Je kan via proxies een account aanmaken, daarna werkt hij ook gewoon hier in Nederland.Grudgie schreef op zondag 22 april 2012 @ 18:16:
Google Music is alleen in USA beschikbaar?
Je zou toch op zijn minst een paar pagina's terug kunnen kijken, aangezien de update er net is, hoef je niet veel door te zoeken. Als je dat dan had gedaan, had je mijn post tegen gekomenspaceboy schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:23:
[...]
Ehm... dat zijn 179 pagina's. Ik heb er op gezocht ("download" en " 4.0.4."), maar dat mocht niet baten.
Barfman in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie"
Hoe werkt dat dan met Google Music? Want ben bezig mijn muziek aan het uploaden, hoe kan ik dan mijn muziek op mijn Galaxy zien?ex87 schreef op zondag 22 april 2012 @ 20:18:
Inderdaad, Google Music & standaard app. Werkt erg fijn. Veel gebruikte speel lijsten sync ik.
In de app naar settings en daarna Google Play account, daaruit kun je een account selecteren en dan is de muziek uit Google Music beschikbaar. Meestal download ik de meest afgespeelde muziek voor offline gebruik om zo wat batterij te sparen en niet te snel door mijn maandelijkse limiet te gaan.
Ik kan het niet vindenAndRo555 schreef op zondag 22 april 2012 @ 22:12:
In de app naar settings en daarna Google Play account, daaruit kun je een account selecteren en dan is de muziek uit Google Music beschikbaar. Meestal download ik de meest afgespeelde muziek voor offline gebruik om zo wat batterij te sparen en niet te snel door mijn maandelijkse limiet te gaan.
Kan je iets specifieker zijn?
Edit: YAY! Heb mijn nieuwe update ook binnengekregen!
[ Voor 6% gewijzigd door Grudgie op 22-04-2012 22:51 ]
Ik had al 4.0.4, maar krijg net een systeem update. Zal wel te maken hebben met de signaal sterktes?
same here, was nog geen halve mb groot volgens mij.darkfujita schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:23:
Ik had al 4.0.4, maar krijg net een systeem update. Zal wel te maken hebben met de signaal sterktes?
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Is inderdaad een fix voor de signaalproblemen. Heb er persoonlijk geen last van gehad met de vorige versie voor zover ik weet.darkfujita schreef op zondag 22 april 2012 @ 23:23:
Heb m zojuist ook binnen gekregen.. de imm76i ... had niet echt last van signaalverlies maar de sterkte is nu steeds vollop 4 streepjes, waar ie voor de update weleens schommelde... nice
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Even zoeken blijkt te moeilijk these days.. Ik zal het vanmiddag inde TS gaan zetten want die mag wel een file update krijgen.. Maardiweb in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie"
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Ik had nooit last van signaalproblemen. Ik kreeg de update gisteren maar wist niet waarvoor hij was, toch maar uitgevoerd.
Merk nu al wel dat het toestel weer meer energie verbruikt, jammer.
Ja, ben ik dus toch niet de enige die het vermoed... jammer idd..EnigmaNL schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:24:
Ik had nooit last van signaalproblemen. Ik kreeg de update gisteren maar wist niet waarvoor hij was, toch maar uitgevoerd.
Na een uur standby staat ie al op 95%... Voor de update was dat stond ie na een uur net op 99%.Vis schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:27:
[...]
Ja, ben ik dus toch niet de enige die het vermoed... jammer idd..
De eerste 5% is niet betrouwbaar omdat je batterij nooit helemaal tot 100% wordt opgeladen. Kijk later op de dag nog eens hoe snel het gaat, zou ik zeggen
Wel héél erg vreemd dat het ineens zo is na de update...KoppenSneller schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:37:
De eerste 5% is niet betrouwbaar omdat je batterij nooit helemaal tot 100% wordt opgeladen. Kijk later op de dag nog eens hoe snel het gaat, zou ik zeggen
Ik heb na de vorige update dagelijks de accu levensduur gecheckt en het was elke ochtend precies hetzelfde, ik haal de telefoon van de lader en hij staat op 100%, stap in de auto en rijd naar m'n werk, ga achter mijn bureau zitten en check de accu weer. Alle dagen voor vandaag was het 99% en nu ineens 95%.
Accu staat nu op 94%.
Al met al toch geen ramp hier bij mij hoor... zit nu op 90%.. en heb al wat whatsappjes verstuurd en ontvangen, facebook en twitter gecheckt en enkele andere apps... dus zie er niet echt een verandering in qua batterijverbruikEnigmaNL schreef op maandag 23 april 2012 @ 09:40:
[...]
Wel héél erg vreemd dat het ineens zo is na de update...
Ik heb na de vorige update dagelijks de accu levensduur gecheckt en het was elke ochtend precies hetzelfde, ik haal de telefoon van de lader en hij staat op 100%, stap in de auto en rijd naar m'n werk, ga achter mijn bureau zitten en check de accu weer. Alle dagen voor vandaag was het 99% en nu ineens 95%.
Accu staat nu op 94%.
Twee simple veranderingen hebben bij mij tot spectaculair minder verbruik geleid (laatste OTA installed):
* 3g uit, ik zet het wel manueel aan indien nodig. Sync staat aan, ook gtalk en latitude. 't Is dus niet dat hij niks om handen heeft.
* bluetooth ECHT uit. De Nexus heeft een bug waardoor hij kan blijven hangen in 'turning on bluetooth', waardoor hij niet meer in deep sleep gaat.
Nu na 5 uur 88 procent remaining
* 3g uit, ik zet het wel manueel aan indien nodig. Sync staat aan, ook gtalk en latitude. 't Is dus niet dat hij niks om handen heeft.
* bluetooth ECHT uit. De Nexus heeft een bug waardoor hij kan blijven hangen in 'turning on bluetooth', waardoor hij niet meer in deep sleep gaat.
Nu na 5 uur 88 procent remaining
[ Voor 11% gewijzigd door Bob op 23-04-2012 13:22 ]
Verwijderd
Mijn telefoon is ineens niet meer zichtbaar op de Google Play website. Hij laat alleen nog mijn vorige telefoon zien. Hoe komt dit
Market weer even openen, eventueel een free app installeren (weet niet zeker of dat laatste nodig is) en even geduld hebben.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:35:
Mijn telefoon is ineens niet meer zichtbaar op de Google Play website. Hij laat alleen nog mijn vorige telefoon zien. Hoe komt dit
Ik heb de hoesjes van Cruzer Lite binnen gekregen.
http://www.cruzerlite.com...ed-a2-tpu-case-black.html
De zwarte en als je naar beneden scrolled ook de groene.
Zit zitten perfect en ik vind ze ook nog eens erg leuk met dat Android logo op de achterkant.
Aanrader en ze kosten echt weinig vind ik zelf.
Zit zitten perfect en ik vind ze ook nog eens erg leuk met dat Android logo op de achterkant.
Ik gebruik geen hoesje meer... doet bij mij zoveel afbreuk aan de gebruikservaring dan zonder hoesje, heerlijk in de hand prachtig groot scherm, en de bolling in het scherm is met hoesje al niet meer merkbaar...
Ook had ik veel meer last van stuff met een hoesje...
Maar die van Cruzer lite ziet er wel gelikt uit hoor! Veel plezier ermee...
Mag ik weten waar je die gekocht hebt, want de verzendkosten zijn hoger dan de prijs van het hoesje op de website van Cruzer Lite..Dubrillion schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:12:
Ik heb de hoesjes van Cruzer Lite binnen gekregen.
Heb het zelfde, heb daarom ghost-armor aangeschaft, toch nog een beetje bescherming tegen krassen etc en voegt eigenlijk niks toe ...Vis schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:29:
Ik gebruik geen hoesje meer... doet bij mij zoveel afbreuk aan de gebruikservaring dan zonder hoesje, heerlijk in de hand prachtig groot scherm, en de bolling in het scherm is met hoesje al niet meer merkbaar...
Waar gekocht als k vragen mag?incomer schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:56:
[...]
Heb het zelfde, heb daarom ghost-armor aangeschaft, toch nog een beetje bescherming tegen krassen etc en voegt eigenlijk niks toe ...
Wat bedoel je? We hebben het er de laatste 3 pagina's over geloof ik.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 15:34:
Heeft er iemand nog nieuws ivm de update naar 4.04?
Kommop mensen, we hebben een accessoires topic. Ik was blij te zien dat dit topic een beetje vaart had, maar het is weer voornamelijk gevuld met dingen die hier niet thuis horen of vragen die al heel vaak zijn gesteld.
Sorry voor het off-topic
[/zeikmodus uit]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
De eerste weken GN had ik totaal geen vlekken op het scherm, in tegenstelling tot mijn Desire HD. Ik heb dus het gevoel dat er een andere coating gebruikt wordt, waardoor vlekken haast niet voorkomen. Nu, na 4 maanden gebruik heb ik wel vlekken op het scherm. Valt dit jullie ook op of zijn mijn vingers de laatste maanden vet geworden
Die coating gaat er na een tijdje vanaf. Jammer hè, had 't ook graag weer zoals in het begin gewildAghanim schreef op maandag 23 april 2012 @ 19:26:
De eerste weken GN had ik totaal geen vlekken op het scherm, in tegenstelling tot mijn Desire HD. Ik heb dus het gevoel dat er een andere coating gebruikt wordt, waardoor vlekken haast niet voorkomen. Nu, na 4 maanden gebruik heb ik wel vlekken op het scherm. Valt dit jullie ook op of zijn mijn vingers de laatste maanden vet geworden
Huh merk niks van een speciale coating hoor... ik merk wel als ik (om de 2 dagen ofzo) met een microfiber doekje mn scherm poets dan echt een halve dag vetloos idd kan "swipen" op mn GN 
Verder tja.. gewoon goed bijhouden en niet met extreem vettige vingers aan je phone zitten
Verder tja.. gewoon goed bijhouden en niet met extreem vettige vingers aan je phone zitten
Dat is dus die coatingVis schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:14:
Huh merk niks van een speciale coating hoor... ik merk wel als ik (om de 2 dagen ofzo) met een microfiber doekje mn scherm poets dan echt een halve dag vetloos idd kan "swipen" op mn GN
Serious? 
Vaag dan dat het naar verloop van tijd eraf gaat... maar is het daarna dan echt extreem snel vettig? of valt t wel mee?
Vaag dan dat het naar verloop van tijd eraf gaat... maar is het daarna dan echt extreem snel vettig? of valt t wel mee?
zoals een normale telefoon :-) vrij snel dus.Vis schreef op maandag 23 april 2012 @ 20:22:
Serious?
Ik heb sinds enkele dagen last van phantom charging probleem:
* Batterij indicator laat zien dat hij altijd aan het opladen is, ook zonder lader. Wordt ook aangegeven in Geschiedenisdetails van accu.
* Accu-info geeft weer dat er altijd een USB voedingsstekker is aangesloten.
* De originele AC lader ziet die alleen als USB lader. Ook andere laders worden alleen als USB gezien. Pakt lader sowieso niet direct op als ik 'm inplug.
* Accu is aan het 'ontladen' ipv 'niet verbonden' oid. Hierdoor loopt batterij snel leeg.
Zoeken op XDA en Google Android geeft meer mensen met dit probleem en lijkt hardware gerelateerd te zijn aan het USB board.
Wat werkt niet:
* Reboot.
* Batterij stats & Dalvik cache wissen via CWM
* Batterij eruit, lader erin, batterij erin, volladen, eruit.
* Perslucht in usb-port gespoten, is helemaal clean.
* Andere laders
* Oplossing door met tandenstoker/ander puntig voorwerp in USB poort te 'wroeten' helpt niet. Met USB kabel is het één keer gelukt en was alles weer normaal. Na 5 minuten kwam probleem weer terug.
Volgens de Google Android bron wordt dit niet bij iedereen onder garantie vervangen bij Samsung (die gooit het op 'schade aan board door gebruiker' oid). Bij sommige wel onder garantie vervangen. Zelf vervangen kan ev. ook, zo'n bordje kost $6 op ebay.
Na zoeken hier in topic zie ik dat onderstaande personen hier ook last van hebben/hadden:
ZoRr0 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:56
Dubrillion schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:15
Ik vraag me af of jullie hier nog contact met Samsung voor hebben opgenomen voor reparatie? Of op een andere manier hebben gefixt?
* Batterij indicator laat zien dat hij altijd aan het opladen is, ook zonder lader. Wordt ook aangegeven in Geschiedenisdetails van accu.
* Accu-info geeft weer dat er altijd een USB voedingsstekker is aangesloten.
* De originele AC lader ziet die alleen als USB lader. Ook andere laders worden alleen als USB gezien. Pakt lader sowieso niet direct op als ik 'm inplug.
* Accu is aan het 'ontladen' ipv 'niet verbonden' oid. Hierdoor loopt batterij snel leeg.
Zoeken op XDA en Google Android geeft meer mensen met dit probleem en lijkt hardware gerelateerd te zijn aan het USB board.
Wat werkt niet:
* Reboot.
* Batterij stats & Dalvik cache wissen via CWM
* Batterij eruit, lader erin, batterij erin, volladen, eruit.
* Andere laders
* Oplossing door met tandenstoker/ander puntig voorwerp in USB poort te 'wroeten' helpt niet. Met USB kabel is het één keer gelukt en was alles weer normaal. Na 5 minuten kwam probleem weer terug.
Volgens de Google Android bron wordt dit niet bij iedereen onder garantie vervangen bij Samsung (die gooit het op 'schade aan board door gebruiker' oid). Bij sommige wel onder garantie vervangen. Zelf vervangen kan ev. ook, zo'n bordje kost $6 op ebay.
Na zoeken hier in topic zie ik dat onderstaande personen hier ook last van hebben/hadden:
ZoRr0 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:56
Dubrillion schreef op maandag 30 januari 2012 @ 09:15
Ik vraag me af of jullie hier nog contact met Samsung voor hebben opgenomen voor reparatie? Of op een andere manier hebben gefixt?
Verwijderd
Ik zou hiermee oppassen, heb hiermee een aantal jaar geleden een dumbphone mee gesloopt, het scherm was opeens dood,Teuling schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:32:
(..)
(..)
@ Teuling
breng je GN zeker niet terug voor garantie!
had ik ook gedaan, krijg je te horen dat het vochtschade is!
geen garantie en het kon ook niet gerepareerd worden.
nu kan ik dus ook nog 50 euro betalen om hem terug te laten sturen.
dus zelf vervangen is aangeraden!
breng je GN zeker niet terug voor garantie!
had ik ook gedaan, krijg je te horen dat het vochtschade is!
geen garantie en het kon ook niet gerepareerd worden.
nu kan ik dus ook nog 50 euro betalen om hem terug te laten sturen.
dus zelf vervangen is aangeraden!
Toevallig heb ik sinds gisteravond ook problemen met het laadproces.
Accu zat op zo'n 12% dus aan de lader gehangen, maar vervolgens werd het toestel niet opgeladen. GN uitgezet en opnieuw aangesloten (met originele kabel en adapter) op het stopcontact en toen werd m'n GN wel opgeladen. Echter na het loskoppelen vanmorgen blijft het laadicoon gewoon weergegeven worden rechtsbovenin.
Bij de accu info staat wel "ontladen" en na het aantikken van de grafiek staat er onderin "opladen" en is de balk ook groen sinds vanmorgen.
Uit/aanzetten heeft niet geholpen en ook een battery pull heeft niet geholpen...
Accu zat op zo'n 12% dus aan de lader gehangen, maar vervolgens werd het toestel niet opgeladen. GN uitgezet en opnieuw aangesloten (met originele kabel en adapter) op het stopcontact en toen werd m'n GN wel opgeladen. Echter na het loskoppelen vanmorgen blijft het laadicoon gewoon weergegeven worden rechtsbovenin.
Bij de accu info staat wel "ontladen" en na het aantikken van de grafiek staat er onderin "opladen" en is de balk ook groen sinds vanmorgen.
Uit/aanzetten heeft niet geholpen en ook een battery pull heeft niet geholpen...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Gisteravond voor slapen telefoon aan lader gehangen, pakte 'm weer als USB lader. Vanochtend word ik wakker en toen zag die 'm als AC lader. Ontkoppelen en telefoon was weer normaal: geen USB aangesloten en ook accu indicator gaf geen oplaadlogo meer.
Half uur later was het probleem weer terug: batterij gaf wéér aan dat die aan het opladen was. Accustatus bij accu-info is nu "Wordt niet opgeladen" ipv "Ontladen", dus hij trekt de batterij nu iig niet leeg. Geeft nu wel weer aan dat er een USB voedingsstekker is aangesloten
@thve: daar was/ben ik ook bang voor, dat ze het op waterschade of gebruikschade gaan gooien en dan kun je idd weer onderzoekskosten gaan betalen (€50 is wel veel trouwens). Ik heb inmiddels voor $6 een bordje besteld op ebay. Nog niet zeker of ik het zelf ga vervangen... Moeilijk is het niet, maar garantie ben je daarna zeker kwijt
@Dubrillion en ZoRr0: hebben jullie er ook nog last van?
Half uur later was het probleem weer terug: batterij gaf wéér aan dat die aan het opladen was. Accustatus bij accu-info is nu "Wordt niet opgeladen" ipv "Ontladen", dus hij trekt de batterij nu iig niet leeg. Geeft nu wel weer aan dat er een USB voedingsstekker is aangesloten
@thve: daar was/ben ik ook bang voor, dat ze het op waterschade of gebruikschade gaan gooien en dan kun je idd weer onderzoekskosten gaan betalen (€50 is wel veel trouwens). Ik heb inmiddels voor $6 een bordje besteld op ebay. Nog niet zeker of ik het zelf ga vervangen... Moeilijk is het niet, maar garantie ben je daarna zeker kwijt
@Dubrillion en ZoRr0: hebben jullie er ook nog last van?
Nee ik heb er geen last meer van.
Ik heb de contacten schoongemaakt met een gevouwen papiertje.
hier kwam nog aardig wat stof vrij.
NOOOOOOIT blazen in je telefoon. Dan blaas je de stof naar binnen.
Misschien was het de 4.0.4 update, maar het was vooral zo bij mij als ik hem na een nacht laden
prompt uit de lader trok. Tegenwoordig lees ik 's-ochtends het nieuws voor ik eruit gaat en doet hij het goed.
Lijkt net of je he ''laat schrikken'' als je hem er na uren zomaar uithaalt
Ik heb de contacten schoongemaakt met een gevouwen papiertje.
hier kwam nog aardig wat stof vrij.
NOOOOOOIT blazen in je telefoon. Dan blaas je de stof naar binnen.
Misschien was het de 4.0.4 update, maar het was vooral zo bij mij als ik hem na een nacht laden
prompt uit de lader trok. Tegenwoordig lees ik 's-ochtends het nieuws voor ik eruit gaat en doet hij het goed.
Lijkt net of je he ''laat schrikken'' als je hem er na uren zomaar uithaalt
Ik zit nu de deurbel in de gaten te houden voor de bezorger van mijn gisteren aangeschafte Nexus, ik heb mij aardig in verdiept in de voor en nadelen. Echter op 1 vraag kan ik niet echt een duidelijk antwoord vinden, lees veel aannames maar echt overtuigd ben ik niet geraakt.
Het yakju en yakjuxw verhaal, eerste krijgt updates van Google en de andere van Samsung. Zoals ik het hier lees in dit topic is het haast een noodzaak om je telefoon te flashen o.i.d om toch minstens de updates via Google binnen te krijgen mocht je een yakjuxw versie hebben. Want anders krijg je updates minder snel of helemaal niet binnen.
Maar is het nu echt zo erg of is het meer een tweakers ding dus zo snel mogelijk de nieuwste updates binnen krijgen en niet even afwachten?
Zijn er mensen die tegen onoverkomelijke problemen aan zijn gelopen met hun yakjuxw versie?
Zo nu even afwachten welke versie ik krijg
Het yakju en yakjuxw verhaal, eerste krijgt updates van Google en de andere van Samsung. Zoals ik het hier lees in dit topic is het haast een noodzaak om je telefoon te flashen o.i.d om toch minstens de updates via Google binnen te krijgen mocht je een yakjuxw versie hebben. Want anders krijg je updates minder snel of helemaal niet binnen.
Maar is het nu echt zo erg of is het meer een tweakers ding dus zo snel mogelijk de nieuwste updates binnen krijgen en niet even afwachten?
Zijn er mensen die tegen onoverkomelijke problemen aan zijn gelopen met hun yakjuxw versie?
Mensen met het ghost-chargingprobleem probeer dit:
I took the battery out and left the phone plugged into the outlet. Let it sit. I then installed the battery and let it finish its charge while the phone was off. I then took the battery out, unplugged the charger from the phone, and reinserted battery. Power on, VOILA! Mine was back to normal. Hope this helps.
Heeft bij mij gewerkt, sindsdien nooit meer last gehad.
I took the battery out and left the phone plugged into the outlet. Let it sit. I then installed the battery and let it finish its charge while the phone was off. I then took the battery out, unplugged the charger from the phone, and reinserted battery. Power on, VOILA! Mine was back to normal. Hope this helps.
Ik weet zelf niet eens welke versie ik heb... waar kan ik dit checken?? iemand??ipje schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:19:
Ik zit nu de deurbel in de gaten te houden voor de bezorger van mijn gisteren aangeschafte Nexus, ik heb mij aardig in verdiept in de voor en nadelen. Echter op 1 vraag kan ik niet echt een duidelijk antwoord vinden, lees veel aannames maar echt overtuigd ben ik niet geraakt.
Ik heb mijn GN nu 3 weken, en vanaf het begin met de eerste x opstarten kreeg ik direct de 4.0.4 update notification binnen... heb hem nog niet geflashed/geroot o.i.d. en dat wil ik zo houden..
Sinds eergisteren heb ik de nieuwe update voor de Build IMM76I binnen gekregen, en die is zonder problemen geinstald...
Veel plezier met je nieuwe phone, heerlijk ding.
Hij is net binnen, kijk hier maar eens http://www.androidworld.n...ik-nog-geen-update-kreeg/Vis schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:45:
[...]
Ik weet zelf niet eens welke versie ik heb... waar kan ik dit checken?? iemand??
Veel plezier met je nieuwe phone, heerlijk ding.
Wel redelijk kansloos dat iemand behorend bij Androidworld niets wist over verschillende GN builds.
Thank god ik heb de yakju versie
had ik ook wel gedacht aangezien ik alle updates snel binnen kreeg nadat ze bekend werden hier op GoT bijv.
Anders was het 5 min werk om er die build van te maken (en als je toch bezig was kon je net zo goed alle voordelen van custom ROMs direct proberen
).
Verwijderd
Wow just WOW. Telefoon net 3 dagen in gebruik maar wat een telefoon. Beste aankoop die ik ooit gedaan heb!
edit: helaas wel op 4.0.2 van ladyphonewinkel.nl
edit2: Toch gek terwijl ik wel Yakju heb en dus updates van Google hoor te krijgen aldus de 'GN official update checker'-app.
edit: helaas wel op 4.0.2 van ladyphonewinkel.nl
edit2: Toch gek terwijl ik wel Yakju heb en dus updates van Google hoor te krijgen aldus de 'GN official update checker'-app.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2012 19:46 ]
Nogmaals,ik heb ook Yakju en nog geen update gehad.
Geduld is een schone zaak.
Ik heb een case-mate om mijn mobiel.
Het is al een aantal keer uit mijn trui gevallen onder het werken en met de case is het niet zo glad meer.
En glijd het niet meer uit mijn zijpocket ( trui van snickers )
Het is al een aantal keer uit mijn trui gevallen onder het werken en met de case is het niet zo glad meer.
Ik was ook braaf aan het wachten maar van het weekend dacht ik.... Ik regel het zelf wel.Girlzdad schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:53:
Nogmaals,ik heb ook Yakju en nog geen update gehad.
Binnen 5 minuten heb je je toestel unlocked en 4.0.4 erop geflasht. Daarna kreeg ik binnen een half uur de kleine laatste update van Google.
Dus ben je het wachten zat.... Neem het heft in eigen hand.
Ik heb de TS drastisch geupdate. Staat nu vrij veel info in over handmatig updaten dus zeker het lezen waard
Zal er later nog wat reviews aan gaan toevoegen, maar niet nu
Ik krijg het gevoel dat er gewoon iets mis is met dat hele OTA gedoe bij Google. Blijkbaar wordt de OTA naar sommige "yakju" toestellen gewoonweg niet gestuurd. Echter heb ik geen idee waar het mis gaat.
Goed bezig! Je had gelijktijdig met het aanpassen van de TS ook wel een deel 2 mogen startenMaardiweb schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:44:
Ik heb de TS drastisch geupdate. Staat nu vrij veel info in over handmatig updaten dus zeker het lezen waardZal er later nog wat reviews aan gaan toevoegen, maar niet nu
[ Voor 49% gewijzigd door Laguna op 24-04-2012 23:55 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Framework tip al gedaan?Laguna schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:52:
Ik krijg het gevoel dat er gewoon iets mis is met dat hele OTA gedoe bij Google. Blijkbaar wordt de OTA naar sommige "yakju" toestellen gewoonweg niet gestuurd. Echter heb ik geen idee waar het mis gaat.
Zoals al eerder in de thread werd gezegt, de 4.0.4 OTA (dus voor yakju) is stopgezet door die connection-loss bug. Degene die 4.0.4 wel hebben gekregen (via bv de Framework 'cheat') kregen afgelopen week die nieuwe kleine update (IMM76I).Laguna schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:52:
Zodra blijkt dat deze bugfix de connection-loss problemen heeft opgelost zal de 'nieuwe' 4.0.4 weer OTA worden gestart.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Bron? Of zijn dit puur speculaties? Google dient hier gewoon zelf duidelijkheid over te geven ipv gebruikers laten gissen.quartex schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:23:
[...]
Zoals al eerder in de thread werd gezegt, de 4.0.4 OTA (dus voor yakju) is stopgezet door die connection-loss bug. Degene die 4.0.4 wel hebben gekregen (via bv de Framework 'cheat') kregen afgelopen week die nieuwe kleine update (IMM76I).
Zodra blijkt dat deze bugfix de connection-loss problemen heeft opgelost zal de 'nieuwe' 4.0.4 weer OTA worden gestart.
En hebben wij al lang4.0.5quartex schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:23:
[...]
Zoals al eerder in de thread werd gezegt, de 4.0.4 OTA (dus voor yakju) is stopgezet door die connection-loss bug. Degene die 4.0.4 wel hebben gekregen (via bv de Framework 'cheat') kregen afgelopen week die nieuwe kleine update (IMM76I).
Logisch nadenken.
Oh?
Hmm zojuist zag ik mijn notification lampje onderaan de telefoon ineens blauw oplichten i.p.v. wit (wat normaal gesproken altijd wit is)
Iemand een idee? heb nergens aangezeten ofzo...
Installeer Light Flow en bepaal zelf welke notificatie welke kleur krijgt.Vis schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:06:
Hmm zojuist zag ik mijn notification lampje onderaan de telefoon ineens blauw oplichten i.p.v. wit (wat normaal gesproken altijd wit is)
Dat was zijn vraag niet.quartex schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:12:
[...]
Installeer Light Flow en bepaal zelf welke notificatie welke kleur krijgt.
Welke apps heb je als laatste geïnstalleerd. Loop die een voor een even na en check de instellingen.Vis schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:06:
Volgens mij is blauw standaard voor facebook.Vis schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:06:
Had het ergens gelezen, heb het toestel zelf nog niet. Ik zit te wachten tot de online prijzen verder gedaald is (tot 300-350 euro) voordat ik hem bestel. Hopelijk gaan de prijzen (flink) dalen bij de aankondiging van de GS3.
VesNL schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:17:
[...]
Dat was zijn vraag niet.
[...]
Welke apps heb je als laatste geïnstalleerd. Loop die een voor een even na en check de instellingen.
Ik kreeg de melding omdat ik idd een Facebook bericht ontving, verder had ik nog een hotmail notification... Maar dit heb ik wel vaker gekregen en is mij dat blauwe nooit opgevallen... misschien met die nieuwe update van facebook ofzo.. achja..
Thanks. Zojuist geprobeerd en vooralsnog lijkt het te werken; geen phantom/ghost charging icoon nu. Voedingsstekker status is "niet aangesloten". Accustatus is wel "Ontladen" (ipv "Wordt niet opgeladen"), maar de accu-lading lijkt niet terug te lopen.yok schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:09:
Mensen met het ghost-chargingprobleem probeer dit:
EDIT: en probleem is weer terug. Voedingsstekker status is weer "USB".
[ Voor 4% gewijzigd door Teuling op 25-04-2012 11:32 ]
Lijkt me toch gewoon garantie? Als je geen vocht in je toestel hebt zitten, waarom zouden ze dan waterschade claimen? Ik weet dat dynafix hier een handje van had, maar ik zou opsturen gewoon proberen en anders een Samsung servicepoint zoeken. Misschien lossen ze het gelijk op. Succes in ieder geval.Teuling schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:16:
[...]
Thanks. Zojuist geprobeerd en vooralsnog lijkt het te werken; geen phantom/ghost charging icoon nu. Voedingsstekker status is "niet aangesloten". Accustatus is wel "Ontladen" (ipv "Wordt niet opgeladen"), maar de accu-lading lijkt niet terug te lopen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
thnx. Ik snap nooit zo goed wat de reden is om een 2e deel te starten, leg mij dat eens uit?Laguna schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:52:
[...]
Goed bezig! Je had gelijktijdig met het aanpassen van de TS ook wel een deel 2 mogen starten
dan zou ik 'm terug sturen, want dat is niet echt goed zeg maar. heb er al 3 maanden geen last meer van gehad *vingers gekruist*Teuling schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:16:
[...]
Thanks. Zojuist geprobeerd en vooralsnog lijkt het te werken; geen phantom/ghost charging icoon nu. Voedingsstekker status is "niet aangesloten". Accustatus is wel "Ontladen" (ipv "Wordt niet opgeladen"), maar de accu-lading lijkt niet terug te lopen.
Ik heb zojuist 4.0.4 via OTA gekregen. Dat betekent dus dat de OTA weer loopt.
Voor de rest geen gekke dingen gedaan, behalve best wel erg vaak checken voor de update bij instellingen.
Voor de rest geen gekke dingen gedaan, behalve best wel erg vaak checken voor de update bij instellingen.
Gewoon op de site zelf, http://www.ghost-armor.com/
Hier ook zojuist via de framework truuk 4.0.4 binnen. Na een aantal dagen en een aantal pogingen zojuist in 1,5x raak. Na de herstart gaf hij aan dat het systeem up to date was, dus wilde het nogmaals proberen en toen stond er opeens dat de update klaar stond (37,4MB), build IMM76I.
Zo, geflashed naar 4.0.4 met Gnex Root toolkit v1.3, en ik ga hierna even leuk naar CM9 Nightly edition flashen. Tot nu toe ben ik echt blij met wat het toestel kan op 4.0.4 IMM76I, ben ook blij dat ik van dat rot yakjuxw af ben en nu yakju bezit. Samsung moest dat echt niet flikken want zij zelf zijn traag.
Nu je hebt gezien hoe simpel het is kun je inderdaad gemakkelijk een custom rom nemen. Persoonlijk zou ik geen CM9 nemen maar AOKP. Die bevat alle opties uit CM9 en daarnaast nog een hele boel andere features. Maar goed, als je eenmaal gaat flashen zul je toch wel wat roms proberen
Ik heb plotseling besloten om toch maar voorlopig bij Yakju 4.0.4 IMM76I te blijven. Ik zit nog te kijken welke CM9 ik precies zal nemen, wordt toch waarschijnlijk de Nightly edition. Ik sta nog steeds versteld van de Android back up & restore mogelijkheden waar ik eigenlijk nooit gebruik van heb gemaakt tot op heden.Aghanim schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:46:
Nu je hebt gezien hoe simpel het is kun je inderdaad gemakkelijk een custom rom nemen. Persoonlijk zou ik geen CM9 nemen maar AOKP. Die bevat alle opties uit CM9 en daarnaast nog een hele boel andere features. Maar goed, als je eenmaal gaat flashen zul je toch wel wat roms proberen
Ik heb veel foto's,apps,filmpjes tel.nr op mijn toestel staan.Bert20 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 22:17:
[...]
Ik was ook braaf aan het wachten maar van het weekend dacht ik.... Ik regel het zelf wel.
Binnen 5 minuten heb je je toestel unlocked en 4.0.4 erop geflasht. Daarna kreeg ik binnen een half uur de kleine laatste update van Google.
Dus ben je het wachten zat.... Neem het heft in eigen hand.
Om dat allemaal weer terug te zetten,is dat veel werk ?
Nee, gewoon naar je PC kopieren en daarna terug kopieren.
Oke thx.
Morgen maar eens rustig voor gaan zitten.
Morgen maar eens rustig voor gaan zitten.
Telefoonnr's heb ik via Google, dus die zijn zo weer terug.Girlzdad schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:21:
[...]
Ik heb veel foto's,apps,filmpjes tel.nr op mijn toestel staan.
Om dat allemaal weer terug te zetten,is dat veel werk ?
Foto's/ Filmpjes moet je inderdaad eerst zorgen voor een backup.
Apps heb ik niet meer terug, had de backup optie niet aanstaan, wilde weer even opnieuw beginnen.
Maar is zeker wat werk, weet niet of die backup functie van google een beetje werkt.
Succes en lees je even goed in met bijvoorbeeld dit topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1392310
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1454314Bert20 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:49:
[...]
Telefoonnr's heb ik via Google, dus die zijn zo weer terug.
Apps heb ik niet meer terug, had de backup optie niet aanstaan, wilde weer even opnieuw beginnen.
Maar is zeker wat werk, weet niet of die backup functie van google een beetje werkt.
Voor de noobs onder andere ik... raad ik liever de Gnex Root Toolkit van Wugs. Heel overzichtelijk, simpel, maar ADB en Fastboot setup is beter uitgelegd in het topic van mskip. Al raad ik PDAnet af want dat vertoonde bij mij kuren. Lekker handmatig met Android-SDK duurde niet eens 10 minuten voordat ik daarmee klaar was. Controle uitvoeren in cmd met fastboot en adb commands. En dan aan de slag met Wugs Gnex toolkit. Factory images kun je vinden in de links in de xda dev topics die je dan verwijzen naar de officiële google android factory image pagina. Daar kun je yakju voor Maguro Samsung Galaxy nexus GSM downloaden. 4.0.4 IMM76I is wat je moet hebben dan als je de nieuwste versie wilt met de kleine update die wat mini bugs snel uit de voorgaande 4.0.4 IMM76D haalde.
Succes.
Backup functie van Google werkt prima. Ik gebruik het voor apps en telefoonnummers. Ook wifi netwerken worden onthouden.Bert20 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:49:
[...]
Telefoonnr's heb ik via Google, dus die zijn zo weer terug.
Klopt, ook de net opgenoemde root toolkits komen met een back-up& restore. Kun je gewoon gelijk vanaf je pc na het unlocken en rooten en flashen je scheize weer op je Gnex plaatsen.Aghanim schreef op woensdag 25 april 2012 @ 22:15:
[...]
Backup functie van Google werkt prima. Ik gebruik het voor apps en telefoonnummers. Ook wifi netwerken worden onthouden.
hmm volgens mij is zojuist mijn google nexus overleden 
had +- 2 weken geleden dat ie opeens vast hing!?
batterij dr uit weer er in en hij deed het weer...
Nu net weer zelfde probleem...
batter ij er uit en er in, en ding deed het weer...
kijk ik naar battery stats.. 20% battery..
Ik denk hmmm, heb ik em wel in de lader!?, en ja hij zit gewoon in de lader, maar hij laad niet...
Andere usb-kabel gebruikt: geen laad ding... sluit ik met zelfde kabel op de pc aan: geeft wel laden aan, maar een battery app die ik gebruik zegt 0ma laad cycly... (en hij zegt nu ook in windows "het usb-apparaat werd niet herkend")
heb 2 adapters op het 230v net geprobeerd (met 2 verschillende usb-kabels EN deze kabels op zowel mijn pc als notebook gehad allen met zelfde resultaat...)
gevalletje RMA neem ik aan?
*knip* dit topic is niet bedoeld voor garantie-afhandelingen.
heb gelukkig nog een HD2 die ik tijdelijk kan (mis) bruiken
had +- 2 weken geleden dat ie opeens vast hing!?
batterij dr uit weer er in en hij deed het weer...
Nu net weer zelfde probleem...
batter ij er uit en er in, en ding deed het weer...
kijk ik naar battery stats.. 20% battery..
Ik denk hmmm, heb ik em wel in de lader!?, en ja hij zit gewoon in de lader, maar hij laad niet...
Andere usb-kabel gebruikt: geen laad ding... sluit ik met zelfde kabel op de pc aan: geeft wel laden aan, maar een battery app die ik gebruik zegt 0ma laad cycly... (en hij zegt nu ook in windows "het usb-apparaat werd niet herkend")
heb 2 adapters op het 230v net geprobeerd (met 2 verschillende usb-kabels EN deze kabels op zowel mijn pc als notebook gehad allen met zelfde resultaat...)
gevalletje RMA neem ik aan?
*knip* dit topic is niet bedoeld voor garantie-afhandelingen.
heb gelukkig nog een HD2 die ik tijdelijk kan (mis) bruiken
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 26-04-2012 09:05 ]
Verwijderd
Heb gisteren avond ook de update van 4.02 naar 4.04 met het nieuwe IMM nummer gekregen.
De uitrol is dus terug gestart!
Same here, lekkere update (heb yakyu build). Nu eindelijk weer ShadowGun spelen zonder multitouch bug!Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:31:
Heb gisteren avond ook de update van 4.02 naar 4.04 met het nieuwe IMM nummer gekregen.
Verwijderd
Ik heb het er al eens eerder over gehad hier maar mijn probleem blijft aan. Ik heb daarom een issue gemeld bij google zelf en vraag lezers hier om eventueel vergelijkbare problemen te melden.
Mijn issues met de galaxy nexus(stock 4.0.4. IMM76I) zijn:
* random reboots. Soms terwijl ik iets aan het doen ben maar meestal terwijl het toestel gewoon op mijn bureau ligt start hij opnieuw op.
* battery drain. Wanneer hij opnieuw opstart geven de stats een drain van soms 15% of meer aan.
* signal loss. op build IMM76D geen signaalverlies volgens de stats. Nu op IMM76I heb ik geen signaal wanneer ik mijn nexus loskoppel van de USB kabel. Om te voorkomen dat ik lang zonder signaal zit moet ik eigenlijk direct na loskoppelen het toestel even unlocken en mijn mail checken. Als ik het toestel loskoppel van de lader en direct in mijn broekzak stop is de kans groot dat ik geen signaal heb.
Volgens mij ben ik redelijk uniek met deze combinatie. Mochten mensen zich herkennen in een of meerdere punten dan zou het denk ik helpen om screenshots en bugreports aan te vullen in dit issue:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=29510
-edit- Uiteraard zijn tips om me van dit probleem af te helpen zonder hulp van google bijzonder welkom
* random reboots. Soms terwijl ik iets aan het doen ben maar meestal terwijl het toestel gewoon op mijn bureau ligt start hij opnieuw op.
* battery drain. Wanneer hij opnieuw opstart geven de stats een drain van soms 15% of meer aan.
* signal loss. op build IMM76D geen signaalverlies volgens de stats. Nu op IMM76I heb ik geen signaal wanneer ik mijn nexus loskoppel van de USB kabel. Om te voorkomen dat ik lang zonder signaal zit moet ik eigenlijk direct na loskoppelen het toestel even unlocken en mijn mail checken. Als ik het toestel loskoppel van de lader en direct in mijn broekzak stop is de kans groot dat ik geen signaal heb.
Volgens mij ben ik redelijk uniek met deze combinatie. Mochten mensen zich herkennen in een of meerdere punten dan zou het denk ik helpen om screenshots en bugreports aan te vullen in dit issue:
-edit- Uiteraard zijn tips om me van dit probleem af te helpen zonder hulp van google bijzonder welkom
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:04 ]
Tot nu toe, heb ik geen 1 van de issues gehad. Mijn verbinding hier is top notch en ik heb zelfs t-mobile. Mijn telefoon is 12 uur actief en pas op 85%! Misschien is er ergens wat fout gegaan. Heb je het zelf geflashed? En weet je zeker dat je IMM76I hebt? Gewoon om te bevestigen.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:03:
Ik heb het er al eens eerder over gehad hier maar mijn probleem blijft aan. Ik heb daarom een issue gemeld bij google zelf en vraag lezers hier om eventueel vergelijkbare problemen te melden.
Al een keertje een volledige factory image teruggezet? Dan ben je alles kwijt en start je met een volledig schone GNVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:03:
Verwijderd
Met de gNex toolkit heb ik de dag nadat 4.0.4 built IMM76D uit was die geflashed. Update naar IMM76I is OTA binnen gekomen. Heb eergister van alle GAPPS de cache gewist evenals de cache van google accountbeheer. Geen verschil.Phntm schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:05:
Tot nu toe, heb ik geen 1 van de issues gehad. Mijn verbinding hier is top notch en ik heb zelfs t-mobile. Mijn telefoon is 12 uur actief en pas op 85%! Misschien is er ergens wat fout gegaan. Heb je het zelf geflashed? En weet je zeker dat je IMM76I hebt? Gewoon om te bevestigen.
@maardiweb. Het was het factory image van 4.0.4. IMM76D die ik voor het laatst geflashed heb en sindsdien de omschreven problemen(reboots en battery drain). Sinds IMM76I het signaalverlies. Ben meer dan bereid het nogmaals te doen maar sceptisch over de uitkomst.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:12 ]
Ik heb wat voor je, ik wil je adviseren om opnieuw te gaan flashen maar dan volgens deze guide.Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:11:
[...]
Met de gNex toolkit heb ik de dag nadat 4.0.4 built IMM76D uit was die geflashed. Update naar IMM76I is OTA binnen gekomen. Heb eergister van alle GAPPS de cache gewist evenals de cache van google accountbeheer. Geen verschil.
@maardiweb. Het was het factory image van 4.0.4. IMM76D die ik voor het laatst geflashed heb en sindsdien de omschreven problemen(reboots en battery drain). Sinds IMM76I het signaalverlies. Ben meer dan bereid het nogmaals te doen maar sceptisch over de uitkomst.
http://webtrickz.com/guid...ture-updates-from-google/
Gebruik de IMM76I factory image IPV de opgegeven IMM76D.
https://developers.google.com/android/nexus/images
[ Voor 6% gewijzigd door Phntm op 26-04-2012 11:16 ]
Verwijderd
Ok. Ga ik vanavond eens proberen. Thanks for the tip! Kun je overigens een argument noemen waarom je met die toolkit komt? zijn er veel verschillen met deze toolkit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1392310. Die is erg compleet en geeft buiten de commando's(ipv de knoppen in jouw toolkit) ook altijd uitleg over het hoe/waarom en waar je verder op moet letten bij de meeste stappen.Phntm schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:15:
Ik heb wat voor je, ik wil je adviseren om opnieuw te gaan flashen maar dan volgens deze guide.
http://webtrickz.com/guid...ture-updates-from-google/
Gebruik de IMM76I factory image IPV de opgegeven IMM76D.
https://developers.google.com/android/nexus/images
Het kan kloppen dat mskip's manier meer compleet is. Maar kan ook onoverzichtelijk zijn voor een nieuw gebruiker. Als jij beter kan omgaan met Mskips manier dat met Wugs's manier, dan kan je ook die heus wel gebruiken. Het is alleen dat Wugs manier echt 1-click is en ook overzichtelijker en al het werk voor je doet. ALS je maar je ADB en fastboot setup goed is. Die kun je liever manually doen om problemen te voorkomen, dat heb ik gedaan volgens Mskip's guide want daar was het duidelijk. Wugs's toolkit is gewoon echt heel erg simpel om mee om te gaan. Unlocken en locken doet ie zo snel, en flashen ook. Zie wugs maar als de snellere en simpele versie. Voor zover ik weet nog niemand een erge probleem meegemaakt, die zijn toch zelf handmatig te verhelpen. Lang leve odin mode?Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:23:
[...]
Ok. Ga ik vanavond eens proberen. Thanks for the tip! Kun je overigens een argument noemen waarom je met die toolkit komt? zijn er veel verschillen met deze toolkit? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1392310. Die is erg compleet en geeft buiten de commando's(ipv de knoppen in jouw toolkit) ook altijd uitleg over het hoe/waarom en waar je verder op moet letten bij de meeste stappen.
De volgende keer gewoon zelf even op Google intypen heVerwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:55:
Wat zijn nu de veranderingen van 4.02 naar 4.04?
While a ROM is still in the works, developer presents this change log for 4.0.4:
Noticeably Faster
Android OS bug fixed (in battery stats)
Long-pressing on a blank spot on the last page of app tray bug is gone
3G/4G switching better.
Improved signal strength
New Power Menu
PRIMELA03 Boot loader
Faster boot up time
Auto-brightness Functionality changed. Smooth transition
Holding down camera button now refocuses again
Multi touch issue seems resolved
Auto rotate is faster
Browser performance noticeably improved
Recent apps list opens faster
Miscellaneous camera UI changes
Increased volume
Keyboard fixes
Updated News & Weather app UI
Improved quick controls in browser
Ik wou toch nog even opmerken dat ik nu al enkele keren signaalverlies heb geconstateerd (echt een kruisje in het signaalsymbool) na de IMM76I update op stock 4.0.4
Terwijl die nieuwe build het toch juist verholpen zou moeten hebben...?
Meer mensen opgevallen?
Meer mensen opgevallen?
[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 26-04-2012 16:56 ]
Ik heb bijna altijd vol bereik en geen last van drops. Zit overigens niet op stock.
Begin er nu ook last van te krijgen. Zojuist nog inderdaad geen bereik meer. Netwerk is Vodafone, dacht eigenlijk dat het daar aan lag..Vis schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:55:
Ik wou toch nog even opmerken dat ik nu al enkele keren signaalverlies heb geconstateerd (echt een kruisje in het signaalsymbool) na de IMM76I update op stock 4.0.4
Meer mensen opgevallen?
Ik heb T-Mobile overigens...Heineken schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:58:
[...]
Begin er nu ook last van te krijgen. Zojuist nog inderdaad geen bereik meer. Netwerk is Vodafone, dacht eigenlijk dat het daar aan lag..
Waar is dit menu te vinden (en wat heb je eraan?Aghanim schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:48:
[...]
[i]While a ROM is still in the works, developer presents this change log for 4.0.4:
New Power Menu
Deze vind ik echt rete irritant! Vooral bij het aanzetten van het scherm, duurt me dat veel te lang.Auto-brightness Functionality changed. Smooth transition
Ook deze zit op mijn irritatiegrens. Heb regelmatig bij het neerleggen van de telefoon dat hij van portrait naar landscape mode springt.Auto rotate is faster
Deze is wel goed. Het keyboard lagt nu niet meer in landscape mode.Keyboard fixes
Van de rest merk ik weinig.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Volgens mij is het powermenu te vinden door je power knop in te houden. Je irritatie 2 en 3 zijn op te lossen met een custom rom. Keyboard vind ik overigens nog steeds erg slecht, ik typ er enorm naast met eigenlijk alle keyboards die beschikbaar zijn. Heb het gevoel dat ik sneller typ dan dat het keyboard bij kan houden. iOS is daarin wel een stuk vloeiender.
Na zes maanden GN mijn twee grootste irritaties:
- keyboard (zie boven)
- constructie telefoon: in het licht zie ik rondom het glas overal kleine stofdeeltjes die tussen het glas en de behuizing hangen, die ik wel schoon kan maken maar binnen no time terugkeren. Tevens is de coating volgens mij weg, want in het licht zie ik continu vieze vegen.
- keyboard (zie boven)
- constructie telefoon: in het licht zie ik rondom het glas overal kleine stofdeeltjes die tussen het glas en de behuizing hangen, die ik wel schoon kan maken maar binnen no time terugkeren. Tevens is de coating volgens mij weg, want in het licht zie ik continu vieze vegen.
Coating gaat moeilijk weg, heb 1 week na de release na actief internet zoeken screenprotectors gekregen en erop geplakt.Aghanim schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:07:
Volgens mij is het powermenu te vinden door je power knop in te houden. Je irritatie 2 en 3 zijn op te lossen met een custom rom. Keyboard vind ik overigens nog steeds erg slecht, ik typ er enorm naast met eigenlijk alle keyboards die beschikbaar zijn. Heb het gevoel dat ik sneller typ dan dat het keyboard bij kan houden. iOS is daarin wel een stuk vloeiender.
- keyboard (zie boven)
@signal loss: Heb ik ook, alleen wat me opvalt is dat hij dit alleen doet als de telefoon dus geen signalen ontvang of niks binnenkomt. Als je actief je verbinding gebruikt, dan is je signaal terug. Ik denk dat dit is gedaan om battery life te verlengen? Als men dit zo ontzettend vervelend vinden, moeten ze eigenlijk klagen bij het android development team.. hier op GoT komen we niet ver mee helaas. Of natuurlijk een Custom rom erop gooien. CM9 Nightly's zijn goed.
[ Voor 19% gewijzigd door Phntm op 26-04-2012 18:33 ]
Dat lijkt me nogal onlogisch. Dat zou betekenen dat je nooit een oproep/sms kan ontvangen omdat je je telefoon niet actief gebruikt.Phntm schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:24:
[...]
@signal loss: Heb ik ook, alleen wat me opvalt is dat hij dit alleen doet als de telefoon dus geen signalen ontvang of niks binnenkomt. Als je actief je verbinding gebruikt, dan is je signaal terug. Ik denk dat dit is gedaan om battery life te verlengen?
Ik geloof dat een oproep/sms/email ga zo door als Push binnenkomt. Dus dat zou betekenen dat je telefoon dan wel het signaal zal activeren?quartex schreef op donderdag 26 april 2012 @ 19:45:
[...]
Dat lijkt me nogal onlogisch. Dat zou betekenen dat je nooit een oproep/sms kan ontvangen omdat je je telefoon niet actief gebruikt.
Ik heb vandaag meerdere malen bewust gelet op de signaalkwaliteit als ik mijn telefoon uit standby haalde. Deze was altijd 3-4 balkjes, dus ik heb het probleem niet.
Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.
Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.
Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.
Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.
Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.