Misschien wel, maar het is gewoon krom. Waarom bied je in hemelsnaam 2 verschillende notaties aan.
Maar ik wil ook de private messages uitlepelen, die zitten volgens mij niet in de search. Daarnaast is door de werking van de consuming code het niet wenselijk om alle data door elkaar te krijgen. Overigens bevat de search ook niet alle data als je op bijvoorbeeld keywords zoekt, ik meen me te herinneren dat ook niet alle userdata wordt teruggegeven (dus bijvoorbeeld followers en following). Ik moet dus sowieso meerdere requests doen.
De tool kan daarnaast met meerdere accounts werken dus moeten requests redelijk gescheiden worden. Leuke is dat de code hier nog niet op voorbereid was, heb de hele handel dus binnenstebuiten moeten keren 
Ehm... Vraag me dat ook wel eens af

. Ik weet niet in hoeverre er standaard libraries zijn voor C#, heb wel eens wat gezocht maar kon niet zo heel veel vinden. Daarnaast is het voor een commercieel project, dus dan zit je vaak ook met limitaties te kijken. Gelukkig heb ik oAuth gevonden om me te helpen bij authenticatie, maar de json results lees ik zelf terug (op zich is dat in C# niet zo lastig gelukkig). Maar aan de andere kant, als je een api aanbiedt moet die gewoon te gebruiken zijn zou je zeggen
Een deel van het project is al wat ouder en gebruikt de search functie, deze wilden we nu uitbreiden met een aantal extra functionaliteiten zoals het ophalen van mentions en direct-messages. Naar mate een project groter wordt begin je je inderdaad te beseffen dat je beter een standaard library had kunnen gebruiken.
1x is leuk, maar meerdere keren gaat vervelen volgens mijn vrouw

Zij is afgestudeerd orthopedagoog en komt gewoon niet aan werk (beetje overbevolkte markt). Dus besluit ze te solliciteren op een wat lagere functie. Ze nemen de brieven niet eens in behandeling van universitair geschoolden

In die sector zit echt een grove arrogantie bij de werkgevers...
Resultaat: ik heb nu een part-time secretaresse en kantine juffrouw in mijn eenmanszaak