Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
nee dan laad hij inderdaad wat trager.

Ampere is de dikte van je draad, dus hoeveel stroom er door heen kan.
bij een lagere ampere kan er dus minder stroom doorheen waardoor volledig laden iets langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maardiweb schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:55:
Hier ook nog geen update binnen.. geduld is een schone zaak duidelijk :P

[...]

Voltage lijkt me hierin het belangrijkst toch? Heb er niet echt verstand van, maar als het aantal ampere lager is, neem ik aan dat de telefoon minder snel laadt, toch? Ik gebruik meestal de oplader van mijn oude samsung omnia II, die heeft zelfde voltage, maar in plaats van 1.0A heeft deze 0.7A output. Kan dat kwaad??
Nee, maar als het meer is dan gaat je telefoon roken, dus dat wel in de gaten houden bij een niet originele lader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:07:
[...]

Nee, maar als het meer is dan gaat je telefoon roken, dus dat wel in de gaten houden bij een niet originele lader ;)
Als het meer is dan gebeurdt er helemaal niets vreemd. Je apparaat heeft een maximale stroom die hij uit de lader trekt. Als je telefoon maximaal 2 ampere kan trekken dan mag het ook een 30 ampere lader zijn. Dan zal hij gewoon 2 ampere leveren en 28 ampere reserve overhebben.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 18:10

Ves

A gadget addicted Bounty

Denniz0229 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:52:
Iemand toevallig al de extended batterij gespot voor de GSM versie?
die van de LTE versie past helaas niet =(
Nee niks over gelezen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[quote]Denniz0229 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:52:

Ik had iets over een extended batterij gelezen (vraag me niet waar) maar de LTE heeft een 2100mah en de GSM zou een 2000mah versie krijgen, enkel weet ik niet of dit echt zo is of wanneer ze deze zullen verkopen..

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
Maverick schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:29:
[...]

Als het meer is dan gebeurdt er helemaal niets vreemd. Je apparaat heeft een maximale stroom die hij uit de lader trekt. Als je telefoon maximaal 2 ampere kan trekken dan mag het ook een 30 ampere lader zijn. Dan zal hij gewoon 2 ampere leveren en 28 ampere reserve overhebben.
Neem aan dat ie inderdaad alleen gaat roken op het moment dat je het voltage verhoogt, dat is gewoon slecht voor je apparaatje :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
mafiatounes schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:16:
[quote]Denniz0229 schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:52:

Ik had iets over een extended batterij gelezen (vraag me niet waar) maar de LTE heeft een 2100mah en de GSM zou een 2000mah versie krijgen, enkel weet ik niet of dit echt zo is of wanneer ze deze zullen verkopen..
ja in korea krijgen ze de 2000mah baterij er gratis bij als je een nexus koopt.

alleen ik heb al lopen zoeken, maar wat blijkt; mijn koreaans is niet zo goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Denniz0229 schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:50:
[...]

ja in korea krijgen ze de 2000mah baterij er gratis bij als je een nexus koopt.

alleen ik heb al lopen zoeken, maar wat blijkt; mijn koreaans is niet zo goed :9
Dat was het! Hehe ja hopelijk komt hij hier ook snel 250mah extra is altijd wel mooi.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
Aww, m'n Nexus viel vandaag zomaar uit. Is tot nu toe maar een keer gebeurt. Iemand anders dat ook meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 12:54
daflecta schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:01:
Aww, m'n Nexus viel vandaag zomaar uit. Is tot nu toe maar een keer gebeurt. Iemand anders dat ook meegemaakt?
Ja, met dank aan Flash Player 11 update voor de GN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
RoD schreef op zondag 18 december 2011 @ 22:51:
[...]

De batterij is niet super, zo heb je in reviews kunnen lezen.

[...]
Daar zijn de meningen toch verdeeld over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je post nu een enkele mening van iemand die z'n telefoon 15 uur heeft gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Laatst online: 05-09 11:21
Niet meegemaakt, maar al meer over gelezen... mocht deze het blijven doen, dan schijnt de truuk te zijn om naar factory defaults te resetten, dit lost het vaak op.
Draai jij al op versie 4.0.2? Ik hoorde dit met name op versie 4.0.1... dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 11:16
Gaat die update MELDING alleen via je provider? Ik zit nu in het buitenland zonder data aansluiting. W.s. niet want ik heb al 41F. Iemand idee?

[ Voor 7% gewijzigd door Sailor69 op 19-12-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:08
Iemand hier al problemen met de mogelijke Multitouch bug?

http://www.androidnext.de...t-fur-frust-beim-spielen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Fly-guy schreef op maandag 19 december 2011 @ 09:28:
Hoe minder vrij geheugen, hoe beter (tot een limiet). Vrij geheugen is nutteloos geheugen, je wel juist dat programmas alvast in het geheugen zitten. Juist het steeds afsluiten van apps door een taskkiller zorgt voor lag en slechte batterijduur..
Mijn SGS wordt heel veel trager als er veel geheugen in gebruik is, geldt dit niet voor de GN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Ik heb dat geprobeerd te reproduceren maar is niet gelukt, heb ook niks van gemerkt en heb weldegelijk een aantal van de games gespeeld waarbij er daar problemen werden gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
RoD schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:50:
[...]

Je post nu een enkele mening van iemand die z'n telefoon 15 uur heeft gebruikt.
Als je, net zoals ik, de info op het net over de Nexus volgt weet je dat er veel meer positieve reacties over het batterij gebruik zijn.
Ik zal er hier nog ff één geven (maar er zijn er meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 10:21
Ik ben nog steeds heel tevreden over de accu. Sinds ik een 2 ampere auto lader heb, laad ik hem 's nachts niet meer op, alleen van en naar me werk in de auto ^^. Dat kon met me Nexus S echt niet..

Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

Nog niet meegemaakt dat hij vastliep. Wel dat Facebook een zwart scherm produceerde. Maar meteen er afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironic6925
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07-09 13:14
Hier ook last van. Inmiddels drie keer gebeurd en alleen te herstellen door de batterij eruit te halen. Erg vervelend. Ik ben er nog niet achter wat het probleem kan veroorzaken. Ik hoop dat het met de update beter zal worden. Ik zit nog op 4.0.1 en helaas nog geen melding dat de update klaar staat. Als er iemand meer info over dit probleem heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:41

yok

ironic6925 schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:46:
[...]

Hier ook last van. Inmiddels drie keer gebeurd en alleen te herstellen door de batterij eruit te halen. Erg vervelend. Ik ben er nog niet achter wat het probleem kan veroorzaken. Ik hoop dat het met de update beter zal worden. Ik zit nog op 4.0.1 en helaas nog geen melding dat de update klaar staat. Als er iemand meer info over dit probleem heeft dan hoor ik het graag.
Wat vreemd, ik heb dit nog echt geen 1 keer gehad in de maand dat ik 'm nu heb. Komt dit niet door vreemde/slechte apps? Flash misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 17:05
Wie heeft welke custom rom op zijn GN draaien en is daar tevreden over?

En is deze : http://www.galaxynexusfor...rmance-ics-legendary.html alleen voor de LTE GN?

[ Voor 55% gewijzigd door tweakG5 op 19-12-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:31
tweakG5 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:49:
Wie heeft welke custom rom op zijn GN draaien en is daar tevreden over?

En is deze : http://www.galaxynexusfor...rmance-ics-legendary.html alleen voor de LTE GN?
Die heb ik nu al sinds ik de Galaxy Nexus heb draaien(alleen dan vanaf de XDA thread, maar is dezelfde) werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:27:
[...]

Als je, net zoals ik, de info op het net over de Nexus volgt weet je dat er veel meer positieve reacties over het batterij gebruik zijn.
Ik zal er hier nog ff één geven (maar er zijn er meer)
Net als met alle smartphones is het gewoon een kwestie van verwachting.. Mijn wifi staat bijv. uit. Ik heb nog 86% over na dik 11 uur gebruik. Wat ik wel heb gedaan is de batterystats file verwijderd na een nacht aan de lader. Dan leert ie opnieuw hoe lang de batterij mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Ik heb hem nu 1d 9u 12m aan met nog 27% te gaan. Normaal gebruik, wel heel weinig bellen.

Ben het verder wel gewend om iedere dag de foon aan de lader te hangen. Hij dient voor mij ook als wekker dus dan hangt ie gewoon aan het stroom 's nachts.

[ Voor 47% gewijzigd door Vos op 19-12-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Laatst online: 10-07 23:16
Apart zeg, zo zie je dat de LTE versie bijvoorbeeld meer geheugen heeft, maar niet de 3 pins connector heeft.
Wat voor mij wel super belangrijk is, want dan hoef je nooit meer een kabeltje in te pluggen in de auto bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 17:29
Net geprobeerd met Antutu tester en ik heb hier inderdaad last van. Had af en toe al het gevoel dat een tap niet geregistreerd werd, maar dat komt dus daardoor.

Ik moet er wel bijzeggen, ik draai een custom rom (ARHD 2.1.1). Daar zijn meer problemen mee, ik heb bijvoorbeeld dat als de telefoon een tijd niet gebruikt is en ik wil bellen, het aangeeft dat ik in flightmode zit (niet zelf gedaan) en ik kan niet opladen als de telefoon uitstaat, dan hangt de telefoon en moet ik de batterij eruit halen.

Dus daar kan het dus ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
GrandPuba schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:51:
[...]

Niet meegemaakt, maar al meer over gelezen... mocht deze het blijven doen, dan schijnt de truuk te zijn om naar factory defaults te resetten, dit lost het vaak op.
Draai jij al op versie 4.0.2? Ik hoorde dit met name op versie 4.0.1... dus ben benieuwd.
Ik zit al op 4.0.2. Gebeurde toen ik in de muziek app zat te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bowz3r
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 23:16
Ik heb de Nexus nu een dag of 4, en nu al doet de rechterknop het vaker niet. Erg jammer vind ik dit. Ik heb er niets raars mee gedaan, niet gevallen en nergens tegen aan gestoten.

Deze stuur ik binnenkort maar op, voor dit geld wil ik wel een goed product hebben!

Verder ben ik zeer tevreden over de telefoon en ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:22
Als ik hier alle reacties lees, kan ik toch wel echt concluderen dat de Galaxy Nexus veel kinderziektes heeft. Mijn huidige abonnement loopt 1 februari af, dus dan hoop ik toch dat ze vele foutjes hebben verbeterd. Weet iemand of dit ook daadwerkelijk gebeurd, zoeen vernieuwde versie van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 13-09 17:29
darkfujita schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:20:
Als ik hier alle reacties lees, kan ik toch wel echt concluderen dat de Galaxy Nexus veel kinderziektes heeft. Mijn huidige abonnement loopt 1 februari af, dus dan hoop ik toch dat ze vele foutjes hebben verbeterd. Weet iemand of dit ook daadwerkelijk gebeurd, zoeen vernieuwde versie van de telefoon?
Opzich valt het mee, voornamelijk software matige "problemen". Bugs heb je altijd maar deze worden op den duur wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Het zal dan wel aan mij liggen, maar vandaag niet echt zwaar gebruik (naar mijn mening)

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-Hj__567MEH8/Tu-XVkS0DHI/AAAAAAAAAVQ/AQxlnDpO7F4/s512/Screenshot_2011-12-19-19-57-44.pngAfbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-gsjFFgUibfU/Tu-XZIWh9UI/AAAAAAAAAVY/zgHy_kUOqqA/s512/Screenshot_2011-12-19-19-57-21.png

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:45
Je kunt in de charts vrij goed zien dat je batterij redelijk stabiel is, op de momenten dat je scherm aan staat na. Dat is gewoon 'n nadeel van een scherm van deze afmetingen zover ik weet. (Overigens passen je afbeeldingen ook gewoon naast elkaar, scheelt weer een berg scrollen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Even naast elkaar gezet. ;)

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een super telefoon. Vind um duidelijk fijner dan mijn iPhone 4. Alleen 10 uur met een accu lading vind ik wat krap.

Zijn wel links en rechts wat opmerkingen - geen push mail voor non-gmail accounts bijv (wtf Google?) en html mails worden niet pas gemaakt op het scherm waardoor je in landscape moet lezen. Daarnaast zijn er niet echt mooie alternatieven; Kaiten is de beste die ik gezien heb maar is lang niet zo mooi en clean als de built-in client.

Verder ben ik erg te spreken over mijn eerste ervaringen met Android.

Is het met ICS trouwens mogelijk om je homescreens te reorganiseren cq in volgorde te veranderen? En zo ja, hoe? :)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

@afterburn: Wat is je screen-on tijd? Dat is misschien nog wel het belangrijkste. Al dat ik kan zeggen is dat mijn battery life na een cycle of 5 nu beter is dan die van m'n oude Nexus One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb de nexus sinds vanmiddag en brvalt heel goed. Moet alleen heel erg wennen aan android en aan de grootte van deze tel ivm mn oude touchwiz :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
Wat een onzin. Ik heb gewoon mijn hotmail als push ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel enigszins vreemd vind is dat er bij de Nexus geen 3 verschillende formaten sleeves zijn meegeleverd, althans bij mij niet. Bij een vriend van me die een SGS2 heeft zaten er gewoon wel 3 verschillende formaten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:00:
Het zal dan wel aan mij liggen, maar vandaag niet echt zwaar gebruik (naar mijn mening)
Je telefoon wil niet in slaap vallen denk ik.. zet NFC uit en reboot. Oh, en waarom staat je wifi aan als je je telefoon niet gebruikt? kan je push niet over 3g? Dat gebruikt veel minder! Onder wifi - advanced is er een setting over wanneer je wifi aan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Bomin schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:45:
@afterburn: Wat is je screen-on tijd? Dat is misschien nog wel het belangrijkste. Al dat ik kan zeggen is dat mijn battery life na een cycle of 5 nu beter is dan die van m'n oude Nexus One.
Als ik ze goed lees, ongeveer de helft van die 10u volgens de plaatjes. :) Heb nog maar 3 cycles gehad, dus hopelijk wordt het iets beter.
Sailor69 schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:06:
Wat een onzin. Ik heb gewoon mijn hotmail als push ingesteld.
Fijn dat het onzin, en dat je me dan ook even verteld waar ik push kan aanzetten in de niet-gmail email client. Aangezien hele volksstammen hierover bij Google klagen en ik alleen kan instellen om de hoeveel minuten ik wil pollen, zou ik graag horen hoe ik dan kan configureren. :)
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:16:
[...]

Je telefoon wil niet in slaap vallen denk ik.. zet NFC uit en reboot. Oh, en waarom staat je wifi aan als je je telefoon niet gebruikt? kan je push niet over 3g? Dat gebruikt veel minder! Onder wifi - advanced is er een setting over wanneer je wifi aan blijft.
Hij gaat wel in slaap (zie de vlakke stukken in de curve). Maar die settings van NFC en WiFi zal ik eens nalopen. Weet je zeker dat 3G minder gebruikt dan WiFi? Met m'n iPhone is het nl andersom (vandaar dat WiFi dan ook aan staat)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 21:25
afterburn schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:32:
[...]

Als ik ze goed lees, ongeveer de helft van die 10u volgens de plaatjes. :) Heb nog maar 3 cycles gehad, dus hopelijk wordt het iets beter.
Met 5 uur screen-on zou 10 uur accuduur belachelijk goed zijn :D maar ik weet wel zeker dat je scherm geen 5 uur heeft aangestaan. Je had de daadwerkelijke screen-on tijd kunnen zien door de balk met het percentage van screen aan te raken.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
WiFi verbruikt minder dan 3G, bij elke telefoon afaik...dus waar dat vandaan komt? Telefoon lijkt ook niet superveel awake, scherm staat wel veel aan dus vandaar ook het hoge gebruik. 5 uur screenon is echt veel, wat dat betreft houdt hij het echt goed vol vergeleken met SGS2 en Htc Sensation bijvoorbeeld!

De officiele app van Hotmail heeft wel push, misschien dat dat hierboven wordt bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat er 53% van de accu lading naar het scherm is gegaan wil niet zeggen dat dit ook 53% van de on battery time is... Je moet inderdaad zoals eerder gezegd op screen drukken om te zien hoeveel tijd het scherm daadwerkelijk heeft aangestaan. Daarnaast is het belangrijk hoe hoog je helderheid staat, of er veel wit is getoond en vooral hoeveel cycles je accu al heeft gemaakt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Screen on-time staat nu op 4 uur en 27 minuten, maar hij hangt inmiddels al weer aan de lader en heb sinds de plaatjes er al weer mee lopen spelen. Schatting van mijn kant op het moment van de screenshots: tussen 3u30 en 4u.

Als ik er zo naar kijk is dat ineens helemaal niet zo verkeerd.

Nieuwigheid. ;)

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
Als ik mijn telefoon niet te veel aanraak, soms even checken, enkele website hier, enkele whatsapp/sms, misschien paar minuten bellen per uur, gaat hij zo'n 2% per uur. Bij screen on is dat zo'n 15-20%. Is bij mij redelijk constant en kan ik goed mee leven, en zo niet koop ik een keer zo'n 2000mah externe batterij voor <10 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 12-09 11:52
Rubu schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:31:
Als ik mijn telefoon niet te veel aanraak, soms even checken, enkele website hier, enkele whatsapp/sms, misschien paar minuten bellen per uur, gaat hij zo'n 2% per uur. Bij screen on is dat zo'n 15-20%. Is bij mij redelijk constant en kan ik goed mee leven, en zo niet koop ik een keer zo'n 2000mah externe batterij voor <10 euro bij.
Als ik hem in de ochtend uit de lader haal en overdag beetje WhatsApp en wat internet sites check.
Market update en niet te veel spelletjes speel zit ik tussen de 50- en 60% na een volle dag.
Vind de batterij heel goed. Me HTC haalde dat niet. Heb zelf nog niet de update ontvangen (4.0.2).
Wel goed om te lezen dat ze ook al met 4.0.3 bezig zijn. Wel logisch opzich, want heb gelezen dat 4.0.3 de standaard word voor andere telefoons. Deze is dus al stabieler als 4.0.1 en 4.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
4.0.3 schijnt veel dingen op te lossen, nog stabieler te zijn, en alles loopt net weer wat smoother....
Hopelijk krijgen we 4.0.3 als een kerstcadeautje van google ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:18
Hebben jullie ook dat wanneer je de telefoon gebruikt dat deze aan de achterkant tussen de camera en power button best wel warm word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
kanem0chi schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:36:
Hebben jullie ook dat wanneer je de telefoon gebruikt dat deze aan de achterkant tussen de camera en power button best wel warm word?
hij wordt wel vrij warm, maar niet absurd IMO.
check anders even op je telefoon precies hoe warm het wordt...

gister trouwens nog met 4% batterij thuis gekomen, na 14 uur.
extended batterij wil ik dus zeker hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik heb zelf niet echt last van de korte accuduur. In het begin wel, maar had al vrij snel door waar het mee te maken had: Facebook. Deze app liet zichzelf niet zien in de accu-stats, maar na het verwijderen van de app kan ik opeens veel langer met een accu doen. Nu 3 uur van de accu af en nog maar 4% eraf.

Das prima denk ik zo.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
dat probleem had ik alleen met de widget van facebook.

ik kijk nu circa 2 a 3x per dag op de app en kost maar 1% batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
GrandPuba schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:29:
4.0.3 schijnt veel dingen op te lossen, nog stabieler te zijn, en alles loopt net weer wat smoother....
Hopelijk krijgen we 4.0.3 als een kerstcadeautje van google ;-)
Voorlopig moet ik 4.02 eerst nog krijgen. Krijg sinds gisteren opeens ook regelmatig force closes van comm.google.apps (of iets in die richting). Heb error reports verzonden, misschien hebben ze er wat aan. Heb al een keer een factory reset gedaan, dus daar zou het ook niet aan moeten liggen. :(

Edit: En nu voor de tweede keer sinds ik hem hem een zwart scherm terwijl hij aan de lader hangt. Snik.

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 20-12-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzMatazz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 08:57
DrNizeGuy schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:40:
[...]

ik heb bijvoorbeeld dat als de telefoon een tijd niet gebruikt is en ik wil bellen, het aangeeft dat ik in flightmode zit (niet zelf gedaan) en ik kan niet opladen als de telefoon uitstaat, dan hangt de telefoon en moet ik de batterij eruit halen.

Dus daar kan het dus ook aan liggen.
Dat vraag ik mij af. Er is een aantal gebruikers (waaronder ikzelf) die hier ook last van hebben. Het schijnt aan het toestel zelf te liggen en niet aan een custom ROM. Ik heb hem bijvoorbeeld niet geroot.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1387943
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=22503

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

.... waar ik push kan aanzetten in de niet-gmail email client. Aangezien hele volksstammen hierover bij Google klagen en ik alleen kan instellen om de hoeveel minuten ik wil pollen, zou ik graag horen hoe ik dan kan configureren. :)

[...]
Hangt er een beetje vanaf denk ik. Ik gebruik zelf de standaard-client met exchange en push settings doe je door:

Mail client openen, dan kom je in je inbox, dan druk je op menu synchronisatieopties

Frequentie controleren===>automatisch[push]
Dagen om te controleren===>alles

Kijk ook even of het in menu/instellingen van de mailclient/account goed staat. Als server voor hotmail, live accounts gebruik je m.hotmail.com

Wat de batterij betreft: Ik heb de Nexus nu een week en zie dat het kwa accuduur de goede kant op gaat. Wat doe ik om het te rekken:
  • Plaats zo weinig mogelijk widgets die dataverkeer trekken en syncen op je homescreen
  • Zet 's nachts als je slaapt je dataverkeer [3G] uit. Je zal dan wel kunnen bellen en sms-en.
  • Sync zoveel mogelijk handmatig
  • Gebruik geen taskkiller
  • Gebruik geen wazige applicaties die je batterijverbruik monitoren [ook die verbruiken juice]
  • Laat de batterij 2 a 3 volledige cycles maken [5%==>100% en 100%==>5%] en hang m dan 's nachts als je dut gewoon aan de oplader.
  • Speel een beetje met je schermhelderheid. Hij hoef niet altijd full-bright te staan
Zo maar een paar tips. Ik ben een bescheiden gebruiker. Beetje belllen, whatsappen, sms, teletekst, NU.nl..etc. Nah gewoon normaal gebruik dus. De langste cycle die ik heb gehaald, was 33 uur

Over het algemeen over batterijen voor dit soort telefoons wil ik zeggen dat het logisch is dat men er steeds minder lang mee kan doen. De toestellen worden platter, de schermen steeds beter, CPU's steeds sneller. De fabrikanten doen hun uiterste best het zo aantrekkelijk en geavanceerd mogelijk te maken. Dat is een prima zaak, echter zou men ook eens moeten investeren in innovatie van de batterijen en accuduur. Wat dan wel weer zo is, is dat het laden behoorlijk snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sailor69
[...]

Fijn dat het onzin, en dat je me dan ook even verteld waar ik push kan aanzetten in de niet-gmail email client. Aangezien hele volksstammen hierover bij Google klagen en ik alleen kan instellen om de hoeveel minuten ik wil pollen, zou ik graag horen hoe ik dan kan configureren. :)
Ja, sorry dat schiet hiet niet op.
Selecteer je account bij instellingen. Kies dan controle frequentie inbox. Daar kies je voor auto push of stel je de tijd in. Misschien bedoel je dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist bezig om de push mail uit te zetten. Privé gebruik ik Gmail, zakelijk Google Apps dus alles zit in die Gmail app.

Heb nog niet kunnen vinden hoe ik push uit kan schakelen. Om de haverklap krijg ik nieuwe mails en begint de telefoon de trillen en te piepen. Nog maar even verder zoeken.

Waar mijn iPhone 3GS normaal na een dag werken nog 20-30% had, zat de GN op ongeveer 50%. Daarmee red ik een dag makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Push Gmail uitzetten kan je volgens mij via:

Instellingen/accounts&synchronisatie/==> klik op je gmail-account en haal de vinkjes weg die er staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Snap er echt geen kl**e van dat ik die update nog steeds niet heb gekregen, terwijl het internet vol staat met mensen die hem al hebben. :(
Hier had ik nu juist een Nexus voor gehaald, nu zijn de custom roms nog steeds sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

-TheNose- schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:10:
Snap er echt geen kl**e van dat ik die update nog steeds niet heb gekregen, terwijl het internet vol staat met mensen die hem al hebben. :(
Hier had ik nu juist een Nexus voor gehaald, nu zijn de custom roms nog steeds sneller.
Gaat op IMEI, heb 'm ook nog niet. Schijnt dat Google wacht met 4.0.2. en meteen 0.3 pusht naar toestellen met 0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

-TheNose- schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:10:
nieuws: Google kan varianten Galaxy Nexus niet zelf updaten ?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
@ thenose en andere welke 4.0.2 niet hebben gehad...
Als je de update 4.0.2 niet krijgt en meteen 4.0.3 krijgt ook prima toch... als dit idd het geval mocht zijn.
Zou iig betekenen dat 4.0.3 er snel aankomt aangezien er AOSP roms zijn die er al op draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Dubrillion schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 06:56:
[...]

[...] Heb zelf nog niet de update ontvangen (4.0.2).
Wel goed om te lezen dat ze ook al met 4.0.3 bezig zijn. Wel logisch opzich, want heb gelezen dat 4.0.3 de standaard word voor andere telefoons. Deze is dus al stabieler als 4.0.1 en 4.0.2.
Dat klopt, in dit artikel van AndroidPlanet staat dat dit de versie wordt waarop andere fabrikanten hun versie baseren:
De laatste versie van Google’s mobiele besturingssyteem is ook doorgestuurd naar het Android Open Source Project en zal worden gebruikt als de basisversie van Ice Cream Sandwich waarop fabrikanten hun eigen softwarelaag op aanbrengen.
Overigens is Google weer erg snel met nieuwe versies: 4.0.2 is nauwelijks uit of 4.0.3 met API 15 is er alweer :) . Eind januari zitten we op 4.0.7 als dat zo doorgaat... Niet dat ik het erg vind, wat mij betreft komt Jelly Bean zo snel mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb gewoon de Google build.
Ik wil de updates gewoon zo snel mogelijk om mijn nightlies flash verslaving van "vroeger" in bedwang te kunnen houden. ;) Dus ik wil geen versienummers overslaan verdorrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Jeroen04 schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:01:
[...]

Mag ik vragen wat je precies bedoelt met 'Google Contact Sync'? Ik zoek ook een oplossing om contacten en FBcontacten met elkaar te mergen. Vooral voor de foto's, maar emailadressen en verjaardagen zijn vaak ook wel makkelijk.
Astu:
http://www.facebook.com/apps/application.php?id=133934337558
http://heartofangel.com/google-contact-sync/

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 20-12-2011 11:19 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Sailor69 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:51:
[...]

Ja, sorry dat schiet hiet niet op.
Selecteer je account bij instellingen. Kies dan controle frequentie inbox. Daar kies je voor auto push of stel je de tijd in. Misschien bedoel je dan dit.
Dat weet ik, maar voor normale email accounts is dat er dus niet. Ook niet als ze wel push ondersteunen. Gmail wel, Exchange ook, en kennelijk hotmail ook. Maar niet voor generieke accounts.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
K-9 mail, ondersteund Push, al je mail accounts in 1 app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaler
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 11:15
Voor degene die zit te twijfelen waar te halen, op XDA is een topic te vinden waar iedereen vermeldt waar hij/zij de Galaxy Nexus gekocht heeft en of er daadwerkelijk yakju op staat.
Zijn ook een aantal NL shops bij, onder andere: algebeld.nl of phonehouse.nl

Titel: 'People with "Yakju" AOSP Devices Where Did You Purchase??'
Adres: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1387777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afterburn schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:39:
[...]

Dat weet ik, maar voor normale email accounts is dat er dus niet. Ook niet als ze wel push ondersteunen. Gmail wel, Exchange ook, en kennelijk hotmail ook. Maar niet voor generieke accounts.
Vraag is dus: wat is een normaal/generiek account? Bedoel je misschien POP3?

Afiak doet POP3 niet aan push. Je zou het onderstaande kunnen doen:

Two ways:

1) Forward your POP3 email to a GMAIL account. Since GMAIL pushes, you'll get the POP3 email as soon as it's received in GMAIL. This retains the original email in the original account. You will have to manually log in to the original POP3 account to delete any emails.

2) "POP" your POP3 email into your gmail (instead of forwarding) -- this will automatically clear the email from your original account without you having to login to delete.

http://support.google.com...wer.py?hl=en&answer=12103
http://support.google.com...wer.py?hl=en&answer=13287
http://www.techiecorner.c...receive-other-pop3-email/

Push is idd beter dan polling. Scheelt ook batterij-verbruik.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
-TheNose- schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:43:
[...]

Ik heb gewoon de Google build.
Ik wil de updates gewoon zo snel mogelijk om mijn nightlies flash verslaving van "vroeger" in bedwang te kunnen houden. ;) Dus ik wil geen versienummers overslaan verdorrie.
Ik heb een gewoon Yakju build. Nog steeds geen Update naar 4.0.2 ontvangen.
Check twee keer per dag de systeemupdates, maar krijg steeds niks.
Dus beter schieten ze op met 4.0.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Het is hier geen helpdesk. Als ze daar niet vlot reageren wacht je maar gewoon geduldig.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 20-12-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
Nogmaals de vraag: Weet iemand hoe je de telefoon uit zijn slaapstand kan halen (automatisch een melding geeft op het scherm) als je bijvoorbeeld een bericht krijgt van whatsapp/sms? Nu blijft het scherm dus zwart en ontvang je enkel alleen een alert (ringtone)...

Accu ben ik nu tevreden over, gister 1dag en 9 uur en toen was die op, had een uur en 15 minuten het scherm gebruikt.

[ Voor 27% gewijzigd door BliXem op 20-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:16
Hjalmarrrr schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:18:
Nogmaals de vraag: Weet iemand hoe je de telefoon uit zijn slaapstand kan halen (automatisch een melding geeft op het scherm) als je bijvoorbeeld een bericht krijgt van whatsapp/sms? Nu blijft het scherm dus zwart en ontvang je enkel alleen een alert (ringtone)...
Kan niet, je zult m handmatig uit de slaapstand moeten zetten, wel krijg je dat je notificatie ledje begint te knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Hjalmarrrr schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:18:

Accu ben ik nu tevreden over, gister 1dag en 9 uur en toen was die op, had een uur en 15 minuten het scherm gebruikt.
Dat zit absoluut niet in Android, want dan zou het scherm plotseling in je broekzak aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij moeten applicaties dit wel kunnen.
Handcent kan ook een pop-up tonen op het scherm terwijl deze gelocked is en slaapt.
Dan kan ik meteen een quickreply sturen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op GB heb ik weleens deze app gebruikt:
Android Market: SMS Popup - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5ldC5ldmVyeXRoaW5nYW5kcm9pZC5zbXNwb3B1cCJd

http://maketecheasier.com...s-popup-review/2011/01/14
Daar zit in ieder geval de setting in. Heb deze instelling nooit gebruikt, omdat ik een led notificatie genoeg vind. Wellicht dat het ook niet werkt in ICS...
Afbeeldingslocatie: http://imagecdn.maketecheasier.com/2011/01/smspopup-screen.jpg

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

DarkSide schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:25:
Volgens mij moeten applicaties dit wel kunnen.
Handcent kan ook een pop-up tonen op het scherm terwijl deze gelocked is en slaapt.
Dan kan ik meteen een quickreply sturen.
Het klopt inderdaad dat het met apps wel lukt, Handcent is zeker een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
zijn er meer mensen met problemen usb verbinding? las er wel al eerder wat over hier maar daar werd gezegd dat opnieuw opstarten telefoon het probleem verhielp.

opnieuw opstarten van telefoon en pc helpt alleen beide niet :( als ik hem via usb aan mn pc hang dan vind mn pc niks. meerdere (werkende) poorten geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
heb je usb debugging aan staan?

settings/developer options/usb debugging
en dan aan vinken uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:08:
[...]

Two ways:

1) Forward your POP3 email to a GMAIL account. Since GMAIL pushes, you'll get the POP3 email as soon as it's received in GMAIL. This retains the original email in the original account. You will have to manually log in to the original POP3 account to delete any emails.

2) "POP" your POP3 email into your gmail (instead of forwarding) -- this will automatically clear the email from your original account without you having to login to delete.

Push is idd beter dan polling. Scheelt ook batterij-verbruik.
Bedankt, gedaan ben benieuwd of het accu scheelt, in ieder geval wel makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves

Ves

A gadget addicted Bounty

El_V schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:02:
zijn er meer mensen met problemen usb verbinding? las er wel al eerder wat over hier maar daar werd gezegd dat opnieuw opstarten telefoon het probleem verhielp.

opnieuw opstarten van telefoon en pc helpt alleen beide niet :( als ik hem via usb aan mn pc hang dan vind mn pc niks. meerdere (werkende) poorten geprobeerd
Lees dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met de MTP methode. Welke PC OS gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

Heb nu ook ruim een week mijn Galaxy Nexus, uitermate tevreden na veel frustratie de laatste maanden op mijn HTC Hero :)
Zoals eerder gezegd, erg tevreden, de telefoon is erg snel, ICS is goed, een enorme vooruitgang op het toch al prima 2.1 waar ik mij altijd goed mee gered heb. Wat betreft de batterij, eigenlijk ben ik daar best tevreden over, zit wel regelmatig te prutsen met de telefoon bel wat, beetje whatsapp etc. maar aan het eind van de dag zit er zeker nog 20% batterij in.

Het enige wat mij irriteert is dat het scherm wat donkere vlekken heeft, dat wil zeggen, als ik bv. een foto laadt in de facebook-app en dit duurt even is het scherm helemaal zwart, maar in dit zwarte zitten (random) wat kleine donkere zwarte vlekken en rechtsbovenin een grotere donkere vlek. Als de telefoon uit is is het niet te zien.

Zijn er anderen die daar ook last van hebben? ik heb geprobeerd er een foto van te maken maar dat is (nog) niet gelukt.

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:07
ik heb daar ook last van, ofja, ik heb het 1 keer gezien wat al vrij lastig was.
deze scherm problemen zijn er ook bij de nokia lumia dacht ik.

ik heb niet een grote vlek. maar wel een hele hoop kleine vlekjes die nog zwarter zijn als dat het scherm zwart weergeeft. allemaal verspreid over het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Eigenlijk hoort dit onder de accessoires... maar moest hier ook even de link plaatsen... deze batterij past alleen niet in de gsm versie... hoop toch wel dat we zoiets vergelijkbaars gaan krijgen met backcover, aantal extra mA is wel lekker zolang het de telefoon maar niet uit formaat trekt en dat lijkt dus niet zo te zijn....
Of het past in de bureaulader wordt helaas niet duidelijk, cardock schijnt wel te passen..

http://www.androidcentral...ry-curvy-all-right-places

[ Voor 3% gewijzigd door GrandPuba op 20-12-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
VesNL schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:17:
[...]

Lees dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met de MTP methode. Welke PC OS gebruik je?
windows 7. heeft het wel gedaan maar opeens pakt hij hem niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik weet niet of er mensen zijn die Supercurio kennen, maar waarschijnlijk het merendeel wel. Hij heeft vandaag iig zijn Nexus binnengekregen en heeft nu al het volume wat omhoog kunnen krikken. Sterker nog, geluid wordt alleen maar beter :) (bron)

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mbroeders schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:34:
Ik weet niet of er mensen zijn die Supercurio kennen
Supercurio is toch de vent achter Voodoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbroeders
  • Laatst online: 19-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:38:
[...]

Supercurio is toch de vent achter Voodoo?
Inderdaad. Maar ik was denk ik iets te vroeg met juichen. Van wat ik begrijp 'ondersteunt' de codec van de Nexus geen DSP.waardoor er geen hardware bass boost of eq mogelijk is. Dat is dan weer een beetje jammer. Maar ja, er zal vast wel wat verbeterd kunnen gaan worden...

'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand hoe je de lijst vaak gebeld bij telefoon kan wissen? heb dit nog steeds niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:04
mbroeders schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:34:
Ik weet niet of er mensen zijn die Supercurio kennen, maar waarschijnlijk het merendeel wel. Hij heeft vandaag iig zijn Nexus binnengekregen en heeft nu al het volume wat omhoog kunnen krikken. Sterker nog, geluid wordt alleen maar beter :) (bron)
Kon toch ook met volume+ las ik eerder in dit topic?? Heb ik vandaag even geprobeerd, maar ik kan het volume helemaal niet op +8 zetten? Maximaal +4.. Heb ik wel de goede app?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:11:
weet er iemand hoe je de lijst vaak gebeld bij telefoon kan wissen? heb dit nog steeds niet gevonden.
Bedoel je de recente gesprekken of echt vaak gebeld? Eerste kan via opties, laatste kan volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BliXem
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 19:24
yok schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:21:
[...]

Dat zit absoluut niet in Android, want dan zou het scherm plotseling in je broekzak aan gaan.
Hmm, jammer! Hopelijk komt er dan ook ooit een notificatie centrum zoals bij een concurrent ;-). Ach verder nog tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Hjalmarrrr schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:52:
[...]

Hmm, jammer! Hopelijk komt er dan ook ooit een notificatie centrum zoals bij een concurrent ;-). Ach verder nog tevreden.
controleer even de optie contacts to display -> customize -> {je gmail account} -> 'starred in android' of die aan of uit staat.
Deze creëert een lijstje boven je 'reguliere contacts'.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn

afterburn

No more...

Misschien oud nieuws voor de die-hard Android gebruikers, maar heb eens zitten spelen met de setting "Force GPU rendering" in het developer menu. Niet alleen gaan de meeste apps die ik gebruik daarvan spontaan vele malen soepeler werken (geen horten en stoten tijdens scrollen enzo), maar ook het stroomverbruik gaat dramatisch omlaag.

De apps die ik gebruik (zijn er niet zo veel) vertonen geen negatieve effecten van deze setting en ik heb eigenlijk nog geen enkel nadeel kunnen vinden in het gebruik. Geen idee of er echt nadelen zijn aan deze setting, maar voorlopig blijft die er in bij mij.

Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Maardiweb schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:
[...]

Kon toch ook met volume+ las ik eerder in dit topic?? Heb ik vandaag even geprobeerd, maar ik kan het volume helemaal niet op +8 zetten? Maximaal +4.. Heb ik wel de goede app?
Misschien moet je de officiele App even kopen.
Is iets meer dan een Euro. Ik heb het voor me Nexus op
me Incredible S getest en daar kon ik tot +15 (tot +8 werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Maardiweb schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:26:
[...]

even downloaden van de site van de developer, daar staat de gratis full version, die gaat iig wel boven de +4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

afterburn schreef op woensdag 21 december 2011 @ 01:47:
Misschien oud nieuws voor de die-hard Android gebruikers, maar heb eens zitten spelen met de setting "Force GPU rendering" in het developer menu. Niet alleen gaan de meeste apps die ik gebruik daarvan spontaan vele malen soepeler werken (geen horten en stoten tijdens scrollen enzo), maar ook het stroomverbruik gaat dramatisch omlaag.

De apps die ik gebruik (zijn er niet zo veel) vertonen geen negatieve effecten van deze setting en ik heb eigenlijk nog geen enkel nadeel kunnen vinden in het gebruik. Geen idee of er echt nadelen zijn aan deze setting, maar voorlopig blijft die er in bij mij.
Wow, Twitter loopt opeens heel soepel. Thanks!
En dit browser volgens mij ook. Veel apps hebben het nog niet enabled, maar zou veel verschil kunnen maken.

[ Voor 6% gewijzigd door yok op 21-12-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
afterburn schreef op woensdag 21 december 2011 @ 01:47:

Als dit verbetering geeft, waarom staat het dan niet standaard aan denk ik dan
Ja, niet alle apps ondersteunden dit nog volledig volgens mij.... maar als de verbetering merkbaar is zou je toch denken van hmmm waarom dan toch niet standaard aanzetten, je forceert nu iig dat je gpu het werk doet ipv je proc, dus dat het verbetering geeft verbaasd mij niet... ik heb het nog niet aanstaan, maar zal het straks ook eens proberen....
Pagina: 1 ... 22 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.