Die van mij zit er ook in. Heb nog nooit een PC zo snel kunnen installeren

Zeker als je met ISO's werkt schiet het lekker op (MSDN

). Stond er echt van de kijken hoe snel VS2010 en de updates erop stonden
Wel was ik gisteren bang dat er iets niet goed was met mijn SSD, mijn laptop viel geregeld uit (geen BSOD, maar gewoon dood). Eerst deed hij dat steeds als ik de ATI driver installeerde, maar later ook op andere momenten... Toen ik de laptop oppakte verbande ik bijna mijn vingers, ding was loei heet geworden. Keertje HW monitor erop en ik zag dat mijn arme i3 rond de 90 graden zat (idle)

SSD was inmiddels ook opgelopen tot 50 graden (moeten ze toch tegen kunnen hoop ik). Waarschijnlijk viel de boel dus uit omdat de processor te heet werd.
Misschien toch maar niet meer de laptop op de stoffen bank zetten. Toen ik hem daarna op tafel zette liepen de temperaturen terug en nu zitten ze voor de processor op 50 en de ssd op 30 (draait nu al een half uurtje). Maar ik maakte me toch wel eventjes zorgen
Maar ik heb er spijt van dat ik zo lang heb gewacht met mijn SSD

Damn wat is dat snel, tuurlijk moet een programma soms nog steeds denken (VS duurt toch nog enkele seconden), maar de boot is zo ontzettend snel. Draai Server 2008R2 en die staat echt binnen enkele seconden op het scherm. Ik had niet eens de tijd om een CD uit de kast te halen

Maar ook programma's als Outlook en Onenote staan zeer snel op het scherm
Overigens viel me gisteren op dat sommige programma's/installers echt slecht gemaakt waren. Een programma als skype duurde bijna een kwartier om te installeren

In die tijd waren diverse andere programma's al klaar