool mail systeem, 2 keer precies hetzelfde, aangezien ik 2 complaints had lopen:
sorry for our late reply, because our Paypal Payment Data has problem after recent system updating that caused your order hasn't been sent temporary, and I found out that you opend a complaint dispute on paypal, and since we can't login paypal, so we won't reply there, and paypal will reverse the money to you after twenty days, thank you.

Het lijkt erop dat ze iets verkeerd hebben gedaan met Paypal en daarom PayPal geen zaken met hun meer wil doen.
Wat ik dan wel vreemd vind is dat ze allang mijn geld hadden dus dat backorder is ook uit de duim gezogen.
Status van bestelling is overigens nu "pause".

Verwijderd

ik had gisteren via twitter een nlcode aangevraagt en toen zeiden ze dat me pakketje bij de douane lag en nu zie op de tracking site van postnl dat het pakketje in de sorteerruimte is, beteken dit gewoon dat ik me pakketje krijg en geen invoerrechten of iets moet betalen??

• Spelfaud
Zo, ik heb zojuist mijn Studio's van DealExtreme ontvangen :). Moest nog wel 23,33 euro bij betalen voor inklaringskosten.

• kevin1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-08 23:15
Kreeg gister een brief over invoerrechten en dat ze de waarden niet konden bepalen.
Gister meteen maar factuur opgestuurd van Dealextreme. Hopen dat ze het snel geregeld hebben.

• Spelfaud
kevin1000 schreef op donderdag 17 november 2011 @ 11:33:
Kreeg gister een brief over invoerrechten en dat ze de waarden niet konden bepalen.
Gister meteen maar factuur opgestuurd van Dealextreme. Hopen dat ze het snel geregeld hebben.
Bij mij duurde dat 5 werkdagen.

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:49
Voor wie nog een Sinterklaas cadeau moet bestellen, DealExtreme goes Sinterklaas!

http://e.dealextreme.com/...klaas-presents/index.html

• PixellBox
-

[ Voor 99% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:34 ]

Verwijderd

dus vannochtend 2 beats ontvangen van 10$

• PixellBox
-

[ Voor 97% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:35 ]

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
PixellBox schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:01:
Heeft iemand een goede verklaring waarom tracking van Hong-Kong post het nooit doet?
Wat bedoel je met 'het nooit doet'?
Als een shop zegt dat 'het verstuurd is' bedoelen ze hier eigenlijk mee 'we hebben er een tracking nummer op gekleefd en het op de stapel met pakjes gesmeten die wordt afgegeven bij de post'.
Als jouw pakje uiteindelijk op het postkantoor is geraakt, ligt het nog altijd op (of onder) een stapel van duizenden andere pakjes die allemaal moeten ingescand worden.
Pas als het pakje op het postkantoor is ingescand zal je de status kunnen opvragen.
Bovenstaande stappen kunnen verschillende dagen duren (naar het einde van het jaar toe zelfs meer dan een week).

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:57

-tom-562

Oliesjeik

Ach, dat weet je van te voren als je spul uit China besteld. De laatste tijd bestel ik vrij veel, maar lees dit topic niet zo heel veel meer. Het begint een beetje teveel een topic te worden over levertijden/neppe Beats

Vaak bu'j te bang!

• PixellBox
-

[ Voor 100% gewijzigd door PixellBox op 19-06-2013 21:35 ]

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 07:44
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:45:
dus vannochtend 2 beats ontvangen van 10$
Is het nog een beetje wat, of niet?

Verwijderd

Iemand al een keer iets van www.lightake.com gekocht?

• bertalizer
PixellBox schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:35:
@ Bertlazir,

Bedankt voor je info, maar daar was ik al van op de hoogte. Het pakket is 30 oktober ''verzonden'', maargoed tot op heden hebben hebben alle 17 track en trace codes het nog nooit gedaan van die webshop.
Welke site/app gebruik je om te tracken? Geef anders eens een code. Dan testen we eens.
Ik. Is wel al een eind geleden maar alles is netjes aangekomen.

• tokko1
Tientalle items...

Webshop van Guodong Peng, aka Jack ;) regelmatig contact mee. Prima shop dus :)

• Quad

Quad

Doof

Pfft al de muizen die ik op de websites vind zijn allemaal minimuisjes.
Wil voor mn ma gewoon een normale (Logitech G5 formaat) draadloze muis fixen. En eentje voor mijzelf als ik op school oid ben.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-Header.gif

Na best wel een aantal erg goede ervaringen gehad te hebben met de Brainwavz van MP4Nation toch maar is besloten wat meer “high-end” te gaan en de M2 aan te schaffen.
Dit heb ik niet zomaar gedaan, hiervoor heb ik eerst een paar reviews online gelezen en bekeken en mijn verwachtingen waren best wel hoog gespannen om eerlijk te zijn. Uit reviews bleek het een redelijk bas monster te zijn, mijn verwachtingen waren dus best hoog. Ik heb ze nu een paar weken kunnen testen dus nu is het tijd voor mijn review!

Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-2.gif

Mijn eerste indruk was wow.. mooie nieuwe doos in vergelijking tot wat ik eerder van Brainwavz ontvangen heb. Nieuw leuk design. Maar waar het werkelijk om gaat zijn de oortjes, mooi in het zicht en redelijk makkelijk uit de doos te halen.
Ze voelen meteen goed stevig aan, mooie kabel en 60° connector. Daarnaast zit in de doos het alom bekende ronde hoesje die als altijd stevig en mooi is. Ook zitten er nog een paar setjes dopjes bij in verschillende maten waar je naar gelang uit kan kiezen voor ‘de beste sound’.

Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-3.gif
Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-5.gif
Eerst even kort over de kwaliteit van de M2’s. In het extreem kort: Super! En iets minder kort gewoon echt heel goed. De verschillende onderdelen zijn allemaal van hoogwaardige materialen gemaakt. De kabel is een core met daaromheen de signaaldraden gedraaid en daaromheen een plastic sleeve. Aan de ene kant een redelijk standaard maar gewoon goede connector. En aan de andere kant splits de kabel door middel van een hard plastic Y splitter richting de twee oortjes. De oortjes zelf bestaan uit gebrushed aluminium met voor een gedeelte matplastic finish(zware gedeelte).

Afbeeldingslocatie: http://didid.nl/rar/M2-4.gif
Nu de geluidskwaliteit. Deze is net als de oortjes zelf erg solide maar met een net speciaal tintje(zwarte gedeelte). Dit speciale tintje is de duidelijk aanwezig maar absoluut niet storende bas.
Echt een tóp bas, niet zoals de Beats in-ears een opgeblazen bas waar de rest door wegvalt, maar een bas die naast het andere gedetailleerde geluid goed aanwezig is.
Het detail in de M2’s is net iets minder dan in de Brainwavz ProAlpha maar dit wordt ruimschoots door de lekkere bas gecompenseerd.
Kortom: Kwalitatief zeer goede oordopjes. Zowel bouwkwaliteit als het geluid is uitstekend te noemen en voor de mensen die van een goede duidelijke bas houden écht een must! (Prijs/kwaliteit echt een topper!)

(Alle bovenstaande afbeeldingen zijn door mijzelf gemaakt inc. foto's. Onderstaande is van MP4Nations site)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp4nation.net/catalog/images/M2/images/warrantyCard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik denk dat het kwa geluidskwaliteit wel meevalt vaak indd.
Belangrijkste aspect is toch het gemiddelde gebruik, wat blijft er over als je 2 maanden verder bent, als hij door wat regen heen geweest is enzo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi murfie121,
Dus je kunt het nu terug sturen gewoon via post (geen luchtpost) naar hun adres:

FLAT / RM 8F
TOWER 1 THE SPARKLE BLDG
500 TUNG CHAN ST
CHEUNG SHA WAN KL
HONGKONG
Zip Code: 518010

Of ze bellen en bezwaar indienen: Tel: +852-98505902 (bron: contactpage van Eforchina)

Dat is wel niet zo leuk, volgens mij hebben ze een slechte retourbeleid. De klant moet zelf de verzendkosten betalen blijkbaar. Niet leuk dus.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:46
Mandera schreef op donderdag 17 november 2011 @ 12:52:
Voor wie nog een Sinterklaas cadeau moet bestellen, DealExtreme goes Sinterklaas!

http://e.dealextreme.com/...klaas-presents/index.html
Echt top dit! Alleen ben ik bang dat als je nu besteld dat je cadeautjes te laat aankomen :P

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twister336
  • Niet online
Harmsen schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 10:48:
[...]
Echt top dit! Alleen ben ik bang dat als je nu besteld dat je cadeautjes te laat aankomen :P
Leg dan op 6 december maar eens uit aan je teleurgestelde kinderen dat de sint dit jaar uit China komt en nog wel een poosje onderweg kan zijn >:)

Ik vind het wel jammer dat het vooral 'replica's' zijn die worden aangeboden (en besproken) en niet van die originele, leuke gadgets die je hier niet vindt (algemeen, niet specifiek voor deze sint-aktie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
Vandaag is de helikopter van FocalPrice bij mij aangekomen... Eerste indruk is niet goed. Wat een draak om mee te vliegen vliegt werkelijk alle kanten op behalve de goeie en er moeten 6 batterijen in de afstands-bediening. Ik zal later eens kijken of het nog goed gaat komen met dat fine-tuning.
De doos waar ie in zit is wel overdreven groot voor zo'n goedkoop dingetje dat ze er nog winst op kunnen maken snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus vandaag een pakketje van eforchina binnen gekregen, nounou die chinezen zijn echt goed in inpakken het zat in een karton doosje met heeeeeel veel plakband er omheen kben denk wel 10 minuten bezig geweest om het opentemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Snoekebeest schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:28:
Vandaag is de helikopter van FocalPrice bij mij aangekomen... Eerste indruk is niet goed. Wat een draak om mee te vliegen vliegt werkelijk alle kanten op behalve de goeie en er moeten 6 batterijen in de afstands-bediening. Ik zal later eens kijken of het nog goed gaat komen met dat fine-tuning.
De doos waar ie in zit is wel overdreven groot voor zo'n goedkoop dingetje dat ze er nog winst op kunnen maken snap ik niet.
Tja, een helicopter is dan ook niet gemakkelijk om mee te vliegen dat zal je dan ook wel merken.
Je hebt er normaal "pitch" knoppen op staan, en daar mee moet je spelen.

Ik raad je dan ook aan om momenteel niet hoger dan 20 cm te gaan en zeker ervoor te zorgen dat je plaats genoeg hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Snoekebeest schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 15:28:
Als je een makkelijke helikopter had gewilt had je de S107 of G032 moeten kopen (syma).
Want als je even de revieuw gelezen had die ik gemaakt heb over die FP heli had je zo kunnen lezen dat het een lastig beestje is wat je éérst moet temmen daarna nog leren hoe je er mee kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
tokko1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:16:
[...]

Als je een makkelijke helikopter had gewilt had je de S107 of G032 moeten kopen (syma).
Want als je even de revieuw gelezen had die ik gemaakt heb over die FP heli had je zo kunnen lezen dat het een lastig beestje is wat je éérst moet temmen daarna nog leren hoe je er mee kan vliegen.
vandaag bij mij ook aan de deur geweest met de helicopter van focalprice, helaas ik was niet thuis morgen maar ophalen bij het afhaalpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murfie121
Even nog een melding; Eforchina heeft geen goede service, slechte aftersales en is niet profesioneel (korte mails zonder aanhef).
Ik had er een solar bag gekocht dit is een hoes met een speaker erin met een zonnecel bij aankomst bleek er 1 van de 3 niet te werken, contact gehad en ik zou hem maar terug sturen, even gekeken wat dit kost 17,10 dat is dus zelfs meer dan mij dat hele ding gekost heeft, hij was ongeveer 15 euro.
mail terug gestuurd over de verzendkosten, en wat denkje ik zal het moeten doen met een refund van 10 dollar terwijl dat ding 21 dollar koste, helaas maar hier bestel ik niks meer en ik zal het ook niemand aanraden, zolang alles het doet is het oke maar bij problemen oh oh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennauu
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-07 15:22
Had via dealextreme Solo HD's besteld op 12/10/2011. duurde echt te super lang dus ik ging gister bellen met post internationaal zeggen ze dat m'n pakketje bij de douane ligt. Krijg ik vandaag ineens een brief, dus op 18/11/2011, dat mijn pakketje in beslag genomen is en zullen, na daartoe verkregen opdracht van de Officier van Justitie, onder ambtelijk toezicht worden vernietigd. Vermoedelijk is in dit geval de vernietiging het enige gevolg van deze kwestie.

Erg jammer dus, had ze graag binnen gekregen.

Voor mij even geen bestellingen meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 22:01
Ohoh... Mijn solo's liggen ook bij TNT. Alleen heb ik een brief gekregen m.b.t de inklaring.
Ik heb hiervoor een brief gekregen, die ik naar waarheid heb ingevuld en terug gestuurd.
Had jij ook deze brief gekregen of alleen die brief over de vernietiging?

[ Voor 22% gewijzigd door B___MAN op 19-11-2011 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
tokko1 schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 18:16:
[...]

Stond die review er 2 maanden geleden al dan? :P Bij mij ging het landingsgestel al kapot na 2x. Moet blijkbaar nog goed ingesteld worden, want voordat de heli van de grond loskomt zit je al tegen een muur aan. Zal het nog eens proberen nadat ik een nieuw onderstel besteld heb, maar ik had toch een beetje de indruk dat de aandrijfas v/d rotor gewoon erg scheef stond. Iets wat mogelijk niet te corrigeren is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tracking nummer gekregen RR810xxxx74CN welk nummer moet ik bellen voor het omnummeren? Had laatst gezocht zag ergens een 055 nummer staan alleen kan het neit meer terugvinden. Mijn pakketje is nu : arrival at delivery office .

Greetz the don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mennauu schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 23:17:
Had via dealextreme Solo HD's besteld op 12/10/2011. duurde echt te super lang dus ik ging gister bellen met post internationaal zeggen ze dat m'n pakketje bij de douane ligt. Krijg ik vandaag ineens een brief, dus op 18/11/2011, dat mijn pakketje in beslag genomen is en zullen, na daartoe verkregen opdracht van de Officier van Justitie, onder ambtelijk toezicht worden vernietigd. Vermoedelijk is in dit geval de vernietiging het enige gevolg van deze kwestie.

Erg jammer dus, had ze graag binnen gekregen.

Ik hoop dat ze mijn studios niet vernietigen, ze liggen er nu al 12 dagen
Welk nummer moet ik bellen om een NL Trackingnummer te krijgen of vragen waar me pakketje is?
PostNL pakketten consumenten
0900 0990 (10 ct. / min.)
PostNL pakketten zakelijke klanten
088 868 6868
PostNL pakketten Track & Trace
0900 0570 (45 ct. / min.)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennauu
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-07 15:22
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 14:22:
[...]

Ik hoop dat ze mijn studios niet vernietigen, ze liggen er nu al 12 dagen
Welk nummer moet ik bellen om een NL Trackingnummer te krijgen of vragen waar me pakketje is?
PostNL pakketten consumenten
0900 0990 (10 ct. / min.)
PostNL pakketten zakelijke klanten
088 868 6868
PostNL pakketten Track & Trace
0900 0570 (45 ct. / min.)
Volgens mij het 0900 0570 nummer. Gewoon je track code opgeven die je gekregen heb van je webwinkel dan kunnen zij er een NL tracknummer bij geven.
B___MAN schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 00:37:
[...]

Ohoh... Mijn solo's liggen ook bij TNT. Alleen heb ik een brief gekregen m.b.t de inklaring.
Ik heb hiervoor een brief gekregen, die ik naar waarheid heb ingevuld en terug gestuurd.
Had jij ook deze brief gekregen of alleen die brief over de vernietiging?
Ik heb alleen de brief gekregen over de vernietiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeerde rond 5 uur het PostNL nummer te bellen (het 0900 alternatief nummer dat iemand hier postte) maar het nummer deed het niet.. Ik wil wel graag weten waar me Studio's zijn nu ze al 12 dagen in A'dam liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het schijnt er heel druk te zijn.. dus kan best dat ze daar nog even liggen. Je kan best bellen, maar ik denk dat je als antwoord krijgt dat ze het heel druk hebben bij de inklaring.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:53:
Probeerde rond 5 uur het PostNL nummer te bellen (het 0900 alternatief nummer dat iemand hier postte) maar het nummer deed het niet.. Ik wil wel graag weten waar me Studio's zijn nu ze al 12 dagen in A'dam liggen
Gewoon rond tijden bellen dat niemand belt.. opzich heb ik nooit gehad dat ze niet na 10 sec ofzo opnamen.
(btw ik posste het.. als je wilt zoek ik het even op als je het niet hebt).

Tussen de middag etc is het gewoon makkelijk bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joerii
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-02-2024
Iemand al eens iets besteld bij www.priceangels.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:16
Resistor schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 13:43:
[...]

En weer binnen (gisteren al), en weer is de camper waar ze in moeten er niet :')

Nu geen beschadigingen, maar ook geen glaasje voor de LED's.
Op aanraden van Resistor heb ik dezelfde LED-lampen aangeschaft :). Het gaat om: http://www.dealextreme.co...e-light-bulb-11-18v-91948 en om te testen heb ik ook http://www.dealextreme.co...hite-light-blub-12v-73218 gekocht.

Ik heb de bestelling op 9 november geplaatst, op 11 november is het op de post gegaan. Vandaag, zaterdag 19 november heb ik alles al binnen. Dit is mijn snelste DX bestelling ooit! 10 dagen, waavan 7 werkdagen. Erg netjes als je het mij vraagt :*). Ik heb de LED's al even kort getest en de eerste indruk is prima, ik zal ze nog even reviewen.

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*knip*

Welk gedeelte van de topicwaarschuwing begrijp je niet?

Discussie over namaakproducten is niet toegestaan, dus vragen waar je de beste namaak kan krijgen al helemaal niet.

Dit is de laatste keer dat we hier over waarschuwen. De eerstvolgende die deze regels aan zijn laars lapt kan een temp-ban verwachten.

[ Voor 98% gewijzigd door Orion84 op 20-11-2011 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Ja, drie of vier bestellingen ;)
Gewoon aangekomen, zijn over het algemeen redelijk goedkoop dus d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manmanman, Dealcool kan ook geen deftige info geven.
We weten nu nog altijd niet of ze er definitief stoppen of niet.
Ik sta op het punt om (ongeveer) hetzelfde item te bestellen op DX voor bijna het dubbele v/d prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, al zeker 10 bestellingen gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voor de beats by Dré freaks, op ibood.nl staat een leuk headsetje te koop van Philips..
http://www.ibood.com/nl/n...s_van_studiokwaliteit_en/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een brief van PostNL ontvangen, moet ik koopzending kiezen en dan het internetfactuur uitprinten? zoja, moet ik dan een factuur van paypal sturen of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:29:
Net een brief van PostNL ontvangen, moet ik koopzending kiezen en dan het internetfactuur uitprinten? zoja, moet ik dan een factuur van paypal sturen of iets anders?
paypal factuur is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertalizer schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:34:
[...]

paypal factuur is voldoende.
En dan Transactiegegevens of Inhoud van winkelwagentje of de hele pagina of de hele e-mail?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2011 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 14:46:
[...]

En dan Transactiegegevens of Inhoud van winkelwagentje of de hele pagina of de hele e-mail?
'Transaction Details' (Mijn paypal staat in het Engels).
Pagina: 1 ... 6 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]