Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, hier ook... gewoon slechte kwaliteit componenten in de lader. Heb nu een oude HTC lader naast mijn bed en de samsung in mijn laptop tas als reislader (lekker compact :))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 21:52
Rick-Jan schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 09:07:
[...]

Sterker nog, bij mij doet hij het vanaf het begin, als je de lader in de telefoon stopt houd hij op met piepen, maar als hij er uit gaat:kan ik het 3 meter verder nog horen, haal daarom altijd de lader uit het stopcontact. Krijg er wel hoofdpijn van, bovenop dat het zwaar irritant is. Heb het wel vaker met Samsung laders gehad.
De mijne doet het ook al langer dan ik hierboven beschrijf, waarschijnlijk al altijd, maar nooit eerder was het zo storend geweest. Ik laadde mijn telefoon altijd bewust buiten mijn kamer op, omdat ik 's nachts slaap en niet gestoord dan wel afgeleid of mezelf wil laten afleiden door mijn telefoon. Dus ben het nooit echt als storende factor gaan beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:53
Laguna schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:51:
[...]

Dat van die oplader heb ik ook gemerkt, komt bij mij een hoog piepend geluid uit voor een x aantal seconden nadat je de adapter uit het stopcontact hebt gehaald.
Ik heb dit inderdaad ook al sinds het begin, maar alleen als de adapter in het stopcontact zit zonder dat m'n GN aangesloten is. Ik heb geen pieptoon zodra m'n GN volledig opgeladen is.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Net werkte m'n touchscreen ineens niet meer, ik kon de telefoon dus ook niet meer unlocken..
Na de batterij eruit te hebben gehaald deed hij het wel weer, moet ik me zorgen maken? :|

// Het gebeurde zo ineens, hij is ook nog geen een keer gevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het blijft een soort mini computer he, als je pc een keer niet meer reageert/vastloopt maak je je ook geen zorgen toch?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 22:03
Prulleman schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:39:
het blijft een soort mini computer he, als je pc een keer niet meer reageert/vastloopt maak je je ook geen zorgen toch?
ja en nee
mn gnex is nog nooit vastgelopen.
tot gisteravond.
nu.nl app liet het hele toestel bevriezen.
had dit nog nooit meegemaakt en maak me nu wel een beetje zorgen.

dus dat hij ongerust word kan ik best begrijpen.
mn vorige toestellen crashten wel vaker maar de gnex crasht vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou... ik zou me er pas druk om maken als het vaker dan 1x in de maand is. (maar ik heb maar 3 uur de stock rom gedraait op mijn GN, dus als er iets niet stabiel is ligt dit meestal aan de kernel of custom rom)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sjoerd611 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:51:
Net werkte m'n touchscreen ineens niet meer, ik kon de telefoon dus ook niet meer unlocken..
Na de batterij eruit te hebben gehaald deed hij het wel weer, moet ik me zorgen maken? :|

// Het gebeurde zo ineens, hij is ook nog geen een keer gevallen!
Ik heb een maand of twee geleden een aantal keer gehad dat hij zomaar vastliep. Niet precies zoals bij jou, maar moest wel batterij eruit halen. Maar na een paar weken was dat over, zonder dat ik iets veranderd had, nu al maanden niet meer gehad. De wegen van de Nexus zijn ondoorgrondelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Ah oke, ik hoef me dus nog niet ongerust te maken!
bedankt voor de reacties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 25-08 11:01
Hallo,

Ik heb sinds 13 oktober de samsung galaxy nexus. Tot vandaag werkte hij perfect zonder vastlopers of iets dergelijks. Maar ik heb nu een probleem, hij werkte dus gewoon normaal, ik legde hem op mijn bed neer, ging op mijn bureaustoel zitten, pak ik mijn Gnexus, merk ik dat hij vast loopt. Na ongeveer een minuut, komt die bij de google reboot logo. Ineens krijg ik een wazig grijs/rose beeld en hier blijft die voor een lange tijd op. Ik moet dan de batterij eruit halen, dan gaat die weer gewoon normaal rebooten, maar duurt het wel langer dan normaal. Hij werkt dan voor 1 minuut normaal, dan loopt hij weer opeens vast en gaat de hele cyclus weer verder. Kan aub iemand mij helpen. Ik ben erg geschrokken. Ik weet ook niet waar het aan kan liggen. Hij draait ook op android 4.1.2. Hij is niet gevallen o.i.d.

Bij voorbaat bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Oh, wat raar. Het enige wat ik kan bedenken is een Nandroid back-up herstellen, als je die hebt. Anders factory reset (dan verlies je alle data). Of misschien kun je die ene minuut die je hebt benutten om één voor één applicaties te deïnstalleren totdat hij weer werkt. In elke geval krijg je hem uiteindelijk wel weer aan de praat, geen paniek! In het ergste geval verlies je bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Goede morgen,

Bedankt voor uw antwoord.
Ik heb gisteren al een factory reset gedaan, alleen het heeft niet geholpen :(.
Wat zou het dan zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Appie8 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 09:32:
Goede morgen,

Bedankt voor uw antwoord.
Ik heb gisteren al een factory reset gedaan, alleen het heeft niet geholpen :(.
Wat zou het dan zijn. :(
dan kan je nog proberen om de stock rom opnieuw te flashen, wellicht is er iets in /system corrupt geraakt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
En hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
En hij wil nu helemaal niet meer aangaan.
Ik krijg nu alleen maar de google logo voor een lange tijd. Dan gaat die weer op zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Hij wil ook niet naar de recovery menu, ik krijg dan een android pop met de buik opengesnede en daaruit komt een rode driehoek met daarin een zwarte uitroepteken. Daar blijft die voor een tijdje in en dan gaat die weer naar de google logo. Ik begrijp er helemaal niks meer van.
Kan iemand mij aub helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 12:22
Hoi Appie,

Kan je in het vervolg je berichten even editen in plaats van een nieuwe post doen? Houdt het wat overzichtelijker.

Het beste lijkt me inderdaad om een stock image terug te zetten. Dat kan je doen met de Galaxy Nexus Toolkit en een goed stappenplan staat hier in de TS.

Je moet dus even die toolkit downloaden en de nieuwste factory image (deze)

Toolkit spreekt helemaal voor zich, laat maar weten als je er niet uit komt :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Maardiweb schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 11:05:
Hoi Appie,

Kan je in het vervolg je berichten even editen in plaats van een nieuwe post doen? Houdt het wat overzichtelijker.

Het beste lijkt me inderdaad om een stock image terug te zetten. Dat kan je doen met de Galaxy Nexus Toolkit en een goed stappenplan staat hier in de TS.

Je moet dus even die toolkit downloaden en de nieuwste factory image (deze)

Toolkit spreekt helemaal voor zich, laat maar weten als je er niet uit komt :)
hallo,

hartstikke fijn dat u mij wilt helpen. Ik ben nieuw hier, vandaar:$. Ik heb nu de toolkit gedownload en de stock image. in welke folder moet ik de image plaatsen?

[ Voor 4% gewijzigd door Appie8 op 10-11-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Appie8 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 12:14:
[...]

hallo,

hartstikke fijn dat u mij wilt helpen. Ik ben nieuw hier, vandaar:$. Ik heb nu de toolkit gedownload en de stock image. in welke folder moet ik de image plaatsen?
Ik heb hem nu in de goede folder geplaatst.

Alleen er staat nu al een tijdje <waiting for device>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je de drivers geïnstalleerd?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Ja als t goed is wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Maar moet de mobiel dan aan staan of...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het me goed herinner geeft de toolkit precies aan awt je moet doen... Maar volgens mij worden de factory images via fastboot geflashed en met je dus booten met beide volume knoppen ingedrukt, dan zou je pc met toolkit je telefoon moeten zien

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Prulleman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:26:
Als ik het me goed herinner geeft de toolkit precies aan awt je moet doen... Maar volgens mij worden de factory images via fastboot geflashed en met je dus booten met beide volume knoppen ingedrukt, dan zou je pc met toolkit je telefoon moeten zien
Hij heeft nu wel tepakken, alleen de toolkit gaat dan weer terug naar main menu, en zegt dat de device now gaat reboten. Ik drukte dus op start door middel van de aan/uit knop.

Ik zie nu voor een tijdje de google logo.

Is het nu wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik hoop echt dat het je lukt! We leven met je mee. Best spannend om dit bericht zo live binnen te zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Cerberus_tm schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:39:
Ik hoop echt dat het je lukt! We leven met je mee. Best spannend om dit bericht zo live binnen te zien komen.
Dank u! Ja vooral voor mij:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Absoluut! Gebeurt er al iets? Heb je nou wel ergens de optie om de ROM te flashen kunnen selecteren? Of ben je daar nog niet? (Ik weet niet precies meer hoe dat ging, maar menu's wijzen zich wel min of meer vanzelf.)

[ Voor 26% gewijzigd door Cerberus_tm op 10-11-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Cerberus_tm schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:42:
Absoluut! Gebeurt er al iets? Heb je nou wel ergens de optie om de ROM te flashen kunnen selecteren? Of ben je daar nog niet? (Ik weet niet precies meer hoe dat ging, maar menu's wijzen zich wel min of meer vanzelf.)
Als ik het zo zie, is er niks gebeurd. uhmm.. Geloof t wel. Moet ik die optie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Ja dan moet ik een url code invoeren?

[ Voor 80% gewijzigd door Appie8 op 10-11-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Op "reageer" klikken, dan krijg je de volledige opties, dan is er een knopje voor plaatje invoegen of zoiets.

(Ik probeer nu trouwens in mijn Recovery-menu te komen, maar lukt niet, krijg alleen poppetje met open buikje en rode driehoek...)

[ Voor 38% gewijzigd door Cerberus_tm op 10-11-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Appie8, wil je ophouden met het achter elkaar posten? :)

Voordat je post zie je ook de tekst "Je hebt als laatste gereageerd in dit topic. Wil je wat toevoegen, wijzig dan bij voorkeur je laatste bericht." Dat is wat de bedoeling is, wijzig je laatste bericht dmv de "wijzig" knop rechts boven je bericht.
Lees ook eens Forum FAQ, daarin staat de info die je zoekt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
download anders hier eens de google images (Yakju maguro)
https://developers.google.com/android/nexus/images

en flash deze zoals aangegeven, handmatig via fastboot, simpeler dan dat kan het eigenlijk niet, goed de instructies lezen en als het fout gaat duidelijk vertellen bij welke stap het fout gaat en hoe het fout gaat..

ik heb nu echt geen idee bij welke stap je zit en wat er fout gaat... (maar de toolkit heeft ook erg veel mogelijkheden)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Hij wil de link niet downloade, Ik laat het hierbij zitten. Ik bel maandag telecomlink, en ik laat hem versturen ter reparatie. Ik vindt het heel erg jammer. Heb er wel lang genoeg mee lopen ouwhoeren(sorry hiervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wie wil welke link niet downloaden?? Het probleem is vooral dat je niet duidelijk bent.. ;)

Het opnieuw flashen van een stock image is bij een nexus device echt heel simpel, maar als je telefoon kapot is gaat dat natuurlijk ook niet meer. Maar zolang je niet duidelijk kan vertellen wat waar fout gaat of vastloopt kunnen wij je ook niet helpen he..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Prulleman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 15:30:
wie wil welke link niet downloaden?? Het probleem is vooral dat je niet duidelijk bent.. ;)

Het opnieuw flashen van een stock image is bij een nexus device echt heel simpel, maar als je telefoon kapot is gaat dat natuurlijk ook niet meer. Maar zolang je niet duidelijk kan vertellen wat waar fout gaat of vastloopt kunnen wij je ook niet helpen he..
U stuurde mij toch een link waar ik de image handmatig kan downloaden, nou dat heb ik geprobeerd, maar t lukt. maar oke, ik zit in de toolkit, hij vraagt me of ik de sofware wil controleren op update, dan type ik no. Vervolgens kies ik de phone model en build: dat is optie 7: Android 4.1.2 (Build JZO54K). Vervolgens kies ik optie 9: Download, Extract + Flash Goggle Factory Stock Rom. Dan krijg ik 3 opties: 1. Download Google Stock Image. 2: Flash Google Factory Image. 3 Back to main menu. Ik kies voor 2.

Dan sluit ik dus mijn mobiel aan en ga ik naar de bootloader. Dan gaat alles vanzelf, geeft die aan dat het is gelukt. Maar blijkt het dus niet zo te zijn.

Ik hoop dat ik nu wel duidelijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik ben nu bezig de laatste versie van de Toolkit te downloaden (1.5.3 heeft andere opties).

Heb je ook geprobeerd om handmatig het zip-bestand met de stock ROM te flashen? Als het goed is is dat hetzelfde als wat je al gedaan hebt, maar wie weet.

- Je downloadt het bestand van de link die Prulleman gaf. Dan krijg je een tgz-bestand.
- Dat ontzip je, zodat je o.a. een bestand "image-yakju-jzo54k.zip" krijgt.
- In de Toolkit ga je naar "Advanced Utilities"
- Daarin "Flash Zips", "File is on this computer", dan op "Flash zip..." drukken.
- "Add zips to flash..." en bovengenoemd zip-bestand selecteren, dan "Confirm".

Ik heb het nooit op deze manier geprobeerd (alleen andere zips geflasht dan het OS), maar neem aan dat dit zo zou moeten gaan. Uiteraard op eigen risico, maar ja, dit is niet riskanter dan wat je al hebt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 12:22
Appie, sluit eerst je mobiel eens aan terwijl je in fastboot mode bent. Dus, telefoon uitzetten en weer aandoen met volume up en volume down ingedrukt houden. Nu kom je in een schermpje met een android icoontje en wat lettertjes onderaan en bovenin.

Dan aansluiten op je pc en de toolkit starten. Hier de goede build selecteren (dus de software die NU op je telefoon staat). Dan zie je als het goed is bovenaan staan dat je telefoon herkend wordt (er staat een hele hoop getallen onder FASTBOOT MODE).

Dan ga je naar optie 9 en optie 2 en moet je zorgen dat het .tgz bestand in de juiste folder staat (put_google_factory_images_here). daarna tik je 'yes'

Dan kan het niet meer mis gaan. Ik vermoed dat het bij jou niet lukte omdat je je telefoon niet fastboot had staan.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Maardiweb schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 18:36:
Appie, sluit eerst je mobiel eens aan terwijl je in fastboot mode bent. Dus, telefoon uitzetten en weer aandoen met volume up en volume down ingedrukt houden. Nu kom je in een schermpje met een android icoontje en wat lettertjes onderaan en bovenin.

Dan aansluiten op je pc en de toolkit starten. Hier de goede build selecteren (dus de software die NU op je telefoon staat). Dan zie je als het goed is bovenaan staan dat je telefoon herkend wordt (er staat een hele hoop getallen onder FASTBOOT MODE).

Dan ga je naar optie 9 en optie 2 en moet je zorgen dat het .tgz bestand in de juiste folder staat (put_google_factory_images_here). daarna tik je 'yes'

Dan kan het niet meer mis gaan. Ik vermoed dat het bij jou niet lukte omdat je je telefoon niet fastboot had staan.
Ik heb nu precies gedaan wat je zei, alles lukt. De toolkit zegt dat de telefoon nu naar android gaat rebooten. Maar mijn mobiel blijft in de rebootloader. En onderin in een blauwe balk staat er: FASTBOOT STATUS - FAILBoot Loader Locked.

Ik begrijp het niet meer. :-(
Ik zit nog steeds in de rebootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan moet je eerst je bootloader unlocken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie8
Prulleman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:17:
dan moet je eerst je bootloader unlocken
restarten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

Phntm

Tlingelingeling

of volg de stappen in tekst in de Wugfresh Galaxy nexus root toolkit 1.5.5

http://www.wugfresh.com/dev/nexus-root-toolkit/

Best root toolkit voor de Nexus serie apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Phntm schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 21:48:
[...]

of volg de stappen in tekst in de Wugfresh Galaxy nexus root toolkit 1.5.5

http://www.wugfresh.com/dev/nexus-root-toolkit/

Best root toolkit voor de Nexus serie apparaten.
Precies, deze tool is ideaal. (Hoewel ik niet de backup-functionaliteit getest heb)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:22
Ik heb net het nieuwe 4.2 keyboard en clock geïnstalleerd en het bevalt prima.
De swipe functie is leuk, maar hij pakt vaak verkeerde woorden. Gelukkig kan je er gewoon op typen en dan is ie verder hetzelfde.
De clock is handig, maar eerst had je bij alarm een soort scrollijst hem de tijd aan te passen, ik vond dat sjperfijn en dat is eruit gehaald. Nu moet je elke keer als je de tijd aan wil passen elke keer opnieuw de complete tijd intypen, best jammer. Het is echter wel fijn dat je alles in hetzelfde scherm doet dmv uitschuifvenstertjes, niet 3 lagen diep zoals eerst. Het is dus overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Room42 schreef op zondag 11 november 2012 @ 02:35:
[...]

Precies, deze tool is ideaal. (Hoewel ik niet de backup-functionaliteit getest heb)
The back up maakt gebruik nandroid back ups/ in TWRP. Het is geweldig en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
*Knip*
The back up maakt gebruik nandroid back ups/ in TWRP. Het is geweldig en stabiel.
Ik het daarmee makkelijk om al je apps van voor het unlocken te restoren? Ik ben maar gewoon opnieuw begonnen.

[ Voor 60% gewijzigd door janvanduschoten op 12-11-2012 14:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Room42 schreef op maandag 12 november 2012 @ 00:36:

Ik het daarmee makkelijk om al je apps van voor het unlocken te restoren? Ik ben maar gewoon opnieuw begonnen.
Twrp is na het rooten beschikbaar en is een volledige rom backup. Wil je alleen je apps maak dan gewoon een normale multi app backup in de toolkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:09

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:De functie van de topic report is wel bekend, gebruik hem dan ook en ga niet zelf corrigeren of in discussie in een topic.

Ook posts zonder inzet mogen worden gemeld, het forum is geen helpdesk. Dat iemand iets niet weet is geen probleem, te lui zijn om zelf even te zoeken wel. Nu graag weer ontopic.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:03

Koppensneller

winterrrrrr

paazei schreef op zondag 11 november 2012 @ 05:58:
Ik heb net het nieuwe 4.2 keyboard en clock geïnstalleerd en het bevalt prima.
De swipe functie is leuk, maar hij pakt vaak verkeerde woorden. Gelukkig kan je er gewoon op typen en dan is ie verder hetzelfde.
De clock is handig, maar eerst had je bij alarm een soort scrollijst hem de tijd aan te passen, ik vond dat sjperfijn en dat is eruit gehaald. Nu moet je elke keer als je de tijd aan wil passen elke keer opnieuw de complete tijd intypen, best jammer. Het is echter wel fijn dat je alles in hetzelfde scherm doet dmv uitschuifvenstertjes, niet 3 lagen diep zoals eerst. Het is dus overzichtelijker.
Is het 4.2 keyboard dan ook al uit met Nederlands woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Koppensneller schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:56:
[...]

Als je het even opzoekt kom je er ook op, maar het nederlandse woordenboek komt altijd uit samen met de andere talen wanneer de nieuwe Gapps uit zijn. Ik gebruik swiftkey 3 en ben ook niet van plan om te de 4.2 keyboard op mijn telefoon te plaatsen.

[ Voor 12% gewijzigd door Phntm op 12-11-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

Koppensneller schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:56:
[...]

Zo... Volgens de frontpage op Tweakers is momenteel de uitdraai van 4.2 bezig voor onze GN!

Alleen staat er bij, dat helaas die swype functie niet voor NL is :(

Zo verder boeien mij de nieuwtjes van 4.2 ook echt niet... hoop dat ze misschien nog wat aan de batterijduur hebben kunnen doen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
4.2 Takju is inmiddels te downloaden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1988903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Vis schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 08:52:
[...]

Zo... Volgens de frontpage op Tweakers is momenteel de uitdraai van 4.2 bezig voor onze GN!

Alleen staat er bij, dat helaas die swype functie niet voor NL is :(

Zo verder boeien mij de nieuwtjes van 4.2 ook echt niet... hoop dat ze misschien nog wat aan de batterijduur hebben kunnen doen.
Het toetsenbord beschikt in versie 4.2 van Android over een nieuwe vorm van invoer die 'gesture typing' heet en vergelijkbaar is met de software Swype. Dat werkt ook in het Nederlands.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:07
Ik wil niet mijn toestel niet flashen maar draai nog steeds op 4.1.1 en Samsung zegt dat ze de updates door pushen maar heb nog steeds geen update via OTA mijn toestel heeft yakjuxw, vaag allemaal...

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 13-11-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:50:
Ik wil niet mijn toestel niet flashen maar draai nog steeds op 4.1.1 en Samsung zegt dat ze de updates door pushen maar heb nog steeds geen update via OTA mijn toestel heeft yakjuxw, vaag allemaal...
Gewoon geduld hebben, hij komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
heb hem net geflashed.

ik zie weinig verschil met 4.1.2
het 2x vegen voor de notificaties werkt niet op dit moment.
toetsenbord nog niet geprobeerd.

qua snelheid is er ook niet veel veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De truc om de OTA update te forceren werkt helaas niet met 4.2 :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Er is ook nog geen OTA voor Yakju.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:58
Albert020 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:50:
Naar mijn weten worden de YakjuXW versies gepushed door Samsung en niet door Google, waardoor het een stuk langer kan duren voordat je een update hebt. Zelf heb ik mijn YakjuXW geflasht naar Yakju om de updates van Google zelf te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekhouse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
dimocash schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:00:
heb hem net geflashed.

ik zie weinig verschil met 4.1.2
het 2x vegen voor de notificaties werkt niet op dit moment.
toetsenbord nog niet geprobeerd.

qua snelheid is er ook niet veel veranderd.
Het is met 2 vingers tegelijk vegen niet 2x :)

[ Voor 0% gewijzigd door Beekhouse op 13-11-2012 18:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:07
Tovenaar schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:09:
[...]

Naar mijn weten worden de YakjuXW versies gepushed door Samsung en niet door Google, waardoor het een stuk langer kan duren voordat je een update hebt. Zelf heb ik mijn YakjuXW geflasht naar Yakju om de updates van Google zelf te krijgen.
Zo is hoe Samsung het tegen mij gezegd heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files5/150056/g8u9zPd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:47
Na een paar uur spelen met Android 4.2, vindt ik dat de lockscreen widgets en de notification shortcuts weinig toevoegen, leuk om een keer met te spelen, maar ik zie het mij niet echt elke dag gebruiken.
De camera daarentegen is een heel stuk verbeterd, de nieuwe interface is echt een stuk makkelijker om mee te werken, alleen werkt photosphere echt langs geen kanten binnen in gebouwen. Buiten is het wel een leuke feature.
Het nieuwe keyboard is een pak beter maar ik blijf er bij dat ik niet zo'n fan ben van het swype gedoe. Als toetsenbord gebruik ik dan ook Swiftkey 3 wat in mijn ogen betere suggesties geeft.
Batterijduur lijkt beter te zijn, maar dat kan ook komen doordat ik alles terug van 0 heb ingesteld en dus geen telefoon gebruik waar 1001 dingen staan te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:33

Vis

wow net mijn eerste battery drain gehad.. met de app Shazam...

Had er per ongeluk op geklikt, maar hij zocht niks.. telefoon langs me neer gelegd, 1,5 uur LA Noire op de pc gespeeld, en ineens hoor ik de batterij melding van 15%... :s

WTF? dacht ik...

Kon mn GN niet eens besturen, zo traag ging alles.. achterkant was ook erg warm geworden.. toch uiteindelijk uit kunnen zetten en opnieuw opgestart..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Beekhouse schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 18:11:
[...]

Het is met 2 vingers tegelijk vegen niet 2x :)
klopt
ik had een tijd terug gelezen dat het 2x vegen zou worden.
dus dat probeerde ik maar dat werkte niet.

met 2 vingers werkt het wel.

al met al lijkt hij wat sneller dan 4.1
de 360 graden foto is ook geinig.
jammer dat apex launcher crasht bij het opstarten.

voor de rest een mooe (kleine) update.
de stap van ics naar jb (4.1) was een stuk groter voor mn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
AndRo555 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:30:
Na een paar uur spelen met Android 4.2, vindt ik dat de lockscreen widgets en de notification shortcuts weinig toevoegen, leuk om een keer met te spelen, maar ik zie het mij niet echt elke dag gebruiken.
De camera daarentegen is een heel stuk verbeterd, de nieuwe interface is echt een stuk makkelijker om mee te werken, alleen werkt photosphere echt langs geen kanten binnen in gebouwen. Buiten is het wel een leuke feature.
Het nieuwe keyboard is een pak beter maar ik blijf er bij dat ik niet zo'n fan ben van het swype gedoe. Als toetsenbord gebruik ik dan ook Swiftkey 3 wat in mijn ogen betere suggesties geeft.
Batterijduur lijkt beter te zijn, maar dat kan ook komen doordat ik alles terug van 0 heb ingesteld en dus geen telefoon gebruik waar 1001 dingen staan te draaien.
lockscreen widgets vind ik niets toevoegen. het zou pas interessant zijn wanneer ik daar mn eigen email aan toe kon voegen en bijv whatsapp. sms krijg ik nooit.

photosphere vind ik wel geinig. mij lukte dit in mn woonkamer.

nieuwe keyboard werkt hetzelfde als swype voor mij dus hoefde niet perse.

batterijduur is nog te vroeg om wat van te zeggen. nu speel ik er nog veel mee, dat doe ik normaliter een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
dimocash schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:12:
[...]

nieuwe keyboard werkt hetzelfde als swype voor mij dus hoefde niet perse.
Werkt het nieuwe swypen voor jou in het Nederlands? Lijkt mij wel interessant om de kwaliteit te vergelijken met die van Swype: daar is wel wat op aan te merken, hoewel Swype een stuk beter herkent dan Slide It.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Cerberus_tm schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:21:
[...]

Werkt het nieuwe swypen voor jou in het Nederlands? Lijkt mij wel interessant om de kwaliteit te vergelijken met die van Swype: daar is wel wat op aan te merken, hoewel Swype een stuk beter herkent dan Slide It.
ik heb het in het nederlands
ik moet alleen nog ff uitvogelen hoe ik zowel engels als nederlands krijg aangezien ik af en toe ook met engelstalige type
bij instellingen moet je het vinkje bij systeemtaal weghalen en dan kun je meerdere talen selecteren

[ Voor 9% gewijzigd door dimocash op 13-11-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al een OTA voor Yakju?
Of zal ik nog even een nachtje moeten wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
Heeft er iemand al de update naar 4.2 geforceerd door Google Services Framework te wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Prev schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:41:
Heeft er iemand al de update naar 4.2 geforceerd door Google Services Framework te wissen?
Dat doe ik al de hele avond maar tot nu toe geen succes, iemand anders schijnt hem al wel te hebben op zijn GNEX https://twitter.com/locomain/status/268306657535217664

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vast takju, was al bekend dat die ota gestart was, jakju komt ongetwijfeld morgen of overmorgen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 10:37
disturbedmind schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:44:
[...]

Dat doe ik al de hele avond maar tot nu toe geen succes, iemand anders schijnt hem al wel te hebben op zijn GNEX https://twitter.com/locomain/status/268306657535217664
Ik heb het ook geprobeerd, maar tot op heden zonder succes. Ik geef het nog een tweetal pogingen vanavond. Zo niet, is er morgen weer een dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Prev schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 22:53:
[...]

Ik heb het ook geprobeerd, maar tot op heden zonder succes. Ik geef het nog een tweetal pogingen vanavond. Zo niet, is er morgen weer een dag :P
Misschien wordt je morgen wel wakker met een leuke melding dat er een nieuwe update is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:18
Cerberus_tm schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 21:21:
[...]

Bij mij werkte dit gelijk, zonder iets in te stellen. Het werkt wel aardig, maar hij lijkt een stuk gevoeliger dan swype. Als je bij swype er soms wat naast zit herkent hij 9 v.d. 10 keer het woord wel. Dat is nu een stuk minder. Het standaard keyboard is in mijn ogen wel sneller dan het swype keyboard, zeker na verloop van tijd wordt het swype keyboard bij mij trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend de update melding, maar daarna een rood driehoekje. Dus geen update geïnstalleerd en nu ook niet meer gemeld... :(

Maar eens zoeken naar een alternatieve manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:35
Sinds vanmorgen ook op 4.2 aanbeland. Het lijkt allemaal net weer wat soepeler te gaan en ik vind (ook al had ik deze al) de camera + galerij wel echt een mooie aanwinst. Toetsenbord swype werkt inderdaad gewoon standaard in het nederland, maar ook ik gebruik liever Swiftkey.

Nu eens kijken of de kleine hickups zijn verdwenen die ik hiervoor wel had.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaapje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:29:
Sinds vanmorgen ook op 4.2 aanbeland. Het lijkt allemaal net weer wat soepeler te gaan en ik vind (ook al had ik deze al) de camera + galerij wel echt een mooie aanwinst. Toetsenbord swype werkt inderdaad gewoon standaard in het nederland, maar ook ik gebruik liever Swiftkey.

Nu eens kijken of de kleine hickups zijn verdwenen die ik hiervoor wel had.
Kreeg je hem zomaar of heb je met de Framework wipe zitten ''rommelen''?
Ik zit met smart te wachten. Vind het altijd wel leuk die updates :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:35
Nee, ik zat hiervoor op een custom rom waar ik niet helemaal tevreden mee was, dus heb nu gewoon de stock geflashed, maar wel direct 4.2.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slaapje schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:43:
Nee, ik zat hiervoor op een custom rom waar ik niet helemaal tevreden mee was, dus heb nu gewoon de stock geflashed, maar wel direct 4.2.
Jammer. Ik hoopte dat ze de OTA eruit rolde voor de GSM GNex.
Voor de rest heb ik er nog niemand over gehoord |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:35
Zojuist met de Toolkit van XDA de google factory image 4.2 Takju op mijn als Yakju geleverde Nexus gezet.
1e indruk is dat dit goed gaat.
(Alvorens dit te doen wel ff foto's en filmpjes naar PC gekopieerd om deze niet te verliezen.)

Het toestel zet netjes na invoer van het gmail account alle contacten en apps terug.
(Savedata van apps zijn natuurlijk weg.)

Verbinding met Wifi en mobiel netwerk lijkt ook gelukt (weet niet of de radio van Yakju verschilt met Takju).

Zal deze post updaten met nieuwe bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:43
Ik hou dit topic ook maar open vandaag :P Ik denk dat dit de eerste plek is waar ik ga horen dat de OTA er is.

(of weet er iemand iets over een app die je een notificatie kan sturen met "Als je nu je datum verandert en je frameworkdata wist kan je updaten")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Staip schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:49:
Zojuist met de Toolkit van XDA de google factory image 4.2 Takju op mijn als Yakju geleverde Nexus gezet.
1e indruk is dat dit goed gaat.
(Alvorens dit te doen wel ff foto's en filmpjes naar PC gekopieerd om deze niet te verliezen.)

Het toestel zet netjes na invoer van het gmail account alle contacten en apps terug.
(Savedata van apps zijn natuurlijk weg.)

Verbinding met Wifi en mobiel netwerk lijkt ook gelukt (weet niet of de radio van Yakju verschilt met Takju).

Zal deze post updaten met nieuwe bevindingen
van wat ik las is het verschil dat google wallet er standaard bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy269
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 17:44
Ik ben serieus aan het twijfelen om de smartphone te kopen. Alles van dit toestel lijkt dik in orde, vooral telkens de update die er komt zonder de goedkeuring van samsung is positief.
Ik worstel alleen met het gedacht dat er geen externe geheukenkaart in kan. Is dit echt een groot nadeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ligt eraan wat je met het toestel gaat doen natuurlijk. Is 16GB voor jou voldoende?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmy269 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
Ik ben serieus aan het twijfelen om de smartphone te kopen. Alles van dit toestel lijkt dik in orde, vooral telkens de update die er komt zonder de goedkeuring van samsung is positief.
Ik worstel alleen met het gedacht dat er geen externe geheukenkaart in kan. Is dit echt een groot nadeel?
Het toestel is ook dik in orde ;)

16Gb vind ik genoeg.
Gebruik hem voor wat spelletjes als ik me verveel.
Hij staat vol met foto's (zn 400st), filmpjes en muziek (zn 30 CD's)
En heb nog 3Gb over, dus dan kan je beetje zien dat 16Gb toch best genoeg is ;)

Je kan eventueel twee weken wachten tot er meer duidelijk is over de Nexus 4.
Deze kost met een beetje geluk 50 a 75 Euro extra.
Opzich wel de moeite denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Dubrillion schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:58:
[...]

Je kan eventueel twee weken wachten tot er meer duidelijk is over de Nexus 4.
Deze kost met een beetje geluk 50 a 75 Euro extra.
Opzich wel de moeite denk ik O-)
D'r is genoeg duidelijk; die komt niet naar Nederland, waardoor je dus vast zit aan grijze import, wat allerlei problemen met zich meebrengt waarvan garantie claimen de grootste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smultie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:08:
[...]

D'r is genoeg duidelijk; die komt niet naar Nederland, waardoor je dus vast zit aan grijze import, wat allerlei problemen met zich meebrengt waarvan garantie claimen de grootste is.
Dat is ook zo, maar grijze import is voor een hoop mensen niet echt een probleem.
Je leest vaak genoeg in de topics dat mensen hem met proxy's / VPN / pre-paid creditcards en een Forward2me adres iets uit de VS bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Timmy269 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:53:
Ik heb hem recentelijk aangeschaft en hij heeft al mijn verwachting overtroffen. Ik ben nog verre van ruimtegebrek, je moet gewoon niet alles op je telefoon op willen slaan... Voor de rest is het echt een fantastisch apparaat, ik vind alleen het design iets tegenvallen, er zit een verdikking aan de onder/achterzijde die ik minder mooi vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
Tovenaar schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:10:
[..

, ik vind alleen het design iets tegenvallen, er zit een verdikking aan de onder/achterzijde die ik minder mooi vind.
Als je de verdikking minder mooi vind kan je toch de officiele extended battery kit kopen van Samsung voor de GN.
Dan heb je een 14% meer mAh batterij en je bent de verdikking kwijt.Afbeeldingslocatie: http://www.careace.net/wp-content/uploads/2012/01/extended-battery.png

[ Voor 9% gewijzigd door marknh op 14-11-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 05-10 12:54
Vis schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:12:
Het is echt een gemis dat de LG Nexus 4 niet naar NL komt vind ik...
Dit jaar. Dus nog de komende 1,5 maand. Grote kans dat als de voorraden wat onder controle zijn hij gewoon hier uit komt. Was met de Nexus One en Nexus S ook zo hoor, kwam pas na maanden naar NL, heb ze allebei uit de US moeten halen om hem een beetje vroeg te hebben.

On topic, nog geen update hier, en zit een beetje te twijfelen om maar zelf te flashen. Gister wel met ADB sideload me Nexus 7 geupdate en dat ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:14
Hier kun je hier checken of yakju image al beschikbaar is. Als ik het goed heb wordt hij pas als die daar staat ook als OTA update gepushed.

[ Voor 0% gewijzigd door Gummie op 15-11-2012 13:16 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gummie schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:41:
Hier kun je hier checken of yakyo image al beschikbaar is. Als ik het goed heb wordt hij pas als die daar staat ook als OTA update gepushed.
Oké top. Dan ga ik tussendoor een paar keer F5 spammen om te kijken of die erop staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op woensdag 14 november 2012 @ 10:45:
[...]

Jammer. Ik hoopte dat ze de OTA eruit rolde voor de GSM GNex.
Voor de rest heb ik er nog niemand over gehoord |:(
Ze rollen m ook uit, ik heb al gemeld dat ik een update had, maar dat die mislukte. En ja, ik was en ben yakju.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:29

Bob

Fly-guy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:52:
[...]

Ze rollen m ook uit, ik heb al gemeld dat ik een update had, maar dat die mislukte. En ja, ik was en ben yakju.
Ik gok dat die voor yakju per ongeluk heel even online stond. Nog ff geduld, het komt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Fly-guy schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:52:
[...]

Als je em nog een keer krijgt, even een logcat draaien voor de OTA URL :)

Er zijn wat misverstanden, sommige yakju telefoons hebben een takju update gekregen en dit ging (uiteraard) fout.

hier is te zien hoe:
http://forum.xda-develope...p?p=21025378&postcount=27

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
marknh schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:27:
Als je de verdikking minder mooi vind kan je toch de officiele extended battery kit kopen van Samsung voor de GN.
Dan heb je een 14% meer mAh batterij en je bent de verdikking kwijt.[afbeelding]
Klopt, heb ik aan zitten denken maar ik ben bang dat hij dan niet meer in mijn Carkit past, ik heb de ECS-K1F2...
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/410pcEQ3DJL._SL500_AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:35
Tovenaar schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:05:
[...]

Klopt, heb ik aan zitten denken maar ik ben bang dat hij dan niet meer in mijn Carkit past, ik heb de ECS-K1F2...
[afbeelding]
Deze past gewoon met de Samsung Extended Battery, heb het zelf ook zo in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Staip schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:14:
Deze past gewoon met de Samsung Extended Battery, heb het zelf ook zo in de auto.
Dat meen je! Vette shit, ga hem gelijk aanschaffen... Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Enkele berichten over de Nexus 4 zijn naar [Google Nexus 4 - LG Nexus] Ervaringen & Discussie verplaatst, hier gaat het over de Nexus 3. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cypher21 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 11:58:
[...]

Als je em nog een keer krijgt, even een logcat draaien voor de OTA URL :)
Ik krijg 'm niet meer, ben zelf maar aan de slag gegaan en heb nu een takju versie. Was toch al van plan om alles te wipen en vanaf niets te beginnen met 4.2, dus waarom niet met behulp van de toolkit de takju versie erop zetten?

Weet niet waarom ik wel een update kreeg, heb bij google maps -> settings -> about nog nagekeken of ik inderdaad de yakju versie had en dat was zo.

Maar nu dus 4.2 takju, mijn eerste photosphere al gemaakt (en jammerlijk lelijk ;) )
Pagina: 1 ... 69 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.