Gisteren voor €85 een 1,5 jaar oude Galaxy Nexus gescoord voor mijn zusje. (Nu krijg ik haar lg l3 waar ik lekker mee kan kl**ten

.
In eerste instantie leek hij iets trager dan mijn Nexus 4, ik dacht dat het tussen mijn oren zat maar dat is niet zo, hij is echt een haartje trager maar in principe lekker vlot, alleen de framerate in games is merkbaar een stuk lager dan op mijn Nexus 4.
Lekker snelle telefoon voor haar, ik zat dat ding helemaal vannacht voor haar innte stellen, ik moet wel zeggen dat de kleuren van AMOLED mij net als bij de S3 niet bevallen, veel te flets vergeleken met Nexus 4, bij films wel mooi voor de rest niet.
Wat mij wel opviel is dat op 1 punt hij wel beter is dan mijn Nexus 4, als ik een locatie in google maps zoek doet de Galaxy Nexus dat een stuk sneller dan mijn Nexus 4, verder is de batterij duur rampzalig (2 uur en 20 minuten onscreen en nog 9% accu over) maar de batterij is ook best oud, al valt het alsnog tegen dus ik denk dat als de 4.4 uitkomt (hopelijk ook voor de Galaxy Nexus, die kan het met gemak aan) dat die probleem opgelost is, anders zet ik een mod of 4.2.2 erop.
Wel grappig de eigenaar dacht dat het een Galaxy Nexus S was, en mensen die op de advertentie reageerden dus ook, vandaar dat ze minder wilden bieden dan 75 euro, uiteindelijk bood iemand hem 70 euro maar omdat ik wel meteen doorhad dat het geen S maar Galaxy Nexus is nam ik hem voor €85 mee, mooi meegenomen want de toestel ziet er als nieuw uit.