De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 235 ... 267 Laatste
Acties:
  • 997.359 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ram0n schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:36:
[...]

Je begrijpt niet helemaal wat hij bedoelt. Zijn voorstel is om aparte hashes op te slaan van delen van het wachtwoord. Dus stel het wachtwoord is "123456", dan sla je apart de hashes op van "12", "34" en "56". Als ik als nieuw wachtwoord "123457" kies kan je die weer opdelen in groepen van 2 en die afzonderlijk hashen, waardoor je er achter komt dat de beide wachtwoorden voor minstens 2/3 gelijk zijn.
En jij leest niet :+

Als je er dan 0123456 van maakt, zijn alle delen anders :P

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

En jij reageert na mijn edit :+ Dan nog is het overigens prima af te vangen door niet hard te knippen, maar alle aangrenzende substrings van een bepaalde lengte te gebruiken. Dus "12", "23", "34" etc. Maar nogmaals, dat het niet handig is ben ik het mee eens!

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-09 22:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ram0n schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:44:
En jij reageert na mijn edit :+ Dan nog is het overigens prima af te vangen door niet hard te knippen, maar alle aangrenzende substrings van een bepaalde lengte te gebruiken. Dus "12", "23", "34" etc. Maar nogmaals, dat het niet handig is ben ik het mee eens!
Ah damn, ik zat weer eens niet op de latest branch van de Devschuur te commenten :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
bcrypt gebruiken en geen gare eisen voor wachtwoorden instellen. Op z'n minst 6 tekens en klaar.

als de gebruiker graag inlogt met 123456 moet-ie dat zelf weten.

wil je een goed wachtwoord? zin gebruiken. (denk aan correct horse battery staple)
misschien toch maar eens op een of andere manier bij de gebruikers brengen om zulke wachtwoorden te gebruiken.

[ Voor 44% gewijzigd door Gamebuster op 10-12-2012 12:51 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
YouTube: Internet Explorer Sucks

Ik kreeg deze in mijn inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:36:
[...]

Ik ben het volledig met je eens. De laatste versies van IE zijn echt zo slecht nog niet. Al heb ik nog steeds geen reden om van Chrome over te schakelen naar IE.

Een filmpje daaromtrent:
[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Als ik met een probleem zit dat ik niet opgelost krijg en ik zoek op internet, dan krijg ik vaak de kriebels van onderstaande soort reacties:
I found a solution. Add the following to your code:

<blokje obscure code>

I’m not sure why, but adding this made it work on my machine!
Dat geeft me vaak de volgende gedachte over de schrijver van de comment in kwestie:
Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/eFZ/148cea7c8f0c

[ Voor 16% gewijzigd door Alex) op 10-12-2012 13:25 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-07 01:53

Korben

() => {};

Gamebuster schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:46:
bcrypt gebruiken en geen gare eisen voor wachtwoorden instellen. Op z'n minst 6 tekens en klaar.

als de gebruiker graag inlogt met 123456 moet-ie dat zelf weten.
Nope, want dat is één van de meest gebruikte wachtwoorden die er is, dus een dictionary attack zal die alsnog redelijk snel kunnen kraken. Eigenlijk moet je dus checken of het wachtwoord niet op die lijst staat en als dat wel zo is een waarschuwing geven.

Overigens, interessante quote van die site:
Here are some interesting facts gleaned from my most recent data:
  • 4.7% of users have the password password;
  • 8.5% have the passwords password or 123456;
  • 9.8% have the passwords password, 123456 or 12345678;
  • 14% have a password from the top 10 passwords
  • 40% have a password from the top 100 passwords
  • 79% have a password from the top 500 passwords
  • 91% have a password from the top 1000 passwords

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:54
Gelukkig gebruik ik lekker LastPass, allemaal moeilijke wachtwoorden, en voor elke site een andere :P

Ik ga alleen we heel hard huilen als LastPass zelf gekraakt wordt, dan ligt echt ALLES op straat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:46:

[...]

wil je een goed wachtwoord? zin gebruiken. (denk aan correct horse battery staple)
misschien toch maar eens op een of andere manier bij de gebruikers brengen om zulke wachtwoorden te gebruiken.
Ik gebruik voor elke website een ander wachtwoord dat telkens voor een stuk bestaat uit hetzelfde wachtwoord is vanen een deel dat per website anders is.

Mijn wachtwoord ziet er dan bijvoorbeeld zo uit (natuurlijk niet echt):

Voor de bank: geldhuis*(SA23Plw
En Tweakers wordt dan bijvoorbeeld Femme*(SA23Plw

Het nadeel van je "zin" is dat het moeilijk wordt om per site een andere willekeurige combinatie te onthouden. Al kan je natuurlijk ook 1 van de woorden vervangen door de "site-identifier".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwsa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:43
Avalaxy schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:33:
Gelukkig gebruik ik lekker LastPass, allemaal moeilijke wachtwoorden, en voor elke site een andere :P

Ik ga alleen we heel hard huilen als LastPass zelf gekraakt wordt, dan ligt echt ALLES op straat :P
Ik ken het niet echt, maar wat is er als je op een andere locatie moet inloggen ;)? Hoe wil jij dan veilig aan je wachtwoord komen?

[ Voor 55% gewijzigd door lauwsa op 10-12-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Avalaxy schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:33:

Daarom gebruik ik LastPass ook niet; je wachtwoorden staan op een centrale server, en voor zover ik weet is er als gebruiker geen manier om de beveiliging van jouw wachtwoorden te controleren. Voor hetzelfde staat alles met dezelfde key geëncrypt.

Ik gebruikte eerder KeePass 2, dan heb je een encrypted bestand met je wachtwoorden (in eigen beheer), en tegenwoordig gebruik ik 1password, die ook je wachtwoorden individueel encrypt via een master password. Voordeel van 1password ten opzichte van keepass is dat het fatsoenlijk crossplatform is.

Toevallig heb ik de bestanden daarvan in dropbox te hangen (wau wau in de cloud!1one) zodat ik er overal bij kan. Maar da's nog altijd beter dan de hele stack bij een partij te parkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwsa
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:35:
[...]

Ik gebruik voor elke website een ander wachtwoord dat telkens voor een stuk bestaat uit hetzelfde wachtwoord is vanen een deel dat per website anders is.

Mijn wachtwoord ziet er dan bijvoorbeeld zo uit (natuurlijk niet echt):

Voor de bank: geldhuis*(SA23Plw
En Tweakers wordt dan bijvoorbeeld Femme*(SA23Plw

Het nadeel van je "zin" is dat het moeilijk wordt om per site een andere willekeurige combinatie te onthouden. Al kan je natuurlijk ook 1 van de woorden vervangen door de "site-identifier".
Of gewoon de eerste X letters van het domein, of een andere combinatie daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

YopY schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:37:
[...]
Toevallig heb ik de bestanden daarvan in dropbox te hangen (wau wau in de cloud!1one) zodat ik er overal bij kan. Maar da's nog altijd beter dan de hele stack bij een partij te parkeren.
Ik zie het zo gebeuren: HD crash, herinstalleer de hele boel, wil inloggen op willekeurige site:
- "ow ja, men wachtwoord, gelukkig bewaarde ik die file op dropbox"
- *navigeert naar dropbox*
- "Welcome to dropbox. Please enter your username and password"
- FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

[...]

Daarom gebruik ik LastPass ook niet; je wachtwoorden staan op een centrale server, en voor zover ik weet is er als gebruiker geen manier om de beveiliging van jouw wachtwoorden te controleren. Voor hetzelfde staat alles met dezelfde key geëncrypt.
Roboform slaat de wachtwoorden ook op op hun servers, maar dan wel geëncrypt. Alleen jij hebt je master password, dus zij kunnen vrij weinig met die bestanden. Zolang je master password sterk genoeg is, is er weinig te vrezen.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:40:
[...]

Ik zie het zo gebeuren: HD crash, herinstalleer de hele boel, wil inloggen op willekeurige site:
- "ow ja, men wachtwoord, gelukkig bewaarde ik die file op dropbox"
- *navigeert naar dropbox*
- "Welcome to dropbox. Please enter your username and password"
- FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Haha, ik neem aan dat hij voor Dropbox nog aan apart wachtwoord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik had pas wel een FFUUU-momentje toen m'n telefoon en portemonnee gestolen waren. Ik gebruik namelijk two-factor authentication bij GMail met een app op m'n mobiel en de uitgeprinte back-up codes in m'n portemonnee ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe heb je dat dan toch opgelost gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Alex) schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:25:
Als ik met een probleem zit dat ik niet opgelost krijg en ik zoek op internet, dan krijg ik vaak de kriebels van onderstaande soort reacties:

[...]

Dat geeft me vaak de volgende gedachte over de schrijver van de comment in kwestie:
[afbeelding]
Shotgun debugging, heerlijk. :) Zulke programmeurs zijn herkenbaar aan het doorlezen en uitproberen van hele lijsten met methode- en parameterinfo, in de 'hoop' dat de 'juiste' ertussen zit. Of aan het copypasten van lappen code van internet. O-)

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 10-12-2012 14:51 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:31:
En hoe heb je dat dan toch opgelost gekregen?
Vanaf m'n vakantieadres (was in het buitenland) via LogMeIn een remote-desktop sessie naar een pc op m'n werk waar m'n GMail nog open stond. Eerst back-up codes opgezocht en toen tijdelijk de two-factor maar even uit gezet.

Ben toch blij dat ik m'n pc op m'n werk altijd aan laat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwsa
Dit zegt zat:
Wilson is a pure ruby x86 assembler. No, really. Worst Idea Evar.

Why "wilson"? I wanted to name it "metal", but there is an existing
project with that name... So I'm naming it after Wilson Bilkovich, who
is about as metal as you can get (and it is easier to spell than
"bilkovich", even tho that sounds more metal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

HuHu schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:25:
Ik had pas wel een FFUUU-momentje toen m'n telefoon en portemonnee gestolen waren. Ik gebruik namelijk two-factor authentication bij GMail met een app op m'n mobiel en de uitgeprinte back-up codes in m'n portemonnee ;(.
Ik heb m'n back-up-codes als 'safenotes' in Roboform gestopt. Zo zijn ze altijd bereikbaar als ik ergens op Internet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
[...]

Je master password is de key die gebruiken om te encrypten dus dat zit wel snor :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Mooi hoe hij van features en problems gemakshalve maar een enkele lijst maakt :D

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayr
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-09 16:01
kenneth schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:27:
[...]
Mooi hoe hij van features en problems gemakshalve maar een enkele lijst maakt :D
problem = feature :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Rutix schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:22:
[...]

Je master password is de key die gebruiken om te encrypten dus dat zit wel snor :).
Daarnaast gebruik je een Yubikey om in te loggen. Als deze gejat wordt kan ik ook met die van mijn vriendin nog inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Laatst online: 15:32
Ook mooi, vandaag een website in IE9 comp. modus moeten laten renderen, omdat IE10 geen embedded Vimeo filmpjes wel afspelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Gisteren en vorige week een paar dagen thuis gewerkt, maar nu moest ik weer vroeg op en ik merkte meteen dat ik weer moest wennen xD

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:55

Haan

dotnetter

Rutix schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:14:
Gisteren en vorige week een paar dagen thuis gewerkt, maar nu moest ik weer vroeg op en ik merkte meteen dat ik weer moest wennen xD
Het went nooit :O Maar als ik er niet vroeg uit ga sta ik een half uur extra in de file, dus veel keuze is er niet..
* Haan slaat koffie achterover

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Haan schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:17:
[...]

Het went nooit :O Maar als ik er niet vroeg uit ga sta ik een half uur extra in de file, dus veel keuze is er niet..
Kan je dat niet een half uur later weg?

Dat snap ik nooit... Ga ik 8 uur weg dan kan ik zo half tien aankomen... Ga ik negen uur weg, dan ben ik er tussen kwart over negen en half tien 7(8)7. Waar blijven al die auto's toch :P

[ Voor 22% gewijzigd door BtM909 op 11-12-2012 08:22 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
[...]

Eerst even dit: GEFELICITEERD :D.

Ik kan opzicht er best aan wennen (ookal is het erg vroeg) maar dan moet ik wel elke dag om die tijd op staan :P (weekend uitgezonderd natuurlijk).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
[...]

Gefeliciteerd :)

Bij mij wisselt het, zo had ik er vandaag toch wat meer moeite mee :P. Maar in de winter ligt mn bed altijd lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:59
[...]

Gefeliciteerd!

Vroeg opstaan gaat opzich wel, maar dan de dag vol houden... Ik moet er om 5:45 uit, maar het lukt me nooit om echt veel eerder dan 12 uur naar bed te gaan. Dat gaat slecht samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik dacht ik neem eens een treintje eerder, staat dat k#tding alweer een ruim een kwartier stil op het station! Rem vast ofzo. Daar gaan alle goede bedoelingen weer hup het raam uit! Ik ben die trein zo verschrikkelijk zat zeg... :( :( :(

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
sig69 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:30:
Ik dacht ik neem eens een treintje eerder, staat dat k#tding alweer een ruim een kwartier stil op het station! Rem vast ofzo. Daar gaan alle goede bedoelingen weer hup het raam uit! Ik ben die trein zo verschrikkelijk zat zeg... :( :( :(
Ik hoor nooit dat er in de Alpen een trein is vastgesneeuwd. Elk jaar hetzelfde gehannes met de NS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 17:22
Zo, goedemorgen iedereen!!

@Haan Gefeliciteerd!

Nu fijn werken aan deployments, en de webservice die het allemaal orchestreert.
SCCM is hier in ieder geval geen geld voor dus doen we het met MDT, lekker aanmodderen met halve oplossingen, eigen aanpassingen, en gezever met Zenworks certificaten die hij wil dat je accepteert met een GUI terwijl de aanroep gaat via een commandline...

CertMgr.exe dan maar weer gebruiken om het certificaat voortijdig toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

BtM909 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:20:
[...]

Kan je dat niet een half uur later weg?

Dat snap ik nooit... Ga ik 8 uur weg dan kan ik zo half tien aankomen... Ga ik negen uur weg, dan ben ik er tussen kwart over negen en half tien 7(8)7. Waar blijven al die auto's toch :P
Nee zo werkt het niet. Als ik iets later weg ga, kom ik de stad niet meer uit, de oprit naar de snelweg is dan helemaal volgelopen, plus dat de file op de snelweg dan langer is en minder snel doorloopt.

En dank allemaal voor de felicitaties :) 30 jaar geworden, brrr :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Gefeliciteer Haan!

Sinds kort is mijn reistijd nog maar 15 min met de auto. Echt heerlijk. Geen file meer als je *iets* te laat vertrekt.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Mijn huidige rijtijd is 5 minuutjes over een binnendoorweggetje.

Afgelopen vrijdag lagen er op die horrorweg mooi twee auto's in de berm/sloot en stond er een takelwagen midden op straat waardoor ik om moest rijden. Kostte het toch 20 minuutjes, procentueel gezien een eeuwigheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Davio schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:23:
Mijn huidige rijtijd is 5 minuutjes over een binnendoorweggetje.

Afgelopen vrijdag lagen er op die horrorweg mooi twee auto's in de berm/sloot en stond er een takelwagen midden op straat waardoor ik om moest rijden. Kostte het toch 20 minuutjes, procentueel gezien een eeuwigheid. :)
Als je op de fiets was had je er gewoon omheen kunnen lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Davio schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 08:46:
[...]

Ik hoor nooit dat er in de Alpen een trein is vastgesneeuwd. Elk jaar hetzelfde gehannes met de NS. :)
Nee, want in de Alpen sneeuwt het zo vaak en zo veel dat een volledig sneeuwbestendige infrastructuur de investering waard is, los van het feit dat er in de Alpen drie treinen per dag anderhalve man en een paardekop vervoeren ipv enkele keren per uur honderden mensen.

In andere landen hoor je hetzelfde verhaal als hier: Duitsland, Denemarken, België, Verenigd Koninkrijk, enzovoort.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

kenneth schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:39:
[...]

Nee, want in de Alpen sneeuwt het zo vaak en zo veel dat een volledig sneeuwbestendige infrastructuur de investering waard is, los van het feit dat er in de Alpen drie treinen per dag anderhalve man en een paardekop vervoeren ipv enkele keren per uur honderden mensen.

In andere landen hoor je hetzelfde verhaal als hier: Duitsland, Denemarken, België, Verenigd Koninkrijk, enzovoort.
Plus dat ze er daar nog wat extra miljarden voor uittrekken.

Het kan wel in Nederland, maar die investering is zo groot dat het niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Een een kaartje voor de trein door de Alpen is ook wel even iets duurder daardoor dan een kaartje voor de NS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
kenneth schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:39:
Nee, want in de Alpen sneeuwt het zo vaak en zo veel dat een volledig sneeuwbestendige infrastructuur de investering waard is
Precies. Een vriend van me is manager bij prorail en hij gaat over die mensen die het onderhoud doen. Het is gewoon een keuze van de overheid om geen wintervaste wissels (zoals die in Zwitserland) te nemen simpelweg omdat deze dingen zowel in onderhoud als aanschaf duurder zijn. Het zou per jaar een miljard extra kosten. Dat al die treinen in Nederland met sneeuw vastlopen is gewoon een kosten/baten afweging. Het is het niet waard om voor die paar dagen een miljard per jaar extra kwijt te zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Hmmm, mijn tracker doet het niet meer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0wl
  • Laatst online: 06-01 17:22
Heb ik allemaal geen last van, van dat openbaar vervoer enzo :P Elke ochtend tien minuutjes fietsen en ik ben op m'n werk. Gezond en je bent meteen klaarwakker (zeker met die kou lately, brr) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Hydra schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:52:
[...]

Precies. Een vriend van me is manager bij prorail en hij gaat over die mensen die het onderhoud doen. Het is gewoon een keuze van de overheid om geen wintervaste wissels (zoals die in Zwitserland) te nemen simpelweg omdat deze dingen zowel in onderhoud als aanschaf duurder zijn. Het zou per jaar een miljard extra kosten. Dat al die treinen in Nederland met sneeuw vastlopen is gewoon een kosten/baten afweging. Het is het niet waard om voor die paar dagen een miljard per jaar extra kwijt te zijn.
Geen wintervaste wissels voor die paar weken per jaar kan ik best begrijpen. Maar zelfs zonder winterweer maakt de NS er werkelijk een zootje van. Ik heb bijna dagelijks(!) vertraging van rond de 10 minuten, met regelmatig uitschieters naar een half uur. En als je dan weer eens een half uur op het station vaststaat om dat er ' geen personeel voorhanden is om een invalide de trein in/uit te helpen' dan vraag je je echt af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik heb jaren gereisd in mijn studententijd en het aantal gevallen waar ik me echt op heb zitten vreten is echt op 1 hand te tellen. Het verschilt dus nogal.

Interessant dat mensen af en toe 10 minuten vertraging in de spits voor een trein onacceptabel vinden, maar niet klagen als ze elke fokking dag minstens een kwartier hutjemutje op de snelweg extra onderweg zijn ;)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Haan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

armageddon_2k1 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:57:
Ik heb jaren gereisd in mijn studententijd en het aantal gevallen waar ik me echt op heb zitten vreten is echt op 1 hand te tellen. Het verschilt dus nogal.

Interessant dat mensen af en toe 10 minuten vertraging in de spits voor een trein onacceptabel vinden, maar niet klagen als ze elke fokking dag minstens een kwartier hutjemutje op de snelweg extra onderweg zijn ;)
Ach, die tien minuten op zich vind ik ook niet zo erg, maar als het dagelijks gebeurd dan vind ik dat ik er wel over mag klagen :+

En gefeliciteerd Haan! TAART!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauwsa
Gefeliciteerd!

Ik was meestal juist blij met vertraging, ik haalde door vertraging de trein juist vaker wel dan niet. Komt misschien er door dat ik meestal op een vervelend tijdstip klaar was, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gefeliciteerd Haan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:31

alienfruit

the alien you never expected

Sjonguh gewoon vertraging hier in Zwitserland... :@ Eerst signaalstoring vervolgens vertraging voor de trein naar Frankrijk. Zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Oooooooooh, verbinding ergens in het datacenter foetsie. Dus ook de servers waar ik de websites maak is niet bereikbaar, dus kan ik niet verder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontwikkel je niet eerst lokaal dan? Ontwikkel jij direct op productie dan? Of versta ik dat nu zo verkeerd? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 14:52

Comgenie

Soms heb je dat

Afhankelijk van je baan is het flink zweten, of lekker luieren zodra de verbinding naar zulke servers uitvalt :P. Gelukkig mag ik meestal lekker luieren (De ontwikkel-database staat ook op colocatie dus meestal kan ik niks meer doen zodra die onbereikbaar is :P). Hier gebeurd het alleen wel vrij regelmatig, niet altijd handig als je deadlines hebt.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korben

Korben

() => {};

Comgenie schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:07:
Afhankelijk van je baan is het flink zweten, of lekker luieren zodra de verbinding naar zulke servers uitvalt :P. Gelukkig mag ik meestal lekker luieren (De ontwikkel-database staat ook op colocatie dus meestal kan ik niks meer doen zodra die onbereikbaar is :P). Hier gebeurd het alleen wel vrij regelmatig, niet altijd handig als je deadlines hebt.
Tja, voordeel van in-house ontwikkelservers hebben. Enige nadeel is dat die bij lange na niet zo snel zijn als de productie-machines, dus het reproduceren van sommige bugs kan letterlijk uren duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:04:
Ontwikkel je niet eerst lokaal dan? Ontwikkel jij direct op productie dan? Of versta ik dat nu zo verkeerd? :p
Nou, ik ontwikkel gewoon op een server zodat de ontwerper er ook bij kan. Als ik lokaal de websites in elkaar zet, dan kan ik geen directe feedback krijgen van de ontwerper. De website staat niet onder de echte domeinnaam, maar gewoon op http://xxx.xxx.xxx.xxx/alias.
Comgenie schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:07:
Echt zweten is het niet, want het is een netwerk probleempje, deze zijn vaak snel opgelost. Handig is het niet, ik zit met deadlines en een paar van onze eigen websites die ook down zijn.

Datacenter gebeld en hij gaat kijken waarom de verbinding niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:04:
De ontwikkel-servers kunnen ook wel op colocatie staan hoor?
Ik heb geen zin om voor elk platform dat ik draai zelf alles te configureren (en daarnaast, ik werk op een Mac, en de ontwikkel-server is een Windows). Mijn ontwikkel-server is eigenlijk een exacte kopie van de productie behalve dat op 'mijn' server een hogere versie van de software draait.

Morgen weer updaten op de productieserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Taart!
Afbeeldingslocatie: http://www.pinaldave.com/bimg/cake/cake6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:44
EddoH schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:44:
[...]

Geen wintervaste wissels voor die paar weken per jaar kan ik best begrijpen. Maar zelfs zonder winterweer maakt de NS er werkelijk een zootje van. Ik heb bijna dagelijks(!) vertraging van rond de 10 minuten, met regelmatig uitschieters naar een half uur. En als je dan weer eens een half uur op het station vaststaat om dat er ' geen personeel voorhanden is om een invalide de trein in/uit te helpen' dan vraag je je echt af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.
Ben ik blij dat ik maar 3 minuutjes hoef te rijden naar m'n werk. Met m'n firmawagenfoto van gisterenochtend ;)

Ik zou eens wat meer met de fiets moeten gaan, met de fiets is het iets van een 7 minuutjes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 03:16

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Chocolade sla ik over :(

Wel gefeliciteerd! *O*

[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 11-12-2012 14:16 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:45
Gefeliciteerd!
* Manuel neemt een stuk taart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:16:
[...]

Chocolade sla ik over :(

Wel gefeliciteerd! *O*
Dan neem ik wel een stuk extra :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Oh dear, what happened?

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
M'n auto had een one night stand met een vangrail. Of zoiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 23-09 18:19
Hartelijk bedankt voor het stuk! Is echt lekker :)

Gefeliciflapsteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunirus schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:24:
[...]

M'n auto had een one night stand met een vangrail. Of zoiets :)
Glatte wegen?
Met het weer van de afgelopen week zou ik toch eerder mijn fiets pakken dan de auto. Zeker als je maar op 7 minuten fietsen van het werk woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:35:
[...]

Glatte wegen?
Met het weer van de afgelopen week zou ik toch eerder mijn fiets pakken dan de auto. Zeker als je maar op 7 minuten fietsen van het werk woont.
Nee, geen gladde weg :) Uitwijkmanoeuvre met foute afloop :) Ik werd plots bijna geramd door de wagen naast me, en week uit :) Naar de betonnen middenberm beginnen slippen, die nog kunnen ontwijken maar dan wel aan de andere kant de vangrail ingegaan. Snelheid bij het begin was iets van een 120 en ik heb toch een 270° rondgedraaid :+ Unieke ervaring, maar je verliest er zoveel tijd mee, ik moest werken 7 uur later en wou nog wat slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:35:
[...]

Glatte wegen?
Ik neem aan dat hij een auto van de zaak heeft omdat hij regelmatig ergens naar toe moet. Dan is de fiets niet echt een optie. Maar ik zou voor zulke afstanden zou ik inderdaad de fiets pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
O NOOOEEESS
Stack Overflow is currently offline for maintenance

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Werkt hier gewoon

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Yup hier ook weer, was gelukkig maar even offline, had net via google een post gevonden die ik echt even moest lezen :P

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarilo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 16:54
Woy schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:55:
Yup hier ook weer, was gelukkig maar even offline, had net via google een post gevonden die ik echt even moest lezen :P
Nu zijn wij ook nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Laatst online: 16:19
We hebben hier op kantoor nu een oog meet apparaat staan. Het hele kantoor is nu langs geweest om zijn/haar ogen te meten. Ik ben er achter gekomen dat ik toch maar eens langs een opticien moet aangezien ik een afwijking schijn te hebben (hoewel ik nergens last van heb).

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Tarilo schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:56:
[...]

Nu zijn wij ook nieuwsgierig...
Ik ben met Winforms en een BindingSource aan het kloten, en ik wil eigenlijk de mogelijkheid om met een Confirm box nog te kunnen voorkomen dat het current item gewisseld word ( Om te voorkomen dat iemand per ongeluk dat discard )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
Evilbee schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:58:
We hebben hier op kantoor nu een oog meet apparaat staan. Het hele kantoor is nu langs geweest om zijn/haar ogen te meten. Ik ben er achter gekomen dat ik toch maar eens langs een opticien moet aangezien ik een afwijking schijn te hebben (hoewel ik nergens last van heb).
Wat voor afwijking heb je precies? Je kan zoveel hebben... het kan bijvoorbeeld zijn dat je ogen wat gedraait zijn doordat je een klap hebt gehad of bijvoorbeeld bent gevallen, maar het kan ook zijn dat je verkeerd op je voeten staat.

Of is het echt optisch: lens niet goed, oog to groot/kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Langs de opticien kan natuurlijk sowieso geen kwaad, volgens mij kan je altijd wel een gratis oogmeting laten doen. Volgens mij hebben de meeste mensen wel een kleine "afwijking" die met een bril of lenzen "gefixed" kan worden, maar zo lang je er geen last van hebt, waarom zou je? Tijdens zo'n test bij de opticien kan je vaak wel inschatten hoeveel effect een bril/lenzen heeft en of het de moeite (het geld meer) waard is. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
OkkE schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:03:
[...]

Langs de opticien kan natuurlijk sowieso geen kwaad, volgens mij kan je altijd wel een gratis oogmeting laten doen. Volgens mij hebben de meeste mensen wel een kleine "afwijking" die met een bril of lenzen "gefixed" kan worden, maar zo lang je er geen last van hebt, waarom zou je? Tijdens zo'n test bij de opticien kan je vaak wel inschatten hoeveel effect een bril/lenzen heeft en of het de moeite (het geld meer) waard is. :)
Inderdaad, het is ook maar de vraag of we wel goed meten, want er is geen opticien bij :)

Collega is bezig om via een seriele poort de gegevens van dat meet apparaat uit te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Laat het gewoon door een opticien doen. Is gratis en dan weet je zeker dat het goed gebeurd. Een beetje aanhobbyen is niet zo'n goed plan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
armageddon_2k1 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:09:
Laat het gewoon door een opticien doen. Is gratis en dan weet je zeker dat het goed gebeurd. Een beetje aanhobbyen is niet zo'n goed plan ;)
Maar wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Dat is waar. Hier op mijn werk laat ik mij ook in allemaal plakjes snijden in een MRI, maar die beelden ga ik geen waarde aan hechten. Laat ze wel doorsturen naar mijn huisarts indien de specialisten wat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Vaak denk je dat je nergens last van hebt omdat je simpelweg niet weet dat je scherper kunt zien. Als je dan een bril opzet is het alsof opeens de hele wereld in HD is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:05

StM

Of je weet het maar het boeit je niet zo. Ik kan gewoon niet werken achter de computer met bril of lenzen. Alleen als ik echt weg ga doe ik lenzen en gewoon in de auto of bij de tv (als ik al kijk) gewoon even een bril op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Jegorex schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:20:
[...]

Vaak denk je dat je nergens last van hebt omdat je simpelweg niet weet dat je scherper kunt zien. Als je dan een bril opzet is het alsof opeens de hele wereld in HD is. :P
Pfff.. misschien wil ik de echte wereld wel niet eens zien. Stel je voor dat je er achter komt dat hij eigenlijk heel lelijk is. Meer detail is niet altijd beter. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GateKeaper schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:30:
[...]

Pfff.. misschien wil ik de echte wereld wel niet eens zien. Stel je voor dat je er achter komt dat hij eigenlijk heel lelijk is. Meer detail is niet altijd beter. O-)
Dat was in een van de redenen waarom de porno-industrie niet blij was met HDTV. Je zag te veel details. Bijvoorbeeld wanneer een actrice wat cellulitis had.
quote: DS
Pornoactrices zijn niet tevreden over de komst van high definition-television, oftewel HD-TV. Deze technologisch hoogwaardige tv-techniek laat alle lichamelijke details haarscherp zien en daar zitten ze niet op te wachten, meldden Amerikaanse media.
Volgens de actrices komt een klein beetje cellulitis op het bovenbeen met de nieuwe techniek zeer duidelijk in beeld. De camera's leggen ook oogrimpeltjes meedogenloos vast. Pornofilms hebben meer last van dit gegeven dan reguliere Hollywood-producties, omdat in het eerste genre juist veel wordt gewerkt met close-ups.

Op een pornobeurs in Las Vegas is over de kwestie gesproken. Producenten nemen stappen om het probleem te voorkomen, bijvoorbeeld door een scène anders uit te lichten. Ook worden sommige actrices niet langer vanuit een bepaalde nadelige hoek gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Jegorex schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:20:
[...]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aT7hcWFu7q4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
http://fxguide.com/featur...nd-or-beneath-the-action/

Over water in Assasin's Creed III. Om maar even aan te geven hoeveel detail er in een moderne AAA title zit ;)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Voor iOS gebruikers:
http://jsfiddle.net/EyQVX/6/embedded/result/

Code:
http://jsfiddle.net/EyQVX/6/

Leuk, die click events in iOS die niet helemaal lekker werken. Kost je weer een paar uurtjes.

[ Voor 13% gewijzigd door Gamebuster op 11-12-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:22

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Gamebuster schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:56:
Voor iOS gebruikers:

Code:

Leuk, die click events in iOS die niet helemaal lekker werken. Kost je weer een paar uurtjes.
Tip:
.live is volgens mij deprecated, of wordt dat zeer binnenkort. Ook .click, .hover gaan eruit in 2.0, enkel .on blijft over (oude .live, iets andere parameters)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Gamebuster schreef op dinsdag 11 december 15:56
Voor iOS gebruikers:

Code:

Waarom gebruik je nog de verouderde live-functie? Die is vervangen door on. Bijkomend voordeel is dat click-events het dan wel doen in iOS.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik ben bekend met de verouderde .live functie, maar hier op kantoor is besloten om met z'n allen zoveel mogelijk .live te gebruiken, omdat iedereen ermee bekend is en omdat-ie duidelijker schijnt te zijn dan .on en "beter" werkt dan .bind en .click e.d.

Live binds zijn wel "nodig", omdat sommige dingen dynamisch via Javascript opgehaald of gewijzigd worden en we niet voor ieder element dat erbij gekomen is, alle events opnieuw willen binden.

Overigens, het gebruik van .on maakt verder geen verschil: Het probleem blijft. Zie ook:
http://jsfiddle.net/EyQVX/7/ en http://jsfiddle.net/EyQVX/7/embedded/result/

[ Voor 55% gewijzigd door Gamebuster op 11-12-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Live is deprecated, dus dan zijn jullie daar zo allemaal aan gewend en dat wordt ie eruitgehaald :+

Anyway, lijkt me een event-bubbling issue? Kijk eens naar de event propagation mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ah, de eerste servers zijn al weer online, langzaam maar zeker doet alles het weer. Wat er zich in het datacenter heeft afgespeeld weet ik nog niet, maar dat was niet alleen even een verbinding kapoet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Bosmonster schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:31:
Live is deprecated, dus dan zijn jullie daar zo allemaal aan gewend en dat wordt ie eruitgehaald :+
Dat duurt gelukkig nog wel even :P
Bovendien ben je niet verplicht bij dag 1 te updaten naar jQuery 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

Gamebuster schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:56:
Voor iOS gebruikers:

Code:

Komt het niet gewoon doordat "this" een andere waarde krijgt? Doet deze het wel? /me Heeft geen iOS device

http://jsfiddle.net/EyQVX/8/

never mind... /me praat poep vandaag

Overigens, bedoel je niet: $(".click-me").trigger('click'); ? Anders begrijp ik je probleem niet. :X

[ Voor 14% gewijzigd door GateKeaper op 11-12-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
In iOS wordt de click handler, gebind via "live", niet uitgevoerd wanneer je op die DIV klikt. Pas wanneer je een onclick handler toevoegt op het element zelf of op een parent, werkt de live click ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wikipedia: Separation of concerns via partial classes in C#

Ik ben toch niet de enige die dit voorbeeld ranzig vind? :X Een class splitsen over meerdere bestanden maakt het nog geen SoC aangezien je nog steeds een class hebt die meerdere verantwoordelijkheden heeft.

Pagina: 1 ... 235 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.