Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Ik zit hier nog even snel alle reviews en meningen uit dit topic te lezen. Ik ga upgraden van een HTC Desire en ben er bijna uit welke telefoon mijn volgende gaat worden. Ik twijfel nu nog tussen de Nexus, de Note en de SGS2 (ook in die volgorde). Maar hoe meer ik over de Nexus lees, hoe meer ik hem wil! :P

Ben alleen benieuwd naar de speaker (schijnt zwak te zijn en ik gebruik de handsfree functie nog weleens) en de bel kwaliteit. De muziek kwaliteit over een headset zal vast prima zijn.

De camera hoor ik ook veel verschillende verhalen over. Hij is slechter dan die van de Iphone 4S of de Note/SGS2, maar is hij wel een stuk beter dan die van de Desire? Kan iemand me met deze vragen helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:01
Belkwaliteit heb ik alleen nog maar heel positieve verhalen over gehoord. Kraak helder voor beide partijen. over de camera; tsja daar hoor je verschillende reacties over. De beste camera is het inderdaad niet, maar zo ver als ik het heb gezien is het meer dan redelijk. Op de ene website lijken ze flink washed out, terwijl het bij de volgende erg mee valt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Slaapje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:06:
Belkwaliteit heb ik alleen nog maar heel positieve verhalen over gehoord. Kraak helder voor beide partijen. over de camera; tsja daar hoor je verschillende reacties over. De beste camera is het inderdaad niet, maar zo ver als ik het heb gezien is het meer dan redelijk. Op de ene website lijken ze flink washed out, terwijl het bij de volgende erg mee valt.
Thx! Dat probleem heb ik dus ook. Camera kwaliteit verschilt van review tot review. Nou ja het zal vast beter zijn dan mijn Desire. ;)

Blijft nog de (handsfree) speaker en de geluidskwaliteit bij het luisteren van muziek via koptelefoon over. :)

Vinger op de bestel knop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
-TheNose- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:23:
[...]

Thx! Dat probleem heb ik dus ook. Camera kwaliteit verschilt van review tot review. Nou ja het zal vast beter zijn dan mijn Desire. ;)

Blijft nog de (handsfree) speaker en de geluidskwaliteit bij het luisteren van muziek via koptelefoon over. :)

Vinger op de bestel knop!
Ik heb een aantal positieve reports gelezen over Volume+, waarmee het volume tot (naar verluid) acceptabele niveau's getild kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-06-2024
Rubu schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:33:
[...]

Ik heb een aantal positieve reports gelezen over Volume+, waarmee het volume tot (naar verluid) acceptabele niveau's getild kan worden.
heb het net geprobeerd op mijn GN, werkt perfect dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Rubu schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:33:
[...]

Maar is dat echt nodig? Is het echt zo zacht? Ik ga straks trouwens mijn Galaxy Nexus bestellen...f*ck it! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 03:50:
@Texamicz, mijn reactie was gebaseerd op het Youtube filmpje wat werd gepost. Daarin werd door de reviewer aangegeven dat er bij tekstweergave nog pixels waarneembaar zijn op de GN, itt op de Iphone4. Aangezien de dpi ongeveer gelijk is van beide schermen, is de pentile aard van het Nexus scherm dus waarschijnlijk de "boosdoener" en dat kaartte ik aan.
Zelf heb ik idd nog nooit een GN in m'n handen gehad maar hoef daarom niet de reviewer in twijfel te trekken. Hij is hier heel stellig in.
Ik snap je punt wel met pixels en de pentile. Ze zijn inderdaad te zien op de SGS2 en waarschijnlijk iets minder goed op de Galaxy Nexus omdat de subpixels kleiner zijn. Heb regelmatig een iPhone 4 in mijn handen en daar zie je bijna geen pixels. Dit klopt en is ook heel mooi. Maar men gaat hierover een punt heen wat je heel groot maakt en in de realiteit maar een klein verschil is en dus verwaarloosbaar.

Maar wat is het nut van 300dpi+? tegenover een iets wat groter scherm? Een groter scherm weegt namelijk ook heel erg mee in de leesbaarheid van websites. Wat heb je aan die hoge DPI die overkill is als je toch niet je telefoon 2 centimeter van je neus af houdt? Tenminste ik neem aan dat jij op een iPhone4/4S niet de website fullscreen laat staan en dan je telefoon tegen je neus drukt om zo de gehele website te lezen.

Dit is het verschil tussen dagelijks gebruik en cijfertjes.

Heb net met een liniaal langs me hoofd gezet en gekeken wanneer ik de pixels duidelijk zie. Dit is ongeveer bij 15 centimeter en lager en dan moet ik goed kijken! (bij de SGS2).

Jij moet ook in rekening nemen dat als je een groter scherm hebt je je telefoon automatisch op een grotere afstand houdt. Ik houdt de SGS2 al duidelijk verder als 15 centimeter. Dit zal voor de Galaxy Nexus nog verder weg zijn. Ik heb namelijk een HTC hero gehad met een veel kleiner scherm en die hielt ik dichterbij.
Dit is ook ten voordeel van de SGS2 en de Galaxy Nexus.

Ik kijk ook altijd reviews. En het is zeker goede informatie voordat je een product koopt. Maar ik zeg der altijd bij dat je hem ook zelf moet proberen voordat je een compleet oordeel hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
-TheNose- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:00:
[...]

Maar is dat echt nodig? Is het echt zo zacht? Ik ga straks trouwens mijn Galaxy Nexus bestellen...f*ck it! :P
ja, ik vind het te zacht, met name met de google navigatie en het afspelen van Youtube, overigens vond ik dit bij de Nexus S ook een probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
En vind je het ook te zacht geluid met een koptelefoon?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
Slaapje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:24:
En vind je het ook te zacht geluid met een koptelefoon?
gebruik ik eigenlijk nooit, mijn zoon heeft nu mijn (ouwe) Nexus S en die loopt altijd met de koptelefoon op te luisteren, ik heb hem nooit horen klagen, daarvoor een nexus one maar kan me niet meer heugen hoe ik toen het geluidsvolume ervaarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
-TheNose- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:00:
[...]

Bij iedere telefoon zijn er altijd kleine minpuntjes, ga gewoon na of het voor jezelf een dealbreaker is, en zo niet, dan heb je volgens mij een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
biesbosserweg schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:04:
[...]

ja, ik vind het te zacht, met name met de google navigatie en het afspelen van Youtube, overigens vond ik dit bij de Nexus S ook een probleem
Dan zal het dus vergelijkbaar zijn met de Desire die ik nu heb (nexus one en desire zijn bijna gelijk). Dat is hard genoeg voor het gebruik wat ik nu doe, zou harder mogen, maar goed. Als de kwaliteit maar goed is met oa bellen, dan is het volume geen deal breaker. Ik ga bestellen mensen!

Edit: Besteld bij Vodafone (mooie verlengingsaanbieding) 8)

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 06-12-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontdek net dat swype er niet op zit en beta swype wat op de nexus s perfect werkte nog niet werkt op deze schermgrootte. Iemand hier al een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-TheNose- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:40:
[...]

Dan zal het dus vergelijkbaar zijn met de Desire die ik nu heb (nexus one en desire zijn bijna gelijk). Dat is hard genoeg voor het gebruik wat ik nu doe, zou harder mogen, maar goed. Als de kwaliteit maar goed is met oa bellen, dan is het volume geen deal breaker. Ik ga bestellen mensen!

Edit: Besteld bij Vodafone (mooie verlengingsaanbieding) 8)
Je weet dat hij hem vergelijkt met een nexus S, niet met een nexus one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Fly-guy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:15:
[...]

Je weet dat hij hem vergelijkt met een nexus S, niet met een nexus one...
Petato Peteto. Speaker van Nexus One was nog slechter dan die van de Nexus S, dus alleen maar beter voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is hier offtopic.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 07-12-2011 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort berichten voegen niets toe.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 07-12-2011 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 21:06:
[...]

Hmm dat is wel heel vreemd ja, Eerste filmpje die zo'n lag heeft. Ik zou niet weten hoe dit komt maar kijk eens naar andere filmpjes die hebben dat helemaal niet.

Misschien heeft hij een early build? En geen retail versie... Want in jou filmpje happert hij heel erg als je icoontjes op elkaar wil slepen om mapjes te maken etc.

Enigste filmpje waarbij ik de Galaxy Nexus namelijk heb zien haperen.
De live wallpaper (LWP) die ze in dit filmpje gebruiken heet Microbes, deze wordt ook al vanaf het begin mee geleverd op de Nexus S. Het is me (op mijn Nexus S) wel eens op gevallen dat deze specifieke LWP de zwaarste is van alle LWP's die er worden mee geleverd. Volgens mij is het ding gewoon erg in-efficient geprogrammeerd, en wordt deze volledig door de CPU gerenderd. En in het geval van de Galaxy Nexus ook nog eens op 720P wat meer CPU kost, en het zou me ook nog eens niet verbazen als het ding single threaded is en dus geen gebruik kan maken van de 2 cores op de GN.

Ik denk dat wat je in dit filmpje ziet echt niet representatief is voor de smoothness van de Galaxy Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:21
Hij wordt vandaag bezorgd bij mij, ik ben van de G1, naar de Nexus One, Nexus S gegaan en nu dus de nieuwe Galaxy Nexus.. Heerlijk weer, net de uitgebreide review gelezen en tot de conclusie gekomen dat de punten die er voor mij toe doen allemaal wel zijn verbeterd/aangepakt.

Kan niet wachten! ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcowen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-04-2022
ex87 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:22:
Hij wordt vandaag bezorgd bij mij, ik ben van de G1, naar de Nexus One, Nexus S gegaan en nu dus de nieuwe Galaxy Nexus.. Heerlijk weer, net de uitgebreide review gelezen en tot de conclusie gekomen dat de punten die er voor mij toe doen allemaal wel zijn verbeterd/aangepakt.

Kan niet wachten! ;).
Ik heb hem gisteren opgehaald. Heerlijke telefoon maar ik moet wel even wennen dat alle knoppen op andere plekken zitten dan op mn DesireHD. Als jullie nog dingen willen weten dan hoor ik het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Net binnen gekregen, wel even wennen aan de grootte hoor. Kom van een ZTE Blade en dat is wel een aardig verschil. Maar man o man wat een prachtig scherm! Echt genieten!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-TheNose- schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:22:
[...]

Petato Peteto. Speaker van Nexus One was nog slechter dan die van de Nexus S, dus alleen maar beter voor mij. ;)
En voor mij, kom van hetzelfde toestel af. Maar de speaker van de S niet kennende wilde ik je toch even waarschuwen, just in case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
De speaker is inderdaad zacht, dit valt nog mee met gebeld worden, maar voor notificaties is het wel jammer. ICS loopt trouwens wel echt heel fijn.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Slaapje schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:24:
De speaker is inderdaad zacht, dit valt nog mee met gebeld worden, maar voor notificaties is het wel jammer. ICS loopt trouwens wel echt heel fijn.
Volume+ (speed boost) aanschaffen.
Kost een euro in de Market.

Heb het vanmorgen op me Incredible S getest.
Stock rom en niet geroot.
Van 0 naar 8 merk je duidelijk.
Boven de 8 raadden ze niet aan en merk je ook niet.
Ga het vanmiddag gelijk op mijn Nexus proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Kan iemand misschien testen hoe tasker werkt? Wil dit graag gaan gebruiken maar heb er wat tegenstrijdige berichten over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:30:
Kan iemand misschien testen hoe tasker werkt? Wil dit graag gaan gebruiken maar heb er wat tegenstrijdige berichten over gelezen.
Tasker - deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
Ik weet dat er een Tasker topic is, ik bedoelde alleen hoe het werkt op de Galaxy Nexus met ICS. Had het topic namelijk al even doorgezocht. Zoals ik al zei heb ik daar tegenstrijdige berichten over gelezen op o.a. XDA-Developer. Dus nog eens; heeft iemand ervaring met Tasker op de Galaxy Nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Nou hij is binnen. Tot nu toe eerste ervaring:

Stuk sneller/snappier dan me Nexus S.
ICS is echt mooi
Toestel voelt stevig aan
GROOT, een uit de hand gelopen Nexus S. Maar niet te groot.
Folders werken eindelijk is goed op Android \o/

Verder nog geen tijd gehad om er echt wat mee te doen, ben aan het werk. Het voelt wel als een goede upgrade na de Nexus S.

Edit: Als ik op de achterkant druk (zachtjes) of hem daar beet pak hoor ik het een beetje klikken.. Iemand anders daar ook last van?

[ Voor 15% gewijzigd door ex87 op 07-12-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Hmm. Toestel net binnen, en na een paar minuten spelen ontdek ik dit, iets dat tussen het scherm en het frame steekt ter hoogte van de power knop. Iemand anders dit gezien? :|

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xtVzal.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ex87 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:21:
Nou hij is binnen. Tot nu toe eerste ervaring:

Stuk sneller/snappier dan me Nexus S.
ICS is echt mooi
Toestel voelt stevig aan
GROOT, een uit de hand gelopen Nexus S. Maar niet te groot.
Folders werken eindelijk is goed op Android \o/

Verder nog geen tijd gehad om er echt wat mee te doen, ben aan het werk. Het voelt wel als een goede upgrade na de Nexus S.

Edit: Als ik op de achterkant druk (zachtjes) of hem daar beet pak hoor ik het een beetje klikken.. Iemand anders daar ook last van?
Weet je 100% zeker dat het klepje overal aansluit? vaak is dit een kwestie van even goed aandrukken
nuveo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:05:
Hmm. Toestel net binnen, en na een paar minuten spelen ontdek ik dit, iets dat tussen het scherm en het frame steekt ter hoogte van de power knop. Iemand anders dit gezien? :|

[afbeelding]
Is dat nou de powerknop die aan de verkeerde kant door de bezel heen steekt? Ik zou zeggen 2 opties, terug duwen of terug brengen. Dit hoort in ieder geval niet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Prulleman schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:17:
[...]

Weet je 100% zeker dat het klepje overal aansluit? vaak is dit een kwestie van even goed aandrukken
Het klepje zat inderdaad niet 100% goed.. Geklik is nu weg. Al vind ik nog steeds dat het niet heel goed aansluit :P, me Nexus S klikte een stuk makkelijker/lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubu schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:05:
[...]

Ik weet dat er een Tasker topic is, ik bedoelde alleen hoe het werkt op de Galaxy Nexus met ICS. Had het topic namelijk al even doorgezocht. Zoals ik al zei heb ik daar tegenstrijdige berichten over gelezen op o.a. XDA-Developer. Dus nog eens; heeft iemand ervaring met Tasker op de Galaxy Nexus?
Ah, maar dat vroeg je niet :P, althans, zo vatte ik het niet op.. Denk dat je vraag wel even tijd nodig heeft, iedereen met een nexus is nog lekker aan het spelen en tasker vergt wel wat aandacht..

[ Voor 15% gewijzigd door Fly-guy op 07-12-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
zowel het klikken als het euvel op de foto heb ik niet. Wel was het even passen en meten met die achterkant terug duwen. Ben nu al aan de maat gewend en ICS is echt heel natuurlijk! Scheelt denk ik wel dat mn derde android is, maar ik vind het op alles een verbetering.

Nu moeten de apps bouwers wel even gaan opschieten, want sommige dingen lopen echt niet goed (appie is alles verkeerd uitgelijnd en astrid werkt helemaal bagger nu)

@ Hieronder, nope

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Als jullie gewoon op het klepje duwen aan de achterkant zo rond de camera dan hoor je nergens geklik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

eelcowen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:27:
[...]

Ik heb hem gisteren opgehaald. Heerlijke telefoon maar ik moet wel even wennen dat alle knoppen op andere plekken zitten dan op mn DesireHD. Als jullie nog dingen willen weten dan hoor ik het wel. :P
Heb momenteel een Desire HD, maar zit nog te twijfelen of ik wel of niet de GN wil aanschaffen (mag abbo verlengen). Waar ik voornamelijk over twijfel is of het écht een stap vooruit is, of dat ik net zo goed nog even kan wachten op weer een nieuwe generatie. Over het algemeen ben ik namelijk nog best tevreden over mijn DHD.

Kan je hier iets zinnigs over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Hmpf, mijn geklik is weg. :P heb hem nog is er afgehaald en rustig & beheerst er weer opgeklikt. Toen een tijdje laten liggen en het lijkt nu prima.

Iemand al een hoesje besteld :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
ex87 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:38:
Hmpf, mijn geklik is weg. :P heb hem nog is er afgehaald en rustig & beheerst er weer opgeklikt. Toen een tijdje laten liggen en het lijkt nu prima.

Iemand al een hoesje besteld :D?
Hier vind je wel een paar hoesjes Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand zo welke videoformaten deze telefoon af kan spelen?
Ik kan nergens volledige info vinden hierover... Een random geselecteerde .mp4 deed ie niet iig :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
ex87 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:21:

jep hier ook, ik dacht eerst dat mn scherm los zat maar het is volgens mij de speling tussen de achterklep en batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:39:
Ik kan nergens volledige info vinden hierover... Een random geselecteerde .mp4 deed ie niet iig :P
Met Rockplayer geprobeerd? Die speelt echt een hoop formaten af. (Not sure of die werkt voor ICS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
biesbosserweg schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:04:
[...]

Eens maar ik ben nog geen telefoon tegengekomen die het gemompel van google navigate wel fatsoenlijk weer gaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boratnl schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:54:
[...]

Met Rockplayer geprobeerd? Die speelt echt een hoop formaten af. (Not sure of die werkt voor ICS)
Ah, ik kan nu natuurlijk een andere player installeren, ik zal eens kijken :)
Ik kom van iOS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij iOS kan je ook andere players installeren, alleen hebben ze daar liever dat je alles via iTunes doet..
draai nu op mijn HD2 vplayer en bs player. deze zijn ook goed in qua formaat ondersteuning

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, de video even door het 'normal' profiel van Handbrake halen zorgt er voor dat het wel werkt.
Ik ben eerst tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:31
Zo ik heb hem ook binnen wel ff wennen android 4.

Paar vraagjes voor de gevorderde;)

Als ik met mijn account een app koop is deze dan ook op mijn android tablet te gebruiken? Of mag dit niet van de market?

Als ik iemand wil smsen die whatsapp heeft moet ik dan echt naar de whatsapp app of kan dit ook via berichten dat ie het zelf door heeft?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:47
RemcoINC08 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:06:
Zo ik heb hem ook binnen wel ff wennen android 4.

Paar vraagjes voor de gevorderde;)

Als ik met mijn account een app koop is deze dan ook op mijn android tablet te gebruiken? Of mag dit niet van de market?

Als ik iemand wil smsen die whatsapp heeft moet ik dan echt naar de whatsapp app of kan dit ook via berichten dat ie het zelf door heeft?
Ja de applicaties zijn gekoppeld aan jou account, heb je het zelfde account op je tablet of nog 2 android telefoons mag je dit ook gewoon daarop installeren(let wel op, sommige apps hebben nog een versie voor tablets en een versie voor telefoons)

je andere vraag, whatsapp moet je echt openen en dan versturen, werkt niet vanuit je berichten app.

[ Voor 6% gewijzigd door incomer op 07-12-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_bos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb het nog niet kunnen lezen, maar wat is nou de effectieve schermgrootte van de GN, als je de virtuele knoppenbalk wegdenkt? 4.5 inch?

Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
biesbosserweg schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:41:
[...]

jep hier ook, ik dacht eerst dat mn scherm los zat maar het is volgens mij de speling tussen de achterklep en batterij
Collega van me had het ook, haal het klepje er af en doe hem er rustig opnieuw op, grote kans dat het dan weg is :P, bij mij is het nu weg/minder. Elk model heeft het (nu al 4 mee gemaakt) alleen het gebeurd af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
sander_bos schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:22:
Ik heb het nog niet kunnen lezen, maar wat is nou de effectieve schermgrootte van de GN, als je de virtuele knoppenbalk wegdenkt? 4.5 inch?

Iemand die het weet?
Dat kun je toch zo uitrekenen? Je weet de diagonaal, de verhouding en het gedeelte dat het scherm zonder virtuele knoppen van de lengte van het hele scherm bevat. Beetje moeite mag wel.

mijn eerdere post: gathering.tweakers.net/forum/list_message/36892949#36892949

[ Voor 8% gewijzigd door Tk55 op 07-12-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:39:
mkv doet het (beeld) maar geen geluid (ac3), wellicht wel met een betere player. Lijkt me wel leuk, series e.d. in de trein kijken. Mijn vorige telefoon trok dat niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Sypher schreef op woensdag 07 december 2011 @ 20:52:
[...]

mkv doet het (beeld) maar geen geluid (ac3), wellicht wel met een betere player. Lijkt me wel leuk, series e.d. in de trein kijken. Mijn vorige telefoon trok dat niet echt :P
Ik wilde een Mpeg filmpje kopieren (Game of Thrones)
Deze heb ik in 720p dus wilde graag de kwaliteit van de GNex testen.
Helaas crashed mijn verkenner elke keer als ik hem naar de GNex wilt kopieren.
Hoe kopieer ik grote bestanden naar de GNex?
Muziek en foto's gaat allemaal goed, maar zodra ik grote bestanden doet kapt hij ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Dubrillion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:14:
[...]

Ik wilde een Mpeg filmpje kopieren (Game of Thrones)
Deze heb ik in 720p dus wilde graag de kwaliteit van de GNex testen.
Helaas crashed mijn verkenner elke keer als ik hem naar de GNex wilt kopieren.
Hoe kopieer ik grote bestanden naar de GNex?
Muziek en foto's gaat allemaal goed, maar zodra ik grote bestanden doet kapt hij ermee
Hoe het op te lossen weet ik niet, misschien zippen en unzippen. Hoe het kan wel. Het MTP protocol waar de GN gebruik van maakt heeft een maximale limiet van 4,nogwat GB volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Cyleo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:20:
[...]

Hoe het op te lossen weet ik niet, misschien zippen en unzippen. Hoe het kan wel. Het MTP protocol waar de GN gebruik van maakt heeft een maximale limiet van 4,nogwat GB volgens mij.
De filmpjes zijn 2,7Gb. Zou moeten kunnen dus.
Enige nadeel na een dag met de GNex 8)7
Hoop dat dit nog eens opgelost word, zonder dat ik hoef te rooten en flashen.
Waarom zou ik anders een 720p scherm willen als je toch geen films erop kan zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Cyleo schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:20:
[...]

is het bestandssysteem niet standaard FAT32?
dat zou een max filesize van 2GB betekenen...

@Dubrillion:
valt je telefoon in standbymodus wanneer je aan het kopiëren gaat, of staat hij ingesteld op 'stay awake' (bij USB)?

EDIT: mijn Game of Throne epi's zijn ~550MB (res: 624x352)
EDIT2: maak eens een .zip of .rar van exact 2GB en probeer het nog eens.

[ Voor 10% gewijzigd door Dawn op 07-12-2011 21:24 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dawn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:23:
[...]

is het bestandssysteem niet standaard FAT32?
dat zou een max filesize van 2GB betekenen...

@Dubrillion:
valt je telefoon in standbymodus wanneer je aan het kopiëren gaat, of staat hij ingesteld op 'stay awake' (bij USB)?

EDIT: mijn Game of Throne epi's zijn ~550MB (res: 624x352)
Met bestandssysteem bedoel je de opslag van de GNex zelf?
Deze kan ik niet veranderen gok ik. De GNex ondersteund geen USB mass storage alleen MTP ofz.

En nee schiet niet in Standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er nou een klein dagje mee kunne leven en ben helemaal verslaaft. enigste wat mij wel opviel is de colourbanding. ik nheb een filmpje gemaakt waar mijn telefoon naast mijn dell p2310hc lcd monitor het zelfde filmpje afspelen. je ziet dat de kleuren extremer zijn op de galaxy nexus (was verwacht en geen probleem) maar ook een klein beetje colourbanding terwijl dat bij mijn dell niet is. weet iemand hoeveel bit scherm die samoled eigenlijk is? of licht dat aan het pentile? link: link.(nexus loopt wel soepeler dan mijn pc :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Dubrillion schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:30:
[...]

Met bestandssysteem bedoel je de opslag van de GNex zelf?
Deze kan ik niet veranderen gok ik. De GNex ondersteund geen USB mass storage alleen MTP ofz.

En nee schiet niet in Standby
idd, de opslagpartitie.
als die FAT32 geformatteert staat dan is de max groote van een file op je GN 2GB, geen byte meer.
(helaas is het bestandssysteem, zo ver ik weet, niet aan te passen)

in vergelijking: je Windows harddisk staat geformatteerd als NTFS zodat files groten dan 2GB opgeslagen kunnen worden. een reguliere USB stick is FAT32 en daar is het onmogelijk om je GoT filmpje naartoe te kopieeren mits geformatteerd wordt als NFTS.

[ Voor 4% gewijzigd door Dawn op 07-12-2011 21:44 . Reden: zie edit2 uit vorige post ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Dawn schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:39:
[...]

idd, de opslagpartitie.
als die FAT32 geformatteert staat dan is de max groote van een file op je GN 2GB, geen byte meer.
(helaas is het bestandssysteem, zo ver ik weet, niet aan te passen)

in vergelijking: je Windows harddisk staat geformatteerd als NTFS zodat files groten dan 2GB opgeslagen kunnen worden. een reguliere USB stick is FAT32 en daar is het onmogelijk om je GoT filmpje naartoe te kopieeren mits geformatteerd wordt als NFTS.

Hoop dat dit nog opgelost word met een officiele patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Ik zou het ook willen testen voor je, maar ik heb mijn GN nog niet =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een film van meer dan 2 GB gekopieerd en afgespeeld, zonder problemen.
MP4 H264 1280x720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:31
Ja volgens mij is de max grote ook 4GB op een FAT32 schijf, bij FAT16 issie wel 2GB. Met wat speel jij die film af Wout?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Laatst online: 12-09 12:36
"De maximum bestandsgrootte in een FAT32-partitie is 4 GB."

zie: wikipedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

thve schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:57:
"De maximum bestandsgrootte in een FAT32-partitie is 4 GB."

zie: wikipedia.nl
Ik haalde inderdaad wat dingen door elkaar, excuses =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Zijn er meer mensen die de samsung build hebben en dus de 4.0.2 update niet krijgen?

Kom er dus net achter dat ik ook een samsung build heb van 24 november:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1376856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:49

Koppensneller

winterrrrrr

wessel99 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:38:
Zijn er meer mensen die de samsung build hebben en dus de 4.0.2 update niet krijgen?

Sinds wanneer heb je hem, en waar heb je hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion

Hoe herken ik dit zonder het hele topic door te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
RemcoINC08 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:55:
Ja volgens mij is de max grote ook 4GB op een FAT32 schijf, bij FAT16 issie wel 2GB. Met wat speel jij die film af Wout?
Hoe heb jij dat gekopieerd dan?
Het is niet dat hij een fout melding geeft ofz, maar de ''windows verkenner werkt niet meer''
Zou heel graag een oplossing willen weten, dan kan ik eens echt aan iedereen laten zien
wat een Android telefoon kan tegenover een ICrap :D O+

Ik zou zeggen speel het af met MX Player. Wordt in de Market als hoogste aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet een update speciaal voor Verizon's LTE model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is het jullie ook opgevallen dat het scherm wat papier-achtigs heeft? Wit is niet egaal wit, maar een beetje smoezelig. Op zich vind ik het wel een mooi effect, maar het is dus geen "effect" ;)
Wel is ie mega strak en scherp. Ook het booten is lekker vlot.

Ik vind Android 4 ook heel erg mooi. Het nieuwe menu (dus zonder vaste menu-knop) vind ik ook heel erg fijn werken. En de application switcher-knop is echt geweldig!

Vraag: Ik heb nog niet gevonden hoe ik wat snelkoppelingen voor automatisch draaien, WiFi, en bluetooth en zo in de notification area kan krijgen. Heeft iemand dat al gevonden?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog steeds 4.0.1 waar kan ik de rest vinden heb itl41f build en 9225wxxk1
Er staat overigens bij kernel versie wel dat ik android build apa@28#1 heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:42

yok

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:00:
[...]

Ik heb ook nog steeds 4.0.1 waar kan ik de rest vinden heb itl41f build en 9225wxxk1
Er staat overigens bij kernel versie wel dat ik android build apa@28#1 heb..
Bij mij hetzelfde, alleen de smallband is wat anders.

[ Voor 6% gewijzigd door yok op 08-12-2011 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Room42 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:56:
Is het jullie ook opgevallen dat het scherm wat papier-achtigs heeft? Wit is niet egaal wit, maar een beetje smoezelig. Op zich vind ik het wel een mooi effect, maar het is dus geen "effect" ;)
Wel is ie mega strak en scherp. Ook het booten is lekker vlot.

Ik vind Android 4 ook heel erg mooi. Het nieuwe menu (dus zonder vaste menu-knop) vind ik ook heel erg fijn werken. En de application switcher-knop is echt geweldig!

Vraag: Ik heb nog niet gevonden hoe ik wat snelkoppelingen voor automatisch draaien, WiFi, en bluetooth en zo in de notification area kan krijgen. Heeft iemand dat al gevonden?
Ja dat vond ik ook.
Vooral bij automatische helderheid.
Heb hem nu op 60% staan totdat ze hem ge-update hebben dat hij niet zo extreem donker wordt.

Ik ben ook erg tevreden over Android 4.0
Enige wat ik vind missen is dat ik tot nu toe niet simpel een groot bestand (lees 2GB) kan kopieren naar me telefoon en dat ik inderdaad die instellingen niet in het notificatiescherm staan. Ik hou graag me homescreens leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
yok schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:02:
[...]

Bij mij hetzelfde, alleen de smallband is wat anders.
Iedereen heeft nog 4.0.1.
De volume bug update heeft de versie niet hoger gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ik heb ook nog 4.0.1 en dezelfde kernel/build nummer. Volgens mij is dat gewoon de actuele Google build hoor. 4.0.2 is voor zover ik weet nog niet uit (wordt wel intern door Googlers getest viel me op op Droidcon).

Trouwens, wordt jullie telefoon ook zo warm? De achterkant dan vooral. Ik zou het niet heet noemen maar ik kan er fatsoenlijk mijn handen aan warmen in de winter :P.

Verder vind ik het ook opvallend dat het scrollen langzamer lijkt te gaan dan op Android 2.3. Volgens mij is dat een software matig iets.. Even wennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
ex87 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:53:
Ik heb ook nog 4.0.1 en dezelfde kernel/build nummer. Volgens mij is dat gewoon de actuele Google build hoor. 4.0.2 is voor zover ik weet nog niet uit (wordt wel intern door Googlers getest viel me op op Droidcon).

Trouwens, wordt jullie telefoon ook zo warm? De achterkant dan vooral. Ik zou het niet heet noemen maar ik kan er fatsoenlijk mijn handen aan warmen in de winter :P.

Verder vind ik het ook opvallend dat het scrollen langzamer lijkt te gaan dan op Android 2.3. Volgens mij is dat een software matig iets.. Even wennen!
Ik had gister inderdaad dat hij warm werd toen ik bestanden aan het overzenden was.
Niet storend ofz en ook niet dat je zegt: Oeeeeh hij moet nu ff afkoelen.

Scrollen viel me ook op. Ook niet echt storend.

De telefoon is echt super snel met open van Apps, het installeren van Apps en dergelijke.
Scherm is echt fantastisch. Als je een HD filmpje kijkt op YouTube alleen al weet je niet wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Heeft iemand nu al vaak wat *screen lag* kunnen ondervinden zoals in dat filmpje een paar posts terug? Vooral als je veel apps en widgets open hebt staan en op je homescreens heb staan.

[ Voor 28% gewijzigd door disturbedmind op 08-12-2011 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ja, mijne wordt niet heet oid, maar meer.. je voelt hem gewoon gelijk opwarmen en dan blijft hij hangen op een bepaalde temperatuur. Niet storend, vroeg me meer af of het "hoorde".

Ja dat scrollen is gewoon wennen, ik vind het tot nu toe eigenlijk lekkerder werken dan de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disturbedmind schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:57:
Heeft iemand nu al vaak wat *screen lag* kunnen ondervinden zoals in dat filmpje een paar posts terug? Vooral als je veel apps en widgets open hebt staan en op je homescreens heb staan.
Nee, maar ik ga er ook niet op letten. Ben nu net zo blij met dit toestel, ga echt niet zoeken naar minpunten :P

Is het iemand al gelukt een screenshot te maken? Ik las dat dit kan in ICS met Volume Down + Power, maar bij mij gebeurd er niks...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:59:
Nee, maar ik ga er ook niet op letten. Ben nu net zo blij met dit toestel, ga echt niet zoeken naar minpunten :P

Is het iemand al gelukt een screenshot te maken? Ik las dat dit kan in ICS met Volume Down + Power, maar bij mij gebeurd er niks...
Even ingedrukt houden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Hoelang is even ;) ?
Lukt mij ook nog niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:(

:>
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2339802/Screen.png

Duurder gewoon langer dan ik ooit had gedacht...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nu wel :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:04
Merk ook dat ie wat warm aanvoelt, maar had zelf het idee dat dat mss gewoon door mezelf kwam. Blijkbaar niet, maar het is niet storend ofzo!

Issues waar ik tot zover tegenaan loop:

- geen t9 met tekstinvoer. Vind ik erg jammer want ik mis nog weleens een toets
- notificatieled krijg ik niet echt werkend. Wel ingesteld bij bv whatsapp, maar doet het niet

Zijn er mensen die hier raad mee weten? Dit is mn eerste androidtelefoon dus moet ook ff wennen! >:)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _KweeNie_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 20:41
Ik ben zeer tevreden over het toestel. Wel twee minpuntjes gevonden. Allereerst valt het duidelijk op dat het scherm gebruik maakt van de Pentile-matrix. Dit valt bijvoorbeeld erg op bij het Angry Birds icoontje waar een egaal vlak rood in zit. Daarnaast is 'lag' zichtbaar bij live wallpapers. Met name bij bubbles en die met bladeren in het water.

Nogmaals, erg tevreden maar het had nog beter gekund!

Edit:
Mijn notificatieled werkt standaard bij Whatsapp. Het leukste is, hij geeft een soort regenboogeffect weer, je ziet dus een heleboel kleuren in het ledje.

[ Voor 16% gewijzigd door _KweeNie_ op 08-12-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Maardiweb schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:05:
Merk ook dat ie wat warm aanvoelt, maar had zelf het idee dat dat mss gewoon door mezelf kwam. Blijkbaar niet, maar het is niet storend ofzo!

Issues waar ik tot zover tegenaan loop:

- geen t9 met tekstinvoer. Vind ik erg jammer want ik mis nog weleens een toets
- notificatieled krijg ik niet echt werkend. Wel ingesteld bij bv whatsapp, maar doet het niet

Zijn er mensen die hier raad mee weten? Dit is mn eerste androidtelefoon dus moet ook ff wennen! >:)
Notificatieled heb ik wel inkunnen stellen bij WhatsApp inderdaad. Hij brand nu groen.
Weet nog niet hoe ik hem sneller kan laten branden ofz :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notification led heeft het bij mij gedaan, maar ik weet niet precies meer waarom...
Volgens mij stond de telefoon op stil en stond er een mail in de notification bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er misschien iemand waar ik een officiële handleiding in nederlands vind voor de Galaxy Nexus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een vraagje. Ik had gisteren even foto's gemaakt en daarna deze verwijderd maar nu blijven ze in de gallerij staan in een map. Deze map kan ik ook niet verwijderen. Hoe krijg ik deze weg??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:07:
Notification led heeft het bij mij gedaan, maar ik weet niet precies meer waarom...
Volgens mij stond de telefoon op stil en stond er een mail in de notification bar.
Misschien werkt https://market.android.co...ing.android.lightflowlite ook wel. Deze is al vaker langs gekomen dacht ik maar hier kan je dus verschillende led kleurtjes toevoegen aan verschillende apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Over de mensen die zich zorgde maken over die paar posts over een update hierboven, ik heb net mijn Nexus even onderzocht en ->

ro.build.fingerprint=google/yakju/maguro:4.0.1/ITL41F/228551:user/release-keys

Ik heb dus gewoon de Google versie. Als je dit zelf wil testen -> SDK installeren en:

adb shell cat /system/build.prop

Dan zoeken naar de fingerprint regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is hij het waard om te kopen voorde 500 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:20:
Meer dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:20:
Ligt er aan van welk toestel je dan afkomt. Kom je van een Samsung Galaxy S2 af of ander gelijkwaardig toestel vind ik het de 500 euro niet waard ;)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Joost1991 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:22:
[...]

Ligt er aan van welk toestel je dan afkomt. Kom je van een Samsung Galaxy S2 af of ander gelijkwaardig toestel vind ik het de 500 euro niet waard ;)
Maar nog belangrijker: wat ga je met je Galaxy Nexus doen. Als je alleen gaat bellen en sms-en, is het die 500 zeker niet waard!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
Room42 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:56:

je kunt dus de widget "energiebeheer" op een scherm zetten als je dat niet wilt kun je bij het notificatie scherm achter de datum op instellingen drukken en krijg je het hele menu.

de snelkoppelingen in het notificatiemenu zoals bij 2.3 zijn er niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
biesbosserweg schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:23:
[...]

de snelkoppelingen in het notificatiemenu zoals bij 2.3 zijn er niet meer
Die zijn er nooit geweest :P. Was geen onderdeel van vanilla Android in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

Fantastisch toestel. Geen lag (gebruik geen live wallpapers, is onzin en trekt energie), retesnel, prachtig scherm en heel fijn: de nieuwe Android. Enige minpunten vind ik de camera, die is 'degelijk' en het vrij zachte geluid. Niet om over wakker te liggen. Wat ik wel merk, is dat sommige apps nog niet gemaakt zijn voor ICS. ING bankieren werkt bij mij bijvoorbeeld nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
yok schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:26:
Wat ik wel merk, is dat sommige apps nog niet gemaakt zijn voor ICS. ING bankieren werkt bij mij bijvoorbeeld nog niet.
Heb ik ook ja, ik kan me rekening niet aanmelden. Misschien moeten we dat even melden bij ING..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biesbosserweg
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 08:59:
[...]

het hangt af van de volgorde van indrukken, bij de originele rom moest je volgens mij eerst de power button en vervolgens de volume down knop, bij de rom die ik er nu op is het allebei tegelijk indrukken, nog geen 2 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok

yok

ex87 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:27:
[...]

Heb ik ook ja, ik kan me rekening niet aanmelden. Misschien moeten we dat even melden bij ING..
Al gemaild. Wel jammer, want was zeker een fijne app. Even geduld dus :-)
Pagina: 1 ... 15 ... 89 Laatste

Let op:
Alles over levertijden en abonnementen in Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic.

Voor het bespreken van accessoires kun je terecht in Accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus.

Voor alle informatie over rooten en custom roms zie [Google Galaxy Nexus] Custom roms en Firmware.