Zelfde fingerprint.. Ga eens kijken of ik hem over 443 weer werkend krijg :-) Klagen heeft geen zin. Bedrijf van 13.000 man, 350 op dit kantoor. Uitzonderingen op IT beleid worden niet gemaakt.
Galaxy Tab 10.1 ook goed? Tot een tijd geleden verliep dat vlekkeloos (week of 2 terug). Helaas hebben ze ook het wifi om één of andere vage reden beperkt. Dacht eerst dat het een foutje was. Dus de servicedesk gebeld. Ging ongeveer als volgt:
Servicedesk: Blabla.. waar kan ik u mee helpen?
Ikke: Hebben jullie afgelopen weekend aan de proxy zitten sleutelen?
Servicedesk: nee meneer, niks veranderd.
Ikke: Ow, kunt u mij dan uitleggen waarom ik nog wel verbinding met het wifi kan maken, maar via geen enkele mogelijke app verbinding krijg met het internet?
Servicedesk: Ik lees nu net dat we het proxybeleid inderdaad hebben aangescherpt.
Ze hebben mij al vaker aan de telefoon gehad, en weten inmiddels dat ontkennen geen zin heeft
Servicedesk: Wat is uw CI-nummer meneer?
(CI-nummer is uniek identificatiecode van elk apparaat binnen 't bedrijf).
Ikke: Euhmz, het gaat niet om mijn pc. Andere apparatuur zoals mijn laptop, mijn telefoon en mijn tab.
Servicedesk: Ik zie geen mobiele apparatuur op uw naam staan, zijn dit privé toestellen?
Ikke: Ja, maar daar gaat het niet om, vrijdag werkte het nog!
Servicedesk: Sorry meneer, die apparaten worden niet door ons ondersteund. Fijne dag verder.
Bij collega's werkt het internet ook niet meer op de mobiel. Fijn dus weer. Ow en nee, niet overal in het gebouw is de 3g ontvangst acceptabel te noemen.
Gaan we weer proberen :-) Router thuis weer even instellen als proxy-server en over poort 443 proberen met Firefox portable.
[
Voor 9% gewijzigd door
GateKeaper op 08-02-2012 12:29
]