Voorlopig geen vragen meer, ondertussen staat 4.0.4 erop via de Toolkit.Prulleman schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:13:
Wat is je vraag?
Toch bedankt voor de aandacht!
Voorlopig geen vragen meer, ondertussen staat 4.0.4 erop via de Toolkit.Prulleman schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:13:
Wat is je vraag?
Het gekke is, zo gaat het weken goed en zo heb ik dagen achter elkaar problemen. Het zou misschien ook nog aan het netwerk kunnen liggen. Of een combinatie van beide. Het blijft iig gissen, de devvers op xda en rootzwiki weten het ook niet.Aghanim schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 23:24:
[...]
Klopt, vind ik overigens wel vreemd. Je zou bijna denken dat het hardware gerelateerd is als iemand dezelfde rom/kernel gebruikt en de een er wel last van heeft en de ander niet.
Ik kan je vast zeggen, ik heb er absoluut geen spijt van. 4.04 draait zoals ie moet draaien (ook geen last van drops), het scherm is heerlijk groot en scherp, de accu gaat bij 'normaal' gebruik +- 2 dagen mee (wel s'nachts op flight mode en thuis en op werk op wifi ipv 3g). Heb de toolkit wel al geïnstalleerd maar ik voel voorlopig nog niet de noodzaak om er iets mee te doen. Happy camper hier!Haha ik had précies het zelfde, HTC one S, S2, of Galaxy Nexus. Ook ik heb voor de Nexus gekozen, vooral vanwege het scherm en geen rotzooi zoals Sense of Touchwiz Ik weet nog niet wanneer ik hem binnen krijg, contract is iig al bij Studentmobiel (1 jarig vodafone)
psn: jagermeistertim
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hier exact hetzelfde probleem. (zowel met stock als met AOKP 4.04 & Franco kernel)JudgeTreve schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:59:
[...]
Zeer herkenbaar...heb met 3 nieuwe Galaxy Nexus 'sen naast elkaar precies hetzelfde euvel aangetroffen...
Volgens mij moddert dit probleem al een tijdje voort: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28133beOnt schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:48:
[...]
Hier exact hetzelfde probleem. (zowel met stock als met AOKP 4.04 & Franco kernel)
Is dat probleem gekomen sinds 4.0.4?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dit gaat over het wegvallen van het telefoonsignaal in zijn algemeen in standby. Niet over het kwijtraken van je 3g of het verliezen van je wifi, toch? Althans, de laatste fix voor 4.0.4 zou het probleem wat jij nu aankaart al moeten hebben verholpen.jelmervos schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:05:
[...]
Volgens mij moddert dit probleem al een tijdje voort: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28133
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik draai op 4.0.4 en heb wel degelijk last van het kwijtraken van 3g verbinding (standby of niet standby maakt dan niet uit volgensmij). Verder echt een top telefoon maar het is wel beetje irritant. (Weet dat vliegtuigmodus aan/uit vaak wel werkt maar dan nog.Maardiweb schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:30:
[...]
Dit gaat over het wegvallen van het telefoonsignaal in zijn algemeen in standby. Niet over het kwijtraken van je 3g of het verliezen van je wifi, toch? Althans, de laatste fix voor 4.0.4 zou het probleem wat jij nu aankaart al moeten hebben verholpen.
[ Voor 23% gewijzigd door JelleNL op 21-06-2012 22:29 ]
Niet standaard met Samsung. Het hangt er vanaf welke manufacturer de opdracht krijg.Vis schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:52:
Brengt Google i.s.m. Samsung eigenlijk ieder jaar een nieuw Nexus toestel uit, of 1x in de 2 jaar?
Nog altijd super blij met mn Nexus idd... heerlijk op stock 4.0.4. en de radio problemen zijn zo goed als verdwenen.
kijk of je een yakyu of yakyuwx versie hebt.TheNephilim schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:29:
Ben erg blij met m'n SGN, maar nog steeds geen Android 4.0.4...Niet dat ik problemen met de telefoon heb, maar waar Android 4.0.4 niet gewoon aangeboden word als update is me een raadsel. Ik lees overal dat die allang uitgerold is.
Toevallig. Mijn toestel laadde gister ook niet meer op. Sinds een paar weken was het al een beetje frunniken aan de lader om succesvol te kunnen koppelen, soms viel de verbinding weg. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat dit eraan zat te komen. De micro-USB poort lijkt een beetje gammel bij mijn toestel, veel speling bij het koppelen. Het is niet in mij op gekomen om te kijken of het toestel oplaadde terwijl hij uit stond.EricVC schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 08:27:
Vanochtend gemerkt dat m'n Galaxy Nexus vannacht niet opgeladen heeft. Wanneer ik de lader koppel, laadt hij niet. Wanneer ik m'n toestel uitzet, laadt hij gewoon wel op.
ng is.
Ja, dat is degene die ik heb. Gun metal is overigens wel een goede term om de kleur te beschrijven hahacordonbleu schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:28:
Bij mijn weten bestaan er alleen een 'Titanium Silver' en een 'White' versie. De eerste (dit is ook de eerst uitgebrachte versie) heeft een soort donkergrijs / 'gun metal' kleur. Ik vind het er erg chic uitzien. Mooier dan gewoon zwart iig.
Ik gebruik zo'n dok via de zijdelingse pinnetjes, maar het resultaat blijft gelijk. Zonet nog eens uitgezet, batterij uitgehaald, terug aangesloten. En nu lijkt hij stilletjes aan te laden op een rustig tempoNmR schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:52:
[...]
Toevallig. Mijn toestel laadde gister ook niet meer op. Sinds een paar weken was het al een beetje frunniken aan de lader om succesvol te kunnen koppelen, soms viel de verbinding weg. Ik had al een donkerbruin vermoeden dat dit eraan zat te komen. De micro-USB poort lijkt een beetje gammel bij mijn toestel, veel speling bij het koppelen. Het is niet in mij op gekomen om te kijken of het toestel oplaadde terwijl hij uit stond.
Dit gezegd, toeval is wellicht uit te sluiten daar er gisteravond een half glas water over mijn scherm viel. Gelijk de accu verwijderd en afgedroogd. Bij het herstarten was er werkelijk niets aan de hand. Alleen voor het slapen gaan koppelde hij dus met geen enkele (lees 3) micro-USB lader meer.
Coolblue stuurt 'em op naar Samsung, dus we wachten af.
Ik heb ook hetzelfde probleem alleen dan nog in combinatie met phantom charging.EricVC schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:53:
[...]
Ik gebruik zo'n dok via de zijdelingse pinnetjes, maar het resultaat blijft gelijk. Zonet nog eens uitgezet, batterij uitgehaald, terug aangesloten. En nu lijkt hij stilletjes aan te laden op een rustig tempo
[ Voor 14% gewijzigd door StarC op 22-06-2012 12:34 ]
Wordt volgende week aangekondigd, dan duurt het nog even voor je hem draait denk ik.RoloTomassie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:42:
Volgende week komt Android 4.1 Jelly Bean uit![]()
http://www.androidworld.n...a-googles-telefoonwinkel/
Volgende week wordt jelly bean aangekondigd, dat is wat anders als uit komen...RoloTomassie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:42:
I intend to live forever. So far, so good.
[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 22-06-2012 23:02 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Je zou het scherm kunnen (laten) vervangen, maar dit is een duur grapje voor alleen het krasje.Hendrik86 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:29:
Hallo,
Ik heb een verticaal krasje van ongeveer 1,5 cm bovenaan in het midden van het scherm van mijn Galaxy Nexus. Het valt niet echt op bij gewoon (telefoon)gebruik, maar als ik er een film mee bekijk wel. Zou dit kunnen worden hersteld, of niet? Iemand hier ervaringen mee?
Neem ik hem best terug mee naar de winkel, of contacteer ik Samsung zelf?
Alvast bedankt
Tast de coating aan en dat is nog veel erger dan een kras: dan zijn bepaalde delen bv veel vingervlek gevoeliger (waar je gewreven hebt met hars) en dan zit daar constant een soort van vingervlekwaas op tenzij je het scherm grondig met een doekje afveegt, maar na het minste gebruik is het weer van dat. Schermen van een smartphone zijn echt niet meer gemaakt om te polijsten ed omdat er veel meer dan glas bij komt kijken...incomer schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:48:
[...]
Je zou het scherm kunnen (laten) vervangen, maar dit is een duur grapje voor alleen het krasje.
Misschien een gek idee, maar kan je niet wat hars wat carglass gebruikt kopen (bij hun langs gaan?) en het opvullen? Zie je denk ik wel nog een plekje, maar is het iniedergeval weer glad....
Klopt ik heb zo'n screenprotector, heb alleen geen idee hoe het opvult en tot hoever want die van mij heeft gelukkig geen krasjes voordat ik die screenprotector erop had gedaanJelleNL schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:41:
Heb ook wel eens ergens gelezen dat ze tegenwoordig zogenaamde 'wet screenprotectors' hebben, en bij eentje stond ook dat die zegmaar de krasjes op je scherm een soort van 'invult' zodat je ze daarna met de screenprotector erop niet meer ziet. Heb hier nu helaas niet meer info over, zou je even zelf moeten zoeken. (En heb ook geen idee tot welke grootte krasjes dat helpt)
Verwijderd
Waarschijnlijk worden de reguliere Yakju telefoons nog ietsje later geüpdatet omdat Google de 'Google experience' wilt verbeteren door de telefoon zelf (los) te verkopen. Die Google Play Store versie heeft als codenaam "Takju" en ik gok dat die versies de update dus als eerst krijgen per OTA.RoloTomassie schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:42:
Uhm, nee. Takju is precies hetzelfde als Yakju alleen zit hier Google Wallet al ingebakken.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:02:
[...]
Waarschijnlijk worden de reguliere Yakju telefoons nog ietsje later geüpdatet omdat Google de 'Google experience' wilt verbeteren door de telefoon zelf (los) te verkopen. Die Google Play Store versie heeft als codenaam "Takju" en ik gok dat die versies de update dus als eerst krijgen per OTA.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verwijderd
Ik snap je punt, weet dat Google Wallet het enige verschil is en help het je hopen. Feit blijft wel dat Google de 'Google-Experience' wilt blijven vergroten. Door eigen producten zelf te verkopen vergroten ze de experience al en het zou me niet verbazen als ze in de toekomst wél zo gaan werken dat eigen producten uit eigen winkel als allereerst de update krijgen.quartex schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:25:
[...]
Uhm, nee. Takju is precies hetzelfde als Yakju alleen zit hier Google Wallet al ingebakken.
Het zijn exact dezelfde GSM telefoons, dus er zal geen verschil zijn wanneer de update komt.
Ik meen hier gelezen te hebben (of ergens anders) dat het wegvegen van een app in het multitaskmenu niet resulteert in het afsluiten van de app. Weet je zeker dat dit zo is?Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 16:11:
[...]
Vergeet verder ook niet je Apps te killen in het multitaskscreen(rechter menu knop en de icoontjes naar rechts vegen om ze af te sluiten).
Heb dit ook weleens gelezen, maar een tijdje terug ook getest met verschillende apps, en ze starten na sluiten via multitaskmenu allemaal netjes blanco als nieuw op(ook komt er geheugen vrij). Misschien dat het in de eerste ics release nog anders was.NmR schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:20:
[...]
Ik meen hier gelezen te hebben (of ergens anders) dat het wegvegen van een app in het multitaskmenu niet resulteert in het afsluiten van de app. Weet je zeker dat dit zo is?
Naar verluid houdt Android er zijn eigen systeem op na om tot de beslissing te komen of het voor je memory en accuduur gunstig is om een app in slaapstand te houden of af te sluiten.
Verwijderd
Je mag er van uitgaan dat je 'm zo het beste afsluit. Er is wel een App die heet Advanced Task Killer. Deze sluit niet alleen Apps af met een klik maar wist ook eventueel het proces op de achtergrond en de eventuele cache die is opgebouwd. Mijn ervaring echter is dat je met ICS 4.0.4 geen cache meer over hebt als je de App wegveegt uit het multitaskmenu dus Appkiller is bij mij overbodig geworden.NmR schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:20:
Ik meen hier gelezen te hebben (of ergens anders) dat het wegvegen van een app in het multitaskmenu niet resulteert in het afsluiten van de app. Weet je zeker dat dit zo is?
Naar verluid houdt Android er zijn eigen systeem op na om tot de beslissing te komen of het voor je memory en accuduur gunstig is om een app in slaapstand te houden of af te sluiten.
Zelf nog niet gegoogled? Google Play: Tablet RemoteRoloTomassie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:47:
Weet iemand of er een app waarbij ik mijn SGN als remote kan gebruiken voor mijn tablet? Mijn tablet kan ik dan aansluiten op mijn tv. Beide hebben dlna en uiteraard wifi dus zou in principe wel mogelijk zijn of niet? Zodoende heb ik mijn eigen Google-tv (sort of) (:
Zo, respect! Zul je flink was discipline voor moeten hebben zeg.RTB93 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:09:
Jippie ja hee, m'n nieuwe Galaxy Nexus is binnen.
Helaas laat ik hem nog even in de doos zitten, want zo eerst m'n laatste tentamen van deze week maken.
Daarna tijd zat om er mee te gaan spelen.
Nieuw, nu met Twitter
Yep, midden/eind juli op onze Yakyu nexus
YepsHanky74 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:16:
Vooral 'Project Butter' in Jelly Bean zal eindelijk een vloeiende ervaring ala iOS gaan geven. EINDELIJK!
Kan je heel makkelijk flashenIkWilbert schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:31:
Zit er ook aan te denken om een galaxy nexus te kopen. Wil dan wel graag dat Yakju versie bemachtigen... waar maak ik de meeste kans?
Waarop is dit gebaseerd, mis ik een filmpje oidGrudgie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 19:20:
Jelly Bean is echt gaaf! Ook de notificaties worden erg mooi weergegeven! En het zoeken nu gelijk via de google zoekbalk is echt nice!
Kan niet wachten!
[ Voor 15% gewijzigd door Poel13 op 27-06-2012 19:43 ]
Ok, dan moet ik me daar eens in verdiepen
Zoek even op Galaxy Nexus Toolkit, die doet alles automatisch voor je. Even en Youtube video met gelijke benaming erbij zoeken en binnen een half uur ben je klaar!
Dit is allemaal heel leuk, maar mijn contacten worden gesynct met google contacts, met als gevolg dat mijn foto's direct terug naar een lage resolutie geconverteerd worden.Higher-resolution contact photos
With Android 4.1, you can store contact photos that are as large as 720 x 720, making contacts even richer and more personal. Apps can store and retrieve contact photos at that size or use any other size needed. The maximum photo size supported on specific devices may vary, so apps should query the built-in contacts provider at run time to obtain the max size for the current device.
Volgens mij is er bi-directionele synchronisatiebeOnt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:03:
Ik las daarnet dit:
Dit is allemaal heel leuk, maar mijn contacten worden gesynct met google contacts, met als gevolg dat mijn foto's direct terug naar een lage resolutie geconverteerd worden.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 10:23 ]
Nope, ik heb het net ook gedaan, ik heb alles nogViperNL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:28:
Ben je je apps of andere dingen kwijt als je bij stap 9 op ok drukt?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Maardiweb op 28-06-2012 12:31 ]
[ Voor 60% gewijzigd door NmR op 28-06-2012 13:49 ]
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Exact op 28-06-2012 14:58 ]
Dan zijn we mooi gen***d. Allemaal leuk en aardig dat HTML5, maar in de praktijk zijn de meeste websites die ik bezoek enkel te gebruiken met Flash.M4x schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:45:
Logisch dat Chrome geen Flash ondersteunt; Adobe stopt met ontwikkelen van Flash voor Android (en niet voor niks). Ik meen me te herinneren dat ICS laatste versie was die Flash zou krijgen, maar kan dat nu niet zo vlug terug vinden.
Natuurlijk kan dat ook. Sterker nog: hij zet het pas aan nadat je er zelf toestemming voor geeft.Verstekbakker schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:57:
Ja, kan dat Google now ook uit? Mij lijkt het helemaal niks dat mijn telefoon mij gaat vertellen wat ik moet bestellen in een restaurant of hoe ik moet rijden als ik het huis uit ga...
[ Voor 10% gewijzigd door Koppensneller op 28-06-2012 23:03 ]
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
serieus de meeste websites die je bezoekt??? Persoonlijk kom het zelden tegenAghanim schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:01:
[...]
Dan zijn we mooi gen***d. Allemaal leuk en aardig dat HTML5, maar in de praktijk zijn de meeste websites die ik bezoek enkel te gebruiken met Flash.
Zit je toevallig in het onderwijs?Aghanim schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 22:01:
[...]
Dan zijn we mooi gen***d. Allemaal leuk en aardig dat HTML5, maar in de praktijk zijn de meeste websites die ik bezoek enkel te gebruiken met Flash.
Ik heb ook last gehad van ghost charging. Bij mijn telefoon kwam het volgens mij door het gebruik van verschillende opladers. Ik heb het bij mij telefoon verholpen door een klein beetje te klooien met het tongetje in de micro usb-poort in mijn nexus. Nu gebruik ik alleen nog maar het kabeltje dat ik bij mijn galaxy nexus kreeg en heb er sinds dien geen last meer van gehad.The Deaken schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:02:
Een maand geleden last gehad van Ghost-charging, dit ging na een klein weekje net zo spontaan als het gekomen was weer weg. Nu een maand later begint ie er weer mee, best vaag, ik kan mij niet voorstellen dat het aan de USB-poort ligt..
Verwijderd
Dit is voor mij ook een raadsel, ook last van gehad van alles geprobeerd, toestel uit/aan, accu eruit/erin, andere laders, stof eruit gehaald, met een tandenstoker een beetje tegen dat lipje gedrukt, waarbij het probleem soms wegging en dan weer terugkwam. Inmiddels is het ook voor mij alweer ruim een maand geleden dat ik er voor het laatst last van heb gehad.The Deaken schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:02:
Een maand geleden last gehad van Ghost-charging, dit ging na een klein weekje net zo spontaan als het gekomen was weer weg. Nu een maand later begint ie er weer mee, best vaag, ik kan mij niet voorstellen dat het aan de USB-poort ligt..
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
[ Voor 17% gewijzigd door Game Error op 30-06-2012 14:49 ]
De specs van de S3 zullen vast beter zijn, maar ik zou altijd kiezen voor een Nexus (pure Android) telefoon. Mooi voorbeeld is dat nu al de Galaxy Nexus op Android 4.1 (Jelly bean) kan draaien zonder problemen.Game Error schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:39:
Heeft er hier iemand zicht op hoe de galaxy nexus zich verhoudt tot de S3? Ik wil namelijk een neiuwe telefoon aanschaffen, maar zag dat bij een jaar abbonement (wat mijn voorkeur heeft) de Nexus vrij betaalbaar is en dat ik dan voor een S3 flink moet bijbetalen.
Ik werk nu trouwens met een HTC Desire, maar die is naar mijn mening ondertussen wel aan vervanging toe.
Wellicht is het een idee om er zelf wat energie in te stoppen. Zet op een rijtje wat jij belangrijk vindt dat een telefoon moet kunnen. Over beide toestellen is alles te vinden op internet, van directe vergelijkingen (youtube) tot aan stats toe. Aangezien je geen specifieke vragen hebt of eisen stelt kan niemand jou hier helpen, slechts hun mening geven op basis van de eisen die zijzelf hebben voor een toestel.Game Error schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:39:
Heeft er hier iemand zicht op hoe de galaxy nexus zich verhoudt tot de S3? Ik wil namelijk een neiuwe telefoon aanschaffen, maar zag dat bij een jaar abbonement (wat mijn voorkeur heeft) de Nexus vrij betaalbaar is en dat ik dan voor een S3 flink moet bijbetalen.
Ik werk nu trouwens met een HTC Desire, maar die is naar mijn mening ondertussen wel aan vervanging toe.
Verwijderd
de Nexus heeft inderdaad een ROM zonder al te veel troep er op maar een custom rom maakt eigenlijk helemaal niet zo veel uit en werkt ook prima (dus daar hoef je de S2 niet voor te laten). Ik draai een S2 met CM9 en ik ben dik tevreden. Batterijgebruik ligt natuurlijk aan wat jij er mee doet en over de Nexus kan ik zelf niets zeggen. Volgens mij komt het neer op de keuze: Iets sneller (s2) of iets mooier/groter scherm (nexus) en dan nog het verschil in designragnaroks schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:34:
Ik twijfel over een nexus en S2 gezien beide even duur zijn.
Ik ga sowieso custom rom bij S2 gebruiken maar bij Nexus is dit toch niet nodig omdat met een stock rom komt?
Ik heb gehoord dat de accuduur van Nexus minder is dan S2 (terwijl de accu van Nexus groter is, mss de resolutie groter = meer verbruik?)
Bedankt voor je ervaring uitleg. Waarom S2 iets sneller terwijl beide dual core met zelfde kloksnelheid zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 22:42:
[...]
de Nexus heeft inderdaad een ROM zonder al te veel troep er op maar een custom rom maakt eigenlijk helemaal niet zo veel uit en werkt ook prima (dus daar hoef je de S2 niet voor te laten). Ik draai een S2 met CM9 en ik ben dik tevreden. Batterijgebruik ligt natuurlijk aan wat jij er mee doet en over de Nexus kan ik zelf niets zeggen. Volgens mij komt het neer op de keuze: Iets sneller (s2) of iets mooier/groter scherm (nexus) en dan nog het verschil in design
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq