Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:08:
Ergens wel jammer dat er nu voordelen te halen zijn t.o.v. PvE gear maar het valt ook weer enorm mee om het te halen. Ten eerste is er geen glory rank vereiste nodig voor de unseen set dus je kunt op welk char (freep of creep), mits je de shared barter wallet hebt de comms farmen en ze op je burglar gebruiken.
Aah kijk, dat scheelt... dat wist ik niet eens. Misschien toch maar eens doen als het rustig is, mn main doet nu alleen nog de dailies en was inmiddels met mn 2e char Rohan ingetrokkken.
Thnx voor de tip

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 19:49
vwb update 9 raad ik aan om de release notes te lezen, oa:
- Moria Revamp deel II
- open tapping & remote looting in all of Middle-Earth!
- scaling of Dol Guldur
- remote looting on chests
- Bree revamp

en de 3 nieuwe instances zijn scalable vanaf l20!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel tijd zit er meestal tussen de release op de testserver en de release op de normale servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel weer een aantal ingrijpende veranderingen in die patch notes.

edit: Ik vind het wel jammer dat ze het steeds meer een spel voor luiaards maken. Automove naar dit, autotravel naar dat, autotrack dit, volg het pijltje naar dat, ... Ik weet dat er mensen dit wel graag hebben, maar ik vind dit de challenge een beetje uit het spel halen als je zelf niets meer moet zoeken, amper moet lopen, ...

edit2: wel even nuanceren dat ik niet alles slecht vind he. Heel veel goede upgrades ook. Minen & praten vanop horses was handig bv. Quest items in een aparte "invisible bag". Maar voor het questen hoef je amper nog moeite te doen. Niets meer zoeken, alles is aangeduid met een pijl, ter plaatse krijg je nu de monsters te zien, en je mag instant terugswiften. Ik speel momenteel op mijn main nog altijd zonder quest guide.

Loreana, normaal komt de patch nog uit in december, mits er geen gamebreaking bugs gevonden worden in de beta.

[ Voor 77% gewijzigd door Lointje op 28-11-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja vindt dat ook jammer, wordt nu allemaal wel heel makkelijk gemaakt. voor mij hoeft dat niet, maar er zijn vast wel mensen die er op zitten te wachten.

Ah ok, thanks for the info Lointje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:33
Waarom al het geklaag over de zaken die je ook uit kunt zetten waardoor je uiteindelijk gewoon de keus hebt hoe je het spel wilt spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:14:
ja vindt dat ook jammer, wordt nu allemaal wel heel makkelijk gemaakt.
wat bedoel je precies?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit dus:
Lointje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:54:

edit: Ik vind het wel jammer dat ze het steeds meer een spel voor luiaards maken. Automove naar dit, autotravel naar dat, autotrack dit, volg het pijltje naar dat, ... Ik weet dat er mensen dit wel graag hebben, maar ik vind dit de challenge een beetje uit het spel halen als je zelf niets meer moet zoeken, amper moet lopen, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aah ok sorry, had de edits van Lointje even gemist... maar goed dat pad is Turbine natuurlijk al vanaf Mirkwood aan het bewandelen (misschien al sinds Moria). Gros van de content is solo.
Maar het klopt ook dat je een boel van deze handigheden uit kunt zetten. De quest-guide (of hoe dat ding heet) heb ik dus gewoon uit staan, en zet ik alleen in uiterst geval aan als ik iets echt niet kan vinden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt, grootste deel kun je uitzetten, maar blijkbaar mag ik er niet over "klagen" van EdwinB, dezelfde persoon die een stukje terug schreef dat hij het niet fijn vond dat er 2 verschillende gebieden zijn waar je kunt levellen tussen 70-75 als ik het goed heb. Ook hierin heb je een keuze volgens mij. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:03:
ja klopt, grootste deel kun je uitzetten, maar blijkbaar mag ik er niet over "klagen" van EdwinB, dezelfde persoon die een stukje terug schreef dat hij het niet fijn vond dat er 2 verschillende gebieden zijn waar je kunt levellen tussen 70-75 als ik het goed heb. Ook hierin heb je een keuze volgens mij. :)
Nope, dat was ik! :)

Je gaf toen aan dat het fijn was om met je alt een ander pad te bewandelen. Ik heb geen actieve alts omdat ik daar geen tijd voor (denk te) heb(ben). Ik heb ervoor gekozen om in Dunland tot lvl 75 te gaan i.p.v. dat stuk onder lothlorien.

Ben nu echter bezig met de epic questlijn en nu moet ik deeds in het gebied afmaken waar ik nog niet geweest ben om verder te kunnen. Allemaal mobs ver beneden m'n lvl.

[ Voor 4% gewijzigd door Freelance op 28-11-2012 12:09 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
@Freelance Waarom _moet_ je deeds afmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dwangneurose-tje? :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het echt van die "moetjes" zijn vind ik het echt niet erg om met 15lvls hoger en met de accelerator aan ff snel wat draken of uruks te farmen >:)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
@Loreana - Jullie probleem is opgelost met een paar vinkjes omzetten. Het spel is dan weer helemaal zoals je wil. Ik vind dan inderdaad dat er geen enkele reden is tot klagen.

In het geval van overlappende level gebieden zie ik zo in het spel geen directe oplossing, behalve dan de gebieden alsnog te spelen waarbij je het 2e gebied minstens 5 levels onder je niveau aan het spelen bent.

Een alt is inderdaad ook wel een soort van oplossing, maar ik ben bang dat ik niet de tijd en motivatie heb om nog een 2e character naar level 85 te spelen gezien het aantal uren die ik al in mijn huidige character heb gestoken.

het verhaal van de deed voor de epic questline is trouwens niet zo heel moeilijk en zo gedaan. Deze deed bestaat uit het afronden van 1 quest in elk deelgebied in het 1e stuk van Rohan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Ik heb alle beschikbare quests in Langhold gedaan, voordat ik er via de epic kwam. Ik moet er 10 voltooien voordat ik de training kan/mag starten voor m'n warsteed.

Echter kan ik geen quests meer vinden! (Zit geloof ik op 8 ofzo, volgens m'n voltooide questlog). Hoe nu verder te gaan? Heb ik iets verkloot door al in die regio te komen voordat ik erheen gestuurd werd en quests heb gedaan? Of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

EdwinB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:57:
In het geval van overlappende level gebieden zie ik zo in het spel geen directe oplossing, behalve dan de gebieden alsnog te spelen waarbij je het 2e gebied minstens 5 levels onder je niveau aan het spelen bent.
Oplossing is niet zo moeilijk. Gewoon in de store de XP disabler kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Siebsel
Het is inderdaad wat verwarrend. Je krijgt en een mail dat je naar Rohan moet (the Wold) en een quest dat je naar Loth moet voor de epic questline (kan ook andersom zijn). Op zich maakt het niet veel uit, als je de epic questline volgt kom je namelijk weer vanzelf in de World terug (alleen begin je dan wat later met mounted combat). Anyhow, heb je de quest instance gedaan dat je het dorpje moet verdedigen en dat die Nazgul je even de wacht aanzegt? Zo ja, dan is de volgende quest dat je naar Harwick moet en daar de warsteed quest op kunt pikken.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
micha88 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:07:
@Freelance Waarom _moet_ je deeds afmaken?
Omdat ik anders niet met de epic questline verder kan. Ik moet bekennen toen ik bij dat chapter aankwam en de strekking van de quest was: complete 5 questing deeds mijn aanname was dat het (zoals bij elke quest deed?) 10 quest per deed was. Met m'n beperkte speeltijd wil ik dan liever niet 50 quests grijze mobs grinden.

Als het maar 1 quest per deed is kun je m'n eerdere rant vergeten en rij ik nog wel een keer dat bos in.
Hehe, gelukkig niet. Ik heb het na Angmar opgegeven om slayer deeds te doen i.v.m. tijdgebrek. Exploration deeds zijn er gelukkig ook nog.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Freelance
Ik heb zowat alle deeds voltooit (alleen de raid deeds mbt Ortanc en de nieuwe deeds in Rohan moet ik nog). Ik kan me geen deeds herinneren die nodig zijn voor de epic questline.

Je bedoelt wellicht de daily taks-quests die je voor de deed kunt doen?? Dat zijn er default 5 per dag en bij 500 heb je 4 taskquests deeds af.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Rfce schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:22:
@Freelance
Ik heb zowat alle deeds voltooit (alleen de raid deeds mbt Ortanc en de nieuwe deeds in Rohan moet ik nog). Ik kan me geen deeds herinneren die nodig zijn voor de epic questline.

Je bedoelt wellicht de daily taks-quests die je voor de deed kunt doen?? Dat zijn er default 5 per dag en bij 500 heb je 4 taskquests deeds af.
http://lotro.allakhazam.c...est=4352#Quests_in_Series

Die 6 included quests zijn dus 6 quests heb ik net gelezen: http://lotro-wiki.com/index.php/Deed:_The_Vanished_Rider

Forget my rant, ga dat bos wel weer in :)

[ Voor 9% gewijzigd door Freelance op 28-11-2012 16:34 ]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Rfce schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:18:
@Siebsel
Het is inderdaad wat verwarrend. Je krijgt en een mail dat je naar Rohan moet (the Wold) en een quest dat je naar Loth moet voor de epic questline (kan ook andersom zijn). Op zich maakt het niet veel uit, als je de epic questline volgt kom je namelijk weer vanzelf in de World terug (alleen begin je dan wat later met mounted combat). Anyhow, heb je de quest instance gedaan dat je het dorpje moet verdedigen en dat die Nazgul je even de wacht aanzegt? Zo ja, dan is de volgende quest dat je naar Harwick moet en daar de warsteed quest op kunt pikken.
Nee? Zegt me helemaal niets. En ik zie ook geen quest givers meer (in beide steden niet). Ook heb ik bij mijn weten geen quests gecancelled. Hier is mijn activitylog: http://my.lotro.com/home/...287238637558/activitylog/. Op pagina twee en drie staan volgens mij de quests in dat gebied die ik voltooid heb.

http://my.lotro.com/home/...7558/activitylog?cl[pp]=2
http://my.lotro.com/home/...7558/activitylog?cl[pp]=3

[ Voor 13% gewijzigd door Siebsel op 28-11-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aah die ja, maar dat zijn onderdelen van de Epic quest reeks, indien je zo'n quest voltooit, wordt deze aan de deed toegevoegd, het voltooien van de quests is inherent aan het voltooien van de deed :*)

@Siebsel
Ik zie dat je de quest 'The Brigands of the Wold' hebt voltooit, maar niet de followup 'The River Watch Patrol'. Thane Utred geeft je nl die quest. Kortom ga ff de Meat Hall in en check of hij je quest kan geven. Als hij je die niet geeft zou ik een ticket aanmaken.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:37
De vier Defilers op Eldar met de hoogste rank doen een Blessing of Darkness op een rank 6 Defiler.
Blessing of Darkness

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien ik niet pvp weet ik niet wat een blessing of darkness inhoud, maar het ziet er vet uit :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
http://lorebook.lotro.com/wiki/Skill:Blessing_of_Darkness
You focus upon an ally, redirecting damage taken to yourself while your herbs restore your wounds.
Was ff flauwekul maken natuurlijk, we wilden een ster maken maar die R6 Defiler had die skill niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was dressage terug beschikbaar op de snowbourn server, en het werkte! Onnodig om te zeggen dat er echt superveel man stond ^^ En zo meteen 50 hytbold tokens extra.
Ik zit nu aan 11/14 in hytbold, maar wel nog 430 tokens te gaan (als ik het goed heb berekend). Vooral die huizen (+cottages) en torens hebben nog werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Na een avondje levellen van m'n brg snel nog ff de guard gelogged om de eerder vergeten Bugud mee te pakken. Dropt hij tot mijn grote vreugde een Symbol! Omdat Kramp net aan de andere kant stond ook maar meteen meegepakt en die liet een Orchead on a pole (oid) achter voor me. Leuke afsluiting van de avond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
TAA schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:50:
. . . en die liet een Orchead on a pole (oid) achter voor me. Leuke afsluiting van de avond :D
Barbaar!!!
Gelukkig zit mijn kop er nog stevig op :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3SGPGO7zF1aVQW5Va4dPczOU/full.png

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik ben nog niet overtuigd van de Burglar pvp Unseen set, ik heb er nu 5 van, dus setbonus, maar op een dummy lijkt het toch iets minder dps te zijn dan de Hytbold KQ set. Na een paar sessies van 1 min gaat het voordeel gemiddeld nipt naar de KQ set.

Op dit moment gebruik ik 5 Unseen en de helm van Hytbold KQ tegenover full set (6) KQ. Mijn physical mastery gaat er 250 punten op achteruit en ook al zie ik gemiddeld meer devastates met Unseen, KQ's aimbonus (met cd legacy op aim en Feint Attack cd) hakt er ook lekker en lekker vaak in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het verder met je build? Heb je bijvoorbeeld relics met devastate magnitude erop e.d.
Met de unseen set heb je beduidend meer devs dus hoe meer mastery je kunt krijgen hoe meer voordeel die set zal krijgen doordat de devs ook hoger zullen worden. Ik denk ook dat bijv. een QK set voordeliger is bij alledaags gebruik maar dat de unseen set juist in een raid opstelling met diverse buffs e.d. volledig tot zn recht komt. Voor mij is het ook even wennen qua rotation want normaal gesproken opende ik met SS en daarna gebruikte ik hem af en toe in mn rotation. Nu is het belangrijk SS te gebruiken zodra de cooldown eraf is. Vooral ook vriendjes worden met de minstrel in je groep en om Call to Greatness bietsen want daarmee kun je snel op 4 stacks komen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
hoe is het om nu nog te beginnen met de game? Ik zag dat ze op de steam de Rohan pack hebben voor 50 euro, en daar zitten dan alle expansions bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Zo. Morgennacht naar de premiere van The Hobbit. Eens kijken of ik daar oevallig rondloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Raxious schreef op maandag 10 december 2012 @ 22:09:
hoe is het om nu nog te beginnen met de game? Ik zag dat ze op de steam de Rohan pack hebben voor 50 euro, en daar zitten dan alle expansions bij.
Besef je wel dat dat niet alle exp packs zijn, er missen nog een groot aantal (van de originele game, lonelands, trollshaws enz., en later, RoI, Great River enz.) Ook is er een hele grote kans dat die Rohan pack op Steam korting krijgt over zo'n 10 dagen gedurende de Steam Winter Sales.

Verder is het natuurlijk leuk om te beginnen met de game. Je kan gewoon lekker rustig aan doen, en, als je sommige expansions nog zelf koopt, is er een boel te doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door NickD op 11-12-2012 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, ik mag me na gisteren ook Thane of Hytbold noemen :)
Wel jammer dat je niet echt een leuke reward krijgt na de laatste quests maja ik kan nu voor mijn alts gear barteren dus voorlopig moet ik nog maar even de dailies doen op dat char. Tenminste... als ze niet nog meer quests uitschakelen. Moest gister echt bijna elk van de 4 stadjes langs om een beetje snelle quests te doen. Met dank aan de mensen die de quest instances exploiten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
NickD schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:01:
[...]

Besef je wel dat dat niet alle exp packs zijn, er missen nog een groot aantal (van de originele game, lonelands, trollshaws enz., en later, RoI, Great River enz.) Ook is er een hele grote kans dat die Rohan pack op Steam korting krijgt over zo'n 10 dagen gedurende de Steam Winter Sales.

Verder is het natuurlijk leuk om te beginnen met de game. Je kan gewoon lekker rustig aan doen, en, als je sommige expansions nog zelf koopt, is er een boel te doen :)
mweh, vind het dan een beetje jmmr dat je na 50 euro nog lang niet toegang hebt tot alle content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:14:
Met dank aan de mensen die de quest instances exploiten :S
Gratzz, ik zal er nog wel flink wat moeten doen, maar :o wat viel er dan te exploiten?

@Raxious
Vergeet niet dat dit een grote MMORPG is waar voorheen maandelijkse kosten voor betaalt moesten worden. Bij expantions is het ook normaal dat er los bijbetaald wordt. Kortom je kunt niet verwachten dat je voor 50 eurie een full game hebt incl 4 expantions.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Raxious schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:11:
[...]
mweh, vind het dan een beetje jmmr dat je na 50 euro nog lang niet toegang hebt tot alle content.
Als je subscribed heb je wél toegang tot de quest content die buiten de expansions valt.Je hoeft dus niet alles los aan te schaffen. Aan de andere kant raak je de toegang ook weer kwijt als je niet meer betaald. Zit je alleen nog met een aantal skirmishes en een enkele instance die je niet kunt doen omdat die echt los gekocht moeten worden.

€50,- is een sweet deal; ik wil niet weten wat ik ondertussen aan de game uitgegeven heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickD heeft het wel over de "gratis" gebieden (degene die vroeger gratis waren en nu gratis voor vips zijn), terwijl de versie van rohan wel alle betalende (en dus duurste in TP) expansions heeft. Voor 50 euro valt dat vrij goed mee dan vind ik. Alleen zal je inderdaad nog een paar gebieden via TP moeten bijkopen om tussen lvl 25 en 50 wat content te vinden.

@rfce, blijkbaar gingen mensen met 24 in die instances als raid. En met de change geldt het nu dat als 1 iemand hit, het nu voor iedereen in de group/raid telt als getagged (eigenlijk beetje zoals vroeger maar met extra open tapping bij). En zo reden ze dan met een paar raids rond, alles aan het taggen en vermoorden. Zo kon je blijkbaar tot 40G per uur verzamelen. Er moest maar 1 iemand van jou raid 1 keer raak hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:59:
... En zo reden ze dan met een paar raids rond, alles aan het taggen en vermoorden. Zo kon je blijkbaar tot 40G per uur verzamelen. Er moest maar 1 iemand van jou raid 1 keer raak hitten.
Tjah of dat nu exploiten is... het is gewoon inherent aan de nieuwe "feature" die open tapping heet :D. Maar goed, gold is tegenwoordig toch niet echt meer het probleem? Waarom zou je de moeite ervoor nemen op deze manier gold te farmen?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Rfce schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:37:
[...]

Tjah of dat nu exploiten is... het is gewoon inherent aan de nieuwe "feature" die open tapping heet :D. Maar goed, gold is tegenwoordig toch niet echt meer het probleem? Waarom zou je de moeite ervoor nemen op deze manier gold te farmen?
Het ging niet om gold; dat was maar bijzaak... het ging om de one-shot teal armour recipes (http://lotro-wiki.com/ind...nt_Riddermark_Scroll_Case) die yellows critten...

Bijvoorbeeld: http://lotro-wiki.com/ind...of_the_Horse-lords_Recipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aah ja... die droppen daar idd ook, maar dan nog. Dan moeten ze open tapping disablen in public instances, of die instances private maken.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dat kost tijd dus zetten ze de instances gewoon uit tot hun developers het gefixed hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
belachelijk :+ is toch fijn als de prijs van die dingen dropt en iedereen een mooi shouldpiece heeft :z

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:46
Ik heb dit spel ooit in een ver verleden gespeeld (jaar of 2/3 geleden)... Toen vond ik het ge-wel-dig. Hoe is het om nu weer verder te gaan? Toendertijd zat ik in een zeer actieve Dutch Dunedain.. Zijn deze nu nog actief?

Probleempje daarnaast is dat ik geen idee heb wat mijn username is, en op https://myaccount.turbine.com zegt die dat er geen account is met mijn mail :o ? Ok ik weet waar wat mijn username is, maar inloggen en/of wachtwoord opvragen lukt nog steeds niet :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Bobmeister op 12-12-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Awsom schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:04:
Ik heb dit spel ooit in een ver verleden gespeeld (jaar of 2/3 geleden)... Toen vond ik het ge-wel-dig. Hoe is het om nu weer verder te gaan? Toendertijd zat ik in een zeer actieve Dutch Dunedain.. Zijn deze nu nog actief?

Probleempje daarnaast is dat ik geen idee heb wat mijn username is, en op https://myaccount.turbine.com zegt die dat er geen account is met mijn mail :o ? Ok ik weet waar wat mijn username is, maar inloggen en/of wachtwoord opvragen lukt nog steeds niet :'(
Dutch Dunedain zie ik nog wel rondhuppelen op snowbourn, hoe actief ze zijn weet ik echter niet.

Ik hoop voor je dat je account nog beschikbaar is, LOTRO is van Codemaster naar Turbine gegaan:
http://www.the-rangers.ne.../128-migrationcmtoturbine
http://content.turbine.co...o.com/endofmigration.html

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DD is opgesplitst in DD en DE waarbij DE (Dutch Edain) de raid tak is van de gezamenlijke kin. Heb er jaren ingezeten maar omdat het niet zo boterde tussen de officers en mijzelf hebben onze wegen zich gescheiden begin dit jaar. Ik weet niet hoe actief ze nu nog zijn qua raiding.. volgens mij is het niet meer wat het geweest is. Rfce kan je er vast wat meer over vertellen omdat hij er nog in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Ik heb me een paar weken geleden weer geprobeerd aan te melden op de DD website. Daar helaas geen reactie op gehad (een Admin moet het account goedkeuren blijkbaar). Ik heb er verder ook nog geen extra moeite in gestoken vanwege mijn casual speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In onze kin is het inderdaad erg rustig qua hardcore Raiden, jammer genoeg, welke verschillende oorzaken heeft (minder man online, aanbod van content, andere spellen, etc etc). Zulke dipjes zitten er wel vaken in, en meestal trekt dit ook weer bij. De afsplitsing DE doet alleen de T2HM raidcontent, al het overige wordt door de gehele kin gedaan, en dat is dan ook gemixed.
Gisterenavond bijv. wel weer met 18man Thorogh gedaan en dan gewoon met de fullkin (craploot overigens wat dropte). Gezien we een gezamelijke kinchat channel hebben, vind er dus gewoon DD/DE breed samenspel plaats. Het is dus niet zo dat bijv DE mensen geen contact hebben met DD. Ikzelf heb bijv. bewust alleen mn raidchar onder gebracht bij DE. Mn overige zitten gewoon bij DD :)

Anyhow, @Edwin er zijn genoeg officers online, dus vind het vreemd dat je nog geen toegang hebt. Spreek anders mij of 1 van de officers ingame even aan, en dan is dat zo gefixed. Wie is eigenlijk je ingame char?

Begrijp ik goed dat maandag update9 plaatsvind?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
@Rfce zal ik doen. Weet alleen nog niet precies wanneer ik weer eens ga spelen. Zal wel in de week van de kerst zijn. Heb dan wat dagen vrij :)

Mijn main is 'Berilas'. Heb je vast al eens voorbij zien komen in de Kinchat in de afgelopen jaren :p

[ Voor 26% gewijzigd door EdwinB op 14-12-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:46
Freelance schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:19:
[...]

Dutch Dunedain zie ik nog wel rondhuppelen op snowbourn, hoe actief ze zijn weet ik echter niet.

Ik hoop voor je dat je account nog beschikbaar is, LOTRO is van Codemaster naar Turbine gegaan:
Ik heb gemaild, mijn account kan ik inderdaad niet meer overzetten :/ :'(

Heeft mijn keycode die ik heb (Shadows of Angmar + Mines of Moria) dan helemaal geen waarde meer? Als ik nu dus bepaalde quests wil unlocken moet ik er (nogmaals) voor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Met quest reeks bezig in Snowbourn. Man, wat duurt het lang dat incity questen. Wil nog eens wat gaan slachten in de fields, zoveel leuker dan met graanzakken sjouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 19:17
Awsom schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:45:
[...]

Heeft mijn keycode die ik heb (Shadows of Angmar + Mines of Moria) dan helemaal geen waarde meer? Als ik nu dus bepaalde quests wil unlocken moet ik er (nogmaals) voor betalen?
Je kan helemaal niets meer met je keycode van SoA en MoM. Maar, je had er toch niets meer aan gehad, want bij de overstap van F2P mag je, volgens mij, sowieso weer voor alles betalen (je bent dan wel Premium ipv F2P, maar dat ben je al met de goedkoopste aankoop in de store. Als je echt graag wilt spelen, dan zou ik even wachten op de Steam Sale, de Lotro Riders of Rohan pack kopen (http://store.steampowered...3176/?snr=1_7_suggest__13)

Daar krijg je dan, met korting, een boel bang for buck (en ook nog eens 1k TP om zinnige dingen mee te kopen). Tot die tijd kun je gewoon F2P spelen, want de beginlocaties zijn toch gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk inderdaad dat update 9 a.s. maandag gaat komen...

Rowan;
"We resolved a couple fairly serious server bugs with update 9 so hopefully you'll see improvement on monday!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

welke server is momenteel 1 van de actiefste? en waar spelen de GoTers?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ricmaniac schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 02:47:
welke server is momenteel 1 van de actiefste? en waar spelen de GoTers?
Laurelin en Snowbourn: The Lord of the Rings Online - Deel 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
De game maar geinstalleerd, nu maar eens kijken welke class en welke server precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag update 9 als ik me niet vergis. Benieuwd hoe laat we los kunnen :)
Er is iig voor vanavond al een BG HM run ingepland en ik heb er wel weer zin om die instance weer eens te doen. Hopelijk werkt dat nieuwe lootsysteem ook een beetje leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Gisteren maar eens begonnen mijn lvl 83 burg zijn scholar skills te levellen. Tot expert gekomen, ging makkelijk zat. Nu ben ik onderliggende tiers aan het masteren. Maar goh, wat gaat dat traag. Het bij elkaar zoeken van de mats is een geduldig werkje. AH heeft amper aanbod.

Een goede plaats voor de aged text scraps, waar je een mooie tour kan lopen? Blackwolds camp in Chetwood zijn me iets te weinig. Instance of ruins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Low level scholar mats zijn idd een drama om te verkrijgen, geen simpele oplossing voor.

Hytbold endquest spoiler met funbugs
spoiler:
Endquest voor Hytbold gedaan, de eerste keer tegen een grappige bug aangelopen. Op een gegeven moment mag je een 1 miljoen morale War-Tyrant Troll in elkaar hengsten. Na de melding dat 'ie verzwakt was ben ik er maar aan begonnen in de gedachte dat er nog wel een extra hulp of oplossing zou komen. De bug was dat de trol dus wel geactiveerd was maar op full morale stond (bug 1). Na een poosje meppen uitdelen en wat cc'd rustperiodes ingelast te hebben keek ik nog steeds tegen 800K aan en mij cd's had ik al verbruikt.
Als ik vervolgens hips dan reset de troll maar blijft groen (bug 2) en is niet meer in actie te branden.

Nadat ik het instaande uitgegaan ben en opnieuw gestart deed de troll wel netjes wat er van 'm verwacht werd en hoefde ik uiteindelijk alleen maar 10K morale er af te kloppen. Maar die 200K van de bugged versie was veel leuker :D

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Simpele oplossing voor lowlevel mats? Skirmish trader wellicht...

Gisteren een (skirmish) mark refund gedaan op m'n burglar; voor 295TP m'n Herbalist van level 76 naar 86 en nog 16k marks extra over... 2 chars down, 4 to go :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Patchnotes van vandaag voor de liefhebber:
http://lorebook.lotro.com...inst_the_Shadow,_Official

Ben benieuwd. Zitten goede verbeteringen bij, waaronder het afschaffen van festival specifieke tokens en overal auto-loot en automatic quest bestowal. Vanavond maar ff snel inloggen en proberen :)

Ben ook benieuwd naar Bree, schijnt grafisch geüpgraded te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:01:
Gisteren een (skirmish) mark refund gedaan op m'n burglar; voor 295TP m'n Herbalist van level 76 naar 86 en nog 16k marks extra over... 2 chars down, 4 to go :P
Ja ik twijfel nogal om dat te doen... heb destijds wel wat in mn soldiers geinvesteerd maar geen idee of dat genoeg is om een refund te rechtvaardigen. Beetje zonde als ik 295TP besteed en slechts een paar 100 marks extra overhou :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Siebsel schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:58:
Patchnotes van vandaag voor de liefhebber:
http://lorebook.lotro.com...inst_the_Shadow,_Official

Ben benieuwd. Zitten goede verbeteringen bij, waaronder het afschaffen van festival specifieke tokens en overal auto-loot en automatic quest bestowal. Vanavond maar ff snel inloggen en proberen :)

Ben ook benieuwd naar Bree, schijnt grafisch geüpgraded te zijn.
Uit de patch notes:
The item 'calendar' was incorrectly set to expire on 12/21/12. It has been updated to correctly expire on 9/17/2042.
_/-\o_

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo... gister meteen BG ingedoken met de kin en ik vond het eigenlijk weer erg leuk. Tenminste weer een beetje uitdaging ten opzichte van die skirmishes die we allemaal al tig keer gedaan hebben. Daar bovenop is de loot echt velen malen beter. We hebben Durchest en Twins HM gedaan en ik heb diverse tarnished symbols langs zien komen, stat tomes, star-lit crystals, relic removal scrolls en een paar hele leuke jewels.
Ook het aantal marks en meds is niet verkeerd.... zie plaatjes onder :)

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/351zpcj.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/256vhur.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Moet zeggen, Bree is enorm opgeknapt! De stad oogt veel levendiger en drukker dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vind ik ook, Bree is er echt op vooruit gegaan!
Winterfestival is ook heel leuk vind ik...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Bree... hmmm... oh wacht ja, daar ben ik 4 jaar geleden nog geweest ;)

But serious, van mij hadden ze die dev tijd beter in het oplossen van bugs kunnen steken en het afronden van Rohan content in plaats van dat maanden uit te stellen... :(

• Siebsel
Rfce schreef op woensdag 28 november 2012 @ 20:53:
[...]
@Siebsel
Ik zie dat je de quest 'The Brigands of the Wold' hebt voltooit, maar niet de followup 'The River Watch Patrol'. Thane Utred geeft je nl die quest. Kortom ga ff de Meat Hall in en check of hij je quest kan geven. Als hij je die niet geeft zou ik een ticket aanmaken.
Heb wegens omstandigheden paar weekjes niet gespeeld, maar gisteravond weer eens ff ingelogd om weer eens wat verder te komen. Lijkt erop dat de patchronde van maandag mijn probleem opgelost heeft. Ik weet 100% zeker dat de quest "The River Watch Patrol" niet beschikbaar voor me was (en ook geen andere quests), maar nu stond er iemand bij de gate (Dala o.i.d.) die me de quest "The Brigands of the Wold" gaf. Bleek dat ik die leader op het eind nog niet geconfronteerd had :+ Zal die quest dan wel geannuleerd hebben nadat ik het graan en vee had teruggebracht ofzo, waardoor ie helemaal verdwenen was. Gelukkig was ie nu weer terug }:O

Heb dan ook inmiddels alle quests daar voltooid en succesvol m'n warsteed diploma gehaald ;)

• Hurtebise
@Siebsel: Gz

Ben met de Hytbold questreeks begonnen. Stable opgebouwd, ben nu van plan om de Mead Hall te doen. Heb een guide gevonden, maar is me niet meteen duidelijk in welke volgorde (cities) ik alles best in orde breng voor het herbouwen (volgorde gebouwen) en mijn burglar armor.

http://forums.lotro.com/s...our&p=6462871#post6462871

Ik vermoed dat ik het eerste armor nodig heb als Quiet Knife speel. Vanuit stealth surprise attack en klappen uitdelen.

http://lorebook.lotro.com...mour_of_the_Hytbold_Knife

Ken ook raidende burglarbuilds die ook voor Gambler gaan. Beter voor FS content?

• botoo
Heel kort door de bocht, maar Gambler traitline is vooral grappig om te doen, maar een minder stabiele factor zoals QK (dps) of Mischief (cc).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• TAA

TAA

Liever IRC

Bij de herbouw van Hytbold puur voor 1 armourset moet je even goed kijken wat de reputation requirements zijn. Hier pas je in eerste instantie de keus van dailies op aan. Op die manier 'verspil' je geen dailies aan rep die je niet nodig hebt. Verstandig is wel om ze alle 4 naar ally te brengen in verband met swifts naar die plaatsen en terug. Zodra je voldoende rep hebt kun je in de guide nazoeken wat je in welke volgorde moet bouwen. Waarschijnlijk zul je meteen al genoeg tokens hebben om de armour te barteren zodra je ook genoeg rep hebt. Complicerende factor zijn de deeds voor het completen van alle dailies per faction; als je deze ook wilt completen door zoveel mogelijk unieke quests te doen moet je een beetje mikken of een keuze maken als je geen onnodige (?) rep wilt krijgen en dailies 'verspillen'.

Uiteindelijk maakt het allemaal niet zoveel uit denk ik. Een paar dagen meer of minder... Who cares.
Ben blij dat ik hem op 1 char nu af heb... doe daar de dailies nog wel op voor mn alts. 130 tokens voor een volle set. Mijn champ is van het weekend 85 geworden en kon meteen alle armour pieces vervangen. Heb ook niet echt zin om op dat char en elke andere alt door te gaan met het herbouwen of rep te halen. Ben de quests nu onderhand al wel zat en om ze dan nog 2,3, 4x per dag te doen op andere chars... neuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
Voor de mensen die Rohan nog niet gekocht hadden. Nu een aanbieding.
http://store.turbine.com/...parentCategoryID.58516200

Speel zelf de laatste tijd niet door studiedruk in combinatie met werk, maar dit is volgens mij geen slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
heroic edition is inclusief Evendim / Moria / Lothlorien Quest packs en 1000 TP voor 25$
legendary edition is zonder questpacks, maar met 2000 TP en 6th inventory bag voor 35$
basic edition is met 1000 TP voor 20$

Er zijn nog wat verschillen, maar dit lijken me de meest relevante.
Overigens heb ik destijds de legendary edition gekocht, en bij het maken van een nieuw karakter op een nieuwe server bleek in behalve de 6th inventory bag ook de 4e en 5e automatisch te hebben. Voor de duidelijkheid: ik ben premium player, geen VIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
die versies zijn wel voor de US client though. 23 euro is de Heroic versie, kan je ook op Steam kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Er is geen verschil meer in clients. Als je de versie in dollars kunt kopen, scheelt dat gewoon enorm. En ja, die schijnen zonder problemen te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Gister voor het eerst in lange tijd weer meegedaan met een kin raid: Barad Guldur T2.
Was wel wat roestig met tanken aangezien de laatste raid die ik gedaan had Dar Narbugud was maar als off-tank ging het wel redelijk. 2x Durchest gedaan en daarna doorgegaan naar de Twins en The Lieutenant.

Op een rustig tempo alles doorlopen en na 3 uur alles gecleared. Loot was wel een beetje crap in vergelijking met eerdere runs begreep ik: 3 symbols en een epic minstrel shield.

Ik kreeg een van de symbols om een guard belt te maken, deze heeft nu de volgende legacy's na wat TP's en scrolls:

Major:
- T6 Threath skill up
- T6 Cry Resist
- T6 Shield Damage

Minor:
- Vitality (Was power restore on reaction)
- T6 Guard threat; parry en block up
- T6 Shield wall range

Wat zou ik hier nog aan kunnen verbeteren? Ik heb nog een zooi TP's en marks over, dus kan in principe nog alles veranderen. Suggesties zijn welkom

Volgende doel is om alle gewenste relics te gaan verzamelen, daar ben ik nog wel twee weken mee bezig. Tegen die tijd is m'n hytbold armour ook wel compleet dus zijn we weer een stap verder.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi.
Ik heb eind 2010 en begin 2011 actief Lotro gespeeld, heb destijds via gamecards gespeeld en had ook MoM expansion pack gekocht. Nu wil ik weer verder gaan, maar ik zie dat mijn karakters weg zijn. Ik kan wel inloggen met mijn oude username. Is alles weggehaald of is er een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Freelance schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:19:
[...]

Awsom schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:45:
[...]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:39:
Hi.
Ik heb eind 2010 en begin 2011 actief Lotro gespeeld, heb destijds via gamecards gespeeld en had ook MoM expansion pack gekocht. Nu wil ik weer verder gaan, maar ik zie dat mijn karakters weg zijn. Ik kan wel inloggen met mijn oude username. Is alles weggehaald of is er een foutje?
goeie server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 12:20
Ik heb LOTRO al heel erg lang liggen maar nooit echt gespeeld, was toendertijd veel met WoW bezig en zo belande LOTRO in de kast. Nu had ik wel netjes me account over gezet naar turbine. maar verder nooit wat mee gedaan.

Nu heb ik het weer eens geinstalleerd en ik heb dus alleen de base game zonder enige expensions. Zoals ik bovenstaande lees is het een goed idee om de Rohan pack aan te schaffen. Maar nu zit ik een beetje te twijfelen.

Als beginnende speler wat is het beste om te doen? Kopen via steam (http://store.steampowered.com/app/213176/?l=dutch) of via Turbine: (http://store.turbine.com/...parentCategoryID.58516200)

Via turbine is het een stuk goedkoper en betaal je voor de legendary net zoveel als de heroic op steam.
Maar als ik het goed begrijp krijg je met de heroic meer quests? maar toch neig ik ernaar om de legendary te kopen via turbine.

Wat raden jullie aan?

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Als je serieus wilt gaan spelen zou ik via Turbine de triple expansion en rohan legendary aanschaffen. Zijn nu 50% korting en ben je voor €50,- een heel eind op weg! Weet niet hoelang die korting nog duurt...

Verwijderd

• botoo
Aangezien een een fellow creep al een Mordiriths Brand had en die boa zijn, bood ik aan om een box voor 'm te openen en tada!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k7ftA0ROAgMRESiZkc6r8kAp/full.jpg
effect:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AG1KAQmY4eqIhoRhgdLeELyX/full.jpg

Om eerlijk te zeggen zijn die Brands overpowered imo, ook al zijn de storebrands dat ook. maar toch ben ik er blij mee, deze is voor m'n warg, nu no eentje voor op defiler :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• huntedjohan
  • Laatst online: 09-09 19:05
even een vraag over dit spel. ik ben al lange tijp op zoek naar een vervanger voor world of warcraft omdat ik niet per maand wil blijven betalen om een spel te spelen. nu ben ik van het weekend begonnen met het gratis deel (via steam). en ben net lvl 6. dus alles is nog compleet nieuw voor mij in dit spel.

waar kan ik vinden welke dungeons er te spelen zijn en hoe werkt het met drops? net als ik wow dat je gear bepaald hoe sterk je ben, of is gear niet zo belangrijk qua stats? en is het het waard om het tripple pack te halen van steam met de eerste 3 uitbreidingen zodat je iig tot bijna max lvl kun komen? en welke server is het beste te verkiezen als je met mede tweakers/Nederlanders in 1 guilde wil komen?

kan goed dat meeste antwoorden al hier beschreven staan, maar ben op mn werk en dus maar heel beperkt even de tijd dus zou het waarderen als er iemand is die mij beetje kan helpen met verknopte info rond dit spel :P

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

• TAA

TAA

Liever IRC

Als je de questlines volgt komt je vanzelf alle fellowship content tegen. Rond level 20 begin je met Great Barrow, rond 30 Garth Agarwen en daarna volgen er nog veel meer. Kwestie van de flow volgen en je komt het vanzelf tegen.

Stats op gear zijn wel degelijk belangrijk maar de game is zo noob-friendly dat ik me daar voorlopig geen zorgen over zou maken. Op de forums van Turbine zelf is voldoende info te vinden over primary stats per class.

Tot ongeveer level 25 kun je zo spelen met de gebieden die F2P beschikbaar zijn. De expansions bevatten Moria (grofweg 45-55), Mirkwood (55-65) en Isengard (65-75). Grap is dus dat je voor de tussenliggende levels dus (tijdelijk) maandelijks moet betalen of deze gebieden aanschaffen in de ingame store. Kijk bovendien even op store.turbine.com. Weet niet of die aanbieding beter is als de steam sale...

Speel zelf op Laurelin. Een van oorsprong RP server dus als voordeel dat je geen hunters tegenkomt die PiefPafPoef heten ofzo ;)

[ Voor 7% gewijzigd door TAA op 27-12-2012 14:03 ]

• huntedjohan
maar als ik jou dus goed begrijp zou ik nog altijd moeten betalen nadat ik de expensionpacks gekocht heb van bijvoorbeeld steam? http://store.steampowered.com/app/213178/ deze bedoel ik. want als ik toch per maand moet betalen om echt wat uit het spel te gaan halen blijf ik liever wow spelen :P

• huntedjohan
zie wel dat het triple pack van store.turbine.com goedkoper is als steam, dus dat is iig de eerste goeie tip waar ik wat mee kan :P

• TAA

TAA

Liever IRC

Je hoeft niet per maand te betalen. Alleen de quest content tussen 25 en 45 zit niet in een expansion pack. Dit zijn quest packs die je los kunt kopen via de ingame store. Ook zonder deze packs kun je uiteindelijk 45 halen (wat zo ongeveer het minimum is om Moria in te gaan) maar dan zul je flink wat mobs moeten grinden. Iemand die nu wil starten zou ik adviseren om:
a) betaal 1 maand; dit unlocked een aantal voordelen (extra bags, geen goldcap en nog wat dingen) op toons die je tijdens die periode aanmaakt en geeft gedurende die maand toegang tot de content tussen 25 en 45.
b) aangezien triple pack en Rohan legendary in de aanbieding zijn die nu kopen
c) de Turbine Points die bij de Rohan Legendary versie zitten gebruiken om een aantal quest packs te kopen als je maand niet lang genoeg was om 45 te halen.

Als je niet weet of je het leuk genoeg vind om te blijven spelen koop je alleen het triple pack; voor €18,- kun je je daar nauwelijks een bult aan vallen toch? Dan maar een vuurpijl minder volgende week ;)

• huntedjohan
questpacks hebben die bepaalde levensduur of is het 1x een bepaald pack aanschaffen en kun je met alle chars die quests pakken?

• micha88
questpack aanschaffen is 1x, deze is dan voor altijd beschikbaar voor al je chars op alle servers.
Verder is het echt wel eenvoudig te doen om tot level 30-32 te spelen zonder geld uit te geven. level in de startgebieden (ered luin / archet / shire) tot ca l12 of zo, dan naar bree waarmee je tot level 20-21 komt, en dan naar lonelands waarmee je makkelijk tot level 30 haalt.
De moria expansie (dus niet alleen de quests!) die ook onderdeel is van de triple pack aanbieding heeft daarnaast dat je 2 extra character slots krijgt per server, en dat je ook als class Warden of Runekeeper kunt spelen.

Servers heb ik begrepen dat snowbourn redelijk bezet is met tweakers, al speel ik zelf op withywindle.

Mocht het nog onduidelijk zijn, stel gerust nog meer vragen!

• huntedjohan
zit te twijfelen of ik triple pack aanschaf, of dat ik ook gelijk riders of rohan aanschaf! heb ik om normaal te kunnen lvlen 1 quest pack nodig wat tussen standaard en moria expension komt? of heb ik tussen de andere expensions ook quest packs nodig om leuk te lvlen?

• TAA

TAA

Liever IRC

Vanaf Moria is het afgedekt met de triple pack tot aan Rohan. Daarvoor heb je waarschijnlijk 2 of 3 regio's nodig om echt leuk te kunnen levellen. Denk aan Evendim, Forochel en Eregion.

• huntedjohan
als ik nu de standaard download van triple pack en rohan aanschaf en van mn 1000 TP gold resriction en evendim aanschaf zou ik dan op een redelijke manier naar de lvl 85 kunnen komen of is dat te optimistisch? als ik jou post lees zou jiji 3 quest packs nemen of niet?

• micha88
met de standaard download van de triple pack en rohan en de triple pack kun je bv evendim (zeer aan te raden! level van ong 30 naar ong 40) kopen en dan forochel of eregion (forochel ong 40-45 eregion ong 45-50) kopen. Ik zou je aanraden om eerst te levelen en pas later de quest packs te kopen, wie weet komt er nog een aanbieding dat ze met korting te krijgen zijn!
Overigens verdien je tijdens het spelen ook TP, dus als je met bv 2 chars tot l40 bent geleveld (na het kopen van evendim) heb je zeer waarschijnlijk al genoeg TP verzameld om forochel en eregion te kopen.
moria is tegenwoordig makkelijk te spelen vanaf ong l46-47, dus daar kan je dan al snel in.
Vergeet overigens niet onderweg te genieten van de hele omgeving. ieder zijn ding, maar er valt onderweg genoeg moois te zien

• huntedjohan
denk dat ik voor nu even genoeg weet, en gewoon de goedkope editie koop van rohan samen met triple pack. met de 1000 punten van rohan kan ik dan evendim aanschaffen, en dan na een tijdje nog 2 quest packs. heb er zin in om mn meest favo films zelf te gaan beleven in de game. bedankt allen zover.

• huntedjohan
ik heb mn account geupgrade met triple pack en heroic riders of rohan, kan het kloppen dat ik nu in de store ineens niet meer evendim kan aanschaffen? kan het nergens meer terug vinden in de store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Als packs niet zichtbaar zijn in de store is dat omdat je ze al hebt... En dat kan wel kloppen aangezien bij de Heroic edition ook questpacks zitten: Evendim, Moria, and Lothlórien Quest Packs.

Anyway, veel plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
Ik heb geprobeerd om de verschillen tussen VIP / Premium / F2p in een excelsheet weer te geven, en ook de verschillen aan te geven tussen de verschillende te kopen uitbreidingen.

Zie: https://docs.google.com/open?id=0B-k0kUzKJmHtVUZ0RmswbjVtV3M

Commentaar / verbeteringen?
Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste