Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een leuk filmpje over hoe de Galaxy Nexus uit elkaar gaat http://cnettv.cnet.com/cr...s/9742-1_53-50118175.html.
Case wordt losgehaald van het scherm op 3m20. Uitleg over demonteren/vervangen van het scherm vanaf 12m05.

Stof tussen de bovenste glaslaag(digitizer) en het scherm zelf mag eigenlijk niet voor komen omdat het rondom gelijmd zit(filmpje gebruikt de term 'adhesive' zie ook Wikipedia: Adhesive) dus heb je tussen de digitizer en het scherm stof: terugsturen om de unit te laten vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-10 13:43
IK heb ook helemaal geen last van stof oid. Mijn scherm is gewoon goed geplakt :)

Heb wel een kleine breakthrough in mijn strijd om betere battery stats! Het schijnt dat de lightflow app voor honderden (nou eigenlijk duizenden) wakeups zorgt, dus daar gaat iets mis. Na wat googlen heb ik gevonden dat er een bug lijkt te zijn met de calendar reminders, dus die heb ik nu uitgeschakeld. Ik hou jullie op de hoogte over de resultaten :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 19:47

yok

Maardiweb schreef op woensdag 18 april 2012 @ 12:06:
IK heb ook helemaal geen last van stof oid. Mijn scherm is gewoon goed geplakt :)

Heb wel een kleine breakthrough in mijn strijd om betere battery stats! Het schijnt dat de lightflow app voor honderden (nou eigenlijk duizenden) wakeups zorgt, dus daar gaat iets mis. Na wat googlen heb ik gevonden dat er een bug lijkt te zijn met de calendar reminders, dus die heb ik nu uitgeschakeld. Ik hou jullie op de hoogte over de resultaten :)
als je CM9 gebruikt, is Lightflow niet meer nodig (kun je per app instellen welke led). scheelt batterij+geheugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:21
Ugh, gewoon ter documentatie voor iedereen met een Galaxy Nexus en een Tele2-abonnement met mobiel internet, de instructies op de website van Tele2 voor Android 2.2 vermelden dat je bij de APN-type 'internet' moet invoeren, dit veld moet je echter leeg laten om een verbinding te kunnen krijgen. Dat scheelt je zomaar een hoop bellen met de helpdesk ;).
Of je volgt de instructies voor de juiste telefoon als je 'm wel ziet staan 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Leftblank op 19-04-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leftblank schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:47:
Ugh, gewoon ter documentatie voor iedereen met een Galaxy Nexus en een Tele2-abonnement met mobiel internet, de instructies op de website van Tele2 voor Android 2.2 vermelden dat je bij de APN-type 'internet' moet invoeren, dit veld moet je echter leeg laten om een verbinding te kunnen krijgen. Dat scheelt je zomaar een hoop bellen met de helpdesk ;).
Wat een grap! waarom zoek je de Galaxy Nexus niet gewoon op? Hier bijvoorbeeld: http://www.tele2.nl/klant...ernet/handmatig-instellen
Stap 9 verteld je dat je default(=dus niets) in moet voeren. Als je dat gedaan had hoefde je überhaupt niet te bellen! ROFLOL

-edit- of heb je je state-of-the-art Galaxy Nexus serieus met een android 2.2 rom draaien? Ik denk wel dat je dan uniek bent anno 2012. Of is dit een retro statement? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 16:47
Leftblank schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:47:
Bij KPN stond het automatisch ingesteld, ik heb nooit iets hoeven instellen. Doet Tele2 dat niet?
Even APN resetten en herstarten blijkt voldoende als het niet werkt, ook in buitenland pikt hij dit automatisch op.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:40
En zie bij de HTC One X wordt ook een OTA uitgebracht en daar krijgt iedereen 'm wel gewoon binnen. Niks geen reacties van mensen die controleren op een update en de melding krijgen dat er geen update is.

En zo hoort het ook gewoon. Daar kan Google nog wat van leren.

En ja ik zal er nu over op houden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 18-04-2012 23:23 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Laguna schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:19:
En zie bij de HTC One X wordt ook een OTA uitgebracht en daar krijgt iedereen 'm wel gewoon binnen. Niks geen reacties van mensen die controleren op een update en de melding krijgen dat er geen update is.

En zo hoort het ook gewoon. Daar kan Google nog wat van leren.

En ja ik zal er nu over op houden ;)
Tsja, als je gewoon had gedaan wat iedereen deed en via die omweg gewoon de update opvroeg dan hoefde je niet elke keer er op terug te komen :p

En die update van de One X was volgens mij een HTC update, en niet een Android update.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
yok schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:11:
[...]

als je CM9 gebruikt, is Lightflow niet meer nodig (kun je per app instellen welke led). scheelt batterij+geheugen!
humm tot zover is deze 'truc' nog niet gelukt.. zijn er nog meer custom ROMS die dit bieden? wel interesant namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
quartex schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:38:
[...]

Tsja, als je gewoon had gedaan wat iedereen deed en via die omweg gewoon de update opvroeg dan hoefde je niet elke keer er op terug te komen :p

En die update van de One X was volgens mij een HTC update, en niet een Android update.
Jammer dat mijn punt je volledig ontgaat.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 14:35
Ik denk dat jij bedoelt dat iedereen hem tegelijk binnen krijgt i.p.v. twee weken wachten.
Ik kan nog twee andere mensen met een Nexus en één heeft de update gehad en de andere nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb me telefoon laten vallen en nu heb ik krassen en duiken in me telefoon.
Voor dertig euro een nieuwe achterkant gekocht.
Zes schroefjes en voorzichtig eraf halen.
Wel dit keer een case erbij bestelt.
http://www.cruzerlite.com...ed-a2-tpu-case-black.html
En deze in het groen..... Android groen :p
Even wachten tot ze binnen zijn.
Misschien dat ik dan ook geen stof meer in de zijkant komt zoals bovenstaande mensen wel eens last van hebben.

Hebben veel mensen een Case om hun Nexus heen?
Ik vind het zo zonde, maar die krassen vind ik erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je de krassen erger vind is de keuze snel gemaakt toch? Ik heb zelf niks eromheen. Mijn HD2 heeft het ook 2 jaar volgehouden (hoewel daar ook een soort lak laagje op het accu klepje zat wat er langzaam af ging, maar prima te verhelpen door het metalen klepje te schuren en polijsten :D)
Voor de wat ruigere momenten heb ik een goedkoop hoesje, maar doordeweeks zit ie gewoon in mijn verder lege broekzak of op mijn bureau.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Dubrillion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:17:
Nee, geen case. Gewoon de telefoon zoals hij bedoeld is. Geen screenprotectors en dat soort zaken. Ik lach me altijd gek als ik mensen zie met een screenprotector die er zo rottig opzit. Geen krassen op je scherm, maar wel opstaande hoeken en luchtbellen onder je screenprotector :') Zijn vaak wel iPhones overigens.

Ik stoor me dan ook niet zo aan krassen, maar kan me voorstellen als je hem hebt laten stuiteren dat je wat voorzichtiger wordt en er een case omheen doet. Het scherm is volgens mij redelijk krasvast.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Ik heb sinds gisteren ook een Galaxy Nexus :)

Ik heb echter een vraag, ik heb de search gebruikt maar kan niets specifieks vinden.
Mijn scherm aan de bovenkant (halve scherm) heeft een rode tint op een witte achtergrond, de onderkant heeft weer meer een blauwe tint, Hebben andere mensen dit trouwens ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:06

Bob

Ik heb ook een verkleuring aan de rand. Usual AMOLED stuff I guess ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
alvv schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:41:
Ik heb sinds gisteren ook een Galaxy Nexus :)

Ik heb echter een vraag, ik heb de search gebruikt maar kan niets specifieks vinden.
Mijn scherm aan de bovenkant (halve scherm) heeft een rode tint op een witte achtergrond, de onderkant heeft weer meer een blauwe tint, Hebben andere mensen dit trouwens ook?
Ikhad het bij mijn eerste Nexus ook. Bovenin geel en onderin blauw. Het klopt dat dit aan het AMOLED scherm licht, alleen zitten er enorm veel verschillen in de schermen. Sommige hebben ook een veel lagere brightness. Als jouw verkleuring heel erg is zou ik hem omruilen. Is het iets wat je nauwelijks ziet, dan moet je hem gewoon houden. Het verschilt heel erg per scherm. De Nexus die ik nu heb heeft er bijna geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

BillSpaarbank schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:52:
[...]

Ikhad het bij mijn eerste Nexus ook. Bovenin geel en onderin blauw. Het klopt dat dit aan het AMOLED scherm licht, alleen zitten er enorm veel verschillen in de schermen. Sommige hebben ook een veel lagere brightness. Als jouw verkleuring heel erg is zou ik hem omruilen. Is het iets wat je nauwelijks ziet, dan moet je hem gewoon houden. Het verschilt heel erg per scherm. De Nexus die ik nu heb heeft er bijna geen last van.
Ik zal eens kijken of ik daar aan kan wennen. Ik merk alleen dit op als ik internet. Bij internetten heb je meestal een witte achtergrond hierdoor zie je het ook sneller.
Ik heb de tel via een webshop gekocht, rma aanvragen is vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alvv schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:41:

Ik lees er verhalen over maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Krijg je je klacht gefotografeerd(desnoods met wat tweaks in gamma/brightness van de foto om probleem te versterken) om hier te posten?

ben wel heel benieuwd naar je probleem want ik ben toch erg te spreken over de kwaliteit en 'egaalheid'(=je snapt wat ik bedoel toch?) van de kleuren op mijn scherm. Mijn pc scherm en mijn tv(beide Samsung) hebben vlekken in de hoeken bij donker/zwart beeld en daarom was ik aangenaam verrast om te zien dat mijn telefoon het niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Dubrillion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 09:17:
Ik heb me telefoon laten vallen en nu heb ik krassen en duiken in me telefoon.
Voor dertig euro een nieuwe achterkant gekocht.
Zes schroefjes en voorzichtig eraf halen.
Wel dit keer een case erbij bestelt.
En deze in het groen..... Android groen :p
Even wachten tot ze binnen zijn.
Misschien dat ik dan ook geen stof meer in de zijkant komt zoals bovenstaande mensen wel eens last van hebben.

http://www.ebay.nl/itm/Or...em1e6d189db6#ht_585wt_814

Heb je deze gekocht? Is het vervangen makkelijk te doen?

Mocht ik in de toekomst meer beschadigingen krijgen kan ik altijd nog overwegen dat gedeelte dan te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Laguna schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:17:
[...]

http://www.ebay.nl/itm/Or...em1e6d189db6#ht_585wt_814

Heb je deze gekocht? Is het vervangen makkelijk te doen?

Mocht ik in de toekomst meer beschadigingen krijgen kan ik altijd nog overwegen dat gedeelte dan te vervangen.
Ja die heb ik bestelt.
Officiele Samsung stuff.

Zit er over te denken om er nog één aan te schaffen voor de zekerheid als ik een
case niks vind. Ik vind een screenprotector ook vaak zonde, want je ziet zoveel
vingerafdrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Hoor graag je ervaringen over die case, want hij ziet er wel sleek uit en ik wil wel graag een case en pouch aanschaffen voor op vakantie straks etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Ik heb op dit moment nog steeds de 4.0.2 versie (yakju)
ik krijg hem niet ota geupdate.
ik heb mening truukje al geprobeerd. met mijn simyo abbo en met een vodafone abbo. werkt beide niet.
zijn er nog meer mensen met dit probleem?

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:02:
[...]

Ik lees er verhalen over maar ik kan me er geen voorstelling van maken. Krijg je je klacht gefotografeerd(desnoods met wat tweaks in gamma/brightness van de foto om probleem te versterken) om hier te posten?

ben wel heel benieuwd naar je probleem want ik ben toch erg te spreken over de kwaliteit en 'egaalheid'(=je snapt wat ik bedoel toch?) van de kleuren op mijn scherm. Mijn pc scherm en mijn tv(beide Samsung) hebben vlekken in de hoeken bij donker/zwart beeld en daarom was ik aangenaam verrast om te zien dat mijn telefoon het niet heeft.
Ik zal eens kijken of het lukt, als het lukt dan zal ik hier een foto van maken.
Ik ben net wel naar de Phonehouse geweest, het demo toestel had ook wel een blauwige tint, maar kleuren over het scherm zijn wel egaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34
AngryAngel schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:05:
Ik heb op dit moment nog steeds de 4.0.2 versie (yakju)
ik krijg hem niet ota geupdate.
ik heb mening truukje al geprobeerd. met mijn simyo abbo en met een vodafone abbo. werkt beide niet.
zijn er nog meer mensen met dit probleem?
ik dacht ze gestopt waren met pushen van 4.0.4 maar als je wat leest op xda heb je hem er zo op geflashed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Er zou een update zijn die momenteel in het wild getest wordt bij geselecteerde gebruikers:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=28133#c341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zit op 4.0.4 maar ik verlang terug naar de tijd van 4.0.2! Het unlocken gaat tegenwoordig maar traag en de auto-rotate gevoeligheid is mega irritant geworden (imho, ofcourse). Al met al voelt hij niet prettig meer aan.
Denk echt dat ik hem maar down-grade, als ik gevonden heb hoe.

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 19-04-2012 14:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Maardiweb schreef op donderdag 19 april 2012 @ 12:48:
Hoor graag je ervaringen over die case, want hij ziet er wel sleek uit en ik wil wel graag een case en pouch aanschaffen voor op vakantie straks etc
Ik zal me ervaringen in dit topic delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Room42 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:34:
Ik zit op 4.0.4 maar ik verlang terug naar de tijd van 4.0.2! Het unlocken gaat tegenwoordig maar traag en de auto-rotate gevoeligheid is mega irritant geworden (imho, ofcourse). Al met al voelt hij niet prettig meer aan.
Er zijn wel een aantal gebruikers in dit topic die best van Gn willen ruilen geloof ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Room42 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 14:34:
Maardiweb in "[Google Galaxy Nexus] - Ervaringen & Discussie"

Zo, maar dan de 4.0.2 image gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 17:51

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Lapeno schreef op donderdag 19 april 2012 @ 13:54:
[...]

ik dacht ze gestopt waren met pushen van 4.0.4 maar als je wat leest op xda heb je hem er zo op geflashed
wat is dat voor een onzin van google? ik heb nooit een melding gekregen van een nieuwe versie.
dat flashen zag er niet zo gemakkelijk uit, plus ik ben dan alles kwijt van mijn telefoon. ik weet niet of ikzomaar alles kan backuppen

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Ik heb liever dat Google de volgende update testen tot ze een ons wegen want dan is dat gelijk ook de laatste update. Tot nu toe hebben we eigenlijk geen enkele update gehad; het waren toch allemaal bugfix van de vorige versie. Dus ik hoop dat 4.0.5. de laatste update is voor Jelly Bean : ) Ik zit nog op 4.0.2. en ik mis niks.
Hoe dan ook, Google heeft toch wel alles verkeerd gedaan wat je maar verkeerd kunt doen wat updates betreft met als grootste irritatie het duizelingwekkende gebrek aan communicatie. Waarom is mijn Asus Transformer op 4.0.3 en mijn Nexus op 4.0.2.? Dit was toch een Google telefoon? Nog voordat iemand nog kennis had genomen van de batterij-issues van de HTC One X, heeft HTC al een bugfix gelanceerd. Het kan dus wel, waarom gebeurd het niet dan? Kleine, onbegrijpelijke irritaties die Google toch niet echt professioneel over laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Hier toch ook wel wat irritaties en dan vooral de stock browser. De browser plaatst soms forumberichten opnieuw op volledig willekeurige tijdstippen. Vanmiddag heeft de facebook app ook een bericht uit het niets op mijn prikbord gezet. Ik vermoed dat berichten opnieuw worden geplaats door het gebruik van de backtoets ofzo :? In ieder geval weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapeno
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:34
RoloTomassie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:19:
Ik heb liever dat Google de volgende update testen tot ze een ons wegen want dan is dat gelijk ook de laatste update. Tot nu toe hebben we eigenlijk geen enkele update gehad; het waren toch allemaal bugfix van de vorige versie. Dus ik hoop dat 4.0.5. de laatste update is voor Jelly Bean : ) Ik zit nog op 4.0.2. en ik mis niks.
Hoe dan ook, Google heeft toch wel alles verkeerd gedaan wat je maar verkeerd kunt doen wat updates betreft met als grootste irritatie het duizelingwekkende gebrek aan communicatie. Waarom is mijn Asus Transformer op 4.0.3 en mijn Nexus op 4.0.2.? Dit was toch een Google telefoon? Nog voordat iemand nog kennis had genomen van de batterij-issues van de HTC One X, heeft HTC al een bugfix gelanceerd. Het kan dus wel, waarom gebeurd het niet dan? Kleine, onbegrijpelijke irritaties die Google toch niet echt professioneel over laten komen.
is je nexus een yakju versie? dat kan een hoop schelen waarom je geen update heb gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaay nice, Galaxy Nexus besteld bij ladyphonewinkel :+

Van Hi gaan ze hoogstwaarschijnlijk 17 euro vragen om mijn SIM om te zetten naar microsim dat is minder leuk ;( Alvast al wel een leuke case gezien, iemand hier ervaring mee?

Het gekke is eigenlijk dat ik deze telefoon helemaal niet heb gekocht omdat het een developerphone is. Gewoon gekocht omdat het voor 360 euro eigenlijk de beste hardware levert, sneller dan de Galaxy S II van 400 euro bv.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 16:47
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:02:

Van Hi gaan ze hoogstwaarschijnlijk 17 euro vragen om mijn SIM om te zetten naar microsim dat is minder leuk ;( Alvast al wel een leuke case gezien, iemand hier ervaring mee?

Het gekke is eigenlijk dat ik deze telefoon helemaal niet heb gekocht omdat het een developerphone is. Gewoon gekocht omdat het voor 360 euro eigenlijk de beste hardware levert, sneller dan de Galaxy S II van 400 euro bv.
Why microsim? De galaxy Nexus heeft die niet nodig...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:09:
[...]

Why microsim? De galaxy Nexus heeft die niet nodig...
You just made my day! Ik ging er eigenlijk domweg vanuit omdat de meeste smartphones en de vorige Nexus dit ook moesten. So happy O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel deze om je Galaxy Nexus te beschermen onderweg http://shop.fitbag.de/handytaschen-aus-alcantara.html?p=1. Zie ook het accessoire forum hier op tweakers. Ik heb m ook en hij doet zijn werk goed en ziet er stijlvol uit. In tegenstelling tot de review in dat topic sluit mijn pouche zelfs met extended battery uitstekend zonder te strak te zitten of knopjes in te drukken. Je kunt zo je telefoon gebruiken zoals het bedoeld is zonder hem dikker of zwaarder te maken.
Gewoon een mailtje sturen naar Svetlana van Fitbag waarin je vraagt om de Gnex Pouche met het android logo. Ze zal je vragen om geld over te maken via PayPal en Gewoon in de webshop jouw favoriete uitvoering bestellen en je hebt 'm binnen anderhalve week in huis.

Ik vind het nadeel van die cases(hard/zacht/siliconen maakt niet uit) dat ALS er een keertje stof tussen/onder komt of in het ergste geval een zandkorrel dan wrijft de case het hard in de lak waardoor diepe(re) krassen ontstaan dan zonder case of met een pouche.

-edit- toen ik 'm bestelde stond de pouche nog niet in de webshop. Heb de link in deze post aangepast naar de webshop en daar zie ik dat ze de collectie flink hebben uitgebreid!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:02:

Als je nog twee dagen wacht dan wel.
Ik heb er twee bestelt, dus je moet nog even geduld hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:02:
[...]

Bestel deze om je Galaxy Nexus te beschermen onderweg http://www.mobiflip.de/fi...en-im-test-gutscheincode/. Zie ook het accessoire forum hier op tweakers. Ik heb m ook en hij doet zijn werk goed en ziet er stijlvol uit. In tegenstelling tot de review in dat topic sluit mijn pouche zelfs met extended battery uitstekend zonder te strak te zitten of knopjes in te drukken. Je kunt zo je telefoon gebruiken zoals het bedoeld is zonder hem dikker of zwaarder te maken.
Gewoon een mailtje sturen naar Svetlana van Fitbag waarin je vraagt om de Gnex Pouche met het android logo. Ze zal je vragen om geld over te maken via PayPal en je hebt 'm binnen anderhalve week in huis.

Ik vind het nadeel van die cases(hard/zacht/siliconen maakt niet uit) dat ALS er een keertje stof tussen/onder komt of in het ergste geval een zandkorrel dan wrijft de case het hard in de lak waardoor diepe(re) krassen ontstaan dan zonder case of met een pouche.
Nice pouche! Heb direct een mailtje gestuurd :)

Ik gebruik nu een siliconen case, maar ik merk dat er nu veel meer stof aantrekt als zonder case... ook vind ik hem nu flink dikker, en ligt niet zo prettig in de hand als een 'kale' Nexus.. en dat vind ik zo heerlijk in de hand liggen..
Ik wil hem dus gaan gebruiken zonder case of wat dan ook, maar dan is zo'n pouche wel handig idd i.v.m. stof enzo... thnx!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ vis Graag gedaan. Heb mijn post ge-edit omdat ik er net achter kom dat de pouche nu in meerdere uitvoeringen direct in de webshop te krijgen is. Hoop dat je daar je favoriete uitvoering kunt kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:02:
[...]

Bestel deze om je Galaxy Nexus te beschermen onderweg http://shop.fitbag.de/handytaschen-aus-alcantara.html?p=1. Zie ook het accessoire forum hier op tweakers. Ik heb m ook en hij doet zijn werk goed en ziet er stijlvol uit. In tegenstelling tot de review in dat topic sluit mijn pouche zelfs met extended battery uitstekend zonder te strak te zitten of knopjes in te drukken. Je kunt zo je telefoon gebruiken zoals het bedoeld is zonder hem dikker of zwaarder te maken.
Gewoon een mailtje sturen naar Svetlana van Fitbag waarin je vraagt om de Gnex Pouche met het android logo. Ze zal je vragen om geld over te maken via PayPal en Gewoon in de webshop jouw favoriete uitvoering bestellen en je hebt 'm binnen anderhalve week in huis.

-edit- toen ik 'm bestelde stond de pouche nog niet in de webshop. Heb de link in deze post aangepast naar de webshop en daar zie ik dat ze de collectie flink hebben uitgebreid!
Ziet er mooi uit maar ik heb in het verleden slechte ervaringen met pouches dus ik ga echt voor een case dit keer.
Dubrillion schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 09:37:
[...]

Als je nog twee dagen wacht dan wel.
Ik heb er twee bestelt, dus je moet nog even geduld hebben >:)
Ik stuur je een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 10:02:
@ vis Graag gedaan. Heb mijn post ge-edit omdat ik er net achter kom dat de pouche nu in meerdere uitvoeringen direct in de webshop te krijgen is. Hoop dat je daar je favoriete uitvoering kunt kiezen!
Maar dan moet je wel bij de extra text de Galaxy Nexus invoeren toch?
Zie namelijk niet direct welke pouch je moet bestellen voor welke phone... Of kunnen wij alleen de Alcantara varianten kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in dit veld 'Mein Handymodell (z.B. Apple iPhone 4)' geef je aan 'Samsung Galaxy Nexus i9250' en dan kun je kiezen hoe je het logo wilt, of je een lipje er aan wilt etc. Ik heb m kaal zonder fratsen met het Android logo in het groene lijnen i.p.v. helemaal groene vlakken.
Volgens mij maken ze voor bijna alle toestellen de pouche op maat. Dit staat in de omschrijving:
'Maßgeschneiderte Handytasche aus Alcantara®, die individuell für Sie gefertigt wird.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Weet iemand hoe je het geluid van de shutter zachter kan zetten?

In 4.0.2 kon je dit makkelijk doen via de volume knoppen, maar sinds 4.0.4 zijn er maar twee opties, of helemaal uit of op maximum volume.

En met helemaal uit bedoel ik dat de telefoon op silent staat (niet echt logisch dus).

Het is nogal irritant als je een screenshot of gewoon een foto wil maken en iedereen in je omgeving schikt van het geluid dat het maakt.

Ik zit op stock 4.0.4 btw. Heb gehoord dat je in B32 een nieuwe optie hebt in Sound, namelijk Camera Sound, maar ik kan het niet terug vinden in de stock versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Na tijdje gebruikt te hebben deze telefoon is dit wel 1 van mn heerlijkste foons die ik ooit heb gehad. Hij ligt zo lekker in de hand en werkt zo fijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Grudgie schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 16:16:
Na tijdje gebruikt te hebben deze telefoon is dit wel 1 van mn heerlijkste foons die ik ooit heb gehad. Hij ligt zo lekker in de hand en werkt zo fijn! :D
So true! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Na een 2-tal weken de 4.0.4 update te hebben ben ik wel tevreden.

Batterij is er inderdaad merkbaar op vooruit gegaan. Ik werk in de rekruterings sector en bel zeer veel met kandidaten en heb altijd nog 45-50% batterij over op het einde van de dag. Gebruik zeer veel een bluetooth headset dus qua batterij kan ik niet klagen!

Voor de rest lijkt het allemaal iets smoother te gaan maar nu geen wereldschokkende verschillen eerlijk gezegd.

Enigste punt dat precies is verslechterd is de slide "smoothness" van de notification bar als de telefoon op het gelockte homescreen staat. Dat leek vlotter te gaan met 4.0.2.
Als je het homescreen hebt unlocked dan is de snelheid wel in orde.

Allemaal niet erg natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
BillSpaarbank schreef op donderdag 19 april 2012 @ 19:37:
Hier toch ook wel wat irritaties en dan vooral de stock browser. De browser plaatst soms forumberichten opnieuw op volledig willekeurige tijdstippen. Vanmiddag heeft de facebook app ook een bericht uit het niets op mijn prikbord gezet. Ik vermoed dat berichten opnieuw worden geplaats door het gebruik van de backtoets ofzo :? In ieder geval weird.
Van harte gefeliciteerd *O*

Ik gebruik de standaard browser al heel lang niet meer, maar ben overgegaan op Chrome beta. Synct ook mooi met chrome op mijn PC, dus helmaal nice. Enige feature die mijns inziens nog ontbreekt is het opvragen van de desktopversie en op de één of andere manier werkt flash niet, maar hij is wel veel sneller dan de standaardbrowser :) Google Play: Chrome (bèta)
quartex schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 15:34:
Weet iemand hoe je het geluid van de shutter zachter kan zetten?

In 4.0.2 kon je dit makkelijk doen via de volume knoppen, maar sinds 4.0.4 zijn er maar twee opties, of helemaal uit of op maximum volume.

En met helemaal uit bedoel ik dat de telefoon op silent staat (niet echt logisch dus).

Het is nogal irritant als je een screenshot of gewoon een foto wil maken en iedereen in je omgeving schikt van het geluid dat het maakt.

Ik zit op stock 4.0.4 btw. Heb gehoord dat je in B32 een nieuwe optie hebt in Sound, namelijk Camera Sound, maar ik kan het niet terug vinden in de stock versie.
Ik draai een custom ROM, dus weet niet of dit ook in stock zit, maar ga eens naar instellingen > geluid > volumes. Ik heb daar 3 volumes (beloon en meldingen, muziek video en games, alarm)
Als je de slider voor muziek, video en games lager zet, dan heeft dit ook invloed op je camera sounds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 17:14
Werd vanochtend verrast en verblijd met de mededeling dat er een softwareupdate voor mij was. :) Geen Jellybean uiteraard maar alleen van 4.0.4 build IMM76D naar build IMM76I. Merk geen echt verschil. Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

iestyn99 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 13:51:
Werd vanochtend verrast en verblijd met de mededeling dat er een softwareupdate voor mij was. :) Geen Jellybean uiteraard maar alleen van 4.0.4 build IMM76D naar build IMM76I. Merk geen echt verschil. Iemand anders?
Hm interesant.. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1610403

Ziet ernaar uit dat de radio issues hiermee opgelost worden :D

(had er zelf niet zo'n erg last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook het dock probleem dat die wel oplaad maar niet landsceep gaat of audio onderstund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:18:
heeft iemand ook het dock probleem dat die wel oplaad maar niet landsceep gaat of audio onderstund.
Welke dock? En onthoud, niet elke dock is een echte dock.. de meeste zijn gewoon laders zonder enige andere functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Heb hem hier helaas nog niet! Dan maar ff afwachten en die knop spammen..

Google Framework services trick werkte ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
PieterAelse schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:47:
[...]

Heb hem hier helaas nog niet! Dan maar ff afwachten en die knop spammen..

Google Framework services trick werkte ook niet
Hoe ging ook alweer de google framework services trick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex

quartex

alwaysleft schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 17:35:
[...]

Hoe ging ook alweer de google framework services trick?
ok what you need to do is
1. go to setting / apps then hit the all button at the top
2. scroll down to google services framework and then press it to open
3. hit the clear data button
4. go to settings / about phone / system updates (you will notice the date will be 1969 or 1970 this is ok )
5. hit the check now button
6. Nexus should show you the 4.0.4 update avaliable
7. hit install and enjoy
btw, deze update is alleen beschikbaar voor mensen die 4.0.4 IMM76D hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Facebook heeft een update gedaan van hun android app. Veel sneller in gebruik (vorige versie was echt triestig traag), maar nu lijkt het weer een battery drainer te worden...altijd iets blijkbaar.
21% battery usage, nooit zoveel gehad en heb het programma niet zo vaak gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quartex schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 15:41:
[...]

Welke dock? En onthoud, niet elke dock is een echte dock.. de meeste zijn gewoon laders zonder enige andere functie.
nee bedoel audio dock van samsung van de nexus 3 pins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 16:00
Zelfde update ook afgelopen nachtg gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Revres schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 20:49:
[...]

Zelfde update ook afgelopen nachtg gekregen.
Kreeg hem net binnen. Echt heel vaag, maar heb het gevoel dat nova launcher veel sneller werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 14:05

Phntm

Tlingelingeling

BillSpaarbank schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 22:48:
[...]

Kreeg hem net binnen. Echt heel vaag, maar heb het gevoel dat nova launcher veel sneller werkt.
Ahahah, van harte gefeliciteerd.

Ik leef nog steeds met 4.0.2, ik was eigenlijk van plan om te rooten maar ben te lui om een kleine back up te maken van alles. Luiheid, je kan er niet zonder. Ik zal maar nog braaf wachten tot Samsung OTA 4.0.4 update beschikbaar maakt. Ik vervloek jou, yakjuxw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Laatst online: 06:29
Kreeg hem net ook ,iets van 700 nog wat.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:16
GRAD85 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 23:02:
Kreeg hem net ook ,iets van 700 nog wat.
Klopt, 700kb, dus een hele kleine update.

Deze update is dus alleen als je IMM76D op je mobiel heeft.
Update yakju-IMM76I

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 22-04-2012 00:43 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ik heb inmiddels ook de update, mijn signaal problemen zijn opgelost _/-\o_ :9~ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 10-10 14:30
Mijne ook inderdaad. Ik gaf T-mobile al de schuld (toevallig net na de release van 4.0.4 overgestapt op T-mobile) maar het lijkt nu een stuk beter. Wel zo fijn met Nagios smsjes (die soms 2 uur later kwamen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:36

oCe

aka Dookie.

Nick87 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 19:02:
Facebook heeft een update gedaan van hun android app. Veel sneller in gebruik (vorige versie was echt triestig traag), maar nu lijkt het weer een battery drainer te worden...altijd iets blijkbaar.
21% battery usage, nooit zoveel gehad en heb het programma niet zo vaak gebruikt.
Zelfde probleem hier, na de update verbruikt de Facebook-app enorm veel batterij. Heb wat rondgezocht op internet en in de Playstore maar daar verder nog geen meldingen over gezien. Wellicht alleen in combinatie met de Galaxy Nexus? :S

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

oCe schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:23:
[...]

Zelfde probleem hier, na de update verbruikt de Facebook-app enorm veel batterij. Heb wat rondgezocht op internet en in de Playstore maar daar verder nog geen meldingen over gezien. Wellicht alleen in combinatie met de Galaxy Nexus? :S
Hier geen problemen met extra batterij drain na update van facebook hoor.. hij heeft nu 4% gebruik gemaakt van de batterij, terwijl ik best vaak op de app klik om wat op facebook te checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Vis schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:30:
[...]

Hier geen problemen met extra batterij drain na update van facebook hoor.. hij heeft nu 4% gebruik gemaakt van de batterij, terwijl ik best vaak op de app klik om wat op facebook te checken..
Hier ook, 10 % met weinig gebruik. Weer overgegaan op de app Friendcaster :) Hele goede Facebook beater ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik heb de update nog niet binnen! Even afwachten maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik gebruik geen Facebook meer, die app is zo enorm kansloos dat ik niet meer in log. Ene keer duurt het 10 minuten voordat je updates zichtbaar zijn, dan draint je battery weer enorm. Hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke app te bouwen=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Aghanim schreef op zondag 22 april 2012 @ 11:36:
Ik gebruik geen Facebook meer, die app is zo enorm kansloos dat ik niet meer in log. Ene keer duurt het 10 minuten voordat je updates zichtbaar zijn, dan draint je battery weer enorm. Hoe moeilijk kan het zijn een fatsoenlijke app te bouwen=
Friendcaster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
I know, maar dat neemt mijn mening over de officiële Facebook app niet weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Laatst online: 10-10 14:30
Ja, sowieso gebruik ik mobiel meer Twitter/Google+/Path en is Facebook meer als ik wil lezen wie wat gegeten heeft of weer ergens teveel gedronken heeft.. Wat ik ook zo stom vind is dat er nu dus een Messager shortcut bij zit, die ik ook al los had (de messager app) waarom kan het niet gewoon allemaal overzichtelijk en logisch bij dat bedrijf qua mobiele apps. Het is niet Android only, de iPhone app schijnt ook net zo dramatisch te performen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik heb hier ook net de update binnen gekregen. Ik vroeg me al af waarom ik 4.0.4 weer binnen kreeg, maar blijkbaar hebben ze de beschrijving gewoon niet aangepast (anders was 700 kB ook wel heel klein ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Ik heb de update ook binnengehaald, je merkt inderdaad wel een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Vind friendcaster ook niet superfijn. Vervelende ads die door door mijn adfree op de een of andere manier niet worden geblockt. Doe mij gewoon een snelle facebookapp ffs! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codemeister
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 16:25
Ik heb nog steeds geen 4.0.4 binnen (yakju), ook met behulp van het Framework-trucje geen succes. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 17:34
Die Facebook update is inderdaad vreselijk. 3 minuten gebruikt en goed voor 5% van het verbruik...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... ik heb nog steeds 4.0.2. (stock)
Is er een manier om OTA handmatig een impuls te geven?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codemeister
Daar wacht ik inderdaad ook op. Heeft het Framework-trucje bij jou geen effect gehad? (@spaceboy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
spaceboy schreef op zondag 22 april 2012 @ 15:18:
Hmm... ik heb nog steeds 4.0.2. (stock)
Is er een manier om OTA handmatig een impuls te geven?
Codemeister schreef op zondag 22 april 2012 @ 14:12:
Ik heb nog steeds geen 4.0.4 binnen (yakju), ook met behulp van het Framework-trucje geen succes. Iemand ideeën?
Really? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Die framework tip werkt (nog) niet. Probeer het momenteel voor de 4e keer...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Gewoon handmatig flashen. Dat werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codemeister
Aghanim schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:06:
Gewoon handmatig flashen. Dat werkt altijd.
Heb jij een NL-4.0.4 image ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Niet persoonlijk bedoeld, maar als je in dit topic had gezocht dan was je al klaar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Aghanim schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:11:
Niet persoonlijk bedoeld, maar als je in dit topic had gezocht dan was je al klaar geweest.
Ehm... dat zijn 179 pagina's. Ik heb er op gezocht ("download" en " 4.0.4."), maar dat mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exact
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-09 10:19
Via de framework truc na 2x de update binnen gekregen. Helaas kreeg ik bij het opstarten een android met een rood uitroepteken. De 2e poging kreeg ik na 4x de framework truc. Helaas weer het zelfde resultaat voor mij. Het ligt denk ik in mijn geval aan de CWM omdat die het ook niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob

Bob

Exact schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:59:
Via de framework truc na 2x de update binnen gekregen. Helaas kreeg ik bij het opstarten een android met een rood uitroepteken. De 2e poging kreeg ik na 4x de framework truc. Helaas weer het zelfde resultaat voor mij. Het ligt denk ik in mijn geval aan de CWM omdat die het ook niet meer doet.
Niet zeker, maar: verwacht een officiële OTA niet dat je ook een originele bootloader hebt? Unlocked kan geen kwaad alleszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-10 19:47

yok

Exact schreef op zondag 22 april 2012 @ 16:59:
je kunt geen OTA installeren als je geroot bent (dus CWM geïnstalleerd). Wel als je bootloader unlocked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exact
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-09 10:19
yok schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:13:
[...]

je kunt geen OTA installeren als je geroot bent (dus CWM geïnstalleerd). Wel als je bootloader unlocked is.
Bootloader is geunlocked en heb ook root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelkroket
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-08-2022
nog steeds 4.0.2 iemand idee hoe dit komt. Ik heb Yakju en build is ICL53F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
snelkroket schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:25:
nog steeds 4.0.2 iemand idee hoe dit komt. Ik heb Yakju en build is ICL53F
Google framework tip al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelkroket
alwaysleft schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:28:
[...]

Google framework tip al gedaan?
Nee nog niet gedaan iemand een guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Serieus, die guide is al 25x in dit topic gepost. Is het nu werkelijk te moeilijk om even te zoeken? Kwestie van 5 pagina's terug lezen en je hebt je antwoord. Een beetje tweaker kan toch wel zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelkroket
Aghanim schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:33:
Serieus, die guide is al 25x in dit topic gepost. Is het nu werkelijk te moeilijk om even te zoeken? Kwestie van 5 pagina's terug lezen en je hebt je antwoord. Een beetje tweaker kan toch wel zoeken ;)
Ik heb van alles al geprobeert zoals google servies ofzo verwikderen en dat de laatste update datum 1970 is. En ik volg dit topic al heel lang en ik heb veel verschillende root/update manieren gezien dus ik weet niet welke het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Girlzdad
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-12-2021
Hier ook Yakju en 4.0.2.
Ik wacht wel tot ik 4.0.4 gewoon kan downloaden.
Zoveel haast heb ik ook weer niet.
Alles werkt prima al kan het altijd beter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Wie van jullie gebruikt de Nexus ook als mp3 speler? Gebruik je dan ook de standaard muziek speler van android? Of welke app gebruik je om muziek aftespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18
Ik gebruik de standaard music app in combinatie met google music, dat bespaart heel wat opslaggeheugen om mijn nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

AndRo555 schreef op zondag 22 april 2012 @ 17:53:
Ik gebruik de standaard music app in combinatie met google music, dat bespaart heel wat opslaggeheugen om mijn nexus.
Google Music is alleen in USA beschikbaar?
Pagina: 1 ... 45 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.