De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.377 views

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:08
Hebreeuws.
In PHP, the scope resolution operator is also called Paamayim Nekudotayim (Hebrew: פעמיים נקודתיים‎, pronounced [paʔaˈmajim nəkudoˈtajim]), which means "twice colon" or "double dot twice" in Hebrew.

[ Voor 94% gewijzigd door ZpAz op 16-02-2012 19:57 . Reden: Because I'm awesome. ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gewoon geen fouten maken Matis, dan hoef je dit helemaal niet tegen te komen ;)

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09 15:26
.oisyn schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 18:12:
[...]
Oh, daar ben ik te autistisch voor. Ik heb nooit 40 tabs open.
Idem hier. Zodra ik een tab gelezen heb, poef sluiten met middelmuisknop. :+

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:17
Wauw! Wat een gave presentaties van Scott Guthrie zeg, wat een vent! Ik had altijd het idee dat Azure niet veel bijzonders was, maar wat een dondersvette technologie zeg! O+

Ah, en MVC 4 O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaesve schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:58:
Dat boek moet ik toevallig ook hebben voor het vak algoritmiek (universiteit utrecht). Ik heb ook ooit de casetteuitgave van Knuths `the art of computer science`. Dat waspas prijzig :x En er dan thuis achter komen dat het toch iets te hoog gegrepen was :p (Dat was wel voor ik begonnen was aan mijn studie en ik eigenlijk druk had moeten zijn met mijn eindexamens. Deze zomer waag ik nog wel een poging )
Ha, een medevolger van Algoritmiek! Ik heb het boek (Introduction) dus zelf ook en het is een uitstekend boek. De theorie wordt zeer helder uitgelegd en de voorbeelden zijn aansprekend. Wel vind ik de opgaves die erin staan echt hondsmoeilijk. Dat komt natuurlijk ook wel doordat pseudocode op papier schrijven een van de vervelendste zaken is die er zijn.

Hierboven las ik ook nog iets over de prijs, maar ik moet zeggen dat ik 72 euro (inclusief verzendkosten, maar als je even zoekt op bol.com free shipping vind je tig gratis verzendcoupons) voor een hardcover-versie van een algoritmiekbijbel van 1300 pagina's niet duur vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Gaaf man, en erg snel als ik het mag zeggen :)

* Hoogie2004 is impressed :)

Bijna toe aan mijn week vakantie *O* (nog aantal uurtjes)

[ Voor 12% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-02-2012 09:13 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Ik ben altijd toe aan een week vakantie, of ik hem heb of krijg is een tweede. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

SoaDmaggot schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:14:
Ik ben altijd toe aan een week vakantie, of ik hem heb of krijg is een tweede. :P
Tja, carnaval he :)
Altijd fun. Het begint vanavond met een stevig avondje Eindhoven, die brabanders eens even leren wat echte carnaval is (ofja, eigenlijk heet het 'Vasteloavend' :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 01:17

alienfruit

the alien you never expected

Tot wanneer? Vriend is al bezig sinds woensdag (tot maandag)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:16:
[...]

Tja, carnaval he :)
Altijd fun. Het begint vanavond met een stevig avondje Eindhoven, die brabanders eens even leren wat echte carnaval is (ofja, eigenlijk heet het 'Vasteloavend' :+ )
Carnaval :F Stelletje lapzwansen wat een excuus zoekt om pisdronken te worden en vervolgens niet of halfdronken op het werk te verschijnen. En dat het maatschappelijk acceptabel is, is helemaal van de pot gerukt.

* Korben sluit zich komend weekend in huis op om zo min mogelijk in aanraking te komen met als Pino verklede dronken debielen

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 26-09 21:40

Priet

To boldly do what no one has..

De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep
Oke, mooi:

Aaaaarrrrghhh SOAP AAARRRRGHH *^y@&^!@&(*&! krijg de @*&^t&^!%^!r!kjdf:mfm!!!!!! :( 8)7 |:(

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Korben schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Carnaval :F Stelletje lapzwansen wat een excuus zoekt om pisdronken te worden en vervolgens niet of halfdronken op het werk te verschijnen. En dat het maatschappelijk acceptabel is, is helemaal van de pot gerukt.

* Korben sluit zich komend weekend in huis op om zo min mogelijk in aanraking te komen met als Pino verklede dronken debielen
Ik heb vrij genomen van het werk :) Dus ik hoor niet bij die lapzwansen :+
Hier loopt het van vandaag tot dinsdag (en woensdag nog een afsluitertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Korben schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Eens :) Ik mag dan een rasechte brabander zijn, sommige stukjes van die 'cultuur' sla ik met liefde en plezier over. Nog eens kijken of ik wat dingen kan bedenken om brabant uit te vluchten dit weekend.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Priet schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:39:
[...]

Oke, mooi:

Aaaaarrrrghhh SOAP AAARRRRGHH *^y@&^!@&(*&! krijg de @*&^t&^!%^!r!kjdf:mfm!!!!!! :( 8)7 |:(
Erger als SOPA :+
http://stopsoap.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Taalpuristen -O-

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 26-09 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Nou ik ga dit weekend ook nog even carnaval 'vieren', maar ik woon niet in brabant heur :P We zijn met een mooie grote groep, allemaal op z'n Tirools, dus dat ziet er wel geinig uit! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

D-Raven schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 10:07:
[...]

Laat maar weten wat je ervan vind :P Ow en vergeet de goodies niet :+ vorige keer bij JetBrains "I See Dead Code" T-shirts meegenomen :+
Weinig goodies kunnen vinden gisteren. Het was al met al weinig technisch, vooral Windows 8-gerelateerd. Metro, WinRT... Wel MVC 4 gezien, en aardig wat losse handige dingetjes. Geen grote vernieuwingen.

Vandaag lekker thuiswerken. :)
Priet schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:39:
[...]

Oke, mooi:

Leave SOAP alone!11!!

Tegen welk baggerframework mag je programmeren? ;)

[ Voor 46% gewijzigd door CodeCaster op 17-02-2012 10:30 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Symfony2 meh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:56
Wat is er mis met Symfony2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

De FOSUserbundle negeert gewoon totaal mijn vertalingen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 06:59:
[...]

Gaaf man, en erg snel als ik het mag zeggen :)
Mwoa, het is nog een vrij rudimentaire implementatie. Een PHP scriptje dat op iedere request een child process spawnt (geïmplementeerd in C++) die vervolgens de woorden gaat zoeken aan de hand van een graaf die in een 11MB grote file staat opgeslagen. Voor iedere node (gemiddeld ~32 bytes) doet hij een aparte read. Daarom sta ik momenteel maar max 3 blanco's toe (wat me overigens genoeg lijkt - er zitten er toch maar max 2 in het spel), omdat er dan nogal wat nodes afgezocht moeten worden en dat dus een behoorlijke aanslag is op de server load (de requesttijden nemen dan ook wel aardig toe).

Voor een goede implementatie zal ik moeten kijken naar een PHP of FastCGI plugin of simpelweg een daemon, zodat ik dingen langer in het geheugen kan houden. Maar ik zou natuurlijk al kunnen beginnen door niet voor iedere node een aparte read te doen maar hele chunks in te laden. Of simpelweg memory mapped files, maar ik heb weinig ervaring met het linux OS.

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2012 11:11 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 08:45
alienfruit schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:34:
De FOSUserbundle negeert gewoon totaal mijn vertalingen :|
Zeker weten dat je wel een catalogus opgeeft en dat je in de dev-env zit?
PHP:
1
$translator->trans("bericht", array(), "catalogus"); // standaard: messages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 26-09 21:40

Priet

To boldly do what no one has..

CodeCaster schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Leave SOAP alone!11!!

Tegen welk baggerframework mag je programmeren? ;)
Tegen een door iemand zelfgemaakt administratiepakket. Volgens mij gebruikt het iets van de Visual Studio tools als SOAP client, ik moet voor SOAP server spelen. Nu blijkt dat mijn SOAP response ietsje afwijkt van wat die client verwacht en geeft vervolgens de "overduidelijke" foutmelding Error 417 Expectation failed :( Ik gebruik de standaard PHP libraries voor het opzetten van de server icm een WSDL. De reactie van de maker van het administratiepakket: "Ik weet het niet, bij XXX werkt het wel" 8)7
>:)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Zoiets heb ik ook gemaakt. :) Ook een versie met bord, maar mijn zoekalgoritme is nog niet helemaal perfect (en erg langzaam ook). Borden worden opgeslagen middels localStorage.

bordversie: http://www.zwippie.nl/knockout/scrabblebord.html

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Cool. Met jouw interface en mijn zoekalgoritme worden we miljonair zeg ik je.

Waar heb jij de woordenlijst vandaan?

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb wordfeudwoorden.nl gescrapet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 26-09 13:15

TheNephilim

Wtfuzzle

zwippie schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:32:
[...]

Zoiets heb ik ook gemaakt. :) Ook een versie met bord, maar mijn zoekalgoritme is nog niet helemaal perfect (en erg langzaam ook). Borden worden opgeslagen middels localStorage.

bordversie: http://www.zwippie.nl/knockout/scrabblebord.html
Awsome! ^^ Ik zeg inderdaad samenwerken met .oisyn! :P

Ik heb trouwens het idee dat Wordfeud op z'n retour is, uit m'n omgeving hoor ik dat veel mensen stoppen door de vele cheatsites. Ik begreep dat er zelfs een app is voor Android, die je huidige spellen uitleest zonder dat je zelf alles in hoeft te vullen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:36:
Cool. Met jouw interface en mijn zoekalgoritme worden we miljonair zeg ik je.

Waar heb jij de woordenlijst vandaan?
Volgens mij heb ik die hier vandaan gehaald: http://opentaal.org/bestanden

Echt perfect is het niet, zo staan niet alle meervouden en vervoegingen er in.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Priet schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:28:
[...]

Tegen een door iemand zelfgemaakt administratiepakket. Volgens mij gebruikt het iets van de Visual Studio tools als SOAP client, ik moet voor SOAP server spelen. Nu blijkt dat mijn SOAP response ietsje afwijkt van wat die client verwacht en geeft vervolgens de "overduidelijke" foutmelding Error 417 Expectation failed :( Ik gebruik de standaard PHP libraries voor het opzetten van de server icm een WSDL. De reactie van de maker van het administratiepakket: "Ik weet het niet, bij XXX werkt het wel" 8)7
Geeft de .NET-client die foutmelding, of jouw server? ;)

Meestal ligt dat aan een server die Expect: 100-continue niet snapt.

Oftewel: weer eens niks mis met SOAP... ;) Verder zal de client in dat pakket gegenereerd zijn op basis van een bepaalde WSDL; als je deze WSDL in PHP kunt laden en de berichten precies volgens het schema vult, zou het gewoon moeten werken. Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk aan de PHP-library. :+

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 17-02-2012 11:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

TheNephilim schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:41:
[...]
Ik begreep dat er zelfs een app is voor Android, die je huidige spellen uitleest zonder dat je zelf alles in hoeft te vullen :+
*kuch* Word *kuch * fraud *kuch*
Vanmorgen ook weer een henkie.. Nieuw bord, nieuwe kansen, tot hij zijn woord legt. "Klemden" voor slechts 288 punten.
Doet 't niet in IE7 : "$.jStorage is leeg of geen object".

[ Voor 20% gewijzigd door GateKeaper op 17-02-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Wie gebruikt nou nog IE 7? |:(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Zucht.. kantoor.. en daar wil ik 't bij laten @#$%^&* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Voor iOS is er ook een app die screenshots van Wordfeud uitleest en vervolgens een rijtje met hoogscorende mogelijkheden geeft. Aanvankelijk communiceerde die ook direct met de server, maar toen kregen ze een vriendelijk verzoek om daarmee te stoppen ;) Wel interessant hoe ze die screenshots uitlezen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

For the record: Ik gebruik zelf geen hulpjes als ik Wordfeud speel, maar als devver wil je als vanzelf dingen automatiseren enzo... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Ik heb bovenstaande ooit geinstalleerd gehad. Gewoon als hulpje omdat ik wel een verdomd lastige tegenstander had. (standaard bord, constant woorden van 35+).

Op een gegeven moment betrapte ik me er op dat het dan wel steeds verleidelijker wordt om "even" te kijken of het tooltje geen betere suggestie heeft. Dit resulteerde in een app-removal. Moet wel leuk blijven natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 13:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Doet het niet helemaal lekker? Ik krijg in ieder geval geen resultaten, wat ik ook doe..

EDIT: Hmm, misschien snap ik het tweede veldje niet helemaal. Ik dacht dat daar de letters in mochten die ik zou kunnen gebruiken, maar dat is niet helemaal zo..

[ Voor 27% gewijzigd door Patriot op 17-02-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:02:
Voor een goede implementatie zal ik moeten kijken naar een PHP of FastCGI plugin of simpelweg een daemon, zodat ik dingen langer in het geheugen kan houden. Maar ik zou natuurlijk al kunnen beginnen door niet voor iedere node een aparte read te doen maar hele chunks in te laden. Of simpelweg memory mapped files, maar ik heb weinig ervaring met het linux OS.
Hmm, op Windows met memory mapped files gaat een query van 6 blanco's (21.252 resultaten) van 0,24s naar 0,08s uncached en 0,007s cached :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:52:
[...]

Hmm, op Windows met memory mapped files gaat een query van 6 blanco's van 0,24s naar 0,08s uncached en 0,007s cached :D
Ok, dan moeten we zeker onze krachten gaan bundelen. :9

Die van mij is erg traag namelijk, trekt zo de hele server plat voor een minuut of wat. (cheap shared hosting >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34

D-rez

dexels

iemand nog €75.000,- te geef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

D-rez schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:30:
iemand nog €75.000,- te geef?
Nee, toevallig gister uitgegeven....
Das nogal een investering.. Care to explain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ik wil groter wonen en als ik ons huidige huis verkoop moet ik nog tijdelijk €75.000,- kunnen ophoesten als inverstering.

lees:
stuk grond van 750m² kopen, 3 huizen op zetten 2 huizen door verkopen. 1 van die twee heb ik al bijna 90% zeker een koper voor. grond is ca €225.000,- en dat is iets boven het budget. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door D-rez op 17-02-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
D-rez schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:34:
ik wil groter wonen en als ik ons huidige huis verkoop moet ik nog tijdelijk €75.000,- kunnen ophoesten als inverstering.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

D-rez schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:34:
Balen dat er zo'n groot bedrag opgehoest moet worden man. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Als alle tweakers mij nu eens €1,- schenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

D-rez schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:37:
Als alle tweakers mij nu eens €1,- schenken ;)
Dan wil ik ook van iedereen een euro, en de rest ook.
En als iedereen van iedereen een euro krijgt, win je er effectief niks mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

als ik het geld binnen heb, schrijf ik me uit van tweakers.net en dan ben ik dus geen tweaker meer en hoef ik niet te dokken ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/l5fjY3LrjcIrBB2w6b1pcDFw/full.gif

[ Voor 38% gewijzigd door D-rez op 17-02-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:38:
[...]

Dan wil ik ook van iedereen een euro, en de rest ook.
En als iedereen van iedereen een euro krijgt, win je er effectief niks mee :+
De bank wint aan transactie kosten. Ik wil wel voor bank spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
D-rez schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:41:
als ik het geld binnen heb, schrijf ik me uit van tweakers.net en dan ben ik dus geen tweaker meer en hoef ik niet te dokken ;)
[afbeelding]
Kijk, thát's the spirit! :/

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Verkeerde dag om thuis te werken; al vanaf 8:00 's ochtends lawaai van de start van carnaval en nu een kleine optocht van kinderen door de straat die aardig wat herrie kunnen produceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Ram0n schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:44:
Verkeerde dag om thuis te werken; al vanaf 8:00 's ochtends lawaai van de start van carnaval en nu een kleine optocht van kinderen door de straat die aardig wat herrie kunnen produceren :P
Afbeeldingslocatie: http://brain.pan.e-merchant.com/7/7/06687577/l_06687577.jpg

Fixed, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik zit met een koptelefoon op, maar het zal je verbazen hoeveel decibel die kinderen kunnen produceren :D Inmiddels zijn ze weer een paar straten verder gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hoogie2004 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 06:59:
Bijna toe aan mijn week vakantie *O* (nog aantal uurtjes)
Mijn vakantie begint ook over 2.5 uur (alleen dan een maand lang en geen carnaval) :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
OkkE schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:36:
[...]

Mijn vakantie begint ook over 2.5 uur (alleen dan een maand lang en geen carnaval) :)
Ging jij nog ergens naartoe? Of blijf je lekker in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lekker in Nederland? Waar heb jij gezeten de afgelopen tijd :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
M'och, het zonnetje schijnt (nu en hier lokaal in ieder geval :P) toch weer behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We moeten samenwerken met een 'derde partij' en sinds deze week zijn we aan 't compliancy-testen. De hele week al 'failen' we voor test 1 (van ...), laat staan de rest.

Na de 15 documenten(!) tellende specificaties tot in de puntjes uitgewerkt te hebben ben ik er vrij zeker van dat 't niet aan mij ligt. Ik heb ze al op een punt of 10 gewezen die problemen gaan geven, ambigu zijn in de specs, technisch compleet onmogelijk zijn en ga zo maar door. Maar goed, dan maar even niet de edge-cases testen maar gewoon eens bij het begin beginnen; een simpele test met de meest basic bericht-inhoud die straks, in productie, aan de orde van de dag zal zijn; surely that will pass, right?

Nope. Dus, weer twijfel je of je in die 15 documenten iets over het hoofd hebt gezien, weer bellen naar de andere partij... en na wat puzzelen komt 't verlossende antwoord:
...
De testomgeving kan niet overweg met de formattering van de xml berichten van julliered, die zijn uitgelijnd en bevatten cr/lf. Dit is toegestaan in xml, echter blijkt de testomgeving hier niet mee om te kunnen gaan.
:(
quote: new_kids_voice:
Zeg, wie is hier nou wie aan 't testen?
cl/lf, indenting verwijderd en hoppa. Pass. Nu de andere testcases nog zien door te worstelen en dan de edge-cases nog maar eens erachteraan gooien for-the-fun-of-it.

:( Ben toe aan vakantie... :|

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

RobIII schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:52:
[...]
De testomgeving kan niet overweg met de formattering van de xml berichten van julliered, die zijn uitgelijnd en bevatten cr/lf. Dit is toegestaan in xml, echter blijkt de testomgeving hier niet mee om te kunnen gaan.
WTF, het is 2012, je zou verwachten dat iedere developer worth his salt ondertussen toch wel met XML moet kunnen omgaan... :F

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Korben schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:04:
[...]

WTF, het is 2012, je zou verwachten dat iedere developer worth his salt ondertussen toch wel met XML moet kunnen omgaan... :F
Developer != tester though ;).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Say whut?

Klinkt meer als ymfuhbml als je t mij vraagt :+

Nouja, niet helemaal. Maar komt in de buurt :P

[ Voor 6% gewijzigd door D-Raven op 17-02-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

SoaDmaggot schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:38:
[...]

Ging jij nog ergens naartoe? Of blijf je lekker in Nederland?
Niet zo heel ver... backpacken door Nieuw-Zeeland. 8) *O*

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Oh lol!

Breek me de bek niet open. Je wil niet weten hoeveel developers OF zelf 'XML' genereren in plaats van een fatsoenlijke XML writer te gebruiken, OF zelf 'XML' parsers schrijven. Dan krijg je dus writers die gewoon lomp wat in de DB staat tussen <tags> outputten en er dus characters instaan die niet valid zijn en een echte XML parsers over z'n nek gaat, of 'XML parsers' die niet om kunnen gaan met bepaalde valid XML.

Er zijn godesgruwelijk veel developers die denken dat als het maar tussen vishaken staat het wel goed genoeg is.

Het voornaamste developmentwerk dat ik nog doe is 'integratiewerk', oftewel Java tooltjes die dit soort shit corrigeren. :r

[ Voor 7% gewijzigd door Hydra op 17-02-2012 15:24 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
[...]

Verantwoordelijk voor deze implementatie: deze club. :N

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Rutix schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:08:
[...]

Developer != tester though ;).
Hmm, programmeur dan. Testers schrijven ook code. Of geldt daar de gewijzigde versie van het aloude gezegde? 'Those who can, develop; those who can't, test.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RobIII schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:23:
Wow! 2 van m'n grootste buttons gepushed in een paar posts. Grootste k.u.t.-integrator van Nederland. Hun manier van zakendoen heeft met ethiek niks meer te maken in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
OkkE schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:14:
[...]

Hmmnice! Hier staat nog altijd een half jaartje snowboarden op de planning wenslijst i.c.m. lesgeven op de piste oid. Niet zo als het jouwe spannend, maar minstens zo gaaf :)
RobIII schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:23:
[...]

quote: bekend voetbalpersoon
'shlogisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

OkkE schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:14:
Een maand Nieuw-Zeeland is wel kort hoor! Ik vond mijn stage van een half jaar al te kort. Maar goed, dan kan je misschien net mooi www.beerfestival.co.nz/ meepakken. Een vriend van me organiseert het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

alienfruit schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:35:
[...]

Een maand Nieuw-Zeeland is wel kort hoor! Ik vond mijn stage van een half jaar al te kort.
Ik zou liever ook langer gaan; helaas te veel factoren waardoor dat (voorlopig) niet kan. Het was of niet of een maand, je snapt dat ik dan toch voor die maand kies. :)
Maar goed, dan kan je misschien net mooi www.beerfestival.co.nz/ meepakken. Een vriend van me organiseert het!
31 maart zo te zien? Dan zijn we helaas al weer terug in NL, ziet er leuk uit!

Well... Bye-bye! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zTAbwFUvjIfzXAvvjeGlbFVt/full.png

[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 17-02-2012 16:02 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
hf! :w
:+

[ Voor 138% gewijzigd door PeterSelie op 17-02-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Laatst online: 28-09 15:26
Ik geloof niet dat je zit rond te huppelen zoals jouw avatar :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Hydra schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:25:
[...]

Wow! 2 van m'n grootste buttons gepushed in een paar posts. Grootste k.u.t.-integrator van Nederland. Hun manier van zakendoen heeft met ethiek niks meer te maken in ieder geval.
Kwaliteit bewaking van je personeel is een probleem wat voorkomt bij de meeste grote detacheerders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:58

BM

Moderator Spielerij
Hydra schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 15:23:
[...]

Er zijn godesgruwelijk veel developers die denken dat als het maar tussen vishaken staat het wel goed genoeg is.
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<xml>
  <20120101>
    <value>100</value>
  </20120101>
  <20120102>
    <value>200</value>
  </20120102>
  <20120103>
    <value>300</value>
  </20120103>
  <20120104>
    <value>400</value>
  </20120104>
</xml>

Dit heb ik ooit op mijn bord gegooid gekregen. Ook lekker :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De Zend_Gdata package slaat echt he-le-maal nergens op, zelden heb ik zo'n slechte verzameling code gezien... verbaast me dat Zend dit in hun framework durft te stoppen en dat Google het durft uit te geven :{

Ik ga de specs wel bekijken en dan schrijf ik wel iets wat logisch is :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zo erg?
Nog niet echt mee bezig geweest, maar zo rampzalig vond ik't nog niet direct.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De hoeveelheid code die ik moet invoeren om iets simpels te doen, onvoorstelbaar. Daarnaast is het zo inconsistent als de pest. De ene keer $videoEntry->getVideoTitle(); en bij een andere functie moet ik weer zoiets doen: $videoEntry->title->text; wut? :{ Ik heb gewoon de normale protocol guide erbij gepakt en ik post gewoon strings met op de juiste plekken ingevulde data, 10 keer sneller en duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:52:
[...]

Hmm, op Windows met memory mapped files gaat een query van 6 blanco's (21.252 resultaten) van 0,24s naar 0,08s uncached en 0,007s cached :D
En op linux van 0,40s naar 0,027s uncached en 0,017 cached. \o/

Die is nu live op http://oisyn.nl/wf

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:48:
[...]

En op linux van 0,40s naar 0,027s uncached en 0,017 cached. \o/

Die is nu live op http://oisyn.nl/wf
haha, er zit nog een kleine flaw in, maar dat heeft verder weinig met wordfeud te maken, als je 4 keer het alfabet invoert krijg je bovenaan het woord behanglijm, en dat kan nooit als je 7(?) letters krijgt. Verder is hij best wel snel met 4 keer het alfabet :p

[ Voor 5% gewijzigd door windwarrior op 17-02-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sowieso kap ik 'm af op 14 tekens om server load issues te voorkomen ;). Vandaar ook de limiet op 3 blanco's.

Maar de backend doet over 14 blanco's (het langste woord in de db is 14 letters - raar eigenlijk, het bord is 15 vakjes breed) momenteel ook slechts 0,24s (331.192 resultaten, dus alle woorden in de db).

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 17-02-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

ik heb er zo te zien met de string "...enatirodslgv" 88000 uit weten te krijgen, dat zijn de letters die het meest voorkomen in de nederlandse taal :P deed ie inderdaad vrij rap :p

In other unrelated news, windows is er niet zo fan van dat ik geprobeerd hebt UTC time in te schakelen, mijn klok verspringt af en toe een uur :/

en dat allemaal omdat ik binnenkort eens arch wou proberen

[ Voor 45% gewijzigd door windwarrior op 17-02-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:13
windwarrior schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:06:
[...]In other unrelated news, windows is er niet zo fan van dat ik geprobeerd hebt UTC time in te schakelen, mijn klok verspringt af en toe een uur :/
[...]
Jup kan je beter niet doen nee :) Dacht altijd dat dat was omdat Windows de tijd in de bios zet naar de 'echte tijd' (GMT+1). Waar linux de tijd als GMT neerzet/uitleest en er nog wat bij rekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 07:17
Niet om het een of ander, maar waarom uberhaupt indented/formatted XML oversturen?
Scheelt weer enkele (kilo)bytes wanneer je dat verwijderd en aangezien XML toch al zo groot is, kan die extra besparing geen kwaad. Ok, maakt normaliter niet zo heel veel uit, maar toch is het doelloos om XML formatted over te sturen.
Applicaties kunnen zonder overweg en als een persoon het moet gaan lezen, dan moet die maar fatsoenlijke IDE gebruiken...

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

windwarrior schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:06:
ik heb er zo te zien met de string "...enatirodslgv" 88000 uit weten te krijgen
91340 results in 0.0998 seconds

Dus ;)
Alleen worden de results daarna geprocessed in PHP en er scores aan toegekend enzo, dus vandaar dat het wat lang duurt. Ik wilde eigenlijk ook een limiet zetten op het aantal resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

windwarrior schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 18:28:
[...]

haha, er zit nog een kleine flaw in, maar dat heeft verder weinig met wordfeud te maken, als je 4 keer het alfabet invoert krijg je bovenaan het woord behanglijm, en dat kan nooit als je 7(?) letters krijgt. Verder is hij best wel snel met 4 keer het alfabet :p
Wait what? Je voert 4x 26 letters in en gaat dan klagen dat behanglijm niet kan omdat je maar 7 letters krijgt :?

Of lees ik je post verkeerd? 7(8)7

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

BtM909 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:40:
[...]

Wait what? Je voert 4x 26 letters in en gaat dan klagen dat behanglijm niet kan omdat je maar 7 letters krijgt :?

Of lees ik je post verkeerd? 7(8)7
Ja, dat ja, ik ga zeuren dat je in wordfeud op een leeg bord geen woord van 10 tekens uit kan leggen, omdat je gewoon geen 10 letters krijgt :p, maar dan had ik idd ook geen 4x26 letters moeten invullen in het vakje, dat is dan weer true :p

Edit: en zeuren is een groot woord :p, dit keer niet in aantal letters

[ Voor 16% gewijzigd door windwarrior op 17-02-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:13
Zo, vandaag lekker naar Techdays geweest op kosten van de baas (en gisteren nog de geeknight). Ik vond het een geslaagde dag. Vooral veel geabsorbeerd over HTML5, WinRT, XAML, Azure en/of een combinatie hiervan :+

Was ook vooral leuk om te zien dat Microsoft met Windows 8 en Metro wat mij betreft de goeie kant op gaat. Ben zelfs de aanschaf van een Windows Phone aan het overwegen. En dat voor een iPhone gebruiker ;)

Enige jammere was dat Jeff Prosise bij de geeknight het nodig vond om van de 40 minuten die hij had er ruim 15 te verspillen aan filmpjes over zijn favoriete hobby (vliegtuigjes besturen). Had prima geweest als het 2 min. was geweest.
creator1988 schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 14:57:
Leuk, ScottGu heeft blijkbaar op de techdays ook cloud9 weer staan demo'en :-)
Ik zag het ook voorbij komen bij Nick Harris' lezing over Sql Azure. Was er nog steeds niet van onder de indruk (het feit daar gelaten dat er bij het deployen naar Azure een dikke stacktrace in een popup naar voren werd gefietst :+). Het concept vind ik wel aardig, maar Visual Studio op een dikke devbak is gewoon liefde.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

windwarrior schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:42:
[...]

Ja, dat ja, ik ga zeuren dat je in wordfeud op een leeg bord geen woord van 10 tekens uit kan leggen, omdat je gewoon geen 10 letters krijgt :p, maar dan had ik idd ook geen 4x26 letters moeten invullen in het vakje, dat is dan weer true :p

Edit: en zeuren is een groot woord :p, dit keer niet in aantal letters
Goed hoor, want het is een uitlaatklep hier, maar ik was even verbaasd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:49
.oisyn schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:34:
[...]

91340 results in 0.0998 seconds

Dus ;)
Alleen worden de results daarna geprocessed in PHP en er scores aan toegekend enzo, dus vandaar dat het wat lang duurt. Ik wilde eigenlijk ook een limiet zetten op het aantal resultaten.
Ik vind het wel cool om te zien hoe snel dat script alles processed, vooral vergeleken met bekende sites. Nu nog een mooi (eventueel mobiel) uiterlijk en je hebt een vaste klant :) Maak dat limiet anders instelbaar, default aan op bijv 50.

Maar waarom heb je bij de woorden geen field met de scores die je één keer met een scriptje laat berekenen, in plaats van het per query opnieuw te laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
D-Raven schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:29:
Kwaliteit bewaking van je personeel is een probleem wat voorkomt bij de meeste grote detacheerders.
Ik heb in projecten samengewerkt met Atos, Logica, Accenture, Ordina en IBM en Logica is veruit de ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

marcop23 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:59:
Maar waarom heb je bij de woorden geen field met de scores die je één keer met een scriptje laat berekenen, in plaats van het per query opnieuw te laten doen?
Omdat de database een proof of concept was en ik nog geen zin heb gehad om een nieuwe te genereren ;)

.edit: zo, heb nu de score verwerkt bij de woorden, de sort vindt nu plaats in het searchproces ipv in PHP, en de output is gelimiteerd tot 1000. Heb meteen de limiet op het aantal blanco's weggehaald: http://oisyn.nl/wf/?letters=..............
De sort in code duurt nog wel redelijk lang, 0,27s. Bij mijn hoster dan, op mijn eigen PC duurt de sort maar 0,03s 8)7. Alsof de std::sort() implementatie van GCC enorm brak is ofzo (dat mijn PC een stuk sneller is geloof ik wel, maar niet een factor 90 ofzo - de query zelf scheelt slechts een factor 2 tot 3). Zelf maar een O(n) radix sort implementeren dan maar :)

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 18-02-2012 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilly
  • Niet online
RobIII schreef op maandag 13 februari 2012 @ 23:38:
Mocht iemand nog interesse hebben in de, doorgaans toch wel IMHO hoogwaardige, courses van Pluralsight:

[...]

Hij heeft 't over 'exclusive for Hanselminutes Podcast listeners' maar dat is niet zo :P
Ik ben de video's van Understanding NoSQL aan het kijken. Ik moet zeggen dat ik de uitleg vrij helder vind. Sowieso vind ik het fijner dan zelf lezen, maar ik denk dat er daarentegen wel minder blijft hangen. ^^ In ieder geval bedankt voor je post! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Weet iemand een leuke en goede tutorial voor WPF Applicaties maken in Visual C#??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 08:43
Ja, Google. Zou overigens niet doen als het niet nodig is, Mono ondersteunt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En dus? Het hangt nogal van je requirements. Niet iedereen geeft om portable code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Inderdaad. Als je alleen voor windows gaat dan zou ik WPF best gebruiken. Trouwens ondersteund mono wel winforms dan? Of heeft mono totaal iets anders voor GUI?

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En wat is de kans dat 1 vd 50 Mono gebruikers hier antwoord komt geven? :+

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:13
Voutloos schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:48:
En wat is de kans dat 1 vd 50 Mono gebruikers hier antwoord komt geven? :+
100% ;)
Rutix schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:31:
Inderdaad. Als je alleen voor windows gaat dan zou ik WPF best gebruiken. Trouwens ondersteund mono wel winforms dan? Of heeft mono totaal iets anders voor GUI?
Ja en nee, ligt aan de versie, zie http://www.mono-project.com/WinForms en http://www.mono-project.com/Compatibility :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 19:08:
Heren,

Weet iemand een leuke en goede tutorial voor WPF Applicaties maken in Visual C#??
RobIII in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2"
WPF and XAML Fundamentals
Introduction to PRISM
What's new WPF 4.0
WPF Advanced Topics
Jan_V schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 19:54:
Niet om het een of ander, maar waarom uberhaupt indented/formatted XML oversturen?
Niet voor 't een of ander maar I don't care hoe m'n XML er uit ziet en over de lijn gaat :P Ik had indenting op m'n XML serializer aangezet tijdens het ontwikkelen om zo makkelijk de output te kunnen controleren in m'n debug window. Indenting uitzetten lost(e) het gewoon op. Het feit dat de andere partij er over struikelt vind ik vele malen erger ;)
Hydra schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 01:22:
[...]

Ik heb in projecten samengewerkt met Atos, Logica, Accenture, Ordina en IBM en Logica is veruit de ergste.
Ik mag in dit project met Logica én IBM werken... Imagine my luck...

[ Voor 72% gewijzigd door RobIII op 19-02-2012 00:33 ]

Over mij

Pagina: 1 ... 52 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.