Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Keetw
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 25-06-2014
quote:
Rinaldootje schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:42:
[...]
Heb je er een geheugenkaartje inzitten?
Zo ja: haal die er dan eens uit en probeer het dan nog eens. Het zou een defect geheugenkaartje kunnen zijn (ja, dat komt voor!)
Helaas er zit geen geheugenkaartje in....

• Rinaldootje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-02 12:50
quote:
Keetw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:39:
[...]
Helaas er zit geen geheugenkaartje in....
Heb je ook een factory reset geprobeerd?
LET OP, hiermee wis je ook het interne geheugen en daarmee alle boeken die erop staan.

Factory reset voor PRS-T1
Factory reset voor PRS-T2

Als dit ook niet meer helpt, dan vrees ik het ergste... :'(

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20-02 15:06
Ik kreeg via Wifi een firmwareupdate binnen. Ipv de more content knop zou er een link naar de Kobo store komen, de facebook knop zou verdwijnen en annotations and reading sync met de Reader Store zouden worden verwijderd.
Maar ik vond er verder niets speciaals aan. Ik heb het maar niet geinstalleerd.
Als ze nou eens wat bugs fixen mbt het afbreken van woorden bij PDFs enzo... :/

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

http://www.bbc.co.uk/news/technology-28663878

Zo te zien gaan er geen nieuwe Sony e-readers meer komen.

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Miss_80
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-02 21:40
Zonde, ze waren altijd erg voortuitstrevend en volgens mij destijds de eerste met een touch screen en daarna met het laten zien van covers, maar ze hebben wel giga de boot de gemist met het ontbreken van de ingebouwde verlichting. Ik heb nu een PW in mijn bezit en tevens 2 aangeschaft voor mijn ouders. Die zijn verknocht eraan en willen nooit meer een andere.

• pe1dnn
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-02 20:00
Ik heb een PRS-T1 gekregen die defect was, maar het inmiddels weer doet. Alleen heeft eerst iemand anders hem eerst proberen te repareren en daarbij de behuizing beschadigd.

Heeft iemand nog een defecte PRS-T1 met onbeschadigde behuizing? Bijvoorbeeld een reader met een kapot scherm of zo?

• PerlinNoise
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 20:23
quote:
pe1dnn schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:03:
Ik heb een PRS-T1 gekregen die defect was, maar het inmiddels weer doet. Alleen heeft eerst iemand anders hem eerst proberen te repareren en daarbij de behuizing beschadigd.

Heeft iemand nog een defecte PRS-T1 met onbeschadigde behuizing? Bijvoorbeeld een reader met een kapot scherm of zo?
Misschien handiger om ff in V/A te zetten. ;)

It doesn’t matter what we want, once we get it, then we want something else.

• GJvL
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 09-12-2016
Mijn T2 is onlangs overleden, lijkt alsof hij niet meer oplaadt.
Zijn er meer gebruikers met dit probleem?
Zijn er oplossingen bekend? Ik vond zelf deze: YouTube: Sony ereader PRS T2 broken battery / not charging repair

• Rinaldootje
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-02 12:50
quote:
GJvL schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:25:
Mijn T2 is onlangs overleden, lijkt alsof hij niet meer oplaadt.
Zijn er meer gebruikers met dit probleem?
Zijn er oplossingen bekend? Ik vond zelf deze: YouTube: Sony ereader PRS T2 broken battery / not charging repair
Als je handig bent, kun je het proberen...
Ben zelf een tijdje geleden al overgestapt op een T3

• Hertog_Martin
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11-02 21:44
Redelijke kick, maar ik heb nog een PRS-T1 liggen en was benieuwd of de e-readers die nu te koop zijn echt een slag beter zijn dan de T1 of dat voor gewoon boeken lezen deze nog prima meekomt.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 22:27
Ik gebruik mijn PRS-T1 nog steeds. Kan er prima een boek op lezen. Als je er met je neus opzit en perse super scherpe letters wilt of ingebouwde verlichting of waterdichte behuizing dan kun je een nieuwe kopen.

• Bundin
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Ik ben van een T1 naar een Kobo Aura (de eerste) gegaan, de belangrijkste reden was ingebouwd licht. Dat is dikke winst maar ik mis de Oxford English thesaurus wel. Scherpere letters zijn niet heel relevant in mijn beleving, snelle ui wel. Dat viel tegen bij zowel de Sony als de Kobo.

I like bacon!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:59

sjaool

Every life should have 9 cats

quote:
Hertog_Martin schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:41:
Redelijke kick, maar ik heb nog een PRS-T1 liggen en was benieuwd of de e-readers die nu te koop zijn echt een slag beter zijn dan de T1 of dat voor gewoon boeken lezen deze nog prima meekomt.
De PRS-T1 kan nog prima mee hoor. Zeker als je alleen maar boeken leest en geen geïntegreerde boekenwinkel nodig hebt. Enige nadeel is de dure cover met ingebouwde leeslampje. De Kobo's met ingebouwde verlichting is dan toch wel een groot pluspunt. De PRS-T1 heeft wel het voordeel dat deze mp3 kan afspelen, dat kun je bij de nieuwe e-readers wel vergeten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-02 14:03

Goner

What can I do you for ?

M'n vriendin gebruikt ook nog steeds haar T1, jaaaren geleden eens op Schiphol gekocht vlak voor een vakantie (met een normale cover zonder leeslamp). Wordt elke dag gebruikt, nog nooit een probleem mee gehad. Heb wel 's aangeboden een refurbished Kobo Glo (gebruik ik zelf ook) te kopen, maar was niet nodig ...

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Ik heb de T1 ook nog steeds in gebruik, 2 stuks (mijn vrouw ook), en afgezien van af en toe wat buggy ellende is hij nog steeds erg bruikbaar.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:59
Mijn accu van de PRS-T1 heeft kuren, gaat nog maar heel kort mee. Dus ik ben overgestapt naar een nieuwe Kobo reader. Deze bevalt ook prima. Maar voor gewoon lezen voldeed de PRS-T1 nog steeds prima.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21:41

The Inquisitor

Greetings weaklings

De onze ligt al jaren in de la eigenlijk, ik had h'm toevallig een week terug weer naar voren getoverd maar dat ding wilde niet opladen. Ik moet nog even een andere kabel proberen (ga er vanuit dat het daar in zit), maar nog geen tijd (prioritei)t voor gehad.

Opzich een prima ding, maar heb de UI nooit snappy gevonden.

Alienware M17 | iPhone 8 | iPad Air 2 | aTV 4 | aWatch s3 | Sonos | Philips Hue | Synology DS216+II | PS4 PRO & PSVR

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 20:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen enkele e-reader heeft een snappy interface. Tenminste de e-readers die ik bezit hebben dat geen van allen. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 22-02 17:01

Amafi

Amafi

Ook mijn PRS-T1 heeft de accu kuren, doet het eigenlijk al een jaar niet meer. Tussendoor de PRS-T2 van mijn vrouw kunnen lenen. Maar voor de aankomende vakantie ook een KOBO Aura v2 aangeschaft.
Eigenlijk is mijn eis ongewijzigd, moet gewoon kunnen lezen zonder gedoe

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-02 08:31

JME

zeg maar Jamie

Dit is hier niet de bedoeling. Verkoop mag op Vraag & Aanbod.

RoD wijzigde deze reactie 30-01-2019 19:55 (80%)

• JME
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 23-02 08:31

JME

zeg maar Jamie

*knip* Spullen aanbieden, of je ze nou wilt verkopen of niet, hoort niet op het forum maar in de V&A. Verdere vragen mogen in: Ideeën- & Feedbacktopic voor Tablets & Telefoons

rens-br wijzigde deze reactie 30-01-2019 20:33 (94%)

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Ramzzz schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 13:08:
Ik heb de T1 ook nog steeds in gebruik, 2 stuks (mijn vrouw ook), en afgezien van af en toe wat buggy ellende is hij nog steeds erg bruikbaar.
Inmiddels alweer een tijd verder, heb ik een 3e T1 overgenomen als extra/backup voor mijn vader toen hij naar NL op vakantie kwam, en dat was maar goed ook, want nu is de Pocketbook Mini van mijn dochter kaduuk (schermbreuk), en hoef ik voorlopig in elk geval voor haar geen andere aan te schaffen. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True