Goed mogelijk dat ik in de war ben overigens: dat waren slechts voorbeelden. Kon ook ATD zijn. Bleh,

.
Remus schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:11:
[...]
Hahaha

Het is niet alsof de NS niet al sinds de oudheden dezelfde afkortingen gebruikt voor stations.
Maar, was het een fout bij jullie (iemand dacht 'he, de afkorting van Amsterdam is toch niet Asd maar Ams!?' en het dan zonder nadenken gaat aanpassen), of was het een fout bij de NS / ProRail in aanlevering van de gegevens?
De laatste; de NS heeft een API die een actuele lijst van stations teruggeeft (die de reisplanner-API ondersteunt), en die hadden ze maandag een update gegeven vanwege het nieuwe station Sassenheim. Ook bleken er lat/longs van bepaalde stations niet meer meegegeven te worden (of die stonden op 0.0), maar het lijkt erop dat ze die weer aan het bijwerken zijn.
Enn... ik geloof niet dat het toegestaan is dat ik er nog meer over zeg, eerlijk gezegd

. Als ze dit lezen krijg ik vast op m'n donder

.
(En volgend jaar wordt ik het eerste half jaar aldaar gedetacheerd

)
Styxxy schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:12:
Maar dan nog, te veel aan informatie is te veel aan informatie. Nu weten we al veel over het gebruikte platform, versies; de fysieke paden, noem maar op. Ik ben geen expert, dus kan ik niet oordelen of dat ook enige beveiligingsrisico's met zich meebrengen, maar dan nog zou zulke informatie niet publiekelijk moeten zijn.
En hier ga ik weer over doordenken: Wat is de reden hierachter? Client-side debugging, dwz dat je exceptions echo't, en dat PHP standaard errors naar de output stuurt, in de meeste gevallen dus de gebruiker. Een server-based webapplicatie schrijft dat soort informatie door naar een logfile, terwijl de gebruiker een generieke 500 error kan krijgen. Nu wordt hier bij bijvoorbeeld Tomcat en dat soort fancy enterprise servlet containers (lol bloat) ook het versienummer van die servlet container meegegeven, dat is eigenlijk ook geen goed idee.
* YopY heeft een tijd geleden het versienummer van zijn verouderde forumsoftware al verborgen, aangezien daar bekende exploits in zitten en hij te goedkoop is om te gaan upgraden
[
Voor 29% gewijzigd door
YopY op 21-12-2011 08:33
]