Hallo,
Even tijd voor een kleine update!
Ik heb mijn telefoon nu al dik twee maand & ik ben echt erg tevreden over de nexus!
Ik zal even plussen en minnen:
+ Scherm is echt prachtig & lekker groot, vooral als je een filmpje kijkt ( op reis bijvoorbeeld erg fijn!! )
+ De batterij gaat lekker lang mee t.o.v. andere vergelijkbare toestellen. Ik haal met mid-use ongeveer 1,5 tot 2 dagen. Daarna moet ik hem wel écht opladen. Hij is mij ook nog nooit 'echt helemaal' uitgevallen. Laagste % dat ik heb gehad was iets van 4%. Had ooit gelezen dat je hem nooit helemaal leeg mag laten gaan, haha.
+ de Nexus is makkelijk in gebruik, ICS is écht geweldig gewoon.
+ Hij is lekker snel!
Oké hij heeft natuurlijk ook minpunten, dat hoort erbij
- Telefoon is soms een beetje laggy... ik weet niet waardoor dat komt.. Scherm roteren duurt erg lang, multitouchknop is erg langzaam. & tussen schermen wisselen gaat beetje schokkerig (en heeft 0,5 sec delay). Ik draai wel nog steeds 4.0.2. (stock) dus ik hoop dat met nieuwe updates de smoothness echt verbetert wordt.
- Toetsenbord is erg wennen, ik typ heel vaak foute letters. Vooral als ik gezopen heb of als ik snel wil typen.. gaat dit erg lastig (ik typ nooit in landscape!).
- Foto toestel valt me erg tegen, alleen bij perfect licht (buiten) maakt hij prachtige foto's. Binnen & wanneer het donker is, valt zwaar tegen.
- Navigatie zonder internet werkt niet.. hij vindt NOOIT een signaal!!
En ja dat was het verder. Ik ben gewoon écht aan het wachten op eindelijk een nieuwe update. Vind het erg jammer dat ik hier zo lang op moet wachten, omdat het ook een GOOGLE telefoon is. Ik ga ook pas een custom rom proberen als er echt een hele vette uitkomt.
veel plezier met lezen! Hoop niet dat dit een deal-breaker is voor sommige, want het blijft echt een geweldige telefoon. Hij voelt prettig in de hand & het is tenminste geen commerciele telefoon die iedereen heeft (Dit vindt ik juist zo leuk aan deze telefoon, omdat hij wél origineel is en vaak mensen aan mij vragen 'Welke telefoon is dat dan??')