Die van mij zijn terug naar BOL,ik ben het early adopter en daardoor dus slachtoffer worden zijn van bugs een beetje zat.
Men zal nooit op een site gaan zeggen dat er problemen zijn want dat betekent dat Sony willens en wetens,net als alle shops, een reader verkopen met problemen terwijl ze zich nu kunnen verstoppen achter,wij weten van niets.
Waar gehakt wordt vallen spaanders maar dit ondermijnt mijn vertrouwen in Sony ernstig.
Als je je product een weekje had laten testen door betatesters had je dit kunnen weten.
De belofte van een update zegt me niets over wanneer die update dan komt.
Ik ga me niet ergeren tijdens het lezen aan een oplossing die "ooit" komt.
Bol erkent iets meer nu :
Geachte heer,
Wij begrijpen dat het vervelend is dat u en anderen een probleem ervaren met de nieuwe e-reader van Sony. Uiteraard hopen wij dat Sony spoedig nieuwe firmware uitbrengt en dat dit probleem hiermee verholpen zal zijn. Wij sturen uw melding door naar de betreffende afdeling zodat deze hierover eventueel contact op kan nemen met Sony.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Tom
bol.com Klantenservice
En om het leed allemaal goed te maken een kadobon van 2,50.
Voor mij is het voorlopig opgelost, de 650 doet het prima,ik wilde eens wat anders uitproberen,we gaan nu gewoon wachten op de gebruikers reviews van de Kindle,maar dan wel die van mensen die echt met het apparaat gewerkt hebben en niet die er een kwartier mee spelen voor een filmpje om er dan later achter te komen dat er een probleem is,dus de eerste reader die uitkomt en goed is, is voor ikke, en Sony kennende qua reputaties van updates,gaat het geen sony meer worden,zeker niet zolang er mensen rondlopen die zoiets hebben van, nou dan stop ik een paperclip er in en dan werkt ie weer.
Had de uitvinder nooit bedacht van zijn paperclip dat het nog eens een officiele Sony reset tool zou worden.