Nog wat zaken die me opgevallen zijn bij 4.2. Het jaartal wordt niet langer weergegeven in het notificatiescherm, je kan niet langer de unlock knop naar rechts sliden om naar de camera te gaan vanuit het lockscreen hiervoor moet je nu de rechter rand van het scherm naar links swipen, het nieuwe camera icoon vind ik minder dan het oude icoon:
Verder is de interface van de nieuwe klok app niet bepaald een verbetering, als de achtergrond transparant was geweest had het al beter geweest en ook begrijp ik de rode accenten niet, dat had toch gewoon cyaan moeten zijn net als de rest van de interface? Nu staat er links bovenaan instellingen of wekkers in het rood
De toegevoegde features, zoals een countdown timer en een stopwatch zijn daarentegen wel een welkome toevoeging. De standaard "swype" functie bij het toetsenbord werkt ook erg fijn en de camera interface vind ik ook een verbetering samen met de toegevoegde "photo sphere" optie.
[
Voor 8% gewijzigd door
Laguna op 22-11-2012 09:08
]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H