Mbt de foto's de links van een paar posts eerder vind ik de S2 idd beter als de GN in foto's.
Ik heb deze vergelijking gezien een paar weken gelezen en vond hem toen qua kleurechtheid beter tot zijn recht komen
http://hemorrdroids.net/s...alaxy-sii-s2-camera-test/
Wat ik opvallend vind in dit artikel is dat er ( onderaan ) gesproken wordt over de supersnelle autofocus en de S2 minder snel is.... daardoor zou je verwachten dat de ZSL goede foto's moet opleveren icm die supersnelle autofocus
maar ik zeg dan ook eerlijk dat ik het ook echt voor snapshots en snelle kiekjes gebruik, zolang dat maar acceptabel is en voor het web gebruikt kan worden prima toch.
Als ik serieuze foto's maak neem ik toch echt mijn DSLR mee, qua lens kan een telefoon daar niet bijkomen in kwaliteit.
De vergelijking maken is natuurlijk wellicht over the top, een telefoon camera kan qua lensgroote en sensor type nooit aan tippen namelijk.
Overigens mee eens dat een telefoon in de buurt komt van een goede compact.
Ik kom van een htc desire ( in gebruik sinds 7 april 2010 ) en ik verwacht dat de kwaliteit tussen deze twee toch beter is qua snapshots, de techniek van de desire is ook alweer bijna twee jaar oud, en in de GN is deze sterk verbeterd, maar het aantal MP's is gelijk aan elkaar.
In alle opzichten zal ik er op vooruit gaan in mijn geval, dat staat voor mij buiten kijf, als het goed is heb ik de GN dinsdag in huis en kan ik er een beter oordeel over geven, ben echt zeer benieuwd, maar volgens mij is het gewoon een toptoestel!