Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat ik teveel tasks inlever... Ik speel nl niet uuuuren achter elkaar... heb dus sinds launch elke dag dat ik speelde ook 11 tasks in kunnen leveren, dus dat tikt wel aan. Daarnaast ook warbands meenmen indien ze op je pad liggen en de epic-book questsline spelen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wel slim om het goed aan te pakken ja.
Zo heb ik het gedaan:

Er zijn 4 deeds (voor elke factie 1) die 25 bonus hytbold tokens geven en voor elke deed zijn een x aantal unieke quests te doen. Als je begint maakt het dus niet uit welke quest je doet voor de deeds maar daarna kun je beter opletten dat je geen quests doet die je al gedaan hebt. Aangezien je voor bepaalde armour pieces kindred moet zijn met een bepaalde faction is het wel aan te raden om in dat gebied te beginnen eventueel met de rep accelerators aan die je van marks en meds kunt kopen in het skirmish kamp. Ondertussen heb ik al 2 van de 4 deeds af dus als ik nu inlog ga ik eerst bij de ene kijken of daar nog een quest op te pakken is die ik nog niet gedaan heb. Zo niet dan ga ik naar de andere en als daar ook geen quest is die ik nog niet gedaan heb kies ik het gebied waar ik de rep het meest nodig heb en doe daar de 4 quests. Toen ik de 2 deeds nog niet af had moest ik dus 4 gebieden langs om unieke quests te zoeken.

Heb ondertussen al volledig nieuwe gear. 5 pieces van 1 set waarvan de chest pieces gelocked was nog maar t kwam goed uit dat net toevallig de chest pieces van de andere set al wel unlocked was en ze hebben dezelfde stats. Had wel het gevoel dat mijn DPS omhoog is gegaan.en dat nog met mijn oude crappy First Age bow :P. Zit nu gebuffed al ergens rond de 34k physical mastery dus met wat nieuwe jewels en misschien relics is 36k wel te halen.

Mijn burglar is ondertussen ook alweer 80,5 dus dan kan ik straks weer opnieuw met de hytbold deeds etc. beginnen. Toch is dat niet zo erg als het klinkt :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:00:
Mijn burglar is ondertussen ook alweer 80,5 dus dan kan ik straks weer opnieuw met de hytbold deeds etc. beginnen. Toch is dat niet zo erg als het klinkt :)
Was me inderdaad opgevallen van die deeds....Had gisteren in Harwick nl 2 quests die ik al gedaan had, dus ben naar die andere plaats gegaan :), thnx voor de tip. Wat ik tot nu toe heb gezien wisselen die quests aardig af mbt de huidige content, dus dat is wel nice. Daarnaast is dat nieuwe element van een stad opbouwen wel leuk opgezet. Kan me voorstellen dat als je veel alts hebt het wel na een tijdje echt beu bent, maar ach je moet wat doen tot het nieuwe instance kluster komt :o .

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, de servers zijn voor onderhoud offline.

Ik speel op Laurelin en ben op zoek naar een leuk kinship die ook nog wel eens wat voor elkaar krijgt (zo nu en dan/regelmatig raids), bij voorkeur Nederlandstalig. Zit iemand bij een leuk kinship die hij/zij mij kan aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben pas begonnen in LOTRO, level 36 LoreMaster
Mijn vraag is: Wanneer ik de laatste expansion (Rohan) aanschaf, heb ik dan ook gelijk alle voorgaande expansions? dus net zoals in Everquest 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Nee, het gaat per expansion. Je kan volgens mij wel in het gebied komen maar geen quests doen op de Main Story Line na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok, thanks for the info!
Dan ga ik binnenkort mines of moria aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik zo kijk dan krijg je, wanneer je de middelste RoR expansion koopt de Evendim, Moria en Lothlorien quest packs erbij. Als van plan bent dit wat langer te spelen wellicht het overwegen waard.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, klinkt goed, ik zal er naar kijken wanneer ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gisteren ook de 85 behaald. Moet nog een deel van snowbourn afwerken, maar we hebben toch al even de eerste dailies van hytbold gedaan en de eerste uitbreiding gekocht.

Die dailies zijn een pak interessanter dan ik dacht, dus dat komt nog wel goed. Leuke endgame wel. Nu een kleine 2 maand bouwen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 19:49
voor wat betreft de l85 Hytbold dailies uitleg, zie:
http://forums.lotro.com/s...-to-Rebuilding-and-Armour

Hierin staat heel duidelijk uitgelegd hoe alles loopt.

Als je dus op 1 karakter Hytbold helemaal hebt gebouwd, kun je voor al je alts de armour sets aanschaffen. Je alts hoeven dan dus geen enkele hytbold quest te hebben gedaan, en ze hoeven ook geen reputation te hebben, alleen maar l85 zijn. Een goede versnelling dus voor je alts!

Het compleet bouwen van Hytbold kost min 44 dagen (ivm max 5 dailies die reputation opleveren), dus op dit moment heeft niemand op een live server dat nog bereikt.

Versnelling van reputation dmv accelerators is denk ik alleen zinvol indien je Hytbold niet helemaal wilt bouwen, maar alleen zo snel mogelijk een bepaalde set wilt verkrijgen.

Ik ben zelf begonnen aan Hytbold zo gauw ik l84 was, ben inmiddels 2 dagen l85 en heb al 3 stuks van de Bowmaster armour, dus dat gaat best lekker snel. Nog een paar dagen en dan heb ik de 3 stuks van de Huntsman armour en is voorlopig mijn set compleet. Daarna ga ik rustig verder met Hytbold herbouwen en mijn alts levelen, zodat zij daar van kunnen profiteren als ze zelf l85 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:47
Hytbold is grappig bedacht maar het is imho domweg een time-sink tewijl we moeten wachten op de ontbrekende raid(s).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:13:
Hytbold is grappig bedacht maar het is imho domweg een time-sink tewijl we moeten wachten op de ontbrekende raid(s).
Helemaal mee eens. Leuke xpac hoor, maar het is allemaal wel heel supersimpel nu en het ontbreken van nieuwe groepscontent is killing.

Het is op Laurelin bijzonder rustig; te rustig voor een nieuwe expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
ik denk dat het voor de spelers die al enige tijd op l75 zaten en al aardig wat goede gear hadden een vrij simpele uitbreiding is. Voor diegenen die daar nog niet zijn is de uitdaging groter, en daarnaast is er nu voor solo-ers een realistische mogelijkheid om behoorlijk goede end-gear sets te hebben.

Overigens is Rohan nog maar een paar weken oud, en is de instance cluster hopelijk eind dit jaar / begin volgend jaar beschikbaar. Tegen die tijd heb ik hopelijk 1 of 2 alts ook op l85, zodat ze kunnen profiteren van de hytbold quests op mijn main en klaar zijn voor de nieuwe instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 01:33
Voor de mensen die LOTRO via Steam geinstalleerd hebben. Bij mij is hij nu de complete installatie van 12.181 MB opnieuw aan het binnenhalen... Kreeg een melding dat er wat bijgewerkt moest worden (optimalisatie?) en daarna ging hij dus aan de slag.

Voorlopig maar even geen LOTRO opstarten dus als je via Steam speelt. Op het Steam forum is er blijkbaar al een topic (nog niet doorgelezen): http://steamcommunity.com...ons/0/864950398913501281/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niet zo lang bezig met LOTRO.
Mijn vraag is dus wat die Instance Cluster gaat inhouden die nog moet verschijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niemand weet nog wat de instance cluster precies gaat inhouden maar je moet denken aan een aantal (stuk of 4 wellicht) 3-mans instances, een of twee 6-mans instances en een nieuwe 12-mans raid.
micha88 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:07:Versnelling van reputation dmv accelerators is denk ik alleen zinvol indien je Hytbold niet helemaal wilt bouwen, maar alleen zo snel mogelijk een bepaalde set wilt verkrijgen.
Dit klopt niet helemaal. Voor het herbouwen van Hytbold verdien je tokens waarmee je gebouwen kunt herbouwen. Accelerators hebben geen effect op de snelheid van het herbouwen. Je hebt voor bepaalde armour pieces wel een bepaalde reputation standing nodig bij een of meer van de 4 factions in het gebied en voor die rep zou je een accelerator kunnen gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 08-11-2012 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loreana, de instance cluster zal ook lvl 85 zijn, dus als je nog niet zo lang lotro speelt, zal dit voor jou nog niet echt uitmaken. Het is gewoon de nieuwe endgame.

Johnny, wat micha88 wil zeggen (denk ik), is dat als je heel hytbold opbouwt, je toch kindred bent bij alle facties (doordat je zoveel quests doet ervoor die reputation geven) en scrolls dus nogal nutteloos zijn. Het gaat wel sneller, maar uiteindelijk haal je het toch door gewoon de quests uit te voeren.
Terwijl als je enkel de nieuwe gear wil, je scrolls kan gebruiken op die daily quests zodat je asap kindred bent en dan de hytbold links kan laten liggen.

Na twee dagen van dailies heb ik nu ook door dat je ook voor sommige uitbreidingen reputation nodig hebt, en natuurlijk was ik tot nu toe in het verkeerde gebied bezig voor wat ik eerst wou unlocken. Vanavond dus naar de wolde :)

Edit: Gisteren ook "the race" gedaan. Op zich gemakkelijke quest, behalve dat als je 's avonds speelt, je dus heel de tijd zit te zonen op die cliff. Ik heb 5 of 6 keer gezoned in die race. Gelukkig ging dat nog relatief snel met de ssd in mijn pc, maar toch twee keer ervan zat ik op 1 seconde van failure. Eens je terug in de norcroft bent is alles wel oké.

En nog een kleine tip voor mensen: vergeet ten westen van snowbourn niet in de moerassen te gaan. Daar heb je weer een oude bekende van uit dunland en ik vond het wel leuke quests. Ik denk niet dat je er via quests naar gestuurd wordt, je moet er gewoon langs komen.

[ Voor 26% gewijzigd door Lointje op 08-11-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje, ja ben pas level 37 nu, dus ga eerst de eerste expansion erbij aanschaffen, bijna genoeg TP daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
@johnnyv76 ik was wat onduidelijk, maar @lointje heeft het goed uitgelegd. Als je toch hytbold wilt herbouwen, ben je toch kindred met alle facties en heeft het dus geen zin om reputation accelerators te gebruiken.

Verder heb ik nu 3x bowmaster en 2xhuntsman armour, als ik wat geluk heb met de random quests vandaag, heb ik vanavond genoeg tokens voor de 3e huntsman item. Zo niet, dan wordt het morgen :-) En dan maar op zoek naar een tarnished symbol, ik ben nu nog steeds mijn l75 2nd age bow aan het gebruiken, gaat nog steeds prima.

Overigens ook begonnen met mijn Champion levelen, moet er wel aan wennen dat ik geen mounted ranged attacks heb zoals bij mijn hunter.

@lointje: ten westen van snowbourn? hmm, staat me niet direcht bij dat ik daar langs ben gekomen. Ik zal eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Store :(
Bonehorse skin en black horsepaint, maar ik kon het niet weerstaan :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pIMOWPWqitojVZU3J8ywjF1e/full.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eh gratz? :)

Ik ben gelukkig geen paardenverzamelaar dus zal er geen TP aan uitgeven.
Gisteravond een goede avond voor de kin. Door wat casuals mee te nemen in skirmishes konden we 2 groepen maken van ong. 10 man. Resultaat aan t einde van de avond was 5 symbols en leuk wat jewelry.
Was gelukkig ook mijn beurt volgens onze SK list en omdat ik van main gewisseld ben (van hunter naar burglar) ga ik daar vanavond maar eens een leuke dagger van maken... hoop ik.

Trouwens voor de melee classes onder ons.... heb ontdekt dat als je een mob target en dan /follow doet dan hoef je je paard niet meer te besturen. Gewoon een kwestie van attacks rammen terwijl de /follow ervoor zorgt dat je vloeiend achter de mob aan hobbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
JohnnyV76 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:08:
eh gratz? :)

...
Trouwens voor de melee classes onder ons.... heb ontdekt dat als je een mob target en dan /follow doet dan hoef je je paard niet meer te besturen. Gewoon een kwestie van attacks rammen terwijl de /follow ervoor zorgt dat je vloeiend achter de mob aan hobbelt.
Tjonge, dat had ik zelf kunnen bedenken. :) Dank voor de tip.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een huis gekocht. :) Leuk, is een lange tijd geleden. Nu gelijk een deluxe huis zodat ik ook wat spul kwijt kan.

Ik kon mij herinneren dat je als woodworker bij een gilde kon komen en de plaats daarvoor was Esteldin. Ik sta nu in Esteldin maar kan de hele gilde niet meer vinden.... Is er wat veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Is verplaatst, vziw naar de caft-hall.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 22:40:
Is verplaatst, vziw naar de caft-hall.
Welke craft-hall? Die van Esteldin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 14:25
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:57:
[...]

Welke craft-hall? Die van Esteldin?
Ja van esteldin voor woodworker, tailor en jeweller, maar er zijn ook guilds van alles in de crafthalls van galtrev (dunland) en snowbourn (sutcrofts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben hytbold helemaal niet slim aan het rebuilden, maar gewoon omdat het leuk is. Heb nu al heel de palissade herbouwd, zodat je tenminste een leuke omheining ziet als je in de buurt rijdt. (en de orcs zo "denken" dat de stad goed verdedigd is :D) Ben nu bezig met de torentjes t1 te maken voor dezelfde reden. Eens alle gebouwen niet meer verbrand zijn, ga ik beginnen aan de enhancements.

(heb wel eerst de prospector crafting instance + forge, bard + vendors, milestone + mailbox en stablemaster gemaakt, kwestie van toch de benodigdheden te hebben).

Ook alle quests gedaan nu, dus nu is het enkel wat dailien en wat skirmishen als ik zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vervelende van dailies is dat je eigenlijk een beetje verplicht bent het elke dag te doen als je niet achter wil lopen. Met 2 chars is het al weer een stukje irritanter te doen want je bent er toch minimaal een half uur per char mee bezig. Kan niet wachten tot er meer info over de instance cluster komt ook al is het herbouwen van Hytbold best leuk omdat je ziet dat alles er beter uit gaat zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:58:
...en de orcs zo "denken" dat de stad goed verdedigd is :D)
RP te top :o :o , maar klopt idd, stel je voor die Bugud valt de stad aan. Zo in jou geval heeft hij nog een beetje de keuze tussen Snowbourn en Hytbold

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij krijgen we deze week update 8.1 en daarna meer info over instance cluster, ik ben benieuwd :)

ik hoop op 2-3 3-mans, 2-3 6-mans en een raid met evt. als extra een lair-raid die mooi snel te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel bezig in Dunland (bij het scout camp) en het valt mij op dat bepaalde quests (instances die solo gedaan moeten worden) gewoon niet te doen zijn op het lvl wat er voor staat. Erg vervelend aangezien ik altijd graag wil weten hoe een stukje van het verhaal afloopt. Meerdere mensen hier last van ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dunland was over het algemeen niet zo moeilijk, dat ik me kan herinneren. Je hebt inderdaad wel 1 instance die ik me herinner die niet eenvoudig was op mijn runekeeper (ivm isengard), maar dat was mijn eigen schuld omdat ik niet goed oplette op wat ik moest doen en een enorme overpull heb gedaan. Op mijn guardian nooit problemen gehad maar die was ook wel goed uitgebouwd.

Welke klasse speel je? Over het algemeen zijn er eigenlijk maar enkele solo instances in heel het spel moeilijk. De moeilijkste is in mirkwood denk ik (die met de twee dwergen waarbij je exploding barrels moet gaan plaatsen. Opnieuw doenbaar op de guard, maar andere classes waren toch moeilijker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:50:
Ik ben momenteel bezig in Dunland (bij het scout camp) en het valt mij op dat bepaalde quests (instances die solo gedaan moeten worden) gewoon niet te doen zijn op het lvl wat er voor staat. Erg vervelend aangezien ik altijd graag wil weten hoe een stukje van het verhaal afloopt. Meerdere mensen hier last van ondervonden?
Nou ik heb meestal het probleem dat het andersom is... dan heb je een small fellowship quest van paar lvls boven je die je gewoon kunt solo-en :9
Anyway, welk scoutcamp was dat precies? Kan me herininneren dat ik op mn Hunter en Loremaster een solo probleempje had met die instance rondom die grote boom (zowat het einde van een questreeks en dat gebied).. Die heb ik herhaaledelijk moeten herstarten. Mijn hunter in deze moest ik echt qua traits aanpassen en extra foot/buffs/traps mee nemen om hem te kunnen halen, iets wat normaliter niet nodig is. Op mn burglar had ik daar bijv. helemaal geen problemen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=39275607,noline]
Welke klasse speel je? Over het algemeen zijn er eigenlijk maar enkele solo instances in heel het spel moeilijk. De moeilijkste is in mirkwood denk ik (die met de twee dwergen waarbij je exploding barrels moet gaan plaatsen. Opnieuw doenbaar op de guard, maar andere classes waren toch moeilijker).
Ik speel Hunter en normaal deed ik altijd quests een paar lvl's hoger maar op de een of andere manier lukt dat niet meer zo sinds ik terug ben in lotro. Misschien ligt het ook aan de uitrusting die ik heb. Kan natuurlijk. Maar ik wil zo snel mogelijk naar lvl 85 en dat werkt voor mij altijd het prettigst om gewoon een questline te volgen.

Andere vraag. Ik heb laatst de instance finder gebruikt. Na een minuut of 20 had ik nog steeds geen invite oid. Werkt dit systeem wel? Mijn vrouw speelt WoW en die zit met zo'n systeem binnen een paar minuten ine en dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:26:
[...]

Nou ik heb meestal het probleem dat het andersom is... dan heb je een small fellowship quest van paar lvls boven je die je gewoon kunt solo-en :9
Anyway, welk scoutcamp was dat precies? Kan me herininneren dat ik op mn Hunter en Loremaster een solo probleempje had met die instance rondom die grote boom (zowat het einde van een questreeks en dat gebied).. Die heb ik herhaaledelijk moeten herstarten. Mijn hunter in deze moest ik echt qua traits aanpassen en extra foot/buffs/traps mee nemen om hem te kunnen halen, iets wat normaliter niet nodig is. Op mn burglar had ik daar bijv. helemaal geen problemen.
Juist ja. Je wordt met 4 man gedropt. Ik als hunter doe wat ik kan maar de rest gaat uit elkaar en valt een voor een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt inderdaad.... ik ben daar dus als trapsetter geslot de instance in gegaan. Zelf ook volledig gebufft en zware traps op lvl mee. Proberen de melee eerst te trappen/fearen/rooten en zo snel mogelijk eerst de (ranged) normal mobs killen en dan de elites. Als je dps hoog kunt houdens blijven de 4 man ook bij elkaar. Ze gaan pas uit elkaar als ze verschillende groepen in range zien. De laatste 1,5m heb ik volgensmij rondom die boom lopen kiten. Zorg dus dat je wat healpots van cd hebt en lieft extra speedbuff op je LI hebt (scheelt altijd wat). Zo heb ik m on lvl gehaalt. Bedenk wel dat mn hunter voor de rest niet top is qua gear/virtues, welke op mn burglar wel allemaal maxed zijn.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:50:
Ik ben vorige week bezig geweest in Dunland bij het scout kamp. Geloof dat dat rond level 70/71 is? Ik had daar 1 instance (iets van 10 minuten lang iets verdedigen met een groepje?) die zo hard faalde dat ik hem daarna ook maar niet meer geprobeerd heb.

Ik speel trouwens een Hobbit Guardian (Berilas) op de Snowbourne server. Momenteel geen Kinship lid vanwege de enorme casual speelstijl (soms maandenlang niet). Was altijd lid van Dutch Dunedain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EdwinB schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:53:
[...]Momenteel geen Kinship lid vanwege de enorme casual speelstijl (soms maandenlang niet). Was altijd lid van Dutch Dunedain :)
Ik had je inderdaad al gelange tijd niet meer online gezien. We hanteren idd de policy dat indien er een dikke maand niets van de user vernomen wordt, deze de kinship automatisch verlaat. Tell even 1 van de provosten indien je gereinvite wilt worden, is geen probleem.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdwinB schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:53:
[...]

Ik ben vorige week bezig geweest in Dunland bij het scout kamp. Geloof dat dat rond level 70/71 is? Ik had daar 1 instance (iets van 10 minuten lang iets verdedigen met een groepje?) die zo hard faalde dat ik hem daarna ook maar niet meer geprobeerd heb.
Dat soort quests laat ik wel in het quest log staan om op hoger lvl eens terug te kunnen komen en genadeloos wraak te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch notes even door aan het doornemen... heeeel verhaal over Open Tapping...Bottomline, ze hebben alleen in fellowship/group verandert dat indien je erin zit en niets doet, men toch credit krijgt.
Medium War-steed trait "Arise" now grants power to the steed rather than the player.
Had deze ook als bug ge-applied.... waarom je speler power geven 8)7 .

euh...ja

Verwijderd

Hoe is voor jullie de lag in Ettens sinds RoR?

Ben gisteren voor het eerst weer eens met een raid meegeweest, full RvR was qua lag nog erger dan met RoI: 5 fps in TR, een hoop stutter etc. Buiten was het beter,met nog steeds de nodige stutter. Ik heb natuurlijk al mijn settings aangepast.

Met RoI was het ook niet best, maar in ieder geval speelbaar. Is het echt nog erger geworden?

O, ik speel een Guardian in Ettens (R10): in 2H Overpower is de survivability compleet verdwenen, in ruil voor minimale toename in DPS - binnen drie tellen neer bij focus fire en verplicht stance dancen (2 seconde wachttijd per keer). S/B Overpower is zinloos bij bewegende targets (duh), te weinig dps en met lag. Wat rest is Shieldwall.....
Als je 5 FPS hebt dan ligt het volgens mij echt aan je machine of settings.
Het is zaak om onderscheid te maken tussen connection lag en lag die veroorzaakt wordt door te lage prestaties van je machine. Aan de eerste kun je niet zoveel doen, net zoals de lag spikes die iedereen waar nam tijdens ToO raids maar de 2e kun je wel verbeteren door settings te verlagen of hardware te upgraden. Wat voor hardware heb je?

Verwijderd

Ik game op een Asus g73 + SSD, dus aan de hardware ligt het niet - alles op ultralow etc. Zoals ik al aangaf ging het tijdens RoI een stuk beter. Volgens mij is dit echt server side lag.

Ik weet dat er nog steeds issues zijn met RvR en lag (zie de Turbine forums), maar ik zie verder nergens antwoorden van Turbine staan, dus ik was nieuwsgierig naar de ervaringen hier :)

• botoo
Een drop naar 5 fps in Ettenmoors is niet ongewoon, ook niet met goede hardware, en het is idd nog erger geworden met RoR. Zeker voor melee-classes is het waardeloos spelen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 15 november 2012 @ 08:57:
Een drop naar 5 fps in Ettenmoors is niet ongewoon, ook niet met goede hardware, en het is idd nog erger geworden met RoR. Zeker voor melee-classes is het waardeloos spelen.
Dank je wel Botoo, melee is inderdaad waardeloos momenteel, zeker als je de wijzigingen voor de Guardian klasse ook nog meetelt.

Is het creepside net zo erg?
G73... dus een laptop.... Heb zelf een N75 met GT555M en lotro draait op zich prima daarop maar het is toch echt niet te vergelijken met mn desktop pc. Draadloos internet is toch ook altijd wat gevoeliger dan bedraad.

Nu geloof ik best dat lag in ettens veroorzaakt kan worden door server issues of zelfs client issues maar met goede hardware kun je dit volgens mij wel een heel stuk beperken en ik ben van mening dat zelfs met een krachtige laptop het niet helemaal te vergelijken is met een krachtige desktop.

• botoo
Ik speel op verschillende pc's Johnny en de lag in Etten blijft op al die pc's vergelijkbaar rampzalig. Het zal ongetwijfeld ook iets te doen hebben op welke server je speelt, natuurlijk is RvR met allerlei fraaie fireballs/lighting/etc desastreus voor je fps maar zelfs zonder dat blijft de lag storend aanwezig. Het is typerend dat de lagspikes merkbaar zijn voor vrijwel iedereen die op dat moment speelt, de OOC en raid kreten LAAAAAGGG zijn legio en tegelijkertijd. Overigens speel ik ook op verschillende servers (zowel voormalige EU als US servers) en de lag is overal even duidelijk aanwezig.

Natuurlijk kan lag ook veroorzaakt worden door een brakke verbinding en/of zwakke hardware, maar zoals de huidige lagsituatie is ligt dat vooral aan de kant van Turbine.

@Makiyu: creepside is net zo laggevoelig als freepside, als Defiler kan ik er redelijk mee werken (2 seconden induction skills moet je toch ver van tevoren plannen ;)) maar als melee op Warg is het een drama.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Mijn punt is eigenlijk dat lag en lage FPS niet helemaal hetzelfde zijn maar vaak wel onder dezelfde noemer geroepen worden. Op het moment dat 2 raids clashen dan kun je zowel netwerk als FPS lag ervaren want de karakters en effecten moeten geladen, gerendered etc. worden (performance) en de posities en acties van de spelers moeten doorgegeven worden (netwerk). Meestal is de FPS lag eenmalig en hou je daarna de netwerk lag. Het hebben van 5 FPS zou ik eerder verwachten bij performance issues. Kan best hoor dat beiden aan Turbine kant liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hunter valt het me op dat ik al geruime tijd geen guide to x of y meer krijg. Kan dat kloppen? Of moet ik wat extra doen om ze alsnog te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
(jarig!)
Vaak moet je kindred zijn in het gebied, en de guide dan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb eindelijk m'n paard te pakken, t is wel ff wennen zeg, en ik betrap mezelf erop dat ik vaak dismount om te kunnen vechten. Nu moet ik wel zeggen dat ik nog geen mounted enemies ben tegengekomen, dus daar is het waarschijnlijk anders, hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:26:
ik heb eindelijk m'n paard te pakken, t is wel ff wennen zeg, en ik betrap mezelf erop dat ik vaak dismount om te kunnen vechten. Nu moet ik wel zeggen dat ik nog geen mounted enemies ben tegengekomen, dus daar is het waarschijnlijk anders, hoop ik
Nee hoor. Je kunt ook goed non-mounted mobs aanvallen te paard. In het begin is dat wel erg wennen, en gezien je paard nog niet ver is doorgelevelt valt dat niet mee (lagere dps/crit, turnrate/agi laag. etc). Bedenk dat je veeeel meer XP voor je paard krijgt als je te paard een mob killt.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Ik ben van het weekend ook begonnen aan Vol 3, Book 8 en moet inderdaad ook toegeven dat het echt heel erg veel oefening zal vergen om dat mounted combat goed onder de knie te krijgen.

Vind het wel zonde dat er weer twee gebieden zijn waar je van lvl 70 naar lvl 75 kan. Vind het dan altijd lastig om te kiezen of ik de quests wil gaan doen van de lagere levels of door zal gaan met de quests welke meer in lijn liggen met mijn huidige level (+/- 1 level verschil).

Uiteraard kun je altijd nog terug naar die gebieden om de quests en deeds alsnog te doen, maar mijn voorkeur zou toch zijn dat Turbine geen lvl overlappende gebieden meer zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even een handigheidje voor de melee classes. Zet de /follow shortcut op je balk.

Als je mounted bent sleep je even de skill op 1 ergens anders heen en type dan:

/shortcut 1 /follow

Je kunt dan bijvoorbeeld je skills op 2 en verder zetten of je zet de follow ergens anders en zet de skill die eerst op 1 stond weer terug. Dit maakt mounted combat een stuk makkelijker.

Op mijn burglar doe ik dan 'TAB' om een mob te selecteren, dan 1 om hem te volgen waarna je je niet meer druk hoeft te maken over de besturing en daarna hoef je alleen maar je attack skills te spammen. Als de mob dood is doe je weer TAB en 1. Als je kijkt hoe je paard dan loopt dan zul je zien dat je dat nooit zelf zo zou kunnen besturen dus kennelijk houdt de AI rekening met de manier waarop de mob loopt. Hij snijdt de weg af, loopt door hekjes heen waar je zelf overheen had moeten springen etc. Het voelt bijna als cheaten dat follow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:58:
Het voelt bijna als cheaten dat follow :)
>:) Als burglar is het idd echt handig, je moet nl in possition zijn om goede dps te leveren.
Mijn melee horse is qua point nu volledig in de rode en gele lijn voorzien, ik heb ook al een gedeelte van de blauwe tree gevult... nu merk je toch echtwel de voordelen.
@JohnnyV76 gebruik je een light of een medium Bridle voor je burglar? In welke strance ga je meestal?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
JohnnyV76 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:58:
Nog even een handigheidje voor de melee classes. Zet de /follow shortcut op je balk.

Als je mounted bent sleep je even de skill op 1 ergens anders heen en type dan:

/shortcut 1 /follow
Hoe maak je deze shortcut aan en hoe zet je hem vervolgens op je balk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
/shortcut 1 /follow

En dan staat 'ie op positie 1 van je balk :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:51
Ik ben ook maar weer eens begonnen. Ooit begonnen als lifetimer en beta speler. Paar maanden terug al de vorige expansie gekocht en toen ik vorige week inlogde kon ik de Rohan expansion met de turbine points kopen.

Vorige week op lvl 65 begonnen en gister de 70 aangetikt en vermaak me nog steeds prima solo als guardian!
Wat me wel irriteert is dat er meerdere zones zijn waar je 65-75 kan spelen (Dunland & Gap of Rohan), ik herinner me nog het quest grinden in the Shire voor de deed waar ik als dwarf niet kwam.

Op naar de 75, nieuwe LI's en mounted combat!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Freelance schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:34:
Ik ben ook maar weer eens begonnen. Ooit begonnen als lifetimer en beta speler. Paar maanden terug al de vorige expansie gekocht en toen ik vorige week inlogde kon ik de Rohan expansion met de turbine points kopen.

Vorige week op lvl 65 begonnen en gister de 70 aangetikt en vermaak me nog steeds prima solo als guardian!
Wat me wel irriteert is dat er meerdere zones zijn waar je 65-75 kan spelen (Dunland & Gap of Rohan), ik herinner me nog het quest grinden in the Shire voor de deed waar ik als dwarf niet kwam.

Op naar de 75, nieuwe LI's en mounted combat!
Op welke server speel je?

Ik heb trouwens dit weekend weer een aanvraag gedaan voor een account bij Dutch Dunedain op de website, maar daar helaas nog niets op teruggehoord. Wie kan ik het beste ingame een /tell sturen voor een invite in de Kinship?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rfce: gewoon light vanwege de wendbaarheid. Stance laat ik op default staan... red dawn is dat toch?
Gewone mobs zijn toch zo dood en alleen bij bijv. bugud is het even uitkijken met aggro. Is me al overkomen dat ik aggro kreeg en hij me met 10k+ one-shotte (goed nederlands woord... :) )
Nu hebben burglars de beste aggro dump skill in game (HIPS) dus soms is het gewoon even handig om te dismounten, HIPSen en weer mounten. Heb je meteen weer full power op je paard ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
EdwinB schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:44:
[...]

Op welke server speel je?

Ik heb trouwens dit weekend weer een aanvraag gedaan voor een account bij Dutch Dunedain op de website, maar daar helaas nog niets op teruggehoord. Wie kan ik het beste ingame een /tell sturen voor een invite in de Kinship?
Snowbourn server, zit bij de Element Zero guild :)

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@johnny wat gespeeld met /follow vorige week (had ook meteen een shortcut gemaakt). ERG handige tip! Heel af en toe wilt de vijand niet lopen, en sta je gewoon naasteen op elkaar te meppen, maar vaak rijden ze rond en dan is het echt megahandig tegen mounts.

Voor zij die net hun paard hebben, het is inderdaad even wennen eer je wendbaar genoeg bent om niet als een gek alles te pullen en niets te hitten (tip: pomp in het begin wat punten in de gele tree). Ook: af en toe eens remmen is zeker geen slecht idee. Eens je draaicirkel kleiner wordt kan je wel om nonmounted heel lopen en meppen. Mounted volg je met /follow en blijf je op slaan. (dit is voor melee chars, zal wel eenvoudiger zijn op hunters). En wissel in steden naar je normale horse, behalve als je je wendbaarheid wil oefenen.

Ik heb enkel nog dressage te gaan nu van daily. Hopen dat ze hem fixen binnenkort. Hytbold begint er ook heel mooi uit te zien. Woensdag normaal ook mijn eerste kindred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:36:
En wissel in steden naar je normale horse, behalve als je je wendbaarheid wil oefenen.

Ik heb enkel nog dressage te gaan nu van daily. Hopen dat ze hem fixen binnenkort.
Weet je dat ik nu serieus ff moet wennen als ik mn normale mount summon :+. Die dressage quest is idd ook nog de enige die ik moet. Toen ik nog niet af wist van de bug heb ik die wel 10x herstart, zonder result, grrrrrr

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels ben ik lvl 76 en heb ik nog steeds niet mijn paardje voor mounted combat...... Hoe kom ik er aan? Ben al wel aan het questen het lvl 75 gebied van de uitbreiding. Handig loot systeem trouwens. Ik zag ook een Hobbit rondlopen (op zich al vreemd natuurlijk, wat doet een Hobbit in Rohan) en die sloeg zo'n beetje alles van gelijk lvl met een klap of 3 dood....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:14:
Inmiddels ben ik lvl 76 en heb ik nog steeds niet mijn paardje voor mounted combat...... Hoe kom ik er aan? Ben al wel aan het questen het lvl 75 gebied van de uitbreiding. Handig loot systeem trouwens. Ik zag ook een Hobbit rondlopen (op zich al vreemd natuurlijk, wat doet een Hobbit in Rohan) en die sloeg zo'n beetje alles van gelijk lvl met een klap of 3 dood....
Je war mount krijg je in het begin van Vol3 Book8 (Chapter 2?)

Ik heb in Rohan als Hobbit Guardian ook niet zo heel veel moeite met de mobs trouwens :9

[ Voor 7% gewijzigd door EdwinB op 21-11-2012 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik mijn warhorse maar dat is even wennen zeg.... Lijkt wel of het beest constant dronken is. Mijn geitje rijd wat fijner.

• micha88
@thorgrem je hoeft geen kindred te zijn voor de guide to skills als hunter, maar slechts aquaintance. Voor andere classes moet je kindred zijn als ze de return to skill willen kopen. die is ook niet voor elk gebied aanwezig.
Daarna is de skill voor dat gebied aan te leren bij de reputation barterer voor dat gebied (op een enkele uitzondering na, guide to caras galadhron bij de hunter trainer in lohtlorien, guide to hrimbarg bij het dwergje in hrimbarg zelf)

@freelance het irriteert je dat er meerdere zones zijn om te levellen? Het alternatief is dat er maar 1 mogelijkheid is om te levellen, en dat zou betekenen dat elke alt precies hetzelfde pad volgt. Lijkt mij vrij saai, ik vind het juist mooi dat er keuzes zijn

Er zijn veel 50% sales voor de expansies! zie:
http://casualstrolltomord.../50-off-lotro-pack-sales/

Vwb mijn eigen progressie: mijn hunter is inmiddels alweer geruime tijd bezig met Hytbold herbouwen. Grofweg halverwege denk ik. Alle hytbold quests zijn gedaan (ja, ook Dressage, bij mij werkte hij wel van de week, Withywindle server), dus het is een kwestie van dailies de komende tijd en ondertussen mijn champ levelen. Volgens de patch notes is het nu zo dat hytbold gear uitwisselbaar is via shared storage met mijn alts, dus dat biedt weer een mooi doel!
Gisteren eerste kindred behaald in Rohan. Ik had toevallig nog van de dag ervoor ook hytbold tokens, maar moet zeggen dat die 50 tokens toch snel weg waren :) Ik heb toch ook nog een paar weken werk aan de herbouw vrees ik ^^ Maar het begint er allemaal wel al leuk uit te zien!

Dan drie skirmishjes gedaan in raid. Geen symbol. Raid leader wou ook nog eens icy crevasse proberen in raid. Ondanks vrij goede team composition toch niet gelukt. Die skirmish blijft belachelijk moeilijk tov alle andere op raid t1. (voornamelijk omdat die waves of adds altijd voor 75% uit ranged bestaan, drie lieutenants hebben en dan nog eens een +50% damage buff op ze allemaal omdat je bijna niemand op die geisers krijgt...)

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik zit nog te twijfelen, ben eigenlijk net terug in Lotro en ben pas level 45. Heb wel RoI legendary dus heb de quest packs die bij Rohan Heroic komen al. Maar 20 dollar/euro is natuurlijk een mooie prijs. Maar misschien moet ik eerst maar eens richting level 60/70 gaan...

Verwijderd

Vandaag weer een tijd gespeeld maar alles ziet er erg goed uit. Toch wel zeker de beste uitbreiding sinds Mines of Moria. Tweakers zou er een review van 'moeten' maken.
Het is ook voor het eerst dat ik echt point wil besteden aan bepaalde dingen. Gelukkig krijg is ze maandelijks gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:07:
Het is ook voor het eerst dat ik echt point wil besteden aan bepaalde dingen. Gelukkig krijg is ze maandelijks gratis :)
Heb er gisteren weer aan vault space uitgegeven gezien deze in de aanbieding zijn deze week :o

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm goeie... mss ga ik dat ook weer doen... vond dat 60 plekken wel genoeg was maar loop nu regelmatig te klungelen omdat ie op 60/60 zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Hoeveel kost die extra bag op je char? Zit altijd compleet vol. Dat je loot in een virtuele stash gaat, is handig, maar ik heb het liever meteen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:22:
Hoeveel kost die extra bag op je char? Zit altijd compleet vol. Dat je loot in een virtuele stash gaat, is handig, maar ik heb het liever meteen bij.
Ik heb het over de vault, niet over de bags... Ik weet btw niet of je die 6e bag zo los aan kunt schaffen welke je bij de preorder van Rohan kreeg.
Die 15 extra vault space kost volgensmij nu 600+ en normaal iets van 900+ TP. Je kunt nu ook shared ault space kopen met korting. Ik kom echt ALTIJD te kort dus heb weer ff mn main voorzien >:)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Extra bag kan je kopen, is 995 TP dacht ik. Ik wacht nog even op een korting hierop alvorens hem te pakken.

Van het weekend ook aan 500/500 tasks gekomen. Klopt het dat er verder geen deed meer voor is?

Ook kindred met de 2e factie geworden. En dressage is al een week niet meer op snowbourn geweest. Ik hoop dat hij binnenkort eens gefixed verschijnt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de mines of moria expansion aan te schaffen (heb bijna genoeg tp), is dit een goed idee, of heb ik genoeg aan de epic questline die iedereen gratis mag spelen, of voegt de expansion echt veel toe??? (behalve de 2 nieuwe classes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is een goed idee ja. Epic questline is echt wel weinig. (genoeg voor 2/3 levels denk ik). De expansie geeft genoeg quests voor zo'n 12/15 levels + een heleboel aantal instances (ik weet wel niet hoeveel die nog gespeeld worden). Krijg je daar ook Lorien bij eigenlijk?

Ik zou ook wel even rondkijken, want onlangs waren er deals voor combinatiepacks waarbij je zowel moria als mirkwood en isengard kreeg bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks for the info Lointje!! zodra ik de laatste 90 TP binnen heb, ga ik hem aanschaffen!!

Ja Lorien zit er bij...
ik zal es gaan kijken of er momenteel combinatiepacks te koop zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
(jarig!)
via http://store.turbine.com zijn expansions nu ook voor 50% van de prijs, als je de heroic edition van Rohan koopt krijg je daar ook evendim, moria en lothlorien bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik zou gewoon ook deze pagina goed in de gaten houden:

Voelde mij als RoR preorder-speler bij deze actie wel redelijk genaaid bekocht.

[ Voor 26% gewijzigd door Hurtebise op 26-11-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Hurtebise schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:01:
Ik zou gewoon ook deze pagina goed in de gaten houden:

Voelde mij als RoR preorder-speler bij deze actie wel redelijk genaaid bekocht.
Ik ook dus.
nog geen eens tijd gehad om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hoezo, dat was toch al bekend. Met RoI deden ze precies hetzelfde, na 2 dagen na release ofzo al voor 50% korting te koop. Je enige voordeel was dat je het iets eerder kon spelen en gelijk al van de preorder bonussen gebruik kon maken.. Het is meestal fluff, cosmetics enzo. Dat was eigenlijk wel het enige voordeel aan preordering. Als je een half jaar geleden al had gekocht, had je die 6e bag al een lekker lange tijd kunnen gebruiken (met Legendary).

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Gister lvl 77 aangetikt met m'n guardian. Moet zeggen dat ik meestal nog afstap van m'n warsteed als het niet mounted mobs zijn. Twohander in overpower gaat razendsnel in vergelijking met mounted combat.
Komen er in latere levels (veel) meer mounted mobs zodra ik toch m'n warsteed een beetje actief ga gebruiken?

Gister ook voor het eerst de daily quest in Galtrev gedaan, was weer een tijd geleden dat ik gevist heb!

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is altijd een beetje beslissen of je beter afstapt of niet, zeker rond dat level nog. (Ik heb de indruk dat in de latere gebieden ik minder moest afstappen). Als je 10 orcs moet doden die allemaal dicht opeen zitten, dan is afstijgen soms gemakkelijker omdat je er 5 per keer kan doen. Ook als je in dik bebost gebied zit, stap je beter af.

Echter als ze verspreid zitten op de vlakte, of mounted zijn, dan blijf je beter mounted. Je doet veel meer damage mounted op single targets. (Ik had onlangs een 10k+ crit op bugud, met mijn lvl 75 gear & weapon nog). Het is dan enkel nog kwestie van gewenning om zo goed mogelijk mounted te vechten zodat je bijna non stop skills kan spammen op je target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
Lointje schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:00:
Je doet veel meer damage mounted op single targets. (Ik had onlangs een 10k+ crit op bugud, met mijn lvl 75 gear & weapon nog). Het is dan enkel nog kwestie van gewenning om zo goed mogelijk mounted te vechten zodat je bijna non stop skills kan spammen op je target.
Dat zal dan nog wel aan het level van m'n paard liggen (?) want ik heb het idee dat het véél langer duurt voordat de mob neer is. Maar wellicht heb ik nog geen goede skill rotatie, zal het vanavond nog eens gaan testen.

Heb overigens een light warsteed met voornamelijk punten in de rode en gele tree.

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie allemaal leuk aangeklede paarden. Is er buiten het kopen met TP nog een andere manier om een en ander te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
(jarig!)
Sommige parts krijg je via quests of drops van warbands. maar extra kleuren moet je via de store kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaaa... nieuws over instance cluster:

http://forums.lotro.com/s...ter&p=6541558#post6541558

Of in zn geheel:

Update 9: Against the Shadow and the Rohan Instance cluster

This week, Update 9 will go live on the Bullroarer test server. In addition to a number of bug fixes and updates, this update will also include the first half of the Rohan instance cluster. The second half of the cluster will be released in 2013.

When we made the decision to delay the release of the Rider’s of Rohan expansion, we also made it clear that we would still honor our commitment to release the instances this year. Because of the delay in shipping Rohan, development time for the year was obviously reduced. This left us two options; either delay the entire instance cluster until 2013, or release those instances we felt could be completed with the highest degree of polish in December and delay the others until they are ready (currently expected to be February). We’ve chosen to honor our commitment as best we can with the limited time remaining in 2012 while still insuring the highest quality possible.

We want to be very clear that if you purchase the Riders of Rohan expansion, the entire instance cluster is free. You will have access to all instances listed below released as Part I in Update 9 and Part II when it releases at no additional charge. As long as you’ve purchased Rohan, you’ll get all of the instances listed.

We also want to share with you the full plan for all seven instances.

Instances shipping with Update 9: Against the Shadow

Riders of Rohan Instances (Part 1):

Iorbar’s Peak (Misty Mountains / Stone Giants-3-man)
Webs of the Scuttledells (Mirkwood 3-man)
Seat of the Great Goblin (Goblintown 3-man)

Shipping in 2013 (Currently Planned for February)
Riders of Rohan Instances (Part 2):

The Bells of Dale (6-man)
Flight to the Lonely Mountain (12-man; single boss)
The Fires of Smaug (12-man; single boss)
The Battle for Erebor (12-man; single boss)

Many of you have asked if we’ll ever see the Lonely Mountain. Hopefully this gives you the answer you were looking for.

The full release notes for Update 9: Against the Shadow will be available when Bullroarer goes live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
En die release notes betekenen de doodsteek voor veel hardcore raiding-kins. Game wide zullen dat er in verhouding met de populatie niet eens zo heel veel zijn, maar het zal een hoop dedicated spelers naar andere games doen uitwijken en of die dan weer terugkomen is nog maar de vraag.

Imho neemt Turbine gewoon een loopje met z'n betalende klanten en dan kan je backfire verwachten.

Ik ga iig GW2 installeren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwja dat was mijn eerste gevoel ook want ik en velen met mij hadden gehoopt op een nieuwe multi-boss raid. Toch kunnen de drie 12-mans single boss raids ook best leuk zijn als ze het goed uitvoeren (duh :) )
BG was ook maar een 3-boss raid dus als ze een Tier 1 en Tier 2 + challenge maken per raid met verschillende loot per tier dan kan het ongeveer hetzelfde worden als BG en hoeft dat niet per se slecht te zijn.

Nu zit ik in een hardcore raiding kin maar heb nog weinig reacties gezien van mede kinnies. Geeft me iig genoeg tijd om mn alts te levellen :)
Dat vind ik op zich een grappige opmerking omdat de instances en endgame in GW2 ook niks voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:21:
Dat vind ik op zich een grappige opmerking omdat de instances en endgame in GW2 ook niks voorstellen
Naar het schijnt heeft GW2 veel betere pvp, en pvp is voor mij een heel groot deel van lotro.
Daarom.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook mixed feelings hier. Wel tof dat ze toch nog iets willen leveren dit jaar. Maar enkel de drie 3mans nu, en de 6man & 3raids laten nog op zich wachten tot op zijn minst februari is toch wel weinig. Had de 6mans er ook nog bijgeweest had toch nog net iets beter geweest voor teamplay in lotro...

Oh well, ik ben toch met zoveel andere spellen bezig dat het misschien nog goed is dat lotro het gematigd doet. En ik moet nog steeds 6 van de 14 upgrades van hytbold voltooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend ook aan 500/500 tasks gekomen. Klopt het dat er verder geen deed meer voor is?
Had al ruim tijdens Dunland mn 500/500 gehaalt en nu met Roi heeel veel ingelevert, maar geen deed updates meer gehad.
JohnnyV76 schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:56:
Shipping in 2013 (Currently Planned for February)
Riders of Rohan Instances (Part 2):

The Bells of Dale (6-man)
Flight to the Lonely Mountain (12-man; single boss)
The Fires of Smaug (12-man; single boss)
The Battle for Erebor (12-man; single boss)
Wat moet ik me hierbij voorstellen, 3x een single boss alla DL?

2e en 3e class-set kan ik nu ook barteren... ben aan het denken om 3/6 van 2 sets te nemen, zo heb ik 2 leuke set-stats (Gambler en QN set voor de burglar). Gisteren wat skirmishes gedaan en heb inmiddels 3 Crystals, maar grrrr nog steeds geen symbol.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, of watcher of turtle;

Maar misschien ook wel zoals de losse Helegrod wings. Worden het lair-raids zonder adds vooraf, hoe moeilijk worden ze etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:02:
[...]

Naar het schijnt heeft GW2 veel betere pvp, en pvp is voor mij een heel groot deel van lotro.
Daarom.
Ah sorry, we hadden het over raiding dus in dat opzicht vond ik het grappig dat je GW2 aanhaalde.
Als je erbij gezet had dat het je om PvP ging had ik het meteen begrepen.
Rfce schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:31:
Wat moet ik me hierbij voorstellen, 3x een single boss alla DL?
Dat weten we nog niet. Mensen roepen moord en brand omdat ze verwachten dat het iets als Draigoch of Filikul is terwijl het misschien wel een hele leuke, moeilijke instance is met een uitdagende boss-fight.
Rfce schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:31:
2e en 3e class-set kan ik nu ook barteren... ben aan het denken om 3/6 van 2 sets te nemen, zo heb ik 2 leuke set-stats (Gambler en QN set voor de burglar).
Het lijkt erop dat de Unseen set uit ettenmoors toch nog steeds de beste is voor PvE met de stackable devastate chance buff op Surprise Strike kun je op raid bosses aanzienlijk hogere DPS doen... naar het schijnt :) Ben niet zo te spreken over de Hybold sets en heb daar maar als eerste de mischief set genomen met het oog op raids/instances. 2 Target daze kan handig zijn. Probleem voor de unseen set is dat je er veel commendations voor nodig hebt. Voor 5/6 heb je minimaal 27,5k comms nodig. Wilde ze aan de freep kant gaan farmen omdat de creeps wat overpowered lijken na RoR maar werd daar geweigerd omdat ik geen audacity op 8+ had. Afgelopen dagen lekker op creep gespeeld en de commendations stromen binnen. Had al 5k en heb in 2 dagen 15k erbij gefarmed dus kan nu al 4 pieces halen. Nog 1 goede dag en ik heb de set!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
* botoo gaat de Unseen set ook halen :)
Eerst nog 1 Audacity for mijn warg, dan heb ik mijn 2 belangrijkste/meest gespeelde creeps op Aud 13 en daarna barter ik de Unseen set wel :)

Ff voor de beeldvorming: ik doe pve in een volledig op raid gefocussed kinship (Risen), daarnaast speel ik overwegend creepside (mijn defiler is bv de nr.3 op Eldars defilers ranglijst met de meeste infamy).
Mijn angst is dat er veel hardcore raiding kins in een slaapstand zullen wegzakken en aangezien veel van juist die spelers ook in Ettenmoors actief zijn verwacht ik dat het aantal freeps in Etten terug zal lopen. Minder freeps in Etten betekend dat er geen goede actie meer te vinden is en zonder goede actie krijg je een lege pvp omgeving.

Als Turbine niet heel snel first agers en andere glimmers introduceert waar je een hoop uitdagende dingen voor moet doen, die de pve/pvp spelers in Ettenmoors uit willen testen, dan zie ik het somber in.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:48:
Het lijkt erop dat de Unseen set uit ettenmoors toch nog steeds de beste is voor PvE met de stackable devastate chance buff op Surprise Strike kun je op raid bosses aanzienlijk hogere DPS doen... naar het schijnt :)
Tjaah dat klopt wel, alleen moet je daar voor PVP-en, en dat doe ik dus niet. Ik ben volgensmij net r2 ofzo. Dat geeft aan hoe vaak ik dat gedaan heb de afgelopen 5 jaar :z Beetje jammer ook dat ze dps-gear aan pvp linken. Ik zou verwachten dat ze pvp-gear maken dat gericht is op pvp (of is de unseen set dat dan ook?)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ooit, in de tijd dat ik nog maar 1 char had, veel op creep gespeeld maar de afgelopen paar jaar vond ik de PvP niet belangrijk genoeg. Ergens wel jammer dat er nu voordelen te halen zijn t.o.v. PvE gear maar het valt ook weer enorm mee om het te halen. Ten eerste is er geen glory rank vereiste nodig voor de unseen set dus je kunt op welk char (freep of creep), mits je de shared barter wallet hebt de comms farmen en ze op je burglar gebruiken. Ik denk dat het op onze server nu het makkelijkst farmen is op creep. Van de week in een uur tijd 5k commendations, de dag erna 10k in ong 3 uur. Da's dus ongeveer een halve set in 4 uurtjes. Hopelijk vanavond weer een lekker avondje voor de laatse 7,5k comms... daarna zal ik voorlopig niet meer in ettens te zien zijn denk ik :)

De 3 piece bonus is trouwens ook wel leuk... +10% run speed. Als ik je advies zou mogen geven... er komt voorlopig toch nog geen nieuwe raid dus als je straks je char een beetje op orde hebt en je eigenlijk alleen nog dailies doet... roll een creep, doe wat PvE questjes voor wat commendations en infamy en probeer zo alvast wat ranks te halen. Dan proberen een keer een avondje in een raid te komen (meestal willen ze rank 4/5+) en je hebt snel genoeg voor de set. Wel opletten dat 10k comms de max is van je wallet dus dan verlies je ze en moet je snel wat barteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinder83
(jarig!)
Voor wie geinterresserd is, de bullroarer release notes staan online, eerste deel van de volgende instance cluster.

http://forums.lotro.com/s...e-Notes-SUBJECT-TO-CHANGE
Pagina: 1 ... 10 ... 23 Laatste