gewoon afspraak maken en daarna ff een belletje naar de winkel en vragen of je nog in aanmerking komt voor een nieuw toestel..Haazzz schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 23:55:
[...]
Zit hier met hetzelfde probleem. Kende die 'fix' nog niet en heb hem even uitgevoerd.. Hij reageert wel beter na die 'fix' van appletips, maar nog steeds niet goed. Ben bang dat hij al snel weer net zo slecht was als eerst.
Mijn garantie loopt volgens Apple tot 7 november 2011.
Her en der lees je wel mensen die naar een Apple Store (Oberhausen) zijn gereden en direct een nieuw toestel hebben gekregen. Maar vraag me af of ze dit ook nog doen nadat de garantie is verstreken, of dat ze zich toch gewoon aan de wettelijke garantie van 2 jaar houden. Aangezien ik de komende weken geen tijd heb om helemaal naar Oberhausen te rijden (kom uit regio Amsterdam), zou ik pas na 7 november kunnen gaan
Ik denk met gros van de 3GS gebruikers staan te springen om de 4S.HardCoreGamer schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:19:
Epic video:
[video]
Ik wacht wel op de iPhone 5 (Zei de Apple fanboy)
Hetzelfde staat te gebeuren over 2 jaar met de 5 en 5S.
w00t
ja zelf ook een 3GS die redelijk op is en dan is de 4S een prima keuze!FireStarter schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 08:36:
[...]
Ik denk met gros van de 3GS gebruikers staan te springen om de 4S.
Hetzelfde staat te gebeuren over 2 jaar met de 5 en 5S.
Voor mensen die zich afvragen hoe goed de camera van de 4S is.. Absurd goed:

Flowerpower by berendsrob, on Flickr

Geiger Counter by berendsrob, on Flickr

Some Flower by berendsrob, on Flickr
Alle foto's zijn onbewerkt.
Foto 3 is eigenlijk zeer oversaturated, wat een beetje jammer is, maar dat komt denk ik ook door de kleur v/d bloem.
De andere 2 vind ik echt absurd goed voor een telefoon..

Flowerpower by berendsrob, on Flickr

Geiger Counter by berendsrob, on Flickr

Some Flower by berendsrob, on Flickr
Alle foto's zijn onbewerkt.
Foto 3 is eigenlijk zeer oversaturated, wat een beetje jammer is, maar dat komt denk ik ook door de kleur v/d bloem.
De andere 2 vind ik echt absurd goed voor een telefoon..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Anoniem: 256386
Ook al hang je het aan je oor. Siri herhaalt op de speaker wel wat je vraagt.RobbieB schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 12:05:
[...]
Ik loop 's middags naar de supermarkt maar ben vergeten het vuilnis buiten te zetten. Ik pak m'n telefoon uit m'n zak, breng hem naar m'n oor (waardoor Siri geactiveerd wordt) en zeg 'Herinner me het vuilnis buiten te zetten als ik thuis kom'.
Ik kom terug van de supermarkt, en krijg een reminder als ik terug kom.
Dat is toch briljant! En er is echt niemand die mij wijs kan maken dat het makkelijker is om handmatig een todo in te voeren in je telefoon. (Daarnaast ziet het er op straat niet eens gek uit, want voor hetzelfde geld hangt je vriendin aan de andere kant v/d lijn).
Trouwens met je voorbeeld reminder moet je GPS dan niet constant aan staan.
Net even getest:Anoniem: 256386 schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:04:
[...]
Ook al hang je het aan je oor. Siri herhaalt op de speaker wel wat je vraagt.
Trouwens met je voorbeeld reminder moet je GPS dan niet constant aan staan.
- je kunt de 'feedback' van Siri uitzetten. Dus dat die alleen gebruikt wordt als je een handsfree set in hebt (oortjes of bluetooth). Dus dan herhaalt hij het niet door de speaker. Er wordt dan zelfs geen antwoord terug gegeven via de speaker bij 'gewone' vragen.
- En je 'thuis'-locatie wordt volgens mij bepaalt door het WiFi-netwerk waar mee verbonden wordt. (maar dat zal ik morgen even uit gaan proberen
[ Voor 6% gewijzigd door RobbieB op 14-10-2011 13:36 ]
Ik denk persoonlijk ook dat er veel mensen met een 3GS de prijzen net wat te hoog vinden om een 4S aan te schaffen. Als ik ga kijken naar mijn eigen abonnement, dan zou ik rond de 400 euro moeten bijleggen voor een 32GB 4S.
Ik ben dus al bang voor volgend jaar, wanneer ik voor de iPhone 5 kan gaan.
Ik ben dus al bang voor volgend jaar, wanneer ik voor de iPhone 5 kan gaan.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Gisteren de overstap gemaakt van Android (HTC Desire Z) naar IOS5 (iPhone4) en moet zeggen dat ik het een stuk 'rustiger' vind werken.
Waar je bij Android alles modulair kan bouwen en slopen maakt alles op een iPhone deel uit van een geheel, die integratie bevalt me wel. Verder ben ik erg te spreken over het display die hoewel kleiner echt zoveel beter is. De Z had ik destijds gekocht omdat hij voor een Android toestel een goed display had.
Wat me nog het meest opvalt is de snelheid van het OS, qua hardware moet de Z het op elk gebied winnen maar in de praktijk is het precies andersom. Alles wekt gewoon een stuk sneller en voelt soepeler aan, eigenlijk alsof hij er niet eens moeite mee heeft. Nu moet ik nog een hoop gaan doen om alles te krijgen zoals ik wil, bijvoorbeeld een goed alternatief voor Google Reader vinden.
Eerste indrukken zijn dus zeker positief!
Waar je bij Android alles modulair kan bouwen en slopen maakt alles op een iPhone deel uit van een geheel, die integratie bevalt me wel. Verder ben ik erg te spreken over het display die hoewel kleiner echt zoveel beter is. De Z had ik destijds gekocht omdat hij voor een Android toestel een goed display had.
Wat me nog het meest opvalt is de snelheid van het OS, qua hardware moet de Z het op elk gebied winnen maar in de praktijk is het precies andersom. Alles wekt gewoon een stuk sneller en voelt soepeler aan, eigenlijk alsof hij er niet eens moeite mee heeft. Nu moet ik nog een hoop gaan doen om alles te krijgen zoals ik wil, bijvoorbeeld een goed alternatief voor Google Reader vinden.
Eerste indrukken zijn dus zeker positief!
Anoniem: 193286
Byline bevalt mij goed.Bvelleko schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:22:
Nu moet ik nog een hoop gaan doen om alles te krijgen zoals ik wil, bijvoorbeeld een goed alternatief voor Google Reader vinden.
Ik gebruik nu MobileRSS Pro. Heeft ook Instapaper en Read it Later integratie, en nog vele andere social networks. En fullscreen reading e.d. Zeer tevreden mee.. (heeft ook een 'free' versie om te testen)Bvelleko schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:22:
Nu moet ik nog een hoop gaan doen om alles te krijgen zoals ik wil, bijvoorbeeld een goed alternatief voor Google Reader vinden.
Anoniem: 359213
Hier ook een bijdrage van mij, een foto gemaakt met de iphone 4s. Weinig licht hier in de huiskamer maar nog steeds een prima foto!

link naar de foto

link naar de foto
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 359213 op 15-10-2011 20:36 ]
Ik neem aan dat je vorige iPhone een 4 was?Anoniem: 359213 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:34:
Hier ook een bijdrage van mij, een foto gemaakt met de iphone 4s. Weinig licht hier in de huiskamer maar nog steeds een prima foto!
[afbeelding]
link naar de foto
Is deze aanzienlijk sneller of kan de iPhone 4 nog een tijdje mee volgens jou?
Zou je morgen middag (in het licht) eens wat foto's kunnen maken van bijvoorbeeld de natuur?
Iets in je tuin ofzo.
An a day keeps the doctor away.
Zal morgen wat andere foto's posten, vorige was 3gs maar heb ook tijdje een 4 gehad. Sneller is hij wel, vooral safari is merkbaar veel sneller.(ook vergeleken met iphone 4 met ios 5) Verder heb ik nooit veel wachttijd gehad. Nu is het 9 van de 10 keer klikken en je hoeft niet of nauwelijks te wachten dat is wel genot.HardCoreGamer schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:38:
[...]
Ik neem aan dat je vorige iPhone een 4 was?
Is deze aanzienlijk sneller of kan de iPhone 4 nog een tijdje mee volgens jou?
Zou je morgen middag (in het licht) eens wat foto's kunnen maken van bijvoorbeeld de natuur?
Iets in je tuin ofzo.
Het is net wat je eist en hoeveel geld je er voor over hebt. Ik vind het een stap vooruit en ben er erg blij mee!
Ik heb met een collega een iPhone 4 en iPhone 4S langs elkaar vergeleken, Safari 25 tot 40% sneller.Anoniem: 359213 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:45:
[...]
Zal morgen wat andere foto's posten, vorige was 3gs maar heb ook tijdje een 4 gehad. Sneller is hij wel, vooral safari is merkbaar veel sneller.(ook vergeleken met iphone 4 met ios 5) Verder heb ik nooit veel wachttijd gehad. Nu is het 9 van de 10 keer klikken en je hoeft niet of nauwelijks te wachten dat is wel genot.
Het is net wat je eist en hoeveel geld je er voor over hebt. Ik vind het een stap vooruit en ben er erg blij mee!
Beide iOS5, Wi-Fi, clean boot, etc.
heb jij al een geschikte case/cover/hoes?....ThinClientQ schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:35:
[...]
Ik heb met een collega een iPhone 4 en iPhone 4S langs elkaar vergeleken, Safari 25 tot 40% sneller.![]()
Beide iOS5, Wi-Fi, clean boot, etc.
Ik heb ook beide iPhones.
De 4s is een stukkie sneller (vond de 4 al snel genoeg), heeft een betere camera en Siri.
Verder niet zoveel heel veel verschil opgemerkt. Zou zelf niet nogmaals deze upgrade doen.
Ben prima tevreden verder, de "oude" 4 wordt doorgeschoven in de familie.
Ander klein probleempje is dat ik weer op zoek mag naar een nieuwe case. De kensington beviel goed. Heb nu een CaseMate "Barely there", die past prima. Alleen zit er een gat voor t logo, heb ik liever niet.
De 4s is een stukkie sneller (vond de 4 al snel genoeg), heeft een betere camera en Siri.
Verder niet zoveel heel veel verschil opgemerkt. Zou zelf niet nogmaals deze upgrade doen.
Ben prima tevreden verder, de "oude" 4 wordt doorgeschoven in de familie.
Ander klein probleempje is dat ik weer op zoek mag naar een nieuwe case. De kensington beviel goed. Heb nu een CaseMate "Barely there", die past prima. Alleen zit er een gat voor t logo, heb ik liever niet.
[ Voor 26% gewijzigd door rinkel op 15-10-2011 21:42 ]
Ja!Anoniem: 359213 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:41:
[...]
heb jij al een geschikte case/cover/hoes?....
Griffin Reveal Black / Clear HardCase
De 'mute' knop zit circa 4millimeter te ver naar onder, dus hij valt niet 'perfect' in het gat.
Stiekem vind ik dat wel fijn, alle andere knoppen werken perfect.
Mooie case, simpel en maakt je iPhone niet te dik.
(Tip: Apple vraagt € 30,00,- voor de hoes, Redcoon € 12,00)
Direct besteld ik wacht rustig tot hij er is, hij ziet er mooi uit!ThinClientQ schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:46:
[...]
Ja!
Griffin Reveal Black / Clear HardCase
De 'mute' knop zit circa 4millimeter te ver naar onder, dus hij valt niet 'perfect' in het gat.
Stiekem vind ik dat wel fijn, alle andere knoppen werken perfect.
Mooie case, simpel en maakt je iPhone niet te dik.
(Tip: Apple vraagt € 30,00,- voor de hoes, Redcoon € 12,00)
Ik denk dat voor mensen van de 3Gs en ouder een ultieme update krijgen bij de 4S, de mensen bij de 4 zouden wachten op de 5 denk ik...
En dat geld dat je nu overhoud, kun je uitgeven aan een echte camera!
An a day keeps the doctor away.
Hopelijk ben jij net zo tevreden als ik, ik heb hem al geleverd aan 5 mensen, iedereen was er zeer tevreden mee.Anoniem: 359213 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:00:
[...]
Direct besteld ik wacht rustig tot hij er is, hij ziet er mooi uit!
True, er is vrijwel geen reden om te upgraden van een 4 naar een 4sHardCoreGamer schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:06:
Ik denk dat voor mensen van de 3Gs en ouder een ultime update krijgen bij de 4S, de mensen bij de 4 zouden wachten op de 5 denk ik...
Thanks voor de tips!
Geprobeerd maar vind hem niet lekker werken, blijft af en toe ergens op hangen en de interface vind ik niet zo clear als ik wil.RobbieB schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:13:
[...]
Ik gebruik nu MobileRSS Pro. Heeft ook Instapaper en Read it Later integratie, en nog vele andere social networks. En fullscreen reading e.d. Zeer tevreden mee.. (heeft ook een 'free' versie om te testen)
Klopt het dat de gratis versie alleen toegang geeft tot 'all items'? De interface bevalt me wel en wil hem best kopen, maar dan moet die natuurlijk wel goed zijn
Moet zeggen: ziet er goed uit! Ben inderdaad erg benieuwd naar real-world buitenfoto's. Ik heb nog een 3G en twijfel nu tussen een 2e hands 4 of een nieuwe 4S. Ik ben wel van plan om veel gebruik te maken van de camera (foto en video).Anoniem: 359213 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:34:
[afbeelding]
link naar de foto
Jaap
Ik heb de 4s en de 4. Ik zou nu voor de 4 gaan. De prijs daarvan gaat de komende tijd wel omlaag 2e hands.J.apiooo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:27:
[...]
Moet zeggen: ziet er goed uit! Ben inderdaad erg benieuwd naar real-world buitenfoto's. Ik heb nog een 3G en twijfel nu tussen een 2e hands 4 of een nieuwe 4S. Ik ben wel van plan om veel gebruik te maken van de camera (foto en video).
De camera van de 4 is ook behoorlijk goed.
Persoonlijk ben ik toch niet zo heel erg onder de indruk van de upgrade.
[ Voor 6% gewijzigd door rinkel op 15-10-2011 23:45 ]
Vannacht was de eerste nacht voor mijn iPhone 4s. Toen ik naar bed ging was de accu van de iPhone nog ongeveer 50 à 60%. Toen ik wakker werd was de iPhone 'dood'. Ik ben nu op de standby tijd gaan letten en ik merk dat hij wel aardig snel leeg loopt. Ik denk dat hij in de standby modus met 3G en BT ong. 5% per uur verbruikt.
Ik dacht eigenlijk dat het aan mijn iPhone lag, mijn vader heeft ook een 4S en die heeft er nog niet echt iets van gemerkt, alhoewel dat een nieuwe iPhone gebruiker is. Maar ik kwam ook een topic op MacRumors tegen waar meerdere mensen dit probleem hadden.
Iemand hier nog meer last van? En wat denken jullie, een tijdelijk probleem m.b.t. de calibratie, bug of een mank toestel?
Ik dacht eigenlijk dat het aan mijn iPhone lag, mijn vader heeft ook een 4S en die heeft er nog niet echt iets van gemerkt, alhoewel dat een nieuwe iPhone gebruiker is. Maar ik kwam ook een topic op MacRumors tegen waar meerdere mensen dit probleem hadden.
Iemand hier nog meer last van? En wat denken jullie, een tijdelijk probleem m.b.t. de calibratie, bug of een mank toestel?
Ik ga morgen middag mijn 4s halen een zwarte 32gig, mijn eerste iPhone was de 4 had ik 2 maand gebruikt maar was aan de antennes beschadigd na het gebruik van de bumper van apple! Nu ga ik de 2de poging wagen ditmaal zonder case met front/back protectors. Mijn Nokia N8 gaat eruit en ik blijf mijn Galaxy S II gebruiken samen met de 4s de ultieme combo!
Multiple pc builds in progress
Om ook even mijn ervaring te delen. Ik heb ook zowel de iPhone 4S als de iPhone 4 en naar mijn gevoel heeft iOS 5 meer verschil gebracht in snelheid dan 4 -> 4S (met app switchen en starten).
Onder iOS4 was bijvoorbeeld de camera opstarten op de iPhone 4 af en toe behoorlijk traag (> 5 sec) terwijl dat met iOS 5 is opgelost.
Mogelijk dat we later nog verschil gaan merken als games echt gebruik gaan maken van de grafische kracht van de 4S.
Onder iOS4 was bijvoorbeeld de camera opstarten op de iPhone 4 af en toe behoorlijk traag (> 5 sec) terwijl dat met iOS 5 is opgelost.
Mogelijk dat we later nog verschil gaan merken als games echt gebruik gaan maken van de grafische kracht van de 4S.
Vind jij de upgrade nu echt waard?
Ik vraag het mezelf eigenlijk af, misschien had ik beter een 32gb 4 moeten nemen ipv 16gb 4s
Ik vraag het mezelf eigenlijk af, misschien had ik beter een 32gb 4 moeten nemen ipv 16gb 4s
Goedendag.
ik heb mijn iphone 4 16gb geupdated naar ios5 maar ik krijg WI-FI itunes synchr niet aan de praat.
ik heb al paar dingen geprobeerd maar nee, mijn PC is Windows 7.
kan iemand mij helpen????
(Volgens mij hoor ik de vraag hier te stellen)
ik heb mijn iphone 4 16gb geupdated naar ios5 maar ik krijg WI-FI itunes synchr niet aan de praat.
[ Voor 4% gewijzigd door Omnia love op 16-10-2011 12:14 ]
volgens mij hoort deze vraag bij het ios5 topic thuis...Omnia love schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:12:
Goedendag.
ik heb mijn iphone 4 16gb geupdated naar ios5 maar ik krijg WI-FI itunes synchr niet aan de praat.![]()
Zoals gister verzocht een foto met daglicht, ze zon stond nog erg laag dus veel schaduwen meer op aanvraag;)

Link naar de foto

Link naar de foto
Heb nu de 4S maar de camera is maar zozo, vooral in de avond is de flitser die parten speelt. Het komt denk ik door het frontje, je ziet steeds de lichtgevende boog die bij het frontje hoort teug in de foto's
. Weet iemand hoe ik eigenlijk in kan zoomen?
Hetzelfde als inzoomen op pagina's enzoFMJ schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:09:
Heb nu de 4S maar de camera is maar zozo, vooral in de avond is de flitser die parten speelt. Het komt denk ik door het frontje, je ziet steeds de lichtgevende boog die bij het frontje hoort teug in de foto's. Weet iemand hoe ik eigenlijk in kan zoomen?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Heb je de beschermfolie er wel afgehaald?FMJ schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:09:
Heb nu de 4S maar de camera is maar zozo, vooral in de avond is de flitser die parten speelt. Het komt denk ik door het frontje, je ziet steeds de lichtgevende boog die bij het frontje hoort teug in de foto's. Weet iemand hoe ik eigenlijk in kan zoomen?
Ik vind de foto's juist geweldig eigenlijk...
Is het mogelijk om foto's terug te halen uit een reservekopie?
Heb mijn iPhone hersteld en iOS5 geinstalleerd, echter de foto's vergeten te kopiëren. Heb nog wel een reservekopie, echter weer gedoe om die te installeren, foto's eraf en dan weer de huidige versie terugzetten.
Heb mijn iPhone hersteld en iOS5 geinstalleerd, echter de foto's vergeten te kopiëren. Heb nog wel een reservekopie, echter weer gedoe om die te installeren, foto's eraf en dan weer de huidige versie terugzetten.
there's no tweak without the tweaker
Van het weekend ook mijn eerste iphone opgehaald de 4s, had eerst een htc wildfire.
Nu heb ik een Macbook pro, iPad 1 en de iPhone 4s en dit werkt allemaal echt wel goed zamen, alles wordt netjes overgezet op elk apparaat dankzij iCloud. De meeste apps van de iPad zijn ook netjes over gezet op de iPhone.
Ik was eerst wat huiverig over de batterij duur van de iPhone want je leest de gruwelijkste verhalen
maar hij heeft over de hele nacht 0% verloren was 100% en 9 uur later nog 100% bluetooth wifi en Data uit.
De iPhone is lekker snel foto's zien er goed uit (s'avonds beetje ruis) geluid uit de speakers is redelijk goed zeker niet blikkerig, het scherm is echt wel goed vergeleken met al mijn andere telefoons.
Nu heb ik een Macbook pro, iPad 1 en de iPhone 4s en dit werkt allemaal echt wel goed zamen, alles wordt netjes overgezet op elk apparaat dankzij iCloud. De meeste apps van de iPad zijn ook netjes over gezet op de iPhone.
Ik was eerst wat huiverig over de batterij duur van de iPhone want je leest de gruwelijkste verhalen
De iPhone is lekker snel foto's zien er goed uit (s'avonds beetje ruis) geluid uit de speakers is redelijk goed zeker niet blikkerig, het scherm is echt wel goed vergeleken met al mijn andere telefoons.
Waarschijnlijk al vaker gevraagd maar komt in NL ook nog de optie om de 4S via apple.nl te pre-orderen?
Zie mijn reactie in het iOS 5 topic. Ik had dezelfde verschijnselen als jou. Wellicht kan mijn oplossing helpenKevin1Bravo schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:59:
Vannacht was de eerste nacht voor mijn iPhone 4s. Toen ik naar bed ging was de accu van de iPhone nog ongeveer 50 à 60%. Toen ik wakker werd was de iPhone 'dood'. Ik ben nu op de standby tijd gaan letten en ik merk dat hij wel aardig snel leeg loopt. Ik denk dat hij in de standby modus met 3G en BT ong. 5% per uur verbruikt.
EDIT: Bij mij gaat het niet over een 4S maar een "gewone" iPhone 4, hou dat even in je achterhoofd
[ Voor 4% gewijzigd door FireSonus op 17-10-2011 11:05 ]
De vraag zal al wel vaker gesteld zijn maar ik vroeg me af hoe het tikken van een redelijk lange e-mail de mensen afgaat op de iPhone. Al enkele jaren werk ik met Blackberry wat een geweldig toestel is om e-mails te tikken, maar het gebrek aan apps begint mij wat tegen te staan en ik mag mijn abonnement verlengen. Nu heb ik het typen op een Android-toestel geprobeerd (Samsung Galaxy) maar dat ging mij niet goed af.
Ik heb zelf een BB maar mijn vrouw heeft een iPhone 4 en ik gebruik haar telefoon zeer regelmatig, o.a. voor Wordfeud
maar ook wel voor het tikken van mailtjes. Ik moet zeggen: het duurt eventjes voor je eraan gewend bent maar een touchscreen typt vrijwel net zo snel.
Ik heb laatst bij een vriend van me (iPhone 3) een Exchange server ingesteld (Gmail) zodat zijn contacten automatisch op zijn Google Account worden opgeslagen. Na het instellen heeft hij wel de emailadressen van zijn Gmail op zijn telefoon staan maar niet de contacten van zijn telefoon in Gmail. Push staat aan. Staat er ergens een instelling verkeerd?
Overigens de phone helemaal up to date.
Contacten die op de telefoon zijn opgeslagen gaan niet naar gmail, helaas. Je moet ze dus opnieuw aanmaken, dit kan dan zowel op de telefoon als in gmail zelf. (bij Android werkt dit overigens hetzelfde).Zanzarismo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:26:
Ik heb laatst bij een vriend van me (iPhone 3) een Exchange server ingesteld (Gmail) zodat zijn contacten automatisch op zijn Google Account worden opgeslagen. Na het instellen heeft hij wel de emailadressen van zijn Gmail op zijn telefoon staan maar niet de contacten van zijn telefoon in Gmail. Push staat aan. Staat er ergens een instelling verkeerd?
Mijn ervaring is dat ik met de iphone in de liggende stand prima langere mails kan sturen. Staand vind ik het minder prettig, omdat het mij dan teveel inspanning kost om geen fouten te maken. Het kost toch wat tijd om een paar letters terug te bewegen met het vergrootglas. Als ik dus een pc of laptop in de buurt heb, dan geef ik er de voorkeur aan om daarop te typen. Let wel dit gaat puur om langere stukken.CarbonCopy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:55:
De vraag zal al wel vaker gesteld zijn maar ik vroeg me af hoe het tikken van een redelijk lange e-mail de mensen afgaat op de iPhone. Al enkele jaren werk ik met Blackberry wat een geweldig toestel is om e-mails te tikken, maar het gebrek aan apps begint mij wat tegen te staan en ik mag mijn abonnement verlengen. Nu heb ik het typen op een Android-toestel geprobeerd (Samsung Galaxy) maar dat ging mij niet goed af.
Zie: http://iphoneaday.wordpre...glass-for-typing-process/
[ Voor 4% gewijzigd door hpt870 op 17-10-2011 12:55 ]
MBstatus van Hi is een leuke op. NOT
Die wil graag je locatie weten, maar laat je GPS aan staat als je de app afsluit. Ik begreep al niet waarom die steeds aan stond. Hup, wegermee!
Die wil graag je locatie weten, maar laat je GPS aan staat als je de app afsluit. Ik begreep al niet waarom die steeds aan stond. Hup, wegermee!
Kun je gewoon uitzetten in de algemene settings, is niet nodig om aan te laten staan. Zonder werkt ook primarinkel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 13:20:
MBstatus van Hi is een leuke op. NOT
Ik wil je niet meteen ongelijk geven maar bij Android is dit iig niet hetzelfde! Heb zelf Android en heb geen ervaring met iPhone. Bij mij synct hij contacten en agenda over en weer. Volgens de handleiding van Google. moet dit ook bij de iPhone gaan..rinkel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:47:
[...]
Contacten die op de telefoon zijn opgeslagen gaan niet naar gmail, helaas. Je moet ze dus opnieuw aanmaken, dit kan dan zowel op de telefoon als in gmail zelf. (bij Android werkt dit overigens hetzelfde).
Heeft de iPhone 4 8Gb nog steeds een IPS led scherm, of is dat nu vervangen door dezelfde schermen als de iPod Touch?
Ik heb ook een Android. Als je de contacten op de telefoon of sim opslaat, worden die niet gesynced met gmail, voorzover ik weet.Zanzarismo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 14:38:
[...]
Ik wil je niet meteen ongelijk geven maar bij Android is dit iig niet hetzelfde! Heb zelf Android en heb geen ervaring met iPhone. Bij mij synct hij contacten en agenda over en weer. Volgens de handleiding van Google. moet dit ook bij de iPhone gaan..
Dat kun je bij accounts en synchronisatie instellen mits je Android 2.0 of hoger hebt meen ik.rinkel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:35:
[...]
Ik heb ook een Android. Als je de contacten op de telefoon of sim opslaat, worden die niet gesynced met gmail, voorzover ik weet.
Ik zal ook is een keer een goed c.q. niet defectief toestel ontvangen. Na vorig jaar drie iPhone 4's omgewisseld te hebben voor nieuwe wegens 2x een defect in het scherm en 1x een defect de camera heeft nu ook mijn iPhone 4S een defect.
Vandaag verloor hij al 3 keer ontvangst met het Vodafone netwerk en soms is dan zelfs een reboot noodzakelijk. Samen met de snelle leegloop van de accu is dat geen pretje. Ik kan dus weer op en neer naar Oberhausen.
Vandaag verloor hij al 3 keer ontvangst met het Vodafone netwerk en soms is dan zelfs een reboot noodzakelijk. Samen met de snelle leegloop van de accu is dat geen pretje. Ik kan dus weer op en neer naar Oberhausen.
het Vodafone netwerk was vandaag in de achterhoek beroerd, ik weet niet waar jij vandaan komt? maar ze zijn momenteel bezig met een aantal onderhoudswerkzaamheden, waardoor het signaal drastisch laag is.Kevin1Bravo schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:41:
Ik zal ook is een keer een goed c.q. niet defectief toestel ontvangen. Na vorig jaar drie iPhone 4's omgewisseld te hebben voor nieuwe wegens 2x een defect in het scherm en 1x een defect de camera heeft nu ook mijn iPhone 4S een defect.
Echt overtuigend is het niet.hpt870 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:53:
[...]
Mijn ervaring is dat ik met de iphone in de liggende stand prima langere mails kan sturen. Staand vind ik het minder prettig, omdat het mij dan teveel inspanning kost om geen fouten te maken. Het kost toch wat tijd om een paar letters terug te bewegen met het vergrootglas. Als ik dus een pc of laptop in de buurt heb, dan geef ik er de voorkeur aan om daarop te typen. Let wel dit gaat puur om langere stukken.
Zie: http://iphoneaday.wordpre...glass-for-typing-process/
Hoe goed je het typen op de iPhone ook onder de knie hebt. Het typen op een BB zal altijd vele malen prettiger zijn (mijn mening). Vind de rest van een BB echter een stuk minder.CarbonCopy schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 23:38:
[...]
Echt overtuigend is het niet.Toch eens kijken of ik ergens een iPhone kan proberen hierom, anders wordt het toch weer een blackberry vrees ik.
Kan iemand mij vertellen waarom de witte iPhone een soort van gleufje boven de (oor)speaker heeft en de zwarte versie niet?
Dat is de proximity sensor. Heeft de zwarte ook, alleen valt het daar nauwelijks op door de zwarte kleur.Papa Hotel schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 08:50:
Kan iemand mij vertellen waarom de witte iPhone een soort van gleufje boven de (oor)speaker heeft en de zwarte versie niet?
Beste mensen,
ik ben van plan een iPhone 4/4S aan te schaffen, wil deze importeren uit Amerika.
Heb me al een beetje ingelezen maar kan het antwoord op de volgende vraag nog niet vinden.
Apple USA en Duitsland geven het volgende aan:
CDMA available only if iPhone 4S is sold and activated for use on a CDMA network., en
CDMA ist nur dann verfügbar, wenn das iPhone 4S für die Nutzung in einem CDMA Netzwerk verkauft und aktiviert wird.
Dit betekent dat CDMA alleen beschikbaar is als de iPhone er voor is ingesteld en verkocht?
Dit geldt overigens voor de 4 en voor de 4S.
Dit betekent ook dat in Nederland alleen het GSM netwerk beschikbaar is?
Gaat dit ten koste van de snelheid van 3G/3,5G, dus internet e.d.?
Verder las ik dat de 4S over de hele wereld gelijk is, dus dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen USA en Europa?
ik ben van plan een iPhone 4/4S aan te schaffen, wil deze importeren uit Amerika.
Heb me al een beetje ingelezen maar kan het antwoord op de volgende vraag nog niet vinden.
Apple USA en Duitsland geven het volgende aan:
CDMA available only if iPhone 4S is sold and activated for use on a CDMA network., en
CDMA ist nur dann verfügbar, wenn das iPhone 4S für die Nutzung in einem CDMA Netzwerk verkauft und aktiviert wird.
Dit betekent dat CDMA alleen beschikbaar is als de iPhone er voor is ingesteld en verkocht?
Verder las ik dat de 4S over de hele wereld gelijk is, dus dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen USA en Europa?
Voor de geinteresseerden. Ik heb mijn foto's uit mijn vorige reservekopie kunnen halen met een meesterlijk tooltje 'iPhone backup Extractor'. Met dit tooltje kun je je contactgegevens, smsjes, foto's, video's, notes etc etc allemaal uit je backup halen zonder deze te installeren op je iPhone.
iPhone kan beiden zodat er in de VS geen onderscheid meer is tussen CDMA (Verizon) en GSM (AT&T). Alleen GSM-netwerk gaat niet ten koste van snelheid, CDMA is gewoon een andere techniek van mobiele telefonie (zie link)gerjankappert schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:21:
Meesterlijk tooltje!!virtualJac schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:06:
Voor de geinteresseerden. Ik heb mijn foto's uit mijn vorige reservekopie kunnen halen met een meesterlijk tooltje 'iPhone backup Extractor'. Met dit tooltje kun je je contactgegevens, smsjes, foto's, video's, notes etc etc allemaal uit je backup halen zonder deze te installeren op je iPhone.
Waarvoor dank
Een andere die waarschijnlijk iedereen kent is "iPhoneBrowser" (al is het nut daarvan niet echt groot)
[ Voor 3% gewijzigd door rinkel op 18-10-2011 11:18 ]
Ik besef dat het waarschijnlijk vloeken in de kerk is, maar is er nou bijna niemand die die nieuwe iPhones een beetje, zeg maar... euh beetje veel heel erg duur vindt
.
Van de 10 duurste mobieltjes in de pricewatch zijn er 8 iPhones! Waaronder nog steeds de 3GS van twee jaar oud
. De nieuwe 4S breekt absoluut nieuwe records qua verkoopprijs.
Natuurlijk gaat een vergelijking tussen een €424 kostende 16Gb SGS2 met een €791 kostende 16Gb iPhone 4GS om onverklaarbare redenen blijkbaar niet op, maar de kostprijs van beide toestellen kan toch niet zo ver uit elkaar liggen? Sterker nog, puur hardwarematig biedt de SGS2 meer. Hoewel, ik ben de eerste om het toe te geven, dit voor de feitelijke werking niets uitmaakt.
Maar wat maakt Apple dan zo speciaal dat mensen er blijkbaar meer dan €350 meerprijs voor over hebben om zo'n ding te hebben? Want verkocht worden ze blijkbaar wel.
En voor de goede orde: ik heb zowel een iPhone (3GS) als Android (SGS/SGS2) gehad. Momenteel prefereer ik de laatste omdat ik het niet zo op Apples geslotenheid heb, maar functioneel heb ik weinig verschil tussen beide types kunnen ontdekken.

Van de 10 duurste mobieltjes in de pricewatch zijn er 8 iPhones! Waaronder nog steeds de 3GS van twee jaar oud
Natuurlijk gaat een vergelijking tussen een €424 kostende 16Gb SGS2 met een €791 kostende 16Gb iPhone 4GS om onverklaarbare redenen blijkbaar niet op, maar de kostprijs van beide toestellen kan toch niet zo ver uit elkaar liggen? Sterker nog, puur hardwarematig biedt de SGS2 meer. Hoewel, ik ben de eerste om het toe te geven, dit voor de feitelijke werking niets uitmaakt.
Maar wat maakt Apple dan zo speciaal dat mensen er blijkbaar meer dan €350 meerprijs voor over hebben om zo'n ding te hebben? Want verkocht worden ze blijkbaar wel.
En voor de goede orde: ik heb zowel een iPhone (3GS) als Android (SGS/SGS2) gehad. Momenteel prefereer ik de laatste omdat ik het niet zo op Apples geslotenheid heb, maar functioneel heb ik weinig verschil tussen beide types kunnen ontdekken.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik heb van 't weekend de iPhone 4 in handen gehad, net als de SGS2, en persoonlijk moet ik zeggen dan de iPhone degelijker aanvoelt.
Zoals al vaker gezegd is het puur een kwestie van 'smaak' volgens mij.
Hardwarematig liggen beide toestellen niet ver uit elkaar.
De iPhone ziet er ook gewoon mooier uit, al ben ik wel benieuwd naar de Prime.gerjankappert schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:09:
Ik heb van 't weekend de iPhone 4 in handen gehad, net als de SGS2, en persoonlijk moet ik zeggen dan de iPhone degelijker aanvoelt.
Het gaat toch helemaal niet om de hardware al zit er een quad core processor in met 256gb flash geheugen als de os er niet goed mee om gaat is het nog niets.NotSoSteady schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:10:
[...]
De iPhone ziet er ook gewoon mooier uit, al ben ik wel benieuwd naar de Prime.
Het is de software die het doet! Aan een snelle auto zonder wegligging heb je ook niets.
staat gewoon op de apple siteronwiel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:31:
Heeft de iPhone 4 8Gb nog steeds een IPS led scherm, of is dat nu vervangen door dezelfde schermen als de iPod Touch?
http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA
Eeuwenoude discussie. Bedenk in elk geval dat het niet (alleen) gaat om productiekosten. In de ontwikkeling van de software (die je gratis kunt updaten) en de hardware gaan veel meer kosten zitten. Bovendien worden prijzen niet gemaakt door de productie- en ontwikkelkosten, maar door de markt. Zie de woningmarkt bv. Mij kan het niks schelen wat het Apple kost om een telefoon te ontwikkelen en te maken. Als ik het de prijs waard vind, koop ik het en anders niet, net als bij alle andere producten. Winst is nou eenmaal de voornaamste doelstelling van een onderneming. Daar is niks bijzonders aan.alexbl69 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:56:
Ik besef dat het waarschijnlijk vloeken in de kerk is, maar is er nou bijna niemand die die nieuwe iPhones een beetje, zeg maar... euh beetje veel heel erg duur vindt.
Van de 10 duurste mobieltjes in de pricewatch zijn er 8 iPhones! Waaronder nog steeds de 3GS van twee jaar oud. De nieuwe 4S breekt absoluut nieuwe records qua verkoopprijs.
Ik lees hier over omgewisselde iPhone 4's dus mijn vraag leek me hier wel op z'n plaats. Mijn iPhone 4 heeft al maanden een vastzittende vergrendelknop. Erg vervelend want hij is vrijwel niet meer te vergrendelen en aan- en uitzetten is helemaal een ramp.
Mijn iPhone is van april dit jaar waardoor ik nog gewoon garantie heb. Wat ik erg vreemd vind is dat ik hiervoor bij mijn provider (Vodafone) moet zijn. Deze sturen hem volgens mij op naar Dynafix in Nuth waardoor ik hem weken kwijt ben en ook nog het risico loop dat hij niet gerepareerd wordt vanwege nep waterschade. Waarom kan ik de schade niet gewoon op Apple verhalen die het toestel gemaakt heeft? Een beetje service zou je toch wel verwachten bij een telefoon van 600 euro.
Hoe doen jullie dit? Gewoon toch naar Vodafone sturen? Of is er een andere mogelijkheid?
Mijn iPhone is van april dit jaar waardoor ik nog gewoon garantie heb. Wat ik erg vreemd vind is dat ik hiervoor bij mijn provider (Vodafone) moet zijn. Deze sturen hem volgens mij op naar Dynafix in Nuth waardoor ik hem weken kwijt ben en ook nog het risico loop dat hij niet gerepareerd wordt vanwege nep waterschade. Waarom kan ik de schade niet gewoon op Apple verhalen die het toestel gemaakt heeft? Een beetje service zou je toch wel verwachten bij een telefoon van 600 euro.
Hoe doen jullie dit? Gewoon toch naar Vodafone sturen? Of is er een andere mogelijkheid?
De verkoopprijzen waaraan jij refereert van de 4S (niet 4GS, die bestaat niet) slaan nergens op. Het toestel wordt simlock vrij door apple verkocht voor 629, wat nog steeds een klap meer is dan de SGS2 (die ook langer op de markt is). De prijzen die in de pricewatch staan zijn gewoon de goudzoekers onder de webshops die via grijze import een serie toestellen proberen af te zetten met mega-winsten.alexbl69 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:56:
Ik besef dat het waarschijnlijk vloeken in de kerk is, maar is er nou bijna niemand die die nieuwe iPhones een beetje, zeg maar... euh beetje veel heel erg duur vindt.
Van de 10 duurste mobieltjes in de pricewatch zijn er 8 iPhones! Waaronder nog steeds de 3GS van twee jaar oud. De nieuwe 4S breekt absoluut nieuwe records qua verkoopprijs.
Maak een afspraak bij de Genius Bar@ Apple Store Centro Oberhausen en je krijgt een gloednieuwe mee!!ZoRr0 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:53:
Ik lees hier over omgewisselde iPhone 4's dus mijn vraag leek me hier wel op z'n plaats. Mijn iPhone 4 heeft al maanden een vastzittende vergrendelknop. Erg vervelend want hij is vrijwel niet meer te vergrendelen en aan- en uitzetten is helemaal een ramp.
Volgens mij niet, hij geeft namelijk aan dat het toestel van Vodafone is. Ik kon hem in NL ook nergens heen sturen, kreeg hem van Lelieveld ook terug dat ik bij de provider moest zijn. Beetje vreemd terwijl ze gewoon simlock vrij zijn, maar die providers nemen die diensten af van andere centra's.dkawa schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
Maak een afspraak bij de Genius Bar@ Apple Store Centro Oberhausen en je krijgt een gloednieuwe mee!!
Om even terug te komen op mijn post hierboven, zou het iets uitmaken als ik een iPhone importeer?
Zou het dan een 'Amerikaanse' versie zijn of zijn alle versie's gelijk?
GSM of CMDA maakt dus niets uit als ik het goed begrijp? Het stukje op Wiki gaat ook over 2 en 3G op CMDA, dit zegt toch iets over de snelheid van dataverkeer?
Zou het dan een 'Amerikaanse' versie zijn of zijn alle versie's gelijk?
GSM of CMDA maakt dus niets uit als ik het goed begrijp? Het stukje op Wiki gaat ook over 2 en 3G op CMDA, dit zegt toch iets over de snelheid van dataverkeer?
Zo lang je geen 4S gekoppeld aan een Verizon abbo importeert gaat het goed. Deze worden namelijk vooringesteld op CDMA en dat werkt niet in Europa. Sprint en AT&T werken wel. Volgens mij worden er geen iPhones los verkocht in de VS.
GSM of CDMA maakt dus wel degelijk uit; de hardware zit beiden in de behuizing; er kan er maar 1 werkend zijn.
GSM of CDMA maakt dus wel degelijk uit; de hardware zit beiden in de behuizing; er kan er maar 1 werkend zijn.
Dit staat op de site van Apple: "Bovendien is iPhone 4S internationaal georiënteerd, zodat je hem vrijwel overal kunt gebruiken. Of je nu een gsm- of een CDMA-versie hebt, je kunt in 200 landen ter wereld gebruikmaken van het gsm-netwerk."loeberce schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:28:
Zo lang je geen 4S gekoppeld aan een Verizon abbo importeert gaat het goed. Deze worden namelijk vooringesteld op CDMA en dat werkt niet in Europa. Sprint en AT&T werken wel. Volgens mij worden er geen iPhones los verkocht in de VS.
Tenzij ze een simlock hebben, grote kans dat die uit de VS dat nu hebben
Ik zie hier geen bevestiging van IPS Led scherm?Greekmaster schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:41:
[...]
staat gewoon op de apple site
http://store.apple.com/nl/product/MD128?mco=MjU1NTYxNzA
Vraagje aan de mensen hier. Wat zal de richtprijs zijn voor de iPhone 4S in nederland simlock vrij? Ik zit nu te twijfelen om een iPhone 4 los te kopen of om te wachten voor een 4S... maar ik wil graag een iPhone tot volgend jaar omdat dan mijn abbonement verlengd kan worden en dan wil ik de 5 halen
Ommenabij t zelfde als in Duitsland gok ik (blijft een gok)
ik denk goedkoper dan in Duitsland. Volgens mij is het in Duitsland duurder vanwege een heffing voor geluidsdragers.
Zelf denk ik van 599, 699 en 799 euro
Zelf denk ik van 599, 699 en 799 euro
Weer een nieuwe "Yellowgate" te snel geproduceerde iPhones. Op het apple forum ook al een draadje hierover: LinkjeKlachten over gele tinten op iPhone 4S
Op het het gebruikersforum van Apple klagen enkele consumenten die een nieuwe iPhone 4S hebben gekocht over gele tinten op het scherm. 'Toen ik hem naast mijn oude iPhone 4 legde, merkte ik dat het scherm veel 'mooier' was op de oude iPhone', schrijft een klant onder de naam 'Snowglider'.
De man stelt dat het vooral opvalt bij de kleur wit, maar ook andere kleuren zien er wat wazig uit. Wanneer Snowglider vraagt of nog andere gebruikers ook het probleem ondervinden, volgen tientallen reactie's van iPhonegebruikers. 'Mijn 4S-scherm heeft minder contrast en het wit is geler vergeleken met mijn iPhone 4-scherm', is een van de antwoorden. 'De kleuren zijn minder levendig, en sommige zijn vrij vervaagd.'
Yellowgate
Het probleem werd al snel 'Yellowgate'. Het zou volgens sommigen te wijten zijn aan de lijm die wordt gebruikt om het scherm op zijn plaats te houden. 'Toen ik vorig jaar mijn iPhone 4 kreeg, had hij een gele tint', stelt gebruiker 'applegeekva'. 'Na ongeveer twee weken klaarde de tint op, en zagen de kleuren er normaal uit.'
Volgens applegeekva heeft de 4S te maken met hetzelfde euvel, dat zou voorkomen omdat de telefoons te snel na de assemblage worden verkocht. Het is niet de eerste keer dat Apple te maken krijgt met 'Yellowgate'. Technologiewebsite CNET merkt op dat hetzelfde probleem al voorkwam bij de 3GS, de iPad en de iPhone 4.
Een paar weken wachten zou het probleem dus moeten oplossen. Apple heeft nog niet officieel gereageerd op de klachten.
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken, met een potentiële aankoop in gedachten.
Elect a clown, expect a circus.
Hier ook geen last van een rare gele tint (ook niet als ik hem vergelijk met mijn iPhone 4 ). Trok deze bij de eerdere probleem toestellen ook niet weg na een bepaalde tijd?
Verder moet je niet kijken naar de prijzen in de Pricewatch als het om Apple producten gaat, er staan nog al wat webshops bij die nu al import verkopen en daar de hoofdprijs voor vragen (en krijgen).
De iPhone 3gs is 349,- nieuw op Apple.nl. de iPhone 4 is 499,- op apple.nl en de 4s wordt waarschijnlijk vanaf 599,-
Maakt trouwens voor de Applestore niet uit waar je het toestel gekocht hebt (Provider/winkel/marktplaats) zolang je Serienummer nog maar garantie heeft, ik ging met een franse Neverlock iPhone 4 naar een AppleStore in de VS en kreeg als ruiler gewoon een refurbished neverlock mee terug, is ook maar een kwestie van software natuurlijk.
Zo ken ik iemand die een 3gs had met T-mobile lock en deze werd na probleem constatering gewoon omgewisseld door een AppleStore (in parijs) voor een iPhone 3gs met T-mobile lock.
Dus je vind een SGS2 uit 2011 (of de 1 uit 2010) beter dan een 3GS uit 2009. Lijkt me niet meer dan logisch toch?alexbl69 schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:56:
Verder moet je niet kijken naar de prijzen in de Pricewatch als het om Apple producten gaat, er staan nog al wat webshops bij die nu al import verkopen en daar de hoofdprijs voor vragen (en krijgen).
De iPhone 3gs is 349,- nieuw op Apple.nl. de iPhone 4 is 499,- op apple.nl en de 4s wordt waarschijnlijk vanaf 599,-
Correctie, refurbished toestel welke er als nieuw uit ziet.dkawa schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
Maak een afspraak bij de Genius Bar@ Apple Store Centro Oberhausen en je krijgt een gloednieuwe mee!!
Maakt trouwens voor de Applestore niet uit waar je het toestel gekocht hebt (Provider/winkel/marktplaats) zolang je Serienummer nog maar garantie heeft, ik ging met een franse Neverlock iPhone 4 naar een AppleStore in de VS en kreeg als ruiler gewoon een refurbished neverlock mee terug, is ook maar een kwestie van software natuurlijk.
Zo ken ik iemand die een 3gs had met T-mobile lock en deze werd na probleem constatering gewoon omgewisseld door een AppleStore (in parijs) voor een iPhone 3gs met T-mobile lock.
Nou laten we dat niet hopen, het scherm uit de iPod touch is ondanks zijn resolutie beduidend minder dan het scherm uit een iPhone 4ronwiel schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:31:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hebben jullie een beetje inzicht in het dataverbuik op jullie iPhone? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde persoon hier ongeveer verbruikt per maand ivm het kiezen van een nieuw abonnement.
Zo rond de 700 a 800 MB per maand, thuis uiteraard altijd middels wifibartos88 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:13:
Hebben jullie een beetje inzicht in het dataverbuik op jullie iPhone? Ik ben benieuwd wat de gemiddelde persoon hier ongeveer verbruikt per maand ivm het kiezen van een nieuw abonnement.
Heb die kpn app erop gezet om het ff in de gaten te houden.bartos88 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:13:
Ik zit veel op wifi dus dan valt het wel mee
Pffff krijg met geen mogelijkheid IOS 5 op mijn 3GS old bootrom met ios 4.3.5 jb...
Krijg error 11, 2005, 3194 allemaal verschillende
heb ook met tinyumbrella geprobeerd.. iemand ideeën?
4.3.3 erop gezet
werkte wel.. en nu maar es updaten naar 5 dan..
Krijg error 11, 2005, 3194 allemaal verschillende
heb ook met tinyumbrella geprobeerd.. iemand ideeën?
4.3.3 erop gezet
[ Voor 16% gewijzigd door Rohit op 19-10-2011 16:39 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Gemiddeld 200MB per maand.bartos88 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:13:
Zijn er nog mensen die bepaalde navigatie software kunnen aan of afraden? Ik twijfel nu tussen aanschaf van TomTom en Copilot Live premium (vanwege release iOS met korting, nu 40,- voor heel EU). Iemand die beide getest heeft en een duidelijke voorkeur heeft?
Ik heb TomTom op de iPhone en Navigon op Android.
Navigon ziet er wat mooier uit, maar de bediening van Tomtom is beter.
Waar ik behoorlijk van onder de indruk ben is HD traffic, je moet er echter wel 29 euro per jaar voor neertellen.
Op dit moment is er een probleem met in-app betalingen bij tomtom (begreep ik na een telefoontje) na de update naar iOs5 heb ik geen HD traffic meer. Dit probleem zou met n update van Tomtom aan t einde van de week verholpen moeten zijn.
Navigon ziet er wat mooier uit, maar de bediening van Tomtom is beter.
Waar ik behoorlijk van onder de indruk ben is HD traffic, je moet er echter wel 29 euro per jaar voor neertellen.
Op dit moment is er een probleem met in-app betalingen bij tomtom (begreep ik na een telefoontje) na de update naar iOs5 heb ik geen HD traffic meer. Dit probleem zou met n update van Tomtom aan t einde van de week verholpen moeten zijn.
Thanks. Hebben we het dan over vooral email,whatsapp,nieuws/weer,beetje browsen? Of doe jij er nog speciale dingen mee? Ik zit te twijfelen tussen 500MB en 1GBfreekweb schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:17:
[...]
Zo rond de 700 a 800 MB per maand, thuis uiteraard altijd middels wifi
Dan heb ik het inderdaad alleen over email,whatsapp,nieuws/weer,en een beetje browsen. Al het netwerk intensive doe ik gewoon via mn wifi@homebartos88 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Thanks. Hebben we het dan over vooral email,whatsapp,nieuws/weer,beetje browsen? Of doe jij er nog speciale dingen mee? Ik zit te twijfelen tussen 500MB en 1GB
[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 19-10-2011 18:16 ]
Ik kom bij normaal dagelijks gebruik nooit boven de 200Mb per maandfreekweb schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:16:
[...]
Dan heb ik het inderdaad alleen over email,whatsapp,nieuws/weer,en een beetje browsen. Al het netwerk intensive doe ik gewoon via mn wifi@home500MB bij gewoon dagelijk gebruik zit je zo aan imo....
Ik doe alles, facebook, 1x per uur e-mail, WhatsApp, alle apps op push of fetch. Behalve YouTube kijken (op een enkele keer na)
Hmm, heb net even mijn dataverbruik uit oude vodafone rekeningen gehaald (ze tonen het verbruik per sessie, maar geen totaal per maand...), en ik zat ook meestal wel onder de 500MB, maar ook af en toe er wat overheen. Ik kan me voorstellen dat als ik een iPhone 4 of 4S koop dat ik dan juist meer ga verbruiken vanwege alle leuke apps en icloud enzo. Ik denk dat ik dan toch voor het 1G limiet moet gaan 
Nog een kort vraagje: kan een specifiek iphone abonnement van tmobile of vodafone ook gewoon gebruikt worden in andere toestellen (blackberry). Of checkt de provider op een of andere manier wat voor telefoon er verbinding maakt?
Nog een kort vraagje: kan een specifiek iphone abonnement van tmobile of vodafone ook gewoon gebruikt worden in andere toestellen (blackberry). Of checkt de provider op een of andere manier wat voor telefoon er verbinding maakt?
Bij t-mobile is geen specifiek iPhone abonnement meer. Enige uitzondering is visual Voicemail.
Anoniem: 426626
Hallo allemaal,
ik vraag mij het volgende af: op mn laptop gebruik ik ccleaner om alle oude troep te verwijderen. Bestaat zoiets ook voor de Iphone?
Thanks!!!!!
@Mini Poeper Hahaha weer wat geleerd! Bedankt!
ik vraag mij het volgende af: op mn laptop gebruik ik ccleaner om alle oude troep te verwijderen. Bestaat zoiets ook voor de Iphone?

Thanks!!!!!
@Mini Poeper Hahaha weer wat geleerd! Bedankt!
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 426626 op 20-10-2011 00:02 ]
Je laptop is Windows...? iPhone is iOS, afgeleide van OS X. Beiden zijn gebaseerd op UNIX.
Geen tooltjes nodig dus...
Hoewel Mini Poeper ook CCleaner gebruikt op zijn iMac
Geen tooltjes nodig dus...
Hoewel Mini Poeper ook CCleaner gebruikt op zijn iMac

Nou, mijn iPhone 4S heeft het wel geteld één dag goed gedaan. Nu ineens herkent hij mijn simkaart niet meer. Ik heb al vanalles geprobeerd. De simkaart is wel zelf geknipt dus morgen maar een andere halen en hopen dat het probleem dan is opgelost. Tja en anders...
Ik zie kon wel een android topic over whatsapp vinden maar geen iPhone topic, dus ik denk dat ik het dan maar hier moet posten.
Is er een mogelijkheid om foto's en video's die gestuurd zijn via whatsapp van een iphone te halen? Ik neem aan dat hij de toch ergens moet opslaan. Ik dit geval is het gesprek in whatsapp al verwijdert maar dat bevatte een filmpje die ik graag terug wil hebben.
Bij een android toestel weet ik dat ze ergens op de Sd kaart worden opgeslagen en dat je via een filemanager er zo bij kan. (hoewel ik niet weet of dit nog kan als ik Whatsapp het gesprek is verwijdert) IS dit ook mogelijk op een iphone?
Is er een mogelijkheid om foto's en video's die gestuurd zijn via whatsapp van een iphone te halen? Ik neem aan dat hij de toch ergens moet opslaan. Ik dit geval is het gesprek in whatsapp al verwijdert maar dat bevatte een filmpje die ik graag terug wil hebben.
Bij een android toestel weet ik dat ze ergens op de Sd kaart worden opgeslagen en dat je via een filemanager er zo bij kan. (hoewel ik niet weet of dit nog kan als ik Whatsapp het gesprek is verwijdert) IS dit ook mogelijk op een iphone?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 3
[iPhone] Levertijden - deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.