Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Timmy269 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:04:
Ik heb hier gelezen dat de GN nog een tweetal jaar een update krijgt, maar wat dan? Ik ga geen 300 euro uitgeven aan een smartphone om hem maar 2 jaar te kunnen gebruiken. Ik heb nu mijn Nokia-gsmeke 7 jaar gebruikt, om maar een idee te geven dat ik niet dikwijls van gsm verander.
Je telefoon verpulvert niet automatisch na die 2 jaar, hoor.
Hoevaak heb je het OS geupdate van je Nokia GSM in die 7 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 17:44
Smultie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:11:
[...]

Je telefoon verpulvert niet automatisch na die 2 jaar, hoor.
Hoevaak heb je het OS geupdate van je Nokia GSM in die 7 jaar?
1 keer maar, dan nog in het begin toen ik hem pas gekocht heb. Maar de de smarphone werkt met apps en ik zou niet willen dat er na die 2 jaar niets meer te vinden is voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Timmy269 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 14:16:
[...]

1 keer maar, dan nog in het begin toen ik hem pas gekocht heb. Maar de de smarphone werkt met apps en ik zou niet willen dat er na die 2 jaar niets meer te vinden is voor deze.
Android 2.3 is ook al bijna 2 jaar oud, en daar draait het merendeel van de Android-community nog steeds op. Tevens draaien (bijna?) alle apps op 2.3.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7e/Android_historical_version_distribution.png

De Galaxy Nexus valt onder Jellybean nu.

[ Voor 16% gewijzigd door Smultie op 20-11-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je voor maximale updates gaat kan je nog steeds het beste een nexus kopen, ook al is het dan "maar" 2 jaar. Wel kan je uiteraard beter voor de nieuwe nexus 4 gaan, heeft al weer bijna een jaar voorsprong op de GN.

Maar als je de nexus nu in zijn prijs/spec klasse bekijkt zal je met de nexus ook het beste af zijn met updates

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net Holo Locker van Mobint software geïnstalleerd.
Zorgt ervoor dat je het oude Jelly Bean lockscreen weer terughebt, zonder de lelijke widgetranden en onaantrekkelijke klok.

Ik ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:22
disturbedmind schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:19:
Ik ben wel blij dat 4.2 nog niet OTA wordt gepushed naar de yakju telefoons als je dit leest: http://www.androidpolice....g-googles-newest-release/
Ik heb van geen van deze issues last tot zover.. Winning :+

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maardiweb schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:22:
[...]

Ik heb van geen van deze issues last tot zover.. Winning :+
zelfs niet de december bug (people app only, bv bij verjaardag)?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb ook totaal geen issues. Draait top hier, en maak heel veel gebruik van bluetooth als ik in de auto zit, werkt prima hier

En ik heb geen verjaardagen van babies die volgende maand geboren moeten worden in de people app toegevoegd.
Sowieso gebruik ik die niet :)
Maar wel ff gechecked, en idd ontbreekt december 2012

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 21:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:22
Prulleman schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:27:
[...]

zelfs niet de december bug (people app only, bv bij verjaardag)?
Nee. Dat probleem heb je ook alleen maar op het moment dat je iemands verjaardag toe wil voegen. De agenda werkt wel prima en ik kan gewoon afspraken maken in december. Ook verjaardagen van mensen in december worden gewoon netjes weergegeven, dus deze bug beperkt zich louter tot het toevoegen van verjaardagen in de people app, kan ik mee leven :+

@laserboy.. Dafuq?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.2 wordt inmiddels aan mij yakju toestel aangeboden, alleen ff geen lader in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 21:52
Inderdaad, je leest het goed, ik heb zojuist de OTA-update voor Android 4.2 mogen ontvangen. https://www.dropbox.com/s...2012-11-20%2021.11.34.png

En check de officiële link: https://developers.google.com/android/nexus/images#yakju

[ Voor 20% gewijzigd door laserboy op 20-11-2012 21:37 . Reden: Foutieve url. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

dropbox geeft een 403 error, Laserboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:39

Nikeo

Jawelles

Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/IMG-20121120-WA0010.jpg
Maat van me krijgt net zijn 4.2 update binnen nadat hij zich al een paar uur afvroeg wat dat icoontje bovenin toch betekende. Yakju. Grootte wijkt af van wat ik dacht en hoorde dat hij zou zijn. Nou ja, maakt ook niks uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Nikeo op 20-11-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-10 23:02

Bob

Officiële link:
https://developers.google.com/android/nexus/images#yakju

Zelf krijg ik 'm nog niet binnen :(

[ Voor 21% gewijzigd door Bob op 20-11-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Net geinstalleerd! Voor het eerst in mijn Android geschiedenis dat ik even twee keer moest nadenken of ik deze update wel wou hebben (gezien al de bugs).

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppiimm123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:48
Ik heb net ook een melding gekregen. Hij is nu aan het installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Heb al Takyu 4.2 gehad, maar ben nu weer terug op Yakju 4.1.2 en ik wacht ook nog even met de OTA. Rabobank en met name Lotus Traveler (e-mail op het werk) zijn nog grote struikelblokken voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Heeft de ABN app ook problemen met 4.2?

Dan w8 ik namelijk ook mocht ik m binnen krijgen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Moet zeggen, het gaat allemaal nog vlotter dan 4.1.2

Voor alsnog ben it blij dat ik 'em heb geinstalleerd, mischien zijn sommige bugs eruit gehaald in deze versie (tov takju).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 13:34
tip (voor hen waar het nog niet lukt): EERST de datum een maandje vooruit EN DAN de bekende clear data in google services framework doet wonderen! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door retspan op 20-11-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Heb gewoon geupdate, ongeacht de problemen die mensen ondervinden. Vermoedelijk komt binnen afzienbare tijd wel een update of fix beschikbaar die het overschot van deze problemen zal oplossen. Zelfde geldt voor apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

retspan schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:43:
tip (voor hen waar het nog niet lukt): EERST de datum een maandje vooruit EN DAN de bekende clear data in google services framework doet wonderen! ;)
Helpt hier niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 16:46

Phntm

Tlingelingeling

Ja, inderdaad. Het is ook al eerder gemeld dat het niet werkte. Ik heb het naarste probleem dat mijn telefoon geen 100% charge meer bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
Probeer anders 'ns eerst 5+ maal een clear data (framework) en een check voor update, dan de datum vooruit, weer clear data en dan weer check update. Hier heeft het alleszins geholpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Vis schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:00:

Hier werkt de ABN app gewoon nog! (iig inloggen en rekeningen bekijken, overboeken mag je naar mij proberen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Phntm schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:44:
[...]

Ja, inderdaad. Het is ook al eerder gemeld dat het niet werkte. Ik heb het naarste probleem dat mijn telefoon geen 100% charge meer bereikt.
Net de datum naar december gezet, cache gecleared en gezocht naar updates: meteen raak. Daarvoor een paar keer met de datum van vandaag geprobeerd, maar er kwam geen update :) Kan toeval zijn, want n = 1 ;)

Mijn vriendin had gisteravond al de 4.2-update en bij haar werkt de Rabobank-app nog prima. Wat zou er niet aan werken?

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 21-11-2012 08:08 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Grrrrrene schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:08:
[...]

Net de datum naar december gezet, cache gecleared en gezocht naar updates: meteen raak. Daarvoor een paar keer met de datum van vandaag geprobeerd, maar er kwam geen update :) Kan toeval zijn, want n = 1 ;)

Mijn vriendin had gisteravond al de 4.2-update en bij haar werkt de Rabobank-app nog prima. Wat zou er niet aan werken?
Toestelregistratie zou verloren gaan en je zou bij iedere keer dat je de app opstart, weer gevraagd worden om je toestel opnieuw te registreren. Is dit bij de OTA update niet het geval? Tot nu toe zijn het volgens mij vooral de mensen die de 4.2 update handmatig geïnstalleerd hebben, die hier tegenaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ah, ze heeft het 1x geprobeerd en moest zich idd opnieuw aanmelden.

Ik heb het net ook geprobeerd en inderdaad: de toestelregistratie is na volledig afsluiten (dus niet op huisje drukken) inderdaad weg. Zal snel gefixt worden, hoop ik :) Voorlopig moet ik de app maar niet afsluiten dan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 21-11-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Grrrrrene schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:27:
Ah, ze heeft het 1x geprobeerd en moest zich idd opnieuw aanmelden.

Ik heb het net ook geprobeerd en inderdaad: de toestelregistratie is na volledig afsluiten (dus niet op huisje drukken) inderdaad weg. Zal snel gefixt worden, hoop ik :)
Ik hoop het ook, maar reken er niet op. De vorige keer (4.0 -> 4.1) duurde het ook heel lang voordat de Rabobank met een update kwam. Gezien ook de vele meldingen van bugs in JB 4.2, wacht ik nog wel even met de upgrade.

[ Voor 17% gewijzigd door Stamgastje op 21-11-2012 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht ook nog even met de update naar 4.2
Ik gebruik Rabobank bankieren vaak (vooral rond het eind van de maand ;) )
Als ik alles gespaard / betaald heb doe ik de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat werkt er niet aan de rabobank app?
Saldo e.d. werkt prima hier, heb nog geen betalingen gedaan.

edit,
Na een reboot moet ik idd weer opnieuw registreren

[ Voor 23% gewijzigd door cypher21 op 21-11-2012 09:24 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
cypher21 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:20:
Wat werkt er niet aan de rabobank app?
Saldo e.d. werkt prima hier, heb nog geen betalingen gedaan.
Sluit de applicatie maar eens helemaal af en start 'm opnieuw op.
Dan moet je opnieuw je toestel registreren (met Random Reader dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 08:17
Sinds vorige week de update, tot gisteren geen problemen gehad alleen deze morgen waren plots al mijn APN-settings weg. Na reboot stonden ze er weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 04-10 16:46

Phntm

Tlingelingeling

Iedereen hier staat te popelen om 4.2 te krijgen, ik loop nog rond met 4.1.2 maar dat is ook omdat ik een custom rom gebruik. Ik wacht nu op een release met 4.2 van de developers. Ik hoop dat ze dan tenminste bij ons wel December nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:43
Gister na het kijken van een film kwam tie zelf met de update, geen Framework grapjes deze keer. Leuke nieuwe foto-tools. Jammer dat de HDR niet beschikbaar is bij de galaxy Nexus. Waarom zou dat zijn?

Nu is het zoeken naar de perfecte homescreen-widget app (worden deze al gemaakt behalve door google zelf? ik geloof dat de api al wel uit is) die op 1 schermpje de laatste updates van je kalender, email, en sms kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:24
Gisteravond mijn Galaxy Nexus geupdate, ik ondervindt nog geen problemen met mijn toestel en gebruikte apps. Ik moet wel zeggen dat ik het lock screen super lelijk vind: de dikgedrukte uren en de randjes van de screens naast het hoofdveld stoor ik me nu al aan. Ik kwam op XDA wel deze tool tegen: Lockscreen Privacy. Works like a charm, maar heeft wel beheerdersrechten nodig. Dat vind ik dan weer minder.

[ Voor 3% gewijzigd door SePtiCTaNk op 21-11-2012 10:05 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

MaffeMaarten schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:58:
Gister na het kijken van een film kwam tie zelf met de update, geen Framework grapjes deze keer. Leuke nieuwe foto-tools. Jammer dat de HDR niet beschikbaar is bij de galaxy Nexus. Waarom zou dat zijn?

Nu is het zoeken naar de perfecte homescreen-widget app (worden deze al gemaakt behalve door google zelf? ik geloof dat de api al wel uit is) die op 1 schermpje de laatste updates van je kalender, email, en sms kan geven.
Ik wist niet dat 4.2 HDR als optie had? Heb er nergens iets over gelezen. Gelukkig zijn er genoeg HDR apps te downloaden.
die op 1 schermpje de laatste updates van je kalender, email, en sms kan geven.
Executive Assistant +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 22:03
Vis schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 22:00:

had het wel.
kwamen zeer snel met een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
quartex schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:04:
[...]

Ik wist niet dat 4.2 HDR als optie had? Heb er nergens iets over gelezen. Gelukkig zijn er genoeg HDR apps te downloaden.

[...]

Executive Assistant +
Volgens mij is dat ook alleen voor de Nexus 4 gepromoot. Misschien dat het toch een camera-eigenschap is, dat die als het ware in RAW wordt uitgelezen in meer dan 8 bits per kleurkanaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
quartex schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:04:
[...]

Was aangekondigd als funcite van 4.2 naar mijn weten. Bijvoorbeeld hier: http://www.wired.com/gadg...n-android-4-2-jelly-bean/
Dankjewel! zoiets inderdaad. Maar dan niet als lockscreenvervanger maar als nieuwe style lockscreen-widget (of is dit dat? zo te zien niet).
Ik vind het namelijk wel prettig om een gesture-lock te bebruiken.

--edit--
Ik lees net dat ik in mijn oorsprokelijke post het over een homescreen-widget had, ipv een lockscreenwidget, dan was het inderdaad een goed antwoord ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MaffeMaarten op 21-11-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 12:54
Net ook de update gedaan met adb sideload. Opvallend dat de december bug er gewoon in zit.. Wacht dan even een dagje en fix het zou je zeggen.

Voor de rest vind ik de widgets wel handig op het lock scherm, maar moet ik nog erg wennen aan de uitwerking van dit ehm concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:32
Gisteravond ook de OTA update ontvangen. Scherm waar je je SIM unlock code moet invoeren ziet er een stuk beter uit (al zal je dit scherm zelden zien). Maand december ontbreekt inderdaad en verder vind ik de aan/uit knop minder responsive. Voorheen ging het scherm instant aan of uit na het indrukken, maar nu zit er een lichte vertraging in (waarschijnlijk door de veranderingen bij het lockscreen).

Verder kan er nog een hoop verbeterd worden aan het quick settings scherm: inconsistentie qua acties, een wat mij betreft nutteloze link naar je eigen contact card en geen mogelijk tot aanpassen van dit scherm.

EDIT: Overigens ik was in de veronderstelling dat je met 4.2 ook pinch-to-zoom kon gebruiken bij de Gmail app? Dit werkt echter niet bij mij..

[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 21-11-2012 12:40 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Lees hier toch wel een hoop problemen over android 4.2, misschien toch nog maar even wachten met updaten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:01
Laguna schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:34:
EDIT: Overigens ik was in de veronderstelling dat je met 4.2 ook pinch-to-zoom kon gebruiken bij de Gmail app? Dit werkt echter niet bij mij..
klopt, moet je nog wel even aanzetten in instellingen van de app.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biest
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 18:34
Zijn er al Belgen die de OTA ontvangen hebben?
(datum change/clear framework doet hier voorlopig zijn ding nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Ben erg tevreden over deze update. Het ziet er naar uit dat de bugs die takju, n4 & n7 users hadden niet in 'onze' versie zitten of er uit zijn gehaald. (nahja, behalve de december bug dan :P )

Alles gaat ontzettend smooth tov 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:10
4.2 werkt super! heb 't nu al een week.
de bekende bugs die n4 en n7 hebben hebben wij niet nee

behalve de december bug zijn er nog geen gevonden op de gNexus
AL heb ik wel problemen met mijn bluetooth die ik niet meer kan gebruiken ivp een infinite loop waarin die vast zit :S
Maar weet niet of dat door de combi van mijn laptop-gnexus komt, of droid 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

biest schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:53:
Zijn er al Belgen die de OTA ontvangen hebben?
(datum change/clear framework doet hier voorlopig zijn ding nog niet).
Ik ni, ik heb 'm deze voormiddag manueel geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:07
Grrrrrene schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:08:
[...]

Maak daar maar n = 2 van ;) Datum een maand vooruit gezet, en ik heb hem ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

hostname schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:14:
[...]

Maak daar maar n = 2 van ;) Datum een maand vooruit gezet, en ik heb hem ook binnen.
lol, dit werkt echt. Hele dag proberen met cache e.d maar geen update. Zet nu net de datum naar december en bam update _/-\o_

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Bij mij werkt die truc niet.. En ja ik heb yakju

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

biest schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:53:
Zijn er al Belgen die de OTA ontvangen hebben? (datum change/clear framework doet hier voorlopig zijn ding nog niet).
Nope. Komt ong. een tweetal weken later dan Holland. Gewoon wat geduld hebben, klooien met de cache enzo is de moeite niet waard.

[ Voor 0% gewijzigd door kristo op 21-11-2012 20:49 . Reden: Juistere info ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 17:22
Hier werkt de datum/cache truc ook niet. Dan nog maar even geduld. Heb destijds zelf yakyu 4.1.2 erop gezet (had yakyuxw). Telefoon is nog wel unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Laatst online: 04-10 10:28
kristo schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:29:
[...]

Nope. Komt ong. een tweetal weken later dan Holland. Gewoon wat geduld hebben, klooien met de cache enzo is de moeite niet waard.
Ik heb gisteren rond een uur of 11 de update gehad. Ik heb het cache 3 keer moeten clearen voordat ik de update kreeg. Ik gebruik Proximus. Dus ja je kunt hem in Belgie ook al krijgen.
Overigens heb ik besloten de factory image erop te zetten en van scratch opnieuw te beginnen. Vanavond maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Maak aub een update-topic aan als daar behoefte aan is, dit topic is alleen bedoeld voor het toestel zelf.

Maak gebruik van [Google Galaxy Nexus] - JB updatetopic voor het bespreken van de update.

Posts als "Ik heb hem al!!11!" en "Ik heb hem nog niet/ heb jij hem al/ die truck werkt bij mij wel/niet" worden uit dit topic verwijderd.

[ Voor 19% gewijzigd door janvanduschoten op 21-11-2012 14:45 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
Sinds de update naar 4.2, gisteravond gedownload, trilt m'n telefoon wanneer ik een e-mail ontvang. Wanneer ik kijk bij instellingen (naam@gmail.com), staat er in het submenu "geluid en trillen" bij de optie trillen ''nooit'', maar toch trilt-ie. Is dit meer mensen reeds opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Prev schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:56:
Sinds de update naar 4.2, gisteravond gedownload, trilt m'n telefoon wanneer ik een e-mail ontvang. Wanneer ik kijk bij instellingen (naam@gmail.com), staat er in het submenu "geluid en trillen" bij de optie trillen ''nooit'', maar toch trilt-ie. Is dit meer mensen reeds opgevallen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Is er een manier om te verifiëren of Cell Broadcast nu inderdaad aan staat? Het zou geïntegreerd moeten zijn, echter is het settingsmenu niet aanwezig.
Ik verwacht niet direct een ramp, maar het is toch een feature die ik aan wil hebben.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ook maar ik kwam er achter dat de toestemmingen van lightflow waren uitgezet na de update naar 4.2. Ik heb zodoende lightflow opnieuw ingesteld en de vereiste toestemmingen gegeven (instellingen-toegankelijkheid en dan lightflow weer aanzetten) en nu is het ongewenst trillen weer weg. Krijg weer als 'vanouds' alleen een wit ledlampje als ik een mailtje binnen krijg. Bij geluid aan hoor ik het notificatiegeluidje zonder trilling, bij trilstand en stil alleen de led.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:34:
[....]een wat mij betreft nutteloze link naar je eigen contact card [...]
Zou die link nut kunnen krijgen bij een tablet met meerdere accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Loekie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:13:
Is er een manier om te verifiëren of Cell Broadcast nu inderdaad aan staat? Het zou geïntegreerd moeten zijn, echter is het settingsmenu niet aanwezig.
Ik verwacht niet direct een ramp, maar het is toch een feature die ik aan wil hebben.
Ik zou het niet slecht vinden als ze dit net als de sirenes elke eerste van de maand zouden testen.
Dat weet inieder geval iedereen hoe zo'n berichtje eruit ziet en of hun telefoon dit wel of niet ondersteund.

In ons geval denk ik dat je er helaas vanuit kan gaan dat het er niet in zit. Als "cell broadcast" er in zou zitten had ik wel een menutje verwacht. Al is het maar om de kanalen te kiezen die je wilt ontvangen. Ik had het wel leuk gevonden.

Zend vodafone nog steeds de regiocode uit van het gebied waar je op dat moment bent? Ik had vroeger altijd "Regio 0164" in het scherm van m'n SONY CMD CD5 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-10 13:12

4play

-Nintendo- fan

Ik heb sinds gisteren ook de 4.2 update ik heb het gewoon via de bootloader eropgezet niet via de OTA.
Ik vindt het best een lekkere update maar ik zou het waarderen als ik de widgeds kon uitzetten in het lockscreen. Ik gebruik ze niet en vindt ze alleen maar lastig als ik mijn ontgrendel patroon wil tekenen.

De nieuwe letters onder de ikoontjes vindt ik dan wel weer heel mooi en rustig. Ook ben ik persoonlijk erg in mijn nopjes met kleine dingen zoals de letters bij het intoetsen van je sim unlock code. Dat ziet er erg mooi uit.

De nieuwe klok app vindt ik dan weer wat vreemd die past niet helemaal in het geheel naar mijn inzicht.

En het drop down menu is IMHO wat zinloos als je het zo blijft, maar al met al een goede point update.

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:19
4play schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:24:
Ik heb sinds gisteren ook de 4.2 update ik heb het gewoon via de bootloader eropgezet niet via de OTA.
Ik vindt het best een lekkere update maar ik zou het waarderen als ik de widgeds kon uitzetten in het lockscreen. Ik gebruik ze niet en vindt ze alleen maar lastig als ik mijn ontgrendel patroon wil tekenen.

De nieuwe letters onder de ikoontjes vindt ik dan wel weer heel mooi en rustig. Ook ben ik persoonlijk erg in mijn nopjes met kleine dingen zoals de letters bij het intoetsen van je sim unlock code. Dat ziet er erg mooi uit.

De nieuwe klok app vindt ik dan weer wat vreemd die past niet helemaal in het geheel naar mijn inzicht.

En het drop down menu is IMHO wat zinloos als je het zo blijft, maar al met al een goede point update.
Je kan die widgets gewoon verwijderen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
kristo schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:29:
[...]

Negative, OTA werkt ook in België, sinds gisteren toch tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Loekie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:51:
[...]

klopt, moet je nog wel even aanzetten in instellingen van de app.
Thx! Dat had wat mij betreft wel standaard aan mogen staan, eindelijk normaal mail bekijken :)
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:45:
[...]

Zou die link nut kunnen krijgen bij een tablet met meerdere accounts?
Natuurlijk, maar dat neemt niet weg dat het vrij nutteloos is op een telefoon die over het algemeen niet gedeeld wordt.

Zijn er trouwens nog meer mensen die de vertraging hebben gemerkt bij het in-/uitschakelen van het scherm bij gebruik van de power knop tov 4.1.2?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:03
Laguna schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:12:
Zijn er trouwens nog meer mensen die de vertraging hebben gemerkt bij het in-/uitschakelen van het scherm bij gebruik van de power knop tov 4.1.2?
Schijnt dat die vertraging van de power knop komt door de widgets op het lockscreen. Snap niet dat die widgets niet gewoon uit te schakelen zijn. Voegt imho weinig toe, zeker in deze beperkte mate qua aantal die er beschikbaar zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door cordonbleu op 21-11-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Laguna schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:12:
Yup :(

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 03-10 21:23
cordonbleu schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:59:
[...]

Schijnt dat die vertraging van de power knop komt door de widgets op het lockscreen. Snap niet dat die widgets niet gewoon uit te schakelen zijn. Voegt imho weinig toe, zeker in deze beperkte mate qua aantal die er beschikbaar zijn.
Kan wel, met de app lockscreen policy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de OTA ook ontvangen. Alleen WhatsApp doet het niet meer. Heeft iemand hier ook last van?
Eerst gaf hij aan dat deze versie te oud was. En toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu zegt ie dat ik niet kan verbinden met internet.... En ja ik stuur dit gewoon met me telefoon dus ik heb verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Laatst online: 03-10 22:03
dit word ook al in blogs genoemd
ze noemen het bugs

het lijkt erop dat deze android versie niet goed doordacht is, helaas.
hopelijk fixen ze het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 03-10 21:23
Geen probleem hier met whatsapp, heb deze update niet OTA, maar via de toolkit erop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een probleem met mijn scherm. Als ik in een geheel donkere kamer zit en ik zie een donkergrijs tot zwart scherm, dan zie ik van die zwarte punten:
Afbeeldingslocatie: http://i907.photobucket.com/albums/ac272/chjade84/black_spots.jpg
Ik lees dat het een veelvoorkomend probleem is en dat de kans groot is dat een vervanging dit ook heeft. Meer mensen die dit hebben of hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:21:
Ik heb dus een probleem met mijn scherm. Als ik in een geheel donkere kamer zit en ik zie een donkergrijs tot zwart scherm, dan zie ik van die zwarte punten:
[afbeelding]
Ik lees dat het een veelvoorkomend probleem is en dat de kans groot is dat een vervanging dit ook heeft. Meer mensen die dit hebben of hebben gehad?
Ja, hier ook. Gelijk na ontvangst van tel teruggestuurd vanwege dit probleem en een harde ruis, kreeg een telefoon die nog steeds een brak scherm had. Maar ik heb er in dagelijks gebruik, ook snachts, nooit storend last van. Het is heel lastig om een GNex te krijgen zonder een gevlekt scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op woensdag 21 november 2012 @ 22:25:
[...]

Ja, hier ook. Gelijk na ontvangst van tel teruggestuurd vanwege dit probleem en een harde ruis, kreeg een telefoon die nog steeds een brak scherm had. Maar ik heb er in dagelijks gebruik, ook snachts, nooit storend last van. Het is heel lastig om een GNex te krijgen zonder een gevlekt scherm...
Ik heb ook weinig zin om zo'n procedure te starten, omdat veel modellen dit dus hebben en ik er nauwelijks last van heb. Vind het wel opvallend dat zoveel toestellen hier last van hebben. Is hier ook een bepaalde oorzaak voor? Ik lees op fora mensen die zeggen dat het komt doordat het Super AMOLED is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2012 22:30 ]

• Laguna
Nog wat zaken die me opgevallen zijn bij 4.2. Het jaartal wordt niet langer weergegeven in het notificatiescherm, je kan niet langer de unlock knop naar rechts sliden om naar de camera te gaan vanuit het lockscreen hiervoor moet je nu de rechter rand van het scherm naar links swipen, het nieuwe camera icoon vind ik minder dan het oude icoon:

Oud Nieuw

Verder is de interface van de nieuwe klok app niet bepaald een verbetering, als de achtergrond transparant was geweest had het al beter geweest en ook begrijp ik de rode accenten niet, dat had toch gewoon cyaan moeten zijn net als de rest van de interface? Nu staat er links bovenaan instellingen of wekkers in het rood :/

De toegevoegde features, zoals een countdown timer en een stopwatch zijn daarentegen wel een welkome toevoeging. De standaard "swype" functie bij het toetsenbord werkt ook erg fijn en de camera interface vind ik ook een verbetering samen met de toegevoegde "photo sphere" optie.

[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 22-11-2012 09:08 ]

• Hotman
Hier ook sinds gisteren de update. Op de snelheid na toch meer min- als pluspunten. Oa de nieuwe clock instellingen zijn inderdaad een ramp. Verder is mij gister opgevallen dat mijn telefoon berichten van Whatsapp pas binnenhaalde als mijn scherm aanstond. Was gewoon verbonden met WiFi en via instellingen aangegeven dat deze altijd aan moet blijven staan. Verder is de toetsenbord bug dat spraaksgestuurd typen automatisch aangaat er nog steeds. Het liefst deinstalleer ik die functie helemaal. Maar nogmaals de telefoon is wel iets sneller wat positief is.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:25

Rick-Jan

always connected

Dit is wel de laatste keer dat ik de framework cache leeg maak. Nu doet mijn locatie het niet meer, terwijl het toch in de instellingen aanstaat. locatie aan/uit en herstarten helpt niet. iemand idee?

edit: ja hoor na resetten van Google Now doet de gps het weer!

[ Voor 14% gewijzigd door Rick-Jan op 22-11-2012 09:33 ]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• Harkov
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Er zijn drie dingen waar ik me aan erger:
1. Als het scherm uit staat, maar de telefoon nog niet gelockt kan je niet het scherm aanzetten met de volumeknop. Dit kon in 4.1.2 nog wel.
2. Wifi verbinding wordt sneller afgekapt bij slecht signaal (ook als de optie avoid bad reception uit staat)
3. Aan/uitzetten scherm is wel eens sneller geweest.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Damn heeft 4.2 serieus zoveel minpunten?

Alleen de snelheid een pluspunt?

Dan hoeft t voor mij (nog) niet.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nee, ik wacht ook lekker op 4.2.1. Misschien even Photo Sphere flashen, dat lijkt me wel leuk. Verder heb ik nog 0 verbeteringen gehoord, of mis ik iets? Swype en b.v. Widgetoid zijn beter dan het nieuwe veeg-toetsenbord en de notificatie-knopjes.

• jamas
  • Laatst online: 20:09
Ik heb sinds vorige week de 4.2 TAKJU update op mijn Nexus gezet en zit sindsdien met het probleem dat ik de Rabo app telkens opnieuw moet registreren indien ik deze wil gebruiken. Ik vraag me nu af of de gebruikers met de OTA 4.2 YAKJU update daar ook last van hebben?

• Loekie
jamas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:16:
Ik heb sinds vorige week de 4.2 TAKJU update op mijn Nexus gezet en zit sindsdien met het probleem dat ik de Rabo app telkens opnieuw moet registreren indien ik deze wil gebruiken. Ik vraag me nu af of de gebruikers met de OTA 4.2 YAKJU update daar ook last van hebben?
yup :s Dus omflashen heeft geen zin. Ws haakt Rabo in op buildnr/kernel oid om registratie mee te behouden en herkent app deze versie niet. ING heeft geen probleem en huisgenoot heeft ook geen probleem met SNS-app, Amro schijnt ook prima te werken.

specs

• jamas
  • Laatst online: 20:09
Bedankt voor je reactie Loekie.
Ik weet dat je vanuit de apple app store de app ontwikkelaar een reactie kan versturen. Die mogelijkheid is mij niet bekend in de google playstore. Anders had ik de Rabo app ontwikkelaar over dit probleem op de hoogte kunnen brengen

• Sypher
  • Laatst online: 04-10 18:44
jamas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:16:
De Rabobank is daar van op de hoogte (gesteld) en is bezig met een oplossing.
Hopelijk duurt het niet zo lang als hun Jelly Bean (4.1) update, dat duurde volgens mij ruim 3 weken.

• Smultie
  • Niet online
jamas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:40:
Bedankt voor je reactie Loekie.
Ik weet dat je vanuit de apple app store de app ontwikkelaar een reactie kan versturen. Die mogelijkheid is mij niet bekend in de google playstore. Anders had ik de Rabo app ontwikkelaar over dit probleem op de hoogte kunnen brengen
Die mogelijkheid is er wel, als de developer dat aangeeft bij z'n app.
Rabobank heeft er voor gekozen die optie niet te bieden.

Je kunt ze denk ik het beste aanschrijven op twitter: https://twitter.com/Rabobank

• Poel13
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-01 12:11
retspan schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:52:
[...]

Probeer anders 'ns eerst 5+ maal een clear data (framework) en een check voor update, dan de datum vooruit, weer clear data en dan weer check update. Hier heeft het alleszins geholpen..
Ik heb de update op deze manier ook ontvangen :). Toch wilt google now niet updaten vanwege een server error.. Hoop dat ik deze dan ook nog snel ontvang

• quartex

quartex

Vis schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:42:
Damn heeft 4.2 serieus zoveel minpunten?

Alleen de snelheid een pluspunt?

Dan hoeft t voor mij (nog) niet.
Nee joh, gewoon instaleren. Mensen lopen hier eerlijk gezegd een beetje erg te mierenneuken. De snelheid en smoothness overtreffen de kleine dingen waar mensen over lopen te klagen.

Nieuwe lockscreen kan je 'uitschakelen' via deze app, Lockscreen Policy, de clock customizen? Kan via deze app, Fixed 4.2 Clock Widget.

Dit is Android mensen, je kan alles zelf veranderen.
Harkov schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:37:
Er zijn drie dingen waar ik me aan erger:
1. Als het scherm uit staat, maar de telefoon nog niet gelockt kan je niet het scherm aanzetten met de volumeknop. Dit kon in 4.1.2 nog wel.
Kan me niet herinneren dat dat kon..

• Smultie
  • Niet online
quartex schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:01:
[...]

Dit is Android mensen, je kan alles zelf veranderen.
Prima, leg je me even uit hoe ik de Lotus Traveler en Rabobank apps kan veranderen zodat ze werkzaam zijn onder 4.2 :-)

• quartex

quartex

Smultie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:04:
[...]

Prima, leg je me even uit hoe ik de Lotus Traveler en Rabobank apps kan veranderen zodat ze werkzaam zijn onder 4.2 :-)
Zoals ik de problemen hierboven lees ligt het probleem bij Takju en niet Yakju,

En zoals gezegt, dit is niet een probleem van Android, maar van de app zelf.

• Loekie
quartex schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:05:
[...]

Yakju en Rabo is ook 'no-go' waar lees jij iets anders?

specs

• Smultie
  • Niet online
[...]

Probleem doet zich bij beide varianten voor.
[...]

Mee eens, maar als belangrijke apps het op versie X niet doen van een OS, stap ik niet over.

• quartex

quartex

Smultie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:24:
[...]

Probleem doet zich bij beide varianten voor.
Ah inderdaad, zag alleen takju staan eerst, daaronder stond een reply met een yakju.

Vind dit persoonlijk geen reden om niet te upgraden, maargoed zo ben ik dan.

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 08:17
caoim schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:35:
Sinds vorige week de update, tot gisteren geen problemen gehad alleen deze morgen waren plots al mijn APN-settings weg. Na reboot stonden ze er weer :)
Ondertussen al 3x voorgehad, begint me wel te enerveren.

• Harkov
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
quartex schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:01:
[...]

Kan me niet herinneren dat dat kon..
Gebruikte ik constant omdat ik de powerbutton wat klein vind.
Gaat om dit issue, betwijfel of er iets aan gebeurd aangezien er niet veel mensen lijken te zijn die zo hun scherm aanzetten.

• Hotman
Ligt eraan hoeveel je de app werkelijk gebruikt. Ik zou hem voor een korte periode ook niet missen (heb ING en gebruik hem niet dagelijks) maar dat neem niet weg dat het wel een gemis is. Verder heb ik omdat dat spraakgestuurd typen telkens naast het android toetsenbord wordt aangezet de het spraakgestuurd zoeken typen uitgeschakeld in de app lijst. Eens kijken of dat een oplossing bied.

EDIT: Spraakgestuurd typen is weer automatisch inschakeld zonder dat ik hier iets voor heb gedaan. Toestel is niet gereboot of wat dan ook. Begin dit egt irritant te vinden want nu mis ik gewoon telkens een komma. Mensen nog een ander idee om dat spraakgestuurd typen volledig uit te kunnen schakelen (zonder gebruik van een custom rom)?

[ Voor 30% gewijzigd door Hotman op 22-11-2012 12:37 ]

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Vanochtend een spontane reboot ervaren na 1 dag 4.2. Was een beetje op infinitegag aan het turen en ineens bootscreen. Ik hoefde geen pincode in te voeren, kwam gelijk op het lockscreen. Zie ook een kleine dip in de accugeschiedenisdetails (scrabble woord?).

Ben trouwens erg tevreden over de swypefunctie. Swype Beta gebruik ik nu een dag niet meer. Hoewel het wel zo z'n voordelen heeft reageerde het vaak traag.
Ook fijn dat er nu de mogelijkheid is om het volume aan te passen in het lockscreen. Nu hoef je niet meer eerst te ontgrendelen.

Ik vind het lockscreen sowieso een vooruitgang. Nu nog geen bruikbare widgets, maar zie er de voordelen wel van in. Ook de optie om de klok naar beneden te swypen om zo de tijd van ingestelde plaatsen weer te geven is voor mij een handige bijkomstigheid.

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:25

kristo

cosmotheoros

quartex schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:01:Kan me niet herinneren dat dat kon..
Op stock 4.1.1/2 kan je idd je scherm aanzetten mbv de volumeknoppen (iig toch op die van mij en enkele anderen).

[ Voor 9% gewijzigd door kristo op 22-11-2012 14:42 . Reden: Verfijning scope ]

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Verwijderd

Is er een manier om Titanium Backup te gebruiken zonder handmatig per app telkens te moeten drukken op installeren en daarna gereed?

• Smultie
  • Niet online
kristo schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:10:
[...]

Op stock 4.1.1/2 kan je idd je scherm aanzetten mbv de volumeknoppen (zie recente post van mijzelf).
Ik draai stock en bij mij gaat het scherm niet aan met m'n volumeknoppen hoor.
Pagina: 1 ... 71 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.