Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Laguna schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:00:
Klopt het dat er speling zit bij de backcover precies onder de camera/led (dus net boven de tekst "Google")? Ik kan daar namelijk de backcover een fractie naar beneden drukken.

Niet dat het een probleem is ;)
Dat 'probleem' heb ik ook, en is inmiddels verholpen met een stukje papier onder de backcover. Een vriend van me werkt bij Google in Dublin, en daar kregen alle medewerkers een GN met versierde en gladde cover als cadeautje. Die had daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
faizoel schreef op woensdag 28 december 2011 @ 14:59:
[...]

Voor je dat doet wel even een goede backup maken. Ik heb na het flashen van deze rom wat problemen met wegvallende verbinding (overigens ook op andere 4.03 roms)
ARHD en MCR deden het goed, maar die zitten nog op 4.02
Mijn Radio versie = XXKK6
Kun je me beschrijven wat je precies bedoelt met wegvallende verbinding? Ik ben namelijk zojuist vanuit de AOKP Maguro ROM overgestapt op ARHD omdat mijn mobiele netwerk enorm vaak wegviel. Probeerde mijn moeder te bellen maar 4x viel tijdens het gesprek het netwerk weg. Had jij vergelijkbare issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 20:16
Morgen van plan een Nexus aan te schaffen.
Er is alleen nog 1 nadeel wat ik kan vinden, voor zover ik weet heeft Android (nog) geen t9 dialer app.
Zodat je gewoon met letters snel een contactpersoon kan bellen.

Klopt dit en zo ja.... Komt dit in de toekomst nog is? Dat is toch wel iets wat ik op mijn HTC (WM6.5 ;-)) het meest gebruikte!

Tuurlijk kan je wel Dialer One instaleren, maar zoiets simpels moet toch kunnen out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
DrNizeGuy schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 14:12:
[...]

Ik weet dat er een bug zat in de boot.img van ARHD's ROM maar daar is een fix voor.
Heb je dat met de stock rom?
Een deodexed vanilla rom naar idd zonder updated boot of radio.img.

Zijn de laatsten daarvan ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Bert20 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 22:01:
Er is alleen nog 1 nadeel wat ik kan vinden, voor zover ik weet heeft Android (nog) geen t9 dialer app.

Klopt dit en zo ja.... Komt dit in de toekomst nog is? Dat is toch wel iets wat ik op mijn HTC (WM6.5 ;-)) het meest gebruikte!

Tuurlijk kan je wel Dialer One instaleren, maar zoiets simpels moet toch kunnen out of the box?
Hmmm, mijn HTC Legend met Android 2.2 heeft dat wel. Ga je me nu vertellen dat dat een Sense feature is die Vanilla Android nog steeds niet heeft?!?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch gewoon een T9-dialer? Als ik daar op letter intik komt hij met suggesties welke in mijn personen/contacten staat. Of gaat er iets langs mij heen, en begrijp ik niet wat jullie met T9 bedoelen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/s4b5h4.png
Pieterke schreef op zondag 01 januari 2012 @ 19:00:
[...]

Zit er niet toevallig een .exe file oid in je zip? of is het ook met een zip waarin foto/document zit?
Nope...Iemand anders die het zou willen testen wat zijn toestel met zip-bijlagen doet in de standaard mail en Gmail-client?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:10:
[...]

Dit is toch gewoon een T9-dialer? Als ik daar op letter intik komt hij met suggesties welke in mijn personen/contacten staat. Of gaat er iets langs mij heen, en begrijp ik niet wat jullie met T9 bedoelen.

[afbeelding]

[...]
Doet ie dat bij jou? Bij mij niet! Ik krijg alleen cijfers :/ Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:10:
[...]

Nope...Iemand anders die het zou willen testen wat zijn toestel met zip-bijlagen doet in de standaard mail en Gmail-client?
Getest en krijg dezelfde melding, standaard in ICS bij de Gmail app worden dus alle .zip bestanden in bijlagen geblokkeerd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:30:
[...]

Doet ie dat bij jou? Bij mij niet! Ik krijg alleen cijfers :/ Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Mmzz...Mijn contacten zijn hoofdzakelijk in Gmail opgeslagen. Misschien dat je een moet gaan kijken bij je contacten/personen instellingen, en dan met name bij weergave: /personen/instellingen==> zichtbare contacten, en ==>weergave opties.
Laguna schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:34:
[...]

Getest en krijg dezelfde melding, standaard in ICS bij de Gmail app worden dus alle .zip bestanden in bijlagen geblokkeerd.
Dank, dan ligt het dus niet aan mij..begon al paranoide te worden... >:) Dat wordt dus hernoemen/downloaden en weer hernoemen lijkt mij.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:42:
[...]

Mmzz...Mijn contacten zijn hoofdzakelijk in Gmail opgeslagen. Misschien dat je een moet gaan kijken bij je contacten/personen instellingen, en dan met name bij weergave: /personen/instellingen==> zichtbare contacten, en ==>weergave opties.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt of maak je soms gebruik van een custom rom waarbij dat wel zo gaat, want standaard worden er alleen cijfers ingevoerd bij het tabblad waar je een screenshot van plaatste (zoals sjaakduhuuhl al aangaf).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Google's Gesture Search gaat nog sneller dan T9.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op zondag 01 januari 2012 @ 23:54:
[...]

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt of maak je soms gebruik van een custom rom waarbij dat wel zo gaat, want standaard worden er alleen cijfers ingevoerd bij het tabblad waar je een screenshot van plaatste (zoals sjaakduhuuhl al aangaf).
Nee, als ik daar bijvoorbeeld Bas moet hebben, dan tik ik 2,2 en daar komt bassie.. ;) Ik krijg dus gewoon mijn contacten te zien. ....heb even gekeken naar de Dialer..is inderdaad een aangepaste versie van de AOKP- Milestone rom......

Het downloaden van zip-bestanden en bestanden welke niet worden opgehaald inmiddels opgelost door een applicatie uit de market te installen. Werkt nu wel...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2012 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Top, erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
T9 dialer... dialer one uit de market is daarvoor perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Dus moet idd met een dialer uit de shop of met een custom rom....
Erg jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-10-2022
Bert20 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 08:54:
Dus moet idd met een dialer uit de shop of met een custom rom....
Erg jammer....
De t9 techniek is gepatenteerd daarom zal het nooit in een stock Google rom komen. De reden is dat de Google telefoons zo open mogelijk moeten zijn zonder aanvullende licenties. Google gaat dus niet een bedrag neerleggen voor een T9 dialer. (volgens mij zit het bijvoorbeeld ook niet in iOS, maar dat weet ik niet 100% zeker). En ja, er zijn gelukkig goede oplossingen, zeker nu de nieuwe AOSP dialer van CM er is!
Maar er is dus een reden waarom dit er niet standaard in zit...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
mbroeders schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:01:
[...]

De t9 techniek is gepatenteerd daarom zal het nooit in een stock Google rom komen. De reden is dat de Google telefoons zo open mogelijk moeten zijn zonder aanvullende licenties. Google gaat dus niet een bedrag neerleggen voor een T9 dialer. (volgens mij zit het bijvoorbeeld ook niet in iOS, maar dat weet ik niet 100% zeker). En ja, er zijn gelukkig goede oplossingen, zeker nu de nieuwe AOSP dialer van CM er is!
Maar er is dus een reden waarom dit er niet standaard in zit...
Aha, maar dat betekend dus dat HTC en Samsung daarvoor betalen in hun Sense en Touchwiz? Waarom mogen mensen dan wel apps maken met T9? Die moeten dan toch ook toestemming hebben of licentiekosten betalen?

Voor de AOSP moet ik een custom ROM erop zetten, zover ik kan googlen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Dat laatste klopt idd... maar als het alleen om de dialer te doen is, dan zeg ik nogmaals dialer one....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
Bert20 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 09:52:
[...]

Aha, maar dat betekend dus dat HTC en Samsung daarvoor betalen in hun Sense en Touchwiz? Waarom mogen mensen dan wel apps maken met T9? Die moeten dan toch ook toestemming hebben of licentiekosten betalen?

Voor de AOSP moet ik een custom ROM erop zetten, zover ik kan googlen. Klopt dat?
Het precieze weet ik er niet van, maar het is als het goed is door HTC gepatenteerd. Maar goed, het is allemaal een beetje offtopic hier, mbv google is er meer over te vinden. En ja, om de custom dialer van het CM team erop te zetten, heb je een custom rom nodig. Dialer One is een prima alternatief, maar persoonlijk vind ik de CM phone app beter in het geheel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
OK Thanx ik ga zo in de Mediamarkt nog even spelen en dan maar beslissen om het wel of niet te doen:-)

Als ik Dialer One installeer kan ik dan het telefoontje onderin vervangen met die app. Of zijn de vijf buttons onderin niet te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Bert20 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:32:
OK Thanx ik ga zo in de Mediamarkt nog even spelen en dan maar beslissen om het wel of niet te doen:-)

Als ik Dialer One installeer kan ik dan het telefoontje onderin vervangen met die app. Of zijn de vijf buttons onderin niet te vervangen?
Ja, je kan die 4 iconen aanpassen zoals jij die wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Of er een folder neerzetten met beide dialers ;-) er is een hoop aan te passen in ICS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 20:23

J-P

Syntax erro....

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 00:14:
[...]

Het downloaden van zip-bestanden en bestanden welke niet worden opgehaald inmiddels opgelost door een applicatie uit de market te installen. Werkt nu wel...
Welke app?

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Nou ik heb hem hoor :-) Thnx voor de info betreffende de dialer ed.

Nu effe de rest van de dag spelen, voordat we morgen weer moeten werken voor de rest van het jaar....;-)

PS.
Legde mijn Nexus op mijn portmonee, ging die opeens geluid maken ;-) Reageert dus op mijn OV ChipKaart. Iemand al een app geschreven om effe wat te goed op die kaart te zetten? ;-)

[ Voor 35% gewijzigd door Bert20 op 02-01-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 11:16
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:15:
[...]

"Requires Google Apps for Business or Education."

Helaas.
Deze dan? Die gebruik ik voor mijn ega.

http://support.google.com...wer.py?hl=en&answer=89955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Bert20 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 15:15:
Nou ik heb hem hoor :-) Thnx voor de info betreffende de dialer ed.

Nu effe de rest van de dag spelen, voordat we morgen weer moeten werken voor de rest van het jaar....;-)

PS.
Legde mijn Nexus op mijn portmonee, ging die opeens geluid maken ;-) Reageert dus op mijn OV ChipKaart. Iemand al een app geschreven om effe wat te goed op die kaart te zetten? ;-)
Aaaaaah, dat is dat dus. Ik legde hem in het begin ook op mijn mapje met kaarten erin en hij reageerde daar telkens op. Ik dacht eerst dat ik hem te hard neerlegde want kreeg het op geen andere plek te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:36
Vraagje.

Bezit momenteel een sgs2

Ik draai graag live wallpapers..
Ik heb veel verhalen gehoord dat de live wallpapers laggen op de Gnex.

Heeft iemand er last van en wordt dit opgelost in 4.0.3

Zou wel triest zijn indien niet.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
PS.
Daar is helaas geen app voor. OV kaarten zijn beveiligd.
Enkele basisinformatie (persoonlijk of niet, geldigheidsdatum) kun je wel zien als je gebruik maakt van TagInfo ( klik ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(...)
PS.
Bij mij reageert mijn telefoon niet zomaar op mijn OV-Chipkaart, via de app TagInfo herkent hij hem wel. Bij jou reageert je telefoon dus gewoon wel uit zichzelf op je chipkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-08-2022
Welke flashlight app gebruiken jullie? Het is mij opgevallen dat elke app die ik vind een soort lag heeft voordat de camera LED aangaat, maar dat als hij eenmaal een keer aan is geweest de lag verdwenen is (heb dit alleen bij de Galaxy Nexus). Ben nog steeds op zoek naar een app waarbij de LED gewoon direct aangaat zonder te wachten.

Al deze apps werken wel normaal op andere telefoons (HTC Desire, Nexus One).

[ Voor 10% gewijzigd door ukoziak op 02-01-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Laatst online: 13-09 06:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
Ja die heb ik ook geprobeerd. Klopt het dat het even duurt voordat hij aangaat? Ik ben dus op zoek naar een app waarbij het licht gewoon direct aangaat.

Of misschien dat iemand de reden weet waarom het altijd even duurt voordat die camera LED aangaat, bij Galaxy Nexus in het bijzonder.

edit: Zonet een flashlight app gevonden die redelijk snel is op de Galaxy Nexus:
Android Market: FlashLightGalaxyS2 - Apps op Android Market

[ Voor 16% gewijzigd door ukoziak op 02-01-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:10:
[...]

Bij mij reageert mijn telefoon niet zomaar op mijn OV-Chipkaart, via de app TagInfo herkent hij hem wel. Bij jou reageert je telefoon dus gewoon wel uit zichzelf op je chipkaart?
Bij mij reageerd de tel wel maar zonder app gebeurt er niets.

Kun je in NL uberhaubt iets met de NFC functie?
Hier in de straat hebben ze bijvoorbeeld ondergrondse containers, die gaan open met en een pasje. Maar dat pasje vergeet ik nogal vaak, dus zou het makkelijk zijn als je de pas kon laden in de telefoon en dan je telefoon gebruiken om de container te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
DrNizeGuy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:51:
[...]

Bij mij reageerd de tel wel maar zonder app gebeurt er niets.

Kun je in NL uberhaubt iets met de NFC functie?
Hier in de straat hebben ze bijvoorbeeld ondergrondse containers, die gaan open met en een pasje. Maar dat pasje vergeet ik nogal vaak, dus zou het makkelijk zijn als je de pas kon laden in de telefoon en dan je telefoon gebruiken om de container te openen.
Reageren is misschien een groot woord:-) Hij laat een geluidje horen....

Weet iemand de mogelijkheid te vinden om ook dagafspraken weer te geven in de standaard agenda widget?
Of moet ik toch opzoek naar een andere widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:10:
[...]Bij mij reageert mijn telefoon niet zomaar op mijn OV-Chipkaart, via de app TagInfo herkent hij hem wel. Bij jou reageert je telefoon dus gewoon wel uit zichzelf op je chipkaart?
De telefoon zal niet vanuit zichzelf reageren op de OV-Chipkaart omdat hij de data die erop staat niet herkent.
Het enige wat de telefoon doet is geluid maken (of trillen als je geluid uit hebt staan) omdat hij merkt dat er een Tag gevonden is (in het antenneveld van NFC). Dit is iets wat de Galaxy Nexus standaard doet.
DrNizeGuy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:51:Kun je in NL uberhaubt iets met de NFC functie?
Met NFC kun je in de praktijk nog niet zo heel veel in Nederland, maar het zit er wel aan te komen denk ik. Wat je wel kunt doen is gebruik maken van Beam (peer-to-peer NFC) zolang je iemand anders kent met een Android NFC telefoon.
Wat betreft het pasje is het niet 1-2-3 mogelijk om deze te vervangen door je telefoon. Wat je wel kunt proberen is om eens met TagInfo te kijken wat er op het pasje staat (menu -> full memory scan als die optie er staat). Mocht er hele simpele onbeveiligde data opstaan dan is het wellicht wel mogelijk een app te maken die met je container praat :)
Bert20 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:10:
[...]Weet iemand de mogelijkheid te vinden om ook dagafspraken weer te geven in de standaard agenda widget?
Of moet ik toch opzoek naar een andere widget.
Naar mijn weten laat de widget zelf ook afspraken zien die een hele dag duren. Ze zien er alleen wel anders uit dan normale afspraken. Wat ik gezien heb van Ice Cream Sandwich op een Nexus S is hij de hele breedte van de widget in de kleur van de afspraak. Kan het eventueel morgen nakijken voor je.

Voor mensen die meer willen weten over NFC en enkele demo's van wat er mogelijk is:
Youtube filmpje
datum: mei2011 en op het Android 2.3.3 platform. Duss tegenwoordig kan en werkt er al meer! met ICS is o.a. Beam toegevoegd.
Ow en ja ik vind NFC leuk O+

[ Voor 7% gewijzigd door PieterAelse op 02-01-2012 20:28 . Reden: NFC info link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Pieterke schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:12:
[...]
Naar mijn weten laat de widget zelf ook afspraken zien die een hele dag duren. Ze zien er alleen wel anders uit dan normale afspraken. Wat ik gezien heb van Ice Cream Sandwich op een Nexus S is hij de hele breedte van de widget in de kleur van de afspraak. Kan het eventueel morgen nakijken voor je.
Zoals je het verteld is het inderdaad de beste situatie....
Ik heb de widget op een volledige pagina en vind hem lekker strak.
Maar helaas geen afspraken (zoals bijv. een verjaardag) die de hele dag duren.
Als je morgen is zou kunnen kijken dan graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Je hoort/ziet morgen meer van me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Revres schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:20:
[...]

Aaaaaah, dat is dat dus. Ik legde hem in het begin ook op mijn mapje met kaarten erin en hij reageerde daar telkens op. Ik dacht eerst dat ik hem te hard neerlegde want kreeg het op geen andere plek te horen.
Haha herkenbaar, ik hoorde dat gisteren ook steeds en kwam er maar niet achter waarom, totdat ik vandaag weer mijn telefoon op m'n portemonnee legde en de link wel legde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Ha Pieterke dat was een interessant filmpje over NFC. Wat ik bedoel is dus card emulation.

@Bert20
zo ziet een een dag afspraak eruit in de standaard widget:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~keirs001/agendaics.png

Een aparte kleur dus, vind het zelf erg duidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door DrNizeGuy op 02-01-2012 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Ben ook overgestapt naar de Galaxy Nexus maar heb een vraag over het scherm. Valt het jullie ook op dat soms de onderkant van het scherm niet altijd even mooi zwart is of is dit normaal?

Als je nu bv. een alarm wil instellen is het vanboven mooi zwart maar aan de onderkant van het scherm meer een witte gloed, nog iemand opgemerkt of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Obl1viA schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:00:
Ben ook overgestapt naar de Galaxy Nexus maar heb een vraag over het scherm. Valt het jullie ook op dat soms de onderkant van het scherm niet altijd even mooi zwart is of is dit normaal?

Als je nu bv. een alarm wil instellen is het vanboven mooi zwart maar aan de onderkant van het scherm meer een witte gloed, nog iemand opgemerkt of ligt het aan mij?
Die witte gloed hoort in dat specifieke scherm, dus als het alleen bij dat scherm is zou ik me geen zorgen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zo ik heb de laatste dagen wel vrij veel last van herstarts als ik mijn Galaxy Nexus gewoon gebruik meestal komt dit door Power AMP i.c.m. de geforceerde GPU rendering heb ik zo het gevoel.. Ik sluit meestal alle apps netjes af na gebruik maar helpt niet. Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Laguna schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:05:
[...]

Die witte gloed hoort in dat specifieke scherm, dus als het alleen bij dat scherm is zou ik me geen zorgen maken :+
Ik merk ook op dat de achtergrond van dit forum (en alle andere websites) niet mooi helder is maar dit komt door de automatische helderheid.

Wat me ook opvalt is als ik de helderheid op max zet alles mooi van kleur is zoals het hoort, ook dit forum.
Maar ga ik dan naar de klok waar je alarm instelt bijvoorbeeld de kleur niet mooi zwart is (vanaf de helft van het scherm) maar je een soort van strepen ziet lopen. Ik denk dat dit zo is standaard maar vind het best jammer ziet er niet zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ukoziak
DrNizeGuy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:58:
Ha Pieterke dat was een interessant filmpje over NFC. Wat ik bedoel is dus card emulation.

@Bert20
zo ziet een een dag afspraak eruit in de standaard widget:
[afbeelding]

Een aparte kleur dus, vind het zelf erg duidelijk.
Als ik het goed heb begrepen is dat dus de Agenda widget op de Nexus S?
Want de Agenda widget op de Galaxy Nexus (Android 4.0.1) is echt waardeloos op dit moment. Ik neem aan dat als wij versie 4.0.3 krijgen wij ook deze versie van de widget krijgen?

edit: Heb het antwoord hier al gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=20521273

Hopelijk krijgen we snel die 4.0.3 :D

[ Voor 9% gewijzigd door ukoziak op 03-01-2012 03:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne nieuwe layout van mijn nexus
http://db.tt/Q288UC2n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Obl1viA schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:07:
[...]

Ik merk ook op dat de achtergrond van dit forum (en alle andere websites) niet mooi helder is maar dit komt door de automatische helderheid.

Wat me ook opvalt is als ik de helderheid op max zet alles mooi van kleur is zoals het hoort, ook dit forum.
Maar ga ik dan naar de klok waar je alarm instelt bijvoorbeeld de kleur niet mooi zwart is (vanaf de helft van het scherm) maar je een soort van strepen ziet lopen. Ik denk dat dit zo is standaard maar vind het best jammer ziet er niet zo uit.
Bedoel je zoals dit? Dit had ik, maar heb deze kunnen ruilen voor een ander. Deze heeft ook vlekjes, maar veel minder.

Die strepen zijn vooral goed te zien bij grijs waardes. Schijnt dat dit hoort bij amoled schermen(al hoewel m' n desire met amoled dit niet had, maargoed). Dat is iig wat ik lees op XDA.
ukoziak schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 01:13:
[...]

Als ik het goed heb begrepen is dat dus de Agenda widget op de Nexus S?
Want de Agenda widget op de Galaxy Nexus (Android 4.0.1) is echt waardeloos op dit moment. Ik neem aan dat als wij versie 4.0.3 krijgen wij ook deze versie van de widget krijgen?

Ik draai inderdaad een 4.0.3 rom, maar wel op de galaxy nexus. Dus of even wachten op de OTA of een custom rom installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
@DrNizeGuy

Thanx voor de info! Ik ga maar even wachten op die nieuwe rom dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Remus
  • Laatst online: 13-09 06:31
ukoziak schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:12:
[...]

Ja die heb ik ook geprobeerd. Klopt het dat het even duurt voordat hij aangaat? Ik ben dus op zoek naar een app waarbij het licht gewoon direct aangaat.
ja dat merk ik ook dat er een beetje lag op zit om aan te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Welke wallpaper heb je? Graag link :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
DrNizeGuy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 21:58:
Precies! En card emulation is helaas nog niet mogelijk met onze Galaxy Nexus. In Amerika wordt momenteel de Nexus S (4G) met card emulation gebruikt voor Google Wallet. En dat lijkt me nou echt handig :p. Hoop dat het snel naar Europa komt.
ukoziak schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 01:13:
[...]Als ik het goed heb begrepen is dat dus de Agenda widget op de Nexus S?

Heb het even getest hier met een Nexus S (4.0.3) en een Galaxy Nexus (4.0.1) en dat is inderdaad precies het geval. De 4.0.1 widget heeft het niet en de 4.0.3 widget gelukkig wel.
Ik duim mee voor een snelle OTA naar 4.0.3.
DrNizeGuy schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 06:57:
[...]
Ik draai inderdaad een 4.0.3 rom, maar wel op de galaxy nexus. Dus of even wachten op de OTA of een custom rom installeren ;)
Misschien is het mogelijk om het toestel te rooten en alleen de Calendar widget/apk te vervangen. Of ik ben in de war en dan heb je sowieso een custom ROM nodig om zoiets te doen.
De_Remus schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:56:
[...]ja dat merk ik ook dat er een beetje lag op zit om aan te gaan
De lag zal waarschijnlijk komen omdat de Galaxy Nexus (of misschien wel ICS) een andere manier gebruikt om de LED aan te zetten. De app zal dan eerst de normale manier proberen en merken dat dat niet werkt en dus de nieuwe manier pakken.
Helaas weet ik alleen niet welke app het zonder lag zal doen. Kwestie van aantal proberen denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door PieterAelse op 03-01-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

@Bert20: je kunt ook iets als Pure Calendar installeren in plaats van de standaard widget te gebruiken. Vind ik erg fijn.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-zZeqIiF8jvk/TwLNVVwPZXI/AAAAAAAAAWE/mNHlO0eMNAM/s512/Screenshot_2012-01-03-10-41-06.png

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09 09:32
@Bert20: Als ik jouw wensen aanschouw dan is Pure Calendar Widget waarschijnlijk nog een veel betere keuze.

@Laguna Mijn Galaxy Nexus vertoont vergelijkbare problemen. Telefoon wilde niet meer uit standby komen (of scherm bleef zwart), vervolgens werd ik gebeld door iemand en toen volgde een herstart. Had deze persoon mij niet gebeld dan had ik zeer zeker weer eens de accu eruit moet te trekken. Dat gaat inderdaad ten kosten van de accuduur. Ik ben heel erg tevreden over dit toestel, maar deze crashes schade wel een beetje de betrouwbaarheid van mijn bereikbaarheid. Ik heb echt totaal geen idee wat de oorzaak daarvan is. Ik doe namelijk geen vreemde dingen met het toestel. Heb bewust nog geen widgets geplaatst. Nu overweeg ik één voor één mijn applicaties te verwijderen in de hoop er achter te komen of daar ergens de issue ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
laserboy schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:32:
@Laguna Mijn Galaxy Nexus vertoont vergelijkbare problemen. Telefoon wilde niet meer uit standby komen (of scherm bleef zwart), vervolgens werd ik gebeld door iemand en toen volgde een herstart. -knip- Ik heb echt totaal geen idee wat de oorzaak daarvan is. Nu overweeg ik één voor één mijn applicaties te verwijderen in de hoop er achter te komen of daar ergens de issue ligt.
Wat je eventueel kunt doen, is een logcat maken en die ofwel hier posten of op xda. Dan hoef je niet één voor één dingen te gaan verwijderen. Je moet wel zorgen dat je adb geinstalleerd hebt op je pc. Daarvoor kun je deze link volgen. Vervolgens verbind je je toestel aan de computer als deze is vastgelopen en kun je met het commando: adb logcat > logcat.txt een logbestandje maken (als je klaar bent afsluiten met ctrl+c). Aan de hand van die logcat zou je wellicht al de oorzaak kunnen achterhalen. Ook kun je dan met 'adb reboot' je telefoon herstarten zonder de batterij eruit te hoeven halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Obl1viA schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:00:

Hahahaha, dat heet een gradient :)

Heb nu sinds een dag de Android Revolution HD™ 2.1.2 bijna stock + root 4.0.2. Bevalt me prima ook de accu. Enige wat ik mis met android 4.0 is de galaxy live wallpaper. :(
  • Nog een tip voor de mensen met korte accuduur, je scherm gebruikt relatief het meest, gebruik daarom ook een donkere achtergrond. oled is alleen zuinig als er donkere tinten getoond wordt (zwart = uit) Met een witte achtergrond gebruikt een oled scherm meer energie dan lcd Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/33658-thumb/OLEDvsLCD.jpg
  • Me laatste tip, als je een accu koopt en je wilt nfc behouden, koop dan een samsung originele accu, aangezien de nfc antenne in de accu zit.(en cheapy vaak dingen weg laat) Kennelijk staat dat in de user guide, nooit gezien :P
Enige nare ervaring met de nexus, nieuwjaars dag kwam terug van een feest, vriendin reed, ik sliep, schrok van de aankomst ,stond op uit de auto: nexus op me schoot--> nexus op de grond--> Me 2 dagen oude nexus beschadigt :(

@CLB heb je nu zelf ook de nexus of nog steeds een milestone fan?

[ Voor 12% gewijzigd door D0gtag op 03-01-2012 13:16 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Voor de mensen die een calendar widget zoeken: Simple Calendar Widget is ook een aanrader vind ik. Is helemaal te customizen (weergave: manier van weergeven, volgorde, grootte tekst per item, kleuren per item, aantal items, meerdere calendards). Je kunt deze ook zo ongeveer fullscreen maken, of halfscreen of kleiner, net wat je wilt. Hier een plaatje, vind persoonlijk wel dat het er mooier uit ziet op het scherm dan dit plaatje. Volgens mij zijn het tweede verschillende calendars.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.chomp.com/android/screenshot/ab3003759d31ac033cf72525d466227240c2ba2d_2

[ Voor 4% gewijzigd door Aghanim op 03-01-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
D0gtag schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:05:
[...]

Hahahaha, dat heet een gradient :)

Heb nu sinds een dag de Android Revolution HD™ 2.1.2 bijna stock + root 4.0.2. Bevalt me prima ook de accu. Enige wat ik mis met android 4.0 is de galaxy live wallpaper. :(
  • Nog een tip voor de mensen met korte accuduur, je scherm gebruikt relatief het meest, gebruik daarom ook een donkere achtergrond. oled is alleen zuinig als er donkere tinten getoond wordt (zwart = uit) Met een witte achtergrond gebruikt een oled scherm meer energie dan lcd [afbeelding]
  • Me laatste tip, als je een accu koopt en je wilt nfc behouden, koop dan een samsung originele accu, aangezien de nfc antenne in de accu zit.(en cheapy vaak dingen weg laat) Kennelijk staat dat in de user guide, nooit gezien :P
Enige nare ervaring met de nexus, nieuwjaars dag kwam terug van een feest, vriendin reed, ik sliep, schrok van de aankomst ,stond op uit de auto: nexus op me schoot--> nexus op de grond--> Me 2 dagen oude nexus beschadigt :(

Dan is dit dus volkomen normaal?
http://imageshack.us/photo/my-images/249/dscn0999i.jpg
http://imageshack.us/photo/my-images/85/dscn1000x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Yep hij gaat van donker blauw naar licht blauw, gradient.Afbeeldingslocatie: http://www.adamdorman.com/_images/gradient.jpg

Deze gradient heeft 1 donkere kleur en 2 lichte kleuren (grijs L en wit R)

[ Voor 11% gewijzigd door D0gtag op 03-01-2012 13:32 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Dat lijkt mij niet heel goed. Bij mij word het ook iets lichter verder beneden maar lang niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:01

yok

Bij mij is het niet zo wit (komt misschien door brightness/foto), maar van dat gradient klopt: het is in ieder geval niet één kleur, naar beneden wordt deze witter/lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

disturbedmind schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:31:
[...]

Dat lijkt mij niet heel goed. Bij mij word het ook iets lichter verder beneden maar lang niet zo erg
Aan de witte text te zien staat de scherm intensiteit hoog, en valt de gradient dus beter op. Probeer zelf maar is met je nexus. Maar in dit geval geeft de camera ook geen goed beeld hij heeft alles te licht weer (zie aan de witte tekst die gloeid)

[ Voor 14% gewijzigd door D0gtag op 03-01-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:10

Nox

Noxiuz

Even over dat NFC met card emulation. Op die manier zijn dan rfid cards te emuleren? Zou wel heel freaky worden (toegangsbadges, paspoorten, id-kaarten etc.). If not, welke cards kan je dan wel emuleren?

[ Voor 12% gewijzigd door Nox op 03-01-2012 13:35 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

alwaysleft schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:21:
[...]

Welke wallpaper heb je? Graag link :9~
^^ met hem :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

NoxiuZ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:35:
Even over dat NFC met card emulation. Op die manier zijn dan rfid cards te emuleren? Zou wel heel freaky worden (toegangsbadges, paspoorten, id-kaarten etc.). If not, welke cards kan je dan wel emuleren?
Voordat je een kaart kan emuleren moet je eerst de chip kraken, dmv een dump + programma (zoals ovsaldo). volgens mij kan je op dit moment geen dump maken met je nfc in de nexus. (verder heb je veel cpu power nodig voor de kraak van data dus het moet zo ie zo op een pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:10

Nox

Noxiuz

ah oke. Dus er zit nog wel een drempel in. Maar dingen als paspoorten, identiteitskaarten, rijbewijzen, overheidspassen, passen van ziekenhuis e.d. zijn die eventueel ook te vervangen door de nexus na het kraken? Dat je nexus dus zich voordoet als een pas?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:11
Oeh, welke batterij widget is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hostname schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:33:
[...]

Oeh, welke batterij widget is dat?
Android Market: Circle Battery Widget - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsImZyLmRlcG9vcnRlcmUuYW5kcm9pZC5DaXJjbGVCYXR0ZXJ5V2lkZ2V0Il0.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

NoxiuZ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:26:
ah oke. Dus er zit nog wel een drempel in. Maar dingen als paspoorten, identiteitskaarten, rijbewijzen, overheidspassen, passen van ziekenhuis e.d. zijn die eventueel ook te vervangen door de nexus na het kraken? Dat je nexus dus zich voordoet als een pas?
Ik denk dat het technisch gezien mogelijk is, maar of het ooit uitgevoerd wordt? En praktisch is het ook niet, denk niet dat het toegestaan gaat worden door enige instantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D0gtag schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:05:
productreview: Motorola Razr XT910 Zwart review door CLB
CLB schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:20:
Ik lees dit topic te weinig om alles op te pikken in de trend van 'misschien iets voor de TS', DM me dan ofzo.. De Galaxy Nexus ligt hier voor me, m'n schoonzusje heeft 'm meegenomen vanuit Engeland dit weekend, maar hij wordt om 17.00 alweer opgehaald (verkocht via MP in 10 minuten) Helaas ook m'n eigen Razr niet bij me, dus mooie rechtstreekse vergelijkingen kan ik niet maken. De eerste indrukken zijn redelijk, ik vind het design met zijn flauwe bochten niet je van het en het gebruik van materialen (lees: plastic) is ook niet optimaal. In vergelijking met mijn Razr is de Galaxy Nexus weer een stukje groter, maar het valt qua proporties nog wel mee eerlijk gezegd. Qua snelheid heb ik niks aan te merken op de Galaxy Nexus vs de Razr, dat is nagenoeg hetzelfde, Googles Android ICS is erg fijn, zitten wat mooie features in en alles werkt eigenlijk vlekkeloos.. Het gemis aan een microSDHC-kaart slot vind ik wel jammer als ik het toestel zou kunnen houden. 16GB is leuk, maar expansie- mogelijkheden horen wel in een toestel van hedentendage. Dan nog het scherm... dat is gewoon een pracht van een exemplaar, redelijk vibrant qua kleuren, groot en de resolutie is wel echt heell mooi. De Razr heeft een qHD-resolutie van 960x540 pixels wat voor mij persoonlijk al genoeg is, maar het 720P scherm van de Nexus brengt natuurlijk wel z'n voordelen met zich mee qua het weergeven van inhoud / websites / details... Voor de rest kan ik nog wel wat vragen beantwoorden mochten die er zijn..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Als het backlight bleeding zou zijn dan zou ook je UI knoppen ook lichter moeten zijn. Dat hooort immers ook nog bij je scherm.

[ Voor 56% gewijzigd door DrNizeGuy op 03-01-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrNizeGuy schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:43:
Als het backlight bleeding zou zijn dan zou ook je UI knoppen ook lichter moeten zijn. Dat hooort immers ook nog bij je scherm.
kan dat uberhaubt bij amoled? en is backlight bleeding niet het lekken van licht aan de randen NAAST je scherm?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

@CLB Ja ik heb je review gelezen, maar ook dat ie in de verkoop was, dus kan hieruit aannemen dat je de Razr hebt? Technisch lijkt de razr veel op de nexus (afgezien van de resolutie + android support) Spijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Prulleman schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:44:
[...]

kan dat uberhaubt bij amoled? en is backlight bleeding niet het lekken van licht aan de randen NAAST je scherm?
Ja of onder het scherm. Maar omdat de knoppen wel gewoon donker zijn lijkt het mij geen scherm probleem. Maar idd bij amoled heb je dat helemaal niet |:(

[ Voor 58% gewijzigd door DrNizeGuy op 03-01-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog steeds een Razr ja, totaal geen spijt hoor, maar iets anders proberen is ook nooit verkeerd :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Prulleman schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 14:44:
[...]

Nee dat kan niet aangezien amoled geen backlight heeft :P (afgezien van het feit wat backlight bleeding is).

@CLB, Als in Barcelona de milestone 5 wordt gepresenteerd met hd scherm en keyboard en tegra 3 dan heb ik wel spijt hoor :P

[ Voor 15% gewijzigd door D0gtag op 03-01-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Milestone 4 komt in februari :)

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 03-01-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Nee, helaas lijkt ie niks meer op de originele milestone en is ie volledig van plastic, nexus is ook van plastic (en geen tobo) maar heeft geen gelockte bootloader plus een constante stroom van updates en grote dev community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al een teardown geweest dan of een officiele release? Noopz.. De Razr is ook van plastic aan de buitenkant, maar intern van aluminium / koolstofvezel... De Razr heeft geen gelockte bootloader, krijgt ook updates en de dev-community begint ook op gang te komen, dus hoe jij dit nu al kunt zeggen over de Milestone 4... Apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

CLB schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:25:
Is er al een teardown geweest dan of een officiele release? Noopz.. De Razr is ook van plastic aan de buitenkant, maar intern van aluminium / koolstofvezel... De Razr heeft geen gelockte bootloader, krijgt ook updates en de dev-community begint ook op gang te komen, dus hoe jij dit nu al kunt zeggen over de Milestone 4... Apart :+
Je hebt gelijk, dat was de milestone 3 :D, wat betreft de openbootloader, in dit geval zijn de verizon mensen het zaadje aangezien zij de bootloader tool niet kunnen gebruiken van moto. XDA is aardig leeg bij droid razr :(
Ik ben lang genoeg motorola klant geweest om te weten dat het update beleid bagger is. Nu is je toestel nog nieuw maar als er een ander vlaggenschip komt zal dit toestel weer vergeten raken.
Volgens mij is de galaxy nexus 100% plastic, of zit alles op het glas geplakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Ik snap niet waarom er zo veel mensen zo moeilijk doen over het gebruik van kunststof door oa Samsung. Het is echt niet zo veel minder sterk en durable, kijk maar eens naar wat droptests.

Daarnaast kun je op basis van de geschiedenis best zeggen dat de Nexus toestellen sneller en meer geupdate worden, en dat de dev community daar doorgaans ook wat groter voor is dan voor (de meeste) motorola toestellen. Uiteraard geen garantie voor de toekomst, maar wellicht een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Rubu schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:53:
Ik snap niet waarom er zo veel mensen zo moeilijk doen over het gebruik van kunststof door oa Samsung. Het is echt niet zo veel minder sterk en durable, kijk maar eens naar wat droptests.

Daarnaast kun je op basis van de geschiedenis best zeggen dat de Nexus toestellen sneller en meer geupdate worden, en dat de dev community daar doorgaans ook wat groter voor is dan voor (de meeste) motorola toestellen. Uiteraard geen garantie voor de toekomst, maar wellicht een indicatie.
De nexus is crap vergeleken met mijn oude milestone :D alleen intern een stuk sneller. Droptest... dan bedoel je zeker met de iphone 4. Drop test milestone vs nexus, van een flat gebouw, wedden dat de stoep kapot gaat van mijn milestone (we testen wel met jouw nexus :P). Nexus voelt gewoon goedkoop aan. Daar is niks aan te doen, vind de iphone mooier en beter aanvoelen. Maar ik geef om meer dan alleen om uiterlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
D0gtag schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:03:
[...]

De nexus is crap vergeleken met mijn oude milestone :D alleen intern een stuk sneller. Droptest... dan bedoel je zeker met de iphone 4. Drop test milestone vs nexus, van een flat gebouw, wedden dat de stoep kapot gaat van mijn milestone (we testen wel met jouw nexus :P). Nexus voelt gewoon goedkoop aan. Daar is niks aan te doen, vind de iphone mooier en beter aanvoelen. Maar ik geef om meer dan alleen om uiterlijk _/-\o_
Van een flat is een milestone net zo stuk als de nexus hoor :D Van heup hoogte betwijfel ik of een kunstof toestel het nou echt zoveel slechter doet als een aluminium toestel. Het voelt misschien wat minder luxe maar het is volgens mij echt niet minder sturdy. Voordeel van kunststof is weer dan je krassen en deuken vaak minder ziet, iets van bij de originele milestone nou niet echt 't geval was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
@afterburn, @laserboy,

Dat is idd iets wat ik zoek! Ook die grid agenda widget ziet er mooi uit van ze:-)
Thanx voor de sugestie:-)

----

Iemand een Parrot (CK 3000 evolution) carkit al werkend? Die van mij krijg ik er niet aan de praat.
Het bertreft wel een redelijk oude: v5.06A geeft die aan bij koppelen.

Hij koppelt ook wel, maar daar blijft het ook bij.... Koppeling is ook heel lastig weer ongedaan te krijgen. Toestel herstarten enzo.... Kortom echt lekker loopt het niet.

Gaat er is in verdiepen of in ieder geval de software te update is van de parrot. Iemand nog tips m.b.t. carkits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 10:20
CLB schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:25:
Galaxy Nexus teardown is in ieder geval hier te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert20
Bert20 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:30:
Iemand een Parrot (CK 3000 evolution) carkit al werkend? Die van mij krijg ik er niet aan de praat.
Het bertreft wel een redelijk oude: v5.06A geeft die aan bij koppelen.

Hij koppelt ook wel, maar daar blijft het ook bij.... Koppeling is ook heel lastig weer ongedaan te krijgen. Toestel herstarten enzo.... Kortom echt lekker loopt het niet.

Gaat er is in verdiepen of in ieder geval de software te update is van de parrot. Iemand nog tips m.b.t. carkits?
Updaten gaat hem voorlopig niet worden..... Moet met een seriele kabel en dan moet ik dus eerst een kabel zien te regelen en dan nog is heel mijn dashboard open gooien..... (en dan nog niet zeker weten of dat de oplossing is...)

Wanneer iemand andere tips heeft graag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Laatst online: 17:34
Las een pagina terug over Google Wallet, heb het meteen maar geinstalleerd. Als je android 4.0.2 hebt en hem geroot hebt kan je hem gewoon installeren.. Helaas kan hij niet alle kaarten emuleren(volgens mij alleen een speciale mastercard, google prepaid kaart en wat tegoed bonnen, zover ik 1,2,3 kon zien)

Hier staat iig de uitleg hoe je hem kan instelleren http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1365360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Voor iedereen die nog een mooi (en goedkoop) hoesje zoekt voor de SGN: Check hier (Ebay)!
Ik heb dit hoesje vandaag binnen gekregen en het zit perfect! Mooie er aan is dat je veel betere grip hebt op je toestel. Wat mij betreft echt een aanrader (voor €2,30)!

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NDAwWDQwMA==/$(KGrHqZ,!ocE63(mBdyeBO4gtLRp,g~~60_12.JPG

[ Voor 12% gewijzigd door Edzeau op 03-01-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Jeroen04 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:05:
Voor iedereen die nog een mooi (en goedkoop) hoesje zoekt voor de SGN: Check hier (Ebay)!
Ik heb dit hoesje vandaag binnen gekregen en het zit perfect! Mooie er aan is dat je veel betere grip hebt op je toestel. Wat mij betreft echt een aanrader (voor €2,30)!

[afbeelding]
Gelijk even besteld, weet niet of ik een hoesje ga gebruiken maar door dat geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
Johanson16 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:36:
[...]

Galaxy Nexus teardown is in ieder geval hier te vinden..
Hey vet, we hebben een barometer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44
D0gtag schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:03:
[...]

Ik ben dat niet met je eens, ik kom van de milestone naar de GN toe en ben blij met het betere design en mis het KB ook niet. Als ik dan vergelijk hoe ik de milestone vervloekt heb wegens sloomheid,crashen en gewoon bepaalde apps niet meer kunnen installeren wegens geen ruimte ben ik blij dat ik er van af ben.
Goedkoop aanvoelen is geenszins het geval, het lichtgebogen scherm en stevige onderzijde en taps toelopen naar boven geven een goed gevoel. Enige is het klepje van de batterij, dat vergt gewenning bij bevestigen maar ziet er uiterlijk prima uit.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.androidpolice....-across-the-nation-again/
onderaan de post staan mijn settings en wallpaper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Kunnen mensen mij uitleggen waarom ik nog steeds op 4.0.1 draai, terwijl ik wel de Google Build heb.
Ik weet dat het soms wat langer kan duren, maar dit begint toch wel beetje te knagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Dubrillion schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:15:
Kunnen mensen mij uitleggen waarom ik nog steeds op 4.0.1 draai, terwijl ik wel de Google Build heb.
Ik weet dat het soms wat langer kan duren, maar dit begint toch wel beetje te knagen :S
Ze zijn gestopt met updaten omdat de 4.0.3 er meteen achteraan komt, en ja ik ken het gevoel, zit ook nog te wachten :(

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:42
Dubrillion schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 08:15:
hier dezelfde verwondering. Ik weet dat het op IMEI word uitgerold, maar blijf het toch vreemd vinden waarom dat niet gewoon direct voor alle google build 4.0.1. versies zo is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Hey vet, we hebben een barometer :P
Even gegoogled: blijkt te helpen bij GPS lock, omdat het een schatting kan geven op welke hoogte het apparaat zich bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:24

Ves

A gadget addicted Bounty

thve schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:42:
hebben hier meer mensen last van gps problemen?
ik was afgelopen week in berlijn op vakantie.
en ik kreeg daar nog niet 1 satelliet gevonden.
gps fix lukte niet, nieuwe agps data gedownload. maar helemaal nix.
zelfs buiten de stad lukte het niet.

maar toen ik in nederland aankwam kreeg die opeens wel gps. meteen stuk of 10 satellieten.

weet iemand waar het probleem ligt?
Of de GPS chip werkt niet optimaal of er is een driver/software issue. Ik heb namelijk ook last van een zwakke GPS. Alleen buiten heb ik een goede connectie.
Nice

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

VesNL schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:15:
[...]

Of de GPS chip werkt niet optimaal of er is een driver/software issue. Ik heb namelijk ook last van een zwakke GPS. Alleen buiten heb ik een goede connectie.
Is dat niet altijd zo met GPS?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Ja, beetje onzin als je een goede GPS-ontvangst binnen verwacht te krijgen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
Om even verder te gaan met mijn probleem i.v.m. de horizontale strepen op mijn scherm.

Ik heb screenshots genomen (power button + vol down. gelijktijdig enkele seconde indrukken) en dit is het resultaat ervan.

Kan iemand eens hetzelfde doen en het resultaat posten ervan dat zou leuk zijn.

Hier een screenshot van waar je een alarm kunt instellen
http://imageshack.us/phot...eenshot2012010414111.png/
Hier een screenshot wie je recent hebt gebeld
http://imageshack.us/phot...eenshot2012010414114.png/

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:01

yok

Obl1viA schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 14:25:
Om even verder te gaan met mijn probleem i.v.m. de horizontale strepen op mijn scherm.

Ik heb screenshots genomen (power button + vol down. gelijktijdig enkele seconde indrukken) en dit is het resultaat ervan.

Kan iemand eens hetzelfde doen en het resultaat posten ervan dat zou leuk zijn.

Hier een screenshot van waar je een alarm kunt instellen
http://imageshack.us/phot...eenshot2012010414111.png/
Hier een screenshot wie je recent hebt gebeld
http://imageshack.us/phot...eenshot2012010414114.png/

bedankt
Ik zie geen verschil bij jou en bij mij. Die horizontale strepen zijn nou eenmaal een onderdeel van Amoled schermen (en zie je dus niet op screenshots), sommigen hebben er wat meer last van dan anderen. Ik heb en gelukkig totaal geen last van, hoewel ik ze kan zien op een hele lage brightness.
Pagina: 1 ... 26 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.