De Devschuur Coffee Corner - Iteratie 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 267 Laatste
Acties:
  • 1.000.874 views

• ytterx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-05 16:57
En het is weer vrijdag..
Ik verbaasde me hoe langzaam m'n programma werkte.. Heb ik gebouwd in volledige Debug en Memory leak detection mode gevallus.. ARG! :(

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-10-2025
Sh4wn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:50:
[...]

Zo zijn er wel meer :+ Ik helaas ook niet, kans is natuurlijk ook niet bijzonder groot.
Hehe klopt. Ach ja, nog 1 kans op die televisie.

* D-Raven keeps fingers crossed

[ Voor 52% gewijzigd door D-Raven op 28-09-2012 11:51 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 01:45
Hard bezig met het documenteren van een nieuwe api die ik aan het ontwikkelen ben voor de Phone House.

Leuke tool: Swagger: A simple, open standard for describing REST APIs with JSON, maar die naam? 8)7

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

SoaDmaggot schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:59:
Hard bezig met het documenteren van een nieuwe api die ik aan het ontwikkelen ben voor de Phone House.

Leuke tool: Swagger: A simple, open standard for describing REST APIs with JSON, maar die naam? 8)7
Die tool ga ik wel onthouden, ziet er wel relaxt uit :)

• D-Raven
SoaDmaggot schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:59:

Hmm interesant. FubuMVC heeft ook een integratie ervoor beschikbaar.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 10:16
De term "swagger" is een stuk ouder dan het recente gezeur over "Swag" en "Yolo" enzo hoor.

https://niels.nu

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 01:45
Hydra schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:47:
[...]

De term "swagger" is een stuk ouder dan het recente gezeur over "Swag" en "Yolo" enzo hoor.
Het gezeur over "Swag" gaat in ieder geval al rond sinds 2005, waar de ontwikkeling van de Swagger tool begin 2010 is gestart.

Afgezien daarvan is het moeilijk niet de associatie te trekken bij gebruik van de tool 'hoor', het viel me gewoon op. :)

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 15:46
Jeuh, iOS6 biedt HTML5 ondersteuning voor het uploaden van foto's via een website :)

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 07:49

GateKeaper

#1 Procastinator

Jeeeej :D M'n SSD is bezorgd. Vanavond de hele bende reïnstallen en 't weekend heerlijk genieten van m'n nieuwe aanwinst.

Hebben jullie dingen zoals tijdelijke internet bestanden nu juist wel of juist niet op de SSD draaien? Ik smijt m'n dvd-drive uit de laptop, dus kan mooi genieten van de snelheid van de SSD icm de opslag van de traditionele schijf.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Ik heb alles er op draaien. Ik sla er alleen geen muziek, foto's, films, etc. op. Die gaan allemaal op een normale HDD.

Heb overigens een 120GB SSD in deze PC zitten. Echt ruimschoots voldoende voor alle tools die ik mogelijk kan gebruiken (en dan passen er nog wat games op ook).

[ Voor 40% gewijzigd door Avalaxy op 28-09-2012 13:37 ]

• Sardaukar
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-05 09:01
Avalaxy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:36:
Ik heb alles er op draaien. Ik sla er alleen geen muziek, foto's, films, etc. op. Die gaan allemaal op een normale HDD.

Heb overigens een 120GB SSD in deze PC zitten. Echt ruimschoots voldoende voor alle tools die ik mogelijk kan gebruiken (en dan passen er nog wat games op ook).
Hier hetzelfde. Ik heb een 240 GB SSD, daar heb ik alles opstaan. Daarnaast een harddisk voor de opslag van foto's en muziek, meer niet.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 12:37

TheNephilim

Wtfuzzle

GateKeaper schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:28:
Jeeeej :D M'n SSD is bezorgd. Vanavond de hele bende reïnstallen en 't weekend heerlijk genieten van m'n nieuwe aanwinst.

Hebben jullie dingen zoals tijdelijke internet bestanden nu juist wel of juist niet op de SSD draaien? Ik smijt m'n dvd-drive uit de laptop, dus kan mooi genieten van de snelheid van de SSD icm de opslag van de traditionele schijf.
Page file staat hier uit (toch 8GB intern geheugen), muziek, films etc staan allemaal op normale hardeschijven. Alle programma's en dergelijke gewoon op de SSD.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 19:54

Bosmonster

*zucht*

Ik draai alles op mn SSD's, zowel desktop als laptop. De films gaan naar een NAS.

SSD's zijn nu zo goedkoop dat al dat moeilijke gedoe niet echt meer nodig is me dunkt.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-05 23:44

alienfruit

the alien you never expected

Bah, ik dus helemaal na de lokale elektronicawinkel gefietst. Verkopen ze de iPhone 5 dus alleen met abonnement de komende tijd. En ze willen nog steeds 1euro hebben zelfs bij een abo van 150+ euro.maand. Stelletje idioten.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb m'n users en programdata folder op een 256GB RAID 1 partitie staan, de rest op een SSD. En daarnaast nog 2x 1TB schijven in RAID 0 voor de bulk van m'n data (films enzo) :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

.oisyn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:12:
Ik heb m'n users en programdata folder op een 256MB RAID 1 partitie staan, de rest op een SSD. En daarnaast nog 2x 1TB schijven in RAID 0 voor de bulk van m'n data (films enzo) :)
256MB of 256GB, op een HDD of SSD? XD RAID 1 SSD lijkt me trouwens vreselijk snel, wat lezen betreft dan :o

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Al je vragen zijn gewoon te beantwoorden met een beetje logisch nadenken :). Die RAID1 is dus een HDD. En de 256 moet uiteraard GB zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 28-09-2012 14:33 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik doe echt m'n best :+
Ik heb m'n users en programdata folder op een 256MB RAID 1 partitie staan
Oké dus een 256MB RAID 1 partitie. Kun je meerdere partities in RAID 1 zetten?
de rest op een SSD.
Windows op de SSD, naast Gebruikers en Program Files en Program Files (x86) blijft er niet veel over.
En daarnaast nog 2x 1TB schijven in RAID 0 voor de bulk van m'n data (films enzo)
Duidelijk

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

TheNephilim schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:35:
Windows op de SSD, naast Gebruikers en Program Files en Program Files (x86) blijft er niet veel over.
Volgens mij bedoelt hij alleen %appdata% (settings/configs) en niet ProgramFiles... :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Inderdaad. Oftewel de default C:\ProgramData :). En niet C:\Program Files
GB dus he ;)
Kun je meerdere partities in RAID 1 zetten?
Technisch zou dat best kunnen, heel veel nut heeft het natuurlijk niet (en performance zal belabberd worden). Maar waarom is dat relevant?

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 28-09-2012 14:47 ]

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

.oisyn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:47:
Inderdaad. Oftewel de default C:\ProgramData :). En niet C:\Program Files

[...]

GB dus he ;)

[...]

Technisch zou dat best kunnen, heel veel nut heeft het natuurlijk niet (en performance zal belabberd worden). Maar waarom is dat relevant?
Helder, aan programdata had ik niet gedacht. Twee partities in RAID 1 is niet echt relevant, maar misschien had je er een reden voor. Ik kon er zo even niks van maken :)

Vanavond naar de bioscoop, Ted kijken! Ben benieuwd, iemand hier al Ted gezien?

• kryptonite88
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2021
TheNephilim schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:51:
[...]

Vanavond naar de bioscoop, Ted kijken! Ben benieuwd, iemand hier al Ted gezien?
jep, hij is leuk. Het is gewoon een soort van family guy.

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-04 15:42
Weekenddddddddd

Eury#2434

• OkkE

OkkE

kryptonite88 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:55:
[...]

jep, hij is leuk. Het is gewoon een soort van family guy.
Peter Griffin == Ted. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
TheNameless schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:48:
[...]
Ik ga verder met de WCF certificering, maar volgens mij zijn daar geen officiele boeken voor? Iemand aanbevelingen?
Je kunt gewoon het 3.5 boek pakken ( 70-503 ). Volgens mij is Service Discovery & Routing zo'n beetje het enige wat er in 4.0 bij is gekomen, maar dat kun je gewoon los even meepakken. ( MSDN: A Developer's Introduction to Windows Communication Foundation 4 )

[ Voor 17% gewijzigd door Woy op 28-09-2012 15:31 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
TheNephilim schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:51:
[...]
Helder, aan programdata had ik niet gedacht. Twee partities in RAID 1 is niet echt relevant, maar misschien had je er een reden voor. Ik kon er zo even niks van maken :)
Ja dan ben je bij een crash van één van die schijven niet meteen je data kwijt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01-2025
Woy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:29:
[...]

Je kunt gewoon het 3.5 boek pakken ( 70-503 ). Volgens mij is Service Discovery zo'n beetje het enige wat er in 4.0 bij is gekomen, maar dat kun je gewoon los even meepakken.
Toevallig ben ik op dit moment na het behalen van 70-511 zelf ook bezig met 70-513 en hiervoor gebruik ik het boek van 70-503.

Het loont sowieso wel om examenvragen te oefenen en eventueel te kopen, dat heb ik bij 70-511 ook gedaan. Op die manier kom je erachter dat sommige materie gewoon echt niet in het boek staat, ook al verwijzen ze ernaar. Je krijgt dan een idee wat de gangbare materie is en zelf hier nog het één en ander over lezen.

Na 70-513 wil ik verder om de gehele MCPD te halen.

Uiteraard stellen deze certificaten met betrekking tot praktijkervaring niet veel voor, maar mijn werkgever sponsort ze via tijd voor tijd. Als ik op zondag dus 4 uur leer, kan ik daar later 4 uur vrij voor nemen. Toch staan de certificaatjes mooi op je CV.

Misschien niet zozeer als je gaat solliciteren bij een zichzelf respecterend ICT-bedrijf waar ze je niet zomaar op je blauwe ogen en een certificaatje aan zullen nemen, maar bijvoorbeeld wel als een ander bedrijf overweegt jou via je huidige werkgever in te huren voor een project. Als je dan een beetje op kunt vallen met een certificaat, is dat mooi meegenomen.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Woy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:34:
[...]

Ja dan ben je bij een crash van één van die schijven niet meteen je data kwijt.
Nou we hebben het hier over partities, dus dan zou je bij het crashen van de schijf wel alle data kwijt zijn. Tenzij je een partie op de schijf A én een partitie op schijf B, gecombineerd tot RAID 1 hebt :+

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:23
net druk in JSFiddle bezig (1e versie, nog geen save). Klik ik per ongeluk op venster sluiten in plaats van maximaliseren. ARGH!!!! |:( |:(

zucht, opnieuw dan maar....... echt een vrijdag middag actie dit.

[ Voor 19% gewijzigd door PdeBie op 28-09-2012 16:10 ]

• OkkE

OkkE

Als ik in Chrome mijn jsFiddle tab sluit en daarna "Reopen Closed Tab" doe, opent netjes de tab weer met de inhoud die ik had voor het sluiten; zonder dat ik het gesaved had (wel paar keer Run gedaan).

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 28-09-2012 16:26 ]

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat word geen latertje vandaag... een aantal grote stappen gezet met een project. Dan is het niet zo motiverend meer om vlak voor het weekend nog even ergens aan te beginnen XD

• D-Raven
ACDC - Thunderstruck op de radio. Hele afdeling zit de headbobben :+

• jaspergeerts
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 21:33
D-Raven schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:45:
ACDC - Thunderstruck op de radio. Hele afdeling zit de headbobben :+
Hier ook! >:)

• D-Raven
Ze zouden eigenlijk altijd jaren 90 top 100 moeten laten horen. Komt er tenminste nog goede muziek op de radio.

* D-Raven luistert eigenlijk steeds minder radio om de muziek

Zoveel slap gelul ertussendoor. Hou gewoon je bek en speel muziek. Als ik naar interesant gelul wil luisteren zet ik wel BNR aan oid.

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat een kutnummer. Maar ja, 't is dan ook AC/DC. Alleen dat continuë gitaarriedeltje is wel leuk.

[ Voor 75% gewijzigd door .oisyn op 28-09-2012 16:54 ]

• D-Raven
.oisyn schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:54:
Wat een kutnummer. Maar ja, 't is dan ook AC/DC. Alleen dat continuë gitaarriedeltje is wel leuk.
Wat luister jij dan? Adele zeker? :D >:)

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 10:25
Jonguh hardcore 4 life jwzzzz.

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

Yes, 5 uur, en ik ben precies klaar met een deel van mijn opdracht. Hop naar huis!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

D-Raven schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:57:
[...]
Ik luister vaak de soundtrack van Skyrim. Geeft me het gevoel dat ik met iets episch bezig ben. :P

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-05 21:57

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik snap ook nog steeds niet dat mensen het stemgeluid van Brian Johnson kunnen waarderen. Nummers als Highway to Hell en Thunderstruck vind ik best leuk, maar het origineel klinkt gewoon niet omdat die gast zo vreselijk loopt te kwelen (covers van mensen die hem niet keihard proberen te imiteren vind ik vaak gewoon heel goed).

• Avalaxy
Korben schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:04:
[...]

Ik luister vaak de soundtrack van Skyrim. Geeft me het gevoel dat ik met iets episch bezig ben. :P
Haha, daarvoor heb ik de OST's van TRON legacy, Batman The Dark Knight en Inception :P

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:05
Ik draai wel eens muziek van Two Steps from Hell, werkt beter dan koffie >:)

• Avalaxy
Hmm, even de source van de Google Data API voor .NET aan het clonen via Git. De kompjoeter is al bijna een half uur bezig :/

Volgens mij zit ik best wel heel erg veel bestanden onnodig te clonen.

Na een uur was hij klaar :X Nu eens zien hoe ik de core dusdanig kan herschrijven zodat hij geen gebruik meer maakt van System.ComponentModel.ExpandableObjectConverter (die is namelijk niet beschikbaar voor WinRT, en ik wil de API WinRT-compatible maken).

[ Voor 32% gewijzigd door Avalaxy op 28-09-2012 20:13 ]

• PrisonerOfPain
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-04 13:41
Laat wouter het maar niet horen :P

• YopY
  • Laatst online: 01-05 10:25
alwinuzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:02:
Kopje death metal on steroids met ADHD werkt ook wel :+. Episch op een ietwat andere manier.

• PdeBie
  • Laatst online: 11:23
Fresh FM 90's hits doet het altijd goed bij ons op de afdeling 8)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 18:37
Cloud schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:03:
Komt me enigszins bekend voor. Hier is het vaak:

* Cloud krijgt mail
* Cloud wordt luttele seconden later gebeld door afzender van mail: "Ja ik heb je net een mailtje gestuurd"

8)7
Wij hebben er hier ooj zo een, die rent naar je toe als ie je een mail gestuurd heeft: "I sended you an email!'.
*Kijkt met een schuin oog naar outlook*: nope, nothing yet!
"Ok I come check later ok!" en loopt weg.
Ploep! Nieuwe email! En wat staat er dan in: "Can you test bla bla X again?"

En die vent zit 5 meter verderop..

Roomba E5 te koop

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kolere... IlseIII heeft wat LED-lampen opgehangen hier in m'n computerhokje...
Afbeeldingslocatie: http://www.organicsoul.com/wp-content/uploads/2011/05/Sunlight.jpg

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Een stille hint dat je wat meer buitenlicht moet gaan zien?

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kLO1djacsfg]
Blijft toch een geniaal filmpje

• Avalaxy
HuHu schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 22:12:
Een stille hint dat je wat meer buitenlicht moet gaan zien?
Buiten hangen helemaal geen LED lampen :?

• Alex)
  • Laatst online: 12-12-2025
Jan_V schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:03:
[...]

Dit specifieke voorbeeld vind ik juist wel een goede vraag. Je hebt immers kennis nodig van wat de verschillende opties doen (of in ieder geval wat de juiste doet), dus moet je wel iets weten van de materie. Wanneer je nog nooit van hashen danwel encryptie hebt gehoord zal dit niet goed zijn te beantwoorden.
Daar heb je wel een beetje gelijk in: als je niet weet wat het verschil is tussen encryptie of hashing zul je deze vraag waarschijnlijk niet correct beantwoorden. Maar als je ook maar iets weet van hashing weet je meteen het goede antwoord. De meeste vragen zijn geen moeilijke doordenkertjes, maar voornamelijk open deuren.

We are shaping the future

• Damic
  • Laatst online: 12:37

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

alwinuzz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:02:
DAMN dat is goed :o al eens Gregorian masters of chant geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door Damic op 28-09-2012 23:13 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

D-Raven schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:53:
Ze zouden eigenlijk altijd jaren 90 top 100 moeten laten horen. Komt er tenminste nog goede muziek op de radio.
Een geval van Music Time-Warp Syndrome?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Patriot schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:06:
Ik snap ook nog steeds niet dat mensen het stemgeluid van Brian Johnson kunnen waarderen. Nummers als Highway to Hell en Thunderstruck vind ik best leuk, maar het origineel klinkt gewoon niet omdat die gast zo vreselijk loopt te kwelen.
:N
Highway to Hell stamt uit 1979, toen was Bon Scott nog bezig zelfmoord te plegen bij AC/DC.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Woy schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 15:29:
[...]

Je kunt gewoon het 3.5 boek pakken ( 70-503 ). Volgens mij is Service Discovery & Routing zo'n beetje het enige wat er in 4.0 bij is gekomen, maar dat kun je gewoon los even meepakken. ( MSDN: A Developer's Introduction to Windows Communication Foundation 4 )
Ja dat is inderdaad wel een goede tip! Vind vooral de oefen vragen over het algemeen goed aansluiten op het examen.
Heb voor de rest wel een ideetje voor een projectje met WCF, ook wel handig om wat meer ervaring op te doen met het framework. Heb wel al wat gedaan maar niet genoeg en ik zie WCF echt wel iets zijn dat niet zomaar door MS aan de kant geschoven gaat worden.
Zeker nu ze ook in 4.5 websocket bindings ondersteunen.

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

D-Raven schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:57:
[...]

Mijn smaak ligt voornamelijk aan de electronische kant van de muziek, maar ik kan "gitaarmuziek" wel waarderen hoor (zeker als je die twee combineert, Sonic Mayhem maakt bijv. echt fantastische shit (vooral zijn werk voor Quake 2 en 3). Maar die stem, kom op zeg. :)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 29-09-2012 00:13 ]

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-04 11:06
Korben schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:04:
[...]

Doe ik ook :D. Ik draai ook vaak soundtracks van games/films die gewoon episch klinken.

Nothing to see here!

• D-Raven
.oisyn schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:08:
[...]

Mijn smaak ligt voornamelijk aan de electronische kant van de muziek, maar ik kan "gitaarmuziek" wel waarderen hoor (zeker als je die twee combineert, Sonic Mayhem maakt bijv. echt fantastische shit (vooral zijn werk voor Quake 2 en 3). Maar die stem, kom op zeg. :)
:) Klopt ook wel, het gaat voornamelijk om het deuntje inderdaad. Kan zelf trance ook goed waarderen. Ben alleen meer van het..zweverige(?) type. De adaptatie van klassieke nummers door Tiesto vind ik erg mooi.
Verder gitaarmuziek en rock.

Vind overigens dat de laatste tijd maar weinig "leuke" muziek op de radio is. *klikt op sonic mahem*

• Hydra
  • Laatst online: 26-04 10:16
[...]

Weer wat geleerd. En maar afvragen waarom de muziek in Tron me zo bekend voorkwam :)

https://niels.nu

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Mijn smaak ligt voornamelijk aan de electronische kant van de muziek, maar ik kan "gitaarmuziek" wel waarderen hoor (zeker als je die twee combineert.)
Crossbreed iets voor jou? :P

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:09

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Had ik al gezegd dat een nieuw design ontwikkelen leuk is, totdat je met IE8 gaat testen?
Bij dezen. Wat een vreselijk gedoe

2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Creepy
  • Laatst online: 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Mocht je wat posts kwijt zijn, ze staan hier: [ALG] Kennis op peil houden ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-05 13:52
F.West98 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 20:25:
Had ik al gezegd dat een nieuw design ontwikkelen leuk is, totdat je met IE8 gaat testen?
Bij dezen. Wat een vreselijk gedoe
Als je het goed doet heb je daar toch geen last van? Als je nou IE6 zei wou ik mij stil houden. :+

• Alex)
IE 8 valt nog wel mee. IE 6 en IE 7 zijn erger.

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Ik gebruik rgba, css3 transition&transform, border-radius en dan open je IE8. Alles wit & zwart waar het half-wit en half-zwart moest zijn. En dan moet je aan de slag met filter en argb hex waardes enzo. De naam is toepasselijk. ARGb

IE6&7 komen er bij mij al niet meer in. De meest basale dingen zijn daar onmogelijk in.

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
The streaming is toch wel beter :+

Tijdmachine | Nieuws trends

• Manuel
F.West98 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:29:
Ik gebruik rgba, css3 transition&transform, border-radius en dan open je IE8. Alles wit & zwart waar het half-wit en half-zwart moest zijn. En dan moet je aan de slag met filter en argb hex waardes enzo. De naam is toepasselijk. ARGb

IE6&7 komen er bij mij al niet meer in. De meest basale dingen zijn daar onmogelijk in.
In andere woorden gebruik je alleen CSS3 features, dan vraag je er eerlijk gezegd ook om. Als snelheid geen drol uitmaakt kies ik voor de makkelijkste weg: http://css3pie.com/ of een equivalent daarvan.

Aan de ZZP-ers onder ons. Hebben jullie al voorbereidingen getroffen / wijzigingen gemaakt voor de BTW wijziging op 1 oktober?
Morgen moet ik weer beginnen aan een website uit 2007 waar het BTW-percentage overal hardcoded is. Soms is het 1.19, daarna / 119 etc. Word er moe van. :Z

• Damic
  • Laatst online: 12:37

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-04 15:06

.Gertjan.

Owl!

Manuel schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:05:
[...]

In andere woorden gebruik je alleen CSS3 features, dan vraag je er eerlijk gezegd ook om. Als snelheid geen drol uitmaakt kies ik voor de makkelijkste weg: http://css3pie.com/ of een equivalent daarvan.

Aan de ZZP-ers onder ons. Hebben jullie al voorbereidingen getroffen / wijzigingen gemaakt voor de BTW wijziging op 1 oktober?
Morgen moet ik weer beginnen aan een website uit 2007 waar het BTW-percentage overal hardcoded is. Soms is het 1.19, daarna / 119 etc. Word er moe van. :Z
Gelukkig geen apps die gebruik maken van btw tarieven. Het enige moment dat ik de tarieven zie is als ik er weer een rits facturen uitwerp richting klanten. Afgelopen vrijdag de facturen van september netjes verstuurd zodat alles met 19% nog in q3 valt. (dingen die geleverd worden in september zouden in oktober alsnog tegen 19% mogen worden verrekend, maar dat lijkt me administratief niet handig).

Verder zoekt mijn accountant/financiele man het maar uit :p dit kwartaal mag hij bewijzen dat het een goede keus is om hem de administratie te laten doen :+

Overigens zullen ook niet zzp-er tools onderhouden met hardcoded tarieven.
Gewoon een goede fin dand replace ;)

@ie discussie, border radius is inderdaad een gemis in ie8. Vandaag ook mijn site van een update voorzien en meteen weer teleurgesteld door ie. Libraries als pie lossen het gedeeltelijk op, de lijkt niet altijd goed om te gaan met radius voor slecht 1 hoekje. Mja, dan maar geen radius voor ie :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Pffff, dacht vandaag even op zoek te gaan naar een goed charting component. In het verleden ook al meerdere pogingen gedaan, maar meestal liep ik vast op beperkingen van de library. Verse zondag, dus verse moed dacht ik... Nou dat valt tegen :'(

Eventjes naar Flot gekeken, deze leek me wel een redelijk component, maar die ondersteund schijnbaar geen multi-bar (dus meerdere balkjes naast elkaar) en zelfs een x-as met een tekstuele beschrijving gaat niet out-of-the-box. :'( Ook radar/web charts moeten via een plugin, maar die werken weer alleen op gepatchte flot versies (en patches zitten elkaar soms dwars).

Google charting lijkt redelijk te werken, maar je bent afhankelijk van google (je mag de sources niet zelf hosten), dat is weer een probleem bij sommige klanten. Daarnaast is de radarchart oerlelijk en schaalt voor geen meter.

Betaalde componenten zijn er genoeg, maar die zijn eigenlijk wel erg duur. Probleem is dat ik naast een web-interface ook nog een WPF interface heb. Liefste zou ik het component op beide willen gebruiken, maar dat wordt helemaal lastig. Nadeel van betaalde componenten is dat je ze niet altijd even lekker kunt uitproberen.

Beetje jammer als je een hele ochtend aan het zoeken bent zonder echt iets van resultaat te boeken :-(

Nou ja, koffie dan maar :9

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Alex)
Heb je de ASP.NET Chart Control al bekeken? Wellicht kun je die hergebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Alex) op 30-09-2012 16:08 ]

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-05 12:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan. schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:47:
Google charting lijkt redelijk te werken, maar je bent afhankelijk van google (je mag de sources niet zelf hosten), dat is weer een probleem bij sommige klanten. Daarnaast is de radarchart oerlelijk en schaalt voor geen meter.
Welke klant van jou verbied google??? 8)7

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Gelukkig doe ik veel in de Metro-style nu waardoor border-radius niet meer nodig is, maar aan de andere kant meer problemen. De transitions bijv (niet heel veel) en vooral speciale positionering. Veel breedte in procenten enzo. (en rgba, de tekst moet niet transparant)
Nu zit ik met iets dat een border van een :after 50% breedte moet hebben van de breedte van het normale element, die gemaakt wordt via display: table.
Dus vaak val ik maar terug op jQuery en pass ik breedtes door via data-attributen

[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 30-09-2012 16:15 ]

• Barryvdh
  • Laatst online: 09-05 15:46

Als je LESS (of SASS) gebruikt, kan je makkelijk gewoon direct de waarde laten omrekenen naar een ms-filter. Dan heb je maar 1 regel nodig steeds, en werkt het wel gewoon in IE7..

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

Firesphere schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:10:
[...]

Denk niet zozeer 'verbieden' als wel 'onpraktisch'.

Concreet voorbeeld:
Bij ons is google uiteraard niet verboden, maar alle internetverkeer loopt verplicht langs een vreselijk brakke proxy, wat er in de praktijk voor zorgt dat je 20% van de tijd je gewoon zit dood te ergeren op 'your request is being processed by the proxy'-schermen.
Als je dan je code wel intern mag hosten (en dus niet langs de proxy moet) is dat toch wel een groot verschil...

De makkelijkste manier om hyprocrieten boos te krijgen? Confronteer ze met hun eigen uitspraken...

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-05 12:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ah, dat klinkt al wat logischer. Op zich niets mis met google gebruiken daarvoor, maar als je zo'n fijne proxy hebt is't niet te doen inderdaad.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Verwijderd

.Gertjan. schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:47:
Pffff, dacht vandaag even op zoek te gaan naar een goed charting component. In het verleden ook al meerdere pogingen gedaan, maar meestal liep ik vast op beperkingen van de library. Verse zondag, dus verse moed dacht ik... Nou dat valt tegen :'(

Eventjes naar Flot gekeken, deze leek me wel een redelijk component, maar die ondersteund schijnbaar geen multi-bar (dus meerdere balkjes naast elkaar) en zelfs een x-as met een tekstuele beschrijving gaat niet out-of-the-box. :'( Ook radar/web charts moeten via een plugin, maar die werken weer alleen op gepatchte flot versies (en patches zitten elkaar soms dwars).

Betaalde componenten zijn er genoeg, maar die zijn eigenlijk wel erg duur. Probleem is dat ik naast een web-interface ook nog een WPF interface heb. Liefste zou ik het component op beide willen gebruiken, maar dat wordt helemaal lastig. Nadeel van betaalde componenten is dat je ze niet altijd even lekker kunt uitproberen.

Beetje jammer als je een hele ochtend aan het zoeken bent zonder echt iets van resultaat te boeken :-(

Nou ja, koffie dan maar :9
jqPlot misschien een optie? Deze heb ik verkozen boven Flot vanwege o.a. de nadelen de je noemt.

• Leftblank
  • Laatst online: 12:06
Of HighCharts als je wel een (goedkope) commerciele optie overweegt.

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Ik heb net ontdekt dat een li met display: table-cell alle overflow van een :after element altijd hide als er een transform is geset, ook als overflow: visible is. Daar heb ik 3 uur over gedaan. (eerst had ik de translate op 0 gezet door translateX(0px), maar moest none zijn...)

• Bosmonster
  • Laatst online: 01-05 19:54

Bosmonster

*zucht*

En daarom zeg ik hier altijd maar: Test nooit achteraf, maar test continu in de browsers die je wilt ondersteunen (dus na elk onderdeel dat je ontwikkelt).

Alleen achteraf testen is vragen om problemen. Plus je leert er niks van.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 30-09-2012 17:45 ]

• Manuel
.Gertjan. schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:30:
[...]

Verder zoekt mijn accountant/financiele man het maar uit :p dit kwartaal mag hij bewijzen dat het een goede keus is om hem de administratie te laten doen :+
Ik moet ook maar eens op zoek gaan naar een financieel mannetje die mijn jaaropgave mag doen. Er zijn zoveel regeltjes waar je rekening mee moet houden omdat je anders teveel / te weinig betaald.
.Gertjan. schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:30:
Overigens zullen ook niet zzp-er tools onderhouden met hardcoded tarieven.
Gewoon een goede fin dand replace ;)
Zolang de tools consistent zijn met de berekeningen die ze doen is het prima te doen, wijken ze achter is dan wordt het een pain-in-the-ass. ;(

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Firesphere schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:10:
[...]

De componenten van Google ansich zijn niet verboden (net als google zelf), maar het feit dat de scripts bij google hosted staan zorgt er voor dat de computers van de gebruikers een verbinding moeten kunnen leggen met google. Daarnaast worden een aantal van de google charts op de google servers gegenereerd (sowieso de oude versie van charting). Dit is ongewenst bij bedrijven die werken met gevoelige data zoals financiële gegevens. Dat is tevens de reden dat ze eigenlijk de machines die de apps benaderen willen afschermen zodat er geen data naar buiten kan.
Niet alle software die ik schrijf is voor de lokale bakker ;) De verkoopcijfers van croisantjes zijn niet boeiend, maar ik heb ook producten waar iets gevoeligere info in kan zitten :) Deze klanten zullen dergelijke info ook niet in google-docs mikken ;)
Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:59:
[...]
jqPlot misschien een optie? Deze heb ik verkozen boven Flot vanwege o.a. de nadelen de je noemt.
Die klinkt me bekend, maar die is ook met een reden afgevallen. Ik weet niet meer waarom, volgens mij was dat een library die geen Radar ondersteunde.

Dat is eigenlijk de enige chart die erg moeilijk te krijgen is. :(
De worldmap van Google is ook nog redelijk onvervangbaar, maar daar ben ik niet actief naar aan het zoeken. Ik wil gerust investeren in een goed control (hoewel ik 400 euro voor een SaaS licentie veel vind, omdat het een consultancy tools betreft staan er meerdere klanten in en moet je eigenlijk een SaaS/developer license nemen), maar zou er wel een beetje buikpijn van hebben om te investeren in control A van leverancier A en vervolgens er achter te komen dat ik ook B van leverancier B moet nemen (dan heb je voor honderden euro's charting) :/ Wil dus gerust wel een keer wat geld neerleggen, maar dan moet het ook goed bruikbaar zijn, en dat gevoel heb ik nog niet.
Alex) schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:07:
Heb je de ASP.NET Chart Control al bekeken? Wellicht kun je die hergebruiken.
Ik weet dat er inderdaad een chart control standaard in .net zit (ik dacht met ondersteuning voor WPF en ASP.NET), maar deze ondersteunde (destijds) volgens mij geen radar. Voor het WPF deel gebruik ik momenteel de charting van WinForms. Die voldoet in principe redelijk, maar vind het niet echt mooi om dat ding te laten genereren op een website. Het mooiste is om een reeks data te voeren die mooi geplot wordt (inclusief mouse-overs).
Manuel schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:47:
Ik moet ook maar eens op zoek gaan naar een financieel mannetje die mijn jaaropgave mag doen. Er zijn zoveel regeltjes waar je rekening mee moet houden omdat je anders teveel / te weinig betaald.
Inderdaad, ik werd een beetje ziek van al dat uitzoekwerk. Voor hoeveel procent mag deze lunch worden afgetrokken, hoe zit het met bijtelling zus, en afschrijving zo. Nu heb ik iemand die het regelt voor +/- de helft van mijn tarief. Hij doet het vermoedelijk ook sneller dus die "investering" verdien ik zo terug.

Het zorgt ook voor rust. Ik merkte dit jaar met de aangifte dat ik onrustig was omdat ik bepaalde dingen nog moest uitzoeken. En dat is niet erg als het om bedragen met 2 cijfers gaat (ook dat is zonde) maar als de bedragen 4 of 5 cijfers bedragen (voor de komma :+ ) word je toch wat sneller nerveus :'(

• Gleighton
  • Niet online
Beste Microsoft,

Willen jullie diegene die het NTFS filesystem case-insesitive heeft gemaakt graag ophangen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

ik

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Het is case-sensitive:
The case sensitivity of a file system is a separate issue from that of an operating system. Latest Windows releases are based on the NT kernel, which inherits a lot of properties of the non-NT Windows 95 and even MS-DOS. Along with the NT kernel the file system, NTFS, was designed to be case sensitive -- to be POSIX compliant.

Although the Win32 subsystem does not support file names that only differ by case sensitivity, it is possible to create those files with lower level system calls.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:48
Waarom zou je het in godsnaam case sensitive willen hebben? Voor de performance?

• Gleighton
  • Niet online
Omdat als een applicatie zoals CC netjes aangeveeft gebruik kan maken van low level calls. Als de ene applicatie het wel doet en de andere niet, en die dan samen moeten werken, dan krijgen ze ruzie.

Natuurlijk doet een van de twee applicaties het fout maar dat had gewoon voorkomen kunnen worden door een fatsoenlijke afhandeling van het FS.

Het maakt mij niet echt uit of het nou case-sensitive is of niet, zolang ze het maar consistent doen.

• F.West98

F.West98

Alweer 17 jaar hier

Bosmonster schreef op zondag 30 september 2012 @ 17:44:
[...]

En daarom zeg ik hier altijd maar: Test nooit achteraf, maar test continu in de browsers die je wilt ondersteunen (dus na elk onderdeel dat je ontwikkelt).

Alleen achteraf testen is vragen om problemen. Plus je leert er niks van.
Doe ik ook niet, maar na het designen van het meest basale (daar begon ik mee, was toen t enige op de pagina) opende ik IE8. Alleen daarmee was 't al helemaal wit en zwart. Moet je nagaan. :P

En nu weer verder debuggen. Mijn geweldige script om een div te hiden en te showen (zie het topic met zelfgemaakte tooltjes) stopt de 2e keer. Hij showt niet meer :'(

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:05
.Gertjan. schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:00:
[...]
e klinkt me bekend, maar die is ook met een reden afgevallen. Ik weet niet meer waarom, volgens mij was dat een library die geen Radar ondersteunde.
[...]
Ik kwam net deze tegen (was even aan het googlen wat een radar chart was :P )
http://www.jqchart.com/sa...olarCharts/RadarAreaChart
400 dollar inclusief ASP.net MVC ondersteuning
Geen idee of jij/je klant dat ervoor wilt betalen...

Ow die MVC support lijkt mij echt onzin, kan je net zo goed javascript typen :)

[ Voor 7% gewijzigd door alwinuzz op 30-09-2012 21:00 ]

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Gleighton schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:38:
Natuurlijk doet een van de twee applicaties het fout maar dat had gewoon voorkomen kunnen worden door een fatsoenlijke afhandeling van het FS.
Geeft het filesystem je een keus, is het weer niet goed |:(

Overigens, NTFS is niet case sensitive. Het is (standaard) case insensitive en case preserving tenzij je anders aangeeft. Er zijn wel trucs waarmee je voor een partitie kunt aangeven dat het anders afgehandeld moet worden, bijvoorbeeld case sensitive. Zal vast wel ergens gedocumenteerd staan voor iemand met de vereiste Google skills.

Verwijderd

Voor alle Bootstrap-lovers hier aanwezig:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AuTo_6id3J8]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 00:52 ]

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-05 21:33

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 00:51:
[video]
Ziet er eigenlijk wel leuk uit, echter vraag ik me af hoe bruikbaar het daadwerkelijk is. Ik werk zelf altijd met een masterpage / layout file, en als deze tool iets dergelijks niet ondersteunt, is dat wel jammer (is uit de video niet echt op te maken).

Misschien van de week toch maar even wat mee spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 01-10-2012 07:25 ]

My iRacing profile | Strava

• Manuel
[video]
Ziet er goed uit!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-05 21:38
Hmm, kom ik terug van bijna 5 weken vakantie, loop ik in dit topic 82 pagina's achter. Laten we dat maar overslaan :)

LinkedIn - Collega worden?

• D-Raven
[video]
Geinig. Binnenkort maar eens mee kloten.

On that subject. Wie gebruikt er Koding? Heb met de beta meegedaan, maar aangezien ik toch voornamelijk in .Net aan het spelen ben kon het me niet zo bekoren.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:46
D-Raven schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Geinig. Binnenkort maar eens mee kloten.

On that subject. Wie gebruikt er Koding? Heb met de beta meegedaan, maar aangezien ik toch voornamelijk in .Net aan het spelen ben kon het me niet zo bekoren.
Afgaande van de, redelijk onduidelijke, site neem ik aan dat het hier gaat om iets van cloud hosting?
Ik kan zo niet vinden of er kosten aan zijn verbonden, of dat je ook je DNS/CNAME aan kan passen. Zo ja, dan is dit natuurlijk een mooi alternatief voor de overige cloud aanbieders.
Lijkt dus wel gaaf voor een eenvoudige WP site of iets dergelijks. Kan ook niet de specs vinden van de instances waar het een en ander op wordt gehost. Wellicht staat alles op de blogs en het forum, daar heb ik nog niet gekeken.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• D-Raven
Jan_V schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

Afgaande van de, redelijk onduidelijke, site neem ik aan dat het hier gaat om iets van cloud hosting?
Ik kan zo niet vinden of er kosten aan zijn verbonden, of dat je ook je DNS/CNAME aan kan passen. Zo ja, dan is dit natuurlijk een mooi alternatief voor de overige cloud aanbieders.
Lijkt dus wel gaaf voor een eenvoudige WP site of iets dergelijks. Kan ook niet de specs vinden van de instances waar het een en ander op wordt gehost. Wellicht staat alles op de blogs en het forum, daar heb ik nog niet gekeken.
Ah ze zijn live gegaan ondertussen. De UI is nogal veranderd zie ik.. Anyways, het is geen cloud hosting in de traditionele zin van het woord. Het is een online ontwikkel omgeving vanwaaruit je je dev versie kunt publishen naar je acceptatie/productie omgeving/github/whatever.
DNS/CNAME aanpassen zal dan ook niet echt nodig zijn.

Maar in de beta was het voornamelijk php/perl/javascript meen ik.. ah de intro site is er ook nog: https://koding.com/

• alienfruit

alienfruit

Sjonguh, dan koop je dus een iPhone 5 en dan heeft je provider nog geen nano simkaarten voor prepaid klanten. En dan kan nog wel tot volgende week duren :|

• Sh4wn

Sh4wn

Bio-informatica

alienfruit schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:15:
Sjonguh, dan koop je dus een iPhone 5 en dan heeft je provider nog geen nano simkaarten voor prepaid klanten. En dan kan nog wel tot volgende week duren :|
Even je oude simkaart kleiner knippen ;)

• alienfruit

alienfruit

Ja, maar die wil ik nog gebruiken in mijn iPhone 4S :P
Pagina: 1 ... 176 ... 267 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.